Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 29.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:38
Een paladin uit onze guild die focussed op +heal/spelldmg en +spellcrit.
Deze paladin healed zo'n beetje meer dan het gemiddelde van de priests...

BTW, wil ik net inloggen, playtime expired. Cant... get... any... more.... worse.... :(
En dat op me verjaardag -_-

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138899

Tranzity schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:54:
Vraagje aan de paladins: waarop focussen jullie?
+intellect, +heal/spelldmg, +mana/5, +spellcrit?
Ikzelf probeer van alles wat te hebben, sommige gevechten heb je een grotere mana pool nodig (cleansen) zoals Luci in MC, Chromaggus in BWL en bij andere gevechten assist je op MT, gebruik ik veel mana regen en +healing voor (Ragnaros MC,Broodlord in BWL, etc)

Maar een algemene combinatie van vooral de eerste 3 werkt erg goed ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
sanderrs schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:54:
Afgelopen woensdag avond naar de Patch 1.10 met de guild MC in gegaan.
Er kwam meteen de melding dat MC gereset word op 31.3.2006 om 18:00 (vanavond dus).

Toen we luci / mangi down hadden (1ste Try ofc _/-\o_ ) stond de Raidid nog steeds op het zelfde. (reset datum). Gevraagd aan een bekend in een andere MC run en die had de zelfde reset date.

Vraag: Iemand hier die im MC of BWL of waar dan ook is geweest. Klopt de raidid nog met de normale reset timer van WoW?

BTW ik speel Horde op Talnivarr
mja, was bij ons ook (alliance op bladefist), maar ik heb net ff gekeken en volgens /raidinfo reset de instance nu op maandag... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:54:
Vraagje aan de paladins: waarop focussen jullie?
+intellect, +heal/spelldmg, +mana/5, +spellcrit?
Critjes zijn gratis toch en met die goedkope heals van jullie lijkt mij +heal en crit wel erg lekker, ik neem aan dat je niet vaak oom zal zijn? zeker niet als je tussen door een extra potion gebruikt.

de meesten zullen niet focussen op meer fr dan de main tank hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 22:49
ReCreator schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:39:
[...]
Ik heb het gefrapsed ;)
Ik zal van het weeken even kijken of ik een filmpje in elkaar kan zetten van de gnomes :D
twee andere foto's van de gnome raid :P

Gold begging!
http://www.erichson.se/tbb/wow/gnotorious/gold.jpg

Grouping up!
http://www.erichson.se/tbb/wow/gnotorious/fence.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Nieuwe ras DARK IRON DWARVES!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/downloads/wallpapers/darkirons/darkirons-small-thumb.jpg

Nadat gister op USA forums een gerucht ging dat DID het nieuwe ras worden is er ineens een update van Blizzard op de wow-site.... toeval???? of 1 april?

[ Voor 35% gewijzigd door Roeligan op 31-03-2006 15:33 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:15:
[...]

Critjes zijn gratis toch en met die goedkope heals van jullie lijkt mij +heal en crit wel erg lekker, ik neem aan dat je niet vaak oom zal zijn? zeker niet als je tussen door een extra potion gebruikt.

Als jij Holy gespecced bent met de +5% holy spell crit en genoeg int hebt haal je over het algemeen genoeg crit heals om bij langdurige gevechten niet of in ieder geval bijna nooit OOM te raken, een beetje spell crit extra is natuurlijk welkom, maar tegen goede mana / 5 sec gear zeg ik ook geen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:15:
[...]
>:)

Ik zit nu met m'n base healing setje +227 healing en +30 mana/5, met een mana pool van maar 5000,
ik raak weinig oom meer in MC (behalve bij cleansen), en crit zit nu op ~6%. (die talent +5% crit in holy tree heb ik niet)
De vraag is eigenlijk: kom ik hiermee weg in BWL? moet je daar juist een grotere mana pool hebben, of is juist +healing het beste?
Qua equipment kan ik aardig combineren, zo kan ik met BoW een +mana/5 halen van 100, of juist een +healing van 350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, in BWL zit ik eigenlijk nooit met problemen qua mana of healing, sommige bazen heb je liever wat meer +healing, andere mana regen en andere gewoon een enorme mana pool.Het hangt daarnaast af wat jij mag doen bij bepaalde bazen, soms heal ik de off-tanks op Vael, soms een hele groep en soms de MT bijv ^^

Dus als jij aardig met je gear kan combineren zit je wel goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 138899 op 31-03-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Roeligan schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:26:

[afbeelding]

Nadat gister op USA forums een gerucht ging dat DID het nieuwe ras worden is er ineens een update van Blizzard op de wow-site.... toeval???? of 1 april?
uhm dat is gewoon een wallpaper van een DID? Ik zie niet in wat daar nieuw ras aan zou zijn?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Heb jij wallpapers gezien van andere wezens dan playable rassen??? En waar is de locatie van de achtergrond?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Eventjes een vraagje over blacksmithing. Ik heb mijn skill lvl net naar 145 gekregen (jeej shining silver breastplate ;)). Nu las ik dat ik op een gegeven moment moet gaan kiezen tussen Armor of Weapon blacksmithing. Welke is het beste? (levert het meeste geld op, of heeft de nuttigste items)
Verder nog mensen wat tips voor blacksmithing? Want het kost echt een smak geld zeg al die ingredienten! :(

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 14:57

On_E

Housemusic

Roeligan schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:45:
Heb jij wallpapers gezien van andere wezens dan playable rassen??? En waar is de locatie van de achtergrond?
Er zijn zat andere wallpapers, en die achtergrond is Blackrock Depths. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

jup op de achtergrond zie je Incendius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Zoals ik ook al zei: of 1 april :P

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024
jarnotjuh schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:02:

BTW, wil ik net inloggen, playtime expired. Cant... get... any... more.... worse.... :(
En dat op me verjaardag -_-
Je Bedoelt "Ding" :P

Gratz
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Roeligan schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:26:

[afbeelding]

Lijkt me erg sterk, dat zijn gewoon normale dwarf models... Volgens mij heb je zelfs bij de standaard dwarves al een standaard Dark Iron look-a-like skin ook nog. What's the use?

Blood Elves zijn tenminste een model wat we bij de Horde nog niet hebben, dus lijkt me onwaarschijnlijk dat ze twee keer Dwarf doen :)

Het zou natuurlijk wel geweldig zijn als het waar is en de Alliance eindelijk es een keer gescrewed worden in dit spel ;p
McFlipp schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:46:
Eventjes een vraagje over blacksmithing. Ik heb mijn skill lvl net naar 145 gekregen (jeej shining silver breastplate ;)). Nu las ik dat ik op een gegeven moment moet gaan kiezen tussen Armor of Weapon blacksmithing. Welke is het beste? (levert het meeste geld op, of heeft de nuttigste items)
Verder nog mensen wat tips voor blacksmithing? Want het kost echt een smak geld zeg al die ingredienten! :(
Wat mij betreft is Armorsmith nog altijd het beste. Weaponsmiths hebben echt 0,0 goeie items behalve AR. Misschien dat die nieuwe Plans daar verandering in brengen maar zo spectaculair vind ik ze niet momenteel.

Armorsmith daarentegen kan Lionheart Helm, Titanic Legplates en Stronghold Gauntlets maken en die zijn nog altijd erg hot :) Om nog maar te zwijgen over Dark Iron gear en die nieuwe CH Plans.

Zou wel ff met je guild overleggen wat ze graag willen of nodig hebben... met 3 Armoursmiths kom je ook niet zo ver :)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 31-03-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

sanderrs schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:54:
Afgelopen woensdag avond naar de Patch 1.10 met de guild MC in gegaan.
Er kwam meteen de melding dat MC gereset word op 31.3.2006 om 18:00 (vanavond dus).

Toen we luci / mangi down hadden (1ste Try ofc _/-\o_ ) stond de Raidid nog steeds op het zelfde. (reset datum). Gevraagd aan een bekend in een andere MC run en die had de zelfde reset date.

Vraag: Iemand hier die im MC of BWL of waar dan ook is geweest. Klopt de raidid nog met de normale reset timer van WoW?

BTW ik speel Horde op Talnivarr
Bij ons op Trollbane ook, althans voor Exomna. Woensdag hebben we BWL gedaan, toen kwam ook de melding dat BWL vandaag gereset zou worden. Maar dit is ook iets wat reeds bekend is....De timer is f*cked atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
Lees forum nub !
We hebben gewoon de 3 draakjes voor de boeg
nu alleen nog 2 priest / warriors erbij : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

OMG! de nieuwe playable race van de alliance!

Dit MOET het zijn want het staat op een wallpaper!

Afbeeldingslocatie: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/downloads/wallpapers/barrens/barrens-800x.jpg

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024
Wiebbe schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:32:
OMG! de nieuwe playable race van de alliance!

Dit MOET het zijn want het staat op een wallpaper!

[afbeelding]
Tja dit is glashard bewijs hier kunnen we niet omheen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

McFlipp schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:46:
het levert beide niet veel geld op om eerlijk te zijn verlies je er meer aan dan dat het je ooit oplevert of je moet zo een geweldige verkoper zijn.
Als ik jou was zou ik blacksmith laten vallen er zijn genoeg mensen die leuke spulletjes voor je maken vaak gratis met alleen mats. En zelfs al moet je wat betalen weegt dat niet op tegen de kosten om dat zelf te leren.
Ik ben nu 300 armor blacksmith maar heb er geen zak aan en het heeft me aardig geld gekost aangezien er genoeg armor smiths rond lopen op de server.
Als je alleen al kijkt wat het je kost om een beetje rep te krijgen bij de thorium brotherhood schrik je je rot.
Neem liever een gather proffesion daar verdien je nog wat mee of kies engineer daar kan je nog dingen maken die leuk zijn voor je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ok heb de talents van een priest maar is bekeken.

word is tijd dat me priest is een leuke build krijgt voor instances. gebruik hem alleen om guildies rond te leiden in de instances. word tijd dat ik met deze is de hogere instances ga bezoeken.

http://www.wow-europe.com...3230000000000000000000000

Tis echt lang geleden dat ik met deze gespeelt heb en weer respeccen gaat me grof geld kosten. Heb nogal gespeelt met de talents.

Maar dit lijkt me een logishe build voor een priest voor healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Hom3r schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:35:
[...]

Tja dit is glashard bewijs hier kunnen we niet omheen !
Ja,straks is het weer een fake bericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:54
Zo mensen, eindelijk lvl 60 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 17:10
B-BRAIN schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:26:

http://www.wow-europe.com...3230000000000000000000000

Tis echt lang geleden dat ik met deze gespeelt heb en weer respeccen gaat me grof geld kosten. Heb nogal gespeelt met de talents.

Maar dit lijkt me een logishe build voor een priest voor healing.
lijkt me geen logische healerbuild, maar een hybride build.

Ik zou in de holy tree Spiritual Healing en Spiritual Guidance nemen voor mana efficiency:

http://www.wow-europe.com...3030014500000000000000000

Deze build gebruik ik naar grote tevredenheid in MC. Lekker genieten van laag level healing spells en gear afstemmen op mana/5sec en +healing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
hah! grats man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
thnx :D nun maar gaan sparen voor epic mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
23 Nexus Crystals later ben ik gestopt met het actief spelen van WoW. Al m'n items disenchanted en een full epic mage deleted. Heb er even over na moeten denken maar ik kwam toch tot de conclusie dat het teveel van m'n tijd ging kosten en ik vaak niet meer speelde voor de lol maar puur vanwege de verslaving. Klinkt vreemd voor sommigen, maar zo erg was het...en zo erg is het met heel veel spelers.

Heb nog wel een low level warlockje rondlopen op Dragonblight Alliance waar ik samen met wat mensen die ik ook in levende lijve ken zo nu en dan zal spelen.

Gegroet allen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-06 15:51
kan iemand me nou aub een keer helpen..?

ik heb dus met CTRA een probleem..

als ik de shift indruk, en daarna de totale raid probeer te verslepen (wat dus met de oude versie perfect kon) warpt nu ineens een deel van de raid een stuk naar rechtsboven.

weet iemand hoe ik óf dit probleem kan oplossen, óf hoe ik de complete raid kan verslepen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Hom3r schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:22:
[...]

rofl ik ga hier stuk geweldig wat een aktie :9~
Was dit gister toevallig savonds op qual thalas, heb jullie dan nog wel in sw zien staan. Ik d8 nog stumpers ga zelf geld looten :P. Kahdagh lvl 33 NE hunter, zit bij dutchknights mischien dat iemand van jullie mij herkend. Wel grappig overigens dat het hier nou gepost is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:48
Nieuwe ras

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fhdijk/ss40.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fhdijk/ss41.jpg

1 april ofc:P
http://www.worldofwarcraf...usade/townhall/wisps.html

http://babelfish.altavista.com/

# Explosion: It cancels the reinforcement magic of all living subjects which are to circumference and 50 it rolls up but it extracts and it explodes.
# Collection professionalization: The medical plant it collects, as skillful boat song 10 of mining and tanning it increases.
# It is eternal and it dies
# Tree form: It changes with 30 first edition trees. While changing with the tree to, the mental power increases as 300. Only, it avoids an attack or the probability which it will close diminishes as 50%.

[ Voor 58% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 31-03-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93807

Hm krijg je met een creditcard geen waarschuwing dat je tegoed op is? Mn account geeft opeens de melding dat ik zonder gametime zit..Natuurlijk is die account management site weer totaal niet te bereiken zodat ik mn cc niet kan activeren.
Gaat mn avondje questen met wat maten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ben ik de enige die al 3 dagen lang niet op account management kan komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Gimbooze schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:14:
Was er gister nog op. tegen de middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143953

Zoals RemcoDijkstra al zei, het nieuwe ras is 'bekend'.

Het staat op de officiële WoW sites, *klik* en *klik*

Zou opzich wel vet zijn als je als whisps kon spelen :P Maja, dit zal gewoon een 1 april grap zijn zoals andere al hebben gezegd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 143953 op 31-03-2006 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14
Kek andere mensen hier ook last van gehad? om 2330 werdden bij ons ALLE raid instances resetted :X

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:14

The Legend

*Plop*

Alle servers down :?

[edit]
1. 31/03/2006 Chromaggus extra maintenance | 3/31/2006 11:32:00 AM PST

We are working to correct an issue with Chromaggus and we estimate the server will be down for another hour.

We apologise for the inconvenience.

[ Voor 87% gewijzigd door The Legend op 31-03-2006 23:42 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 16:58

t3q

Say yes to teq

Zenedar ging net down maar schijnt weer up te zijn. Zit in het inlog scherm op Retrieving Char list.

[ Voor 14% gewijzigd door t3q op 31-03-2006 23:49 ]

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

M1lamb3r schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:41:
Kek andere mensen hier ook last van gehad? om 2330 werdden bij ons ALLE raid instances resetted :X
Op shattered hand ook. Waren we net bezig met Gehennas te killen, naja whipen eigenlijk.
Leeft plots iedereen weer en aggro'en we em dus.
Minuut later staat onze hele raid als ghost in de inn in IF.
Iedereen dus panikeren, dachten we al dat we helemaal naar MC mochten lopen als ghost :p
Naja, nog een minuut later stonden we allemaal levend en wel bij de IF spirit healer, met dubbele repair costs dus.

Ik verwacht 2G van Blizzard :p

Oh, hiervoor Felheart pants geloot van Maggy ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Gimbooze schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:14:
Nee ik kan er ook niet opkomen en mijn gametime zou vandaag ook afgelopen moeten zijn

/edit
Vaag! Mijn gametime zou gister (31 maart) verlopen moeten zijn (betaal met gamecard) maar ik kan nog steeds spelen :?

[ Voor 20% gewijzigd door superbassie op 01-04-2006 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
nop hier ook, we wilden net aan de supression room gaan beginnen toen ik mezelf terug vond in auberdine (HS locatie).
suckt...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Anoniem: 143953 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:55:
Zoals RemcoDijkstra al zei, het nieuwe ras is 'bekend'.

Het staat op de officiële WoW sites, *klik* en *klik*

Zou opzich wel vet zijn als je als whisps kon spelen :P Maja, dit zal gewoon een 1 april grap zijn zoals andere al hebben gezegd :)
Zal wel 1 april zijn idd, en anders ben ik heel beniewd hoe ze 'Permanent Death' gaan toepassen.

Ook wel vaag dat de zowel de aziatische als de engelstalige screens op de taal na exact hetzelfde zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 01-04-2006 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-06 13:45
Anoniem: 76438 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 00:43:
[...]

Zal wel 1 april zijn idd, en anders ben ik heel beniewd hoe ze 'Permanent Death' gaan toepassen.
"Zal wel"? Gast, hoe duidelijk moet het zijn. Check treeform. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Last, nee :P . 2 keer t/m princess huhuran gecleared :P . Lekker veel loot en lekker veel dkp, en sinds dit myn 1e raid in myn nieuwe guild was kan ik elke DKP gebruiken :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wij waren net bij garr aan het clearen, hebben we nog 8 minuten om adds te pakken+garr.. werd em dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

Hallo, heb een vraag:

Wat is het verschil tussen PvE of PvP (ik heb gw gespeelt dus weet er wel wat vanaf, maar niet dat gedeelte van wow :P )
En wat is voor mij het handigs, ik wil dan graag de guild Joinen op Xavius>Horde>Alliance Side
ff over de alliance side. hoe gaat dat in werk. moet je dat kiezen bij je chara aanmaak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73687

Heey,

ik wil na een jaar weer proberen te spelen maar ik kom inderdaad ook niet in de account manager.
omdat mijn speeltijd is verlopen inmiddels ishetdan logisch dat ik niet meer kan inloggen op de game zelf?

en hoe ervaren jullie betalen met een creditcard, kan je dan direct spelen?

en weet iemand hoelang dit soort dingen gaat duren dat je niet op de account manager kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:31:
Hallo, heb een vraag:

Wat is het verschil tussen PvE of PvP (ik heb gw gespeelt dus weet er wel wat vanaf, maar niet dat gedeelte van wow :P )
En wat is voor mij het handigs, ik wil dan graag de guild Joinen op Xavius>Horde>Alliance Side
ff over de alliance side. hoe gaat dat in werk. moet je dat kiezen bij je chara aanmaak ?
Xavius>Horde>Alliance side lijkt me sterk aangezien Horde en Alliance de sides zijn, de GoT-guild zit bij de horde. Dat zijn de rassen aan de linkerkant bij je char. creation screen(achter hun zie je een rode vlag) de rassen daar rechts van zijn de alliance

Je kan dus kiezen uit: Tauren,Undead,Orc,Troll als je bij de GoT-guild wil

Oja,
het verschil tussen PvP en PvE zit in het spelen tegen de andere "side", bij een PvP server kan je makkelijk meerdere keren achter elkaar vermoord worden door dezelfde persoon en kan je dus makkelijk tegen horde's/alliance vechten.
Op een PvE server is dit weer wat moeilijker maar sommige mensen houden nou eenmaal niet van een uitdaging als een PvP server en blijven liever veilig

Ik kan je dit zeggen:
wees niet bang om op Xavius(PvP) te komen want PvP is heel leuk, uiteindelijk draait het hele spel daarom want je kan dan wel de beste set uit het spel hebben maar daar is niks aan als je alleen monsters ermee gaat slachten, en op de PvP servers zie je nog wel eens gave evenementen zoals 2 grote guild die tegen elkaar strijden

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 01-04-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:43:
[...]

Xavius>Horde>Alliance side lijkt me sterk aangezien Horde en Alliance de sides zijn, de GoT-guild zit bij de horde. Dat zijn de rassen aan de linkerkant bij je char. creation screen(achter hun zie je een rode vlag) de rassen daar rechts van zijn de alliance

Je kan dus kiezen uit: Tauren,Undead,Orc,Troll als je bij de GoT-guild wil
oke :D en welke ras raad je me aan? Tauren ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:47:
[...]

oke :D en welke ras raad je me aan? Tauren ? :P
Ligt eraan welke class je wilt worden, als je bijvoorbeeld warrior wil worden kan je het beste een tauren nemen want die zien er het gaafst uit(IMHO) en het zijn de beste tanks(taak van warrior) vanwege de racials. Undead heeft zo een beetje de beste racials van het spel dus als je mage of warlock wil kiezen kan ik je die aanraden.

Maar je moet niet teveel letten op racials enzo want uiteindelijk gaat het erom dat jij je poppetje ook mooi vind en dus leuk om mee te spelen.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 01-04-2006 10:52 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke :D ik zie dan wel ff :P

ik ga rond 1 uur naar arnhem stad :P ff gamecard halen, en dan hoop ik dat tie thuis ligt. 2 dagen verzend tijd zei bol.com :D en dan ikke spelen. ik whisper gelijk blondje ;) zie jullie gauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:38:

ik ga rond 1 uur naar arnhem stad :P ff gamecard halen, en dan hoop ik dat tie thuis ligt. 2 dagen verzend tijd zei bol.com :D en dan ikke spelen. ik whisper gelijk blondje ;) zie jullie gauw
als je een grote blauwe voidwalker achter je ziet lopen, weet je hoelaat het is..

vegence shall be mine })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mijn alchemy is nu 150, om hoger te krijgen moest ik naar darnassus om daar nieuwe spells te leren, maar moet ik nu iedere keer daarheen om truukjes te leren of is er ook een plek dichter bijs tormwind?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, ik snap et niej meer.

ik ga op de server Xavius!
Dan kan je kiezen tussen Alliance en Horde.
Ik ga dan Horde want dan kom ik in de GoT-Guild.

is dat alles ? :o gwn chara aanmaken, Horde kiezen... Thats it ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:12:

nou, alliance geeft je zekerheid dat ik je niet gank.. :P

je moet iemand van de guild whisperen voor een invite..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:20
Sorry voor de lange post, maar de nieuwe 1.11 patchnotes zijn verschenen ;) O-)
Bet you never thought you'd see me again, eh? The Community Team certainly didn't, but -- oops! It looks like my account was left flagged.

They're going to regret that oversight.

Throughout my time in dealing with the developers, I knew a lot more about the game and what was coming than I let on. I had patch notes months in advance, but I was always kept quiet by my superiors. After recent events, however, I no longer have anything to lose. It's time for sweet, sweet vengeance.

I still have access to that information... and now, so do you.

I give you the 1.11 patch notes. Keep in mind they're rough, but this is the plan for the major changes to the game. My condolences.

Make sure to copy these down -- this is going to be deleted in a matter of moments, and the players deserve to know this information. With your help, it will never die. You can't stop the signal.

World of Warcraft Client Patch 1.11.0

New Dungeon Visitation Limitation System

With the many improvements to end-game dungeons implemented last patch, we decided that it was necessary to limit the number of times a player can enter a dungeon per day. This was done to prevent the economy from being flooded with overly valuable items, and to ensure that players weren't acquiring too much gold during what we'd consider a reasonable amount of play-time. We realize that many players enjoy repeated trips to their favorite dungeons, so we've made this new limitation as least restrictive as possible. Each character on a player's account may enter the same dungeon up to three times per day, and may visit a total of five dungeons over the course of a twenty-four hour period. Keep in mind, each character on your account is flagged separately so with eight characters, that's a total of 40 dungeon-runs per day!

Flightpath Scenery Improvements!

Tired of seeing the same old flightpaths? We've completely reworked each flightpath in the game so that the angle and view are shifted just enough to give all of Azeroth's traveling inhabitants the feeling that they are headed to an all new destination. That's not all, each flightpath has been fleshed out to ensure that the player sees every single detail of the passing terrain, which means that for the same reasonable traveling cost, you'll purchase a ride that's twice the length, and in some cases three and even four times as long!

General

Number keys can no longer activate character abilities. In many cases, this gave certain players a slight advantage over those that used their mouse to activate their abilities.

Black Tabby now called Little Cat.

Jumping while mounted will now automatically dismount you.

Night Elves will now lose a small percentage of experience after jumping.

The non-combat pet ‘Murky’ will now be required from every player wishing to enter Onyxia’s Lair as we wanted this raid encounter to feel very special.

Mac

Various emotes have been disabled for Mac users, including /dance, /smile and /thank.

Battlegrounds

Each player will only be allowed to pick up one flag per game in Warsong Gulch. While this decision is slightly restrictive, we do feel the value of teamwork it will teach by allowing each player more opportunity to shine outweighs any negative side-effect.

'Friend of Deserter Debuff' will now apply to those chatting with players under the effect of the Deserter Debuff. This has the same effect as the standard Deserter Debuff, except other players do not risk penalty when engaging in a conversation with you.

New Level 1 only Warsong Gulch and Arathi Basin bracket available!

If a match-up begins and drops everyone due to lack a lack of players, Horde automatically wins.

Druid

Run speed reduced by approximately 20% when in Bear Form and Dire Bear Form. It should now feel more "bear-like" for players when changing into these forms.

Innervate now only works on caster.

Gnomes can now select Druids as an available class! New Cub and Kitty forms available!

Shapeshifting will now only be possible outside of dungeons.

Hunters

A simple check mechanic has been implemented which will prevent Hunters from rolling on items that are more optimal for another class in the party, when using the group loot system.

Hunters can now be affected by their own traps. This should add a sense of danger, and increase the Hunter's need to strategize his decisions.

Pets have a small chance to attack the Hunter when hungry. The chance increases with each passing moment that the pet isn't fed.

Mages

Mage Armor - Now has another new, unique icon.

Paladin

Paladins will now receive a 2% increase to DPS for every cloth item worn. In addition, chance to crit will increase by 5% if a dress is worn. This is to encourage a wider variety of itemization for the Paladin.

Paladin can no longer target self with Lay on Hands as the spell was intended to help others.

New Form: Bear Form and Dire Bear Form! This new ability should help the Paladin tank in five, ten and twenty player-capped dungeons.

Priests

A diminishing return has been placed upon Fade, which will prevent it from reducing threat if used a second time in a single encounter. This was to prevent certain unscrupulous players from simply standing way in the back of a raid healing a significant amount of life with very little risk of threat penalty.

Shadowform now lasts five minutes with a ten minute cooldown. Mana cost reduced slightly.

Fear Ward is now only available to Dwarf Females.

Inner Fire will now cause its caster to take a small amount of fire damage while active.

Rogue

Moving while stealthed has a very small chance to break stealth. This was to reduce the frequency at which players were being ambushed or backstabbed in player vs. player environments.

Discovering a stealthed rogue will now produce a large alert symbol above the rogue’s head similar to the Hunter’s Mark. The alert can only be dispelled by using the Vanish ability.

Vanish has been increased to a 30 minute cooldown.

Fixed bug which allowed Rogues to wield two weapons at the same time.

Shaman

Physical damage will no longer destroy totems.

While in Ghostwolf form, the Shaman is now considered to be only partly connected with the real world, as a result dodge and armor have been improved by 35%. To ensure that the Shaman would want to take advantage of these improvements, all spells and abilities will be useable while in this form.

Troll Shaman will gain the full benefits of Berserk despite their percentage of health.

Reincarnation will now only have a cooldown of 30 minutes, untalented. Reagent cost doubled.

Shock spells no longer share the same cooldown.

Warlocks

Standard bags will no longer hold soul shards. This should make obtaining larger size soul shard bags feel more rewarding. To compensate for the change at lower levels, we've added new soul shard bags to various vendors throughout Azeroth. These bags are designed to hold between 4 and 12 soul shards, depending upon the size.

Using friendly emotes will now significantly increase the Infernal and Doomguard's chance to remain loyal to the Warlock.

Friendly emotes are no longer available to the Warlock.

Warriors

There will now be a 15 second cooldown when changing stances to prevent players from breaking Fear effects too often.

Dwarf Females now generate rage at a rate three times greater than normal.

Intimidating Shout now has a chance to intimidate its user.

Items

The drop rate for class specific equipment will now be reduced by a small percentage for every member of a given class beyond one that is present in a party or raid. This should encourage players to seek a more varied group of classes.

Several new items can be found at various vendors which do double and triple damage to players of a specific class or race. We'll add more each patch, but right now Gnome Stomper, Ancient Warlock Destroyer and the Roguebane are immediately available.

Herod’s Shoulder will now result in a decrease to main hand damage by 45% to compensate for the unbalanced weight.

Linen Cloth will now only stack in groups of 5.

Moonwells are now located exclusively inside Blackwing Lair, near the Alchemy Lab.

Professions

Players may now choose only one secondary profession. Too often we saw players choosing Fishing, Cooking and First-Aid when originally our intent was for players to simply pick one or two.

Explosive nodes may now spawn in the place of select herbs and mines. Damage will be percentage based upon level.

Skinning now requires that you have the equivalent skill in daggers, i.e. in order to skin a 225 beast, you must work your dagger skill up to 225 as well.

Quest & Reputation

Many quests which con green to a player will no longer yield experience, but rather grant a monetary gain at a small percentage of the new exp to gold conversion system. While this will make leveling up more challenging, players will have an easier time obtaining their mounts.

Improving faction with Timbermaw Hold will now decrease your faction with Argent Dawn, and visa versa, as we want to encourage players to make more important choices at higher levels.

New level 35 quest series added which teaches players to detect stealth. We feel that by this time, players have lived in fear of Rogues long enough.

Raid & Dungeons

Majordomo Executus will no longer be killed by Ragnaros, as such was very depressing. Instead he will now assist in the battle, making for a much more challenging encounter.

Placeholder art for the four world dragons will be used while we fix an animation bug associated with their actual design. The placeholder art will be the standard farm chicken, however, each will have a unique color to ensure that one is distinguishable from another.

Scholomance is now spelled "Sko-lo-mance" to alleviate confusion about its pronunciation. In addition, a sound file has been added outside the instance portal which will phonetically sound out the name upon zoning.

Edwin Vancleef will occasionally shout "Hey you guys!" as players fight their way through Deadmines.

New wing added to Scarlet Monastery called the Graveyard! Check it out!

New RageFire Chasm quests added for Alliance players as currently only Horde had quests there.

User Interface

The global cooldown timer has been added to all spells and abilities.

The Raid UI now allows a maximum of 3 rogues or hunters per raid.

Target and player health updates will be limited to once every 5 seconds to save on packet traffic.

To minimize potential abuse, you can no longer see opposing faction player names.

The use of 'if', 'for' and other flow control statements has been deemed exploitable, and have been removed from the Lua script implementation.

World Environment

Due to the awkward look and feel of Taurens in the Undercity, guards will no longer permit their entry and have been flagged to kill on sight. Taurens, you've been warned.

Entering the Barrens will now flag your character for PvP, regardless of your faction or realm type. This is being done to make the zone feel more alive.

Above the corpse of Mankirk's wife, a large red arrow will now appear and be viewable for up to 500 yards. To ensure that the associated quest offers some challenge, typing the word 'Mankirk' 'wife' or 'anyone seen' in Barrens chat will now result in experience loss.

In order to assist with various upkeep costs, at a designated time NPC vendors will now give players an amount of gold based upon their level. This is currently slated to occur every Tuesday from 6:00 AM to 11:00 AM PST.

Many new Sons’ of Arugal have been added to Silverpine Forrest. Occasionally Arugal himself wanders the zone. During this time, players may not enter his keep.

Due to the changes associated with the new flightpath scenery improvements, players will need to relearn all flightpaths.

A total of 26 new flightpaths have been added to various points throughout the Barrens.

Additional grass areas have been added to the enemy faction's zones. This grass is exceptionally green.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Yeah right, zeker speciaal vandaag uitgebracht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:20
Eigenlijk gisteren al ;)

Maar 't is gewoon grappig. Vooral het stuk met de mage veranderingen
is goed, hier lacht blizzard zichzelf uit :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind anders het stukje over shamans ook behoorlijk grappig, lijkt blizzard zelf wel toe te geven dat ze imba zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 11:38:

Blondje zit dus bij de alliance dus dit wordt moeilijk, je moet gaan kiezen of je bij de alliance gaat of de GoT-guild bij de horde joint.
Kijk maar welk ras je het mooiste vind, de rest moet je niet op letten want bij de horde zitten net zoveel kiddie's als bij de alliance.

Jep, maar char aanmaken zou ik eens goed over nadenken ik had als mijn eerste char een gnome rogue maar daar heb ik spijt van gekregen omdat het misch wel grappig is maar het ziet er gewoon niet uit. Nu is het lvlen dus een stuk saaier omdat je veel dingen opnieuw moet doen(Mount,BG's etc.)

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 01-04-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23

Als je in een Horde guild wilt op Xavius. Whisper dan naar Pixel (ben ik), Tyridun, Splendid, Knarf of Healingwomen.
Deze mensen zijn het meest online te vinden. ;)

Lees gelijk ff de FAQ op http://www.cuorescuro.splendid-designs.nl/ hoe je je kunt aanmelden bij onze guild.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:39:
[...]

Blondje zit dus bij de alliance dus dit wordt moeilijk, je moet gaan kiezen of je bij de alliance gaat of de GoT-guild bij de horde joint.
Kijk maar welk ras je het mooiste vind, de rest moet je niet op letten want bij de horde zitten net zoveel kiddie's als bij de alliance.
Beide is leuk eigenlijk, dus je moet echt wel afgaan op wat je het meest aanspreekt qua looks.
Ik speel al bijna een jaar alliance, en heb tussenin es twee maand horde gespeeld, dus ik weet wel waarover ik spreek.

De enige andere reden waarvoor je horde of alliance zou kiezen is als je per se paladin of shaman wil spelen, omdat paladin alleen bij alliance en shaman alleen bij horde beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Fijne Patch notes.... :)

Maar waar ik wel van shrik: "Shapeshifting will now only be possible outside of dungeons.

Als ik dat goed begrijp MOET je dus voor je een Instance ingaat besluiten HOE..... :(
Vet balen!

Juist..... Het is vandaag 1 april....... duh..... |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 54709 op 01-04-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Anoniem: 54709 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:44:

Maar waar ik wel van shrik: "Shapeshifting will now only be possible outside of dungeons.

Als ik dat goed begrijp MOET je dus voor je een Instance ingaat besluiten HOE..... :(
Vet balen!

Rogue

Moving while stealthed has a very small chance to break stealth. This was to reduce the frequency at which players were being ambushed or backstabbed in player vs. player environments. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Discovering a stealthed rogue will now produce a large alert symbol above the rogue’s head similar to the Hunter’s Mark. The alert can only be dispelled by using the Vanish ability. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Vanish has been increased to a 30 minute cooldown. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Fixed bug which allowed Rogues to wield two weapons at the same time. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 54709 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:44:

Vet balen!

ownd 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:42:
[...]

Beide is leuk eigenlijk, dus je moet echt wel afgaan op wat je het meest aanspreekt qua looks.
Ik speel al bijna een jaar alliance, en heb tussenin es twee maand horde gespeeld, dus ik weet wel waarover ik spreek.

De enige andere reden waarvoor je horde of alliance zou kiezen is als je per se paladin of shaman wil spelen, omdat paladin alleen bij alliance en shaman alleen bij horde beschikbaar is.
Ik snap niet waarom je mij hierbij quote?
Ik zeg toch precies hetzelfde of ben je gewoon in een 1 april bui? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:00:
[...]

Ik snap niet waarom je mij hierbij quote?
Ik zeg toch precies hetzelfde of ben je gewoon in een 1 april bui? :P
Ik quote je om aan te geven dat ik je gelijk geef, en geef daarbij nog een extra argument :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:24:
[...]

Ik quote je om aan te geven dat ik je gelijk geef, en geef daarbij nog een extra argument :)
Ok, sorry dan heb ik het verkeerd opgevat, het klonk in mijn oren meer alsof je me tegensprak terwijl je hetzelfde zei.

maar dan zijn we het dus eens :*)

Exuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 13:08
Hoor jij niet te trollen in #rogue? :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Homedisc schreef op zaterdag 28 maart 2006 @ 12:11:
mijn alchemy is nu 150, om hoger te krijgen moest ik naar darnassus om daar nieuwe spells te leren, maar moet ik nu iedere keer daarheen om truukjes te leren of is er ook een plek dichter bijs tormwind?
wie-o-wie :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Het beste kan je veel herbs meenemen als je bij je trainer staat, zodat je weer nieuwe kan maken als je ze geleerd hebt. Ik heb toen met mijn hunter al van 150 naar 225 met 3 bags vol :| herbs gelvl'ed, en kon meteendoor naar feathermoon :P

Maarja, jij zal nog niet die herbs meteen kunnen farmen..

Over die patch, echt een lachertje. 1.11 zou toch mage patch worden? New magearmor icon, yaahoooo! :D :+
Net in mc, lucifron ging echt 3x klote, decursive werkte niet(die van CT werkt wel) en we hadden 15 doden op het eind... Nog net geen whipe gelukkig.

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 01-04-2006 15:13 . Reden: Meer vernederlandst... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ben bezig met DM west bossrun..

die caster boss is verplaatst verder naar achteren aan de linkerhand. je moet nu meer clearen.. de tree boss roept nu de patroulle op als backup, dus die moet je compleet clearen. hij is érg lastig geworden.. de loots zijn ook veranderd.. nieuwe, leuke drops.. necklace met sta, int, 10 FR en spi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631

Dus ik was vandaag in AB crasht mijn WoW kom ik in een debugger waarbij ik moet neerzetten wat ik precies deed. En dat was een andere warrior executen :)

Ik relog krijg ik een msg dat mijn account over 30 mins expired aangezien ik creditcard heb die inorde is en het normaal gesproken de 3e van de maand afgeschreven wordt vond ik dit enorm vaag.

Na 15 mins relog ik weer krijg nu weer de msg dat het over 30 mins expired terwijl het net 15 mins was geworden.

Ik wil naar de account management site gaan helaas ligt deze eruit. Gm ticket aangemaakt en toen was het over.

Toch maar voor de zekerheid een gamecard gekocht terwijl ik deze nooit gebruik maar ik kan nog steeds niet op de account management site komen.
Kortom het zuigt. Ik hoop dat het voor morgen gemaakt is anders geen ragnaros voor mij :(

Iemand dit trouwens vaker gehad ? (Zal wel niet).
Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:23:
:( :( hoor ik net, dat ik hem 7 april binnenkrijgt. ze hadden storing of iets :( MAAAR! heb de gamecard :P
Ik wil het liefs elf>bow | of gwn elf.
O jeetje alweer een Legolas wannab ;) maar je mag doen wat je wilt als je maar geen paladin wordt. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 73631 op 01-04-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:( :( hoor ik net, dat ik hem 7 april binnenkrijgt. ze hadden storing of iets :( MAAAR! heb de gamecard :P
Ik wil het liefs elf>bow | of gwn elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
BootVluchteling schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:08:
nieuwe, leuke drops.. necklace met sta, int, 10 FR en spi..
elder magus pendant oid?
Nieuw? :|
Die heb ik al ruim 4 maanden in mijn bags zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73631 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 17:22:

O jeetje alweer een Legolas wannab ;) maar je mag doen wat je wilt als je maar geen paladin wordt. :+
nee lol, ik ben geen lord of the rings fagget :P RoseOnline>Hawker>Bow>Lvl64
daarom neem ik elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 15:55
guys, heeft er al iemand screenshot van het 'weer'? Ik heb al wat screens van de regen, de sneeuw maar nog niet van de zandstormen die zouden moeten zijn. Iemand die al gespot en gecaptured?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:42:
[...]

Als je in een Horde guild wilt op Xavius. Whisper dan naar Pixel (ben ik), Tyridun, Splendid, Knarf of Healingwomen.
Deze mensen zijn het meest online te vinden. ;)

Lees gelijk ff de FAQ op http://www.cuorescuro.splendid-designs.nl/ hoe je je kunt aanmelden bij onze guild.
Dan krijg jij(Pixel) een whisper op 7 april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Word toch maar elf. of iets wat niet bij het 'kwaade' hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 11:03
Anoniem: 168502 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:59:
oh maak je geen zorgen, ze ganken allebei even hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
lol. iemand met inzicht :p;)

keuze is aan jezelf..

als je bij alliance wil, /w blondje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 11:03
hmm net 5 minuten geleden 60 gedinged, maar nu mn laatste talent point, of 4% minder aggro, of 35% kans op uninterrupted casting, of lightwell, of de laatste punt bij mental agility voor 10% minder mana cost op instant cast. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit weten veel mensen niet maar de horde zijn geen slechteriken, ze waren niet degenen die een oorlog met de alliance begonnen ofzo. Alleen de scourge zijn de slechte van het spel en die kan je niet spelen

Horde en Alliance zijn even slecht/goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Anoniem: 147917 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 23:24:
[...]

Dit weten veel mensen niet maar de horde zijn geen slechteriken, ze waren niet degenen die een oorlog met de alliance begonnen ofzo. Alleen de scourge zijn de slechte van het spel en die kan je niet spelen

Horde en Alliance zijn even slecht/goed dus.
Nou ja, de orcs zijn wel degelijk een oorlog begonnen, onder de demonische invloed van Kil'Jaeden danwel. ;) </lore>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Is een 1,5 Ghz processor een beetje laag voor WoW? Ik wil nl wel graag exalted worden in AV :P maar door de lag kan ik mn skillz niet goed gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imodium schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 23:44:
[...]

Nou ja, de orcs zijn wel degelijk een oorlog begonnen, onder de demonische invloed van Kil'Jaeden danwel. ;) </lore>
Ok zover ken ik het verhaal dan weer net niet :P
maar ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat de horde niet de slechteriken zijn en de alliance goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-06 15:55
Anoniem: 147917 schreef op zondag 02 april 2006 @ 00:18:
[...]

Ok zover ken ik het verhaal dan weer net niet :P
maar ik weet genoeg om te kunnen zeggen dat de horde niet de slechteriken zijn en de alliance goed
Heel strict bekeken zijn de alliance de slechterikken en dan met name de elven. Zij hebben hun eigen boom naar de haaien geholpen, ze hebben ervoor gezorgt dat er diverse demonen op de wereld zijn gezet en weet ik 't allemaal. Dus als je lieft wilt zijn moet je vooral NIET elfjes spelen :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wil ik dat Fire Hardened Mail hebben van die dwerg in Stormwind, dus ik slacht een stel spinnen af, ik haal die maffe tusks, ik heb -alles-, behalve die 'Vial of Phlogiston' die ik ergens uit een instance moet halen, wel ff naartoe gelopen, maar geen alliance te vinden die ook die grot inwil :'(

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Het klopt wel dat er geen goed/slecht is. Althans, de Forsaken zijn wel enigszins evil, omdat ze alles wat leeft om zeep willen helpen (incl. rest van de horde). Maar horde of alliance zijn niet perse goed of slecht.

En nee, niet alle Night Elves hebben LoTR gezien. Ik vind LoTR wel boeiend maar verder heeft mijn keus qua ras niks met LOTR/leeftijd/seksualiteit te maken :+

Ook wel interessant dat in LoTR undead en orcs zitten. Lijkt de duidelijk dat alle orcs LoTR fanboys zijn :Y)

[ Voor 41% gewijzigd door Down op 02-04-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webgnome schreef op zondag 02 april 2006 @ 00:23:
[...]

Heel strict bekeken zijn de alliance de slechterikken en dan met name de elven. Zij hebben hun eigen boom naar de haaien geholpen, ze hebben ervoor gezorgt dat er diverse demonen op de wereld zijn gezet en weet ik 't allemaal. Dus als je lieft wilt zijn moet je vooral NIET elfjes spelen :P
Ja dat is waar maar dat is slecht op een andere manier, ieder ras heeft zo zijn fouten gemaakt en dat was uiteindelijk maar 1 elf die dat deed(geloof ik?, nouja iig niet iedere elf). Maarja het zijn allemaal geen lievertjes, de een ziet er gewoon wat onschuldiger uit dan de ander.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 147917 op 02-04-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Imodium schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 23:44:
[...]

Toen zaten de orcs nog in de Burning Legion toch? Nu niet meer :p. Er is lore beschikbaar in game in de vorm van boeken, over wie er het huidige conflict heeft gestart, zover ik me kan herinneren iig een paar boeken in de toren bij Jaina.

Tijdens de quests kom je er ook wel achter dat beide zijdes goede en slechte kanten hebben. Bijvoorbeeld waar je snel achterkomt als je in Undercity bent is de focus dat het gewoon mensen zijn die niet gekozen hebben voor een afterlife, maar dat het hun (misschien zelfs tegen hun wil; Sylvanus Windrunner) gewoon is overkomen en ze er nu mee 'leven'.

Het is handig om beide zijden een beetje te bekijken. Level op beide zijden (als het PvP is 2 verschillende servers) een character tot ongeveer level 15. Dat heb je snel gedaan. Dan heb je een globaal overzich van de facties (dan heb je de grote steden en een aantal prominente regio's wel gezien).
Persoonlijk had ik in de Beta een Dwarf Hunter... en omdat ik daar al wat van wist heb ik die in de echte WoW ook gemaakt. Bij nader inzien heb ik veel meer plezier gehad toen ik een Horde character ging levelen, maar toen had was ik al 60 met die Dwarf en had ik al veel tijd in hem gestoken. Had ik beide zijden uitgeprobeerd dan had ik denk ik wel Horde gekozen.

Dus in het kort; proef een beetje de sfeer van bijde zijden en maak dan pas je keuze. Ong. level 15 dan zal je het wel weten (is ook aan te raden als je nog niet weet welke class je wilt spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Anoniem: 114186 schreef op zondag 02 april 2006 @ 00:32:
[...]

Toen zaten de orcs nog in de Burning Legion toch? Nu niet meer :p. Er is lore beschikbaar in game in de vorm van boeken, over wie er het huidige conflict heeft gestart, zover ik me kan herinneren iig een paar boeken in de toren bij Jaina.
Ja dat klopt. Er was een orc shaman (Ner'Zhul) die gecorrupt werd door Kil'Jaeden, een of andere uber demon. Alle orcjes moesten even een lekker drankje drinken en even al het leven op hun planeet (Draenor) uitroeien (Draenei dus). Toen heeft Kil'Jaeden (en zijn Burning Legion) een poort geopend naar Azeroth, naar wie hij de orcs heeft geleid om oorlog te voeren met de humans daar. In warcraft breken de orcs met de Burning Legion wanneer de orc Grom Hellscream Mannaroth verslaat. Maar ja, de humans zijn nog steeds pissed vanwege die oorlog. Even in het kort dan he :Y)

Als je een beetje van fantasy houdt kan ik overigens de Warcraft lore van harte aanraden, zeer vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik elf kiest, is dat een beetje cool op een hoger lvl ? maar ik weet dat als je elf kiest kan je met bow, is er ook elf maar dan met klauwen? en wat is het beste ras van alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Wou al een tijdje stoppen met WoW, maar nu ik de nieuwe Morrowind speel is WoW zo saai en herhalend.
Niet om WoW te dissen maar dat item grinden in high end's komt me zoo de neus uit ik kom wel terug als de uitbreiding er is met leuke frisse quests en instances :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 168502 schreef op zondag 02 april 2006 @ 10:47:
Als ik elf kiest, is dat een beetje cool op een hoger lvl ? maar ik weet dat als je elf kiest kan je met bow, is er ook elf maar dan met klauwen? en wat is het beste ras van alliance
elke class heeft zijn eigen specialiteit.. een gnome heeft +10% mana (leuk voor casters)
rogue heeft +10 engineering enzo.. je moet even kijken wat het beste in je straatje past..

denk er rustig over na, en lees de racials door, en bedenk je class..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:21:
[...]

elke class heeft zijn eigen specialiteit.. een gnome heeft +10% mana (leuk voor casters)
rogue heeft +10 engineering enzo.. je moet even kijken wat het beste in je straatje past..

denk er rustig over na, en lees de racials door, en bedenk je class..
Hier klopt dus helemaal niks van, een rogue is geen race en heeft dus ook geen +10engineering, dat zijn de gnomes. En gnomes hebben niet +10% mana maar "Increased Intelligence by 5%"
Anoniem: 168502 schreef op zondag 02 april 2006 @ 10:47:
Over het algemeen hebben de Night elfs de beste racials maar hier moet je niet teveel op letten, neem gewoon een ras dat je mooi vind, daar heb je veel meer aan.
Nog iets: Ieder ras kan een boog dragen als de class met bogen kan werken. Als je dus een orc hunter kiest kan je ook gewoon met een boog schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 69

Vanacht vergeten in het topic te posten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi