Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.006 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:23:
[...]

Ik geef al een jaar het goede voorbeeld maar nu word ik het ff zat.

Hij deed het trouwens net weer.
begrijp het volledig..

net dropte nightblade in ZF.. helaas verloor ik de roll (iedereen rollde need)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drienties
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:59
vanmiddag ook zoiets, wow ff windowed gezet met msn ernaast.

ik was even met een klagenoot bezig op msn zie ik dat een hunter zn pet op me af stuurt en op me begint te schieten. Ik had zoiets van naja boeie, maar toen ik mijn zaken met mn klasgenoot geregeld had(30sec later) was ik pas op 10% hp, dus ik denk kijk eens of ik nog kan winnen. Wat helemaal mooi was is dat ik hem toen ook nog volledig de grond in heb gemept zonder problemen.

Dan doe je toch iets fout als hunter of niet? hij gebruikte 0 traps en ook geen mana drain of zo :S

btw ben tauren shaman en we waren allebei lvl60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
drienties schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:46:

ik was even met een klagenoot bezig op msn zie ik dat een hunter zn pet op me af stuurt en op me begint te schieten. Ik had zoiets van naja boeie, maar toen ik mijn zaken met mn klasgenoot geregeld had(30sec later) was ik pas op 10% hp, dus ik denk kijk eens of ik nog kan winnen. Wat helemaal mooi was is dat ik hem toen ook nog volledig de grond in heb gemept zonder problemen.

Dan doe je toch iets fout als hunter of niet? hij gebruikte 0 traps en ook geen mana drain of zo :S

nref shammy's!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
On_E schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:35:
[...]

Ik moet weldegelijk banishen bij Garr en Lava Packs. :)

Maar ik heb ToEP en ZHC, dus dat zal zeker helpen.
Enige wat ik niet heb is ZHC, maar dat wordt bij mij redelijk gecompenseerd lijkt me : P

Op mijn profile heb ik nu mijn max dmg gear aan, begrijp alleen niet waarom hij 20 frost dmg enchant op gloves laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Omg, nefarian is cool! :D

Phase 1 adds onder controle nu, eerste try was gewoonweg frot met het tanken van nef. Deze avond ging het best goed, eerste try met tanken op 85%.
Toen ff wat dingen besproken enzo, 2de try, 18%! Wat is die zergmode een rommeltje zeg ^^.

We wisten dat we moesten AoE'en, maar wisten niet waar/hoe enzo. Die undead kwamen, ik begon te AoE'en, w00t, dood! 40 adds over je heen laten lopen is niet tof -_-.
Helaas hadden we een 3de try niet gedaan, de gates wilden niet meer open na het 30 min wachten...

Volgende keer stratholme holy water en limited invulnerability potion meenemen, dan moet het goed gaan.
Nef ligt binnen 2 a 3 weken echt wel op zijn gat....

Tijdens dat 30 min wachten met 15 man uit de raid ubrs ingegaan, na 15 min al voorbij rend, ZERG ftw.
Morgen eens checken hoe dat zit met die sets, ik ga echt niet heel mijn setje weer halen, de helft heb ik gevendorred...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:07

chromeeh

the Gnome

Gister avond Warsong Gulch gedaan, maar sommigen zijn echt een stelletje *CENSUUR* :r
Had een lvl 29 troll mage gekilled na veel pijn in moeite jat iemand anders vrolijk net ff voor mij de insigne weg :(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zo raar, waarom klagen zoveel mensen dat ze nu weer de tier0 set moeten halen zodat ze die kunnen upgraden? als men het gevendort heeft (zoals ik ook) dan is het vanwege tier1-2 items die nog altijd stukken beter zijn dan de upgegrade tier0 set (zo niet, 100 keer beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:54
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 08:19:
ja zo raar, waarom klagen zoveel mensen dat ze nu weer de tier0 set moeten halen zodat ze die kunnen upgraden? als men het gevendort heeft (zoals ik ook) dan is het vanwege tier1-2 items die nog altijd stukken beter zijn dan de upgegrade tier0 set (zo niet, 100 keer beter).
ik heb alles nog wel maar heb al aardig van tier 1 spul :P ik upgrade me tier0 gewoon omdat ik er zin in heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13
Als het vandaag "patchdag" is, waarom gaat de patch dan niet lopen als ik wow opstart :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
ligt eraan wanneer blizzard de patch vrijgeeft op de server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drienties schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:46:

yeah right, als ik met me priest 30 sec alleen mag wanden op je ben je al dood, maar een hunter krijgt je niet dood ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
Wohoo gister eindelijk onyxia gedownd. We hebben er vijf try's voor nodig gehad maar nadat we de welps en phase 3 goed onder controlle hadden hebben we haar toch echt in stukjes gehakt.

Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/1328/wowscrnshot0328061956414un.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/7262/wowscrnshot0328062345323he.th.jpg

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Webgnome schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:02:
Wohoo gister eindelijk onyxia gedownd. We hebben er vijf try's voor nodig gehad maar nadat we de welps en phase 3 goed onder controlle hadden hebben we haar toch echt in stukjes gehakt.

[afbeelding][afbeelding]
ony gaat bij ons zondag zeker weten down >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
chromeeh schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 08:01:
Gister avond Warsong Gulch gedaan, maar sommigen zijn echt een stelletje *CENSUUR* :r
Had een lvl 29 troll mage gekilled na veel pijn in moeite jat iemand anders vrolijk net ff voor mij de insigne weg :(
Nou en, het gaat toch om dat je wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Arcalite schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:06:
[...]ony gaat bij ons zondag zeker weten down >:)
ik zal hem niet altijd zondag doen aangezien de reset om de 5 dagen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch day, ik hoop dat er nog een beetje gespeeld kan worden vanavond :)

En die insignes zijn toch niet zo belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hom3r schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:10:
[...]

Nou en, het gaat toch om dat je wint :)
OMG, ninja !!!!
zucht, stel je niet aan man : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
ik heb nou al geen zin in een week addon ellende welke deze patch gaat brengen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
TomSmit82 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:11:
[...]

ik zal hem niet altijd zondag doen aangezien de reset om de 5 dagen is :P
zeg dat maar tegen me GL/RL

slecht luisterende *beep* -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Woensdag is mijn vrije dag, das altijd vervelend. Ik lees net dat ze vandaag wat later zijn begonnen met patchen en dat het waarschijnlijk tot 16:00 CEST duurt. Ik balen, ik ga wel mijn huis opruimen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
barfieldmv schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:17:
Woensdag is mijn vrije dag, das altijd vervelend. Ik lees net dat ze vandaag wat later zijn begonnen met patchen en dat het waarschijnlijk tot 16:00 CEST duurt. Ik balen, ik ga wel mijn huis opruimen ofzo.
zit tot 17.00 op me werk dus dat gaat wel lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

chromeeh schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 08:01:
Insig remove krijg je alleen 2silver voor ofzo, geen honor oid. Gister in 3 potjes WSG toch een kleine 4000 honor :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Heb geduld met deze patch, het is eindelijk weer eens een nuttige patch. Eerste wat ik ga doen is zelfmoord plegen door met holynova door wat mobs te sprinten en dan met spirit of redemption mensen healen ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
ImdaMned schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:12:
[...]

OMG, ninja !!!!
zucht, stel je niet aan man : /
Sorry ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
het enige wat die insignia doet is ervoor zorgen dat de dooie tegenstander alleennog maar bij de graveyard kan ressen

owja en die 2 silver ofzo die op dat lijk zit, voor de rest doet het helemaal NIETS

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren fankriss neer, dus nu mogen we met de reset weer alles killen en proberen huhuran om te gaan leggen :)

vandaga patch dya, ben toch pas om 17.00 klaar dus dat geeft niet zoveel, als het vanavond maar niet weer lagged zoals meestal het geval is na maintenance/patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
jarnotjuh schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 00:00:
Omg, nefarian is cool! :D

Phase 1 adds onder controle nu, eerste try was gewoonweg frot met het tanken van nef. Deze avond ging het best goed, eerste try met tanken op 85%.
Toen ff wat dingen besproken enzo, 2de try, 18%! Wat is die zergmode een rommeltje zeg ^^.

We wisten dat we moesten AoE'en, maar wisten niet waar/hoe enzo. Die undead kwamen, ik begon te AoE'en, w00t, dood! 40 adds over je heen laten lopen is niet tof -_-.
Helaas hadden we een 3de try niet gedaan, de gates wilden niet meer open na het 30 min wachten...

Volgende keer stratholme holy water en limited invulnerability potion meenemen, dan moet het goed gaan.
Nef ligt binnen 2 a 3 weken echt wel op zijn gat....

Tijdens dat 30 min wachten met 15 man uit de raid ubrs ingegaan, na 15 min al voorbij rend, ZERG ftw.
Morgen eens checken hoe dat zit met die sets, ik ga echt niet heel mijn setje weer halen, de helft heb ik gevendorred...
Nice, wij hebben mc nu op farmstatus en zijn met razorgore begonnen. Gisteravond zes tries gedaan. Het kiten van de mobs gaat steeds beter maar onze shamies gaan te snel dood waardoor sommige mobs niet gekite worden. Heb je nog tips voor deze encounter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:42:
gisteren fankriss neer, dus nu mogen we met de reset weer alles killen en proberen huhuran om te gaan leggen :)

vandaga patch dya, ben toch pas om 17.00 klaar dus dat geeft niet zoveel, als het vanavond maar niet weer lagged zoals meestal het geval is na maintenance/patches.
Het lagged al weken, dus dan maakt vanavond me ook niet uit.

Hopelijk brengt die nieuwe hardware die Blizz belooft wat verlichting.

Voel me trouwens weer echt een n00b nu ik weer SM/Ruin ben, lijkt wel alsof het helemaal nieuw is, terwijl ik toch echt SM/Ruin geweest ben toen ik net lvl 60 was.

Drain tanken blijft iig leuk :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

voor de liefhebbers, ik heb de patch al binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De servers gingen down om 4am op CEST+2, dus dat was 7u vanochtend hier? En het duurde ongeveer 12 uur, dus dan is het pas rond 19:00u online toch? Da's wel een tijdje wachten, maar het zal het vast waard zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 10:26
Thanks, handige link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Die staat in mijn favorieten :)
Thx voor de link, is ook wel een vermelding in de startpost waard.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog wel even snel (3rde poging gelijk raak) Twin Emps weer neergelegd. Ring of Emperor Vek'lor en Amulet of Vek'nilash, dus wel geluk met de loottable :)

Toch een goed gevoel dat we het nu onder de knie hebben, zelfs met de 2-3 nieuwelingen in de guild die het gevecht nog nooit meegemaakt hebben. Vandaag lekker nieuwe reset met waarschijnlijk heel veel priests online ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een miror voor de patch... :) altijd handig om hem al te hebben voordat de servers upgaan ... ( dank voor de link )

Maareh wat gaan de priests hier voor specs nemen?
Ik was altijd al een healbot en dat zal ik ook wel blijven... alleen ik vraag me af om Greater Heal echt nu zo goed wordt als je een 2.5 cast hebt
Verder kan je een lock/mage wel blij maken met zo'n Power Infusion.
Eigenlijk weet ik het nog niet zo goed
Zat een beetje hier aan te denken

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Iemand anders betere ideen ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:47:
De servers gingen down om 4am op CEST+2, dus dat was 7u vanochtend hier? En het duurde ongeveer 12 uur, dus dan is het pas rond 19:00u online toch? Da's wel een tijdje wachten, maar het zal het vast waard zijn!
CEST staat voor: Central European Summer Time, dus dat is GMT + 2, of CET +1 ;)

CEST is dus de zomertijd zoals we die nu hebben. Dus als hij op CEST +2 down is gegaan, is dat dus 02:00 hier geweest, ik denk eerder dat je GMT +2 bedoeld, dat is 04:00 hier geweest en zou hij om 12:00 terug moeten zijn (misschien 13:00)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:27:
Heb geduld met deze patch, het is eindelijk weer eens een nuttige patch. Eerste wat ik ga doen is zelfmoord plegen door met holynova door wat mobs te sprinten en dan met spirit of redemption mensen healen ;)
hoe ga je speccen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

nhimf schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:03:
[...]

CEST is dus de zomertijd zoals we die nu hebben. Dus als hij op CEST +2 down is gegaan, is dat dus 02:00 hier geweest, ik denk eerder dat je GMT +2 bedoeld, dat is 04:00 hier geweest en zou hij om 12:00 terug moeten zijn (misschien 13:00)
12 uur hebben ze nodig, dus rond 16:00 uur zijn de realms online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kanter schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:44:
[...]

Nice, wij hebben mc nu op farmstatus en zijn met razorgore begonnen. Gisteravond zes tries gedaan. Het kiten van de mobs gaat steeds beter maar onze shamies gaan te snel dood waardoor sommige mobs niet gekite worden. Heb je nog tips voor deze encounter ?
Dat hebben wij ook 4 avonden gedaan, maar het trucje was geen succes.
Wij zijn overgestapt op de Tank kite methode

1 tank met veel def en 2 priest gaan op rzgr plaats staan.
1 tank en 2 priest bij orb.

De tanks gaan met shouts de dragonkins achterzich aan laten lopen, waarbij er van de platforms afgesprongen wordt om wat ruimte terug te krijgen.

Verder krijgt iedere hoek een eigen groep en wordt alles gekilled.

Als je deze tactiek of de shaman kite tactiek eenmaal onder de knie hebt, heeft het geen zin om de andere te doen, beide zorgen voor een easy rzgr kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Niet tegen jou maar tegen de knakker die jij quote : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Kanter schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:44:
[...]

Erm niet je shammies laten kiten maar de Warriors/hunters?
Althans zo doen de meeste allience guilds het, gewoon omdat die meer klapen kunnen hebben.
Droods sleepen een mob, Rogues/Mages killen de mages, Kiters lopen rondjes en doen de balkon jump truuk (ramp op en dan van balkon springen), locks fearen het balkon waar de orb controller staat vrij, en de rest healt waar nodig.

Ik zou zowieso wel eens een horde tic willen weten bij Raz, wat is de gedachte erachter om shamans te laten kiten?

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

hoe ga je speccen?
Holy voor 30 punten Discipline voor 21 denk ik. Ik zie het nut van lightwell niet echt als ik inruil daarvoor niet meer mijn divine spirit buff heb. Spiritual healing heb ik dan weer liever dan +10% mana (en power infusion) dus vandaar dat ik zoveel in holy stop.

et tu? :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij hebben bij ons in de guild 1 superkiter, das een mage die steeds van kant naar kant blinkt. op een gegeven moment heeft hij van alle mobs de aggro. hij heeft dan ook veel healing nodig voor de vuurballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken tot 14:30, dus met beetje mazzel rond 15:15 thuis.

Thuisfront maar even opdracht gegeven zosnel indien mogelijk de patch maar te leechen, wil snel weer online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik ben er totaal nog niet uit.. maar die spirit gedoe, was toch 30 spirit..? iig bij mijn priest (met traininng ? ) wel... die spirit is erg lekker, maar die moonwell, en die spirit healing is ook erg lekker.. er is nu zoveel keuze.. voel me net een klein kind in een snoepwinkel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
nhimf schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:03:
[...]

als je WoW opstart, zie je dat ze vermoeden om op 16.00 uur online te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Routed schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:21:
[...]
Ik zou zowieso wel eens een horde tic willen weten bij Raz, wat is de gedachte erachter om shamans te laten kiten?
Earthbind Totems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:24:
ik ben er totaal nog niet uit.. maar die spirit gedoe, was toch 30 spirit..? iig bij mijn priest (met traininng ? ) wel... die spirit is erg lekker, maar die moonwell, en die spirit healing is ook erg lekker.. er is nu zoveel keuze.. voel me net een klein kind in een snoepwinkel :X
precies dat heb ik dus ook ik had mn holy/disc build helemaal uitgedacht en die was in mijn ogen ook perfect en nu gooien ze er weer een berg leuke dingen in.
Ik zit ook aan iets te denken van half holy half disc. Ik wil graag voor max spi / spi regen / +healing spi gaan was altijd al spi gek dus nu alleen maar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Althans zo doen de meeste allience guilds het, gewoon omdat die meer klapen kunnen hebben.
Droods sleepen een mob, Rogues/Mages killen de mages, Kiters lopen rondjes en doen de balkon jump truuk (ramp op en dan van balkon springen), locks fearen het balkon waar de orb controller staat vrij, en de rest healt waar nodig.

Door in het midden een earthbind (slow) totem-perkje op te zetten hebben shamans veel meer controle over de legionnaires dan de andere classes. Elke shaman kan in principe een onbeperkt aantal legionnaires kiten. Hunters en warriors werkt natuurlijk ook gewoon. Vraagje: hebben alle warriors dan piercing howl of kiten ze gewoon op 100% runspeed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

Shamans kunnen een shield equippen, da's al een groot voordeel t.o.v. hunters. Daarnaast kan je met 4 shamans ideaal alle Legionnares kiten. Op iedere hoek van het "vierkant" middenin de kamer een Earthbind Totem (slowing effect op mobs binnen de radius) en je kan als shaman gewoon iedere mob earthshocken. Door die shock krijg je zoveel aggro dat 1 healtje de mobs niet gelijk van je af trekt en je kan door de totems de hele tijd rondjes blijven rennen. Nadeel is wel dat 1 shaman dood meestal een wipe betekend. Want in 1x 10 Legionnaires op een rampage is niet leuk :P

Verder pakken wij hunters gewoon de draakjes als alle druis er 1 hebben gesleept. Markje erop en rennen maar. Meestal hoef je er maar 1 of 2 te kiten als hunter zijnde en dit is echt gemakkelijk.

Warriors doen bij ons gewoon DPS in de 4 hoeken. De 2 MT's staan in het midden bij de priests om zo mobs weg te tanken waarvan de priests healing-aggro gekregen hebben. Gaat dit niet snel genoeg, dan gooien de locks (die bij de priests in het midden staan) er een feartje op.

Als er nog 2 eieren overzijn kan je ervoor kiezen om AoE fears te gaan gebruiken. Het is natuurlijk niet nodig als de situatie stabiel is, maar het geeft soms ff de nodige rust voordat fase 2 begint.

Mja goed, het meeste wist je al, het shaman stukje is wellicht nieuw :P

[ Voor 25% gewijzigd door Wouter185 op 29-03-2006 10:36 . Reden: Halve guide van gemaakt :P ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:29:
[...]
Door in het midden een earthbind (slow) totem-perkje op te zetten hebben shamans veel meer controle over de legionnaires dan de andere classes. Elke shaman kan in principe een onbeperkt aantal legionnaires kiten. Hunters en warriors werkt natuurlijk ook gewoon. Vraagje: hebben alle warriors dan piercing howl of kiten ze gewoon op 100% runspeed?
In den beginne hadden de meeste hunters/warrs nog wel eens een setje extra boots met een runspeed enchant, tegenwoordig dacht ik gewoon 100% runspeed (ikke mage, ikke mages killen, ikke verder niet weten ;) ).
Maar de shammy's kunnen die totems toch zowieso planten??

Ow en BR, nog grats met de Nef kill, now giev teh trinket kkthnx!

en over een andere boeg, hebben de rogues hier nog tips met goede sites waar ik wat kennis kan opdoen over hoe bv +ap items zichg verhouden tot +stats items, en hoe het met de crit % zit (xx agil==xx% crit ed)??
ow en Wouter, dit is totally anders dan hoe wij het doen :)

zal het ff beschrijven hieronder:

raid in 4 groepen, 3 volledige groepen en 1 gimped groep (wrom volgt).

In de hoeken staan de rogues/mages/locks als DD, met een priest en drood als healer.
De DD groep heeft als taak de mages die spawnen asap te killen, de drood sleept hier en daar een mob totdat de kiter hem ook oppakt.

Kiters zijn bij ons dus hunters/warrs, deze lopen rondjes door de lair met de mobs achter hun aan getrained. ze worden geheald door pala's en priests die over zijn.
De orb wordt door een pala controlled met 2 locks als balkon leegveegers (fear).
Het midden terein is over het algemeen leeg omdat dat het kiting gebied is, alles gebeurt vanaf de kanten. Alles wat dmg kan doen en geen kiter is helpt mee om de mages te killen, de rest blijft in leven en worden dus gekite.
Meestal zit ik bij het eind van fase 1 al ergens in een hoekje te regennen en ben ik koffie aan het halen omdat de spawncap dan al lang bereikt is en er voor mij dus ff niets te doen is.

[ Voor 36% gewijzigd door Routed op 29-03-2006 10:50 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
ImdaMned schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:17:
[...]

Niet tegen jou maar tegen de knakker die jij quote : )
Ow ik snapte het al niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:43

The Legend

*Plop*

Players that unlearn Engineering or Leatherworking may now respecialize if they decide to relearn the professions.
Betekend dit dat je Eng en LW kunt unlearnen, en daarna weer terugnemen met behoud van je skill level :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Lightwell zou ik maar in een of twee situaties zien als een echt voordeel. Bijvoorbeeld tijdens het Razorgore gevecht zou ik hem in mijn hoekje gooien zodat mijn corner groep wat extra agro vrije healing heeft. Max spirit en healing is toch denk ik het meest handige als het om lange gevechten gaat.

"I'm a kid in a candystore, I'll have a taste and have some more"

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
The Legend schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:50:
[...]

Betekend dit dat je Eng en LW kunt unlearnen, en daarna weer terugnemen met behoud van je skill level :?
dacht dat al je het unlearnde (LW/Eng) dat als je het weer leerde dat je dan weer automagisch je gekozen path terug had.
Nu na de patch mag je weer opnieuw kiezen tussen gob/gnom en die LW specs.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee als je je voorheen gespecialiseerd had in gnomish engi, kon je nooit meer goblin worden, zelfs na unlearn niet.
dat kan dus nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buhhh, lastig, lastig, mijn nieuwe build.
Ik zit nu aan een 32 disc/19 holy build te denken.
http://www.worldofwarcraf...1022000000000000000000000

Ik vrees dat het nog wel wat respeccen wordt na die tijd (en het is al 50g :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
[...]

waarom doen we dat? because we can!

totums! shamas kunnen met 4-5 man alle legionaires in slow motion rondjes laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:54:
Lightwell zou ik maar in een of twee situaties zien als een echt voordeel. Bijvoorbeeld tijdens het Razorgore gevecht zou ik hem in mijn hoekje gooien zodat mijn corner groep wat extra agro vrije healing heeft. Max spirit en healing is toch denk ik het meest handige als het om lange gevechten gaat.

"I'm a kid in a candystore, I'll have a taste and have some more"
Ik kan eigenlijk bij de meeste BWL bazen deze wel zien als een mooi voordeel voor off-group healers die ook op MTs moeten letten, Broodlord, Firemaw, Ebonroc, Flamegor en Nef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
Routed schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:41:
[...]

en over een andere boeg, hebben de rogues hier nog tips met goede sites waar ik wat kennis kan opdoen over hoe bv +ap items zichg verhouden tot +stats items, en hoe het met de crit % zit (xx agil==xx% crit ed)??
Dat soort dingen zijn erg afhankelijk van build, voor een SF rogue is bijv crit weer net iets belangrijker dan AP, en sta is sowieso al een persoonlijke kwestie (sommige rogues offeren alles op voor crit/AP, terwijl ik hoe dan ook niet onder de 4k hp wil komen). Over het algemeen zou ik zeggen ga voor 25% base crit, 700 AP, 4k HP en probeer dan zo gebalanceerd mogelijk extra stats te krijgen, met een lichte voorkeur voor AP als je dagger bent.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all, ik lees hier:
The following item sets have had their set bonuses adjusted: Valor, Magister's, Lightforge, Shadowcraft, Dreadmist, Devout, Wildheart, Beaststalker, and Elements.

en

Adventurers of Azeroth can now quest to upgrade their previous Rare-quality Dungeon set to a new, higher-quality set, including epic gear! These tasks include all-new boss encounters, so prepare your finest group of dungeon-delvers and prepare for a challenge!

Hoe moet ik dit zien? Nieuwe quests om je bestaande tier0 setje te kunnen upgraden? En zijn die nieuwe bonussen al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 14:19
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:24:
Hey all, ik lees hier:
The following item sets have had their set bonuses adjusted: Valor, Magister's, Lightforge, Shadowcraft, Dreadmist, Devout, Wildheart, Beaststalker, and Elements.

en

Adventurers of Azeroth can now quest to upgrade their previous Rare-quality Dungeon set to a new, higher-quality set, including epic gear! These tasks include all-new boss encounters, so prepare your finest group of dungeon-delvers and prepare for a challenge!

Hoe moet ik dit zien? Nieuwe quests om je bestaande tier0 setje te kunnen upgraden? En zijn die nieuwe bonussen al bekend?
Ja, en ja.
http://www.wow-europe.com...sics/armorsets/index.html

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Ik kan eigenlijk bij de meeste BWL bazen deze wel zien als een mooi voordeel voor off-group healers die ook op MTs moeten letten, Broodlord, Firemaw, Ebonroc, Flamegor en Nef.
True, ook al ben ik nog niet bij Nef, maar okay bij de draken zou het ook leuk zijn, ware het niet de korte duration. Tenzij ik me in mijn theoriecraft vergis tenminste. Als wij eentje van de dragken doen is het meestal wel een tikkeltje langer dan drie minuten ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
porn schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:24:
[...]

Dat soort dingen zijn erg afhankelijk van build, voor een SF rogue is bijv crit weer net iets belangrijker dan AP, en sta is sowieso al een persoonlijke kwestie (sommige rogues offeren alles op voor crit/AP, terwijl ik hoe dan ook niet onder de 4k hp wil komen). Over het algemeen zou ik zeggen ga voor 25% base crit, 700 AP, 4k HP en probeer dan zo gebalanceerd mogelijk extra stats te krijgen, met een lichte voorkeur voor AP als je dagger bent.
Mjah me rogue is nu lvl31.
Ben combat specced atm, heb een critrate van ongeveer 13%, 273ap en 1300hp en hak er vrolijk op los.
Moet wel zeggen dat ik met me rogue atm meer speelplezier heb dan met me mage (raiden is ook leuk maar het is toch "anders leuk")

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Silent Resolve nou alleen voor offensive spells of ook voor healing spells? ( 20% threat reduce )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Routed schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:41:
[...]

Mjah me rogue is nu lvl31.
Ben combat specced atm, heb een critrate van ongeveer 13%, 273ap en 1300hp en hak er vrolijk op los.
Moet wel zeggen dat ik met me rogue atm meer speelplezier heb dan met me mage (raiden is ook leuk maar het is toch "anders leuk")
Ah zo, da's volgens mij niet slecht rond je lvl.

Ik heb zelf een rogue, warrior en priest, met mage ook aardig wat gespeeld en vind de rogue nog steeds de leukste van allemaal. Moet wel even zeggen dat melee sowieso meer "mijn ding" is dus ik ben een beetje bevooroordeeld wat dat betreft ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:51:
Werkt Silent Resolve nou alleen voor offensive spells of ook voor healing spells? ( 20% threat reduce )
Nu werkt het voor offensive en healing spells.

Voor 1.10 werkte Silent Resolve alleen voor offensive spells, en had je Sublety in Holy om de threat op je healing te verminderen.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:38:
[...]

True, ook al ben ik nog niet bij Nef, maar okay bij de draken zou het ook leuk zijn, ware het niet de korte duration. Tenzij ik me in mijn theoriecraft vergis tenminste. Als wij eentje van de dragken doen is het meestal wel een tikkeltje langer dan drie minuten ;)
Ding heeft ook maar 5 charges, en als je Lightwell kiest moet je Divine Spirit opgeven. Beetje zonde imo. Ik zou voor een 31 disc, 20 holy gaan. Maar ga eerst nu weer shadow met wat holy denk ik, gezien m'n priest nog geen 60 is. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Squatt_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Nu werkt het voor offensive en healing spells.

Voor 1.10 werkte Silent Resolve alleen voor offensive spells, en had je Sublety in Holy om de threat op je healing te verminderen.
Dat dacht ik dus al :) Vanaf nu dus Silent Resolve in mijn build =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Thijs schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Ding heeft ook maar 5 charges, en als je Lightwell kiest moet je Divine Spirit opgeven. Beetje zonde imo. Ik zou voor een 31 disc, 20 holy gaan. Maar ga eerst nu weer shadow met wat holy denk ik, gezien m'n priest nog geen 60 is. :p
aan welke shadow build zat je te denken? ik heb zelf een 39 priest en heb een nieuwe build nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Mja 31 20 lijkt mij ook het best, ik ga zelf voor deze :
http://www.worldofwarcraf...3030000000000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 11:43

DinX

Motormuis

http://www.worldofwarcraf...0202015200000000000000000

Mijn build waarschijnlijk. Een beetje PvP geörienteerd (heb er veel lol mee gehad op de PTR) maar toch nog genoeg nuttige dnigen voor PvE.

23/28/0 dus. Speciaal, maar wel leuk :)

[ Voor 8% gewijzigd door DinX op 29-03-2006 12:12 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:24
Ik volg al vrij lang dit topic en wil ook World of Warcraft gaan spelen. Heb net een nieuwe computer aangeschaft, ik vraag me alleen af of mijn internetsnelheid snel genoeg is, ik kan hier met search en met google heel weinig over vinden.

Huidig:
Naam: Caiw
Abonnement: Standaard
Downloadsnelheid: 2048kbit/s
Uploadsnelheid: 384kbit/s

Of moet ik overgaan op:
Abonnement: Premium
Downloadsnelheid: 4096kbit/s
Uploadsnelheid: 512kbit/s

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:05:
Buhhh, lastig, lastig, mijn nieuwe build.
Ik zit nu aan een 32 disc/19 holy build te denken.
http://www.worldofwarcraf...1022000000000000000000000

Ik vrees dat het nog wel wat respeccen wordt na die tijd (en het is al 50g :()
waarom wand specialisation, en nog een paar solo talents..? sommige zijn echt vaag..!

uhm, hoe zit het met die upgrade set.. worden die moeilijk om te halen ofzo..? ze zien er nl. erg strak uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
je red et wel met je huidige abo

je kan wat lag krijgen in de drukke steden maar meer niet heb ook een tijd met zo'n abo gespeeld tot mijn snelheid omhoog ging en heb nooit ergens last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
evleerdam schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:23:
Ik volg al vrij lang dit topic en wil ook World of Warcraft gaan spelen. Heb net een nieuwe computer aangeschaft, ik vraag me alleen af of mijn internetsnelheid snel genoeg is, ik kan hier met search en met google heel weinig over vinden.

Huidig:

Of moet ik overgaan op:
Ik moet zeggen dat je internet er niet zo heel veel me temaken heb, het ligt echt aan de server waar je op zit. Maar je verbinding moet dat makkelijk trekken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

Huidig:

Of moet ik overgaan op:
je kan met een 56 k lijn volgens mij nog WoW-en, dus je heb geen zwaar abbo nodig.. volgens mij was het iets van 5 kb/s up en down..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Iedereen die niet "gelooft" in het raid-id verhaal (met een andere raid leader andere loot in instances) is voor mijn part gisteren in het ongelijk gesteld.

Wij hadden tot gisteren in al onze BWL raids pas ÉÉN keer Nemesis Gloves gehad, dat terwijl we al sinds begin november die drie draken die ze kunnen droppen elke week slachten.
Gisteren gingen we dus ipv onze main tank of guild leader als raid leader met een warlock als raid leader naar binnen en jawel! TWEE keer Nemesis Gloves! Verder ook nog loot dat wel erg afweek van wat we normaal kregen.

Ik ben dus sinds gisteren éindelijk in het bezit van 8/8 Nemesis (waarmee ik nu dus echt belachelijk kan doornuken, Master Demonologist + 20% threat reduction van Nemesis is N I C E), én ook nog eens Mantle of the Blackwing Cabal en de offhand van Nefarian's hoofd :)
Het enige nadeel is dat ik eigenlijk maar één upgrade kan verzinnen, en dat is de Silithid Femur van Viscidous, die in de gehele wereld slechts één keer gedropped is, en dan ook nog eens op een test server, dus daar zet ik mijn hoop maar niet op.

Verder hebben we eergisteren de Twin Emperors geslacht, dus nu komen de tries op de optionele bosses in AQ40 :)

Happy happy warlock!

(profile: http://wow.allakhazam.com/profile.html?640074 rekent nog steeds ZG spelldamage enchants niet mee..)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huidig:
Moet snel genoeg zijn.
Veel bandbreedte wordt er overigens niet verbruikt door WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:25:
[...]

waarom wand specialisation, en nog een paar solo talents..? sommige zijn echt vaag..!

uhm, hoe zit het met die upgrade set.. worden die moeilijk om te halen ofzo..? ze zien er nl. erg strak uit..
Ja, zijn belachelijk moeilijk te halen, kost heel veel tijd én geld. Is het absoluut niet waard imo.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Arcalite schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:26:
je red et wel met je huidige abo

je kan wat lag krijgen in de drukke steden maar meer niet heb ook een tijd met zo'n abo gespeeld tot mijn snelheid omhoog ging en heb nooit ergens last van gehad
Ik heb eens zitten checken met wat tooltjes en de up/download van WoW is bij mij nog nooit hoger dan 20k/s geweest, waarbij 8-15k down en 5-7k up wat normaler is. Lijkt me dat de meeste verbindingen hier geen moeite mee hebben.

Let overigens op, bandbreedte != latency. Sommige providers hebben wat mindere lijnen naar Frankrijk (daar wordt het zaakje gehost op dat r#knetwerk van Telia) dus kan me voorstellen dat de ene ISP net wat beter is dan de andere. Zijn account voldoet echter prima.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
porn schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:29:
[...]

Ik heb eens zitten checken met wat tooltjes en de up/download van WoW is bij mij nog nooit hoger dan 20k/s geweest, waarbij 8-15k down en 5-7k up wat normaler is. Lijkt me dat de meeste verbindingen hier geen moeite mee hebben.

Let overigens op, bandbreedte != latency. Sommige providers hebben wat mindere lijnen naar Frankrijk (daar wordt het zaakje gehost op dat r#knetwerk van Telia) dus kan me voorstellen dat de ene ISP net wat beter is dan de andere. Zijn account voldoet echter prima.
Ik heb Chello Extreme en met andere online spellen ligt me latency veel lager dan bij Wow. Niet dat ik mij daar aan stoor. Ik namelijk nooit last van Lag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor deze lange post.. maar ik kan hem jullie niet onthouden.
Een member van ons heeft een verhaal gemaakt van onze weekend run MC. Waar we dus Raggy voor het eerst hebben gedownd.
Molten Core

A short play by Ullohsteel

Scene

In the bowels of the Molten Core major Domo is sitting having a post tea time ciggy with Gehennas, Lucifron, Shazzrah and Sulfirion. They appear to be sitting around a huge plastic table in what appears to be a cafeteria. There are a couple of empty seats at the table. The other tables are sparsely filled with an assortment of fire lords, lava surgers and molten giants.

Domo – OK , we have the old garrison in over the next coulpe of nights . Last time they were in they woke the bloody boss and I got it in the neck! I do not want that happening again.

The door of the café opens and Baron Geddon enters swiftly followed by Garr.

Domo – Sit down Geddon , we have to get tonights tactics right. I am sick and tired of you lot screwing up and then me getting grief from the big man!

Geddon – Fear not executus for I am made of flame and their souls will burn an eternity of pain in my fiery depths.

Domo – Can the crap Geddon, this is a raid instance not a bleeding’ poetry recital – just get on with your job and don’t let em walk all over you this time.

Geddon – Verily I will combust the very essesnces of their beings

All of the assorted naga sigh deeply. Putting his hand over his mouth Sulfurion audibly mumbles the word ‘wanker’

Garr – Bede bede bede

Domo – For christs sake why the hell is that dumb rock in here again. I thought it was sentient beings only.

Garr – bede bede bede

Lucifron – yeah , you heard the boss , get outa here Garr , aint that right boss , its sentimental beings only aint it boss

Domo – Shut it Lucifron you ass kissing piece of dirt. Remember your place , you are nothing more than a doorman to the kennel

Lucifron mumbles under his breath whilst the other nagas snigger behind their hands. At another table 2 molten destroyers are over heard talking

Destroyer 1 - yeah , I couldnt believe it , the dumb fool used mocking blow, I smashed him good after that!

Attention pans back to the naga's table

Domo – Anyway plans, this week I want the tanks down fast. No more letting em stand up and fight , put em down quickly.

Shazzrah – Is the fat dwarf coming? If he is that won’t be a problem I always put him on his ass.

Gehennas – he aint so fat in fact he is kinda cute

All of the naga’s look disgusted , several eeeeeew’s are heard around the table.

Domo – No I don’t think the Dwarf is coming this week until Monday.

Gehennas – Oooh , I hope its that lovely bobit , she is sooooo dreamy

Domo – gehennas – you realise that bobit is in fact a scotish bloke and not the attractive human female you are imagining.

Gehennas – and the problem with that is?

More general disgust amongst the nagas. Gedon wanders off towards a server yhatch which appears to be manned by a lava surger.

Gehennas – Perhaps it will be that dreamy night elf – he is scrumy

Garr – Bede bede bede

Domo – Get that fricken beast out of here – no animals aloud.

Just at that second the door to the café blows open and in walks Gollemagg followed by Magmadar on a huge leash.

Gollemag – Durrr, ello boss and udduer bosses – me come for food time – where my big dinner – here doggy

The naga’s look at each other and again seem exasperated.Several muffled whispers are barely heard saying ‘half-wit, and cretin’

Domo – Gollemag you bloody simpleton get that damned dog out of here

Lucifron – Yeah Gollemagg get the dog out of here , go on , aint that right boss?

Sulfurion – Don’t know why you are getting on your high horse about it Lucifron , at the end of the day you live with the bloody beast.

Lucifron – I DO NOT ,My cave is quite diastinct from his kennel

Magmadar comes close to lucifron and nuzzles him giving him a big lick

Sulfurion – See , he recognises his flatmate!

Domo – Enough of this , come on we need to plan. The Old garrison are coming and I don’t want the boss bothered by them , he starts giving it that by fire be purged shite and when that happens we are all for it. So usual precautions , hide all the Pally equipment. Stock up on your felheart lads you are gonna need it.

Garr – Bede bede bede

Domo – For gods sake geddon , get that bloody rock out of here now!

Gehennas – You know from that angle , magmadar looks quite noble , even handsome

All others in unison – EEEEEEEEWWW!

Act 2

Later in the Cavern shared by Geddon and Shazzrah

Geddon – Woe for we are undone , oh cruel fate has sent the garrison to smite us and verily shall we be smoted.

Shazzrah is talking to someone on a mobile phone.

Shazzrah – I don’t understand what the hell he is on about , it’s verily this and verily that , half the words he uses I have never heard. To be honest I am getting to the point where I might have to ask that bloody smart arse Garrison Elf Zengi to explain it to me . I mean I am not stupid but honestly………

Geddon – Forsooth the hour of our doom approaches , my flames will be quenched

Shazzrah – Anyway Sulf, gota run , apparently they are flying through , Geddon is getting even more verbose than usual

Geddon snags himself on an outcrop of rock

Geddon – Bollocks…………..erm………I mean…………..Oh foul rock why dost thou torment me with visions of my future suffering.

Shazzrah puts his phone away and focuses on geddon

Shazzrah – Look Geddon , we have to do something , from what I understand they piled through Lucifron and magmadar without breaking a sweat , gehennas spent all his time trying to cop off with that dammed elven warrior mace (although apparently he got the phone number of the other elven warrior) and capitulated too. Seems that the dumb rock has been cracked and I can hear them now in the passage on route to us.

Geddon – Ah ha! Perchance my lava packs will make light of their advances

Shazzrah – Not sure if you have noticed but they don’t exactly struggle with lava packs anymore , we need to think of something else.

Geddon – We are undone, fair Shazzrah my thoughts as I slip into the twisted nether shall be of you

Shazzrah – hang on I have an idea.

Shazzrah whispers into baron geddons …….well he whispers in his general vicinity

Geddon – A most excellent plan my arcane amigo , let us set to it at once.

Eventually Baron Geddon is pulled to Garrs room by the brave garrison hunter Pharazon. But unbeknownst to the garrison a hidden lava pack move in for the kill at the same time. A fierce battle ensues , however despite all odds being stacked against them Baron geddon and all but one of the lava pack are decimated by the might of the old garrison. The garrison move on back towards the tunnel.

Shazzrah – Shit!

Act 3

Major Domo’s room. Huge Bose speakers are blaring out the guitar intro to Guns and Roses Sweet Child of mine. 2 Flamewalker elites appear to be spraying their hair with extra hold haispray. In one corner 2 more elites and 4 healers are crowded around a state of the art plasma screen TV. The seem to be watching a video of a heavily muscled male night elf dancing naked in Ironforge.
All of a sudden the peaceful scene is broken as Domo appears. Domo does not look happy.

Domo – Look lively fools , the bloody garrison have just offed Gollemagg!

Healer 1 – That’s ok boss , they never do more than that on a Sunday , relax and watch a bit of TV. We have strictly mace fever on video here , after that we are watching Christa and Zarra’s laugh a minute priest pulls show.

Elite 1 – Yeah , chill boss , damn garrison wont be here until tomorrow,

Domo – Yeah , I guess you are right , I am just a bit stressed . these folks seem to be getting better and better. I remember the first time they came here , goodness did we kick their asses bigstyle.

Elite 1 – I remember boss , I was with Lucifron that day and they couldn’t even control me , I was wandering all over the place making em look like damn fools.

Domo – Anyway , you are right , I will relax a little . Have to say that elf does dances exceptionally well , do you think he’s gay or straight?

Elite 1 – gay

Elite 2 – gay

Healers 1-4 in unison – gay

Domo – thought so , no straight elf would have that kind of poise and grace.

Suddenly the sounds of GnR are replaced by a loud and quite unforgiving siren. All of the elites and healers jump up at once and Run to positions surrounding domo.

Domo – Oh my god! Oh my sweet firelord inhell , they are coming this way. On Sunday. What on earth is the meaning of this.

Healer 1 – I don’t get it boss, it’s not far off midnight , they don’t usually bother with us until tomorrow , are they gonna wake the big boss up d’ya think

Domo – I am not sure , what I am sure of though is I have had enough of this

Domo pulls a mobile phone out of his……erm….pocket?

Domo – Hello, hello! Yes……….Is that Easyjet? Yes I need a flight…………………………now……………well as close to now as you can get…………………………..anywhere……………………………..ok , anywhere but there… ………………………For crying out loud , I am a creature of flame be sensible , and not Sweeden either………………..Winterspring? Don’t be ridiculous……………………..but you must have something……………….. Well Thank YOU very much.

Domo puts his phone away in disgust. At that moment The Old garrison appear on the horizon. Domo and his henchmen look at each other.

Domo – OK , they are tired , they will probally mess up , lets send em home with a flea in their ears

Elites and healers in unison – Sir yes sir!

Battle is commenced. In a near flawless display of savagery and tactical brilliance major Domo surrenders once the garrison put down the last of his adds.

Domo – Old when the world was young yada yada yada , here’s the chest now come and get toasted!

With that major Domo disappears , teleporting himself to Ragnaros’ lair waiting for the inevitable roasting from his boss. 2 hours pass by

Domo – I cannot believe it! Ha ha , back to the TV for me , might even have a little drinky

The following night in major Domo’s cavern…………

Healer 1 – So they just didn’t show up?

Domo – yeah , bottled it I reckon , spineless gits , realised that I might have got involved , that made em doubt themselves. See minions , when it comes to facing down the enemy its pointless leaving it to others , if a job needs doing do it yourself.

Elite 1 – Boss , boss !

Domo – Not now minion , I am extoilling the virtues of me and my terrible powers

Elite 1 – but boss , you really need to see this boss

Domo – For crying out loud what is the problem.

Major Domo turns to where his minion is pointing. A large group of humans, elves gnomes and dwarves are walking in a relaxed manner towards Domo and his minions. Domo is heard to audibly groan.

Domo – I don’t bloody believe this……….

Act 4 – The finale

Deep in a lava lake Ragnaros is trying to get some sleep. It has been several tens of thousands of years since he last slept and he is feeling really grumpy. Mrs. Ragnaros has gone out to the bingo , she left about 4000 years ago and has not yet returned. Not only is Ragnaros tired , he is also hungry. Just as Ragnaros feels himself drifting off he is awoken by the voice of his aide major Domo.

Domo – Boss , boss! It’s the Old garrison , they are here and appear to be jumping over the lava and practicing for some form of gymnastic event .Hang on they are talking to my animatronic now.

Ragnaros – For Arthas’ sake Domo , I asked you to let me get some sleep , can’t you deal with them?

Domo – Well boss , to be honest I am a bit scared, problem is they killed all of my minions and are insisting on speaking to you. I think they might want yer secrets.

Ragnaros – Bloody secrets, been nuthin but trouble from day 1. I knew I should have told someone , they wouldn’t have been secrets then.

Domo – Anyway boss , I have started the auto tape and our animatronic representations are going through the who ‘behold, earth young, die insect thing’ However I think tonight you might want to buff up because they seem serious.

Ragnaros – hang on , let me just get rid of all this bloody Pally loot I have on me, bloody judgement and lawbringer stuff weighs a ton , not to mention that big bloody sword, let me just try these leather pants on , mmm, snug . Better put some jewelry on too , I want to look my best.

Domo – I have taken the liberty of calling your lads sire, they are a bit busy at the moment but they reckon they will be back in 3 minutes exactly.

Ragnaros – That’s good , always nice to see the boys , they are really growing now , one of them , Richie I think wants to be a paladin when he grows up , I told him it was not appropriate but he is adamant.

Domo – Sire you ought to know there is also a new type of creature here , one that I have never seen before. It appears to be a large talking magical Owl!.

Ragnaros – like professor yaffle?

Domo – yes , just like professor yaffle , but much tubbier.

Ragnaros – No matter anyway, I gguess it will be the usual torch em job , then hopefully back to sleep. Anyway the script must be nearly over – I better emerge for real and start some serious ass kicking. By the way please start tidying up , look more bloody warriors wearing Dark iron stuff. I have asked you not to leave it lying around.

Domo – Sorry sire but it’s magmadar , I think he erm………defecates dark iron.

Ragnaros – Well give that dumb giant Gollemagg a pooper scooper and get him to clean it up, anyway hang on , I love this bit where I one shot you …….ha ha , lets get it on , ooooooh fat lazy dwarf and large muscular well dressed sensitive and stylish Elf , I recon this will be a walkover

In six minutes it is all over. Ragnaros has retreated to his lair defeated by the old garrison. Four months after they first wiped to a pair of molten giants the big bad boss man of molten core is juts another boss heading towards farm status. The joy and happiness is testament to every member of the old garrison past and present who has contributed a little bit of their humour , their spirit , their generosity and their friendship into the biggest guild on the server. Fat dorfs, ‘stylish’ elves, cheeky gnomes and foxy humans rejoice together in the achievements that stretch way beyond the 40 stood in Ragnaros’ lair.
Meanwhile back under the lava Ragnaros licks his wounds

Ragnaros – Bollocks , I gotta do this all over again next week. Where the hell is my tea.

Ragnaros takes another Valium and truies once more to get some well earned sleep. But before he closes his eyes he has one last thought

Ragnaros – Must remember to get rid of all that paladin loot before they come back again.

Fin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
DeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:27:
Iedereen die niet "gelooft" in het raid-id verhaal (met een andere raid leader andere loot in instances) is voor mijn part gisteren in het ongelijk gesteld.

[..]
Weet niet of dit er mee te maken heeft, maar ik was in een deadmines groep waarvan de leader net de deadmines gecleared had, en toen we de instance opnieuw ingingen waren alle mobs dood.
Wij eruit, disbanden, opnieuw joinen, erin, nog steeds alles dood.

De enige manier waarop de instance resette was een groep met een nieuwe leider. Het kan dus wellicht ook zo zijn dat de loot die dropped ook gebondne is aan de leider, omdat de mobs die de loot droppen dat dus wel lijkt te zijn.

[ Voor 52% gewijzigd door Justice op 29-03-2006 12:36 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:25:
[...]

Kost sowieso alweer veel gold (50 of zo vernam ik) plus een flink aantal dure potions en gadgets. Aan de andere kant, sommige van die epics zijn bijna net zo goed als BWL epics en ze zijn zeker vergelijkbaar met MC epics. Vooral BP en Helm of Heroism zijn erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het is gelul, we hebben al tig raid-leaders en loot-masters gehad, loot-table is gewoon hetzelfde.

Je hebt gewoon mazzel gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huidig:

Of moet ik overgaan op:
Je huidige abbo moet meer dan genoeg zijn, wow trekt niet zo heel gek veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

Wij hadden tot gisteren in al onze BWL raids pas ÉÉN keer Nemesis Gloves gehad, dat terwijl we al sinds begin november die drie draken die ze kunnen droppen elke week slachten.
Gisteren gingen we dus ipv onze main tank of guild leader als raid leader met een warlock als raid leader naar binnen en jawel! TWEE keer Nemesis Gloves! Verder ook nog loot dat wel erg afweek van wat we normaal kregen.
Wat is er bewezen dan? Loot dropt gewoon random. Je kunt dus 100 runs doen zonder 1 Nemesis item of je kunt elke run wat Nemesis krijgen. Gewoon geluk voor andere classes en pech voor jou.

Het lijkt me ook een hele vreemde manier om zoiets te implementeren van Blizzard. Aan de hand van de class van de raid leader items van die class set een hogere drop kans geven. Heeft toch totaal geen nut.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loot is al bepaald voordat er uberhaubt iemand instance entered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:51:
loot is al bepaald voordat er uberhaubt iemand instance entered
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind die soulforge set er toch wel aardig uitzien (tenminste enkele delen). Zou je die upgrades ook kunnen regelen zonder dat je de hele set hebt?
heb inmiddels ongeveer 20 gamedagen als lvl 60 erop zitten, maar nogsteeds niet een ding van LF zien droppen over drops gesproken ^^.. en nee ik heb niet zitten iddlen in IF ofso.. maarja, misschien toch maar alleen voor lawbringer mix met judgement gaan ofso.. (had LF willen hebben voor de fun naast de lawbringer :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:34:
Sorry voor deze lange post.. maar ik kan hem jullie niet onthouden.
Een member van ons heeft een verhaal gemaakt van onze weekend run MC. Waar we dus Raggy voor het eerst hebben gedownd.

[...]
Rofl, nice story.Sommige mensen hebben echt tijd te veel. Een comic van dit verhaal zou leuk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:54:
ik vind die soulforge set er toch wel aardig uitzien (tenminste enkele delen). Zou je die upgrades ook kunnen regelen zonder dat je de hele set hebt?
heb inmiddels ongeveer 20 gamedagen als lvl 60 erop zitten, maar nogsteeds niet een ding van LF zien droppen over drops gesproken ^^.. en nee ik heb niet zitten iddlen in IF ofso.. maarja, misschien toch maar alleen voor lawbringer mix met judgement gaan ofso.. (had LF willen hebben voor de fun naast de lawbringer :))
Je hoeft niet de hele tier0 set te bezitten om een onderdeel te upgraden. 't is een grote questchain, te beginnen met de bracers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Justice schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:35:
[...]

Weet niet of dit er mee te maken heeft, maar ik was in een deadmines groep waarvan de leader net de deadmines gecleared had, en toen we de instance opnieuw ingingen waren alle mobs dood.
Wij eruit, disbanden, opnieuw joinen, erin, nog steeds alles dood.

De enige manier waarop de instance resette was een groep met een nieuwe leider. Het kan dus wellicht ook zo zijn dat de loot die dropped ook gebondne is aan de leider, omdat de mobs die de loot droppen dat dus wel lijkt te zijn.
Dit is dus normaal. Instance reset met een andere leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:57:
[...]

Dit is dus normaal. Instance reset met een andere leider.
Ook zonder andere leader :P
Leader leaved party... rest leaved... Leader invite iedereen opnieuw en de instance is reset, werkt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcalite schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:04:
[...]

aan welke shadow build zat je te denken? ik heb zelf een 39 priest en heb een nieuwe build nodig :P
:o
een tweaker die ook op vashj zit, kom je ook niet vaak tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister deze mogen l00ten :) Beste tanking shoulders ingame ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffs wanneer komen die realms nou up :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:00:
[...]

:o
een tweaker die ook op vashj zit, kom je ook niet vaak tegen :P
OMG lul ik zie je elke dag :P wist niet dat je NL was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
klinkt stom, maar zijn ze nou nog met onderhoud bezig. of ligt het aan mij. zie me hele charrakter niet
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.