ik zie nog geen enkele realm
Maintenance duurt minimaal tot 16:00 uur....
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Lol 50G is toch niet zoveel voor een flinke gear verbetering.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:36:
[...]
Kost sowieso alweer veel gold (50 of zo vernam ik) plus een flink aantal dure potions en gadgets. Aan de andere kant, sommige van die epics zijn bijna net zo goed als BWL epics en ze zijn zeker vergelijkbaar met MC epics. Vooral BP en Helm of Heroism zijn erg goed.
En dan nog, er zijn zoveel spelers die nooit de binnenkant van MC zullen zien
(al vraag ik me af of we ooit een MC pug gaan zien wanneer iedereen lvl70 is)
En dan is dit de naast pvp nog enige manieer om je stuff nog te upgraden
* heuveltje heeft een lvl40 priest die waarschijnlijk ook nooit MC in zal gaan
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Denk dat ik dit ga nemen:Arcalite schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:04:
[...]
aan welke shadow build zat je te denken? ik heb zelf een 39 priest en heb een nieuwe build nodig
http://www.worldofwarcraf...0002000005502020100000000
En dan of verder in holy of verder in shadow... weet nog niet zeker. Shadowform lijkt me nu niet handig meer als je niet meer kan smiten en holy fire'en, maar dat moet ik dus nog maar even bekijken.
Bron?On_E schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:12:
op Ravencrest zijn er vaker PUG's voor MC en onyxia. Schint wel oké te gaanheuveltje schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:12:
[...]
Lol 50G is toch niet zoveel voor een flinke gear verbetering.
En dan nog, er zijn zoveel spelers die nooit de binnenkant van MC zullen zien
(al vraag ik me af of we ooit een MC pug gaan zien wanneer iedereen lvl70 is)
En dan is dit de naast pvp nog enige manieer om je stuff nog te upgraden
* heuveltje heeft een lvl40 priest die waarschijnlijk ook nooit MC in zal gaan
[ Voor 15% gewijzigd door addictive op 29-03-2006 13:16 ]
Verwijderd
Dude... toen ik vanochtend online kwam zag ik dat er stond dat het een uur langer zou duren.. tot 12 uur dus

Verwijderd
Waarom stond er vanochtend dan tot 12 uur wow tijd?On_E schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:12:
Verwijderd
Arcalite schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:10:
[...]
OMG lul ik zie je elke dagwist niet dat je NL was
Legacy, die zitten toch al bij majordomo? Zie er ineens veel van jullie rondlopen in tier1
http://forums-en.wow-euro...n&t=670&p=1&tmp=1#post670Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:15:
[...]
Waarom stond er vanochtend dan tot 12 uur wow tijd?
Sign here please
Dat heeft er nooit gestaan.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:15:
[...]
Waarom stond er vanochtend dan tot 12 uur wow tijd?
Verwijderd
Aan de ene kant geloof ik best dat loot in wezen "random" is. Aan de andere kant ben ik er heilig van overtuigd dat de droprate van sommige setitems moedwillig lager of hoger is dan andere. Sowieso zijn er natuurlijk nooit een volledige 5 van elke class in een raid dus de 2 warlocks en 3 druids hebben altijd wel sneller hun loot. Daar tegenover ben ik wel van mening dat de combinatie felheart/cenarion en nemesis/stormrage IETS te vaak voorkomt in de loottables.MrData schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:47:
[...]
Wat is er bewezen dan? Loot dropt gewoon random. Je kunt dus 100 runs doen zonder 1 Nemesis item of je kunt elke run wat Nemesis krijgen. Gewoon geluk voor andere classes en pech voor jou.
Het lijkt me ook een hele vreemde manier om zoiets te implementeren van Blizzard. Aan de hand van de class van de raid leader items van die class set een hogere drop kans geven. Heeft toch totaal geen nut.
Ook vind ik het erg jammer dat er altijd pure craploot op zo'n baas moet zitten. Vooral Chromaggus heeft daar last van. Het BRD symptoom noem ik dat (vol met onnodige kutkwali greens met een paar ultra zeldzame goeie blue's). Vooral een Angelista's Grasp en een Empowered Leggings zijn toch volledig onnodige toevoegingen aan zo'n loottable als je ziet wat die hond allemaal KAN droppen. Zo hebben wij in zeker 20 Chrom kills nog nooit een CTS gehad, en een Bulwark drop kunnen we zo onderhand ook wel weer gebruiken.
En Dragonstalker Spaulders mogen van mij echt 5 Nexus Shards op gaan leveren. Misschien dat we er dan nog es wat aan hebben ;/
Overigens is het altijd wel leuk om er theorieen over te verzinnen. Een van onze mages is namelijk een bijna gegarandeerde wrath/bloodfang/ashkandi drop, terwijl onze normale raidleader (warrior) een dragonstalker/kutloot slet is.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 13:22 ]
Verwijderd
Bij mij stond er in eerste instantie tot 11:00h.
15 min later stond er 16:00h... agja.. dan wachten we nog ff
Gratz, ik hoorde het al van een aantal mensen:)Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:34:
Sorry voor deze lange post.. maar ik kan hem jullie niet onthouden.
Een member van ons heeft een verhaal gemaakt van onze weekend run MC. Waar we dus Raggy voor het eerst hebben gedownd.
[...]
ik wist niet dat er hier wat dunemaul mensjes zaten
Verwijderd
idd bij mij ookVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:17:
Bij mij stond er in eerste instantie tot 11:00h.
nog even wachten dus
Verwijderd
lol nog meer dunemaulers
Ik ben daar nu ook bezig aan een char (hunter) nadat shadowmoon was leeggestroomd.
iddVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:16:
[...]
Ja, ik ben 1 van die gasten die idle zijn in IF. Ik loop het merendeel van de tijd online rondjes te lopen daar
Legacy, die zitten toch al bij majordomo? Zie er ineens veel van jullie rondlopen in tier1
deze week staat de dood van Majordomo en Onyxia op de planning ^^ dus deze week gaan we mss een try op raggy doen
ik eis dat onyxia Vis'Kag dropt
ben nu al top melee damage dealer, moet je nagaan als ik dat ding erbij heb
[ Voor 9% gewijzigd door Arcalite op 29-03-2006 13:21 ]
Horde of allianceVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:20:
lol nog meer dunemaulersIk ben daar nu ook bezig aan een char (hunter) nadat shadowmoon was leeggestroomd.
Horde?Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:20:
lol nog meer dunemaulersIk ben daar nu ook bezig aan een char (hunter) nadat shadowmoon was leeggestroomd.
wij hebben inmiddels een try of 6 op ragnaros gedaan. En tot de sons gaat alles redelijk (tot 47% down ofzo). Maar bij de sons is het chaos en gaan er veel dood en missen we dps
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
is dit trouwens goed voor een lvl 31 mage leven 1025 mana 2559
Ik weet ook wel dat dit natuurlijk nooit wetenschappelijk bewezen kan worden, random is random, maar het is gewoon wel érg toevallig dat elke keer als we een andere raid leader dan normaal hebben we ENORM andere drops krijgen.MrData schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:47:
[...]
Wat is er bewezen dan? Loot dropt gewoon random. Je kunt dus 100 runs doen zonder 1 Nemesis item of je kunt elke run wat Nemesis krijgen. Gewoon geluk voor andere classes en pech voor jou.
Het lijkt me ook een hele vreemde manier om zoiets te implementeren van Blizzard. Aan de hand van de class van de raid leader items van die class set een hogere drop kans geven. Heeft toch totaal geen nut.
We hebben bijvoorbeeld twee weken geleden een totaal andere raid leader voor MC gepakt voor de verandering en BOEM de éérste left bindings of the windseeker, terwijl we al 3 right bindings hadden.
Zoals ik al zei, voor MIJ is het nu wel genoeg bewezen dat het geen toeval is.
Ik beweer trouwens niet dat je aan de hand van de class van de raid leader meer drops van die class zou krijgen, maar wel dat de items in de instance ge-seed worden aan de hand van de raid leader id. Als je andere drops wil, probeer eens een instance in te gaan met een andere raid leader.
WEBN & chill (@IBKR)
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Onzin. Geef eens een bron hier bij inderdaad?Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:51:
loot is al bepaald voordat er uberhaubt iemand instance entered
WEBN & chill (@IBKR)
Wij hadden zoiets ook.. we haalden Shazzrah neer en tegelijk met ons een andere guild (echt op paar seconde ofzo) en die had exact dezelfde loot
Maybe dus tijdsgebonden?
Maar dit is toch totaal niet logisch. Wat jij beweert is dat er een mechanisme in het spel zit dat kijkt naar de raidleader, hoe vaak deze gemiddeld raidleader is, dan de dropkansen van bepaalde items verhoogd of verlaagd. Zelfs al zou dit zo zijn betekent dat niet dat je dan ineens goede items krijgt, want random blijft random.DeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:42:
[...]
Ik weet ook wel dat dit natuurlijk nooit wetenschappelijk bewezen kan worden, random is random, maar het is gewoon wel érg toevallig dat elke keer als we een andere raid leader dan normaal hebben we ENORM andere drops krijgen.
We hebben bijvoorbeeld twee weken geleden een totaal andere raid leader voor MC gepakt voor de verandering en BOEM de éérste right bindings of the windseeker, terwijl we al 3 left bindings hebben.
Zoals ik al zei, voor MIJ is het nu wel genoeg bewezen dat het geen toeval is.
Ik beweer trouwens niet dat je aan de hand van de class van de raid leader meer drops van die class zou krijgen, maar wel dat de items in de instance ge-seed worden aan de hand van de raid leader id. Als je andere drops wil, probeer eens een instance in te gaan met een andere raid leader.
Volgens mij zie je verbanden die er echt niet zijn.
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Verwijderd
wij hebben af en toe andere raid leaders en merken echt dat er andere items tevoorschijn komen met de ene veel felheart/cenarion en met de andere meer nightslayer/giantstalker
Is er al informatie over wanneer de realms weer up zullen zijn? In WoW staat 16:00 CET maar ik weet niet wat dat voor tijd hier is
CET is hier.Dekay schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:56:
Is er al informatie over wanneer de realms weer up zullen zijn? In WoW staat 16:00 CET maar ik weet niet wat dat voor tijd hier is
Nee dit beweer ik niet. Ik beweer dat de random functie die blizzard gebruikt afhangt van de character id van de raid leader. Dit getal wordt als seed gebruikt voor die randomisatie.MrData schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:52:
[...]
Maar dit is toch totaal niet logisch. Wat jij beweert is dat er een mechanisme in het spel zit dat kijkt naar de raidleader, hoe vaak deze gemiddeld raidleader is, dan de dropkansen van bepaalde items verhoogd of verlaagd. Zelfs al zou dit zo zijn betekent dat niet dat je dan ineens goede items krijgt, want random blijft random.
WEBN & chill (@IBKR)
Oh bedankt voor de snelle reactie
(en het antwoord
)
Randomness dus. Het feit dat je een andere raidleader als normaal hebt in combinatie met andere loot maakt dat het voor jouw opvalt. Stel nou dat je gewoon de oude raidleader had gehad in die run en de 'ongewone' items droppen. Dan had niemand er wat van gezegd omdat loot nou eenmaal random is. Maar je legt nu de verbinding met de raidleader terwijl die verbinding er (volgens mij) helemaal niet is.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:55:
wij hebben af en toe andere raid leaders en merken echt dat er andere items tevoorschijn komen met de ene veel felheart/cenarion en met de andere meer nightslayer/giantstalker
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Zoals ik al zei, hebben wij in 6 maanden MC + Ony ongeveer 5 verschillende raidleaders en 4 verschillende loot-masters gehad, en nooit zagen we dat er ineens compleet andere drops waren.DeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:58:
[...]
Nee dit beweer ik niet. Ik beweer dat de random functie die blizzard gebruikt afhangt van de character id van de raid leader. Dit getal wordt als seed gebruikt voor die randomisatie.
Dus, random = random.
LOL
Incendosaurs in the Searing Gorge should now spawn much faster.
Gisteren dus net 240 van die scales lopen farmen daar
Incendosaurs in the Searing Gorge should now spawn much faster.
Gisteren dus net 240 van die scales lopen farmen daar
Ok. Maar dan nog is en blijft het random. Of je nou de character id van persoon A of van persoon B gebruikt, het mechanisme dat een nummertje genereert produceert een random nummer. Anders zou je toch iedere run met dezelfde leader precies dezelfde loot moeten krijgen of zie ik dat nou verkeerdDeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:58:
[...]
Nee dit beweer ik niet. Ik beweer dat de random functie die blizzard gebruikt afhangt van de character id van de raid leader. Dit getal wordt als seed gebruikt voor die randomisatie.
ik geloof nog steeds niks van de conspiracy loot theorien. De meeste mensen snappen gewoon niks van statistiek.
Hoeveel items kunnen er wel niet in MC droppen? 100? 200?
laten we zeggen 150. ga maar eens 1000 keer /roll 1-150 doen. 1000/150 = 6.666666 elk item zal GEMIDDELD 6 2/3 keer droppen op 1000 loots. maar dat gebeurd natuurlijk nooit. het ene item dropt 3 keer. het andere item 10 keer
in het echt is de situatie vele malen ingewikkelder, alle items hebben eigen drop kansen maar de KERN van het verhaal is dat je ook na Maaaaaanden raiden nog steeds maar een vrij kleine hoeveelheid loots hebt zodat er een grote variatie (afwijking) van het statistische gemiddelde is. EN DAT IS WAT MENSEN NIET (WILLEN) BEGRIJPEN.
Hoeveel items kunnen er wel niet in MC droppen? 100? 200?
laten we zeggen 150. ga maar eens 1000 keer /roll 1-150 doen. 1000/150 = 6.666666 elk item zal GEMIDDELD 6 2/3 keer droppen op 1000 loots. maar dat gebeurd natuurlijk nooit. het ene item dropt 3 keer. het andere item 10 keer
in het echt is de situatie vele malen ingewikkelder, alle items hebben eigen drop kansen maar de KERN van het verhaal is dat je ook na Maaaaaanden raiden nog steeds maar een vrij kleine hoeveelheid loots hebt zodat er een grote variatie (afwijking) van het statistische gemiddelde is. EN DAT IS WAT MENSEN NIET (WILLEN) BEGRIJPEN.
Hmmm denk dat jij niet helemaal begrijpt waar het hier omgaat. Helaas zijn op mijn werk alle wow sites geblokt (misschien maar beter ookMrData schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:52:
[...]
Maar dit is toch totaal niet logisch. Wat jij beweert is dat er een mechanisme in het spel zit dat kijkt naar de raidleader, hoe vaak deze gemiddeld raidleader is, dan de dropkansen van bepaalde items verhoogd of verlaagd. Zelfs al zou dit zo zijn betekent dat niet dat je dan ineens goede items krijgt, want random blijft random.
Het is namelijk niet zo dat blizzard speciaal een mechanisme heeft ingebouwd hiervoor. Het is meer iets van hoe random getallen gegenereerd worden op een computer want random is niet iets natuurlijks voor een computer
Er zijn mensen geweest die hier aardig slim algoritme voor bedacht hebben om toch random getallen te genereren op een computer. Deze maakt gebruik van een Seed waarde. Als je een een reeks randoms doet met dezelfde Seed waarde krijg je random waardes. Als je een dag later nog eens een reeks randoms doet met dezelfde Seed krijg je weer dezelfde "random getallen" uit. Random en toch ook weer niet random dus. Dit is natuurlijk alleen het geval in een simpele random generator.
Waar nu de discussie over gaat is dat blizzard de Seed waarde heeft laten afhangen van guild / loot master waardoor de loot wel random is maar eigenlijk toch ook weer niet helemaal
Niet echt een duidelijk verhaal maar misschien dat het toch iets helpt
Edit:
Persoonlijk geloof ik er ook niet in dat de loot zo unrandom is als sommige beweren. Tis gewoon een kwestie van kans. Maar aan de andere kant mocht het toch zo zijn zal ik me er ook niet echt over verbazen. Random op een computer blijft toch iets vreemds in mijn ogen
[ Voor 8% gewijzigd door yrosma op 29-03-2006 14:17 ]
ik geloof er oook niks van wij hebben best vaak de zelfde loot maar wel heel vaak een andere masterlooter. Nu was ik wel pas een keer niet mee (ben altijd de raidleider) en toen dropte er andere spullen waaronder een binding en ging ik mee als member bij een mc2 run en daar dropte ook dingen die wij in 32 x mc runnen nog nooit hadden gezien zoals bv brillborer disk.
Maar ook ik denk dat het toeval is.
weet iemand of die moonwell te gebruiken is als je zelf wel door vecht / loopt of werkt ie niet als een bandage?
Ik zag staan als je gehit word dat ie dan onderbreekt maar ik vraag me dus af of je zelf wel kan doorlopen en hij werkt als een heal over time of moet je echt stil staan.??
Maar ook ik denk dat het toeval is.
weet iemand of die moonwell te gebruiken is als je zelf wel door vecht / loopt of werkt ie niet als een bandage?
Ik zag staan als je gehit word dat ie dan onderbreekt maar ik vraag me dus af of je zelf wel kan doorlopen en hij werkt als een heal over time of moet je echt stil staan.??
Verwijderd
Ach.... veel mensen denken joepie ik ga MC in en aan het eind van de rit ben ik epic. Het is een spel en geduld word beloond. Wij hebben ook wel eens een Epic-whore in de guild die het niet helemaal snapt dan weer guild hoppen omdat de andere guild helemaal epic is. Het is ffs een spel en de epics zijn een leuke bijkomstigheid.
Hoeveel runs hebben mensen gedaan voor de Tier 0 set??? waarschijnlijk een paar x per week raiden voor een paar weken lang. Laten we een gemiddelede nemen van 25 runs.. Als je nu 25 runs voor je tier 1 set moet doen ben je dus al 6mnd bezig.
Wat vinden de druids op dit forum de beste wapen/wapen+offhand?
Hoeveel runs hebben mensen gedaan voor de Tier 0 set??? waarschijnlijk een paar x per week raiden voor een paar weken lang. Laten we een gemiddelede nemen van 25 runs.. Als je nu 25 runs voor je tier 1 set moet doen ben je dus al 6mnd bezig.
Ruim 100.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:17:
Hoeveel runs hebben mensen gedaan voor de Tier 0 set???
En en en iemand al echt nieuws over de nieuwe patch of zijn de realms nog down
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Beginnen wat realms online te komen. Er stond 16.00 CEST, dat is GMT+2 (stond erook in) dus dat is 15.00 GMT+1 (= nederlandse tijd)
zijn nog down tot 16:00 volgens een officiële mededelingchromeeh schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:25:
@ hierboven, beter nieuws
[ Voor 14% gewijzigd door addictive op 29-03-2006 14:27 ]
Als je dit topic gelezen had of de tekst die links staat bij het inlog scherm zie je dat Blizzard nog minstens tot 16:00 nodig heeft om de realms klaar te maken.chromeeh schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:25:
Bij ons krijgt je de eerste maand echt geen epics als je net lid bent. Eerste twee weken sowieso niet ook al wordt het een shard en de rest van de trial maand alleen als niemand anders het wil en dan gaat het wel al van je DKP af. DKP krijg je de eerste twee weken wel, maar slechts 75% van normale members. De meeste lootwhore's verdwijnen al zodra ze die regel doorhebben. "where is my DKP? WHAT GIMME LOOT! /gquit"
Drie weken een andere raidleader gehad en nog steeds drie keer robes of prophecy ook natuurlijk drie keer petrified leaf
Drie weken een andere raidleader gehad en nog steeds drie keer robes of prophecy ook natuurlijk drie keer petrified leaf
[ Voor 7% gewijzigd door Yellow|A op 29-03-2006 14:34 ]
|{ brrr }] |
Haha, 1.10 had nooit zo vroeg live moeten gaan,
check de US fora.
Bug Ony in Phase 2 (?)
Nieuwe paladin bugs
Geen loot in scholomance
Zit te wachten op een fallback naar 1.9, liefst nog even wachten met die 1.10
check de US fora.
Bug Ony in Phase 2 (?)
Nieuwe paladin bugs
Geen loot in scholomance
[ Voor 24% gewijzigd door Tranzity op 29-03-2006 14:39 ]
Verwijderd
niet tot minstens, tot ongeveer 16.00, kn eerder of later zijnebbo schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:27:
[...]
Als je dit topic gelezen had of de tekst die links staat bij het inlog scherm zie je dat Blizzard nog minstens tot 16:00 nodig heeft om de realms klaar te maken.
iig wel blij met die nieuwe her/enchant hold bags van24 slots. kan ik mijn bank eens clearen en al mijn herbs in zo'n bag flikkeren.
en ipv mijn xp bar de cc rep bar maar neerplanten, en wat reps op non active zetten zodat mijn belangrijke factions bovenaan komen staan.
Dat je maatregelen moet nemen om lootwhores uit je guild te houden begrijp ik goed. Maar het is wel heel zonde, en ik kan me voorstellen heel frustrerend voor nieuwe members, om armors en wapens te DE'en die de nieuwe members heel goed hadden kunnen gebruiken (en uiteindelijk de guild omdat ze beter hun rol kunnen uitvoeren (of het nu healen of DDen is) om op die manier lootwhores tegen te gaan.Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:
Bij ons krijgt je de eerste maand echt geen epics als je net lid bent. Eerste twee weken sowieso niet ook al wordt het een shard en de rest van de trial maand alleen als niemand anders het wil en dan gaat het wel al van je DKP af. DKP krijg je de eerste twee weken wel, maar slechts 75% van normale members. De meeste lootwhore's verdwijnen al zodra ze die regel doorhebben. "where is my DKP? WHAT GIMME LOOT! /gquit"
Verwijderd
Nou hou op, schei uit... de eerste 7 items van mn magister set had ik vrij snel te pakken, maar om de een of andere reden willen die Magister Leggings van Baron Rivendare maar niet droppen. Echt waar ik heb alle classes al zien droppen, behalve de mijnes en heb zeker al 30 runs gedaan... Meestal ben ik de ML in de baron run, maar ik zie ze gewoon maar niet vallen.. en dat is fucking frustrerend! Misschien maar eens met een andere ML proberenVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:17:
Het enige voordeel van zoveel Baron runs is dat mijn rep behoorlijk omhoog is gegaan.. Alleen een ding snap ik niet.. Voordat ik revered werd met Argent Dawn kreeg ik bijna voor elke kill 5 rep, echt vanaf het moment dat ik Revered ben geworden krijg ik nog maar amper rep.. Ik krijg alleen maar Rep als ik bosses kill. Dit is toch niet normaal lijkt me?
heel veel realms die beginnen met de letter S zijn up.. geen grap. ongeveer 20 realms zijn nu up..
ja maar, maar misschien halen ze bij ons de bug eruit. dat ze hem daar dan ontdekt hebbenTranzity schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:38:
Haha, 1.10 had nooit zo vroeg live moeten gaan,
check de US fora.
Bug Ony in Phase 2 (?)
Nieuwe paladin bugs
Geen loot in scholomance
Verwijderd
Zo gaat het bij ons niet, komje in de guild dan maak je direct kans en krijg je volledige DKP.Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:
We deden zondag een 25man Onyxia en hadden 1 druid te kort dus wij een PUG dr00d (een vrind van me) meegenomen. Hij al helemaal in zijn sas dat hij in een Ony raid zat.. dropt ook nog eens de Stormrage cover.... alle druids hadden deze all..... pug druid ging weg met de SR-cover.
Wij hebben zo bepaalde mensen die ons helpen en als wij de keus diss of belonen hebben kiezen we voor het laatste. (het zijn ook vaak mensen die toch in onze guild eindigen)
Verwijderd
Ik krijg nog alleen maar rep voor bosskills en voor de corruptor ect stones.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:39:
[...]
Het enige voordeel van zoveel Baron runs is dat mijn rep behoorlijk omhoog is gegaan.. Alleen een ding snap ik niet.. Voordat ik revered werd met Argent Dawn kreeg ik bijna voor elke kill 5 rep, echt vanaf het moment dat ik Revered ben geworden krijg ik nog maar amper rep.. Ik krijg alleen maar Rep als ik bosses kill. Dit is toch niet normaal lijkt me?
(Misschinen dat dat met de nieuwe raid instance weer verranderd)
Ik krijg ook af en toe het idee dat blizard slecht test of op het laatste moment flinke wijigingen in zon patch gooit, in aq20 hebben we bij de 2e boss (rajaxx) continue last van bugs (en dan niet de beestjes), niets zo frustrerend als de eerste 4 waves onder problemen neer te krijgen om daarna te zien dat blizzard alle 3 de resterende groepen laat komen waardoor we wipen en alle waves resettenZit te wachten op een fallback naar 1.9, liefst nog even wachten met die 1.10
Totaal ook wel zon 80-100, vooral scholomance heb ik vaak (42 keer) gedaan voor mn dreadmist cap, deze is echter in al die keren nooit gedropt dus ik ben maar gewoon voor tier1 gegaan, makkelijker te krijgen.Hoeveel runs hebben mensen gedaan voor de Tier 0 set???
[ Voor 5% gewijzigd door blouweKip op 29-03-2006 14:52 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
Tja, door mensen zoals jij en jouw guild lopen er nu dus mensen rond die in gewone instances (geen raid, ik ben nog geen 60) niet voor need durven te kiezen. Ook al is dat volkomen gerechtvaardigd. Zat laatst in een groep met een rogue en een hunter. Dropt een leuk item, die voor beide een hele verbetering zou betekenen. De warrior greed (terecht want leather) en beide heren doen ook greed. Bij navraag blijkt vervolgens dat ze geen need durften doen om dat ze bang waren voor ninja te worden uitgemaakt. Ben daarna in een 5 mansgroep op master looter overgegaan!Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:
Als iemand in de groep een item kan gebruiken (moet dan wel een verbetering zijn) wordt er niet gedisenchant. Ik zou bij jullie ook /gquit doen, en ben toch echt geen ninja looter of zo. Begrijp zelfs dat bij meerdere gegadigden de nieuwe er naast grijpt als dit vanwege dkp is. Maar dat een (dis)enchanter het krijgt is gewoon belachelijk. Welke guild en server, dan weet ik waar ik niet moet zijn?
Verwijderd
is zo bedoeld, anders zou je veel te makkelijk exalted kunnen worden met zo'n factionVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:47:
[...]
Ik krijg nog alleen maar rep voor bosskills en voor de corruptor ect stones.
(Misschinen dat dat met de nieuwe raid instance weer verranderd)
dus dat wordt scourgestones grinden en strat/scholo runs doen voor AD rep. voor een aantal factions werkt het door tot en met exalted, maar de enige die ik daravan weet is de zandalar tribe, omdat je alleen in ZG rep kunt krijgen en nergens anders (wat in het geval van de andere factions je wel rep kunt krijgen zonder te instancen.
Helemaal mee eens, als er iets dropt dat alléén jij kan gebruiken krijg je het áltijd voor minimum DKP, ook al sta je dik in de min. Voor de neus van een nieuw lid items disenchanten die hij maar al te graag wil hebben vind ik gewoon HEEL ERG grof, leuk welkom voor die nieuwe leden hebben jullie zeg!Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:58:
[...]
Tja, door mensen zoals jij en jouw guild lopen er nu dus mensen rond die in gewone instances (geen raid, ik ben nog geen 60) niet voor need durven te kiezen. Ook al is dat volkomen gerechtvaardigd. Zat laatst in een groep met een rogue en een hunter. Dropt een leuk item, die voor beide een hele verbetering zou betekenen. De warrior greed (terecht want leather) en beide heren doen ook greed. Bij navraag blijkt vervolgens dat ze geen need durften doen om dat ze bang waren voor ninja te worden uitgemaakt. Ben daarna in een 5 mansgroep op master looter overgegaan!
Als iemand in de groep een item kan gebruiken (moet dan wel een verbetering zijn) wordt er niet gedisenchant. Ik zou bij jullie ook /gquit doen, en ben toch echt geen ninja looter of zo. Begrijp zelfs dat bij meerdere gegadigden de nieuwe er naast grijpt als dit vanwege dkp is. Maar dat een (dis)enchanter het krijgt is gewoon belachelijk. Welke guild en server, dan weet ik waar ik niet moet zijn?
Wij outfitten meestal nieuwe leden in 2 MC runs in een (bijna) full tier 1 set, dát is pas een manier waarbij je nieuwe leden zich welkom laat voelen!
WEBN & chill (@IBKR)
Tsja, dan vind ik de application procedure bij jullie waardeloos als ik eerlijk mag zijn.Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:
Bij ons kom je gewoon MOEILIJK de guild in. Je moet referenties hebben, verklaringen afleggen en 3-5 raids meedraaien, waar je al wel DKP voor krijgt en mag spenderen, zelfs TEGEN guildies bieden.
Waarom?!? Sim-pel: Ongeveer maar 5% van de mensen die een trial-runs invite krijgen worden geweigerd. Het zou achterlijk zijn om dan items te disenchanten. Desondanks dat er aardig wat trials meelopen worden op MC2 (de newbies MC)wordtongeveer 20% van de drops ge DE'd
[ Voor 4% gewijzigd door MGSNK op 29-03-2006 15:05 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Vet! In welke guild zit je en wat is je ingame name ? Kunnen we samen wat leuks doen :-)
iddebbo schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:38:
[...]
Dat je maatregelen moet nemen om lootwhores uit je guild te houden begrijp ik goed. Maar het is wel heel zonde, en ik kan me voorstellen heel frustrerend voor nieuwe members, om armors en wapens te DE'en die de nieuwe members heel goed hadden kunnen gebruiken (en uiteindelijk de guild omdat ze beter hun rol kunnen uitvoeren (of het nu healen of DDen is) om op die manier lootwhores tegen te gaan.

beetje epix disenchanten omdat je geen zin hebt om ze aan een trial te geven?? phuuluuheeessee
als je het dan over elitisme wil hebben komop zeg.
wij hebben een trial van 4 weken, in die 4 weken verdien je 100% dkp en attendancy echter sta je wel onderaan de lijst dwz je bent aan de beurt als niemand anders het meer hoeft
Laatst hadden we een nieuwe lock, 2 dagen in guild/trial 1e MC run. 2x felheart en nemesis pants van rag, kijk das een leuke binnenkomer
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Leuk ja, tot die nieuwe leden naar een betere guild gaan met de epixx die ze bij jouw guild even snel hebben opgehaald.DeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:04:
[...]
Helemaal mee eens, als er iets dropt dat alléén jij kan gebruiken krijg je het áltijd voor minimum DKP, ook al sta je dik in de min. Voor de neus van een nieuw lid items disenchanten die hij maar al te graag wil hebben vind ik gewoon HEEL ERG grof, leuk welkom voor die nieuwe leden hebben jullie zeg!
Wij outfitten meestal nieuwe leden in 2 MC runs in een (bijna) full tier 1 set, dát is pas een manier waarbij je nieuwe leden zich welkom laat voelen!
Verwijderd
Heb sinds gisteren rond 14.00 uur een vaag probleem.
M'n CPU gebruik in WoW slaat zodra hij ingame is(dus ik in IF ofzo sta) naar 100%.
Doe ik alt tab of bij inlog scherm is het gewoon normaal. Alleen ingame zorgt het voor een zeer hoge ping(heb normaal op skullcrusher een ping van gemiddeld 70 nu 600+)
Heb andere spellen en aps getest en geen problemen.
WoW opnieuw geinstalleerd , drivers van Nividia (die ik de maandag naar 84.21 had geupdate) teruggezet naar 1 uit december(81.98), etc etc maar niks helpt.
en vandaag net nadat skull weer online kwam.
Bij inlogscherm al 100% CPU use., inlogserver is down maarhet lijkt wel of WoW steeds slechter bij me wordt.
Anyone any ideas???
Hier zijn system specs
AMD 64 3400(754)
2048MB DDR 400 low latency
Asus K8Ne-Deluxe mainboard
XFX Geforce 6800GT 256MB.
Systeempje is watergekoeld.
WOW installatie is gewoon op de C schijf en dat is een 160GB Maxtor(IDE)
M'n CPU gebruik in WoW slaat zodra hij ingame is(dus ik in IF ofzo sta) naar 100%.
Doe ik alt tab of bij inlog scherm is het gewoon normaal. Alleen ingame zorgt het voor een zeer hoge ping(heb normaal op skullcrusher een ping van gemiddeld 70 nu 600+)
Heb andere spellen en aps getest en geen problemen.
WoW opnieuw geinstalleerd , drivers van Nividia (die ik de maandag naar 84.21 had geupdate) teruggezet naar 1 uit december(81.98), etc etc maar niks helpt.
en vandaag net nadat skull weer online kwam.
Bij inlogscherm al 100% CPU use., inlogserver is down maarhet lijkt wel of WoW steeds slechter bij me wordt.
Anyone any ideas???
Hier zijn system specs
AMD 64 3400(754)
2048MB DDR 400 low latency
Asus K8Ne-Deluxe mainboard
XFX Geforce 6800GT 256MB.
Systeempje is watergekoeld.
WOW installatie is gewoon op de C schijf en dat is een 160GB Maxtor(IDE)
Verwijderd
Daar hebben wij een Black List systeem voor aan de Alliance side op onze server. Er word door bijna iedere guild nagekeken wat je guild history is en als je laatste guild een High end is word er navraag gedaan over hoe en waarom vertrokken. Is dit positief dan zit je in de guild,is dit negatief dan word je door bijna geen enkele guild aangenomen..On_E schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:18:
[...]
Leuk ja, tot die nieuwe leden naar een betere guild gaan met de epixx die ze bij jouw guild even snel hebben opgehaald.
Hadden wij dat maar, bij ons zijn er high end guilds die applicants uit iets mindere high end guilds in het geheim poachen.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:23:
[...]
Daar hebben wij een Black List systeem voor aan de Alliance side op onze server. Er word door bijna iedere guild nagekeken wat je guild history is en als je laatste guild een High end is word er navraag gedaan over hoe en waarom vertrokken. Is dit positief dan zit je in de guild,is dit negatief dan word je door bijna geen enkele guild aangenomen..
ja hoor ze joinen je guild alleen om snel even wat epics te winnen om daarna nog een beter guild te joinen. Meeste mc guilds zijn al lastig genoeg te joinen laat staan dat je alle guilds aan het hoppen bent om een paar epics te krijgen.On_E schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:18:
[...]
Leuk ja, tot die nieuwe leden naar een betere guild gaan met de epixx die ze bij jouw guild even snel hebben opgehaald.
Ach bij ons krijgen trials gewoon dkp, ze mogen alleen de eerste week (of 2, weet ik zo niet), nergens op bieden. Dropt er dan weer eens een helm van Ony (hunter/rogue/lock/druid) die toch niemand meer wil omdat ze em al hebben of wat dan ook, dan mogen de trials gewoon bieden. Hebben ze toch nog kans op wat epics, wel zo leuk niet dan?Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:
Bnet pindle#2913
Erm, zal ik eens zeggen hoeveel spelers op precies deze manier onze guild hebben gebruikt in de laatste maanden ?MantaMania schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:29:
[...]
ja hoor ze joinen je guild alleen om snel even wat epics te winnen om daarna nog een beter guild te joinen. Meeste mc guilds zijn al lastig genoeg te joinen laat staan dat je alle guilds aan het hoppen bent om een paar epics te krijgen.
12....
Inderdaad, dit is ons ook nog nooit overkomen.MantaMania schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:29:
[...]
ja hoor ze joinen je guild alleen om snel even wat epics te winnen om daarna nog een beter guild te joinen. Meeste mc guilds zijn al lastig genoeg te joinen laat staan dat je alle guilds aan het hoppen bent om een paar epics te krijgen.
(misschien omdat er geen betere guild is, maargoed
WEBN & chill (@IBKR)
nee dat is pas bij de ExpansionVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:42:
zit in patch 1.10 de mogelijkheid om level 70 te worden?
Fijn welkom voor nieuwe members......Yellow|A schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:
Hopelijk is dat niet bij elke guild want dan heb ik als ik 60 ben geeneens zin meer om een guild te joinen als je zo ontvangen wordt....
Hmm ja wij werken ook niet zo. Wij geven nieuwe members juist DKP maar goed als je alles al op Farmstatus hebt moet je wel uitkijken voor leechers.superbassie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:50:
[...]
Fijn welkom voor nieuwe members......
Hopelijk is dat niet bij elke guild want dan heb ik als ik 60 ben geeneens zin meer om een guild te joinen als je zo ontvangen wordt....
Come on Argent Dawn! You can do it *roots for Argent Dawn*
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
ik join the group.. kansloze regels.. beetje mensen naaien omdat ze nieuw zijn.. welkom, maar eigenlijk is het, weer zo een epixgeile member erbij.. ten minste. zo denken jullie blijkbaar..superbassie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:50:
[...]
Bij ons (Orion, Stormrage) krijg je gewoon volledige DKP en mag je gewoon meebieden op items. Enige maar die er aan zit is dat je als laatste pas recht hebt om te bieden.superbassie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:50:
[...]
Eerst de full members met >60% attendance, daarna de full members met <60% attendance, daarna pas de trialists. Op die manier worden de items die iedereen al heeft doorgefilterd naar de trialists; zonde om ze te disenchanten als die persoon ze kan gebruiken
En die paar rotte appels die je af en toe krijgt wel aan het guildhoppen zijn.... tsjah; shit happens
[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 29-03-2006 15:57 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Volgens mij is de boel weer live maar nogal overbelast nu 
(gewoon proberen, bij mij shaked ie al
)
(gewoon proberen, bij mij shaked ie al
[ Voor 28% gewijzigd door pagani op 29-03-2006 16:04 ]
Verwijderd
Alle nieuwe updates van verschillende mods bij elkaar 
http://www.pcc-club.org/wowmods/
Ct Core
Ct raid assist
Fishing buddy
Titan panel.
1g plz
Succes allemaal
( ik heb er zelf niks van getest ofzo... kreeg ik de link ook maar )
http://www.pcc-club.org/wowmods/
Ct Core
Ct raid assist
Fishing buddy
Titan panel.
1g plz
Succes allemaal
( ik heb er zelf niks van getest ofzo... kreeg ik de link ook maar )
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 16:11 ]
Ik kom niet eens langs "authenticating" 
Hoop dat het niet komt omdat het patchen niet helemaal lekker ging. mijn repair utility werkt ook al niet. Is er een manier om je patch terug te draaien en opnieuw te doen? soort rollback naar 1.9 dus? los van het repair dingetje, die werkt dus niet.
Hoop dat het niet komt omdat het patchen niet helemaal lekker ging. mijn repair utility werkt ook al niet. Is er een manier om je patch terug te draaien en opnieuw te doen? soort rollback naar 1.9 dus? los van het repair dingetje, die werkt dus niet.
Gewoon wow installeren en de full 1.10 patch draaien?NiteFly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:06:
By the way, was denk ik een beetje voorbarig
[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 29-03-2006 16:09 ]
Verwijderd
dat je niet langs authenticating komt dan ligt dat meestal gewoon aan het feit dat iedereen wil inloggen, kunnen die loginservertjes niet echt aan. Meestal lukt het wel na een tig aantal keer op Login te rammen ;pNiteFly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:06:
Ik heb al wel ff gespeeld, kan er nu niet meer op komen.
Maar OMGWTF!11! die dance emotes van bear/catform van de druid is echt erg
Heel IF vol met dansende beren/katten
Maar OMGWTF!11! die dance emotes van bear/catform van de druid is echt erg
[ Voor 1% gewijzigd door Monsie op 29-03-2006 16:10 . Reden: typo ]
Sign here please
Lol, das de laaste oplossing. niet alleen duurt dat een uur, maar je kan volgens mij niet in 1 keer naar 1.10. moet je zeker 5 patches draaien. hopelijk idd gewoon inlog-server probleem :-)johnnyv.nl schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:08:
[...]
Gewoon wow installeren en de full 1.10 patch draaien?
By the way, was denk ik een beetje voorbarig
hoe ging dat gezegde ook alweer: "Dont't play on Patch day!"
[ Voor 8% gewijzigd door NiteFly op 29-03-2006 16:12 ]
Verwijderd
Bij ons gebruiken we de forum applicatie al grotendeels als filter. Kijken of ze goed Engels kunnen, liefst geen bluebies meer (greenies worden gelijk al gedenied), reputatie op de server en van vorige guild(s) etc. Tenzij je echt al iemand in de guild kent die voor je kan vouchen kun je het als Italiaan of Griek doorgaans wel vergeten tho ;p
Vervolgens in-game interview, wat verwacht je hoe speel je etc.
Als je dat allemaal doorkomt krijg je een /ginvite en dan word je verwacht mee te spelen. Je krijgt dan ook DKP en je hebt voorlopig recht op items die "overblijven" (dus niemand wil of iemand passed voor je). Zolang je je zo'n 2-3 weken goed gedraagd als trial, dus op tijd en veel aanwezig voor raids, veel doen voor de guild zoals herbs of potions bijdragen, beetje vocaal op comms en de forums, dan krijg je normale memberstatus en hoor je er echt bij
Als je dat allemaal doorkomt krijg je een /ginvite en dan word je verwacht mee te spelen. Je krijgt dan ook DKP en je hebt voorlopig recht op items die "overblijven" (dus niemand wil of iemand passed voor je). Zolang je je zo'n 2-3 weken goed gedraagd als trial, dus op tijd en veel aanwezig voor raids, veel doen voor de guild zoals herbs of potions bijdragen, beetje vocaal op comms en de forums, dan krijg je normale memberstatus en hoor je er echt bij
Heb de berendans al gezien, wat doet een cat?Monsie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:09:
Maar OMGWTF!11! die dance emotes van bear/catform van de druid is echt ergHeel IF vol met dansende beren/katten
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 16:17 ]
uhm, waarom mogen bluebies er niet bij..? ik zit ook in full blue, maar ik kan niet in mn 1tje aan epix komen.. en jij ook niet....Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:16:
Bij ons gebruiken we de forum applicatie al grotendeels als filter. Kijken of ze goed Engels kunnen, liefst geen bluebies meer (greenies worden gelijk al gedenied), reputatie op de server en van vorige guild(s) etc. Tenzij je echt al iemand in de guild kent die voor je kan vouchen kun je het als Italiaan of Griek doorgaans wel vergeten tho ;p
[...]
Heb de berendans al gezien, wat doet een cat?
Verwijderd
1942 stylie!!!Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:16:

Dan gaat hij zitten en beweegt 1 poot en zn hoofd heen en weerVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:16:
Monsie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:09:
Maar OMGWTF!11! die dance emotes van bear/catform van de druid is echt ergHeel IF vol met dansende beren/katten
Heb de berendans al gezien, wat doet een cat?
Sign here please
ik denk dat Affliction sowieso wel opzoek is naar mensen met MC / BWL etc. ervaring (en dus ook al epix hebben)...BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:17:
[...]
uhm, waarom mogen bluebies er niet bij..? ik zit ook in full blue, maar ik kan niet in mn 1tje aan epix komen.. en jij ook niet....
Ja echt.. sommige mensen vergeten dat het "maar" een spelletje is. Don't get me wrong - ik ben lang best wel "hardcore" bezig geweest in andere MMOG's maar zoals dit? No way. Da's gewoon een 2e baan. Maargoed, als je 't leuk vind.. wie ben ik om daar over te zeuren
ook die zijn in blue's begonnenViggen schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:21:
[...]
ik denk dat Affliction sowieso wel opzoek is naar mensen met MC / BWL etc. ervaring (en dus ook al epix hebben)...
Tussen haakjes, ik hoorde dat Mind flay bugged dan wel aangepast was op test, maar las er niks over in de patchnotes. Is het aangepast en zoja wat is er dan veranderd?
Bnet pindle#2913
van wat ik begrepen heb doet affliction niet actief MC meer, maar alleen bwl en aq40
in bwl heb je helaas maar waar niets aan mensen die alleen in blues rondlopen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
dus, dan ga je elite doen, en alleen epix mensen uitnodigen.. damn snappen jullie het niet dan.. best kansloos..-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:29:
van wat ik begrepen heb doet affliction niet actief MC meer, maar alleen bwl en aq40
zelf ben je ffs ook in green+blue begonnen, en dan doe je nu alsof je mensen die in greens+blue's lopen niets kunnen.. lekker kortzichtig ben je.. shiiit
Verwijderd
We zoeken ervaring met raidinstances en mensen in blue of lager hebben meestal nog nooit van een healrotatie of tranqrotatie gehoord. Ook zorgt hun gear voor problemen in de raidinstances die wij tackelen... te weinig health als tank, te weinig dps als rogue of mage, te weinig mana/regen als healer.BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:17:
[...]
uhm, waarom mogen bluebies er niet bij..? ik zit ook in full blue, maar ik kan niet in mn 1tje aan epix komen.. en jij ook niet....
Pas als we heel, heel erg om een class verlegen zitten heb je nog een kans. Dan wordt wel ultra-attendancy van je gevraagd en geen gezeur dat je juist wel (dus -DKP) of juist niet (-DKP
Wij beschouwen raiden inderdaad als een soort tweede baan. Dat is een keuze, en dan willen we mensen die voor hetzelfde kiezen.
Geen Fire res gear voor Vael of Firemaw, binnen 5 seconde dood. Geen Nature res voor Huhuran, binnen 5 seconden dood. Wrom hebben we je dan eigenlijk in de raid?BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:32:
[...]
dus, dan ga je elite doen, en alleen epix mensen uitnodigen.. damn snappen jullie het niet dan.. best kansloos..
zelf ben je ffs ook in green+blue begonnen, en dan doe je nu alsof je mensen die in greens+blue's lopen niets kunnen.. lekker kortzichtig ben je.. shiiit
Zal best zo zijn dat je skilled bent, maar je hebt gewoon de gear niet die je skill dan moet ondersteunen. Je ziet al die klachten toch wel dat al die raiders geen skills zouden hebben maar alleen in pvp winnen omdat ze paars dragen?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 16:42 ]
Dit topic is gesloten.