Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.004 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:41:
[...]
jij niet maar bepaalde classes gaan dingen wel missen dingen als overhealing prevention ga ik zeker missen met mn priest oke dan maar meer opletten maar word lastiger.
En als ze decursive ook echt verwijderen word dat wel heel pittig, ben benieuwd hoe een nieuwe raid dan bv luci neer moet krijgen dat word behoorlijk pittig
AutoBuff ga ik ook zeker missen. Niets is lekkerder voor een mage als automatisch gebuffed te worden. Overige zaken die 'auto' gaan, mogen inderdaad in de ban.

Zoals te lezen is op de site die ik net poste:
Decursive
This addon is not blicked, a varient that hooked movement for auto-dispell is blocked however

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:59:
[...]

Eehm diegene in dat filmpje heeft echt wel imba gear aan, moet je niet vergeten. Ik heb redelijk wat gear aan (aardig wat cloth) en krijg met ToEP (zhc moet nog komen, wordt steeds voor m'n neus weggekaapt) sf crits van ongeveer 2-2.1k. Hij krijgt hits van 2.8k, dus verwacht ik items als ToEP, ZHC, Staff of the Shadow Flame, etc.

Voor close combat heb je o.a. nature's grasp en je 'gewone' roots, maar tis tricky
Dus balanced is alleen leuk icm leuke gear. Kan ik dan beter voor feral gaan + restoration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

There is now a fourth item in the Stormshroud Armor set: Stormshroud Gloves
Iemand al enig idee waar het pattern hiervoor te vinden is? Ik kan er nog nergens iets van vinden.
Ik heb net mijn Stormshroud set compleet en ben er helemaal trots op :) Wil nu natuurlijk wel compleet blijven.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme!! Autobuff heb ik echt nodig!! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorkeur gaat naar resto(ben ik ook + een beetje balance), ik vind het we leuk om een ondersteundende class te zijn.

Ik innervate priests
Ik heal party members
Ik Tank op de Major Domo Ex fight
Ik entangle in AQ
En ik doe balance damage waar nodig

En nu met de nieuwe feralheart gear(4 x epic + 4 xblue) op komst kun je toch je mannetje staan in Feralform

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe je MC phase van Razorgore handmatig kunt verbreken, als dat uberhaupt mogelijk is? Kort gezegd, komt het er op neer dat als Razorgore op een bepaalde plaats is we de MC willen verbreken zodat de aggro gericht op Razorgore over gaat op de Orb controller die dan begint met kiten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:59:
Verdomme!! Autobuff heb ik echt nodig!! :( :( :(
Werkt dit niet :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:00:
Heeft iemand een idee hoe je MC phase van Razorgore handmatig kunt verbreken, als dat uberhaupt mogelijk is? Kort gezegd, komt het er op neer dat als Razorgore op een bepaalde plaats is we de MC willen verbreken zodat de aggro gericht op Razorgore over gaat op de Orb controller die dan begint met kiten. Iemand een idee?
de controller moet gewoon even op X drukken (zodat hij gaat zitten) dan word the MC verbroken. let wel op dat de controller GEEN control meer kan nemen op razorgore door een of andere debuff van 2? minuten. (soort cooldown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik insomniax, en deze bevalt me erg goed.
Alleen vorige keer na een grote update was die ook aardig gescrewed.

Dus ik hoop maar dat d emod ontwikkelaars niet stil hebben gezeten tijdens de de testrealm fase en dat ze snel (morgenvroeg ofzo) alweer nieuwe mods hebben :)

En idd een leven zonder decursive wordt aardig lastig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:07:
[...]

de controller moet gewoon even op X drukken (zodat hij gaat zitten) dan word the MC verbroken. let wel op dat de controller GEEN control meer kan nemen op razorgore door een of andere debuff van 2? minuten. (soort cooldown)
Je bent een topper! Thx man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:52:
[...]

Dus balanced is alleen leuk icm leuke gear. Kan ik dan beter voor feral gaan + restoration?
Klopt, maar goed feral gear is ook nog wel lastig te vinden, maar je kan redelijke items vinden in ubrs/scholo/strat/DM.
Resto gear is redelijk eenvoudig te vinden (vooral als je MC in gaat, gewoon cenarion nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

threedrules schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:43:
zijn er nog meer mensen die op genjuros spelen ?
Sup

Zal me heel erg benieuwen wat onze priestjes van 1.10 vinden, ze waren nogal enthousiast bij de bekendmaking van de changes. Es ff zien hoeveel ze verbeterd zijn morgen, gelijk weer even AQ in :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:52:
[...]

Hangt er vanaf wat je voorlopig nog veel gaat doen. Als je nog veel solo gaat harvesten voor rep/gold of iets dergelijks zou ik zeker voor feral gaan de komende tijd. resto zuigt wat dit betreft.
Maar zit je een een grote guild en ben je van plan veel te gaan raiden dan is resto zeker een goede en misschien wel de beste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:29
kan iemand zn build posten die hij gaat nemen in 1.10? ik heb het dan alleen ff over de priests..

ik weet mijn god nog niet hoe ik ga speccen.. hoe maken jullie je keuze? doen jullie dit alleen, of samen met priests in de guild..? ik ben nu 31/15/5 gespecced (5 spirit tap)

ik wil sowieso bijna (of geen) punten in shadow pompen.. spirit tap is toch twijfelgevalletje, maar als ik een key-talent mis, geef ik spririt tap ervoor op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu nog wel, vanaf morgen (tijdelijk :?) niet meer dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Killua schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:40:
[...]

Hangt er vanaf wat je voorlopig nog veel gaat doen. Als je nog veel solo gaat harvesten voor rep/gold of iets dergelijks zou ik zeker voor feral gaan de komende tijd. resto zuigt wat dit betreft.
Maar zit je een een grote guild en ben je van plan veel te gaan raiden dan is resto zeker een goede en misschien wel de beste keus.
Naah balance dan ftw, zonder zhc op plaats 6-8 in dam meters (en ja niet alleen mijn eigen meters, maar ook van anderen) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killua schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:40:
[...]

Ben voorlopig nog aan het levelen dus het is voornamelijk gericht op questing en harvesting. Maar als ik de kans krijg om iemand in pvp lastig te vallen dan doe ik dat zeker.
Dus vandaar dat ik ga voor 0/30/21. NS voor een instant heal en dan weer verder in cat of bear.

Dus Feral voor de dmg en resto voor survival. Met name voor mijzelf en eventueel partymembers.

Guild heb ik nog niet maar ben ook pas weer opnieuw begonnen. Als er nog mensen zijn met een leuke guild op Dentarg dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Raggy down!! whoot!
1e poging ff geprobeerd zonder pots, sons nog een keer oefenen. Ging lekker chaotisch dus goed genoeg om potted te proberen ;)
Daarna 18 pots/food buffs(!!) achterover gewerkt.. 9.2k HP whoot.. 334 fire res.. Come hit me u big fiery fooker :p
Bij sons op 40%.. 1 son levend na emerge... >> full nuke.
ongeveer 20/25 sec over voor 2e sons.
1e kill voor The Old Garrison op Dunemaul!! yaaay

Afbeeldingslocatie: http://i16.photobucket.com/albums/b12/Martin3360/RaggyDown.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:20:
Gister Raggy down!! whoot!
1e poging ff geprobeerd zonder pots, sons nog een keer oefenen. Ging lekker chaotisch dus goed genoeg om potted te proberen ;)
Daarna 18 pots/food buffs(!!) achterover gewerkt.. 9.2k HP whoot.. 334 fire res.. Come hit me u big fiery fooker :p
Bij sons op 40%.. 1 son levend na emerge... >> full nuke.
ongeveer 20/25 sec over voor 2e sons.
1e kill voor The Old Garrison op Dunemaul!! yaaay

[afbeelding]
grats hoor en hadden jullie geen lbrs fire buff gehaald want dacht scheelt ook behoorlijk voor de survival van je raid groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imho, raggy is toch goed te doen in de normale outfit + een pod?? Zo ondervind ik hem tenminste :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:36:
Imho, raggy is toch goed te doen in de normale outfit + een pod?? Zo ondervind ik hem tenminste :9
een beetje fire gear is toch wel lekker zeker de melee en met zo een lbrs buff en pala aura zit je aardig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het altijd aan ons lag of ergens anders aan maar altijd als we speciale buffs gebruiken (Ony/Nef, Hakkar, LBRS) ging het enorm mis bij ons terwijl we vervolgens raggy neerhaalde zonder enige extra buff. Sindsdien gebruiken wij ze eigenlijk niet meer ^^

Vanavond Nef trouwens, word de tweede goede dag van pogingen, moet zelf werken :( dus hoop dat het een beetje goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
reddevil schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:10:
[...]

Naah balance dan ftw, zonder zhc op plaats 6-8 in dam meters (en ja niet alleen mijn eigen meters, maar ook van anderen) >:)
Dan moet je echt imba gear hebben of hele slechte rogues/hunters. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs een druid niet echt hoeft te healen en moonfire blijft knallen (als hij balance specced is) kan er heel veel DPS worden gedaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:04

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:00:
ALs een druid niet echt hoeft te healen en moonfire blijft knallen (als hij balance specced is) kan er heel veel DPS worden gedaan. _/-\o_
Erg leuke gameplay ook, afwisselend enzo.

Moonkin Druids 8)7

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
xavius down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel meer servers zijn down... kwestie van weer geduld hebben dus :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:10

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:51:
[...]

nu nog wel, vanaf morgen (tijdelijk :?) niet meer dus
Uhm... als je goed leest is deze 1.10 compatible ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
heb ik niet, ik sta stil tussen boze naga's......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:08:
heb ik niet, ik sta stil tussen boze naga's......
Zucht, helpt het om hier te posten ? Nee.
Is het tegen de normale regels om hier te posten als iets down is ? Ja
Boeit iemand het ook maar iets dat jij daar staat ? Nee
No flame, maar het is zo nutteloos ;)

@Ontopic, welke guild heeft nog meer problemen met CT_RaidTracker? Bij ons gaat dat ding vaak over de zeik, merged 2 raids ineens, raids verdwijnen.. en meer van dat gebeuren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Darn, net nu m'n abo tijdelijk op ijs gaat komt 1.10 uit :/

Maar ja, heb ik weer wat te beleven als ik over een paar maandjes terug kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup dan voel je hoe het is om mage te zijn... go go button bash! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders ook MEGA lag op realm Thunderhorn?

Ik werd er zojuist uitgegooid, en nu sta ik maar te wachten op reactie Authenticating......

(Waarom nu.... om 2 uur heb/had ik dus een BRD run :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb komt patch 1.10 morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:27:
[...]

grats hoor en hadden jullie geen lbrs fire buff gehaald want dacht scheelt ook behoorlijk voor de survival van je raid groep.
Nee, geen LBRS buff (heel niet meer aan gedacht eigenlijk :X), wel hadden we de Ony buff gehaald.. maar natuurlijk vraag je je dan af waar die extra 2 Destroyers en die Firelord vandaan komen (dont even ask ;))
Buff waren we dus na Garr's room al weer kwijt.. achja.. we hebben wel gelachen :)
Een uur nadat we binnen waren hadden we Domo weer down (we hadden zondag al gecleared tm Domo). De snelheid begint er een beetje in te komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat hij al wel ergens gesteld is, maar toch even een vraagje: Heeft iemand die exacte mod van dat MC in 72 minuten filmpje kunnen vinden? Ik vind die er echt heerlijk uitzien voor mijn rogue..

3 tries op raggie gehad, maar de dps moet echt omhoog: 52% bij de sons en we moeten ook nog het een en ander aan tactieken uitwerken :s

btw, wordt die lbrs buff nu generfd bij 1.10? ik ving laatst zoiets op namelijk?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:16:
Als ik het goed heb komt patch 1.10 morgen?
ja 1.10 komt morgen, maar dat had je al kunnen raden gezien het feit dat het vandaag de laatste dg is van de testrealm :P

naja, guild gata vanavond fankriss proberen denk ik :) ik gaiig niet mee, ga karten dus ja ;p

fankriss lijkt me overigens niet zo moeilijk, huhuran daarintegen zie ik mensen die problemen ermee hebben, gezien je er nature res voo rnodig hebt :P

en ik heb nog helemaal nix gefarmed afgezien van the calling.

Toch van het weekend maar eensmaraudon soloen voor wat nr items.

EDIT: mr italie

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3268

als je alles goed doet komt het er ongeveer

zo

uit te zien

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:20:
Daarna 18 pots/food buffs(!!) achterover gewerkt.. 9.2k HP whoot.. 334 fire res.. Come hit me u big fiery f
[afbeelding]
Is het je niet opgevallen dat net als 16 debuff slots jij maar 16 buff slots hebt, en je dus 2 buffs kwijt bent geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

RaseriaN schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:11:
[...]

Is het tegen de normale regels om hier te posten als iets down is ? Ja
Boeit iemand het ook maar iets dat jij daar staat ? Nee
No flame, maar het is zo nutteloos ;)

@Ontopic, welke guild heeft nog meer problemen met CT_RaidTracker? Bij ons gaat dat ding vaak over de zeik, merged 2 raids ineens, raids verdwijnen.. en meer van dat gebeuren :(
Is het tegen mijn regels om gezeur over mods te posten ? Ja.
Boeit het mij of jij problemen hebt met CT_Raidtracker ? Hell No
No flame, maar what goes around, comes around.

Je kan best iets genuanceerder doen.

Owja: nofi enzow

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:43

The Legend

*Plop*

On_E schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:01:
[...]

Erg leuke gameplay ook, afwisselend enzo.

Moonkin Druids 8)7
Nee heals spammen is afwisselend 8)7

Zo heeft elke support class dat.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is er iets aan de hand.....
Patch 1.10 komt morgen pas vrij, heb ook niets gelezen over 'maintenance' maar klopt het dat alle realm offline zijn?

Kan er iemand wel inloggen?

Realmstatus pagina: http://worldofwarcraft.com/realmstatus/lowbw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
US krijgt vandaag de patch al

die link is naar de US server status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:31:
Ligt het aan mij of is er iets aan de hand.....
Patch 1.10 komt morgen pas vrij, heb ook niets gelezen over 'maintenance' maar klopt het dat alle realm offline zijn?

Kan er iemand wel inloggen?

Realmstatus pagina: http://worldofwarcraft.com/realmstatus/lowbw.html
US server pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08
jarnotjuh schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:32:
Ben nu echt benieuwe wanneer de betaalde transfers ingaan, dan transfer ik me paladin/warrior/rogue ook hierheen, full char screen ftw.
Too addicted... >.<
Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen als de character name op die server al bestaat. Gaat het dan niet door of mag je dan een nieuwe nickname uitkiezen of is de huidige eigenaar van nickname zijn nickname gewoon kwijt :? :? ??

Maar roze gnomes is wel lachuh, maar mn persoonlijk voorkeur is toch gnomes met zwart haar :D
En mn female Troll heeft wit haar en lijkt wel een een beetje op een Nightelf nu :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Wouter schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:25:
[...]

Is het tegen mijn regels om gezeur over mods te posten ? Ja.
Boeit het mij of jij problemen hebt met CT_Raidtracker ? Hell No
No flame, maar what goes around, comes around.

offtopic:
Appels met peren vergelijken enzo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Wouter schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:25:

Hij's duidelijk ;)
Neh, ik kan wel iets netter posten daar geef ik je gelijk in.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRaakje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:23:
[...]

Is het je niet opgevallen dat net als 16 debuff slots jij maar 16 buff slots hebt, en je dus 2 buffs kwijt bent geraakt?
Dat dacht ik dus ook, dus ik had voorzichtig na nr 16 een niet zo belangrijke genomen, en die kwam op mn buff lijst erbij. 17 op dat moment dus. Daarna nog een food buff genomen, maar die kwam er inderdaad niet bij.
Zit nu te denken.. Sharpening stones vallen onder je eigen normale buffs? of staat dar er weer los van..
zoniet zal dat idd de 16 grens geweest zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:22:
[...]

EDIT: mr italie

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3268

als je alles goed doet komt het er ongeveer

zo

uit te zien
danku :) .. Ik zal straks eens gaan sleutelen als ik weer thuis ben :Z .. Hopelijk morgen eindelijk de gates open bij ons.. Unit moet alleen nog even gauw BWL in 5 uurtjes doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Thijs schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:56:
[...]

Dan moet je echt imba gear hebben of hele slechte rogues/hunters. :p
naah onze rogues en hunters ownen ook, maar 't gevecht op de dam meters gaat meestal tussen

- mages- 1 of 2 locks
- rogues
- hunters
- warriors (2 a 3 warriors meestal op dps en in bv ZG tanken ze gewoon 2h)
- moi sinds kort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:19:
[...]

Nee, geen LBRS buff (heel niet meer aan gedacht eigenlijk :X), wel hadden we de Ony buff gehaald.. maar natuurlijk vraag je je dan af waar die extra 2 Destroyers en die Firelord vandaan komen (dont even ask ;))
Buff waren we dus na Garr's room al weer kwijt.. achja.. we hebben wel gelachen :)
Een uur nadat we binnen waren hadden we Domo weer down (we hadden zondag al gecleared tm Domo). De snelheid begint er een beetje in te komen nu.
maar killen jullie domo al op zondag en en dan een dag later nog een keer zodat je rag kan summonen? vind je dat niet zonde en zou je dan niet domo gewoon bewaren voor de dag erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:36:
[...]

Dat dacht ik dus ook, dus ik had voorzichtig na nr 16 een niet zo belangrijke genomen, en die kwam op mn buff lijst erbij. 17 op dat moment dus. Daarna nog een food buff genomen, maar die kwam er inderdaad niet bij.
Zit nu te denken.. Sharpening stones vallen onder je eigen normale buffs? of staat dar er weer los van..
zoniet zal dat idd de 16 grens geweest zijn ;)
Shapening stone? Dan mis je WF gekkie!
LAL, Alliance, nvm :cry:

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Nu online
reddevil schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:41:
[...]

naah onze rogues en hunters ownen ook, maar 't gevecht op de dam meters gaat meestal tussen

- mages- 1 of 2 locks
- rogues
- hunters
- warriors (2 a 3 warriors meestal op dps en in bv ZG tanken ze gewoon 2h)
- moi sinds kort ;)
haha in de MC raids van mijn guild sta ik altijd 1e of 2e ^^
de enige die af en toe 1e wil staan is een lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
@Ontopic, welke guild heeft nog meer problemen met CT_RaidTracker? Bij ons gaat dat ding vaak over de zeik, merged 2 raids ineens, raids verdwijnen.. en meer van dat gebeuren
Ik heb t zelfde, sommige raids verschijnen niet (vnml mc raids), gelukkig werkt het bij degene onze rolls bijhoud wel goed (we gebruiken geen dkp maar een oplopende roll, zo hebben guildies die voor het eerst met ons meelopen ook kans wat te winnen)
Misschien dat hij al wel ergens gesteld is, maar toch even een vraagje: Heeft iemand die exacte mod van dat MC in 72 minuten filmpje kunnen vinden? Ik vind die er echt heerlijk uitzien voor mijn rogue..
Als je dat filmpje van de axemen bedoeld: dat is reborn ui

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word niet zo blij dat patch morgen komt, paar dagen terug nog de NR ring van een groene draak gekregen en gisteren AQ rep gekregen van unfriendly naar honored.. was dus zoon 11000xp voor ring en 3x6600xp voor de AQ ring, had me dan toch weer wat $ opgeleverd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:47:
[...]

maar killen jullie domo al op zondag en en dan een dag later nog een keer zodat je rag kan summonen? vind je dat niet zonde en zou je dan niet domo gewoon bewaren voor de dag erna?
Normaal idd wel.. maar we hadden voor deze serieuze Rag poging ons beste team samengesteld qua gear/ervaring.
(We draaien normaal op een rooster, beginnen binnenkort met 2 MC runs tegelijkertijd om maar even aan te geven hoe groot we zijn ;))
Dus DKP wise was het eerlijk om Domo die zondag gelijk op zn gat te leggen. MC doen we nog steeds op 2 avonden, deze keer was voor het eerst dat we 9 bosses in 5 uur downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:02:
word niet zo blij dat patch morgen komt, paar dagen terug nog de NR ring van een groene draak gekregen en gisteren AQ rep gekregen van unfriendly naar honored.. was dus zoon 11000xp voor ring en 3x6600xp voor de AQ ring, had me dan toch weer wat $ opgeleverd :(
En als die patch pas over 2 weken gekomen was, dan had je wel die $ gekregen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

2 MC Runs tegelijk? Dolle he :)
Nouja bij ons zijn die plannen er ook alleen dan 2 teams van 20 en dan een wedstrijdje ;)
Ook een 10 man Onyxia zit in de pijplijn :) Lijkt me echt vet om zulke dingen uit te halen..

Eindelijk weer eens je best doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:23:
2 MC Runs tegelijk? Dolle he :)
Nouja bij ons zijn die plannen er ook alleen dan 2 teams van 20 en dan een wedstrijdje ;)
Ook een 10 man Onyxia zit in de pijplijn :) Lijkt me echt vet om zulke dingen uit te halen..

Eindelijk weer eens je best doen :P
in welke moeilijkheidsgraad valt onyxia..? moet je MC op farm hebben om een kans te maken enzo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

250+ members, 450+ characters. Zijn de grootste guild op de server
Heeft zn voor en nadelen natuurlijk. Voor gegank hoef je niet bang te zijn, omdat iedereen op de server ondertussen wel weet dat we binnen 2 min. ruim 10 man op elke plek kunnen hebben ;-)
(en om direct op onze KoS list te komen.. daar word je niet blij van >:))
Maar raid wise...tja.. ik heb dan het geluk als MT zijnde dat ik meestal wel overal in kom, maar zelfs ik sta op een 2 wekelijkse MC rotatie.
Het is iig altijd gezellig in /g :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:04:
[...]

Normaal idd wel.. maar we hadden voor deze serieuze Rag poging ons beste team samengesteld qua gear/ervaring.
(We draaien normaal op een rooster, beginnen binnenkort met 2 MC runs tegelijkertijd om maar even aan te geven hoe groot we zijn ;))
Dus DKP wise was het eerlijk om Domo die zondag gelijk op zn gat te leggen. MC doen we nog steeds op 2 avonden, deze keer was voor het eerst dat we 9 bosses in 5 uur downen.
toch zonde dat je domo dan nog een keer moet killen zonder loot.
En wij hebben nu al 2 mc raids lopen ;) de 2 kan je dan ook nog eens heen met je alt opzich best lekker.

Heeft iemand al een idee hoe die bags (hebalism en enchanting spullen) gaan heten en wat ze aan mats kosten want ik kan nergens info vinden.
BootVluchteling schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:30:
[...]

in welke moeilijkheidsgraad valt onyxia..? moet je MC op farm hebben om een kans te maken enzo..?
onyxia is wel pittig maar als je mc halverwege bent kan je al wel gaan kijken hoor.
Als je wat extra ranged mee neemt en mensen goed kunnen luisteren moet het wel goed gaan.
Zeker als alliance zijnde met fear ward.

[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 28-03-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:32:
[...]

250+ members, 450+ characters. Zijn de grootste guild op de server
Heeft zn voor en nadelen natuurlijk. Voor gegank hoef je niet bang te zijn, omdat iedereen op de server ondertussen wel weet dat we binnen 2 min. ruim 10 man op elke plek kunnen hebben ;-)
(en om direct op onze KoS list te komen.. daar word je niet blij van >:))
Maar raid wise...tja.. ik heb dan het geluk als MT zijnde dat ik meestal wel overal in kom, maar zelfs ik sta op een 2 wekelijkse MC rotatie.
Het is iig altijd gezellig in /g :+
En wat is de naam van je Guild ook al weer? Ben je nog nooit tegengekomen.. nou ja, ik ben het in ieder geval vergeten denk ik :P

Grootste guild ? Ahuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:06
Uit de patch notes:
* Detect Magic - This spell no longer triggers procs on the spell caster. This was being abused to land debuffs without getting on the creature's hate list.
Ik snap niet helemaal niet wat ze hier bedoelen, maar betekend dit dat we geen detect magic meer kunnen spellen zonder aggro te krijgen? Ik gebruik het namelijk altijd om mijn sheep target aan te geven.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Masch schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:37:
Uit de patch notes:

[...]

Ik snap niet helemaal niet wat ze hier bedoelen, maar betekend dit dat we geen detect magic meer kunnen spellen zonder aggro te krijgen? Ik gebruik het namelijk altijd om mijn sheep target aan te geven.
Nee een proc is een effect die optreed bij een "swing" of "cast", sommige wapens kunnen bijvoorbeeld fire damage geven bij willekeurige zwaai.

Het betekend dus dat Detect Magic niets meer doet, alleen het detecten van magic en de visualisatie. Je kan dus niet Detect Magic spammen om de mob te debuffen. (10 keer Detect Magic achter elkaar zodat het beest bijvoorbeeld zijn resistance verlaagt (stel dat dit het effect is dat je hebt)

[ Voor 11% gewijzigd door Justice op 28-03-2006 15:45 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:36:
[...]

En wat is de naam van je Guild ook al weer? Ben je nog nooit tegengekomen.. nou ja, ik ben het in ieder geval vergeten denk ik :P

Grootste guild ? Ahuh :D
Alliance kant iig... weet niet hoeveel leden AFGM op het moment heeft.
Guild heet The Old Garrison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:44:
[...]

mjah zijn zat guilds, maar niet super veel hollanders die farm status hebben op BWL :D
was gewoon nieuwsgierig :d hihi.

owjah ik HAAT alli's :P
Mjah wij zijn volledig hollands sprekend (NL/BE) en doen MC donderdag avond in een uurtje of 4.
Vrijdag Beginnen we in BWL, laatste keer was tot en met Chromaggus in 4,5 uur dus dat is redelijk farmen..
Dat we dan vervolgens 1,5 avond bezig zijn geweest met Nef laat ik ff achterwege ;)

Me mage gaat ook lekker vooruit, heb vande week me frostbolt rank 11 boekje gehad, samen met me +dmg zit ik nu rond de 920/940 frostbolts. Vanavond ffkes kijken of ik m'n +20 frost op me gloves kan laten doen en ik ben aardig op weg naar de 1k.

http://ctprofiles.net/77666

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Justice schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:44:
[...]

Nee een proc is een effect die optreed bij een "swing" of "cast", sommige wapens kunnen bijvoorbeeld fire damage geven bij willekeurige zwaai.

Het betekend dus dat Detect Magic niets meer doet, alleen het detecten van magic en de visualisatie. Je kan dus niet Detect Magic spammen om de mob te debuffen. (10 keer Detect Magic achter elkaar zodat het beest bijvoorbeeld zijn resistance verlaagt (stel dat dit het effect is dat je hebt)
Bedankt voor de uitleg :p

Is weer een hele opluchting.

Ik vind in de patchnotes echter niks over het onmogelijk maken van de mods autobuff & decursive.. Ik hoop ook echt dat we deze kunnen blijven gebruiken, anders heb ik straks een groot probleem bij Luci en Gehennar :p

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:45:
[...]

Alliance kant iig... weet niet hoeveel leden AFGM op het moment heeft.
Guild heet The Old Garrison.
Old Garrison? Ik ga het in de gaten houden. Nefastus Legio heeft zondag voor het eerst Ragna omgelegd! Jeuj!

Is aardig druk bij ons op de server he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:57:
[...]

haha in de MC raids van mijn guild sta ik altijd 1e of 2e ^^
de enige die af en toe 1e wil staan is een lock
MC run volledig horen eigenlijk toch wel mages bovenaan, anders hebben ze niet goeie aoe daar bij luci en magda gedaan. Aan't begin van onze MC raids was dat ook wel steeds (rogues bovenaan) maar nu echt niet meer.

[ Voor 12% gewijzigd door reddevil op 28-03-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
reddevil schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:56:
[...]

MC run volledig horen eigenlijk toch wel mages bovenaan, anders hebben ze niet goeie aoe daar bij luci en magda gedaan. Aan't begin van onze MC raids was dat ook wel steeds (rogues bovenaan) maar nu echt niet meer.
AoE bij Maggie en Luci????

Welke tactics gebruiken jullie?
Of bedoel je die imps?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:01:
[...]

AoE bij Maggie en Luci????

Welke tactics gebruiken jullie?
Of bedoel je die imps?
Hij bedoelt waarschijnlijk de Core Hound Packs.
De hele DPS lijst veranderd dan in het voordeel van de warlocks, heerlijk vind ik die packs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb nog steeds het probleem dat als ik een quest shift click dat de objectives niet op mijn scherm verschijnen. Ik gebruik momenteel monkeyquest maarvind dat niets, iemand een idee hoe het komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:04:
[...]

De hele DPS lijst veranderd dan in het voordeel van de warlocks, heerlijk vind ik die packs !
Die packs vindt ik ook erg leuk om te doen.

No melee dps ftw :D

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
Justice schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:44:
[...]

Iets dat zeer weinig mensen weten: waar proc voor staat :)
Proc staat voor Programmed Random OCcurrence, een geprogrammeerde willekeurige gebeurtenis dus, zoals een Untamed Fury geprogrammeerd is om willekeurig (aantal % kans) te gebeuren wanneer je iemand raakt met een Untamed Blade.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

reddevil schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:56:
[...]

Dan zullen je DPS Warriors, Rogues, Warlocks en Hunters niet echt hun best doen.

Afgelopen zondag Luci t/m Ragnaros :

1. Fury Warrior
2. Rogue
3. Rogue
4. Ikke
5. Hunter
6. Rogue
7. Rogue
8. Hunter
9. Mage
10. Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
Rakkerzero schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:34:
[...]

Ik vraag me eigenlijk af hoe ze dat gaan doen als de character name op die server al bestaat. Gaat het dan niet door of mag je dan een nieuwe nickname uitkiezen of is de huidige eigenaar van nickname zijn nickname gewoon kwijt :? :? ??

Maar roze gnomes is wel lachuh, maar mn persoonlijk voorkeur is toch gnomes met zwart haar :D
En mn female Troll heeft wit haar en lijkt wel een een beetje op een Nightelf nu :D
Je mag (moet) dan een nieuwe naam kiezen.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:48:
[...]

Old Garrison? Ik ga het in de gaten houden. Nefastus Legio heeft zondag voor het eerst Ragna omgelegd! Jeuj!

Is aardig druk bij ons op de server he?
Ik zag het voorbij komen in MC /1 Grats!
Een dagje eerder dan ons ;)
Server word idd weer erg "vol".. vaak loot lag, queues beginnen weer vol te lopen.. ach, je leert er mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Nu online
On_E schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:09:
[...]

Dan zullen je DPS Warriors, Rogues, Warlocks en Hunters niet echt hun best doen.
we hebben meestal op dag 1 (luci tot sulfuron) maar 4 warriors en gebruiken een druid als 5e tank die geholpen word door de DPS om de agro niet te verliezen aan de AoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:33
On_E schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:09:
[...]

Afgelopen zondag Luci t/m Ragnaros :

1. Fury Warrior
2. Rogue
3. Rogue
4. Ikke
5. Hunter
6. Rogue
7. Rogue
8. Hunter
9. Mage
10. Mage
Komt natuurlijk ook omdat nr. 1 t/m 8 geen dingen hoeven te doen als als water geven, buffen (dingen waardoor je oom raakt) decursen, sheepen. Ik neem aan dat jij niet hoeft te banishen bij garr / lava packs? Bij domo / shassrah / lucifron / gahennas doe ik amper dmg : (

Soms ga ik met 250 water MC in en kom ik er leeg uit, heb ik bij moeten maken tijdens de run zelf. Zal wel komen omdat ik zeer aanwezig ben op de guild chat : )

btw, inmiddels 457 spelldmg en 20 frost dmg op m'n mage. Vandaag ff 20 frost enchant erbij laten zetten : )

@ hieronder

wij lopen tegenwoordig met 9 warriors rond te hossen in aq20/40/MC/ony/BWL : (

stomme conservenblikjes : (

[ Voor 11% gewijzigd door ImdaMned op 28-03-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:22:
[...]

we hebben meestal op dag 1 (luci tot sulfuron) maar 4 warriors en gebruiken een druid als 5e tank die geholpen word door de DPS om de agro niet te verliezen aan de AoE.
4 warriors heerlijk zeg dan had ik wel wat meer kunnen looten wij zitten meestal wel met 5 of 6.
Maar oke vergeleken met paladins heb ik niks te klagen daar hebben we er bijna standaard 6 en bij onyxia soms wel tot 8 of 9. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Nu online
bij ony hebben we er meestal ook maar 4 mee (ligt aan de hoeveelheid die zich opgeeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bij ons is het echt een rogue fest, maarja of dat nu helemaal klopt weet ik ook niet.
Volgens mijn Recap staat het zo

1. Rogue (ik)
2. Rogue
3. Hunter
4. Rogue
5. Rogue
6. Hunter
7. Mage
8. Mage
9. Hunter
10. Rogue

Elke guild is anders, en elke persoon is anders... maar dat je Rogue/Warrior niet bovenaan staat kan maar 1 ding betekenen, en dat is dat ze slacken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:20:
[...]

Ik zag het voorbij komen in MC /1 Grats!
Een dagje eerder dan ons ;)
Server word idd weer erg "vol".. vaak loot lag, queues beginnen weer vol te lopen.. ach, je leert er mee leven.
huh ? Hoe kan je dat nou zien? Ik ben Horde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Nu online
ik heb het 1x gehad tijdens een MC dat ik 10% van alle damage gedaan had XD was best eng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ImdaMned schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:26:
[...]

Komt natuurlijk ook omdat nr. 1 t/m 8 geen dingen hoeven te doen als als water geven, buffen (dingen waardoor je oom raakt) decursen, sheepen. Ik neem aan dat jij niet hoeft te banishen bij garr / lava packs? Bij domo / shassrah / lucifron / gahennas doe ik amper dmg : (

Soms ga ik met 250 water MC in en kom ik er leeg uit, heb ik bij moeten maken tijdens de run zelf. Zal wel komen omdat ik zeer aanwezig ben op de guild chat : )

btw, inmiddels 457 spelldmg en 20 frost dmg op m'n mage. Vandaag ff 20 frost enchant erbij laten zetten : )

@ hieronder

wij lopen tegenwoordig met 9 warriors rond te hossen in aq20/40/MC/ony/BWL : (

stomme conservenblikjes : (
Ik moet weldegelijk banishen bij Garr en Lava Packs. :)

Maar ik heb ToEP en ZHC, dus dat zal zeker helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:04:
[...]

locks??? mages zou je bedoelen :P

ennuh ik bedoelde onder andere die packs en imps ja, maar ook luci minions hoor :)

en natuurlijk sulf's minions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:33:

Volgens mijn Recap staat het zo
:)
recap is helaas niet betrouwbaar wat dat betreft.
Als je betrouwbare meters wilt moet je dm (damagemeters) nemen en dan voor de raid een kanaal zetten voor het synchroniseren van die meters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:27
Qoriox schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:34:
[...]

huh ? Hoe kan je dat nou zien? Ik ben Horde :S
www.dunemaul.org :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
True, maar das nog steeds niet in MC /1 :- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:39:
[...]

locks??? mages zou je bedoelen :P

ennuh ik bedoelde onder andere die packs en imps ja, maar ook luci minions hoor :)

en natuurlijk sulf's minions
Hellfire = king van alle AoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:39:
[...]
recap is helaas niet betrouwbaar wat dat betreft.
Als je betrouwbare meters wilt moet je dm (damagemeters) nemen en dan voor de raid een kanaal zetten voor het synchroniseren van die meters.
Vind hem, persoonlijk, beter dan die ongesyncte DMeters van sommige mensen :)
Maar helaas, of niet, doet onze guild niet aan DMeters en degene die het wel hebben het wel gesynced meen ik. Ook daar staat ongeveer dezelfde lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:42:
[...]

True, maar das nog steeds niet in MC /1 :- )
Ik zag jullie guildnaam voorbij komen daar met de melding Raggy 1st time down.
Zal wel iemand op dunemaul.org hebben zitten spieken denk ik..
Oh, en ook kwam Serphentos van Revelations nog ff bij ons in TS om dat door te geven. (Blijkbaar een vriend van 1 van jullie in de guild) om ons even op te peppen =)
Nieuws gaat snel op Dunemaul :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:47:
[...]

Vind hem, persoonlijk, beter dan die ongesyncte DMeters van sommige mensen :)
Maar helaas, of niet, doet onze guild niet aan DMeters en degene die het wel hebben het wel gesynced meen ik. Ook daar staat ongeveer dezelfde lijst ;)
recap is voor jezelf uiteraard altijd hoger omdat jij niet alle dmg in je report krijgt als je te ver weg bent.
Bij ons is het altijd grappig als een hunter of rogue roept zo ik sta dik 1 en dan doe je /dmsync en dan hoor je ze ineens roepen shit wat gebeurt er nu.
Dus over het algemeen zit er een aardig verschil in recap en sync meters er moeten wel verschillende classes zijn die dan die sync meters gebruiken anders heb je nog het zelfde idee uitaard.

ik vind recap ook erg prettig maar helaas is ie niet te syncen anders was ie perfect geweeest

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 28-03-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:50:
[...]ik vind recap ook erg prettig maar helaas is ie niet te syncen anders was ie perfect geweeest
Recap feeling MET sync SW Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:50:
[...]

Ik zag jullie guildnaam voorbij komen daar met de melding Raggy 1st time down.
Zal wel iemand op dunemaul.org hebben zitten spieken denk ik..
Oh, en ook kwam Serphentos van Revelations nog ff bij ons in TS om dat door te geven. (Blijkbaar een vriend van 1 van jullie in de guild) om ons even op te peppen =)
Nieuws gaat snel op Dunemaul :+
Das dus echt wel lache!

Wordt tijd dat ik je eens tegenkom :P Kunnen we lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nefastus en old garrison dan namens mij van ryfari nog gefeliciteerd

en @ mace/g70box:

binnenkort in BWL /1 te spreken dan?:D

wij hopen volgende week broodlord voor het eerst te doen vael en razorgore liggen al plat:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Hoe zit het eigenlijk precies met tanken in raids? Is er gewoon één MT en andere warriors moeten aggro terugpakken als MT aggro verliest?

Ohja, vind het btw knap als je die bosses neer kan leggen :P als ik soms zo die raid moives zie verbaast het me altijd weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:52
Wat is de despawn time op ony's head in SW? Wij willen het head ook wel es gebruiken voor onze rag tries, echt het head hangt er iedere zaterdag avond, en zonder het head gaat het nog wel ff duren voor dat we em down krijgen, 50% pre sons beste try nu.en andere raid dagen dan vrijdag/zaterdag zijn voor ons niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heh, ben ik met mijn warrior twee weken niet meer in STV geweest, ben ik er 10 min vandaag en jawel, ik word geganked, en jawel door een rogue, en jawel een lvl ??, en dat was natuurlijk toen ik tegen een mob bezig was en nog de helft van mijn hp had.

Ik snap toch echt nog altijd niet wat daar leuk aan is zeg, hebben die mensen echt niks beters te doen? Of zijn het gewoon allemaal kiddies die er gewoon op uit zijn om anderen het leven zuur te maken?

Ik denk dat ik maar es met mijn warlock een bezoekje breng aan stonetalon mountains oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:28
Als jij dan op je warlock in log en random low levels ga pakken dan houd het nooit op. Misschien is die rogue die jou pakte ook wel geganked in stonetalon op zijn alt en pakt daarom lowbies in STV.

Als jij het goede voorbeeld geeft zal het ooit wel ophouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreeShooter schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:21:
Als jij dan op je warlock in log en random low levels ga pakken dan houd het nooit op. Misschien is die rogue die jou pakte ook wel geganked in stonetalon op zijn alt en pakt daarom lowbies in STV.

Als jij het goede voorbeeld geeft zal het ooit wel ophouden :P
Ik geef al een jaar het goede voorbeeld maar nu word ik het ff zat.

Hij deed het trouwens net weer.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.