[auto] Foute Tuning - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.432 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 21:40:
vanaf een leuke volvo 480 site.. ik was aan het kijken naar MOOIE tuning.. maar zit ook veel foute tussen

[pics]
Afbeeldingslocatie: http://www.volvo-480-europe.org/images/gallery/paintjobs/green_kit.jpg]
omg die laatste foto is bizar. Ik zou op het eerste gezicht niet zeggen dat dat een 480 is. Zouden die bumpers home-made zijn? Want voor een auto als een volvo 480 is toch niks te koop zou je zo zegge.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat ik denk is dat diegene eigenlijk een Supra of Eclipse wilde, er geen geld voor had, dus maar een halve meter plastic voor op z'n Volvo heeft geplakt...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Lijkt wel iets op een Saturn.. of was er geen halfbakken Pontiac Firebird of Camero model in de jaren 90 met zo'n neus?

Ah een Camero.. daar deed hij me aan denken.

Afbeeldingslocatie: http://biz3.50below.com/files/facility/porterfieldtireinc.com/chevy-camero.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jordanautos.com/inventory/upload/chevycamero_96_01_02_04.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door tazzman op 30-04-2006 23:58 ]

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Camaro hè ;)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:09:
[...]

omg die laatste foto is bizar. Ik zou op het eerste gezicht niet zeggen dat dat een 480 is. Zouden die bumpers home-made zijn? Want voor een auto als een volvo 480 is toch niks te koop zou je zo zegge.
voor volvo is idd vake home made, maar zijn ook vaak de mooiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Camero..... Camaro... schroot... :) :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tazzman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:27:
[...]

Camero/Camaro het is toch van Chevrolet? Ze hebben niet voor niks Daewoo ook (gedeeltelijk) overgenomen, dus ze houden schijnbaar van stukken blik op de weg...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ze hebben Deawoo niet overgenomen, GM vond de merknaam Deawoo een beetje geldverspilling (registratie, enz.) dus worden de auto's die eerst Deawoo heetten, nu als Chevrolet verkocht ;)

edit:
Cherevrolet ja :/

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 01-05-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:30

GaMeOvEr

Is een hork.

TheZeroorez schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:42:
Ze hebben Deawoo niet overgenomen, GM vond de merknaam Deawoo een beetje geldverspilling (registratie, enz.) dus worden de auto's die eerst Deawoo heetten, nu als Chevrolet verkocht ;)

edit:
Cherevrolet ja :/
Daewoo was eerst een zelfstandig koreaans merk, die banden had met GM (zie ook: de Nexia) en is dus wel volledig gekocht door GM (de autotak dan, Daewoo maakt nog meer spul) en Chevrolet vond schijnbaar dat ze aan hun merk-imago moesten werken (naar beneden dan) en heeft alle Daewoo modellen gerebadged naar Chevrolet. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

tazzman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:27:
[...]

Scheelt dat 'n 318d weer niet vooruit te branden is hè })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:46

MBV

het was toch een voormalige daewoo die zo ontzettend jaren 80 scoorde qua botsveiligheid (2 sterren met kans op dodelijk letsel)? 8)7
Waarom ze het doen is vrij duidelijk: in californië etc is elk merk verplicht om xx% zuinige auto's te verkopen. Dat lukte ze op de een of andere manier niet met de échte Chevvy's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:01:
[...]

die gaat tenminste lekker door de bochten.. een camaro kent niet eens bochten :Y) mja en we wonen nou eenmaal in NL

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Psies .. als je hier in zo'n Amerikaanse sloep rijdt zie je er gewoon uit als kamper/pooier/ander willekeurig lowlife scum .. IMHO :Y)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 09:25

JT

VETAK y0

En dat is nou echt het laatste waar ik me druk om zou maken :)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Arfman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:34:
Psies .. als je hier in zo'n Amerikaanse sloep rijdt zie je er gewoon uit als kamper/pooier/ander willekeurig lowlife scum .. IMHO :Y)
Ja inderdaad, ik en alle andere Yankrijders zien er zo uit. Ik ben ook dom trouwens.
Gelukkig zijn we hier in Nederland heel ruimdenkend en maakt het absoluut niet uit of je afwijkt van de geijkte norm.

Nee, juist door jouw soort mensen die direct hun oordeel klaar hebben komen mensen met een eigen mening misschien heel raar op je over en zullen ze je enigzins argwanend aankijken of zelfs negeren.
(En 'IMHO' biedt geen verzachtende omstandigheden in dit geval)

Ik ben gewoon 'n normale HBO-student uit een normale huishouding hoor. Lekker alles over 1 kam scheren hè? Doe ik ook wel eens, maar pas er mee wel mee op vriend.
Al staan hier ook genoeg belachelijke creaties in waarvan de eigenaren misschien niet allemaal even snugger zijn, daar zitten ook normale mensen tussen, ik denk zelfs het meerendeel ;)

ik hoop dat je 't cynisch bedoelde

FF ontopic: dit hok zag ik net staan, spoiler past goed in de lijn van de auto ;)

Afbeeldingslocatie: http://img397.imageshack.us/img397/4655/img2346eu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik denk niet dat hij het cynisch bedoelde, ik denk dat hij wel degelijk serieus was. Alleen zit er een verschil in "lijken" en "zijn" :) Maar ja, zoals ik al zei, daar moet je echt volledig schijt aan hebben.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:01:
[...]

Ja en? :) Hij is betrouwbaar, zuinig, rijdt heerlijk en lust elke bocht rauw ... en hij straalt een zekere klasse uit waar zo'n Came....Cami....Camaro niet aan kan tippen. ;) ;) ;)

Laat mij maar lekker rondtuffen in die trage 318d :Y)

(wat happen we weer vandaag - koekhappen was toch op 29 april? :+ :+ :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Zo. Volgens mij is hier iemand op z'n pik getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het is ... pacman ! :D

Maar even serieus: ik vind het inderdaad afzichtelijke bakken, die Amerikanen .. maar je moet gewoon lekker rijden wat je leuk/mooi vind, smaken verschillen nu eenmaal ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:39:
[...]

FF ontopic: dit hok zag ik net staan, spoiler past goed in de lijn van de auto ;)

[afbeelding]
Die man heeft het al erg genoeg met zijn handicap, dus doe even niet zo flauw over zijn auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:12:
[...]

Die man heeft het al erg genoeg met zijn handicap, dus doe even niet zo flauw over zijn auto.
Gokje, hij is visueel gehandicapt :+ 8)7

Maar serieus, als iemand gehandicapt is en geen smaak heeft mag je daar heus wel een opmerking over maken hoor, politiek correctheid kan ook doorschieten hoor.. gehandicapten zijn net mensen hoor :p :+

en wie zegt dat het niet gewoon een aso is die op een gehandicapten plek staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

tazzman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:57:
[...]

Ja en? :) Hij is betrouwbaar, zuinig, rijdt heerlijk en lust elke bocht rauw ... en hij straalt een zekere klasse uit waar zo'n Came....Cami....Camaro niet aan kan tippen. ;) ;) ;)

Laat mij maar lekker rondtuffen in die trage 318d :Y)

(wat happen we weer vandaag - koekhappen was toch op 29 april? :+ :+ :+ )
Weet ik ook wel, ben 'n E30 en E46 'gewend' en 't zijn idd sublieme bakken.

Zo'n Chevy rij je ook niet om z'n bochtengedrag, maar het cliché dat het dweilen zijn is voor 80% te wijten aan het feit dat (vooral vroeger) iedereen nog met de originele en vaak versleten schokdempers reed.
Arfman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:55:

Maar even serieus: ik vind het inderdaad afzichtelijke bakken, die Amerikanen .. maar je moet gewoon lekker rijden wat je leuk/mooi vind, smaken verschillen nu eenmaal ;)
Dat hoor ik 'n stuk liever :)
Er zitten idd ook aardig wat ruige lui in het Amerikanen-wereldje, maar wees je er ook bewust van dat het niet alleen maar kampvolk en pooiers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:43:
Zo'n Chevy rij je ook niet om z'n bochtengedrag, maar het cliché dat het dweilen zijn is voor 80% te wijten aan het feit dat (vooral vroeger) iedereen nog met de originele en vaak versleten schokdempers reed.
Nou als ik naar Top Gear kijk of reviews lees ik diverse bladen dan lijkt het erop of die Amerikanen nogaltijd een probleem hebben met bochtengedrag. En het is toch erg jammer dat je bij een nieuwe Camaro of Mustang direct andere schokdempers etc moet laten plaatsen om het gewenste weggedrag te krijgen. Ik vind de nieuwe retro-look modellen zoals de nieuwe Mustang en de nieuwe Charger geweldig - maar de modellen van de jaren 90 waarbij alles slick, smooth & round moest worden vind ik zelf bijzonder karakterloos en afschuwelijk.
Er zitten idd ook aardig wat ruige lui in het Amerikanen-wereldje, maar wees je er ook bewust van dat het niet alleen maar kampvolk en pooiers zijn.
Erhm laten we dan maar niet kijken naar wat voor volk er allemaal in BMW's rijdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
[...]

Weet ik ook wel, ben 'n E30 en E46 'gewend' en 't zijn idd sublieme bakken.

[...]

versleten? die domme amerikanen gebruiken tot de dag van vandaag 9 van de 10 keer blad veren. Zelfs de laatste corvette heeft ze :D
vindt je het gek. Ze kennen daar gewoon geen goede techniek met hun 8liter V8's met 50PK.
Mja sommige amerikaanse bakken zien er wel ruig uit.. maar thats it
Wel leuk zijn die american car meetings in den haag :P daar zie je wel brute amerikaanse bakken

[ Voor 8% gewijzigd door KappeNou op 01-05-2006 20:34 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

tazzman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:20:
[...]

Nou als ik naar Top Gear kijk of reviews lees ik diverse bladen dan lijkt het erop of die Amerikanen nogaltijd een probleem hebben met bochtengedrag. En het is toch erg jammer dat je bij een nieuwe Camaro of Mustang direct andere schokdempers etc moet laten plaatsen om het gewenste weggedrag te krijgen. Ik vind de nieuwe retro-look modellen zoals de nieuwe Mustang en de nieuwe Charger geweldig - maar de modellen van de jaren 90 waarbij alles slick, smooth & round moest worden vind ik zelf bijzonder karakterloos en afschuwelijk.

[...]

Erhm laten we dan maar niet kijken naar wat voor volk er allemaal in BMW's rijdt :P
Ik heb ook eigenlijk helemaal niks met de modellen na 1980.
En wat die schokdempers betreft doel ik meer op oude modellen van uit de 60/70's. Die rijden als dweilen met 't originele spul, maar als je ophangingsrubbers en schokdempers vervangt is dat echt een wereld van verschil.
Bladveren zijn idd hopeloos :+

Enneh, ik heb ook een BMW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.us-car-history.de/markenauswahl/chevrolet/camaro/91z28frontside.jpg

Dat waren nog eens auto's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Niets geen (foute) tuning - maar een lekkere Ford Mustang Mach 1. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.marcpoole.com/mach1/mach1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.marcpoole.com/mach1/mach13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.linkers.co.uk/Classic%20Cars/00032-1971%20Ford%20Mustang%20Mach%201%20Fastroof%20Coupe%20f3q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klopt, er rijden ook aardig wat drugsdealers in rond :+
Maar wat tazzman al zegt, kijk ook even wat voor volk er (vaak) in een BMW rijdt. 80% van de gevallen zijn verlaagde sjonniebakken met DTM uitlaat, met achter het stuur een etnische minderheid (meerderheid zo langzamerhand :P) die de familiespaarpot kapot heeft geslagen (of de ruit van een winkel :P) en daarvan de dikst uitziende BMW heeft gekocht, en van het restgeld hem aan de voorkant heeft laten verlagen ... OF het zijn zakenmannen die niet weten dat er ook richtingaanwijzers op zo'n auto zitten.

Pfew .. ik geloof dat ik nu alle vooroordelen wel zo'n beetje heb gehad in 1 zin ;)

alhoewel de BMW beschrijving in Almelo aardig lijkt te kloppen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 01 mei 2006 @ 18:55:

Ik ben het wel met je eens, maar zoals altijd zijn er gelukkig ook uitzonderingen... en dan denk ik vooral aan wagens als de Viper _/-\o_ Het is een Amerikaan, maar toch... het heeft iets... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:47:
[...]

Ik ben het wel met je eens, maar zoals altijd zijn er gelukkig ook uitzonderingen... en dan denk ik vooral aan wagens als de Viper _/-\o_ Het is een Amerikaan, maar toch... het heeft iets... >:)
Is inderdaad wel een mooie bak ja. Helaas wel alleen praktisch op lange rechte snelwegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Staat te koop op marktplaats, opzich een erg vette bak.

Alleen kan je de velgen wel weggooien die kan je nooit verkopen want niemand wil ze hebben.

Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/1079/image28vu.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

PilatuS schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:44:

Alleen kan je de velgen wel weggooien die kan je nooit verkopen want niemand wil ze hebben.

[afbeelding]
en die dak spoiler, en d'r zijn vast zat mensen die ze willen hebben, het probleem is alleen dat ze niet onder een golf 2 1.4 passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
GoldenSample schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:53:
[...]

en die dak spoiler, en d'r zijn vast zat mensen die ze willen hebben, het probleem is alleen dat ze niet onder een golf 2 1.4 passen
Er is geen golf 2 1.4, dat bemoeilijkt het idd een beetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wedden dat die spoiler wel onder elke willekeurige auto past ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:44:

[afbeelding]
Zeker wel vette bak, en eerlijk gezegd vind ik die velgen nog wel meevallen, ze vallen alleen heel erg op omdat het een zwarte bak is... bij blauw zo het me al mooier lijken...
En die spoiler, ik zou hem wel willen hebben... designtje;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die velgen zijn alleen te verantwoorden als ze onder een SUV liggen, onder het motto bling-bling. En dan nog zijn ze lelijk.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

withstupid.gif

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tunen kan mooi zijn, maar op golfjes, opeltjes en meer van dat afgetrapte spul zit niemand meer te wachten...
In mijn ogen is dat spul dus al fout voordat überhaupt de link met tuning wordt gelegd...
Foto's posten doe ik derhalve maar niet, want dat kost te veel webspace >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KappeNou schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:33:
[...]

versleten? die domme amerikanen gebruiken tot de dag van vandaag 9 van de 10 keer blad veren. Zelfs de laatste corvette heeft ze :D
vindt je het gek. Ze kennen daar gewoon geen goede techniek met hun 8liter V8's met 50PK.
Mja sommige amerikaanse bakken zien er wel ruig uit.. maar thats it
Wel leuk zijn die american car meetings in den haag :P daar zie je wel brute amerikaanse bakken
Volgens de heren autopers is er niks mis met de wegligging van het laatste model "vette" (integendeel)
geeft ook nog een ruimtebesparing in de kofferbak
Dat dweilen heeft vnl met de dempers/torsiestang te maken (8>

8l/v8 met 50 pk :D maar wel 1200nm :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:14:
[...]

Volgens de heren autopers is er niks mis met de wegligging van het laatste model "vette" (integendeel)
geeft ook nog een ruimtebesparing in de kofferbak
Dat dweilen heeft vnl met de dempers/torsiestang te maken (8>

8l/v8 met 50 pk :D maar wel 1200nm :P
mja er zijn nu 1 a 2 amerikaanse auto's die een goede wegligging hebben omdat ze niet tegen de europeanen en japanners opkunnen :Y) ow jeej 1200NM en dan nog met je hummer 30 seconden van 0 - 100 }:O en in 10 min 200 liter tank leeg whoehoe

[ Voor 10% gewijzigd door KappeNou op 03-05-2006 17:59 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 21:20:
Tunen kan mooi zijn, maar op golfjes, opeltjes en meer van dat afgetrapte spul zit niemand meer te wachten...
In mijn ogen is dat spul dus al fout voordat überhaupt de link met tuning wordt gelegd...
Foto's posten doe ik derhalve maar niet, want dat kost te veel webspace >:)
vind ik toch wel mee vallen hoor :)

mijn opel astra is ook een beetje tunned iig vanaf fabriek af dat wel maar ziet er best lekker uit :)

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Tja, waarom heet het dan tuned....is het 115pk diesel blok dan ook getuned ? Want die heeft ook 15pk meer dan het standaard 100pk blok...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

JT schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:56:
Tja, waarom heet het dan tuned....is het 115pk diesel blok dan ook getuned ? Want die heeft ook 15pk meer dan het standaard 100pk blok...
ligt 200 pk in me auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

JT schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:56:
Alles wat niet standaard is zou je tunen kunnen noemen.. persoonlijk vind ik het alleen tunen als het de prestaties ten goede komt.. dus dat diesel blok is getuned ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

En wat voor pk's. Mijn auto weegt 70KG meer, heeft 20PK minder en zit net zo snel op de 100 (iets met koppel enzo :P)

Maarre, ik neem aan dat je zelf ook wel door hebt dat we hier vooral op Astra's en Golfjes 1.6 doelen die steeds weer getuned vol plastic gehangen worden? ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:49:
[...]

En wat voor pk's. Mijn auto weegt 70KG meer, heeft 20PK minder en zit net zo snel op de 100 (iets met koppel enzo :P)

Maarre, ik neem aan dat je zelf ook wel door hebt dat we hier vooral op Astra's en Golfjes 1.6 doelen die steeds weer getuned vol plastic gehangen worden? ;)
Hey, wij begrijpen elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

ToolkiT schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:47:
[...]

Alles wat niet standaard is zou je tunen kunnen noemen.. persoonlijk vind ik het alleen tunen als het de prestaties ten goede komt.. dus dat diesel blok is getuned ja..
Ik vind het moeilijk om te definieren, ik zou dat namelijk niet tunen noemen. Heb je er echter een sportblok van die 160pk heeft dan ga ik weer twijfelen. Moeilijke definitie vind ik het :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

tunen heeft voor mij idd te maken met het verbeteren van de prestaties van een auto..
daarom walg ik zo van die spoiler freaks die nog steeds de standard 1.2L motor houden... (DGB!)

een golfje met een dikke turbo? mooie techniek! (de turbo dan :P)

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 21:52
B-lennium schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 10:13:
tunen heeft voor mij idd te maken met het verbeteren van de prestaties van een auto..
daarom walg ik zo van die spoiler freaks die nog steeds de standard 1.2L motor houden... (DGB!)

_/-\o_
agree

eindelijk eens mensen die het zeggen. Plastic is voor mietjes, staal willen we zien!

Een ford die er uitziet als WRC maar helaas klinkt als een escort.... ;(

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online

Punt is dat hier veel Belgen surfen en dat de wegenbelasting in België aan de hand van vermogen gaat :)

(zover ik begrepen heb)

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 04-05-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 10:10

master6464

Who's General Failure?

ik ben hier nu al een uur al jullie posts aan het doorlezen en jullie zitten alleen maar te lachen om andere auto's. Zijn jullie eigen auto's zo mooi? laat maar zien dan! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door master6464 op 04-05-2006 12:17 ]

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat kan hier: Show je auto - Deel 20 :)

Oja, zonder HK-toegang kan je er niet in :)

[ Voor 27% gewijzigd door GGS_206 op 04-05-2006 12:19 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

master6464 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:17:
ik ben hier nu al een uur al jullie posts aan het doorlezen en jullie zitten alleen maar te lachen om andere auto's. Zijn jullie eigen auto's zo mooi? laat maar zien dan! 8)
http://tweakers.net/gallery/32708/fotoalbum/?MapID=6028 mijn schatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
master6464 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 12:17:
Het heet ook niet voor niets 'Foute Tuning', waarom reageer je zo raar, staat jouw auto toevallig ergens in dit draadje en hebben wij er hard om gelachen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

TheZeroorez schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 13:09:
[...]

Het heet ook niet voor niets 'Foute Tuning', waarom reageer je zo raar, staat jouw auto toevallig ergens in dit draadje en hebben wij er hard om gelachen? :9
nee mijn auto is nog vrij stock maar als ik er ooit tijd voor heb (en geld :9~ ) dan zal ik het niet teveel overdrijven (zodat hij hier niet tussen komt O-) )

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

master6464 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:59:
[...]

nee mijn auto is nog vrij stock maar als ik er ooit tijd voor heb (en geld :9~ ) dan zal ik het niet teveel overdrijven (zodat hij hier niet tussen komt O-) )
07 november 1989
Je geboorte datum })

Hoe kom jij aan een autootje. Ben 2 maanden jonger en heb nog niet eens een brommertje. 16 is wel heel jong voor een auto

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

ty :)

maar nu back ontopic.. ik wil mooie verneukte autoes zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

touchdomex schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:06:
[...]

[...]
Je geboorte datum })

Hoe kom jij aan een autootje. Ben 2 maanden jonger en heb nog niet eens een brommertje. 16 is wel heel jong voor een auto
bedankt is een typ fout het moet 1986 zijn ik heb een audi tt (2e hands)
Ik zit al maanden te geilen op deze:Afbeeldingslocatie: http://www.cartoday.com/content/funstuff/wallpaper/AudiTT_800x600.jpg

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Schatje :X
master6464 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:17:
[...]

Ik zit al maanden te geilen op deze:[afbeelding]
Ieder zijn fetish.

[ Voor 41% gewijzigd door Barracuda_82 op 04-05-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik ben ook niet 'van de Opel', maar zelfs mijn oerlelijke Peug 309 was ook mijn schatje hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Afbeeldingslocatie: http://www.jimmy540i.com/nightmare41.jpg

Vond deze toen ik wat aan het kijken was. Hoeveel merken kun je hier in terug vinden en wat was de orginele:p
spoiler:
Het orgineel was een honda accord :X

Afbeeldingslocatie: http://www.jaykevin.com/grass.jpg

We wraen groen als gras :p

Afbeeldingslocatie: http://www.cynical-c.com/archives/bloggraphics/IMG_32631.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Touchdomex op 04-05-2006 15:27 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

touchdomex schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:23:
[afbeelding]

Vond deze toen ik wat aan het kijken was. Hoeveel merken kun je hier in terug vinden en wat was de orginele:p
spoiler:
Het orgineel was een honda accord :X
je zou zeggen aan de vorm dat het een porsche is

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Volgens mij is dat gedrocht (of beter gezegd, was) een Honda CRX.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMWezel
  • Laatst online: 04-05 17:45

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

Tis van origine een CRX, ooit al eens eerder hier langsgekomen.
Het blijft een lelijk gedrocht.

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

IMWezel schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:51:
Tis van origine een CRX, ooit al eens eerder hier langsgekomen.
Het blijft een lelijk gedrocht.
Fout kijk maar in de spoiler :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:28
touchdomex schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:20:
[...]

't Was wel degelijk een CRX, zie de site waar het plaatje vandaan komt:
Target #145: Honda CRX
BMW Nightmare Qualification: BMW Grill & Mercedes headlights
Verdict: Look any closer and you could puke on this car.
http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare15.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

touchdomex schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 16:20:
[...]

Die spoiler praat poep, je ziet overduidelijk aan de daklijn dat het een CRX is en zeker geen Accord. (Is een sedan, geen Coupé)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 08:58

Wom

http://www.mijnalbum.nl/Album=ABA4DF3N

Belgische meeting, voer genoeg :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:27

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

...en dan kan je elk jaar jaar even je turbo er gaan afschroeven om naar de keuring te gaan, handig is anders.

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

jellabie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:27:
[...]

...en dan kan je elk jaar jaar even je turbo er gaan afschroeven om naar de keuring te gaan, handig is anders.
Nee joh, op onze Golf zit ook een turbo, maar die hoef ik er écht niet af te schroeven voor elke APK. Er moeten wel andere dingen gebeuren bij elke APK, maar dat is een ander verhaal :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

McBoom schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:36:
[...]

Nee joh, op onze Golf zit ook een turbo, maar die hoef ik er écht niet af te schroeven voor elke APK. Er moeten wel andere dingen gebeuren bij elke APK, maar dat is een ander verhaal :P
België - Nederland.

Binnenkort gaan ze [heb ik ook maar van horen zeggen] een testbank bij de controle zetten, jij hebt 100pk op papier? en op de rollen 150pk... hoe komt dat meneer?

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

jellabie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:49:
[...]

België - Nederland.

Binnenkort gaan ze [heb ik ook maar van horen zeggen] een testbank bij de controle zetten, jij hebt 100pk op papier? en op de rollen 150pk... hoe komt dat meneer?
Nieuwe olie meneer, stukken minder wrijving O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

België - Nederland.

Dan geef je bij de RDW en je verzekeringsmaatschapij toch even door dat je meer PK hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:07:
[...]

Dan geef je bij de RDW en je verzekeringsmaatschapij toch even door dat je meer PK hebt?
Dan mag je eerst je wagen gaan laten homologeren [of hoe schrijf je dat.]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
[...]

België - Nederland.

dat zou wel mooi zijn. want in NL hebben ze niet echt veel dyno's om me quattro op te zetten :Y)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Japan schijnen ze ook al DGB te kijken en denken "dat kunne wij beter!" >:) Dit plaatje kwam ik op een ander forum tegen; een bodykitje voor een van:

http://i34.photobucket.co...churchill39/orangevan.jpg

(de grote beurt stem) DIT WIL JE NIET MISSEN!!!! :Y)
(als iemand het wil resizen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 21:39:
Dat plaatje of die Van? :X Wat een lelijk onding.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

In Japan schijnen ze ook al DGB te kijken en denken "dat kunne wij beter!" >:) Dit plaatje kwam ik op een ander forum tegen; een bodykitje voor een van:

wtf aan de voorkant 30 centimeter extra kreukelzone en aan de achterkant een meter :X die gozer heeft echt een tupperware fetish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Hij kan niet zeggen dat hij niet opvalt though :P

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

ToolkiT schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 21:52:
[...]

Nieuwe olie meneer, stukken minder wrijving O-) :+
V-Powerrrrrr B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou

In japan zijn ze al sinds de jaren 80 bezig met "pimpen" en tunen van auto's. Dit is "gewoon" een stijl in japan. Er zijn echt super veel plaatjes te vinden van zulke bussen.. Net zoals de meters hoog uitstekende uitlaten 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 07-05-2006 04:30 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
[...]

België - Nederland.

Je mag tot een bepaald percentage gewoon meer pk's hebben hoor. Pas bij een bepaald percentage moet je je auto opnieuw laten homologeren. En als je auto met je turbo van 100 naar 150 pk gaat mag jij volgende maand een nieuw blokje kopen :>

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 07-05-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 14:58
johnnyv.nl schreef op zondag 07 mei 2006 @ 12:08:
[...]

Je mag tot een bepaald percentage gewoon meer pk's hebben hoor. Pas bij een bepaald percentage moet je je auto opnieuw laten homologeren. En als je auto met je turbo van 100 naar 150 pk gaat mag jij volgende maand een nieuw blokje kopen :>
Let er even op dat de regels betreffende keuringen in België extreem anders zijn dan in nederland. iedere aanpassing die je aan je auto doet en valt onder tuning moet je een tuningskeuring voor aanvragen. In belgië heb je namelijk de gewone keuring en een tuningskeuring. Ja, die gelden voor de gewone straat auto's

verlaag jij je standaard golfje dan mag je meteen naar de tuningskeuring. Leg jij 2 maten grotere velgen onder je auto mag je ook weer naar de tuningskeuring.

bij een tuningskeuring vragen ze per ding wat veranderd is aan de auto meen iets van 6 euro.
Dus verlagen, andere velgen en een veerpootbrug kost je dus al mooi 18 euro extra. Terwijl een tuningskeuring al een stuk duurder is dan een gewone keuring.

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nu twijfel ik er helemaal niet meer over: Nederland ís helemaal niet zo klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
In amerika kijken agenten zelfs onder de motorkap en checken of jij niet wat dingetjes hebt veranderd. zo ja wordt je wagen meteen weg gesleept en betaal je een paar honderd dollar :X

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KappeNou schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:46:
In amerika kijken agenten zelfs onder de motorkap en checken of jij niet wat dingetjes hebt veranderd. zo ja wordt je wagen meteen weg gesleept en betaal je een paar honderd dollar :X
Ervaring...??? :P

En die foto van die getunede Japanse bus, die past toch niet onder de hoogspanningskabels van de treinsporen door, of hebben ze die niet in Japan? Althans hij zal er bijna tegen aan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 08:33:
[...]

En die foto van die getunede Japanse bus, die past toch niet onder de hoogspanningskabels van de treinsporen door, of hebben ze die niet in Japan? Althans hij zal er bijna tegen aan zitten...
Dan kan hij gelijk zijn accu opladen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Net in Den Bosch gespot:

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/4504/dsc000035fu.jpg

Mooie wielen doen zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, dat zijn z'n wintervelgen man. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

past er erg goed bij die japstyle bodykit.... :/

en idd ide velgen... 14" en dan voor ena chter nog verschilende ook.... en als je nu nog op wintervelgen rijdt ben je sowiezo dom }:O

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

die body kit vind ik eigenlijk wel stoer en netje aansluiten op de auto zelf die vleugel vind ik ook wel mooi hoor :) idd de velgen en spiegels zijn de enige min puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, en hij mag wel wat breder in mijn mening, de sideskirts zijn sowiezo ook een stuk hoger dan de voor- en achterbumper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

What the f... :o

Damn, dies wel stoer 8)

(grapje)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
TheZeroorez schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:22:
Ja, en hij mag wel wat breder in mijn mening, de sideskirts zijn sowiezo ook een stuk hoger dan de voor- en achterbumper..
De sideskirts zijn lager als je het mij vraagt.

TeamBVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

lordspacie schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:00:
die body kit vind ik eigenlijk wel stoer en netje aansluiten op de auto zelf die vleugel vind ik ook wel mooi hoor :) idd de velgen en spiegels zijn de enige min puntjes.
De bodykit vindt ik imo ook goed meevallen, behalve de spoiler, dat is de enige spoiler die mooi is op japanse karretjes :P

en tja... de velgen hé

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

vind ie spoiler juist wel passen op de auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die spoiler past op geen één auto, vind je dat model serieus mooi :?
En wat is er eigenlijk mis met de spiegels? Liever de originele (oid) dan de M3 spiegels waar echt iedereen mee rijdt.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
injectie schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:13:
[...]

De sideskirts zijn lager als je het mij vraagt.
Het begin en einde zijn even laag, maar in het midden is hij hoger Drempels enzo..

Die spiegels zijn toch geen M3? Die zijn toch niet zo enorm groot?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.