Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.012 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ReCreator schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:52:
Als rogue heb je nu ook weer niet zo veel aan de TF.. denk dat een warrior er meer mee kan...

Zijn er trouwens al bekend van sommige wapens dat ze beter zijn geworden?
waarom heb je als rogue zijnde niet zo veel aan TF?

Als je als hem voor end-game iinstances gebruikt zul je er niet zo veel aan hebben, maar wanneer je PvP als main-priority hebt is het zeker een goed ding.

Wat ik wil aangeven; onderbouw je kreten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:03:
[...]

Als je als hem voor end-game iinstances gebruikt zul je er niet zo veel aan hebben, maar wanneer je PvP als main-priority hebt is het zeker een goed ding.

Hij zegt niet dat het niet goed, het is beter voor een mt dan voor een rogue (te snel voor instant attacks) en je trekt te snel agro met dat ding (door de proc niet door de damage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
addictive schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:03:
[...]

de procrate is wat het wapen zo goed maakte ook voor combat rogues
de max dmg is echte veel te laag in vergelijking met andere wapens dat je damage gewoon suckt

een rogue die nu nog een tf wil is zichzelf damagewise gewoon gigantisch aan het gimpen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:52

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb nu tot pagina 22 teruggekeken, maar kon niks vinden, zijn er al mirrors bekend voor de 1.10 patch?

-edit-

Pfft, kan niet eens inloggen, blijft hangen op authenticating, wow site ook down, iemand iets bekend over extended maintenance?

[ Voor 41% gewijzigd door HTT-Thalan op 29-03-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:09
HTT-Thalan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:24:
Ik heb nu tot pagina 22 teruggekeken, maar kon niks vinden, zijn er al mirrors bekend voor de 1.10 patch?

-edit-

Pfft, kan niet eens inloggen, blijft hangen op authenticating, wow site ook down, iemand iets bekend over extended maintenance?
gewoon inlog knop bashen. je komt er vanzelf in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:24:

-edit-

http://www.gamershell.com/news/29136.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
nieuwe CTRA is bugged afaik.. als je shift-sleept (shift indrukken, proberen hele raid te slepen) dan warped een gedeelte van de raid naar rechts boven, en dan kan je het niet meer terug krijgen.. ik draai 1.53.. meer mensen met dat probleem.? ctmod.net ligt plat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 13:25
Blizzard heeft bij mij 2x voor 1 maand geld afgeschreven van me CC is dat nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
paradoXical schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:50:
Epics..

Echt overrated.. Ik ken mensen zonder epics waar je 10x meer aan hebt dan sommige n00bs welke in een paarse set rondlopen.

Misschien een leuke vraag:
Wat vinden (de rogues) hier van de Warblade of the Hakkar set uit zg? Ik ben zelf Dwarf Rogue en ik heb de main hand vorige week geloot en heb nu full combat set en ik ga er best lekker mee! :) Nu maar wachten tot de bindings in MC ooit gaan droppen ;)
Uuh sorry om het te zeggen, maar voor een keer zijn dit toch echt hunter weapons. De offhand is nog wel redelijk goed, maar kijk is naar de tool tip van sinister strike. Juist, weapon damage. Kijk nu naar de damage van Hakkari mainhand.

Ik zou nog eerder thrash blade gebruiken.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:27

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/022e09f95d7d3f39362bf2dda84cee25/thumb.jpg

beste fake tot nu toe :p

[ Voor 93% gewijzigd door DinX op 29-03-2006 20:16 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:53:
[...]

reactie op wat ik zei.. dat een full blue niet onder doet voor een BWL tier 2.. en dat het niet al teveel moeite is om een blue te equipen als MC op farm heb, en complete run in 3 uur doet..
Ha !!! wie de fuck denk jij wel niet dat je bent om 39 anderen MC te laten clearen zodat jij ook leuk mee kan spelen? Da's 117 man uur. Dat ben jij niet waard.

the nerf : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
n00b vraagje:

Kun je een epic mount van een ander ras kopen, zonder exalted te zijn bij dat andere ras? (mount dus, ik heb het niet over de riding skill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:24:
n00b vraagje:

Kun je een epic mount van een ander ras kopen, zonder exalted te zijn bij dat andere ras? (mount dus, ik heb het niet over de riding skill).
Je kan em afaik gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
nieuwe CTRA is bugged afaik.. als je shift-sleept (shift indrukken, proberen hele raid te slepen) dan warped een gedeelte van de raid naar rechts boven, en dan kan je het niet meer terug krijgen.. ik draai 1.53.. meer mensen met dat probleem.? ctmod.net ligt plat..

heeft iemand hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:30:
[...]

Je kan em afaik gewoon kopen.
Dacht ik eerst ook, maar toen een rank 3 dwarf hunter voor mij een tijger mount wou kopen kon dat niet en moest er een NE aan de pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Omg geen addon werkt meer krijg alleen maar meldingen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ik kom niet verder dan 'Retrieving characters list' ...

Maar khad ff vraagje, kan ik gewoon mn CC betaling stoppen op wow-site? Ik betaal nl met gamecard, maar er staat na die maand gamecard dat ik weer met CC betaal. Maar kan ik dat gewoon stopzetten zonder dat mijn account dan gecanceled wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
superbassie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:53:
Ik kom niet verder dan 'Retrieving characters list' ...

Maar khad ff vraagje, kan ik gewoon mn CC betaling stoppen op wow-site? Ik betaal nl met gamecard, maar er staat na die maand gamecard dat ik weer met CC betaal. Maar kan ik dat gewoon stopzetten zonder dat mijn account dan gecanceled wordt?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
ok thnx :P

damnz...site nog steeds down...wat moeten al die mensen nu nog op wow-europe.com??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
cosmos werkt nie met de nieuwe update.
iemand meer problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
jah, maar op thottbot donwload je Cosmos.exe en dan update 'ie en dan doet 'ie het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
superbassie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:01:
jah, maar op thottbot donwload je Cosmos.exe en dan update 'ie en dan doet 'ie het weer :)
werkt cosmos wel met alle addons die erin zitten..? ometh pack duurt nog een dag of 2 hadden ze het over :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
We zijn nu met Onyxia bezig, maar ze doet nu elke 15 seconden ofzo Deep Breath. Elke guild heeft hier last van, het is dus niet dat we niet genoeg debuffs hebben of niet genoeg verspreid staan.
Iemand enig idee of dat bij de patch hoorde? Heb t niet zien staan geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:04:
[...]

werkt cosmos wel met alle addons die erin zitten..? ometh pack duurt nog een dag of 2 hadden ze het over :'(
Jah, bij mij werkte volgens mij alle addons in Cosmos weer (all-in-one invertory enzo) alleen probeerde ik nu de TitanPanel update, maar ik kan weer niet inloggen :(

Verder heb ik nog SuperInspect, CCWatch en Gypsy nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Ruuddie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:05:
We zijn nu met Onyxia bezig, maar ze doet nu elke 15 seconden ofzo Deep Breath. Elke guild heeft hier last van, het is dus niet dat we niet genoeg debuffs hebben of niet genoeg verspreid staan.
Het is wel makkelijk om er niet door geraakt te worden, ik stond whelpjes te dpsen, niet een keer door deep breath geraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
SouLmaN schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:17:
[...]

Het is wel makkelijk om er niet door geraakt te worden, ik stond whelpjes te dpsen, niet een keer door deep breath geraakt :P
't Is idd te doen niet geraakt te worden erdoor, maar elke 15 seconden weg moeten duiken is ziekelijk.
Mja, heb nog ff de patchnotes doorgelezen, staat niets in over Onyxia.

[ Voor 11% gewijzigd door Ruuddie op 29-03-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
superbassie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:10:
[...]

Jah, bij mij werkte volgens mij alle addons in Cosmos weer (all-in-one invertory enzo) alleen probeerde ik nu de TitanPanel update, maar ik kan weer niet inloggen :(

Verder heb ik nog SuperInspect, CCWatch en Gypsy nodig...
allinoneinventory heb ik niet werkend gekregen nog, en ik weet de officiele website niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google ff op cosmos addon ;)

ik heb die alpha versie en die werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Weet iemand met welke mods in ik mijn interface weer terug kan zoals ongeveer in onderstaand plaatste heeft heeft misschien een howto voor deze mods. Mijn oude mod (moveanything) heeft geen ondersteuning voor de nieuwe elementen van blizzard in de interface welke de rep dingen laat zien.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d.meijer/interface.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:54:
Weet iemand met welke mods in ik mijn interface weer terug kan zoals ongeveer in onderstaand plaatste heeft heeft misschien een howto voor deze mods. Mijn oude mod (moveanything) heeft geen ondersteuning voor de nieuwe elementen van blizzard in de interface welke de rep dingen laat zien.

[afbeelding]
Geduld is een schone zaak,
als ik het zo zie heb je nogal wat bekende mods, deze zullen vrij snel weer ge-update worden.
dus gewoon even een paar dagen/weken F5'en op www.curse-gaming.com of http://ui.worldofwar.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 17-09 19:26
Niet alleen doet Ony meer DB's, maar ze is ook vies bugged. Ze dropt geen loot meer. Naast onze guild is dat ook een ander guild overkomen die tegelijkertijd met ons bezig was. Leuk om in /1 tegen elkaar te klagen dan...

Meer mensen?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:11:
[...]

de procrate is wat het wapen zo goed maakte ook voor combat rogues
de max dmg is echte veel te laag in vergelijking met andere wapens dat je damage gewoon suckt

een rogue die nu nog een tf wil is zichzelf damagewise gewoon gigantisch aan het gimpen
Imodium schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:57:
[...]

Uuh sorry om het te zeggen, maar voor een keer zijn dit toch echt hunter weapons. De offhand is nog wel redelijk goed, maar kijk is naar de tool tip van sinister strike. Juist, weapon damage. Kijk nu naar de damage van Hakkari mainhand.

Ik zou nog eerder thrash blade gebruiken.
Dat zegt iedereen nou.. Maar sinds 1.10 kun met slice en dice je white dmg niet meer geblocked, dodged of parried worden. Mijn DMG output is met de Hakkari set altijd 1% a 2% boven de andere rogues (met Brutality Blade, Gutgore enz) en dat was voor 1.10.

Iedereen roept dat ze zo kut zijn, maar mijn dmg is echt insane goed.. Mee door de hoge attack speed / poison apply rate en zelfs nog crits van 2000+. De dmg die je uit je evis crits haalt is echt overrated en alleen leuk als je PVP speelt.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ruuddie schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:05:
Mijn guild is nu bezig, helaas heb ik nog wat werk liggen. De DB gaat rechtdoor naar de kant waar onyxia opkijkt. Maak dus dat je wegkomt, zo gaan de DB:

North - South en omgedraaid
North east - Middle - South West

Enzovoort, in de richting van zijn hoofd. Wat wij probeerder is 5 a 6 man op een kluitje te krijgen en de rest van de raid zo neer te zetten dat alleen die 5 a 6 man geraakt worden en dan volledig DMG vanaf phase2 en alle mogelijke dots.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Afbeeldingslocatie: http://ruuddieboy.romlan.nl/wow/deep_breath.jpg
Dat lijkt me niet gezond, een 25K hit? :P

Mja, we zijn nu ook aan het proberen met die richtingen waarop ze beweegt en DB doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 20:49
Da's wel bugged dan ja... :P

Iemand al verder gekomen dan quest 2 van die nieuwe classsets?
Die van die arcanite converter, ash, stonescale en essences?
Ik moet nu alleen de silk en oil nog.... maar beide zijn niet te vinden op de AH..

Wat moet je daarna doen? :P en wat is de reward?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Wat kan je met hallowed brazier doen. Het wordt verkocht voor 120G bij de vendors in EPL en WPL.

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:55
1 rub gedaan niet verder gegaan. weinig met nieuwe ct-raid. en stomme ony, geen zin om te whipen.

Anyhow, ik hoop dat bliz het fixed(btw ony reset message was 0 d 15h) dus hoop dat ze fixen, en mijn pair kosten betalen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-08 10:15
Lekkere patch CTMod werkt niet en Arlokk is gebuffed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:24

On_E

Housemusic

kevinp schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:41:
1 rub gedaan niet verder gegaan. weinig met nieuwe ct-raid. en stomme ony, geen zin om te whipen.

Anyhow, ik hoop dat bliz het fixed(btw ony reset message was 0 d 15h) dus hoop dat ze fixen, en mijn pair kosten betalen.
It's fine, Learn2move :P

Wij gaan haar morgen proberen, ben benieuwd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ik had nog ff een vraagje over het betalen van de maandelijkse kosten:

Toen ik mn account aanmaakte moest ik kiezen voor betalen met CC. Dit veranderde ik naar gamecard. Die is tot 30 maart (morgen) geldig. Het vreemde is dat er op de wow site stond dat hij na de gamecard verder ging met CC, terwijl ik dat had veranderd naar gamecard.
Mijn vraag is dus, wanneer wordt er van je CC afgeschreven op de dag? Want anders kan ik miss morgen nog snel even een gamecard kopen, want ik wil nl niet met CC betalen.

En uitgerekend nu is ook de wow site down :( dus kan ik die CC betaling ook niet verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaargh.... Overal nieuwe mods voor zoeken, en nog niet overal zijn nieuwe versies voor. Over een paar dagen maar eens weer kijken. Neem nu eerst maar eens de tijd nemen om mn beide pc's weer lekker op orde te krijgen. Zeker mn gamebak is niet meer stabiel. Tenminste, niet met WoW. Ik hoop dat het met een reinstall beter word, aangezien ik met andere spellen nergens last van heb. (ook niet met de nieuwste spellen die alles vragen van mn pc => 3000+/2gb/6800GT)
Met WoW heb ik al tijden dat hij wel eens gaat hangen. Vooral op momenten dat het echt niet mag, en met elke patch word het ergen. Ook lijkt het altijd op momenten te gebeuren dat ik iets aanklik of als een vijand een aanval doet. Ooit eens een keer gehad dat ie ging hang toen ik probeerde te bieden op een leuke polearm voor mn hunter, crasht mn pc, toen k weer inlogde was de auction weg :(

Iig, mn broertje heeft de meeste mods met een boel werk weer aan de praat, de meeste niet eens permanent, en heeft gewoon macro's moeten maken om zn mods werkende te houden, maar zn BWL avond is wel naar de knoppen, omdat verreweg de meeste mensen hun interface nog niet aan de praat hadden.

Heb vandaag nog wel even gespeeld, maar het valt niet mee om alles weer met de muis aan te klikken. Ben gewend om alles met tobo te doen, en omdat DaB nog niet helemaal goed werkt met bindings is het nog een beetje behelpen met de muis.
Maargoed, eerst mn pc's weer op orde, dan zal de lag ook wel weer wat minder zijn, en wat makkelijker inloggen. Kan k wat beter bekijken wat allemaal nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

is onyxia gebuffed of is ze gewoon bugged @ phas2?

want wat is zie is AUTOSHOOT deep breath!
dit is wel de eerste keer dat wij wipen op onyxia (since ze all heeel lange tijd op farmstatus is)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
paradoXical schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:12:
[...]

[...]

Dat zegt iedereen nou.. Maar sinds 1.10 kun met slice en dice je white dmg niet meer geblocked, dodged of parried worden. Mijn DMG output is met de Hakkari set altijd 1% a 2% boven de andere rogues (met Brutality Blade, Gutgore enz) en dat was voor 1.10.

Iedereen roept dat ze zo kut zijn, maar mijn dmg is echt insane goed.. Mee door de hoge attack speed / poison apply rate en zelfs nog crits van 2000+. De dmg die je uit je evis crits haalt is echt overrated en alleen leuk als je PVP speelt.
Je hebt het verkeerd begrepen. Slice'n'dice ZELF kan niet missen. Voorheen kon slice'n'dice missen waardoor je de buff niet kreeg. Dat kan nu dus niet meer gebeuren. Dezelfde regels gelden nog steeds voor white damage. Dat rogues met betere epics lagere damage doen zegt het een en ander over hen.

Je damage zal hoger zijn als je bijvoorbeeld brut. blade of vis'kag mainhand. Poison application is niet zo heel erg boeiend en je zal niet echt ladingen meer damage doen met een fast mainhander. Overigens heb ik niet eviscerate benoemd aangezien deze onafhankelijk is van je wapens.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een goed alternatief voor Decursive ? want mn huidige werkt op het moment niet meer .. :(
Of een nieuwe update en daar toevallig een linkje van..

Moet zeggen dat ik mn nieuwe talents niet vind tegenvallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu ook dat je als Paladin, een relic (?) in je ranged slot kan doen.
Weet iemand hoe je er aan komt en wat het precies is?
Is het echt een ranged wapen of een "offhand" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:39:
Ik zie nu ook dat je als Paladin, een relic (?) in je ranged slot kan doen.
Weet iemand hoe je er aan komt en wat het precies is?
Is het echt een ranged wapen of een "offhand" ??
Offhand, alleen voor stats
3 idols:
Minus 20 mana cost of seals
Minus 25 mana cost of Cleanse
Plus 55 armor from Devotion Aura
Btw, m'n fonts zijn zwaar verneukt in deze patch, zonder addons, text in guild information bijvoorbeeld is enorm klein. Weet iemand hier iets op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soetje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 11:03
En thunderfury in PVP? Dat is absoluut geen goed idee, een vriend heeft em als rogue, en die wou hem gaan sharden(ja naar al die uren farmen :P, maar TF is niet te sharden. Helaas voor hem).

Dat ding werkt als een magneet, beter blijf je dan 100% van de tijd in stealth en ga toekijken ofzo ;), want the hele opposite duikt ineens boven op je als je met een TF aan komt. En in PVE? Ik ben absoluut geen Melee-er dus weinig verstand van, maar nadat TF is generfed heb je er weinig meer aan als rogue zover ik gehoort heb, je doe meer dmg met Maladath of de sword van Chrommagus(weet de naam niet zo uit me hoofd :) ).

Een tank heeft er misschien wat aan omdat die snel is en de proc ook nog eens aggro verzorgd. Maar je heb tanks die toch liever met Quel'Sarrar tanken. Nogmaals vraag me niet waarom, het is denk ik per tank verschillend.

Naar al die verhalen over TF denk ik persoonlijk dat hij die 2-3k gold niet waard is. Kan je beter Quel'Sarrar boekje kopen, ben je allicht goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Soetje schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:58:
En thunderfury in PVP? Dat is absoluut geen goed idee, een vriend heeft em als rogue, en die wou hem gaan sharden(ja naar al die uren farmen :P, maar TF is niet te sharden. Helaas voor hem).

Dat ding werkt als een magneet, beter blijf je dan 100% van de tijd in stealth en ga toekijken ofzo ;), want the hele opposite duikt ineens boven op je als je met een TF aan komt. En in PVE? Ik ben absoluut geen Melee-er dus weinig verstand van, maar nadat TF is generfed heb je er weinig meer aan als rogue zover ik gehoort heb, je doe meer dmg met Maladath of de sword van Chrommagus(weet de naam niet zo uit me hoofd :) ).

Een tank heeft er misschien wat aan omdat die snel is en de proc ook nog eens aggro verzorgd. Maar je heb tanks die toch liever met Quel'Sarrar tanken. Nogmaals vraag me niet waarom, het is denk ik per tank verschillend.

Naar al die verhalen over TF denk ik persoonlijk dat hij die 2-3k gold niet waard is. Kan je beter Quel'Sarrar boekje kopen, ben je allicht goedkoper uit.
dat ligt niet 100% aan zn wapen hoor. Een rogue bespring je altijd meteen hij stunt namelijk de hele bende, zet een priest op 30 sec sap oid. En ze spelen altijd achter de linies, dus duh dat iedereen op hem gaat. Dat hij TF heeft boeit vrij weinig mensen denk ik..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
een rogue met TF in pvp wordt alleen gruwlijk hard uitgelachen, :P

hmmz heb maar paar addons die het niet meer doen,
1 daarvan me Nymbia's perl unit frames

zit nu tijdelijk met nurfed unitframes, maar die kan je niet hiden in raid wat dus zwaar suckage is
tevens zit ik daardoor met me default castbar die door me buttons heen komt :+ dus ook maar ff iets zoeken om die te moven

gelukkig had ik voor mijn belangrijkste addon (Flexbar) maar een kleine scriptfix nodig
van het weekend maar even de laatste beetjes bij elkaar zoeken die ik nu mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo even kijken of ik een beetje snel de shadowcraft set een beetje kan up-graden naar de nieuwe tier 0,5 high LvL armor set :) Alhoewel ik weinig verschil zie tussen de bonusses van Shadowcraft en High LvL armor set. Lijkt mij gewoon leuk voor het standaard grind en farmwerk.

Scheelt mij weer in de repairkosten t.o.v. tier 1 en 2 set.

Iemand al iets gemerkt van de weer effecten in WoW, gisteren nog weinig van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:08:
Zo even kijken of ik een beetje snel de shadowcraft set een beetje kan up-graden naar de nieuwe tier 0,5 high LvL armor set :) Alhoewel ik weinig verschil zie tussen de bonusses van Shadowcraft en High LvL armor set. Lijkt mij gewoon leuk voor het standaard grind en farmwerk.

Scheelt mij weer in de repairkosten t.o.v. tier 1 en 2 set.

Iemand al iets gemerkt van de weer effecten in WoW, gisteren nog weinig van gezien.
ik houd het wel bij mijn Shadowcraft ik verkies de 200 armor bover de +8 resistances ;)

en heb gisteren ook geen weathereffects gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Hmm ligt t nou aan mij of is mn pala gewoon wat minder sterk geworden? Lijkt wel of ik sneller dood ga en meer mana verbruik. Gisteren dragons aan t killen in Burning Steppesen ik had er geen fijn gevoel bij...eergisteren ging dat stukken beter als in dat ik ze eerder dood kreeg? Magoed t zal wel niets wezen.

Verder idd ook mn ui verneukt, heb wel de nieuwe titan geinstalld. Verder nog een autobuff nodig voor pala's (net zoals de oude autobuff, die werkte fijn), iemand een tipje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Ik haat die patches er zitten altijd buggies in, gisteren ging ik 3x dood, ik 5 min lopen na me lijk kom ik daar kan ik niet ressen :P pfff en dat 3 keer. Maar goed ik vindt het nieuwe Fp systeem wel heel erg Fijn. Goh toch nog iets goeds gezegt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:08:
Het regende bij ons gisteravond in STV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was meer de lag die weer eens gezellig opdook, snap niet wat blizz doet tijdens maintenance, maar goed kan het nooit niet zijn als iedereen op de server rondwaggelt met een latency van 5-6k

Nog een wonder dat we razorgore neer hebben kunnen krijgen.

die weereffecten ook nog maar weinig van gezien, maar dat komt bijtijds wel denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks krijgen we system messages als deze:

Weather forecast:

Low pressure swept ashore on the Wetlands, bringing rain to Arathi Highlands and Hinterlands.

A cold front also brought rain to Loch Modan and Badlands, while rain and snow showers dampened the Dun Morogh.

Heavier rain and some thunderstorms developed through Elwyn Forrest and Duskwood, with fast-moving showers and hail in Stranglethorn Vale. A few funnel clouds were reported.

Heb overigens nog niets gezien van het weer, maar het zal me niets verbazen als Blizz dat soort dingen uit kan zetten als de server belasting stijgt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:47:
Ik haat die patches er zitten altijd buggies in, gisteren ging ik 3x dood, ik 5 min lopen na me lijk kom ik daar kan ik niet ressen :P pfff en dat 3 keer. Maar goed ik vindt het nieuwe Fp systeem wel heel erg Fijn. Goh toch nog iets goeds gezegt O-)
Wat ik nog het meest haat na zo,n patch is dat het inloggen altijd zo traag is, gisteren was het ook weer zover lang wachten en een verhoogde kans om te disconnecten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Maar weet men nu wat kan je met Hallowed Brazier kan doen. Het wordt verkocht voor 120G bij de vendors in EPL en WPL. Heb er namelijk 1 gekocht :9 , want ik hoorde dat je het nodig had voor een nieuwe armor, bla bla bla en kan er nu niks mee doen. |:( Heb gisteravond zitten spammen in EPL / WPL / IF, maar niemand wist het. misschien weet 1 van jullie het wel. :9~

Een linkie voor de belangstellende:
http://www.wowguru.com/db/items/hallowed-brazier-id22014

[ Voor 13% gewijzigd door Lord_Salo op 30-03-2006 09:31 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Lord_Salo schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:24:
Maar weet men nu wat kan je met Hallowed Brazier kan doen. Het wordt verkocht voor 120G bij de vendors in EPL en WPL. Heb er namelijk 1 gekocht :9 , want ik hoorde dat je het nodig had voor een nieuwe armor, bla bla bla en kan er nu niks mee doen. |:( Heb gisteravond zitten spammen in EPL / WPL / IF, maar niemand wist het. misschien weet 1 van jullie het wel. :9~

Een linkie voor de belangstellende:
http://www.wowguru.com/db/items/hallowed-brazier-id22014
Dan zal het waarschijnlijk wel nodig zijn om je tier0 naar tier 0.5 up te graden, denk je niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Thijs schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:33:
[...]

Dan zal het waarschijnlijk wel nodig zijn om je tier0 naar tier 0.5 up te graden, denk je niet? :p
Om je Tier 0 up te graden, kan je namelijk de questline ophalen bij de "King" in IF. Ik denk niet dat dit ermee te maken heeft. denk ik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 11:57
Lord_Salo schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:36:
[...]

Om je Tier 0 up te graden, kan je namelijk de questline ophalen bij de "King" in IF. Ik denk niet dat dit ermee te maken heeft. denk ik......
Moet je, om deze quest te starten, in het bezit zijn van de volledige tier 0 set?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Masch schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:41:
[...]

Moet je, om deze quest te starten, in het bezit zijn van de volledige tier 0 set?
nee, hoeft niet, maar handig is het wel, dat je je valor bracers heb..

1e Q is 15 winterspring blood
20g
valor bracers.

als je die inleverd, krijg je je bracers of heroism..

persoonlijk doen ze onder voor valor. en ik vind het jammer dat je ze in moet leveren.. aangezien je je setbonus kwijtraakt met inlevering van items...

modpack van ometh is uit. paar kleine bugs nog, maar daar word aan gewerkt..

http://www.onlinearmada.c...iewdownloaddetails&lid=12

[ Voor 15% gewijzigd door BootVluchteling op 30-03-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:41:
[...]

nee, dat is niet nodig, wel moet je in het bezit zijn van de bracers, aangezien je die als eerste gaat upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17-09 20:49
Als je gaat zoeken op allakhazam zie je dat die brazier WEL nodig is voor de upgrades ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT_RA & CT_CORE zijn op de CT site ook al weer geupdate en draaien zonder probs. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:51:
[...]

nee, dat is niet nodig, wel moet je in het bezit zijn van de bracers, aangezien je die als eerste gaat upgraden :)
Grr, dan moet ik maar Dreadmist bracers weer gaan scoren, aangezien ik ze geDE'ed heb, omdat ik Felheart bracers heb. Maarjah het houd me bezig, aangezien ik (wij) toch geen leven hebben. 8)

ohja, DM bracer zijn BoE, dan zal ik maar een set in AH proberen te scoren. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Lord_Salo op 30-03-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:15:

gelukkig had ik voor mijn belangrijkste addon (Flexbar) maar een kleine scriptfix nodig
van het weekend maar even de laatste beetjes bij elkaar zoeken die ik nu mis
En hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag want ik mis het nu al na 1 dag ;) die standaard extra balken van Blizz kan ik niet me werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
pffft upgraden van je tier0 setjes is een pain in teh ass

Zie hier de link naar een guide:

http://www.wowwiki.com/Tier_0.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hom3r schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:09:
[...]

En hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag want ik mis het nu al na 1 dag ;) die standaard extra balken van Blizz kan ik niet me werken
ik heb zelf 2 stukjes code toegevoegd zowel aan het begin als aan het eind
zelfde wat andere mensen ook gedaan hebben,

ook iemand heeft hem online gezet http://pride.r12n.org/flexbar.zip

echter heeft hij hetzelfde probleem wat ik nu heb :P dus dit is maar een tijdelijke fix

het betreffende probleem is dat je af en toe geen action meer van een button kan slepen, je kan er wel een andere in hangen, maar je kan de huidige er niet uitslepen

wachten is dus op een officiele fix maar dit voldoet wel tijdelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

echt nietmand had last van onyxia?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
DrProctor schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:21:

Maar ik lees nergens dat ik die ellendige Hallowed Brazier nodig hebt. Denk dat ik een miskoop heb gedaan van 120G, maarjah. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:21:

tja, als je geen mc guild hebt is dit toch echt een van de betere oplossingen om je gear een beetje te upgraden.

en tier 0.5 zit redelijk dicht tegen tier 1 aan, alleen ziet het er lelijker uit.

Baron run binnen 45 minuten ziet er wel heel erg leuk uit hoor :)

hoor al die PuG's al whinen dat ze het niet kunnen halen, terwijl het goed te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:12:
[...]

helemaal gelijk inderdaad wij zijn redelijk casual en stellen niet zoveel eisen, maar de beste guild op onze server stelt zelfs eisen aan je tijden online / pc etc etc en groot gelijk hebben ze voor hun is het haast meer dan een spel en daar zitten ze niet te wachten op mensen die casual willen spelen.
Oh wij zijn nog niet eens zo erg hoor. Alterac Deviants bij ons heeft een telefooncirkeltje die ze aflopen als er een ORB spawned, en er zitten altijd wel 2-3 members + een warlock bij alle 4 de GD spawnspots ingelogd ;p

Wij forceren ook geen talentspecs en als je een kutpc hebt word je uitgelachen op comms als je weer es crashed. Wij hebben gewoon nog vrijdag "vrij" en zaterdag is een easymode dag, doen we ZG en AQ20 of zo, net waar we zin in hebben.
BootVluchteling schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:53:
[...]

reactie op wat ik zei.. dat een full blue niet onder doet voor een BWL tier 2.. en dat het niet al teveel moeite is om een blue te equipen als MC op farm heb, en complete run in 3 uur doet..
1) Mensen in full blues doen WEL onder voor iemand in BWL gear, is het niet meer stats/dps/regen dan is het wel de ervaring die je krijgt als je die BWL gear verovert.

2) Het is WEL veel moeite om iemand zijn gear helemaal op te krikken:
Ten eerste moet ik dan voor jou een instance doen waar ik zelf niets meer uit hoef na het ruim een jaar lang elke week gedaan te hebben.
Ten tweede ben je afhankelijk van droprates. Ik kan je vertellen dat wachten op de juiste drop HEEL ERG IRRITANT kan zijn.
Ten derde kan de combinatie van beide bovenstaande feiten ervoor zorgen dat ik 3+ uur per week, waarschijnlijk meerdere weken, extra kwijt ben aan een raid waar 90% gedisenchanted wordt, puur en alleen om jou een beetje aan te kleden.

Noem me maar pessimistisch, maar tenzij je een hele goede vriend van me bent waarvan ik WEET dat 'ie het waard is gebeurt dit gewoon niet. Burned too many times, zeg maar ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:28:
[...]

tja, als je geen mc guild hebt is dit toch echt een van de betere oplossingen om je gear een beetje te upgraden.

en tier 0.5 zit redelijk dicht tegen tier 1 aan, alleen ziet het er lelijker uit.

hoor al die PuG's al whinen dat ze het niet kunnen halen, terwijl het goed te doen is.
Ze zeuren teveel in plaats van te spelen, Strat Baron was altijd al goed te doen met 5man party.
Zal nu wel vele malen makkelijker zijn. Heb gisteren 2 runs UBRS 10man gedaan. 8) 8)

1 whipe en beginnen te gelijk te zeuren over repaircosts, ja dan moet je maar niet meegaan en murlocks gaan slachten in Elwynn Forest ofzo, dan heb je minder repaircosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al een werkende decursive? :? Gister onze bwl raid moeten schrappen omdat de helft niet kon inloggen en en de andere helft geen werkende decursive had.. :/ en perl geeft me in raid ook om de 5 sec een error, zat gister in AV ff hola nova spammen maar kreeg om de 5 sec een perl error :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:28:
[...]

Sorry hoor, maar een Baron run in 45 minuten met 5 man is volgens mij echt niet te doen voor de normale spelers. Ik deed voorheen redelijk vaak een Baron run met 10man en dan deden we er al 50minuten over, en dan hadden we er echt een hoog tempo in zitten.. bijna non stop fighting.. Hoe kan het dan met 5 man in 45 minuten?

Kan je rechtstreeks naar Baron dan? Of moet je ook al die mini bosses verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
in mijn omethpack zit de nieuwe decursive die afaik werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
racure van de nieuwe CT_Raid werkt nog gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heb nog steeds dat gezeik met CT_raid..

hebben jullie het ook, dat als je in een raid zit, en je SHIFT-sleept de hele raid group, dat een gedeelte wegspringt, die je niet meer terug kan plaatsen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paradoXical schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:12:
[...]

[...]

Dit is de Combinatie: (Voor pure combat)

Main Hand:
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=21650

Off Hand:
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=19866

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:44:
[...]

Sorry hoor, maar een Baron run in 45 minuten met 5 man is volgens mij echt niet te doen voor de normale spelers. Ik deed voorheen redelijk vaak een Baron run met 10man en dan deden we er al 50minuten over, en dan hadden we er echt een hoog tempo in zitten.. bijna non stop fighting.. Hoe kan het dan met 5 man in 45 minuten?

Tis toch eigenlijk wel ironisch: Ze introduceren quests om Tier 0 up te graden naar Tier 0.5 voor de casuals die niet kunnen/willen raiden, maar je hebt zowat Tier 2 raidgear nodig om die quests te kunnen doen ;)

Je merkt ook gelijk dat sommigen gelijk niks meer kunnen. Weten niet dat Baron zichzelf healed met de skeletjes, kunnen Drakk niet zonder de kite naar Beast room trick (conflag -> tweede tank? huh?) etc. 5 man Baron/Gandling is nu best te doen, en die epic droprates schijnen echt serieus omhoog gegaan te zijn, 3-5% soms zelfs. Ik wil nog best een Felstriker als off-hand of die staf van Gandling voor m'n lockje strax hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

tis vanaf de 3e gate en die bosses zal je moeten verslaan om bij de baron te komen om die gate te openen. Maar met 5 man kan je wel iets makkelijker groepjes mobs overslaan zonder te agroen. Tenminste als iedereen luistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

what about bidmod? is daar al werkende versie van? kan atm niet eens escape drukken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wat is btw nou het nut van de herbbag, engineeringbag enzo.?

heb je een 12 slot herbbag.. mijn tas zit meestal met 12 herbs bezet.. maar als ik dan een 12 slot herb bag koop, ben ik 4 normale slots kwijt, en ik kan niets anders dan herbs erin mikken..? wat snap ik nou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:23:
[...]

ik heb zelf 2 stukjes code toegevoegd zowel aan het begin als aan het eind
zelfde wat andere mensen ook gedaan hebben,

ook iemand heeft hem online gezet http://pride.r12n.org/flexbar.zip

echter heeft hij hetzelfde probleem wat ik nu heb :P dus dit is maar een tijdelijke fix

het betreffende probleem is dat je af en toe geen action meer van een button kan slepen, je kan er wel een andere in hangen, maar je kan de huidige er niet uitslepen

wachten is dus op een officiele fix maar dit voldoet wel tijdelijk
Dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
se7en schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:25:
echt nietmand had last van onyxia?
Ja mijn Broertje en zijn guild hadden in 1 klap een totale whipe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hom3r schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:11:
[...]

Ja mijn Broertje en zijn guild hadden in 1 klap een totale whipe...
ik kan helaas nog geen hele guild oneshotten :+

voor priests is de update leuk, maar wel veel gezeik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
BootVluchteling schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:08:
wat is btw nou het nut van de herbbag, engineeringbag enzo.?

heb je een 12 slot herbbag.. mijn tas zit meestal met 12 herbs bezet.. maar als ik dan een 12 slot herb bag koop, ben ik 4 normale slots kwijt, en ik kan niets anders dan herbs erin mikken..? wat snap ik nou niet?
Je hebt zo wel eens van die mensen die een dagje gaan harvesten. Meer plaats is dan zeker zo prettig :-) (4x24 is hoop plaats voor bloemetjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
BootVluchteling schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:14:
[...]

geen idee man ik ben er nog nooit geweest hij zei alleen dat het gebuged was en dat iedereen ineens dood was, dus zijn ze maar Mc gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 09:42
__IcE__ schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:15:
[...]

Je hebt zo wel eens van die mensen die een dagje gaan harvesten. Meer plaats is dan zeker zo prettig :-) (4x24 is hoop plaats voor bloemetjes)
Hij bedoelt dat ie dan net zo goed een normale 12s bag kan pakken, want als hij maar 10 stackjes herbs heeft, heeft ie nog wat vrij voor andere shit. Hij moet het echter zo zien, die 12s herb bag is voor low lvls die pas 10 max andere bagslots hebben, als lvl 60 koop je natuurlijk een 24s ofzo en da's lekker vol te knallen met herbs natuurlijk.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier eigenlijk ook wel mensen die op de realm ' Ahn qiraj' spelen want dat heb ik echt nog NOOIT voorbij horen komen

t lijkt wel of ik de enigste van GOT er rond aan het sjokken ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:14:
[...]

Al onze priests waren steeds OOM in AQ omdat ze Holy Nova liepen te spammen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 09:42
Btw is holy inmiddels ook een beetje ok voor solo grinden? Ik heb m'n talents nog niet ingedeeld maar zit erover te twijfelen voor een 32 disc/20 holy build te gaan. Ben echter pas 48, dus als ik daarmee m'n solo grinding mee gimp zie ik er liever nog even vanaf en ga ik wel weer shadow. Iemand een suggestie?

Nog een vraagje daarover: als ik holy ga zit ik te twijfelen tussen 3/3 blessed recovery of 2/2 healing focus + 1/3 imp renew; iemand die me kan vertellen of blessed recovery de punten waard is?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:19:
[...]

Hij bedoelt dat ie dan net zo goed een normale 12s bag kan pakken, want als hij maar 10 stackjes herbs heeft, heeft ie nog wat vrij voor andere shit. Hij moet het echter zo zien, die 12s herb bag is voor low lvls die pas 10 max andere bagslots hebben, als lvl 60 koop je natuurlijk een 24s ofzo en da's lekker vol te knallen met herbs natuurlijk.
Nice man.

Kan je die bags ook gewoon in de bagslots van de bank dumpen? Zo ja, dan scoor ik die even 1. Heb ze alleen nog nergens gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
[...]

Die 45 minuten tellen pas vanaf de gate waar het event begint met al die abominations (juist voor Ramstein dus). Perfect te doen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:27

DinX

Motormuis

porn schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:22:
Btw is holy inmiddels ook een beetje ok voor solo grinden? Ik heb m'n talents nog niet ingedeeld maar zit erover te twijfelen voor een 32 disc/20 holy build te gaan. Ben echter pas 48, dus als ik daarmee m'n solo grinding mee gimp zie ik er liever nog even vanaf en ga ik wel weer shadow. Iemand een suggestie?

Nog een vraagje daarover: als ik holy ga zit ik te twijfelen tussen 3/3 blessed recovery of 2/2 healing focus + 1/3 imp renew; iemand die me kan vertellen of blessed recovery de punten waard is?
Blessed recovery is wel leuk bij het grinden. Zeker bij de wat "snellere" mobs (rogue-achtige mobs) die vaak critjes doen.

Ik heb zelf een 23/28 build nu

http://www.worldofwarcraf...0202015200000000000000000

En solo gaat dat erg goed nu. Holy fire, SW:P, smite, holy fire,... en je hebt ze zo dood. Om de 3-4 mobs even drinken dan wel. Beetje holy mage ben je dan :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:20:
zijn er hier eigenlijk ook wel mensen die op de realm ' Ahn qiraj' spelen want dat heb ik echt nog NOOIT voorbij horen komen

t lijkt wel of ik de enigste van GOT er rond aan het sjokken ben :D
Ik heb daar een lvl2 mage aangemaakt toen de me server plat lag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Kapoen schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:25:
[...]

Die 45 minuten tellen pas vanaf de gate waar het event begint met al die abominations (juist voor Ramstein dus). Perfect te doen :)
....
Bij mij begon de counter te lopen bij het openen van de eerste gate Stratholme in hoor...
As in: spiderbitch, baroness, maleki en de rest moeten gekilled worden binnen 45mins.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:25:
[...]

Volgens mij is het toch echt de tweede gate, dus dat je de drie piramides nog es mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:33:
[...]

Ik heb daar een lvl2 mage aangemaakt toen de me server plat lag :(
ja dat schiet ook op , lol :D
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.