Aaaaargh.... Overal nieuwe mods voor zoeken, en nog niet overal zijn nieuwe versies voor. Over een paar dagen maar eens weer kijken. Neem nu eerst maar eens de tijd nemen om mn beide pc's weer lekker op orde te krijgen. Zeker mn gamebak is niet meer stabiel. Tenminste, niet met WoW. Ik hoop dat het met een reinstall beter word, aangezien ik met andere spellen nergens last van heb. (ook niet met de nieuwste spellen die alles vragen van mn pc => 3000+/2gb/6800GT)
Met WoW heb ik al tijden dat hij wel eens gaat hangen. Vooral op momenten dat het echt niet mag, en met elke patch word het ergen. Ook lijkt het altijd op momenten te gebeuren dat ik iets aanklik of als een vijand een aanval doet. Ooit eens een keer gehad dat ie ging hang toen ik probeerde te bieden op een leuke polearm voor mn hunter, crasht mn pc, toen k weer inlogde was de auction weg
Iig, mn broertje heeft de meeste mods met een boel werk weer aan de praat, de meeste niet eens permanent, en heeft gewoon macro's moeten maken om zn mods werkende te houden, maar zn BWL avond is wel naar de knoppen, omdat verreweg de meeste mensen hun interface nog niet aan de praat hadden.
Heb vandaag nog wel even gespeeld, maar het valt niet mee om alles weer met de muis aan te klikken. Ben gewend om alles met tobo te doen, en omdat DaB nog niet helemaal goed werkt met bindings is het nog een beetje behelpen met de muis.
Maargoed, eerst mn pc's weer op orde, dan zal de lag ook wel weer wat minder zijn, en wat makkelijker inloggen. Kan k wat beter bekijken wat allemaal nog werkt.