Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Is het niet toevallig jouw auto
XXXVI
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
ik ook, wie geeft zijn nummerplaat doorSander Prinsen schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 08:13:
Als ik agent zou zijn, zou ik het gooien op "belediging van ambtenaar in functie"...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
en die rubber kip.. humor van een 5 jarige heeft ie zeker..Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:46:
Die hand uit de motorkap
Die gast heeft zeker humor

Gelukkig kunnen we nu het kenteken niet meer lezen

[ Voor 15% gewijzigd door _eXistenZ_ op 22-04-2006 15:46 ]
There is no replacement for displacement!

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Ik vind het wel een cool ding. Niet te extreem uitgebouwd, lekker fel kleurtje..Sick Nick schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:20:
En een fiat coupe bezitter die denkt dat het een ferrari is gezien de achterbumperWat ie voor de rest dacht bij het aanschaffen van de skirts/voorbumper en die grille
[afbeelding]
[afbeelding]
Have a wheelie good weekend!
niet te extreemFragDaddy schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:34:
[...]
Ik vind het wel een cool ding. Niet te extreem uitgebouwd, lekker fel kleurtje..

whahahahaDark Angel schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:21:
Ik kwam gisteren deze auto tegen in Vlaardingen.
[afbeelding]
Ik vind die skirts op die auto wel wat hebben. Die lijnen zitten ook op de rest van de auto.Sick Nick schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:20:
En een fiat coupe bezitter die denkt dat het een ferrari is gezien de achterbumperWat ie voor de rest dacht bij het aanschaffen van de skirts/voorbumper en die grille
[afbeelding]
[afbeelding]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Persoonlijk vind ik dat je klassiekers zoals de Fiat Coupe gewoon lekker origineel moet laten. Maar dat is enkel mijn mening natuurlijk.Marzman schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:18:
[...]
Ik vind die skirts op die auto wel wat hebben. Die lijnen zitten ook op de rest van de auto.
mja of een nette bumperkit en skirts erop zetten. Dit slaat gewoon echt nergens optazzman schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:29:
[...]
Persoonlijk vind ik dat je klassiekers zoals de Fiat Coupe gewoon lekker origineel moet laten. Maar dat is enkel mijn mening natuurlijk.

Wannabe Monaro?Dark Angel schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:21:
Ik kwam gisteren deze auto tegen in Vlaardingen.
[afbeelding]

misschien een vernieuwde monaro? Het ziet er ook een beetje uit als een vernieuwde FPV F6 Typhoon.. Maareh wat heeft dit met foute tuning te maken
[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 23-04-2006 19:40 ]
Zonder die meters, dak spoiler en scoop op de motorkap vindt ik hem best wel bruut
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Het is een Calibra... Althans, ik neem aan dat je op die gele doeltKappeNou schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:36:
[...]
misschien een vernieuwde monaro? Het ziet er ook een beetje uit als een vernieuwde FPV F6 Typhoon.. Maareh wat heeft dit met foute tuning te maken
Nee ik dacht dat het wannabe monaro op het plaatje sloeg wat hij zelf poste
[ Voor 48% gewijzigd door KappeNou op 23-04-2006 20:13 ]
Verwijderd
De meeste fotos zijn in leeuwarden genomen cker? Volgens mij staat die auto voor het huisje van me zusje.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:58:
ik heb ook weer wat leuks gevonden..
[afbeelding]
Verwijderd
Ik rij wel wat beters.. Wel opel maargoed -> Mijn auto...TheZeroorez schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:21:
Hoe kom je aan al die foto's op verschillende tijdstippen/plaatsen, én de foto's van de binnenkant/motor?
Is het niet toevallig jouw auto
Kwam het op het opel forum tegen..
Dit is idd in Leeuwarden
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 12:21 ]
Toekomst :Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:20:
[...]
Ik rij wel wat beters.. Wel opel maargoed -> Mijn auto...
Dit is idd in Leeuwarden
- Lexus-look achterlichten
- Andere Velgen
- Uitlaat
ben benieuwd naar die lexus achterlichten.. ik ben de eerste dan die jou auto hier post
Verwijderd

Ja uitlaat is net nog door de keuring gekomen, maar volgende keer moet er toch echt een nieuwe op..
hahaha gelukkigVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:23:
die tijd heb ik gehad hoor, woon nu samen met mijn vriendin, eigen huisje, kan het geld wel beter besteden, had destijds die site gemaakt, en die draait nu nog.. er word niks meer veranderd hoor..
Ja uitlaat is net nog door de keuring gekomen, maar volgende keer moet er toch echt een nieuwe op..
Verwijderd
(Motorkap is geverft met een roller.)

Van verven met een roller is tie inderdaad niet beter gewordenVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:23:
Dit is een ex auto van een bekende, die wel laatst toevallig bij een garage tegenkwamen waar die nu voor 1250 te koop staat.
(Motorkap is geverft met een roller.)
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan die foeilelijke blauwe achterlichten

[ Voor 6% gewijzigd door Jape op 24-04-2006 21:13 ]
clarckson styleJape1985 schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:13:
[...]
Van verven met een roller is tie inderdaad niet beter geworden
En dan die foeilelijke blauwe achterlichten
maar een golf is per definitie al fout maar dit is toch wel heel erg
Mwah, een standaard Golf is niet fout hoor. Het jammere is alleen dat het standaardmodel voor Sjonnies een onweerstaanbare ontrekkingskracht ontwikkeld om er kits en ander ongein op los te laten. Eénmaal aangepast, valt de auto dan inderdaad nogal snel in de categorie "fout".GoldenSample schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:29:
maar een golf is per definitie al fout maar dit is toch wel heel erg
Dude waar heb je die gespot dan?KappeNou schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:22:
Heb je zo'n leuke auto, maak je hem nog leuker en dan verneuk je echt het simpelste
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:20:
[...]
Dit is idd in Leeuwarden

Dat vind ik wel zeer
In leidenJ0YR1D3R schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:56:
[...]
Dude waar heb je die gespot dan?Die staat bij mij in de straat
Vind het niet zo erg.. Het blauw zal in het echt bovendien veel minder fel zijn, en dan zal het wel goed leesbaar zijn. Blauw licht fotograferen is nu eenmaal niet zo gemakkelijk
waar kan je die halen en hoemoeilijk is het om in tebouwen?
Lekker zijn is een gave :)
whahahahalordspacie schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:08:
die blauwe lets wil ik ook in me astra ziet er wel geil uit
waar kan je die halen en hoemoeilijk is het om in tebouwen?
Verwijderd
Tis wel beter ja, maar tis wel een DIESEL.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:20:
[...]
Dit is idd in Leeuwarden
Ik snap wat niet. Al die mensen die hun karretje tunen en stylen om er een sportieveling van te maken. En als het er een beetje strak en sprotief uit ziet, dan is er het grote moment; HET STARTEN VAN DE VOITURE!
En dan hoor je.............
EEN TRACTORGELUID afkomstig van die diesel....
Niks persoonlijks hoor, maar ik vind dat in het algemeen een vreemde combinatie (uitgezonderd de moderne dikke v6 en v8 tdi diesels; die rammelen niet meer zo).
Verwijderd
Ja, dat ombouwen kost ook nix............ Als je toch een hobby van je auto maakt dan zijn die benzine prijzen ook niet zon issue. Elke hobby kost geld.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:17:
Nou met de benzineprijzen van tegenwoordig... Ik snap wel dat men een diesel neemt.
En de dieselprijzen dan? Een liter diesel kost ook al weer meer dan €1. Nou wat zal dat goedkoop rijden zeg...Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:17:
Nou met de benzineprijzen van tegenwoordig... Ik snap wel dat men een diesel neemt.
Verwijderd
Ook ben ik het met je eens dat een hobby geld mag kosten, maar zoals ik al zei: ik begrijp ze wel
Met een bezine motor rij je ook makkelijk 6/100 of niet?MadMarky schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:01:
[...]
En de dieselprijzen dan? Een liter diesel kost ook al weer meer dan €1. Nou wat zal dat goedkoop rijden zeg...

M'n zus beweert zelfs nog een stuk zuiniger dan dat te rijden met d'r Swifttazzman schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:14:
[...]
Met een bezine motor rij je ook makkelijk 6/100 of niet?
Die lupo 3L TDI schijn 3/100 te kunnen halenMadMarky schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:45:
[...]
M'n zus beweert zelfs nog een stuk zuiniger dan dat te rijden met d'r Swift

AC Nieuwegein... die straten lijken verdacht veel op Jutphaas... en de mijn indruk is dat daar best wel iemand kan wonen die zo'n wanabee maakt en er trots op is...Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:58:
ik heb ook weer wat leuks gevonden..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal bij terugkomst in Nederland eens opletten of ik deze beauty rond zie rijden
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
das een diesel slimmerdKappeNou schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:32:
[...]
Die lupo 3L TDI schijn 3/100 te kunnen halen
Verwijderd
Diesel klopt, tis mijn eerste auto, bezit hem nu 2 jaar, en maak redelijk veel km's, dus diesel kan voor mij echt wel uit. Beetje tunen is toch niet erg? Ik vind hem zo mooi genoeg, meer doe ik er niet aan hoor.
Die blauwe leds heb ik besteld bij een zaak, stond op het opel forum wat over, je kan heel makkelijk het dashboard met km-teller eruit halen, en die ledjes vervangen. Alleen die achter de datum/tijd is moeilijker, daar heb ik 2 blauwe tl balkjes zitten. Qua zicht is het prima hoor? Overdag is het gewoon wit, en 's avonds mooi blauw. De foto geeft wat een vertekend beeld, zal wel eens een betere maken met mijn 350d
Geld verspil ik er niet meer aan, laatst al grote beurt van 1100 euro gehad

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 08:44 ]
Uhm... Ik haal 6.25l/100km met een Astra 1.6 8V uit 1994, dus onmogelijk is het zeker niet. Moet wel zeggen dat dat vooral snelweg kilometers zijn, maar ik rij niet bepaald zuinig. Als hij warm is geef ik hem flink op z'n lazer, anders is hij niet vooruit te branden. Als je hem 's winters als boodschappenautootje gebruikt (dus hele korte afstanden en helemaal niet warm worden) stijgt het verbruik naar ongeveer 8l/100km.tazzman schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:14:
[...]
Met een bezine motor rij je ook makkelijk 6/100 of niet?
Met zo'n swift rijdt je 5/100 door de stad, daar hoef je geen 30 voor te blijven rijden. Bij 140 op de snelweg gaat hij wel weer meer verbruikenMadMarky schreef op woensdag 26 april 2006 @ 04:19:
30KM provinciale weg in een Swift 1.0 is ook weinig inspirerend, maar het rijdt wel zuinig
Maar als je een wat grotere auto wilt waar je veel snelweg mee rijdt dan ontkom je bijna niet aan een diesel als je het een beetje zuinig aan wil doen (al heeft LPG ook weer zijn eigen voor en nadelen en kan dat ook een alternatief zijn).
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 26-04-2006 10:03 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
maar dat vind ik echt verkrachting voor me auto
overigens rijd ik gemid 9.7/100 volgens mij boordcomputer
[ Voor 14% gewijzigd door Thrillseeka op 26-04-2006 16:09 ]
(4.9 zelfs voor de simpelste motorvariant)
[ Voor 27% gewijzigd door pagani op 26-04-2006 16:25 ]
nou ik vind dat best zinvol, maar volgens mij is dat niet de scope van dit topiclordspacie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:08:
hou op over lpg.. me ouders en opa en oma vinden dat ik het ook in mijn auto moet bouwen
maar dat vind ik echt verkrachting voor me autoheb je 2. liter 200pk motor erin ga je op gas rijden
nee dat is echt zinvol
overigens heb ik een 170 pk 2,5 liter op gas... tanken blijft lachen en traag is hij zeker niet!
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Op zich maakt het geen drol uit, het scheelt mischien iets, maar niet veel. Wij hebben een Legacy 2.0 AWD en op gas is die ongeveer even snel als op benzine. Als je het niet geprobeerd heb kun je je conclusie nog niet met zekerheid vaststellenlordspacie schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:08:
hou op over lpg.. me ouders en opa en oma vinden dat ik het ook in mijn auto moet bouwen
maar dat vind ik echt verkrachting voor me autoheb je 2. liter 200pk motor erin ga je op gas rijden
nee dat is echt zinvol
Hintje, kijk eens naar de "scherpe randen" van de auto op foto 2.MadMarky schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:27:
Photoshop? Dat logo is eerder met een zwarte stift gemaakt als je het mij vraagt
De foto's zijn iig onbewerkt, alleen wel gemaakt met een brakke telefoon camera.
Als je de foto zelf hebt gemaakt en niet bewerkt moet je een andere telefoon kopen
(wel stoer, een telefoon die gelijk je plaatjes soept
[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 27-04-2006 08:41 ]
Verwijderd

En dat door een vrouw;) Heerlijk gedaan!!!
Wel jammer dat een beetje normale tot flinke lengte kerel z'n nek breekt als ie instapt (véél te laag plafondVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:21:
Geef mij maar een mooie getunede Tigra 1.6 zoiets als dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Tigra is naast de corvette de enige auto waar ik echt mijlenver niet in pas qua hoofdruimte, andere auto's is het probleem meer beenruimte)
[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 27-04-2006 09:25 ]
Verwijderd
Aah man valt toch wel mee... ik ben zelf 1.91 lang en pas toch wel goed in de Tigra, zolang ik de stoel maar naar achter gooi en de leuning een beetje naar achter hel... En anders toch maar naar DGB die kunnen vast wel m'n dak verhogen op een mooie manierjohnnyv.nl schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:24:
[...]
Wel jammer dat een beetje normale tot flinke lengte kerel z'n nek breekt als ie instapt (véél te laag plafond)
(Tigra is naast de corvette de enige auto waar ik echt mijlenver niet in pas qua hoofdruimte, andere auto's is het probleem meer beenruimte)
En de Tigra blijft toch wel een erg mooie auto om te kunnen tunen...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 09:32 ]
Tel er nog even 13 centimeter bijVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:31:
[...]
Aah man valt toch wel mee... ik ben zelf 1.91 lang en pas toch wel goed in de Tigra, zolang ik de stoel maar naar achter gooi en de leuning een beetje naar achter hel... En anders toch maar naar DGB die kunnen vast wel m'n dak verhogen op een mooie manier
Blitz is toch van Nissan?
Alleen jammer dat het altijd de 1.4tjes zijn die getuned worden, de 1.6 is nieuwer en kost dus meer. Wat ook jammer is, is dat de 1.6 ook nog steeds niet naar de 100 te branden is (alles boven de 10s 0-100 is niet sportiefVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:21:
Geef mij maar een mooie getunede Tigra 1.6 zoiets als dit:
[afbeelding]
[afbeelding]

Verkeerd in absolute nieuwstaat? Was het maar zo, die bumper...
Enne, 't is een automaat
[ Voor 30% gewijzigd door MadMarky op 27-04-2006 15:58 ]
Niet dat ik altijd foutloos type, maar toch.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Tja, dat is 'ie wel, dat was hij niet.. Ik bedoel, als je een unieke auto wilt, maak hem dan gewoon mooierdeze auto is de eenigste in nederland.
het blijft een kappers autoVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:31:
[...]
Aah man valt toch wel mee... ik ben zelf 1.91 lang en pas toch wel goed in de Tigra, zolang ik de stoel maar naar achter gooi en de leuning een beetje naar achter hel... En anders toch maar naar DGB die kunnen vast wel m'n dak verhogen op een mooie manier
Nou ga ik niet (weer) beginnen dat "plastic-plakken" niets met tuning te maken maar zo'n Tigra kan inderdaad wel wat extra pk's gebruiken. Het zijn en blijven Corsa's die normaal helaas niet zo sportief rijden als ze eruit zien.MadMarky schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:56:
Alleen jammer dat het altijd de 1.4tjes zijn die getuned worden, de 1.6 is nieuwer en kost dus meer. Wat ook jammer is, is dat de 1.6 ook nog steeds niet naar de 100 te branden is (alles boven de 10s 0-100 is niet sportief).
Maar goed, mijn BMW ziet er ook sportiever uit dan hij rijdt, tis maar een klein dieseltje
[ Voor 4% gewijzigd door tazzman op 27-04-2006 17:20 ]
Verwijderd
Als je er kapSTERS van maakt vind ik het niet erg... Dan ga ik liever net iets langzamer maar wel een lekker (meestal dan
1.4 sneller dan de 1.6Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:16:
[...]
Als je er kapSTERS van maakt vind ik het niet erg... Dan ga ik liever net iets langzamer maar wel een lekker (meestal dan) wijf langs me... en ze trekken redelijk toch die 1.6jes... valt wel mee. Ik heb geen ervaring met de 1.4s, maar trekken die dan sneller op? Zo ja, hoeveel sec?
Ze zijn allebei retetraag, maar om te één of andere reden vinden de meeste eigenaars het nodig om ze te tunen er allemaal plastic op te plakken. Opzich is de vorm wel mooi (soort coupé), maar dingen als die teruggebogen B-stijl zijn wel zo foeilelijk he

Verwijderd
Haha ja dat van die 1.4 en 1.6 was een klein foutje... hehe... had een andere reactie fout gelezen, sorry...MadMarky schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:20:
[...]
1.4 sneller dan de 1.6
Ze zijn allebei retetraag, maar om te één of andere reden vinden de meeste eigenaars het nodig om ze te tunen er allemaal plastic op te plakken. Opzich is de vorm wel mooi (soort coupé), maar dingen als die teruggebogen B-stijl zijn wel zo foeilelijk he
'in absolutte nieuwstaat'

Dat is ook weer zoooo stereotiep he, je tante is zeker nog kapster ookVerwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:04:
[...]
Haha ja dat van die 1.4 en 1.6 was een klein foutje... hehe... had een andere reactie fout gelezen, sorry...Maar ja, ik begon over de Tigra aangezien ik komende juli/augustus een Tigra Fresh 1.6 16V over ga kopen van een tante van me voor vriendenprijsje... En voor eerste wagen vind ik hem absoluut niet verkeerd! Ik hoop te eindigen met een heerlijke Ford Mustang GT (zoiets als die uit Gone in 60 Seconds, heerlijk wagentje!)
En de auto uit gone in 60 seconds is:
- geen Ford Mustang GT
- geen echte productieauto
- voor de gewone sterveling onbetaalbaar
Het is een omgebouwde versie van de Shelby GT500, wordt op kleine schaal gebouwd bij één-of-ander Amerikaans bedrijf.
In gone in 60 seconds moest het een echte shelby GT 500 voorstellenMadMarky schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:19:
[...]
Dat is ook weer zoooo stereotiep he, je tante is zeker nog kapster ook
- geen Ford Mustang GT
Het is een omgebouwde versie van de Shelby GT500, wordt op kleine schaal gebouwd bij één-of-ander Amerikaans bedrijf.
[ Voor 11% gewijzigd door KappeNou op 29-04-2006 01:14 ]
Op de velgen na niet super fout IMHO... niet mijn type wagen, maar voor de rest best stijlvol gedaan.Robin schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:02:
[afbeelding]
Die bak staat hier geregeld in de straat en het is een vette bak met een vet geluid.
Verwijderd
Nee idd niet echt slecht, maar de velgen zijn niet de meest bijpassende; ze lijken zelfs te klein voor zo'n pickup. De ruien aan de voorkant zien er ook erg donker uit, heeft oom agent daar nog geen bezwaar tegen gemaakt?Robin schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:02:
[afbeelding]
Die bak staat hier geregeld in de straat en het is een vette bak met een vet geluid.
Heb het niet zo op dat soort achterlichten. Te opvallend. Maar voor de rest is hij zelf best welRobin schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:02:
[afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Komt waarschijnlijk door het licht getinte glas + kapjes die de ramen kleiner maken + zwart leder + invalshoek van de foto..Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:07:
[...]
Nee idd niet echt slecht, maar de velgen zijn niet de meest bijpassende; ze lijken zelfs te klein voor zo'n pickup. De ruien aan de voorkant zien er ook erg donker uit, heeft oom agent daar nog geen bezwaar tegen gemaakt?
Die velgen zijn niet zo idd, de rest wel
Verwijderd
HeheMadMarky schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:19:
[...]
Dat is ook weer zoooo stereotiep he, je tante is zeker nog kapster ook
- geen Ford Mustang GT
Maar het is en blijft toch een verrekte mooi wagentje, daar zijn we het toch over eens
Ik vraag me eigenlijk af of de zijdorpeldingen zo mogen, als er iets scherp en uitstekend lijkt zijn het die wel.Robin schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:02:
[afbeelding]
Verwijderd

-Bordoux rood
-Lexus achterlichten

-Lage achterbumper met gaas en twee omhoog primende pijpen
-Mitsubishi Evo luchthapper op de motorkap

en veel rook bij het optrekken

Zal binnen kort proberen om een foto van te maken.
Dit topic is gesloten.