dat zijn echt geen straal turbinesVerwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:21:
[...]
Das geen tuning, das zijn echte straalturbines...
Die achterlijk grote spoilers heeft dit brik echt wel nodig om op de weg te blijven.
Ziet er achterlijk uit, maar dit heeft mijns inziens heel weinig met tuning te maken...
ziet er wel vet uit3p0x schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:00:
Ik kijk ook ff op de top gear site dan vind je dit:
[afbeelding]
ik mis alleen de trekhaak

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
In datzelfde genre: http://hacked.free-bsd.or.../brutal_740_byhedberg.avi
Dat zijn toch aardige prestaties voor zo'n auto
Tja, effe boodschappen doen gaat zo lastig met 'alleen' 2 turbines hèKappeNou schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:20:
[...]
dat zijn echt geen straal turbineskijk maar in het midden zitten gewoon 2 kleine uitlaatjes
Mss al gepost, maar wel zeer fout
http://www.tuninglove.com/disegni/giugno_03/bogich/multipla new.jpg
http://www.tuninglove.com/disegni/giugno_03/bogich/multipla new.jpg
[ Voor 10% gewijzigd door FiXeR.nl op 23-05-2006 18:59 ]
Zo wel 
edit:
Trouwens geen echte, dus dan is de lol er al snel vanaf..
Trouwens geen echte, dus dan is de lol er al snel vanaf..
[ Voor 30% gewijzigd door TheZeroorez op 23-05-2006 19:34 ]
ach het heeft wel wat, in zweden vreten ze heel wat uit met oude/nieuwe volvo's3p0x schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 13:00:
Ik kijk ook ff op de top gear site dan vind je dit:
[afbeelding]
volvo 240 met grote turbo en 400pk? geen probleem
volvo 240 cross country? http://www.turbobricks.com/mods.php?content=art0023
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Haha, vet 
Zweden is sowieso echt een customize land, per persoon heb je daar zelfs het grootste aantal klassieke auto's ter wereld schijnt
Zweden is sowieso echt een customize land, per persoon heb je daar zelfs het grootste aantal klassieke auto's ter wereld schijnt
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
velgen van die witte trismo velgen iig..Hydraulik-Phunk schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:54:
Kan ik wel.
Wat voor bumper is het precies ? en wat voor velgen heb je in gedachte ?
De pest is alleen dat ik net mn Mac opnieuw geinstalleerd heb en mn Adobe cd's zoek zijn
en tis orgineel S40 Phase 1 (foto is phase 2 btw)
Dat is wel vet maar een 240 body op een trekker oid zetten? Neh dan kun je die beter standaart latenB-lennium schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:33:
[...]
ach het heeft wel wat, in zweden vreten ze heel wat uit met oude/nieuwe volvo's
volvo 240 met grote turbo en 400pk? geen probleem
volvo 240 cross country? http://www.turbobricks.com/mods.php?content=art0023
ik zeg, Photoshop!.... Het lijkt wel een ruis filter joh...
Het is het cloakingdevice dat zich uitschakeltHeaget schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 15:16:
Het lijkt wel een ruis filter joh...
maja, wel leuk wagentje als je Beyonce Knowles heet ofzo
Ik zat pas trouwens nog op een Ford Focus forum, jonge jongen, ik had zo hele threads kunnen kopieren met foute tuning, en die gasten trots zijn
Ik dacht eerst dat het om _hoe_grove_metallic_lak_kan_je_maken_ maar nu ik de foto wat beter bekijk met m'n neus op het beeldscherm, zie ik dat het gaat om iets van een rijdende 'discobal'.
Dan vind ik 'crystal rainbow'-lak toch mooier....
Je weet toch wel van die glimmende stickertjes die op toetsenborden en casefans enzo zitten?
OMGTheZeroorez schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 21:26:
Je weet toch wel van die glimmende stickertjes die op toetsenborden en casefans enzo zitten?

Jij laat mij ergens aan denken!
Hier in de buurt staat een amerikaanse bak VOL met plakplaatjes van andere amerikaanse auto's...
omg dat is echt zooo fout... Ik wil wel pic maken maar heb zelf geen cam, moet ik even wachten tot een huisgenoot thuis komt waarvan ik hem kan lenen
Iemand heeft denk ik nu een lamme hand. Als je ziet hoeveel van die stickertjes/spiegeltjes erop zitten... Zonde van het werk, de moeite, de tijd en het geld, want dit ziet er niet uit.
NOSIG
Ik heb net even naar DGB zitten kijken. Heeft er iemand zijn gloednieuwe Smart For4 ingeleverd, had meteeen al zoiets: die is gek. Nou, het leek even goed te gaan. Mooie chroom/metallic kleur voor dat veiligheidsframe, mooi blauw voor de deuren enzo, komen die eikels met van dat plakplastic aanzetten
En ouderwetse stoelen met knopen erin
En dan heb ik het niet over die grille die ze erin hebben gezet, die staat volgende week aan de kant met een oververhitte motor
(en het ziet er dus echt niet uit
)
En die Tigra... Mwoah, hij is er iig beter van geworden

Vergeet die lelijke DGB plakplaatjes niet en de "uitgebouwde" achterkant.... Damn dat heb je die gast van trim-line er lopen en dan doe je er nog die lelijke stikkers (er scheef) opMBV schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 00:17:
Ik heb net even naar DGB zitten kijken. Heeft er iemand zijn gloednieuwe Smart For4 ingeleverd, had meteeen al zoiets: die is gek. Nou, het leek even goed te gaan. Mooie chroom/metallic kleur voor dat veiligheidsframe, mooi blauw voor de deuren enzo, komen die eikels met van dat plakplastic aanzettenEn ouderwetse stoelen met knopen erin
En dan heb ik het niet over die grille die ze erin hebben gezet, die staat volgende week aan de kant met een oververhitte motor
(en het ziet er dus echt niet uit
)

Tja.. iemand had ook z'n nieuwe PT Cruiser eens ingeleverd omdat zij een 'hod rod' wilde ofzo
Naja, die auto was in ieder geval van zichzelf al fout

Ee PT Cruiser schrééuwt ook om een gigantische verbouwing, als wannabe-retro-midlifecrisis-auto
En ik begreep ook dat die plakplaatjes als 'uitrustings-plaatjes', je weet wel, op de flank van de auto, moesten komen. Nee, dan op dat frame. Nouja, je zal ze er vast vanaf kunnen halen.
Mag ik trouwens even vragen hoe goed het voor de lak is om na 24u drogen direct die stickers erop te plakken?
En ik begreep ook dat die plakplaatjes als 'uitrustings-plaatjes', je weet wel, op de flank van de auto, moesten komen. Nee, dan op dat frame. Nouja, je zal ze er vast vanaf kunnen halen.
Mag ik trouwens even vragen hoe goed het voor de lak is om na 24u drogen direct die stickers erop te plakken?

ik heb vanmorgen pimp my ride UK gekeken
de amerikaanse versie was wel vet maar die engelsen zijn bijna net zo erg als DGB
de amerikaanse versie was wel vet maar die engelsen zijn bijna net zo erg als DGB
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
kvindt ze het zelfde.. 9 van de 10 kunnen hier gepost worden. Bij pimp my ride UK was die fiat panda wel vet geworden.master6464 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:00:
ik heb vanmorgen pimp my ride UK gekeken
Het heet ook 'pimp my ride', en niet 'tune my ride' helaas

Ja maar die Engelse presentator, die mag hier wel gepost worden, echt een foute gast.
Ik was gisteren ook al bang dat ze bij DGB een mooie auto gingen maken van die smart, maar gelukkig kregen ze het toch nog verneukt, die achteruitbouw
en die dgb-stikkers mooooi....
want op zich was dat "chroom" en donkerblauw wel mooi
Ik was gisteren ook al bang dat ze bij DGB een mooie auto gingen maken van die smart, maar gelukkig kregen ze het toch nog verneukt, die achteruitbouw

want op zich was dat "chroom" en donkerblauw wel mooi
www.casarodriguillo.com
ik zag vandaag wel zo'n lelijk kar rijden
gewoon een raamband met " www.ricer.nl " er op
daar hoor je niet echt trots op te zijn
gewoon een raamband met " www.ricer.nl " er op
daar hoor je niet echt trots op te zijn
Verwijderd
Die Tigra vond ik wel oke, daar kun je je wel op slopel-meetings mee vertonen 
Maar die For-Four, en dat voor een vertegenwoordiger
Maar die For-Four, en dat voor een vertegenwoordiger

Vallen scheef gemonteerde dubbele uitlaten die 10cm uitsteken ook onder foute tuning?
En gisteren zag ik wel een toppertje rijden: getunede corsa (oude type), met heel veel plastic en grote roestgaten (ja, als je een oude Corsa ziet rijden zijn meestal de deuren verrot) in de deur.
Ik lach niet vaak in de auto (meestal blijft het bij een grote grijns), maar ik lag dubbel over mijn stuur.
-edit-
Heb mijn route een beetje terug gezocht (Amersfoort-Blerick), en volgens mij was het op de A73 bij Venray in de buurt, hij reed bij een benzinepomp vandaan.
En gisteren zag ik wel een toppertje rijden: getunede corsa (oude type), met heel veel plastic en grote roestgaten (ja, als je een oude Corsa ziet rijden zijn meestal de deuren verrot) in de deur.
Ik lach niet vaak in de auto (meestal blijft het bij een grote grijns), maar ik lag dubbel over mijn stuur.
-edit-
Heb mijn route een beetje terug gezocht (Amersfoort-Blerick), en volgens mij was het op de A73 bij Venray in de buurt, hij reed bij een benzinepomp vandaan.
[ Voor 18% gewijzigd door Resistor op 28-05-2006 09:28 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Niet uw bak he Dreeke
De Nederbelg !
Die waar op de foto de autoradio van gejat wordt of die lelijke blauwe?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja die jappaners hebben een apparte ehm "smaak":)
/▌
Die zorgen voor extra downforce om al die kp's in bedwang te houden, snap dat danJape1985 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:08:
Mwuhahahaha![]()
![]()
![]()
Die uitlaten![]()
![]()
![]()
![]()
http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
tsjuh... ik zou niet zo snel voor zown auto langs overstekenLefty_38 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:13:
[...]
Die zorgen voor extra downforce om al die kp's in bedwang te houden, snap dat dan

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Vind die wel gaaf
Deze vind ik wel wat
:

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dan _hoop_ je gewoon dat er een tornado komt die alle auto's verwoest, want dit is niet om aan te zien..

O M F G.
Zulke autoverneukerij heb ik nog nooit gezien. In Nederland zouden die auto's niet eens toegestaan zijn op de openbare weg vanwege de dimensies.
En die auto's met die platformen aan de voorbumper zijn niet echt voetgangersveilig.
Zulke autoverneukerij heb ik nog nooit gezien. In Nederland zouden die auto's niet eens toegestaan zijn op de openbare weg vanwege de dimensies.
En die auto's met die platformen aan de voorbumper zijn niet echt voetgangersveilig.
NOSIG
Hahaha die van 'Niels88' zijn ubermeisterlijk!
Maximale doorrij-hoogte: 1.80 meter
Maximale doorrij-hoogte: 1.80 meter
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Niks mis aan deze auto's

Respectievelijk een Silvia S14, en een Skyline R32 (correct me if I'm wrong)

Verwijderd

Deze 2 zijn toch ook niet verkeerd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 13:26 ]
Het lijkt me dat die niet serieus bedoeld zijn, meer een parodie op de foute tuners..niels88 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:18:
[afbeelding][afbeelding]
Hij valt zelfs buiten het beeld
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Vette velgen heeft die Bugatti look-a-like. Weet iemand hoe die heten?Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze 2 zijn toch ook niet verkeerd
Ook gewoon 'n Silvia die 2e, (correct me if I'm wrong).Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:47:
Niks mis aan deze auto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
iddHydraulik-Phunk schreef op maandag 29 mei 2006 @ 16:50:
[...]
Ook gewoon 'n Silvia die 2e, (correct me if I'm wrong).
welke bugatti look-a-like danDopdeDouwer schreef op maandag 29 mei 2006 @ 13:57:
[...]
Vette velgen heeft die Bugatti look-a-like. Weet iemand hoe die heten?
[ Voor 57% gewijzigd door KappeNou op 29-05-2006 17:05 ]

Qua lampen deed 'ie me er ook idd direct aan denken.
Schitterende kar overigens die EB110
En ja, die lampen deden het 'm...
[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 29-05-2006 17:13 ]
op die fiets.. nu zie ik het ook wel. maja dan kan je veel auto's met elkaar vergelijken.. een passat met lexus lampen vindt ik ook niet op een IS200 lijken
Daar heb je gelijk in, maar ik dacht toen ik 'm zag ook meteen aan 'n EB110, ik weet ook niet waarom. Nu je ze onder elkaar ziet lijken ze inderdaad niet echt op elkaar

Zonde... Wat hebben chroom en vleugeldeuren nu weer met een bruut snelle auto met carbonnen achterklep (en motorkap?) te maken.. 
Die Audi is wel cool

Die Audi is wel cool
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 29-05-2006 17:30 ]
mja als die geen carbon motorkap had, uitlaat uit de zeikant, gare kleine spiegeltjes, vage happen uit de zeikant, nep luchtinlaat op ze dak, etc.. echt zonde dat sommige mensen mooie auto's totaal verkrachtenTheZeroorez schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:29:
Zonde... Wat hebben chroom en vleugeldeuren nu weer met een bruut snelle auto met carbonnen achterklep (en motorkap?) te maken..
Die Audi is wel cool
[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 29-05-2006 17:33 ]
Ja, maar die velgen zijn ook enorm lomp. Zo'n auto moet je tunen, niet 'pimpen'...
Of beter nog, gewoon niet kopenTheZeroorez schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:59:
Ja, maar die velgen zijn ook enorm lomp. Zo'n auto moet je tunen, niet 'pimpen'...
Als iedereen dezelfde smaak zou hebben zou het allemaal maar saai zijn.
Een beetje verlies heb je altijd...
Ben gisteren in Engeland geweest op de "French Car Show". Naast heel veel moois (waaronder ruim 70 106 Rallyes bij elkaar
) ook heel veel fouts gezien. Heb hier en daar wat foto's voor jullie geschoten:

Om het goed te maken, toch 1 van de gaafste dingen die aanwezig waren op de show:

De Ariel Atom
Om het goed te maken, toch 1 van de gaafste dingen die aanwezig waren op de show:
De Ariel Atom
Vind die Skyline op de velgen na best geil
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Wat doe je nog in dit topic als je vindt dat het om smaak gaat? Je gaat toch ook geen Hummer H2 verlagen, en spoilers geven, zodat hij sneller gaat op het circuit, of ben ik nu gestoordPeGys schreef op maandag 29 mei 2006 @ 19:28:
[...]
Of beter nog, gewoon niet kopen![]()
Als iedereen dezelfde smaak zou hebben zou het allemaal maar saai zijn.

Afgelopen week ben ik een heleboel 'Fout-getunede' auto's tegengekomen in Duitsland.
Jammergenoeg bijna geen foto's. De auto's op mijn 2e, 3e en 4e foto zijn nog geeneens zo fout.
Op de site zijn wel veel foto's te vinden van de tour die er was: http://www.woertherseetour.de/

Jammergenoeg bijna geen foto's. De auto's op mijn 2e, 3e en 4e foto zijn nog geeneens zo fout.
Op de site zijn wel veel foto's te vinden van de tour die er was: http://www.woertherseetour.de/

Die Polo is IMHO niet fout, die laatse Audi ziet er ook wel goed uitVirus.NL schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:48:
Afgelopen week ben ik een heleboel 'Fout-getunede' auto's tegengekomen in Duitsland.
Rofl ook @ dat kenteken
Ziet er inderdaad niet uit
@ hierboven: Das een fotosoepje lijkt mij
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Overduidelijk fake, zelfs ik kan beter fotoshoppen dan dit

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Haha, die is wel humorPilatuS schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:44:
TuningFout
.... zeg het maar, appart is het zeker
http://people.freenet.de/dimeticon/opel.html
Wat nou airbag, gewoon je schedel splijten op op pionierschep bij een ongeluk
Jammer aleen dat ie een McDonalds houdertje heeft voor z'n veldvles, had ie toch ff weg moeten halen, verder vind ik em dikke humor
Haha kijk dat sommigen die auto's mooi vinden, ok, maar dat de helft hun radiator gewoon buiten de auto moet monteren om er nog wat lucht bij te laten is echt te ergJape1985 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:08:
Mwuhahahaha![]()
![]()
![]()
Die uitlaten![]()
![]()
![]()
![]()
http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html
Al die slangen weer naar binnen voeren zonder enige afwerking..

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Netjes afgewerkt en thema heel consequent doorgevoerd.. ik vind hem goed!PilatuS schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:44:
TuningFout
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Geniaal:PilatuS schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:44:
TuningFout
leuke vondsten:
- die zool van een laars als gaspedaal
- de jerrycan als tankdop
- mes en schep als schakelpook en stuur

- gasmasker als luchtfilter
minder:
- macdonalds?
- los stuk draadeinde als motorkapophouder
- "fuck lambo doors". Ja oke, fuck m. Maar spuit dat niet op je auto
En of die echte kogelgaten de levensduur van dat scherm ten goede komen?
Wel erg leuke gimmick-auto.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dat zijn intercoolers... Maar i.d.d. wat de lol is om die zo te monteren met die losse slangen... (over de rest wil ik het niet eens hebben, wat een verkrachting... Ik hou van getunde auto's maar dit... Die uitlaten zijn helemaalKlippy schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:14:
[...]
Haha kijk dat sommigen die auto's mooi vinden, ok, maar dat de helft hun radiator gewoon buiten de auto moet monteren om er nog wat lucht bij te laten is echt te erg
[ Voor 14% gewijzigd door Defectiv op 30-05-2006 16:58 ]
Die achterlichten hadden ook niet gehoeven, evenals die porsche-badges op de velgen.
Die helm als (?) is ook wel leuk
Die helm als (?) is ook wel leuk
Volgens mij moet dat niet, maar noemen ze dat daar tuning dat er zo'n kabel uit je koplamp komt.Klippy schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:14:
[...]
Haha kijk dat sommigen die auto's mooi vinden, ok, maar dat de helft hun radiator gewoon buiten de auto moet monteren om er nog wat lucht bij te laten is echt te erg
/▌
Ik heb de foto's van m'n gsm net op mijn pc gezet en kijk eens wat voor moois ik tegen kwam

Gespot op het vrijthof
Een echte RENAULT CLIO; 2.0 16V 124 KW S2005

Gespot op de parkeerplaats van de Hornbach in Kerkrade
Een mooie Info OPEL CORSA C1.5D met kinderwagen

Gespot op de op- het oranjeplein in Maastricht
Een TOYOTA STARLET 1.0 XL S6 "pick-up"

Gespot op het vrijthof

Gespot op de parkeerplaats van de Hornbach in Kerkrade
Een mooie Info OPEL CORSA C1.5D met kinderwagen

Gespot op de op- het oranjeplein in Maastricht
Een TOYOTA STARLET 1.0 XL S6 "pick-up"
[ Voor 7% gewijzigd door sjirafje op 31-05-2006 02:21 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
met die velgen/doppen?
[ Voor 19% gewijzigd door B-lennium op 31-05-2006 03:50 ]
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Zou het niet een leuk ideetje zijn om nu alle auto's uit alle seizoenen DGB weer een keer voor de camera te laten verschijnen? Die amerikaan was al zwaar beschadigd. De hierboven afgebeelde stalet is ook niet meer wat het geweest is. Ik heb al ergens ooit eens een Alfa 145 van ze gezien die niet meer in de staat was zoals deze het programma verliet (gelukkig maar)
Ik denk dat ze knap verdrietig kunnen worden van het "vakwerk" wat ze hebben geleverd.
Ik denk dat ze knap verdrietig kunnen worden van het "vakwerk" wat ze hebben geleverd.
TeamBVD
Verwijderd
Na elk seizoen is er een meeting van alle auto's, maar ik denk niet dat die Camaro langs zal komeninjectie schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 07:20:
Zou het niet een leuk ideetje zijn om nu alle auto's uit alle seizoenen DGB weer een keer voor de camera te laten verschijnen? Die amerikaan was al zwaar beschadigd. De hierboven afgebeelde stalet is ook niet meer wat het geweest is. Ik heb al ergens ooit eens een Alfa 145 van ze gezien die niet meer in de staat was zoals deze het programma verliet (gelukkig maar)
Gaat ie de voetgangers neerschieten met die uitlaat ofzosjirafje schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 02:17:
Ik heb de foto's van m'n gsm net op mijn pc gezet en kijk eens wat voor moois ik tegen kwam![]()
[afbeelding]
Gespot op het vrijthof

Hail to the king baby!
Dat ding knalt waarchijnlijk al heel wat af jaurk_forever schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:50:
[...]
Gaat ie de voetgangers neerschieten met die uitlaat ofzo![]()
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Zo'n tweeliter Clio zou ik in standaard uitvoering graag onder mijn kont hebbensjirafje schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 02:17:
Ik heb de foto's van m'n gsm net op mijn pc gezet en kijk eens wat voor moois ik tegen kwam![]()
[afbeelding]
Gespot op het vrijthof
Ik vind zelf zooral die luchthapper op die 1.5 diesel corsa erg goed gelukt
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
El CaminoVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:53:
[...]
Na elk seizoen is er een meeting van alle auto's, maar ik denk niet dat die Camaro langs zal komen
Of heb ik er een gemist ?
Er was toch ook ooit eens iemand die z'n auto van DGB meteen op marktplaats had geflikkert? Peugeot 206 meen ik
de starlet ook maar schijnbaar is ze hem niet kwijt geraakt..ze was er iig niet echt blij mee.TheZeroorez schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:11:
Er was toch ook ooit eens iemand die z'n auto van DGB meteen op marktplaats had geflikkert? Peugeot 206 meen ik
er hoort trouwens een pussywagon sticker achterop maar schijnbaar is ie er al afgevallen.
[ Voor 14% gewijzigd door m3gA op 31-05-2006 15:57 ]
Verwijderd
Ik schaam mij er dood voor, het was inderdaad de Camino. Die ze omgedoopt hadden naar de El-Camenno, omdat de jongen Menno heet.
SNAP JE HEM???/???111oneoneone!!!!

Die DGB Clio (van stewardess) zie ik regelmatig in r'dam rijden, ook een ontzettend fout ding.
Whaha ja idd, verschrikkelijkVerwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 16:05:
[...]
Ik schaam mij er dood voor, het was inderdaad de Camino. Die ze omgedoopt hadden naar de El-Camenno, omdat de jongen Menno heet.
SNAP JE HEM???/???111oneoneone!!!!
Ik kan er ook gewoon niet naar kijken, maar heb al die auto's hier wel langs zien komen
El camino!
The front looks like a car,
the back looks like a truck.
The front is where we sit,
the back is where we... EL CAMINO!
Is 'ie nog bezig hem om te bouwen tot stationwagon?

dat.... is gewoon zielig... zou dat mens nou echt niet weten dat dat gewoon nergens op slaat!
Ja, het is misschien fijn als je minder zicht in je spiegel wil hebben... of voor zon van achteren...
Maar andere dingen kan ik niet bedenken.
Behalve als je onder een gigantische kaas zou door rijden... dan kan het namelijk dienen als kaasschaaf
Ja, het is misschien fijn als je minder zicht in je spiegel wil hebben... of voor zon van achteren...
Maar andere dingen kan ik niet bedenken.
Behalve als je onder een gigantische kaas zou door rijden... dan kan het namelijk dienen als kaasschaaf
Dit topic is gesloten.