Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.003 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
/wave /hug

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het al zo ver?? racisme in spelletjes??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:59:
Gaat het al zo ver?? racisme in spelletjes??? 8)7
Dood aan de Gnomes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb ook eens een vraagje.

Ik heb nu al een Hunter gehad, een Priest, en een rogue.

Ben nu voor het eerst aan het prieken met een warlock, en vind het eigenlijk wel 1 van de tofste classes tot nu toe om te spelen, ben nog geen lvl 20 en heb al TIG spells.

Echter welke talent tree is het beste om te speccen voor locks, ik stop nu alles in demonology, maar het lijkt me ook wel handig om wat in destruction te proppen.

Iemand enig idee wat het beste is voor een Lock ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:14:
[...]

Ja ik ga es ff informeren wat GM + Officers eraan willen doen, anders pen ik zelf wel even een pittig stukje op guildforum.

Blackwing Lair en AQ20 zijn vooralsnog wel goed genoeg als golddonors :)
AQ20 is men bij ons te lui voor.
Komt vooral door die verdomde rep nerf. 150 rep |:( in plaats van 1200 rep voor het in leven laten van NPCs bij de 2e baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
waarom moeten hordes mij altijd afmoorden terijl ik rustig aan het vissen ben. dan ook nog doodkop voor een lvl 30, pak iemand van je eigen lvl:P. hebben denk ik wel meer mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:45
remcio schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:34:
waarom moeten hordes mij altijd afmoorden terijl ik rustig aan het vissen ben. dan ook nog doodkop voor een lvl 30, pak iemand van je eigen lvl:P. hebben denk ik wel meer mensen
hmm als je het over STV hebt dan ken ik dit wel :P

had gelukkig gisteren een vriend bij me terwijl ik op mijn priest speelde. Dat ziet er erg leuk uit :)

horde lvl 50+: oeh lvl 39 alliance, KILL!!
*mijn vriend komt uit stealth*
horde lvl 50+: RUNNN!!!

prachtig })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Arcalite schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:41:
[...]

hmm als je het over STV hebt dan ken ik dit wel :P

had gelukkig gisteren een vriend bij me terwijl ik op mijn priest speelde. Dat ziet er erg leuk uit :)

horde lvl 50+: oeh lvl 39 alliance, KILL!!
*mijn vriend komt uit stealth*
horde lvl 50+: RUNNN!!!
maar meestal moet die toch eerst 5 a 6 klappen uitdelen lang leve mana shield, doe ik standaard. omdat je zo af toe toen in wetlands ook af en toe ook merlocks op bezoek krijgt. dan is een mana shield best handig. maar ik wordt meestal vermoord bij nesingwary's excavasing site, stikt het soms van de hordes. wat betenkend stv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
remcio schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:44:
[...]

maar meestal moet die toch eerst 5 a 6 klappen uitdelen lang leve mana shield, doe ik standaard. omdat je zo af toe toen in wetlands ook af en toe ook merlocks op bezoek krijgt. dan is een mana shield best handig. maar ik wordt meestal vermoord bij nesingwary's excavasing site, stikt het soms van de hordes. wat betenkend stv?
Renew
Power Word: Shield
Flash heal

STV = Strangle Thorn Vale

[ Voor 4% gewijzigd door Arcalite op 27-03-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Arcalite schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:45:
[...]

Renew
Power Word: Shield
Flash heal

STV = Strangle Thorn Vale
ik ding was wel grappig andere keer, lvl 15 horde wou me afmaken. ik heb hem wel 5 a 6 keer in een schaap veranderd. ik had geen in hem, moest snel ergens heen hoe kon het niet echt op prijs stellen dat hij zo vaak schaap was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
hmm ze vinden psycic scream en Shadow Word Pain ook niet echt leuk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
eh niemand die tips heb hoe een lock te speccen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
ahh toch niet die met die roze haren he, de benne Lief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
hoe is eigenlijk de beste manier om een rogeue af te maken af mage zijnde, heb daar een beetje moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Punica- schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:55:
Zeer nuttig topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:34:
Reroll PVE n00b!!!!
j/k:P

Nee serieus.. ik vind gankers ook super irritant, gister liep ik met mn Alt (lvl 22) door Stonetalon Mountains behoorlijk ver van het graveyard. Zie ik onderweg 2 lvl 40+ allies.. ze zaten op mounts.. nou je raad het al ik was dus dood.. Wtf is de lol ervan om met zn 2en iemand te killen die waarschijnlijk meer dan 20 lvls lager is dan je... Maarjah, tis dat mn main niet in de buurt was anders had ik ff geswitched.

Dit deed ik namelijk een dag eerder.. toen werd ik geganked door 2 lvl 30's.. ook meteen gespit enzo.. Nou ik dus even switchen naar mn Main.. Naar Stonetalon gevlogen en die gasten opgezocht.. En Dan gaan die klote allies *wave* etc doen. Nou die heb ik dus mooi ff geganked en ge cc-ed.. Klootzakken :(
Wat een watjes.. eerst low lvls killen en dan als ze een hogere lvl zit gaan slijmen. Oprotten ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punica- schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:55:
Ik heb zelf een 49 lock en bijna alles in destruction gestopt. Doe je leuke damage, conflagrate is erg handig vind ik zelf :9

maar iemand anders gaf me de tip straks te respeccen naar demonology en affliction.

kijk hier anders ff naar de class guide Warlock: http://wow.azzor.com

Ik ben ook een warrior aan het spelen, talents gebaseerd op wat ze hier aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:00:
[...]

Reroll PVE n00b!!!!
j/k:P

Nee serieus.. ik vind gankers ook super irritant, gister liep ik met mn Alt (lvl 22) door Stonetalon Mountains behoorlijk ver van het graveyard. Zie ik onderweg 2 lvl 40+ allies.. ze zaten op mounts.. nou je raad het al ik was dus dood.. Wtf is de lol ervan om met zn 2en iemand te killen die waarschijnlijk meer dan 20 lvls lager is dan je... Maarjah, tis dat mn main niet in de buurt was anders had ik ff geswitched.

Dit deed ik namelijk een dag eerder.. toen werd ik geganked door 2 lvl 30's.. ook meteen gespit enzo.. Nou ik dus even switchen naar mn Main.. Naar Stonetalon gevlogen en die gasten opgezocht.. En Dan gaan die klote allies *wave* etc doen. Nou die heb ik dus mooi ff geganked en ge cc-ed.. Klootzakken :(
Wat een watjes.. eerst low lvls killen en dan als ze een hogere lvl zit gaan slijmen. Oprotten ermee! :)
Ik was laatst in Stonetalon met mijn lvl 45 main en een vriend van me (43), we waren lekker een beetje aan het rondrijden en wat mobs te killen voor onze professions. Zit er zo'n irritante lvl 22 iedere keer de mobs aan te vallen die we wilden aanvallen. Iedere keer met zijn instant-aanvallen en wij waren dan net te traag. Iedere keer deed hij een /lol /point en liep dan verder. Tja, die hebben we natuurlijk doodgemaakt, dan vraag je er om. Goed, wij rustig verder dus daarna want hij was uitgelogd ofzo. Komt er later gewoon een warlock aan, nou prima, wij vriendelijk waven en doorspelen, schiet hij ons gewoon zomaar zonder reden af en begint ons te CCen. Wat een rotzak zeg!

(sorry, te flauw :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Warlock heeft tig mogelijkheden en is een van de meest veelzijdige classes als het op talentbuilds aan komt.

Zelf heb ik 9/21/21 en vind dit een van de betere combinaties. Het voordeel insta corruption en improved lifetap (must haves imho), demo t/m demonic saccrifice (een van de beste warlock skills) en destruction t/m ruin voor een flinke dosis extra nuking power met de shadow bolt (niet onbelangrijk bij raids).

Destruction is alleen nuttig voor PvP. Master demonologist is cool, maar kost je in feite 9 credits. En de buffs van saccrifice zijn een stuk nuttiger, vooral tijdens raids. Soul Link is alleen nuttig voor PvP ook. Affliction is een goeie tree, maar erg duur voor wat je ervoor krijgt. Uiteindelijk gaat het om nightfall/shadow mastery, maar dit kun je eenvoudig compenseren met Demonic saccrifice (succ = +15% shadow).

Heb heel wat builds gezien en was vroeger altijd het saaie SM/Ruin, maar sinds de demonology redo zijn er veel interessantere combo's mogelijk.

9/21/21 (of 7/21/21 + 2 eigenlijk) geeft je een goeie mix tussen solo-capaciteiten en raid-kracht. Is wel minder geschikt voor PvP, maar daar doe ik persoonlijk dan ook niet aan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:21:
Warlock heeft tig mogelijkheden en is een van de meest veelzijdige classes als het op talentbuilds aan komt.

Zelf heb ik 9/21/21 en vind dit een van de betere combinaties. Het voordeel insta corruption en improved lifetap (must haves imho), demo t/m demonic saccrifice (een van de beste warlock skills) en destruction t/m ruin voor een flinke dosis extra nuking power met de shadow bolt (niet onbelangrijk bij raids).

Destruction is alleen nuttig voor PvP. Master demonologist is cool, maar kost je in feite 9 credits. En de buffs van saccrifice zijn een stuk nuttiger, vooral tijdens raids. Soul Link is alleen nuttig voor PvP ook. Affliction is een goeie tree, maar erg duur voor wat je ervoor krijgt. Uiteindelijk gaat het om nightfall/shadow mastery, maar dit kun je eenvoudig compenseren met Demonic saccrifice (succ = +15% shadow).

Heb heel wat builds gezien en was vroeger altijd het saaie SM/Ruin, maar sinds de demonology redo zijn er veel interessantere combo's mogelijk.

9/21/21 (of 7/21/21 + 2 eigenlijk) geeft je een goeie mix tussen solo-capaciteiten en raid-kracht. Is wel minder geschikt voor PvP, maar daar doe ik persoonlijk dan ook niet aan :)
Builds zonder top tier talents zijn het net niet vind ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Hom3r schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/634/rozeharen7ey.th.jpg

Roze haren? O+

Ben nu echt benieuwe wanneer de betaalde transfers ingaan, dan transfer ik me paladin/warrior/rogue ook hierheen, full char screen ftw.
Too addicted... >.<

[ Voor 3% gewijzigd door enira op 27-03-2006 17:33 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:27:
[...]

Builds zonder top tier talents zijn het net niet vind ik.
Jammer dat je niet wat meer warlock specifieke uitleg geeft...

Demonic Saccrifice = top tier
Ruin = top tier

Voor warlock dan. De echte top tier talents voor de warlock trees zijn namelijk niet zo heel nuttig, zoals ik net al aangaf.

Affliction: Dark Pact, leuk voor leveling build, maar daarna nogal zonde
Demonology: Soul Link, alleen leuk voor PvP
Destruction: Alles boven Ruin is alleen interessant voor PvP (al ben ik nog steeds van mening dat destrolocks beter een mage hadden kunnen rollen...)

Voor solo/raid zijn juist DS/Ruin goede skills. Als je nog meer solo wilt kun je nog kiezen voor een Affliction/Demo build. Maar dan lever je wel flink in op nuking power.

[ Voor 67% gewijzigd door Bosmonster op 27-03-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

jarnotjuh schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:32:
[...]

[afbeelding]

Roze haren? O+

Ben nu echt benieuwe wanneer de betaalde transfers ingaan, dan transfer ik me paladin/warrior/rogue ook hierheen, full char screen ftw.
Too addicted... >.<
Je staart steekt er wel mooi achter :P Gnomes ftw!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
jarnotjuh schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:32:
[...]

[afbeelding]

Roze haren? O+

Too addicted... >.<
Jaaa >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
damn, dit is zo hatelijk...kheb nog maar 50g nodig om lionheart helm te laten maken en opeens verkoop je helemaal niets meer op AH en in trade channel :( heb er twee blauwe items (spotgoedkoop) staan en een epic en wat Felcloth (ook te goedkoop)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Roze gnomes zijn echt cute

op mijn server zijn er een aantal die bijna cult status hebben. Ze worden aanbeden door de Horde en er worden heel wat forum topics aan gewijd, met liefdesverklaringen, dating, verbroken relaties en gebroken harten etc etc...

Het zijn ook echte pvp meisjes (uiteraard weet iedereen dat er waarschijnlijk gewoon een dikke lelijke tiener achter zit) en dat maakt het juist zo leuk.

lekker lief doen en ondertussen als schattig klein gnoom meisje met rank 12 of 13 de boel afmaken

(en toch constant /kiss krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 15-09 17:25
blackadder75 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:04:

op mijn server zijn er een aantal die bijna cult status hebben.
Het zijn ook echte pvp meisjes (uiteraard weet iedereen dat er waarschijnlijk gewoon een dikke lelijke tiener achter zit) en dat maakt het juist zo leuk.
lekker lief doen en ondertussen, (en toch constant /kiss krijgen)
O-) O-) O-)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
ik ben 14/0/21 gespecced..doe wel leuke dmg. ik ga tot nightfall en dan zie ik wel hoe ik verder ga..

gisteren gewhisperd of ik gold wilde kopen.. zo een website.. teringlijers.. verneuken het spel een beetje..

vorige week, zelfde idee, alleen dan een /y.. ik report em, volgende dag loopt ie er nog.. :s gm heeft er niets aan gedaan...

erg jammer dat er zulke mensen misbruik maken van een spel om geld te verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:49:
ik ben 14/0/21 gespecced..doe wel leuke dmg. ik ga tot nightfall en dan zie ik wel hoe ik verder ga..

gisteren gewhisperd of ik gold wilde kopen.. zo een website.. teringlijers.. verneuken het spel een beetje..

vorige week, zelfde idee, alleen dan een /y.. ik report em, volgende dag loopt ie er nog.. :s gm heeft er niets aan gedaan...

erg jammer dat er zulke mensen misbruik maken van een spel om geld te verdienen..
Heb ik ook een keer voorbij zien komen op mijn realm (Balnazzar) inderdaad belachelijk, ik neem aan dat Blizzard daar toch wel wat tegen gaat doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
blackadder75 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:04:

op mijn server zijn er een aantal die bijna cult status hebben. Ze worden aanbeden door de Horde en er worden heel wat forum topics aan gewijd, met liefdesverklaringen, dating, verbroken relaties en gebroken harten etc etc...

lekker lief doen en ondertussen als schattig klein gnoom meisje met rank 12 of 13 de boel afmaken

(en toch constant /kiss krijgen)
Dreadlordess, Nubbywarrior en Crita zeker ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Hey Guys,

Weet iemand waarom de servers zo populated zijn de laatste tijd? En waarom ik mijn characters op twilight hammer en emerald dream niet meer zie? Ik ben er een tijd uitgeweest.

Krijg je je characters niet te zien als de server vol zit?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar ik ben wel benieuwd wie er nu aan horde kant op de nieuwe server Xavius zijn gererolled. Ik ben nu L48 (ud priest ((Glorr)), 33 punten in shadow en vandaag net het eerste punt in martyrdom gedaan. Levelen gaat naar mijn idee nog redelijk snel, ik haal gemiddeld zon (non rested) 25k xp / uur. Ik haal alleen bijna nooit de 30k+ xp / uur die volgens diverse grind guides wel mogelijk moeten zijn.

Net trouwens ook door een guildie 4 runecloth bags laten maken, als je het eenmaal gewent bent kan je niet meer zonder die extra ruimte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
Bosmonster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:21:

Demonic Sacrifice in Raids? :o
Warlocks zijn eigenlijk maar voor 2 dingen in raids: damage en imp buff, en deze twee dingen worden perfect gefaciliteerd door de MD+Ruin build.
Voor PvP heb je eigenlijk maar 2 écht goeie builds: Soul Link en Destruction (al is SM+Ruin ook wel leuk voor de belachelijk grote Shadow Bolt crits).
Voor soloën heb je eigenlijk ook maar 2 echt goede builds: Affliction of Soul Link.
En voor Raids dus Master Demonologist + Ruin (wat in ieder geval tot dat je 8/8 Nemesis hebt veruit de beste raid spec is, daarna kan je het eventueel vervangen door SM+Ruin voor de gruwelijke damage).
Jouw spec is, zoals eerder zonder onderbouwing aangegeven werd, vanwege bovenstaande redenen ook mijns inziens een "nét niet" geval.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Ik heb mn lock nu op 0/30/21 zitten, ruin, md en ds en ik moet zeggen dat ik het een ideale combo vind voor en instances, en pvp en wat grinden (al ligt mn focus nu op pve)

daarvoor dest/affliction (20/0/31) geweest (nightfall/ruin) en dat was meer korte termijn damage terwijl ik nu langer kan overleven (en sommige priests kunnen het niet laten mn pet te rezzen na ds, wordt gefixt in 1.10 neem ik aan :P

ik heb alleen shadowmastery nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me idd ideaal voor een pvp build (al vind ik vooral siphon life wel leuk)

zelf vind ik md erg nuttig in instances maar als je daar niet voor gaat dan kun je idd iets van ruin+ds en dan nog improved lifetap/corruption nemen, scheelt iig als je wat meer pvp speelt of grind :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
DeadKennedy schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 03:51:
[...]

Demonic Sacrifice in Raids? :o
Warlocks zijn eigenlijk maar voor 2 dingen in raids: damage en imp buff, en deze twee dingen worden perfect gefaciliteerd door de MD+Ruin build.
Voor PvP heb je eigenlijk maar 2 écht goeie builds: Soul Link en Destruction (al is SM+Ruin ook wel leuk voor de belachelijk grote Shadow Bolt crits).
Voor soloën heb je eigenlijk ook maar 2 echt goede builds: Affliction of Soul Link.
En voor Raids dus Master Demonologist + Ruin (wat in ieder geval tot dat je 8/8 Nemesis hebt veruit de beste raid spec is, daarna kan je het eventueel vervangen door SM+Ruin voor de gruwelijke damage).
Jouw spec is, zoals eerder zonder onderbouwing aangegeven werd, vanwege bovenstaande redenen ook mijns inziens een "nét niet" geval.
Je Vergeet SS O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
pfft gisteren eindelijk Nef down

8 dagen tries gisteren wipe op phase 2 geen ankhs/ss/cables meer dus een 30 min hard reset lockout >_<

21:50 iedereen weer in de instance na een wipe in phase 2 (tank ge 1shot :X) nog een poging
welke heel goed ging, 10 major mana pots erdoorheen gejast, maar hij is down

Bloodfang Chest
Dragonstalker's Chest
Neltharion's Tear
Preston's necklace of blablabla

veel adrenaline, vanavond AQ40 in

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Gisteren op Domo gewiped -_-

laatste add had 45% HP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:49:

wie was dat?
heb het wel eens in een andere vorm gezien op ED. Ik log uit in STV naast een gast die stond te vissen. 8 a 10 uur later stond deze desbetreffende persoon precies op de zelfde plaats te vissen. Misschien zo'n chinese farmer...ik weet het niet, vond het behoorlijk vreemd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:00:

8 dagen tries gisteren wipe op phase 2 geen ankhs/ss/cables meer dus een 30 min hard reset lockout >_<

21:50 iedereen weer in de instance na een wipe in phase 2 (tank ge 1shot :X) nog een poging

Bloodfang Chest
Dragonstalker's Chest
Neltharion's Tear

Nogmaals: feli : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
Hom3r schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/aww.jpg

Lowbie altje, speciaal een jurkje voor gaan halen :p

Afbeeldingslocatie: http://home01.wxs.nl/~davie042/wow/pink.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
deadsy schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:23:
[...]

wie was dat?
heb het wel eens in een andere vorm gezien op ED. Ik log uit in STV naast een gast die stond te vissen. 8 a 10 uur later stond deze desbetreffende persoon precies op de zelfde plaats te vissen. Misschien zo'n chinese farmer...ik weet het niet, vond het behoorlijk vreemd.
Wij hebben een paar keer gehad een lvl1 gnome midden in IF voor Ah. Zat op ze knieen en bleef steeds een bericht spammen met een Website en het aantal gold tegen overzoveel Dollar. Heel Irritant heeft er een uur zo gezeten. Maar ja ik snap nog steeds niet dat mensen dat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Maegrim schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:36:
[...]

[afbeelding]

Lowbie altje, speciaal een jurkje voor gaan halen :p

[afbeelding]

:+
haha geweldig.. Ik hem trouwens ook die dress O-)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.duijkeren/Wow/WoWScrnShot_020406_002010.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Hom3r op 28-03-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeuy, sartura down, wat een klotegevecht zeg, maar wel goed te doen als je goed kan ontwijken XD

wel een avondje op gewiped maar dat boeit niet :)

op naar fankriss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Hom3r schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:39:
[...]

Wij hebben een paar keer gehad een lvl1 gnome midden in IF voor Ah. Zat op ze knieen en bleef steeds een bericht spammen met een Website en het aantal gold tegen overzoveel Dollar. Heel Irritant heeft er een uur zo gezeten. Maar ja ik snap nog steeds niet dat mensen dat kopen.
wat is ignore toch een heerlijke oplossing ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:00:

Bloodfang Chest
Dragonstalker's Chest
Neltharion's Tear

Gratz hoor :D Leuke loot ook ;)

Hopelijk maken wij eindelijk wat progressie op Nef, want daar zitten we nu ook al een tijdje vast.
Vanavond eerst Chrommie plat leggen met Incinerate en TimeLapse en maar hopen dat het goed gaat @ Neffie ;)

Chrom mag nu eindelijk wel die Chrom. Tempered Sword droppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:49:
[...]

wat is ignore toch een heerlijke oplossing ^^
dat werkt niet als hij het /y doet volgens mij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Hom3r schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:58:
[...]

dat werkt niet als hij het /y doet volgens mij hoor
ignore blokkeerd alle text ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wij hebben er ook een paar in Orgrimmar, eentje bij de mailbox en eentje bij de battlemasters. Allebei wel in gewoon /say en ze adverteren een gmwxxxxx site (zal m maar niet volledig posten he ;)). Al een paar keer gereport maar ze wachten natuurlijk lekker tot je afgelogd ben om je dan een onzinmailtje te sturen.

Wij hebben ook een cute female gnome type, Penny. Is ook echt een meisje (bij ons op comms geweest), pvp'd inderdaad veel. Wel schattig hoor, zo'n klein roze gnoompje in plate ;)
RaseriaN schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:54:
[...]

Gratz hoor :D Leuke loot ook ;)

Hopelijk maken wij eindelijk wat progressie op Nef, want daar zitten we nu ook al een tijdje vast.
Vanavond eerst Chrommie plat leggen met Incinerate en TimeLapse en maar hopen dat het goed gaat @ Neffie ;)

Chrom mag nu eindelijk wel die Chrom. Tempered Sword droppen :9
Zeker grats. Oh enne, volgens mij zitten we nu al rond de 20 Chrom kills, nog nooit een CTS gehad. Wij hebben een Angelista's, Taut Dragonhide, Dragonstalker abbonnement op hem. Onze rogues huilen tranen met tuiten elke week :(

Vorige week ook eindelijk weer es een Vis'kag gehad. 2de drop in zeker anderhalf jaar (US meegerekend).

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister al iets gepost om met mijn druid feral te gaan. Nu zag ik vandaag een filmpje met een balanced build en moonkin form en ik was eigenlijk best onder de indruk.

http://video.google.com/v...6&q=druid+moonkin&pl=true

Vandaar dat ik nu twijfel waar ik het beste mijn talents in kan stoppen.

Is het verstandig om tot lvl 60 voor feral te kiezen en dan over te gaan op balanced build.
Of is een Feral build goed voor zowel PvP als PvE. Ik vind het zelf leuk om als rogue te spelen, dus cat form als druid zijnde maar de dmg zal waarschijnlijk niet zo hoog zijn. Het kan zijn dat ik het verkeerd heb maar goed misschien dat feral druids mij meer info kunnen geven over hun dmg en pvp ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:00:
[...]

Okay dat wist ik niet, good to know :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Hom3r schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:01:
[...]

Okay dat wist ik niet, good to know :*)
en als je ignore slots vol zitten pleur je die lui er weer uit ^^ ze gebruiken nl nooit dezelfde naam 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Wow, na dat filmpje gezien te hebben, begin ik ook ineens sterk te twijfelen. Wilde eigenlijk feral respeccen.. just for fun, maar na dit gezien te hebben, kies ik denk ik toch voor Balance...

Enige probleem met die moonkin form is dat als er iemand close combat staat, je zo weinig kan uithalen :S Ik lig dan zo op me gevederde rug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons dropte afglopen zaterdag een orange item (ledgendary) of zo.. aan het eind van de week kunnen we dan een zwaard bouwen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
deadsy schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:23:
[...]

wie was dat?
ze hebben altijd van die aparte namen..

sdadasda enzo.. ennuh, iemand snapte niet, waarom ze gold kopen..? simpel toch.. je speelt liever met 1000G dan met 10G.. de grens wat iemand ervoor betaald ligt net ff anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:18:
Bij ons dropte afglopen zaterdag een orange item (ledgendary) of zo.. aan het eind van de week kunnen we dan een zwaard bouwen^^
Legendary item voor een zwaard..

dat moet een Binding of the Windseeker zijn.
maar hoe krijg je het voor elkaar om in 1 week zo'n ding bij elkaar te krijgen :S de mats zijn ziek -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
[, pvp'd inderdaad veel. Wel schattig hoor, zo'n klein roze gnoompje in plate ;)
ik voel me ook altijd heel even schuldig als ik er zoeen conflagate crit voor 2000....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarbij, je moet 2 bindings hebben en legendary van raggy als je de quest heb en 10 elementium bars. duurt wel effe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Na een maand of 5 Conflagrate specced geweest te zijn, heb ik gisteren maar weereens 50g uit gegeven om te respeccen.

Terug naar good old SM/Ruin, moest alleen gelijk weer enorm wennen in PvP, want ik gebruikte nog steeds Immolate als main nuke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:30:
daarbij, je moet 2 bindings hebben en legendary van raggy als je de quest heb en 10 elementium bars. duurt wel effe :)
pcies ik vond het vreemd dat ie zei dat ze em in een week zouden hebben :P

als ik dat kreng ooit krijg word ik gek :P

[ Voor 8% gewijzigd door Arcalite op 28-03-2006 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:31:
[...]

pcies ik vond het vreemd dat ie zei dat ze em in een week zouden hebben :P
das nou eigenlijk de enige reden waarom we nog in MC zijn, is voor de rest weinig te halen, al word het beter gezien we nu wel is met alts gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:33:
[...]

das nou eigenlijk de enige reden waarom we nog in MC zijn, is voor de rest weinig te halen, al word het beter gezien we nu wel is met alts gaan :)
^^ ik heb atm maar 1 lvl 60 (rogue) en wil mijn priest ook wel lvl 60 hebben maar dat kreng schiet maar niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 09:57
Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:00:
[...]

Dan vinden ze wel weer een andere manier:

Afbeeldingslocatie: http://img486.imageshack.us/img486/2600/spam1vz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Triest ze mogen van mij ook iedereen bannen die dat kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:23:
[...]

maar hoe krijg je het voor elkaar om in 1 week zo'n ding bij elkaar te krijgen :S de mats zijn ziek -_-
We hebben bijna alle mats al,we misten alleen de "hilt" of zo... we onderhandelen nu met een andere high end guild over de paar dingen die we nog noding hebben....

en dan...

Hebben we een gnomish warrior op een ZG Raptor met een Ledegend Sword!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Hooli-gan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:37:
[...]

Dan vinden ze wel weer een andere manier:

[afbeelding]
wat is de kans dat ze iedereen van de server een mailtje sturen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:23:
[...]

veel guilds hebben al lang de 100 arcanite bars en elemntium ore bijelkaar gespaard omdat je eeuwen moet wachten voor die bindings een keer droppen. wij kunnen ook wel 2 of 3 van die zwaardjes in elkaar schroeven als we tenminste ooit de ontbrekende bindings vinden.. (we hebben er 1 compleet maar die kwam over van een andere guild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Blackadder op welke server speel jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
gezien jou reactie op de pinke haired gnomes, dezelfde als jij.. Maelstrom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
waarom zie ik niemand die op vashj Speelt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 09:57
Arcalite schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:39:
[...]

wat is de kans dat ze iedereen van de server een mailtje sturen? ;)
Geen idee. Weet alleen dat aardig wat guildies hem ook hebben gehad. Ze zuller er wel mods voor hebben ofzo. Lijst van spelers haal je zo van bv de WoW ranking site (althans een aardige lijst dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Hooli-gan schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:45:
[...]

Geen idee. Weet alleen dat aardig wat guildies hem ook hebben gehad. Ze zuller er wel mods voor hebben ofzo. Lijst van spelers haal je zo van bv de WoW ranking site (althans een aardige lijst dan).
tja tis idd mogenlijk om er een macro voor te schrijven (das 5 minuten werk) en de namen van warcraftrealms plukken... 30c x 2000 spelers = 6G aan mailcosten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
blackadder75 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:44:
gezien jou reactie op de pinke haired gnomes, dezelfde als jij.. Maelstrom
Wel he dat dacht ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gisteren Sulfuron en golemag ook nog maar even plat gelegd in de 3e run mc samen in de nieuwe samewerking met de andere guild.

Staf of dominance, felheart robe en die pala chest.

Nu maar zorgen dat we snel genoeg volk krijgen met de water quest dan snel maar naar domo, nooit gedacht dat we zo snel er doorheen zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag ging er een nieuwe lock mee, aan geziende anderen fully loaded waren had hij in zijn eerste run 4/8 van de set en de staff of dominance. Dit vond hij wel een warm welkom^^

We hadden gisteren een probleempje in AQ. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt maar de 2e Boss hadden we down na alle mob waves. Willen we doorlopen is alles weer gespawnd (behalve de boss dan) 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:26:
Afgelopen zaterdag ging er een nieuwe lock mee, aan geziende anderen fully loaded waren had hij in zijn eerste run 4/8 van de set en de staff of dominance. Dit vond hij wel een warm welkom^^

We hadden gisteren een probleempje in AQ. Ik heb het nog niet eerder meegemaakt maar de 2e Boss hadden we down na alle mob waves. Willen we doorlopen is alles weer gespawnd (behalve de boss dan) 8)7
mss waren ze gespawned toen je bezig was de boss te killen? hadden wij gister, eerste boss dood voordat 2 mobs gespawned waren. wij rustig verder gaan en bij huhuran uitkomen, einde van de nacht de instance uitlopen en even vergeten dat de 2 mobs er nog zijn, enja, wipe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope het was een clean kill en toen de boss dood was deden we een rebuff mana recc. Hierna stonden ze er weer. Dus heel het gevecht over maar dan zonder boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:55:
[...]

Heb ik ook een keer voorbij zien komen op mijn realm (Balnazzar) inderdaad belachelijk, ik neem aan dat Blizzard daar toch wel wat tegen gaat doen :?
Ik weet niet of blizz er wat aan doen op Thunderhorn, maar al 2x zo'n persoon reported en als antwoord krijg ik een bedankje en de melding dat het illegaal is om gold te kopen. Goh alsof ik dat niet weet.... :O

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
nhimf schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:38:
[...]

Ik weet niet of blizz er wat aan doen op Thunderhorn, maar al 2x zo'n persoon reported en als antwoord krijg ik een bedankje en de melding dat het illegaal is om gold te kopen. Goh alsof ik dat niet weet.... :O
precies hetzelfde meegemaakt.. heb ik geen ene FLIKKER aan.. ik wil actie zien, en niet een etisch verantwoord berichtje.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:40:
[...]

precies hetzelfde meegemaakt.. heb ik geen ene FLIKKER aan.. ik wil actie zien, en niet een etisch verantwoord berichtje.. :X
Ik heb dit ook eens meegemaakt, report gemaakt, binnen 24 uur een whisper van een GM met een bedankje en dat ze actie hadden ondernomen. En de vraag of alles naar wens was en of ik dit soort dingen wil blijven reporten als ik ze zie. Aardige GM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

blackadder75 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:40:
[...]

veel guilds hebben al lang de 100 arcanite bars en elemntium ore bijelkaar gespaard omdat je eeuwen moet wachten voor die bindings een keer droppen. wij kunnen ook wel 2 of 3 van die zwaardjes in elkaar schroeven als we tenminste ooit de ontbrekende bindings vinden.. (we hebben er 1 compleet maar die kwam over van een andere guild)
snik snik ga je vanaf dag 1 mee naar mc heb je al 32 x runs gedaan en nooit dropt die bindings en kan je voor het eerst een weekeind niet en wat dropt er dan die stomme bindings.
En dat terwijl ik ze had gekregen lekker balen.
Nou ja misschien is bij de volgende bindings drop de gene met de bindings nu niet aanwezig ;)
maar zal ook wel ff duren voor we die elementium hebben aangezien we net bwl binnenstappen.

We hebben wel een mc2 opgezet en de eerste run hadden ze gisteren en gelijk luci en magmadar neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bij ons heeft een rogue gister Thunderfury gekregen :D echt heel stoer koste hem ook wel wat voor alle mats :D ik heb zelf Quick Strike Ring en Giantstalker Epaulets gehad. Heb nu 6/8 Gianttsalker :) en heb DS helm al dus gaat goeie kant op ben week terug weer begonnen met wow'en ben er 2 weken uit geweest. Ik zit op Skullcrusher met een paar char's Thanathos is mijn hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

http://forums-en.wow-euro...5317&p=1&tmp=1#post915317

*whistles*

Houdt dus in dat we vanaf woensdag uberpriests hebben :Y)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:37:
Nope het was een clean kill en toen de boss dood was deden we een rebuff mana recc. Hierna stonden ze er weer. Dus heel het gevecht over maar dan zonder boss.
rajaxx battle is redelijk bugged, heb het zelf niet meegemaakt, maar wel gelezen dan mobs spawnen tijdens de battle, evading mobs, en wat nog meer als onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
Qoriox schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:18:
Wow, na dat filmpje gezien te hebben, begin ik ook ineens sterk te twijfelen. Wilde eigenlijk feral respeccen.. just for fun, maar na dit gezien te hebben, kies ik denk ik toch voor Balance...

Enige probleem met die moonkin form is dat als er iemand close combat staat, je zo weinig kan uithalen :S Ik lig dan zo op me gevederde rug :S
Eehm diegene in dat filmpje heeft echt wel imba gear aan, moet je niet vergeten. Ik heb redelijk wat gear aan (aardig wat cloth) en krijg met ToEP (zhc moet nog komen, wordt steeds voor m'n neus weggekaapt) sf crits van ongeveer 2-2.1k. Hij krijgt hits van 2.8k, dus verwacht ik items als ToEP, ZHC, Staff of the Shadow Flame, etc.

Voor close combat heb je o.a. nature's grasp en je 'gewone' roots, maar tis tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Ryceck schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:51:

*whistles*

oh yeah ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij wel.
En..... een boel mods die niet meer werken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:14:
[...]

Volgens mij wel.
En geen dual trinket 1-shots meer, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*whistles*

Banned op werk, blue post? Kun je de inhoud ff pasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:14:
[...]

Volgens mij wel.
Mods die niet meer werken? how come?
Heeft dit betrekking op alle mods of mods die bepaalde dingen ondersteunen?

Ik gebruik ze pas sinds kort en heb er niet echt verstand van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:19:
[...]

Banned op werk, blue post? Kun je de inhoud ff pasten?
1. 28/03 - Patch 1.10 tomorrow | 3/28/2006 12:16:37 AM PST
For those of you looking for blue confirmation, here it is :)
alsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Nou Mages komen dus in 1.11 aan de beurt meen ik me te herinneren, dan blijven de Rogues en Shamans over... ben benieuwd wanneer die hun portie liefde krijgen.

Begin me behoorlijk eenzaam te voelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
liefde??

ik ben nog steeds imba als rogue :P

als we gebuffed worden gaan de andere classes weer huilen -_-

[ Voor 41% gewijzigd door Arcalite op 28-03-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online

*whistles*

that would be me :)

oud nieuws hoor. nofi, maar was al week eerder bekend.. bij mij iig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:20:
[...]
Mods die niet meer werken? how come?
Heeft dit betrekking op alle mods of mods die bepaalde dingen ondersteunen?
Inderdaad, een aantal mods gaan in de ban omdat ze automatsch kunnen vasten zoals bijvoorbeeld AutoBuff. Toch zonde want ik zie geen enkele vorm van exploiten oid in het automatisch buffen.

Meer info hier te vinden:
http://www.wowwiki.com/Br....10:_Repair_and_Reporting

(Site werkt op het moment ff niet).

Tevens, na iedere grote patch van Blizzard, werken bepaalde addons niet meer naar behoren. Updaten is dan het enige alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:34:
[...]

Inderdaad, een aantal mods gaan in de ban omdat ze automatsch kunnen vasten zoals bijvoorbeeld AutoBuff. Toch zonde want ik zie geen enkele vorm van exploiten oid in het automatisch buffen.

Meer info hier te vinden:
http://www.wowwiki.com/Br....10:_Repair_and_Reporting

(Site werkt op het moment ff niet).

Tevens, na iedere grote patch van Blizzard, werken bepaalde addons niet meer naar behoren. Updaten is dan het enige alternatief.
raiden is dan om te janken.. ik kan echt niet normaal spelen, zonder mn add-ons..

heeft iemand een lijstje met mods die dan niet meer werken..? aub geen antwoord met als hij "dit" doet, dan werkt het niet meer, want dat snap ik niet }:O

ik werk met omethpack. superdelux, maar als het niet werkt, is het brak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gelukkig heb ik niet alle mods nodig om te raiden hoor, die timers in CT_RA zijn handig maar dat was het dan ook ;)

Als je goed oplet en een goed gevoel voor tijd hebt kan je het ook zonder!
En add-ons die dingen automatisch doen moeten gebanned worden, klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

BootVluchteling schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:38:
[...]

raiden is dan om te janken.. ik kan echt niet normaal spelen, zonder mn add-ons..

heeft iemand een lijstje met mods die dan niet meer werken..? aub geen antwoord met als hij "dit" doet, dan werkt het niet meer, want dat snap ik niet }:O

ik werk met omethpack. superdelux, maar als het niet werkt, is het brak :+
je kan toch zelf een beetje nadenken toch niet alles hoeft uitgeschreven te worden voor je?
RaseriaN schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:41:
Gelukkig heb ik niet alle mods nodig om te raiden hoor, die timers in CT_RA zijn handig maar dat was het dan ook ;)

Als je goed oplet en een goed gevoel voor tijd hebt kan je het ook zonder!
En add-ons die dingen automatisch doen moeten gebanned worden, klaar!
jij niet maar bepaalde classes gaan dingen wel missen dingen als overhealing prevention ga ik zeker missen met mn priest oke dan maar meer opletten maar word lastiger.
En als ze decursive ook echt verwijderen word dat wel heel pittig, ben benieuwd hoe een nieuwe raid dan bv luci neer moet krijgen dat word behoorlijk pittig

[ Voor 41% gewijzigd door MantaMania op 28-03-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
1.10 geeft me weer een kans om me mods uit te zoeken XD heb er atm 100+ in staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

zijn er nog meer mensen die op genjuros spelen ?

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach,de einge add's die ik gebruik zijn een hele zwik CT_Adds,Titanbar,Gatherer & Atlas.
Keeping my fingers crossed^^
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.