"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Wel een leuke zomerwagen trouwens.
[ Voor 51% gewijzigd door pagani op 11-05-2006 15:54 ]
Zoals ik zei, ik heb het kado gekregen, en ach, het is een bijpassende kleur, voor zover deze kleur ergens bij pastjohnnyv.nl schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:54:
LED's op een peugeot
Wel een leuke zomerwagen trouwens.
En het kan uit
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Koppelen aan je cv lijkt me wel handig, vind je hem zo terug op een overvolle parkeerplaats.A-Tray schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:08:
[...]
Zoals ik zei, ik heb het kado gekregen, en ach, het is een bijpassende kleur, voor zover deze kleur ergens bij past
En het kan uit
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
LED's ja?A-Tray schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:45:
Schaaaaaamteloze crosspost
Ik heb de LED kit kado gehad, en ben toch benieuwd naar jullie reacties
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het kan aan mij liggen maar onder LED's versta ik toch iets anders
Oh en even terug komend op wat ik ervan vind? Je moet je er lagere bumpers opzetten en zorgen dat het licht niet te ver onder de auto vandaan komt. Voor de rest ben ik jaloers op jou.
Het zijn overigens echt LED bars, ik zal vanavond een close-upje posten. Het zijn buizen van 3 mm lexan met om de paar centimeter een groene LED. Voor en achter 90 cm lang, links en rechts 120.
In de kofferbak zit inderdaad een CCFL.
De foto's zijn genomen met een Nikon digitale SLR op een statief met een lange belichtingstijd, vandaar de bak groen licht.
Ik kan de buizen in hun bevestiging draaien zodat het licht meer naar binnen valt.
Zolang je het niet aandoet en zo
Plaatje als voorbeeld van de LED bars:

De Nederbelg !
[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 11-05-2006 20:56 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 01:47 ]
Een mistachterlicht draagt 0,0 bij aan de verkeersveiligheid bij normaal zicht, wekt alleen maar irritaties op door verblinding. (zelfde geldt trouwens voor de breedstralers voor)Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 01:07:
Wat ik ook zo geweldig vind is het mistachterlicht. Als je 'm aan hebt krijg je 'n vette boete, want het zicht is toch vrijwel nooit minder dan 50m... Terwijl het hooguit bijdraagt aan de verkeersveiligheid.
[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 12-05-2006 08:26 ]
ligt eraan. als ik op een onverlichte weg rijdheb ik meestal me breed stralers wel aan(mits er geen verkeer rijd) al doe ik dan meestal ook me groot licht aan.johnnyv.nl schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:26:
[...]
Een mistachterlicht draagt 0,0 bij aan de verkeersveiligheid bij normaal zicht, wekt alleen maar irritaties op door verblinding. (zelfde geldt trouwens voor de breedstralers voor)
Want hoe meer je ziet des te veiliger is het dan toch
Overigens als ik beetje aan het scheuren ben in me bak doe ik meestal ook me breedstralers aan
Lekker zijn is een gave :)
Ze gaan dan aan de kant omdat je anders blind bentlordspacie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:44:
[...]
ligt eraan. als ik op een onverlichte weg rijdheb ik meestal me breed stralers wel aan(mits er geen verkeer rijd) al doe ik dan meestal ook me groot licht aan.
Want hoe meer je ziet des te veiliger is het dan toch
Overigens als ik beetje aan het scheuren ben in me bak doe ik meestal ook me breedstralers aanop de 1 of andere manier gaan mensen dan toch sneller aan de kant.
dan ben je inderdaad de patser van de snelweg...TheZeroorez schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:26:
Ja, en dan tegelijkertijd geen gewone lichten maar stadslichten aan...

Ik niet, ik word altijd zo grandioos verblind door die dingen dat ik niet meer zie of ik nu naar rechts kan of niet.lordspacie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:44:
Overigens als ik beetje aan het scheuren ben in me bak doe ik meestal ook me breedstralers aanop de 1 of andere manier gaan mensen dan toch sneller aan de kant.
Stomme kneusjes die niet snappen waarvoor lichtknopjes dienen of het gewoon stoer vinden.....
leeg
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

En hier nog een Peugeot:

En een Megane:

Groot en klein:

[ Voor 88% gewijzigd door ChrisW op 12-05-2006 20:42 ]

Verwijderd
Belachelijk dat dit zichzelf siert met een DUB logo

Vind deze bakken nog best cool eigenlijk
Ecodan warmtepomp
Foute styling te noemen? ik (en velen anderen) verstaan onder tuning het verbeteren van de prestaties (vermogen)
een topic waar gekwijlt kan worden over turbo's compressors en snelle nokkenassen, komt ook!
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
"(Foute) Styling - Deel 18" van, want lang niet alles wat hier voorbijkomt is fout, en soms wordt het ook gewoon expres mooi gepost (niet erg hoor
[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 13-05-2006 13:55 . Reden: Dat [auto] is natuurlijk overbodig, daar hadden we alleen in de HK iets aan, in subforum 'Vervoer' is dat natuurlijk behoorlijk logisch.. ]

http://www.buscatuning.co...r-300c-semi-descapotable/
[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 13-05-2006 15:11 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
omg....Virus.NL schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:06:
En wat vinden wij hiervan?
[afbeelding]
[afbeelding]
WAT een afschuwelijk.. gruwelijk verneukt interieur .. dit kan toch niemand mooi vinden?

Verwijderd
Mwah, de kleuren sucken inderdaad!touchdomex schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:10:
interieur is best leuk om te zien. Maar de kleur is echt te fout. Alsmede het volgens mij het golfje wat het eerst was
Maar die Xbox 360 staat er wel leuk in.
En dan te bedenken dat zo'n 300C al niet echt klein is als je ernaast staat, en de velgen ook niet...
Damn! die zijn echt huge
Edit: Deze is trouwns ook niet klein

[ Voor 10% gewijzigd door Ruben [NL] op 13-05-2006 19:43 ]
Nee, maar die Hummer zelf is ook niet klein, en die 300C is toch een stukje kleinerG-SuPRuuB schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:51:
[...]
[...]
En dan te bedenken dat zo'n 300C al niet echt klein is als je ernaast staat, en de velgen ook niet...![]()
Damn! die zijn echt huge![]()
Vind het verder niet echt mooi ofzo, en wil het ook absoluut niet goedpraten, maarja wel "bijzonder"
Edit: Deze is trouwns ook niet klein![]()
28"...Doh
Autoweek.nl Klik
Lady's and Gentleman, The pilot is seated, we are ready for Takeoff!Virus.NL schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kwam hier uit Drachten, was een "bekende" van mij. Ding heeft wel wat, maar een beetje 'te'. En die deuren sluiten niet eens goed ofzo heb ik gehoord..Daniel schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:54:
't zit nu weer eens DGB te kijken...ze zijn nu een Civic 1.5 uit 1993 vleugeldeuren aan het geven
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
En ik vind het maar bekrompen en typisch Nederlands dat het aanhebben van mistlichten (voor) hier altijd als 'stoer' bestempeld wordt. Hoe kunnen 2 lampjes nou in vredesnaam bijdragen aan je status op de weg ?4x2 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:54:
[...]
Ik niet, ik word altijd zo grandioos verblind door die dingen dat ik niet meer zie of ik nu naar rechts kan of niet.
Stomme kneusjes die niet snappen waarvoor lichtknopjes dienen of het gewoon stoer vinden.....
Ik heb me volgens mij nog nooit geërgerd aan mistlichten bij iemand anders. Ook overdag niet, boeiend
Aan mensen die grootlicht blijven voeren erger ik me wel vaak, maar dat doe je toch ook niet uit stoerigheid ?
's Avonds doe ik wel eens m'n breedstralers aan, scheelt toch weer 'n paar meters extra zicht.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 16:19 ]
Daniel schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 22:54:
't zit nu weer eens DGB te kijken...ze zijn nu een Civic 1.5 uit 1993 vleugeldeuren aan het geven
Mja, tis dus ook een bekende van mijGGS_106 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:44:
[...]
Die kwam hier uit Drachten, was een "bekende" van mij. Ding heeft wel wat, maar een beetje 'te'. En die deuren sluiten niet eens goed ofzo heb ik gehoord..
Hij heeft geklaagd en moet nu terug om de auto volledig te laten herspuiten (de kleur is wel errug mooi trouwens) en de bekleding wordt bijgewerkt ... de deuren sluiten trouwens wel prima verder
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Aan het begin lijkt het allemaal leuk en dan denk je dat de auto wel af is maar dan komen ze met die al te foute stickers enzo. Ze kunnen leuk knutselen maar ze moeten er maar eens wat meer verstand van krijgen.
De Nederbelg !
Verwijderd
/Edit: Die kleuren zijn alleen wel wat geshopped.
[ Voor 30% gewijzigd door Oyster op 15-05-2006 00:11 ]
't Nut van die nummerplaat op die plek ontgaat me 'n beetje, gefrenched in de bumper zou wel leuk zijn.

Deze voorbumper wordt op het moment in de juiste kleur gespoten

and inside..

[ Voor 60% gewijzigd door ChrisW op 15-05-2006 00:22 ]
Het scheelt niet veel maar het lijkt erop dat de foto een stuk levendiger is gemaakt.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:14:
Die kleur is wel zoals 'ie is hoor.
't Nut van die nummerplaat op die plek ontgaat me 'n beetje, gefrenched in de bumper zou wel leuk zijn.
Ik vraag me af of het een affabriek kleur is.
Edit: Na het zien van "de bumper foto" hoort deze focus idd in dit topic thuis.
[ Voor 20% gewijzigd door Oyster op 15-05-2006 00:19 ]
Is het... is het... is het soms een diesel? Nee toch he?Xander2000 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:17:
[...]
Het scheelt niet veel maar het lijkt erop dat de foto een stuk levendiger is gemaakt.
Ik vraag me af of het een affabriek kleur is.
Edit: Na het zien van "de bumper foto" hoort deze focus idd in dit topic thuis.
[afbeelding]
Nee, het is gewoon een 1.6je.MadMarky schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:25:
[...]
Is het... is het... is het soms een diesel? Nee toch he?
Komt trouwens een ongelofelijke teringherrie uit die rioolbuizen van hem

Kwist dat er iets met de deuren was, maar neit helemaal wat dus. Maar dat ze moeilijk open gaan dan ja..AngelDust schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:12:
[...]
[...]
Mja, tis dus ook een bekende van mijen ik heb de auto in het echt ff bekeken ... O ... M ... G .. dat ding ziet er _NIET_ uit... de afwerking is met otch een partij ranzig ... putjes in de lak, de bekleding zit los, deuren gaan moeilijk open etc.
Hij heeft geklaagd en moet nu terug om de auto volledig te laten herspuiten (de kleur is wel errug mooi trouwens) en de bekleding wordt bijgewerkt ... de deuren sluiten trouwens wel prima verder
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Red Bull geeft je ....
whahahahahahaha
ook gewoon echt 2 van die wannabe high perforemens muflers onder je bumper hanged op je FORD whahahahahahhaa!! gewoon weg triest

en is het ook nog serieus een 1.6je?? dan rij ik hem nog eruit met me moeders twingo
kijk 1 zo'n wat mindere high performens mufler onder je supra zoals hieronder kan nog wel.. maar 2 nog ziekere en lelijkere onder je ford 1.6

[ Voor 22% gewijzigd door KappeNou op 15-05-2006 13:00 ]
Verwijderd

Dude, hebj e gezien in welk topic je bent. Hier worden alle auto's uitgelachen om het vele plastic (in dit geval stalen buizen) op/onder/aan de auto.Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:18:
wat neerbuigend zeg, al legt iemand er 20 uitlaten onder, zit je ermee? Het is toch wat hij mooi vind, vind dit echt zo misselijk hoor

spuit....12
Vind 't bij die supra ook geen gezicht, overigens...
[ Voor 44% gewijzigd door EraZor op 15-05-2006 15:24 ]

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
jaah. die high perforemens uitlaten dat zijn me dingen hé.KappeNou schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:58:
[...]
whahahahahahaha![]()
![]()
![]()
ook gewoon echt 2 van die wannabe high perforemens muflers onder je bumper hanged op je FORD whahahahahahhaa!! gewoon weg triest![]()
en is het ook nog serieus een 1.6je?? dan rij ik hem nog eruit met me moeders twingo
kijk 1 zo'n wat mindere high performens mufler onder je supra zoals hieronder kan nog wel.. maar 2 nog
whahahaha zoals de andere al zeggen. jij snapt dit topic niet echtVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:18:
wat neerbuigend zeg, al legt iemand er 20 uitlaten onder, zit je ermee? Het is toch wat hij mooi vind, vind dit echt zo misselijk hoor
mja ach.. maar beter onder elke andere auto imoEraZor schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:23:
Tuurlijk moet ie dat zelf weten, maar 't past wel perfect in het 'foute tuning topic'
spuit....12
Vind 't bij die supra ook geen gezicht, overigens...
[ Voor 38% gewijzigd door KappeNou op 15-05-2006 16:07 ]
Verwijderd
waar zie jij mij zeggen dat die persoon triest is? misschien voortaan beter lezen als je post?Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:25:
je mag wel zeggen dat je het verschrikkelijk lelijk vind oke, maar je zegt toch niet dat die persoon triest is. Get my point?
[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 15-05-2006 16:40 ]
Kent iemand deze auto?
Met die foto gaat Homedisc niet lachenKappeNou schreef op maandag 15 mei 2006 @ 12:58:
[...]
whahahahahahaha![]()
![]()
![]()
ook gewoon echt 2 van die wannabe high perforemens muflers onder je bumper hanged op je FORD whahahahahahhaa!! gewoon weg triest![]()
kijk 1 zo'n wat mindere high performens mufler onder je supra zoals hieronder kan nog wel.. maar 2 nog ziekere en lelijkere onder je ford 1.6shit ik kan weer 2 maanden lachen
![]()
[afbeelding]
edit:my bad, ik dacht dat je hem uitlachte
[ Voor 11% gewijzigd door Jellabie op 15-05-2006 18:22 ]
De Nederbelg !
Ik vind het al irritant als het dashboard van een auto in het midden zit.. dit slaat echt allesVirus.NL schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 20:06:
[afbeelding]
[afbeelding]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
lordspacie schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:44:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 23:40 ]
de 007 stikers kon je kopen, james bond heeft ooit een eend gebruikt in een film http://www.geocities.com/bart2cv/007.htmlPeertje schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:52:
Ik zag gister toen ik vanuit rotterdam naar delft reed een enorm foute Eend rijden. Er zaten spinning rimms onder en op de zijkant was 007 agent (oid) geschreven![]()
Kent iemand deze auto?
en spinners op een eend is toch ook wel weer een beetje cool:P
heb op meetings wel eens een eend met V8 of subaru blok gezien, zeer vet!
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
mja er is zoizo een eend in voorburg met een V8B-lennium schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:54:
[...]
de 007 stikers kon je kopen, james bond heeft ooit een eend gebruikt in een film http://www.geocities.com/bart2cv/007.html
en spinners op een eend is toch ook wel weer een beetje cool:P
heb op meetings wel eens een eend met V8 of subaru blok gezien, zeer vet!

NOSIG
Ik zie wel een bumper maar waar is de auto

Ecodan warmtepomp
Ik had 't er zonet nog met een maat over, een 323F kan je toch niet zien als basis om een 'vette bak' van te maken ? Zo'n kapster/huismoeder auto... zonde van je geld.
Vooral omdat je er zo weinig van terug zal zien als je 'm kwijt wilt.
Dat dacht ik dus ook van Opel Tigra's en Renault Twingo's.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:37:
[...]
Ik had 't er zonet nog met een maat over, een 323F kan je toch niet zien als basis om een 'vette bak' van te maken ? Zo'n kapster/huismoeder auto... zonde van je geld.
Vooral omdat je er zo weinig van terug zal zien als je 'm kwijt wilt.
En wat denk je? Er zijn hele tuningclubs van
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Twingo's zijn idd ook al verloren zaak bij voorbaat.
-hier stond een anti-Astra/323F-achtigen betoog, maar ik bedenk me dat die discussie al vaak genoeg gevoerd is
We moeten foute auto's zien en ons erover opwinden

vind ik dan weer superstoer...wat is dat voor auto, ik kan het echt niet zien...een supra?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Was het stiekem jouw auto?Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:25:
je mag wel zeggen dat je het verschrikkelijk lelijk vind oke, maar je zegt toch niet dat die persoon triest is. Get my point?
Verwijderd
Honda CRX Del Snol.Heephstan schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:48:
Tigra's zijn per definitie fout...
[afbeelding]
vind ik dan weer superstoer...wat is dat voor auto, ik kan het echt niet zien...een supra?
Deze is van een kennis van mij !
Aan de voorkant zit nu een aangepaste skyline bumper.
De kleur is 100% echt en supergaaf.. met mooie grijs zilveren wielen echt zeer gave bak.
Wel is het zo dat de nummerplaat achter een beetje jammer is ;x maar dit word allemaal nog aangepakt.
het is niet een compliment als je auto in dit topic staatTiMMieJ schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:35:
[...]
Deze is van een kennis van mij !
Aan de voorkant zit nu een aangepaste skyline bumper.
De kleur is 100% echt en supergaaf.. met mooie grijs zilveren wielen echt zeer gave bak.
Wel is het zo dat de nummerplaat achter een beetje jammer is ;x maar dit word allemaal nog aangepakt.
gewoon weg te fout
[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 17-05-2006 16:57 ]
Dit topic is gesloten.