Verwijderd
En het stereotype dat alleen homoseksuelen in een Z3 rijden is redelijk bevestigd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 23:31 ]
Verwijderd
De uitbouw op de Z3 is ook gewoon not done, de rest was daarvan allemaal redelijk ok, behalve die velgen, zoiets hoort niet op een bimmer.
Verwijderd
De chrome audi-grill heeft hem wel een tikkeltje verpest ja..
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Sorry, had kunnen editten...
[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 15-04-2006 13:23 ]
dat is dan echt jou mening want ik vindt de Z3 coupe echt walgelijk! de Z4 vindt ik nog wel wat hebben.TheZeroorez schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:21:
Z3 coupé is mooi, ookal was het een flop. De Z4 coupé, die is lelijk...
De corsa was idd wel mooi maar die z3 hebben ze helemaal verneukt. De hele lijn naar achteren (niet de stickerMadMarky schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:49:
OK, DGB is weer bezig. Met oa een BMW Z3 die ze gaan ombouwen naar hardtop
edit:
Die Z3 viel achteraf nog wel mee, de hardtop is alleen lang niet zo mooi als de Z3 coupé. En er zat 17 of 18 inch lichtmetaal onder, vervangen ze dat voor 19" chroom "omdat dat lekker bling is". Je zou het ook ultiem stijlloos kunnen noemen...
Die andere auto is zowaar goed gelukt imho, een Corsa die ze redelijk netjes hebben uitgebouwd, metallic goen hebben gespoten en waar ze zwarte velgen onder hebben gezet
Persoonlijk vond ik de velgen die eronder zaten mooier dan die lelijke die ze eronder hebben gezet maar dat is mijn mening. Als ik zo'n mooie auto had zou ik um nooit en te nimmer opgeven voor DGB (zou ik met geen enkele auto doen
Wat dacht je dan? Dat ik jouw mening probeerde te gevenKappeNou schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 13:29:
[...]
dat is dan echt jou mening want ik vindt de Z3 coupe echt walgelijk! de Z4 vindt ik nog wel wat hebben.

Nee je zegt blabalbala Z3 IS mooi. blablabla Z4 IS lelijk.TheZeroorez schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:55:
[...]
Wat dacht je dan? Dat ik jouw mening probeerde te geven![]()
Jij doet net alsof jij gelijk hebt. maar achteraf heb je dus totaal geen smaak. Want ik ken echt niemand persoonlijk die een Z3 mooi vindt haha (vondt ik namelijk wel mooi in Top Gear. Alles kunnen ze verkopen met een BMW badge erop zelfs een honden drol)
Maarja je hebt vreemde mensen op deze planeet, dat is al weer duidelijk. Same as DGB.. vreemde mensen. misschien moet jij maar mee helpen aan dat programma
[ Voor 114% gewijzigd door KappeNou op 15-04-2006 15:00 ]
Niet alleen jouw mening3p0x schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:25:
[...]
Persoonlijk vond ik de velgen die eronder zaten mooier dan die lelijke die ze eronder hebben gezet maar dat is mijn mening.
De roadster vind ik niet zo gewelding de coupe daarin tegen (wel de M natuurlijk)KappeNou schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:56:
[...]
Nee je zegt blabalbala Z3 IS mooi. blablabla Z4 IS lelijk.
Jij doet net alsof jij gelijk hebt. maar achteraf heb je dus totaal geen smaak. Want ik ken echt niemand persoonlijk die een Z3 mooi vindt haha
Maarja je hebt vreemde mensen op deze planeet, dat is al weer duidelijk. Same as DGB.. vreemde mensen. misschien moet jij maar mee helpen aan dat programma
die is idd wel leuk. Maar ook alleen omdat die een M3 blok heeft en 4 uitlaten3p0x schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:59:
[...]
De roadster vind ik niet zo gewelding de coupe daarin tegen (wel de M natuurlijk)
Als jij dat graag zo wil opvatten mag dat best. Ooit weleens van spreektaal gehoord?KappeNou schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:56:
[...]
Nee je zegt blabalbala Z3 IS mooi. blablabla Z4 IS lelijk.
Jij doet net alsof jij gelijk hebt. maar achteraf heb je dus totaal geen smaak. Want ik ken echt niemand persoonlijk die een Z3 mooi vindt haha (vondt ik namelijk wel mooi in Top Gear. Alles kunnen ze verkopen met een BMW badge erop zelfs een honden drol)
En ja, ik vindt TG ook onwijs cool, en ben zéker geen BMW-freak.
En over dat DGB stukje, ik zeg tegen jou toch ook niet dat je maar eens moet meehelpen in de kleuterklas, omdat jij ook geen fatsoenlijk Nederlands schrijft? Dat laatste is gewoon dikke bullshit, en als je het topic iets beter doorgelezen had had je ook al gezien dat ik walg van DGB..
Het nadeel is dat je de roadster veel meer ziet rijden. Vindt die coupe nog wel gaaf.3p0x schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 14:59:
[...]
De roadster vind ik niet zo gewelding de coupe daarin tegen (wel de M natuurlijk)
Maar eventjes serieus. Die corsa was gewoon lelijk. Zonder twijfel. Die bodykit

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Die echt foute engelse bakken die ik hier vaak zie (bijvoorbeeld post hierboven) zie ik hier zelden op de weg gelukkig (wel veel echt mooi en duur spul (ferrari, porsche, noble, lotus, Jaguar etc))
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Verwijderd
Duidelijk geen verstand van knappe auto'sVerwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:21:
Ik kwam op internet met toeval nog wat foute tegen:
[afbeelding]

Met een iets subtielere uitlaat, die spoiler eraf en de achterbumper in de kleur van de rest van de auto vind ik 'm best wel mooi, voor een Vauxhall
Ik wist niet eens dat er 3-deurs Astra stations waren.
The ramblings of an idiot
-fotos weg, hostingproblemen-
[ Voor 60% gewijzigd door MMach op 17-04-2006 13:37 ]
Verwijderd
4 uitlaten, en dan maar 1 a 2 werkendeMMach schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:42:
Hiervoor heb ik toch even gestopt om foto's van te pakken. Ik moest echt luidop lachen toen ik die pijpen vanachter zag. Voor de rest viel ie nog wel mee, goed afgewerkt enzo. Alleen jammer van de kleur, de lichten (waarom zo lelijke afzonderlijke) en de uitlaten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En die Clio van hierboven vind ik erg stoer..
Check die achterbumper ook. Diesel powahMMach schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:42:
Hiervoor heb ik toch even gestopt om foto's van te pakken. Ik moest echt luidop lachen toen ik die pijpen vanachter zag. Voor de rest viel ie nog wel mee, goed afgewerkt enzo. Alleen jammer van de kleur, de lichten (waarom zo lelijke afzonderlijke) en de uitlaten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoezo een vriend van me had dat vroeger ook met ze opgefokte golf 2 gti en 2 remus uitlaten.
Verwijderd
Nope, Metallic Green Heart Rims.MadMarky schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 22:49:
Die andere auto is zowaar goed gelukt imho, een Corsa die ze redelijk netjes hebben uitgebouwd, metallic goen hebben gespoten en waar ze zwarte velgen onder hebben gezet
Donker groene velgen dus
Hij doelt volgens mij op de roetaanslag van de dieselwalm op de achterbumper.KappeNou schreef op zondag 16 april 2006 @ 02:16:
[...]
hoezo een vriend van me had dat vroeger ook met ze opgefokte golf 2 gti en 2 remus uitlaten.
ja daar doel ik ook op hoorMMach schreef op zondag 16 april 2006 @ 03:12:
[...]
Hij doelt volgens mij op de roetaanslag van de dieselwalm op de achterbumper.

Relatief gezien is een diesel in Belgie al snel een goedkopere optie omdat men daar belast wordt op basis van vermogen en motorinhoud.TheZeroorez schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:30:
Toch redelijk fout denk ik, als je zoveel geld uitgeeft aan een auto, maar het wel een diesel is. Ik bedoel, koop dan een benzine versie, voor de vele kilometers doe je het denk ik niet, want die maak je toch niet met zo'n achterbumper. In Nederland zou je de wijk niet eens uitkomen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
verder als die clio geen soep is eet ik m'n pet op, of hij heeft gigantische spacers

verder die fiat coupe, de mooiste fiat van de afgelope 15 jaar en dan maken ze er dit van
Verwijderd

Tiefbett bedeutet für Daniele jedoch wirklich tief. Das erreicht er vorn mit einer 11,5x19-Zoll-Felge und einer ET von minus 60. Hinten kommt sogar das außergewöhnliche Maß von 15x19 Zoll mit einer ET minus 42 zum Einsatz.
[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 15:57 ]
Ja en omdat je zoveel geld bespaard met diesel rijden kun je weer €x000 uitgeven aan bumpersWom schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:35:
[...]
Relatief gezien is een diesel in Belgie al snel een goedkopere optie omdat men daar belast wordt op basis van vermogen en motorinhoud.

@ KappeNou
Vraag ik me af wat er dan opgefokt is aan een Golf II GTI als deze net zo walmt als een beetje diesel. Ik denk niet dat ik diegene aan mijn auto zou laten sleutelen...
Ik durf te wedden dat het een Transformer is
Niet zo fout als die Ford Focus, maar dat droogrek en dat gaas...
En wat ik niet begrijp, geld voor een strakke bodykit, veel spoilergevallen en dan niet eens die ronding van het VW logo uit de moterkap halen, zonde.

[ Voor 21% gewijzigd door MMach op 17-04-2006 13:52 ]
duuude?!? kunnen we beter van jou zeggen blijkbaarVerwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:57:
[...]
Duidelijk geen verstand van knappe auto's
Op de spoilers en de uitlaten na vind ik hem best deftig eigenlijk voor een golf.MMach schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:40:
De vorige fotos zijn nog niet koud of...
En wat ik niet begrijp, geld voor een strakke bodykit, veel spoilergevallen en dan niet eens die ronding van het VW logo uit de moterkap halen, zonde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Nederbelg !

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
ben je ooit op zo'n car meeting geweest waar mensen vlammen uit hun uitlaat blazen? daar komen resten vanaf..MadMarky schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:18:
[...]
Ja en omdat je zoveel geld bespaard met diesel rijden kun je weer €x000 uitgeven aan bumpers![]()
@ KappeNou
Vraag ik me af wat er dan opgefokt is aan een Golf II GTI als deze net zo walmt als een beetje diesel. Ik denk niet dat ik diegene aan mijn auto zou laten sleutelen...
whaahha meen je dat nou.. kijk die bumperset.. kijk die velgen.. kijk die opgeplakte booskijkers.. kijk die motor kap met nog een half stukje in het midden van het VW logo!jellabie schreef op zondag 16 april 2006 @ 19:11:
[...]
Op de spoilers en de uitlaten na vind ik hem best deftig eigenlijk voor een golf.

[ Voor 36% gewijzigd door KappeNou op 16-04-2006 22:14 ]
Hoeft'ie geen verlagingsveren te monteren, met die uitlaat zakt'ie sowieso welRoamor schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:14:
[...]
Er daar zal ook nog eens flink wat gewicht in zitten lijkt me zo?
Die voorkant vind ik actually best mooi. Afgezien van die lame-kijkers.MMach schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:40:
De vorige fotos zijn nog niet koud of...
[pics]
NOSIG
Verwijderd
G-PHREAK schreef op zondag 16 april 2006 @ 18:50:
[...]
duuude?!? kunnen we beter van jou zeggen blijkbaar
Ga eens opzoeken op wat voor porsche die spoiler normaal op zit kijk dan eens of je mening veranderd is
En die uitlaat van die Laguna zal wel gewoon rechts aangesloten zitten op een dempertje van 3cm ofzo..
[ Voor 50% gewijzigd door TheZeroorez op 17-04-2006 15:06 ]
Vind hem nog best grappigVerwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:58:
In de category what the f*ck:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Over welke porsche hebben jullie hetVerwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 13:15:
[...]
![]()
Ga eens opzoeken op wat voor porsche die spoiler normaal op zit kijk dan eens of je mening veranderd is
Wat dacht je dan van dat speaker systeem onder je motorkap die het geluid nabootst van een afblaasklep van een turbo

Verwijderd
oww nou jah, ik zag het vanmiddag voor het eerst.
En heb het direct besteld voor mijn mazda6.
Want ik vond het behoorlijk bling bling............

Ford Focus 1.8 16V 115 pk SPECIALZeer fraai exemplaar-- moet gezien worden !! Vele extra's
- Achterspoiler
- Dakspoiler
- 'Eerste eigenaar'
- 'Elektrische ramen'
- 'Elektrische spiegels'
- 'info display'
- 'Lexus achterlichten'
- 'Lichtmetalen 17'' velgen'
- Sideskirts
- Sportuitlaat

Verwijderd
Vergeten om z'n zelfgemaakte uitlaat sierstuk aan 2 kanten open te maken?Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:49:
Hmm ik zag vanmiddag een Civic met een "dichte" uitlaatDicht zal ie niet zijn natuurlijk, maar het leek net alsof er een conservenblik overheen geslagen zat ofzo
Een apparte klok per tijdzone418O2 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:43:
waar de neuk heb je al die meters voor nodig?!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Toerental (met shiftlight en memory-mode!), oliedruk, olietemp, benzinedruk, turbodruk, kwartmijl klokje, stroom, procentueel ricegehalte, etc.418O2 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:43:
waar de neuk heb je al die meters voor nodig?!
Je hebt wat in de gaten te houden in zo'n vette Focus-SPECIAL-waarvan-je-denkt-wat-een-gruwelijk-bruut-en-unieke-wagen hoor.
Veel mensen doen er wel heel lacherig over, maar dit is serieus tunen. Let maar op de ovale roosters op de motorkap en chromen ruitenwissers.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
OMG arm 106je
Lijkt net of'ie z'n onderbroek optrekt en klaar staat om z'n behoefte te doen

[ Voor 11% gewijzigd door Entity op 19-04-2006 22:32 ]
Ik moest eigenlijk aan het Citroen logo denken toen ik dit zag, maar dan had het een Saxo moeten zijn ipv 106...Sander Prinsen schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:31:
[...]
OMG arm 106jeDat je dat mooi kunt vinden zeg!
Lijkt net of'ie z'n onderbroek optrekt en klaar staat om z'n behoefte te doen
Ik denk aan al die koel lucht happers te zien dat het allemaal temp meters zijn.. volgens mij heeft ie gewoon een lek in zijn radiator maar doet ie aan symptoombestrijding ipv probleemoplossenHydraulik-Phunk schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:29:
[...]
Toerental (met shiftlight en memory-mode!), oliedruk, olietemp, benzinedruk, turbodruk, kwartmijl klokje, stroom, procentueel ricegehalte, etc.
Je hebt wat in de gaten te houden in zo'n vette Focus-SPECIAL-waarvan-je-denkt-wat-een-gruwelijk-bruut-en-unieke-wagen hoor.
Veel mensen doen er wel heel lacherig over, maar dit is serieus tunen. Let maar op de ovale roosters op de motorkap en chromen ruitenwissers.

BWAAHAHAHAHAHA die is echt triestToolkiT schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:15:
Wat dacht je trouwens van deze 'beauty'?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag ik vanochtend bij het tankstation..Genomen met treo650 dus kwaliteit is niet super..
Volgens mij moet hij nog APK gekeurd worden.
Verval datum is 15 feb 2006.
http://info.apk.nl/ovi/OviInvoer.aspx
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik dacht dat het onmogelijk was een Manta nog lelijker te maken...
Respect voor de bouwer van deze miskraam... het is hem gelukt...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd

Moet ik hier nog commentaar bij voegen? :x
Kun je nagaan dat ie er al een tijdje staat bij die dealer. Lijkt mij tenminste wel zoDarkSide schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:47:
[...]
Volgens mij moet hij nog APK gekeurd worden.
Verval datum is 15 feb 2006.
http://info.apk.nl/ovi/OviInvoer.aspx
Mwa ja, echt heel fout is ie niet, op de strepen en mistlampen na. De velgen zijn 17" Stilo velgen en de voorbumper is een Abarth voorbumper. Abarth velgen zouden mooier staan thoughKappeNou schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:15:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 35% gewijzigd door J0YR1D3R op 20-04-2006 19:20 ]
Hoe kun je de lelijkste auto die er nu rondt rijdt nog lelijker makenKappeNou schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:15:
[afbeelding]
[afbeelding]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
KappeNou schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:15:
[afbeelding]
[afbeelding]
Brandstof Diesel
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1910 cm3
Vind je het gek als het om een bedrijfswagen gaat?
Mijn 1.9JTD heeft 150PK en je kan hem chippen naar 180PK.. dus uit die motoren valt behoorlijk wat te halenJ0YR1D3R schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:37:
[...]
Vind je het gek als het om een bedrijfswagen gaat?Vergeet niet dat een gechipte 1.9 JTD toch op 140pk/255nm zit hoor. Das echt niet heel traag voor zo'n ding. En wat veel mensen vergeten, hij heeft echt een top wegligging, onder andere vanwege de breedte van de auto.
Die strepen vind ik wel lache eigenlijk.. die mistlampen zijn wel erg fout..J0YR1D3R schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:18:
[...]
Mwa ja, echt heel fout is ie niet, op de strepen en mistlampen na. De velgen zijn 17" Stilo velgen en de voorbumper is een Abarth voorbumper. Abarth velgen zouden mooier staan though
[ Voor 10% gewijzigd door KappeNou op 20-04-2006 21:10 ]
maar dat is ook geen foute familie autoVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:22:
opel zafira's kun je toch zeer mooi pimpen hoor
[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 20-04-2006 21:34 ]
Al heeft ie 300 pk en houdt hij een F1 bij op het circuit.... ik zou er niet eens dood in gevonden willen wordenJ0YR1D3R schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:37:
[...]
Vind je het gek als het om een bedrijfswagen gaat?Vergeet niet dat een gechipte 1.9 JTD toch op 140pk/255nm zit hoor. Das echt niet heel traag voor zo'n ding. En wat veel mensen vergeten, hij heeft echt een top wegligging, onder andere vanwege de breedte van de auto.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd

F1 Espace vond ik redelijk geslaagd destijds:KappeNou schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:34:
[...]
maar dat is ook geen foute familie autohet gaat overigens wel om grote familie auto's.. Dan zou ik eerder een 2ehands espace pimpen

Oh, en zo'n Fiat Multi Vlaai is TE erg voor woorden: mensen die 'm kopen, hebben ook stemrecht. Reden tot paniek zou ik zeggen.
[ Voor 21% gewijzigd door 3dfx op 20-04-2006 21:46 ]
Dat heeft toch niets met tunen te maken - das styling.. Halfords styleHydraulik-Phunk schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:29:
[...]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
De enige mooie Zafira is een OPC ZafiraVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:22:
opel zafira's kun je toch zeer mooi pimpen hoor
Lelijk inderdaad, maar het concept van de auto klopt wel. Zowat iedereen die Multipla rijdt is er gewoon tevreden over. En ja, er zijn blijkbaar mensen die niks geven om het uiterlijk van hun autoIva_Bigone schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:44:
[...]
Oh, en zo'n Fiat Multi Vlaai is TE erg voor woorden: mensen die 'm kopen, hebben ook stemrecht. Reden tot paniek zou ik zeggen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
mja die is gewoon ziekIva_Bigone schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:44:
[...]
F1 Espace vond ik redelijk geslaagd destijds:
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door KappeNou op 20-04-2006 22:33 ]
Dit topic is gesloten.