Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.036 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:32:
[...]

dus, dan ga je elite doen, en alleen epix mensen uitnodigen.. damn snappen jullie het niet dan.. best kansloos..

zelf ben je ffs ook in green+blue begonnen, en dan doe je nu alsof je mensen die in greens+blue's lopen niets kunnen.. lekker kortzichtig ben je.. shiiit
Kom jij maar naar BWL dan met je greens en blues ;)
Bij ons in de guild mag je echt niet mee naar BWL wanneer je niet met minimaal een paar epics aan loopt. Wil niet zeggen dat je full tier1 moet hebben, maar wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik d8 dat ie 4 uur online zou zijn :P maarja blizzard <3 Ik ga strx genieten van me nieuwe talents >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 12:02
[...]

dus, dan ga je elite doen, en alleen epix mensen uitnodigen.. damn snappen jullie het niet dan.. best kansloos..

zelf ben je ffs ook in green+blue begonnen, en dan doe je nu alsof je mensen die in greens+blue's lopen niets kunnen.. lekker kortzichtig ben je.. shiiit
Bij ons kom je ook echt niet in blauwe of groene gear hoor. Gewoon een kwestie van luxe positie.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:36:
ik d8 dat ie 4 uur online zou zijn :P maarja blizzard <3 Ik ga strx genieten van me nieuwe talents >:)
16:00 CEST is toch 17:00 onze tijd? naja ze zijn toch nooit accuraat met plannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40
Mensen zonder epics hebben geen grote raid experience. Wat betekent dat je ze dit ten eerste nog aan moet gaan leren, en ten tweede nog helemaal aan moet gaan kleden voor de tier 2 raids.

Kan me best voorstellen dat zelfstandige raid guilds op bovenstaande niet zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste leuke bugg is alweer gevonden: niet meer mogelijk om uit te loggen of exit game ^^.. ofwel windows toets ctraltdel and whoppa uit ermee.. lekkere start moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Razorfist schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:37:
[...]

16:00 CEST is toch 17:00 onze tijd? naja ze zijn toch nooit accuraat met plannen :P
Je leeft in CET ;)

Servertime is gewoon onze tijd, aangezien de servers in Frankrijk staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:36:
the Mealstrom is al weer online, de rest zal dus snel volgen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:39:
eerste leuke bugg is alweer gevonden: niet meer mogelijk om uit te loggen of exit game ^^.. ofwel windows toets ctraltdel and whoppa uit ermee.. lekkere start moet ik zeggen
Goh, misschien is de loginserver overbelast? Die zorgt ook voor het uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Razorfist schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:37:
[...]

Voor zover ik weet is CEST GMT+2; wat dus zou betekenen dat als ie 16:00 CEST online komt, hij hier om 15:00 'al' online zou moeten zijn.

Maar ja, het is blizzard :r
Bosmonster schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:39:
[...]
Servertime is gewoon onze tijd, aangezien de servers in Frankrijk staan.
Ah, vandaar dat ze niet werken ;)

[ Voor 25% gewijzigd door spone op 29-03-2006 16:41 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spone schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:40:
[...]

Voor zover ik weet is CEST GMT+2; wat dus zou betekenen dat als ie 16:00 CEST online komt, hij hier om 15:00 'al' online zou moeten zijn.

Maar ja, het is blizzard :r
CEST is used during summer only in these European countries (CET during winter)

* Albania
* Andorra
* Austria
* Belgium
* Bosnia-Herzegovina
* Croatia
* Czech Republic
* Denmark
* France
* Germany
* Gibraltar
* Holy See/Vatican City
* Hungary
* Italy
* Liechtenstein
* Luxembourg
* Macedonia
* Malta
* Monaco
* Netherlands
* Norway
* Poland
* San Marino
* Serbia and Montenegro
* Slovakia
* Slovenia
* Spain
* Sweden
* Switzerland

Europese zomertijd, dus ook hier in nl 16.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
CEST = Central European Summer Time

Oftewel gewoon ONZE tijd....

Europese tijden worden altijd gecommuniceerd in ONZE tijd... waarom zou dat nu ineens anders zijn :P

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 29-03-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Bosmonster schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:38:
Mensen zonder epics hebben geen grote raid experience. Wat betekent dat je ze dit ten eerste nog aan moet gaan leren, en ten tweede nog helemaal aan moet gaan kleden voor de tier 2 raids.

Kan me best voorstellen dat zelfstandige raid guilds op bovenstaande niet zitten te wachten.
mm dit klinkt onderhand net als in Rl mensen die geen baan kunnen vinden omdat ze geen ervaring hebben. En ja hoe krijg je ervaring....... precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:39:
Hoe kom je daarbij? ik kon vanmiddag gewoon log out en exit doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

:O whatever

ja zelf zijn we ook in blues greens begonnen, en we begonnen met 2 uur doen om bij lucifron te komen
nu doen we MC in 1 avond, en bwl op dit moment in 3

raidguilds willen progressie maken, 1 avond MC doen om 1 a 2 nieuwe leden in tier 1 te zetten is dan zonde van de tijd omdat ze die dan beter kunnen gebruiken om tactics op de nieuwe raidbazen te oefenen etc, het gaat er niet om dat ze niets kunnen, het gaat erom dat ze niet de juiste gear hebben om een flamebreath van ebonroc te overleven of een shadowflame te resisten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:40:
[...]
Europese zomertijd, dus ook hier in nl 16.00 uur
Waarom moet dat nou weer allemaal zo moeilijk? Waarom houden ze niet gewoon game time aan? Of GMT+x?

* spone schudt zijn hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hom3r schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:41:
[...]

mm dit klinkt onderhand net als in Rl mensen die geen baan kunnen vinden omdat ze geen ervaring hebben. En ja hoe krijg je ervaring....... precies
Bij een guild die niet die eisen heeft? Snap het probleem niet.

Ik kan ook niet als ik net van school kom verwachten manager te worden bij Shell ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:33:
[...]

We zoeken ervaring met raidinstances en mensen in blue of lager hebben meestal nog nooit van een healrotatie of tranqrotatie gehoord. Ook zorgt hun gear voor problemen in de raidinstances die wij tackelen... te weinig health als tank, te weinig dps als rogue of mage, te weinig mana/regen als healer.

Pas als we heel, heel erg om een class verlegen zitten heb je nog een kans. Dan wordt wel ultra-attendancy van je gevraagd en geen gezeur dat je juist wel (dus -DKP) of juist niet (-DKP :P) items toegewezen krijgt.

Wij beschouwen raiden inderdaad als een soort tweede baan. Dat is een keuze, en dan willen we mensen die voor hetzelfde kiezen.
Is dit een Nederlandse Guild of een Duitse?
Hebben alle chars blond haar en blauwe ogen?

Als de guild waar ik in zit zo'n policy gaat gebruiken ben ik ook direct weg. Wij hebben zelfs goed engels sprekende italiaanse members. Wat ik ook haat is Dutch, Danish Swedish or whatever only guilds. Dan is direct het hele sociale gedeelte weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-10 15:07
[...]

We zoeken ervaring met raidinstances en mensen in blue of lager hebben meestal nog nooit van een healrotatie of tranqrotatie gehoord. Ook zorgt hun gear voor problemen in de raidinstances die wij tackelen... te weinig health als tank, te weinig dps als rogue of mage, te weinig mana/regen als healer.

Pas als we heel, heel erg om een class verlegen zitten heb je nog een kans. Dan wordt wel ultra-attendancy van je gevraagd en geen gezeur dat je juist wel (dus -DKP) of juist niet (-DKP :P) items toegewezen krijgt.

Wij beschouwen raiden inderdaad als een soort tweede baan. Dat is een keuze, en dan willen we mensen die voor hetzelfde kiezen.

[...]

Geen Fire res gear voor Vael of Firemaw, binnen 5 seconde dood. Geen Nature res voor Huhuran, binnen 5 seconden dood. Wrom hebben we je dan eigenlijk in de raid?
jij snapt het echt niet he? wil je geen farmrun MC doen om een warrior/priest ofzo ff in epix te hijsen..? help je je guild, en die persoon.. kortzichtig hoor.. ik speel fucking 50 uur per week, en dan moet ik dat kansloze gemekker aanhoren, van ja, als je in blue zit, heb je geen xperience in MC.. BULLSHIT. ik ben ffs bij alle guild MC runs geweest, maar als de guild disband, ben je de lul! nu jij weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Hom3r schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:41:
[...]

En ja hoe krijg je ervaring....... precies
Een MC-raidende guild zoeken! Sommige guilds zitten gewoon al een stap verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:13
Is er eigenlijk een manier om iemand constant te kunnen whisperen (zoals bijvoorbeeld in de party chat) i.p.v constant de naam aan te moeten klikken? Het is namelijk best irritant als je ook bezig bent met een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
spone schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Waarom moet dat nou weer allemaal zo moeilijk? Waarom houden ze niet gewoon game time aan? Of GMT+x?

Dat IS game time (server time)...

Snap niet dat mensen zo moeilijk doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Bosmonster schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Bij een guild die niet die eisen heeft? Snap het probleem niet.

Ik kan ook niet als ik net van school kom verwachten manager te worden bij Shell ofzo :P
Nee dat snap ik maar je snapt mijn punt toch ook wel een beetje of niet ?
Je moet ergens beginnen en dat mag best onderaan die trap zijn.

Maar btw mij zul je daar niet zien, ik pvp me gear wel bij elkaar ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Hom3r op 29-03-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spone schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Als je probeert in te loggen staat anders ook vermeldt bij wanneer de realm down gaat GMT+2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 22:27
NiteFly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:06:
Ik kom niet eens langs "authenticating" :-(

Hoop dat het niet komt omdat het patchen niet helemaal lekker ging. mijn repair utility werkt ook al niet. Is er een manier om je patch terug te draaien en opnieuw te doen? soort rollback naar 1.9 dus? los van het repair dingetje, die werkt dus niet.
Ik sta ook te wachten je bent niet alleen.

Wat zijn verder leuke mods om te gebruiken?
Die gewoon het spelen makkelijker maken, ik gebruik nu TitanBar + SCT en af en toe nurfed, maar echt super is het nog niet. Wie kan mij helpen aan echt coole addons (die mijn vriendin ook snapt.

Als ik toch aan het requesten ben, hoe kan ik wow sneller krijgen, zijn er nog slimme setups of do's en don'ts. Ik zit meestal rond de 20+ fps (resolutie wil ik niet lager).

Ik heb trouwens laatst WOW op een PII450 met iets van 254 MB geheugen geprobeerd, het liep redelijk, goed genoeg om te traden iig, maar na 3 minuten kwamen er bergen (niet permanente) artifacts op mijn geforce 2.

[ Voor 42% gewijzigd door barfieldmv op 29-03-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Als de guild waar ik in zit zo'n policy gaat gebruiken ben ik ook direct weg. Wij hebben zelfs goed engels sprekende italiaanse members. Wat ik ook haat is Dutch, Danish Swedish or whatever only guilds. Dan is direct het hele sociale gedeelte weg.
Je zal verbaasd staan hoe divers onze guild is. Verder kan ik de toon van je post niet echt waarderen dus ik ga lekker naar huis, mijn standpunt is hierboven al genoeg verdedigd :)
BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:43:
[...]

jij snapt het echt niet he? wil je geen farmrun MC doen om een warrior/priest ofzo ff in epix te hijsen..? help je je guild, en die persoon.. kortzichtig hoor.. ik speel fucking 50 uur per week, en dan moet ik dat kansloze gemekker aanhoren, van ja, als je in blue zit, heb je geen xperience in MC.. BULLSHIT. ik ben ffs bij alle guild MC runs geweest, maar als de guild disband, ben je de lul! nu jij weer
Ik ontdek een lichte frustratie die eigenlijk niet door mijn post veroorzaakt is ;p

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Dekay schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:43:
Is er eigenlijk een manier om iemand constant te kunnen whisperen (zoals bijvoorbeeld in de party chat) i.p.v constant de naam aan te moeten klikken? Het is namelijk best irritant als je ook bezig bent met een quest.
R drukken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Dekay schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:43:
r indrukken, whisper je naar de laatste waarvan je een msg hebt gekregen ;)
edit:
damn niet eerst pagina lezen en dan antwoorden :P te laat

[ Voor 9% gewijzigd door Blamm op 29-03-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je bij alle guild mc runs bent geweest dan mag ik hopen dat je niet meer in bluies zit :P

En daarom zou het niet aannemen van bluenies geen probleem moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 09:52
[...]

[...]

[...]

Geen Fire res gear voor Vael of Firemaw, binnen 5 seconde dood. Geen Nature res voor Huhuran, binnen 5 seconden dood. Wrom hebben we je dan eigenlijk in de raid?

Zal best zo zijn dat je skilled bent, maar je hebt gewoon de gear niet die je skill dan moet ondersteunen. Je ziet al die klachten toch wel dat al die raiders geen skills zouden hebben maar alleen in pvp winnen omdat ze paars dragen?
Ik moet zeggen, ik ben het met beide eens. Het is een keuze die mensen maken om een X aantal keer per week te spelen.
Ik zit zelf in Original op Shadowsong en wij raiden iedere avond, das een keuze die je maakt.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:41:
[...]

Hoe kom je daarbij? ik kon vanmiddag gewoon log out en exit doen ...
Omdat ik het net probeerde en meteen een hele lijst errors kreeg :).. maar het zou dan misschien ook kunnen zijn met die loginservers ofso.. ik zal dadelijk nog eens kijken als ik er weer doorheen kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 16:14
[...]

En belangrijker nog... Niet iedereen vindt tier1 goed. Ikzelf heb iig echt geen behoefte aan Lawbringer op mijn paladin, een zelf samengestelde healset met blues uit DM enzo healt veel harder. Moet het dan wel zonder str en met wat minder sta doen, maar dat heb je toch niet (zo hard) nodig als healer zijnde.
Ik heal echter mijn mijn full blue equip wel de meeste Lawbringer pallies eruit in MC en ZG. Epics zeggen dus niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
weer zo'n lekker discussie van langs elkaar heen praten:

Epix? nieuwe guild?

Je hebt guilds en guilds

De ene END GAME guild doet net ZG MC , Ony. dat is de goede guild om te joinen als je net 60 bent (in greens / blues)

De andere END GAME guild doet MC in 2 , 3 uur, BWL in 4 uur en is weet ik hoever in AQ

die guild heeft wat hogere standaarden en dat is compleet logisch en heeft niks met elitisme te maken (ok niet niks, maar niet veel) Ze hebben gewoon mensen nodig die meteen kunnen meedraaien. Dat soort guilds hebben ook een positie waarbij de selectie heel streng kan zijn, veel mensen willen erbij, je moet het echt verdienen om erbij te komen. maar dat geldt ook voor je VOETBALclub. het eerste team stelt de beste spelers op. Wow is als hobby zo tijdsintensief dat je altijd lui hebt die vooraan lopen. voor hen is het erg belangrijk en zij zoeken ook mensen met dezelfde instelling.

ik vind wel dat alle nieuwe leden emteen epics moeten kunnen krijgen, ze hebben toch minder dkp dan anderen zodat ze sowieso alleen de restjes krijgen. en die restjes zijn juist perfect voor een nieuw lid. lekker snel MC items. Meteen een flinke boost in performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
blackadder75 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:51:
weer zo'n lekker discussie van langs elkaar heen praten:

Epix? nieuwe guild?

Je hebt guilds en guilds

De ene END GAME guild doet net ZG MC , Ony. dat is de goede guild om te joinen als je net 60 bent (in greens / blues)

De andere END GAME guild doet MC in 2 , 3 uur, BWL in 4 uur en is weet ik hoever in AQ

die guild heeft wat hogere standaarden en dat is compleet logisch en heeft niks met elitisme te maken (ok niet niks, maar niet veel) Ze hebben gewoon mensen nodig die meteen kunnen meedraaien. Dat soort guilds hebben ook een positie waarbij de selectie heel streng kan zijn, veel mensen willen erbij, je moet het echt verdienen om erbij te komen. maar dat geldt ook voor je VOETBALclub. het eerste team stelt de beste spelers op. Wow is als hobby zo tijdsintensief dat je altijd lui hebt die vooraan lopen. voor hen is het erg belangrijk en zij zoeken ook mensen met dezelfde instelling.

ik vind wel dat alle nieuwe leden emteen epics moeten kunnen krijgen, ze hebben toch minder dkp dan anderen zodat ze sowieso alleen de restjes krijgen. en die restjes zijn juist perfect voor een nieuw lid. lekker snel MC items. Meteen een flinke boost in performance
Sluit ik me bij aan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
blackadder75 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:51:

Over AQ gesproken, wat is die Princess Huhuran een biatch :)

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:47:
[...]

Als je bij alle guild mc runs bent geweest dan mag ik hopen dat je niet meer in bluies zit :P

En daarom zou het niet aannemen van bluenies geen probleem moeten zijn...
hoe weet jij in welke positie ik zit? mijn guild heb ik 2 mnd ingezeten, dan wel niet langer, en sinds kort begon MC goed te lopen. als je niet bovenaan staat met DKP, en er droppen dingen en die gaan eerst naar de MT, dan heb je niets. sta je eidelijk bovenaan met dkp, dan disband de guild.. redelijk simpel dus. en ik WEET dat ik niet onderdoe voor een epic priest.. ik kan misschien minder healen, maar ik ben niet minder toegewijd of minder goed..

als je nou zo en goeie elite guild ben, zorg je dat je ff een farmrunnetje of 3 doet, om je priest in MC tier 1 epix te mikken. dán mag je klagen.. niet gaan wanken als mensen de kans niet hebben, en ze daarop afrekenen..

en ja, ik ben ff frusti.. kortzichtige mensen kan ik niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjvdberg
  • Laatst online: 11-09 09:46
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, eindelijk zegt iemand er iets van. Dit gewoon weer het bekende elitaire machtsgeile verhaal. Bahh. Jammer dat er te weinig aan (alle) voormen van discriminatie wordt gedaan in het spel. Ook de vergelijkingen met RL zijn domme rationalisaties, dit is een SPEL.

Ik ben nu een lvl 53, maar als ik het zo hoor wil ik niet meer gaan spelen als ik lvl 60 ben, Al dat uitgesluit, uiteindelijk maak je alleen maar mensen boos, terwijl die er juist voor komen om leuke dingen te doen. Als je dit spel als een baan gaat zien, ben je echt de weg kwijt, als je in RL geen “hoge” baan kon vinden betekend niet dat je zo asociaal in een spel moet gaan gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:55:
[...]

als je nou zo en goeie elite guild ben, zorg je dat je ff een farmrunnetje of 3 doet, om je priest in MC tier 1 epix te mikken. dán mag je klagen.. niet gaan wanken als mensen de kans niet hebben, en ze daarop afrekenen..

En waarom zou je dit doen als je ook priests kan krijgen die deze gear al WEL hebben? Want dit soort guilds hebben over het algemeen genoeg applications om iemand uit te pikken naar hun zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 14:29

Brabrabra

Chaoss ahv

Uit de 1.10 patch notes:

- Shift-R will now reply to the last person that you sent a tell to rather than the last person who sent a tell to you.

Die dus ook :)

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:47:
[...]

r indrukken, whisper je naar de laatste waarvan je een msg hebt gekregen ;)
edit:
damn niet eerst pagina lezen en dan antwoorden :P te laat
omdat wij @ shadowsong horde te weinig mensen hebben om guild runs BWL te doen hebben we een raid alliance en zijn er verschillende guilds lid van, ben dus toen we begonnen BWL te doen genoodzaakt geweest om onze NL guild te disbanden en een van de guilds gejoined om mee te kunnen naar BWL, nu praten we met al onze oude NL members nog altijd in een channel, maar om elke keer /5 te moeten typen.. kan dit niet anders? is er geen mod voor oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

jij snap het ook niet helemaal denk ik als die mensen allemaal al 10x klaar zijn in mc ga je geen nieuwe mensen aannemen die nog nooit in mc zijn geweest om te helpen in bwl.
Zeker niet als je de keuze hebt om betere mensen te krijgen.
Daarbij als jij in mc geweest bent heb je ook niet zoveel blauw meer of je bent maar heel weinig mee geweest.
Daarbij is je blauwe gear te slecht voor bwl dus wat ben jij voor toegevoegde waarde voor die raid.
Daarbij als een guild die bwl farmed disband kunnen ze echt wel een ander plekkie vinden hoor.\

Sommige mensen snappen niet dat je al 40 avonden in mc hebt doorgebracht om je spullen te krijgen en denken dat als je zo een guild dan joined dat 39 mensen zin hebben om jou in full epic te steken. Das net zoiets als mensen die met de eerste char nog nooit een instance zonder lvl 60 hulp hebben gedaan.

[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 29-03-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
[...]

Ik denk dat jij degene bent die het niet echt begrijpt, guilds zoals de mijne, en blijkbaar ook Affliction nemen mensen zoals jij (blijkbaar) niet aan omdat je niet dik in de epics zit. Inderdaad. Wij gaan dan ook geen MC run doen om jou in epics te hijsen. Dat klopt. Waarom? Omdat dat tijd kost, tijd die we beter in andere dingen kunnen steken. Voordat jij (de algemene "jij" bedoel ik dan) in fatsoenlijke gear zit voor BWL en doorhebt hoe alle MC/BWL/AQ bosses werken hebben we vrij weinig aan je. Dit is gewoon verspilde tijd voor een guild die aan end-endgame bosses doet, dit terwijl er ook genoeg mensen die WEL in fatsoenlijke epic gear steken staan te trappelen om bij ons te komen, die ook al weten hoe MC/BWL/AQ bazen werken en die gewoon meer ervaring hebben in end-endgame instances en waarschijnlijk ook met hun character.
Ik zeg hiermee UITDRUKKELIJK niet dat mensen in blues slecht zijn, ik ken mensen in blues die echt SUPER goed zijn, en mensen die dicht bij de full tier 2 zitten die nog steeds zeer weinig van het spel snappen, maar over het algemeen heb je meer aan mensen met epics: ze weten MEESTAL meer van de endgame instances, en je hoeft minder tijd te steken in ze "gevechtsklaar" te maken voor de end-endgame fights.

(P.s. ben je toevallig net afgewezen voor een guild vanwege je gear o.i.d.? Ik bemerk nogal wat frustraties :o)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:01:
[...]

omdat wij @ shadowsong horde te weinig mensen hebben om guild runs BWL te doen hebben we een raid alliance en zijn er verschillende guilds lid van, ben dus toen we begonnen BWL te doen genoodzaakt geweest om onze NL guild te disbanden en een van de guilds gejoined om mee te kunnen naar BWL, nu praten we met al onze oude NL members nog altijd in een channel, maar om elke keer /5 te moeten typen.. kan dit niet anders? is er geen mod voor oid?
StickyChats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Sjesus Christ.. hoe lang gaat dit nog duren.. lig al vanaf 11 uur vanmorgen te wachten... Heb je eens een dagje vrij -_-

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:49
tjvdberg schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:56:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, eindelijk zegt iemand er iets van. Dit gewoon weer het bekende elitaire machtsgeile verhaal. Bahh. Jammer dat er te weinig aan (alle) voormen van discriminatie wordt gedaan in het spel. Ook de vergelijkingen met RL zijn domme rationalisaties, dit is een SPEL.

Ik ben nu een lvl 53, maar als ik het zo hoor wil ik niet meer gaan spelen als ik lvl 60 ben, Al dat uitgesluit, uiteindelijk maak je alleen maar mensen boos, terwijl die er juist voor komen om leuke dingen te doen. Als je dit spel als een baan gaat zien, ben je echt de weg kwijt, als je in RL geen �hoge� baan kon vinden betekend niet dat je zo asociaal in een spel moet gaan gedragen.
Mensen met een normaal leven hebben sowieso geen kans om als ze 60 zijn in een raid-guild te komen. Volgens mij is BWL alleen maar voor van die hardcore gamers....
Naja, ik probeer in de BG's wel wat epics te krijgen (TuF, Don Julio band, Defilers schouders enz.)

/edit
BB is zeker nog de enige realm die niet online is :( staat niet in de lijst...

[ Voor 5% gewijzigd door superbassie op 29-03-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hoe weet jij in welke positie ik zit? mijn guild heb ik 2 mnd ingezeten, dan wel niet langer, en sinds kort begon MC goed te lopen. als je niet bovenaan staat met DKP, en er droppen dingen en die gaan eerst naar de MT, dan heb je niets. sta je eidelijk bovenaan met dkp, dan disband de guild.. redelijk simpel dus. en ik WEET dat ik niet onderdoe voor een epic priest.. ik kan misschien minder healen, maar ik ben niet minder toegewijd of minder goed..

.

je hebt dus de gear niet om in een end end game guild te komen, klaar.

3 farmrunnetjes is 3 weken! Daar hebben die gasten helemaal geen tijd voor, ze willen iemand die vanaf dag 1 vol mee kan draaien in bijvoorbeeld aq40, niet iemand die eerst aan het handje mee moet worden genomen door mc heen om em aan te kleden.

Als je hier tegen aan loopt apply je dus gewoon bij de verkeerde guild en moet je een guild zoeken die pas net begint met mc of nog niet zulke hoge eisen stelt omdat ze om mensen verlegen zitten. Het is hiervoor ook al gezegd, de guilds die zulke hoge eisen stellen kunnen dat doen omdat iedereen en zijn broertje bij zo'n guild wil. Waarom zouden ze dan in godsnaam iemand met enkel blues meenemen als er ook 6 aanmeldingen zijn van mensen met epics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

X-G schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:05:
Sjesus Christ.. hoe lang gaat dit nog duren.. lig al vanaf 11 uur vanmorgen te wachten... Heb je eens een dagje vrij -_-
vloeken mag je wel achter wegen laten en tis een grote patch dus dat loopt altijd uit dat weet je nu toch ook wel. Op woensdag vrij nemen voor wow is zowieso niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is voor een Mage 7/8 tier 0 wel goed genoeg om MC in te gaan? Heb alleen nog weinig fire res though.. maar vraag me af of die echt noodzakelijk is voor een mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
tjvdberg schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:56:
[...]

Ik ben nu een lvl 53, maar als ik het zo hoor wil ik niet meer gaan spelen als ik lvl 60 ben, Al dat uitgesluit, uiteindelijk maak je alleen maar mensen boos, terwijl die er juist voor komen om leuke dingen te doen. Als je dit spel als een baan gaat zien, ben je echt de weg kwijt, als je in RL geen “hoge” baan kon vinden betekend niet dat je zo asociaal in een spel moet gaan gedragen.
Het "uitgesluit" komt alleen voor bij de zgn "elite" guilds, of hoe je het ook wilt noemen. Guilds die verwachten dat je HEEL VEEL speelt, met bijna elke avond raids van enkele uren waar je geacht wordt bij te zijn, e.d.
In dit soort guilds moet je kunnen vertrouwen op iedereen's skills om de moeilijkste bazen in het spel te kunnen slachten, daarom komt hier ook altijd een bepaald soort elitisme in voor. Als jij niet in staat bent je mannetje te staan tegenover de uitdagingen waar de guild mee bezig is dan hoor je niet in die guild en word je dus uitgesloten.
Als je NIET persé de allerleipste bazen in BWL en AQ bijvoorbeeld wilt slachten vind je genoeg gemoedelijke, aardige, rustige zgn. "casual" guilds waar van bovengenoemd elitisme geen sprake is.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:48
X-G schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:05:
Slecht geslapen vanacht? :/
Het is al meerdere keren gezegd dat je moet lezen, en nog kun je het niet...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
superbassie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:07:
[...]

Mensen met een normaal leven hebben sowieso geen kans om als ze 60 zijn in een raid-guild te komen. Volgens mij is BWL alleen maar voor van die hardcore gamers....
Naja, ik probeer in de BG's wel wat epics te krijgen (TuF, Don Julio band, Defilers schouders enz.)

/edit
BB is zeker nog de enige realm die niet online is :( staat niet in de lijst...
mwoah afhankelijk van je server kan het langer durven voordat je exalted bent bij de pvp fractions dan dat je BWL op farm status krijgt :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:08:
is voor een Mage 7/8 tier 0 wel goed genoeg om MC in te gaan? Heb alleen nog weinig fire res though.. maar vraag me af of die echt noodzakelijk is voor een mage
om mc in te gaan wel nu ging het over guild die bwl farmen enzo.
Ligt uiteraard aan je guild maar wij zijn net bezig in bwl en als er plaats is zou je nog wel mogen joinen met 7/8 tier 0 als je een serieuze speler bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
superbassie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:07:
[...]

Mensen met een normaal leven hebben sowieso geen kans om als ze 60 zijn in een raid-guild te komen.
Nee hoor, ik heb best een leven. Wij hebben ook geen belangrijke raids overdag of op vrijdag/zaterdag avond.
Volgens mij is BWL alleen maar voor van die hardcore gamers....
Ja. :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

DeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:08:
[...]

Het "uitgesluit" komt alleen voor bij de zgn "elite" guilds, of hoe je het ook wilt noemen. Guilds die verwachten dat je HEEL VEEL speelt, met bijna elke avond raids van enkele uren waar je geacht wordt bij te zijn, e.d.
In dit soort guilds moet je kunnen vertrouwen op iedereen's skills om de moeilijkste bazen in het spel te kunnen slachten, daarom komt hier ook altijd een bepaald soort elitisme in voor. Als jij niet in staat bent je mannetje te staan tegenover de uitdagingen waar de guild mee bezig is dan hoor je niet in die guild en word je dus uitgesloten.
Als je NIET persé de allerleipste bazen in BWL en AQ bijvoorbeeld wilt slachten vind je genoeg gemoedelijke, aardige, rustige zgn. "casual" guilds waar van bovengenoemd elitisme geen sprake is.
helemaal gelijk inderdaad wij zijn redelijk casual en stellen niet zoveel eisen, maar de beste guild op onze server stelt zelfs eisen aan je tijden online / pc etc etc en groot gelijk hebben ze voor hun is het haast meer dan een spel en daar zitten ze niet te wachten op mensen die casual willen spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 29-03-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:08:
Is zeker goed genoeg om te beginnen aan MC, fire res als mage is in MC eigenlijk niet nodig tot aan Ragnaros.

Het hele punt is dat je geen stap over moet willen slaan. Dus bijvoorbeeld van greens naar tier1 raids (MC raiding guild) of van blues naar tier2 (BWL raiding guilds).

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff snel een vraagje .. ik heb net een clean install gedaan.
en ik heb ook net wow geinstalleerd.

Kan ik dan de 1.10 FULL patch gebruiken? die van 350mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

[...]

Zelfs als je alles zou mogen hebben. kost het statistisch gezien minstens 2 maanden om iemand in tier1 te steken, met wat pech nog veel meer (na 28 keer mag te hebben neergehaald hebben we nu al 1 rogue broekje :? :( ) De eindguild die bwl doen hebben geen zin om 2 maanden te wachten totdat jij dat bij elkaar hebt, die hebben eerder mensen nodig.
Tis een beetje te vergelijken met een lvl54 die mee wil naar mc. je hebt er gewoon weinig aan.

Je kunt beter op zoek gaan naar een guild die net MC begonnen is. daar heb je meer kans
* heuveltje heeft het geluk in zijn 80 mans RG te geraken, net voordat die "doorbrak" en mc op farmstatus heeft (nu alleen raggie nog een kopje kleiner

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:13:
ff snel een vraagje .. ik heb net een clean install gedaan.
en ik heb ook net wow geinstalleerd.

Kan ik dan de 1.10 FULL patch gebruiken? die van 350mb
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik zoek ook geen guild die BWL op farm heeft, maar zoals mensen hier zijn die slecht lezen,

ik heb genoeg ervaring in MC, steek BAKKEN met tijd in raiden, 50 uur per week zit ik ook in WoW, ben onwijs gemotiveerd, en ik hoef ook niet gelijk een guild die me overal mee helpt, maar als ik een beetje kan dps-en, met mn tier 1 gear, ben ik al blij.. ik wil niet wéér een guild die MC moet meesteren, maar een guild die MC op farm heeft, en begint aan BWL. zoveel vragen is dat niet..

ik word vergeleken met een of andere epic geile kutn00b die soms meegaat om epix te farmen, en meer niet..

ik steek bakken met tijd in WoW, en ik zoek een guild die dat ook doet.. dat ik geen epix heb, is een kwestie van tijd... 2-3 mc farm runs en ik heb echt wel genoeg tier 1 epics...

/edit, en nee, ik ben niet afgewezen op mn gear.

[ Voor 4% gewijzigd door BootVluchteling op 29-03-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik snap dat hele elite meuk niet, denkt iedereen nou echt dat je 24/7 moet spelen om een beetje in MC / BWL rond te klooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 11:49
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:09:
[...]

mwoah afhankelijk van je server kan het langer durven voordat je exalted bent bij de pvp fractions dan dat je BWL op farm status krijgt :D
Jah maar rep. gaat niet achteruit als je niet speelt, dus ik kan het rustig aan doen :) gewoon paar keer AV doen (en winnen :P) op een dag, paar weken lang dan kom ik er ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:03

heuveltje

KoelkastFilosoof

MantaMania schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:10:
[...]

om mc in te gaan wel nu ging het over guild die bwl farmen enzo.
Ligt uiteraard aan je guild maar wij zijn net bezig in bwl en als er plaats is zou je nog wel mogen joinen met 7/8 tier 0 als je een serieuze speler bent.
Het scheelt een beetje in de nieuwe patch. maar eigenlijk kun je als mage beter opzoek zijn naar top-blue's met +dmg HP of FR. dan naar magister. Je zit zo onder de buffs dat je toch amper OOM raakt :)

FR voor een mage iets minder belangrijk tot je aan raggie zit, daarvoor kun je bijna overal ver genoeg weg blijven om niet geraakt te worden. Verder is FR niet zo moeilijk te krijgen.
Wat leuk AH spul
Torch of austen - wand met +10 FR 30G op mijn server
cloack met 10FR +20fire dmg +7FR enhc.
clas trinket (10G op server) 10FR
onyxia chain necklace 15FR
waterlordquestring 10FR.
en je eigen magebuf, en je zit al zon beetje op de 100 FR :)

Verder ligt het helemaal aan de rest van de groep. In principe als die andere 39 man goed ge-equiped en geoefend zijn, kun je je char op follow zetten. en dan nog gaan ze zonder problemen door mc :). Dus het is maar net hoe veel eisend ze zijn :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-09 23:26
Tranzity schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:21:
Ik snap dat hele elite meuk niet, denkt iedereen nou echt dat je 24/7 moet spelen om een beetje in MC / BWL rond te klooien?
Het is niet rondklooien... het is vrij geconcentreerd in een uurtje of 3 je erdoor heen rammen... en daarvoor moet je inderdaad heel veel spelen :9 .. ik snap mensen die dat doen trouwens niet, het is maar een spelletje en er zijn zoveel andere leuke games }:O ik lijk me moeder wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
niet 24/7, maar je moet wel rekening houden met minimaal 5 keer per week tussen 19:00 en 0:00 uur moet spelen als het niet meer is.
En dan doe je niet alleen MC/BWL, maar ook ZG,AQ20/AQ40

[ Voor 8% gewijzigd door Monsie op 29-03-2006 17:29 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Rond klooien in BWL kan je ook op level 56 wel. Daar gaat het niet bepaald om.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10 11:51

Japser

Jeej!

Ach ik zat eerst ook te piepen over het niveau van mn guild, maar sinds we wat meer high levels hebben word t steeds interessanter. Langzaamaan groeien we toch door naar een raidguild met potentie. We hebben nog wel zooi lvl 60 nodig om echt goed door alles heen te stomen maar dat komt wel.

Voornaamste is dat hoe langer iedereen erbij blijft hoe beter we mekaar leren kennen kwa speelstijl en ook beetje op semi sociaal niveau :) T'is ook een compleet Nederlands guild (met wat belgen) en dat is ook persoonlijk voor iedereen. Ik voel me er wat makkelijker thuis vanwege de communicatie ed.

T'is gewoon leuk ! En da's t belangrijkste...toch?

[ Voor 23% gewijzigd door Japser op 29-03-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Lekker gezellig hier.
Speel gewoon en als je het spel niet leuk vind doe je account dan annuleren en ga iets anders spelen. Is dat nu zo moeilijk?

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjvdberg
  • Laatst online: 11-09 09:46
DeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:08:
[...]

Okee, ik ben blij om dat te horen :)
Ik hoef inderdaat niet alle moelijke basen te verslaan in het spel, of kilo's epic gear te krijgen. Ik wil gewoon leuk soms lvl 60+ instances doen, met mensen bij wie het meer gaat om het plezier dan presteren.
Tenslote het is een spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

ebbo schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:27:
[...]

Als je dit topic gelezen had of de tekst die links staat bij het inlog scherm zie je dat Blizzard nog minstens tot 16:00 nodig heeft om de realms klaar te maken.
Misschien zat ik toen op m'n werk ;)
Maar goed hij is nu bezig bij mij de patch te installen :Y)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh Bladefist kom online, ik moet straks bij een raid aanwezig zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:48:
Oh Bladefist kom online, ik moet straks bij een raid aanwezig zijn :'(
raiden zal leuk zijn zonder addons.. veel van de addons die ik gebruik, werken (nog) niet..

ik keek mn lijst na, denk 70 addons.. 0 werkte er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat zal inderdaad veel plezier en happyhappylolol opleveren, maar voor vandaag stond toch een farm run naar BWL of MC geplanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
waar blijven de mensen nou die vonden dat blue's stom waren, en niet mee mochten in een guild die BWL doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 08:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

De patch is al geinstalleerd, alleen het inloggen lukt nog niet echt... :s

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:51:
waar blijven de mensen nou die vonden dat blue's stom waren, en niet mee mochten in een guild die BWL doet?
Present! Wat wil je nou? :?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Tomf1 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:51:
De patch is al geinstalleerd, alleen het inloggen lukt nog niet echt... :s
de aanhouder wint.. duurde bij mij 15 minuten. xavius is online, emerald dream is ook online..
reactie op wat ik zei.. dat een full blue niet onder doet voor een BWL tier 2.. en dat het niet al teveel moeite is om een blue te equipen als MC op farm heb, en complete run in 3 uur doet..

[ Voor 41% gewijzigd door BootVluchteling op 29-03-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wil je nou?
Wat ik wil is spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn in deze patch ook de weer elementen toegevoegd?
zie er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:51:
nub!

links zat waar je kan zien welke addons problemen geven. plus dat je de updates al had kunnen downloaden.

blues :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:53:
[...]

de aanhouder wint.. duurde bij mij 15 minuten. xavius is online, emerald dream is ook online..

[...]

reactie op wat ik zei.. dat een full blue niet onder doet voor een BWL tier 2.. en dat het niet al teveel moeite is om een blue te equipen als MC op farm heb, en complete run in 3 uur doet..
Het is wel te veel moeite als er 6 anderen zijn die wel full epic zijn en willen joinen. plus dat je niet in 1 run iemand equipt, kost je dus zo al 3,4 of 5 weken.

En een full blue doet wel degelijk onder voor iemand in full tier 2 epic. qua gear en ook qua ervaring, beheersing van tactics etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:53:
"dat een full blue niet onder doet voor een BWL tier 2"

wtf? tuurlijk doet een full blue onder voor iemand in full tier 2, wat denk je nou zelf?

"dat het niet al teveel moeite is om een blue te equipen als MC op farm heb"

kost toch veel tijd, en waarom zou een guild die tijd in jou willen steken?

ik heb toch echt al alle argumenten gegeven in mijn vorige reactie op jou hoor, vandaar dat ik niet reageerde.
Ik wens je veel succes met het vinden van jouw perfecte guild, maar geef je eerlijk gezegd weinig kans. Zeker een warrior moet goeie equip hebben (JA EPIC JA WANT DAT IS BETER DAN BLUE), en je houding van "nou de guild moet maar een paar keer MC voor mij raiden om mij te equippen want ik heb recht op een guild die MC op farm status heeft omdat ik ook wel eens een keer in MC ben geweest" helpt ook niet echt.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat een beetje een gunstige tijd is voor Arathi Basin? stond gisteren 6,5 uur in de rij zonder succes...average waiting time stond echter wel op 1 min :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:03:
weet iemand wat een beetje een gunstige tijd is voor Arathi Basin? stond gisteren 6,5 uur in de rij zonder succes...average waiting time stond echter wel op 1 min :D
's Avonds 20:00 - 21:00 en zondagmiddag/avond.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, vreesde al dat je met 6 uur 's ochtends aan zou komen. Valt weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:55:
zijn in deze patch ook de weer elementen toegevoegd?
zie er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-10 20:49
Kunnen jullie wel inloggen?
Hij blijft hier haken bij authenticating...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt van wel, maar is niet in elke region...zie click.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ongelovelijk, wat is het blijkbaar toch moeilijk om problemen op te lossen voor Blizzard, iedere patchdag hetzelfde. Stelletje n00bs :+

Nou ja, net nog wel Eye of Flame geloot. \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
heeft er iemand een ftp voor de nieuwste patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat op gamershell.com

-edit-

En hoe werkt dat nieuwe weersysteem eigenlijk? :p gaat het soms regenenen ofzo?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:15:
hij staat op gamershell.com

-edit-

En hoe werkt dat nieuwe weersysteem eigenlijk? :p gaat het soms regenenen ofzo?
Ja, je zal nu zo afentoe door een buitje moeten wandelen of lekker springen door de sneeuw, klinkt leuk maar als er regen in elwyn komt ben ik meteen de vrolijkste plek in WoW kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks meer terug te zien van mijn geinstalleerde addons :(

jammerrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:58:
[...]

"dat een full blue niet onder doet voor een BWL tier 2"

wtf? tuurlijk doet een full blue onder voor iemand in full tier 2, wat denk je nou zelf?

"dat het niet al teveel moeite is om een blue te equipen als MC op farm heb"

kost toch veel tijd, en waarom zou een guild die tijd in jou willen steken?

ik heb toch echt al alle argumenten gegeven in mijn vorige reactie op jou hoor, vandaar dat ik niet reageerde.
Ik wens je veel succes met het vinden van jouw perfecte guild, maar geef je eerlijk gezegd weinig kans. Zeker een warrior moet goeie equip hebben (JA EPIC JA WANT DAT IS BETER DAN BLUE), en je houding van "nou de guild moet maar een paar keer MC voor mij raiden om mij te equippen want ik heb recht op een guild die MC op farm status heeft omdat ik ook wel eens een keer in MC ben geweest" helpt ook niet echt.
FYI.. ik ben zojuist Madhouse gejoined.. deze guild snapt mij wel. en ik bedoel niet dat ik niet onderdoe in attackpower enzo ivm tier 2, maar ik heb gewoon pech gehad met drops, dkp enzo..

dus daarom heb ik geen epics. op mn priest heb ik 2 epics, zelf gewonnen.. beastdeck trinket en staff of jordan.. maarja, maakt me niet gelijk beter dan een full blue iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 16:53
Razorfist schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:34:
[...]

Kom jij maar naar BWL dan met je greens en blues ;)
Bij ons in de guild mag je echt niet mee naar BWL wanneer je niet met minimaal een paar epics aan loopt. Wil niet zeggen dat je full tier1 moet hebben, maar wel iets.
Neophyte op Executus heeft Nefarian neer gekregen met alleen maar blues, alleen de MT had full wrath ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 16:53
[...]
en dat allemaal omdattie nix kon looten voordat zn guild werd gedisband lol, ga ff lekker ergens anders afreageren ofzo 8)7

Iedere guild heeft zn eigen standaarden, eentje kom je in als je lvl 8 bent, andere moeje full blue gear hebben en weer andere moeje epix voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:30:
[...]

FYI.. ik ben zojuist Madhouse gejoined.. deze guild snapt mij wel. en ik bedoel niet dat ik niet onderdoe in attackpower enzo ivm tier 2, maar ik heb gewoon pech gehad met drops, dkp enzo..

dus daarom heb ik geen epics. op mn priest heb ik 2 epics, zelf gewonnen.. beastdeck trinket en staff of jordan.. maarja, maakt me niet gelijk beter dan een full blue iemand
We hebben het hier ook niet over level VIJF EN DERTIG epics he. *zucht* sommige mensen..
En ik durf gerust een paar honderd goud op de tegenstander te zetten als jij gaat duellen met je blues tegen een warrior in full wrath.

[ Voor 11% gewijzigd door DeadKennedy op 29-03-2006 18:44 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Epics..

Echt overrated.. Ik ken mensen zonder epics waar je 10x meer aan hebt dan sommige n00bs welke in een paarse set rondlopen.

Misschien een leuke vraag:
Wat vinden (de rogues) hier van de Warblade of the Hakkar set uit zg? Ik ben zelf Dwarf Rogue en ik heb de main hand vorige week geloot en heb nu full combat set en ik ga er best lekker mee! :) Nu maar wachten tot de bindings in MC ooit gaan droppen ;)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Als rogue heb je nu ook weer niet zo veel aan de TF.. denk dat een warrior er meer mee kan...

Zijn er trouwens al bekend van sommige wapens dat ze beter zijn geworden?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
DeadKennedy schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:43:
[...]

We hebben het hier ook niet over level VIJF EN DERTIG epics he. *zucht* sommige mensen..
En ik durf gerust een paar honderd goud op de tegenstander te zetten als jij gaat duellen met je blues tegen een warrior in full wrath.
omdat ik gewoon niets beters ben tegengekomen.. redelijk simpel lijkt mij..? de +healing erop is wel lekker, en rod ogri mage is helaas nog niet voor mij gevallen.. ben ik nu stout? :X
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.