Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 68 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.001 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 22:39:
[...]

lol dat zwaard dropt zo vaak dat er 5 tegelijk staan op AH :D, voor 50g ofzo :P
Lijkt me stug, maargoed? :o

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Hidde schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:56:
zomg c-thun las0rzbeam?

Sick die C-thun, moet je er zo'n cloack ala bij Neferian van Onyxia voor hebben? Zijn er al guilds ver gekomen bij C-thun?
Nee voor C'Thun is er geen cloak, enige wat misschien zou kunnen werken zijn die engineering Shadow Reflectors maar ook dat lijkt me sterk.
Op onze server zijn nu vier of vijf guilds bij C'Thun dus schiet al aardig op, wij zelf hebben hem nu in phase2 maar vanaf daar is het nog aardig uitzoeken hoe je hem kan damagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
BiotjE schreef op zondag 26 maart 2006 @ 01:03:
[...]

Nee voor C'Thun is er geen cloak, enige wat misschien zou kunnen werken zijn die engineering Shadow Reflectors maar ook dat lijkt me sterk.
Op onze server zijn nu vier of vijf guilds bij C'Thun dus schiet al aardig op, wij zelf hebben hem nu in phase2 maar vanaf daar is het nog aardig uitzoeken hoe je hem kan damagen :p
Welke server/guild is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Lol, wilde net uit gaan loggen dus liep richting bank in IF. (daar log ik altijd) Kwam ik een pally in tier1/tier2 stuff tegen die zichzelf aan het healen was, waarschijnlijk om te kijken hoeveel 'ie kon healen. Ik gooi er dus een healtje bij en /cheer naar 'm, uiteindelijk even mee gepraat en elkaar gehealed, ik in m'n healing set. Kwam er op neer dat ik in m'n blues (uit Strat, Scholo, BRS, wat Abyssal stuff, etc) meer hp/heal haalde dan hij. :P Hij had wel zo'n 1500 mana meer, maar dan is m'n healing stuff nog best leuk spul. ^^

Gelijk ook nieuw record neergezet met een critheal, 3395 met BoL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:08
Exitium schreef op zondag 26 maart 2006 @ 05:33:
Lol, wilde net uit gaan loggen dus liep richting bank in IF. (daar log ik altijd) Kwam ik een pally in tier1/tier2 stuff tegen die zichzelf aan het healen was, waarschijnlijk om te kijken hoeveel 'ie kon healen. Ik gooi er dus een healtje bij en /cheer naar 'm, uiteindelijk even mee gepraat en elkaar gehealed, ik in m'n healing set. Kwam er op neer dat ik in m'n blues (uit Strat, Scholo, BRS, wat Abyssal stuff, etc) meer hp/heal haalde dan hij. :P Hij had wel zo'n 1500 mana meer, maar dan is m'n healing stuff nog best leuk spul. ^^

ik ben benieuwd hoe hoog die heal van 2800-3000 crit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Vraag aan de mages hier:

Zelf ben ik nu een level 57 fire/arcane mage. Afgelopen vrijdag was mijn eerste BRD-run met mijn guild. Aangezien iedereen in onze groep er voor het eerst was en we allemaal rond de level 55 waren zijn we niet echt ver gekomen en een aantal keer gewhiped. Niks mis mee voor een keer want we hadden allemaal weer wat nieuwe technieken geleerd.

Mijn rol als mage was voornamelijk crowd control (sheepen) en de main tank ondersteunen met DPS. Wat mij erg tegenviel was het crowd control gedeelte. Hoe hoger de instances worden hoe groter de groepen mobs worden en sneller ik het overzicht kwijt raak. Nu is mijn vraag hoe jullie het overzicht niet kwijtraken. Vooral als de MT alles naar zich toe agro-ed (?) en alles een kluitje wordt ben ik het spoor al snel zoek. Welke mob tankt de MT nu en welke niet en welke moet ik dus pakken met wat extra DPS.

Zijn er speciale mods die ervoor zorgen dat ik het overzicht wat minder snel kwijt raak? Nu iedereen bij ons Ventrilo gebruikt gaat alles al een stuk makkelijker maar het kan vast nog wel beter. De enige mod die ik heb geinstalleerd is CT-mod en dan eigenlijk alleen voor de coördinaten en om mijn plantjes terug te vinden.

PS: op level 60 zal ik respeccen naar frost/arcane, krijg steeds meer door waarom dit beter is als ik aan de endgame content ga beginnen ;)

Edit: nog wat vergeten te vragen: wat is nu een mooie staff voor rond mijn level waar vrij simpel aan te komen is (liever geen een uit een instance). Heb nu nog steeds de Illusionary Rod en ben nog niet echt veel beter tegen gekomen (AH en drops die ik tot nu toe heb meegemaakt).

[ Voor 11% gewijzigd door Black-Hole op 26-03-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Black-Hole schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:42:
Vraag aan de mages hier:

Zelf ben ik nu een level 57 fire/arcane mage. Afgelopen vrijdag was mijn eerste BRD-run met mijn guild. Aangezien iedereen in onze groep er voor het eerst was en we allemaal rond de level 55 waren zijn we niet echt ver gekomen en een aantal keer gewhiped. Niks mis mee voor een keer want we hadden allemaal weer wat nieuwe technieken geleerd.

Mijn rol als mage was voornamelijk crowd control (sheepen) en de main tank ondersteunen met DPS. Wat mij erg tegenviel was het crowd control gedeelte. Hoe hoger de instances worden hoe groter de groepen mobs worden en sneller ik het overzicht kwijt raak. Nu is mijn vraag hoe jullie het overzicht niet kwijtraken. Vooral als de MT alles naar zich toe agro-ed (?) en alles een kluitje wordt ben ik het spoor al snel zoek. Welke mob tankt de MT nu en welke niet en welke moet ik dus pakken met wat extra DPS.

Zijn er speciale mods die ervoor zorgen dat ik het overzicht wat minder snel kwijt raak? Nu iedereen bij ons Ventrilo gebruikt gaat alles al een stuk makkelijker maar het kan vast nog wel beter. De enige mod die ik heb geinstalleerd is CT-mod en dan eigenlijk alleen voor de coördinaten en om mijn plantjes terug te vinden.

PS: op level 60 zal ik respeccen naar frost/arcane, krijg steeds meer door waarom dit beter is als ik aan de endgame content ga beginnen ;)

Edit: nog wat vergeten te vragen: wat is nu een mooie staff voor rond mijn level waar vrij simpel aan te komen is (liever geen een uit een instance). Heb nu nog steeds de Illusionary Rod en ben nog niet echt veel beter tegen gekomen (AH en drops die ik tot nu toe heb meegemaakt).
croud controll is je belangrijkste missie.. sheep+frost nova, en daarna pak je maar een mob die je nuked.. je kan ook /assist doen op je warrior, dan pak je zijn target..

een handige mod misschien, is omethpack.. complete modpack.. niet echt mage dingen ofzo, maar gewoon prettige addons..

ennuh, betreft die staff.. in maurodon dropt er een sword met +1 spell crit.. ik weet dat je geen instance runs wil doen, maar hij is het wel waard. hij is zo goed, dat hij generfed gaat worden... maar is dus +8 int en +1% crit afaik.. maurodon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:43

The Legend

*Plop*

BootVluchteling schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:50:
[...]

croud controll is je belangrijkste missie.. sheep+frost nova, en daarna pak je maar een mob die je nuked.. je kan ook /assist doen op je warrior, dan pak je zijn target..

een handige mod misschien, is omethpack.. complete modpack.. niet echt mage dingen ofzo, maar gewoon prettige addons..

ennuh, betreft die staff.. in maurodon dropt er een sword met +1 spell crit.. ik weet dat je geen instance runs wil doen, maar hij is het wel waard. hij is zo goed, dat hij generfed gaat worden... maar is dus +8 int en +1% crit afaik.. maurodon.
Zum 'Rahs Vexincane ofzo (verkeerd gespeld :P) uit Zul Farrak is een upgrade voor je.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vanwege een aankomende afstudeerstage gaat m'n wow account een tijdje in de koelkast. Nu kom ik zeker terug (duh), maar nu vroeg ik me af of je direct wanneer je je account weer met cc activeert ook kan spelen of dat het dan een paar dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:56:
bloodelfs ZIJN horde ;) omgh, dat de horde zo dom kan zijn dat ze hun eigen classes niet kennen :p
en nee, ik heb het andersom, ben altijd alliance :) wel benieuwd wat er bij ons bij komt :)
omg, is alliance zo dom dat ze het verschil tussen races en classes niet kennen?
en bij jullie komt waarschijnlijk dat panda volk als extra RACE

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bintje schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:41:
[...]

omg, is alliance zo dom dat ze het verschil tussen races en classes niet kennen?
en bij jullie komt waarschijnlijk dat panda volk als extra RACE
Dat zullen waarschijnlijk niet de pandarens worden omdat blizz heeft gezegt dat het nieuw ras al in het spel zit als npc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

zolang het maar niet die drani (of zo) zijn, want dan zie ik alvast 1 ras dat NIET gebruikt zal worden tenzij ze een of andere mega goede racial ability's hebben.

@Bintje;
jij leest zeker nooit de chat in de barrens :P, daarbij verviel alle illusie voor mij dat de gemiddelde alliance dommer is dan de gemiddelde horde

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik denk dat je wel 100% kan zeggen dat het de dranei worden. Het is een "lelijk" ras voor de alliance, (in tegen stelling tot de pandaran die meer "cute" zijn.) Ze zitten al in het spel, en ze komen van de Outlands.

btw, waarom zou niemand dranei spelen? Mensen spelen toch ook Orcs, Undead, Trolls en Gnomes? Waarom dan geen dranei?

[ Voor 27% gewijzigd door Wiebbe op 26-03-2006 14:55 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

al die klassen die jij hebt genoemd hebben toch wel enige vorm charme, die dranei hebben echt NIKS charmants o.i.d.

en alle rassen die je daar hebt opgenoemd zijn (mij tenminste) ook bekend uit andere boeken/films/games de dranei ken ik niet echt

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
QuarK schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 22:30:
Een vraagje aan de rogues:
Ik heb op dit moment Gutgore Ripper (main) en Brutality Blade (off) en ben 31/8/12 gespecced (120 energy is fijn). Ik ben al een hele tijd op een Vis'kag drop aan het wachten, ben de enige rogue op dit moment geinteresseerd in dat zwaard. Als hij dropt switch ik meteen naar 20/31 build.

Ik ben het wachten op dit dit zwaardje echter zat en vraag je af of ik niet nu alvast zou moeten switchen naar 20/31, met Brutality Blade in main hand. Maar wat zou ik dan in m'n offhand moeten doen? Gutgore is een optie, maar da's geen zwaard. Beetje zonde aangezien ik dan sword spec heb.

- Wat zou meer damage doen? Originele dagger spec of nieuwe combat spec, met de wapens omgedraaid.
- Wat voor alternatief kan ik zoeken voor m'n offhand met combat spec? Hakkari offhand is zeer zeldzaam bij ons :/
Combat spec. met Brut. blade doet meer dan Seal Fate met GGR. Ik heb zelf ook een tijdje Brut. Blade als mainhand gebruikt totdat Vis'kag dropte. Als tijdelijke offhand liefst een zwaard met stats, maar in ieder geval stats. Gutgore zou ik dus niet offhanden tenzij het echt niet anders kan.

Als je overigens geinteresseerd bent in PvP kan ik ook een 18/33 build aanraden met imp. kick en 1/3 in imp. eviscerate.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Dranei kan ook niet omdat ze geen starting region hebben. Oh leuk level 1 in blasted lands. Lijkt me niet. Worgen lijkt me perfect in elke manier. Ze hebben een regio en een level 10-20 regio (silverpine) en het past (met wat duwen) in de lore

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Crowmeister schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:11:
Dranei kan ook niet omdat ze geen starting region hebben. Oh leuk level 1 in blasted lands. Lijkt me niet. Worgen lijkt me perfect in elke manier. Ze hebben een regio en een level 10-20 regio (silverpine) en het past (met wat duwen) in de lore
Useless argument imho.
Waar hebben volgens jou dan de blood elves hun starting region? Aszhara zeker? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

jarnotjuh schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:23:
[...]

Useless argument imho.
Waar hebben volgens jou dan de blood elves hun starting region? Aszhara zeker? :|
Het is geen useless argument. Blizzard heeft zelf gezegd dat de Northeren Plaguelands een strook met een starting zone hebben voor de Bloodelfves. Uit de historie van Warcraft blijkt dat de Northeren Plaguelands vroeger het thuisgebied waren voor de High-elves/bloodelves

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Wiebbe schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:55:
ik denk dat je wel 100% kan zeggen dat het de dranei worden. Het is een "lelijk" ras voor de alliance, (in tegen stelling tot de pandaran die meer "cute" zijn.) Ze zitten al in het spel, en ze komen van de Outlands.

btw, waarom zou niemand dranei spelen? Mensen spelen toch ook Orcs, Undead, Trolls en Gnomes? Waarom dan geen dranei?
jah, maar komop :P dranei zou je eerder als Horde verwachten, ze zien er net zo vriendelijk uit als een Orc.

Maargoed, nog één arcanite bar en ik heb op mn lvl 58 al een Lionheart helm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

jarnotjuh schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:23:
[...]

Useless argument imho.
8)7 Heb je wel gelezen over de Blood Elves? Ze beginnen in Sunstrider isle en ze hebben een level 1-10 regio en een leve 11-20 regio.
En elk ras heeft dat, dus worgen is perfect daarvoor. Ik zeg niet dat het Worgen word (hoop het wel) maar ze voldoen overal aan. Ze zijn lelijk hebben starting region en passen een beetje in de lore

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Verdomme, Ik ben nu weer vergeten om die site bij bookmark te zetten,
Mensen, Weet iemand welke site dat is waar van lvl 30-60 (ofzo) is uitgelegd(voor alliance) waar je moet questen enzo, voor t snelst

Alvast bedankt

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Niet dat het iemand opgevallen is (want niemand leest de startpost of heeft hem toch al in z'n cache staan) maar de /images staan nu weer op de juiste plaats en de startpost is dus weer gefixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Exitium schreef op zondag 26 maart 2006 @ 05:33:

Mijn record staat op het moment op 4294 met een critheal, heb echt de nieuwe spell nodig om de 4.5k te breken ;)
Heb op het moment 1100+ healing (met ZHC, eerste charge). met mijn mana regen kan ik bijna er een kleine 100 flash of lights hoogste rank uitgooien voor ik OOM ga.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Locutes schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:42:
[...]

Het is geen useless argument. Blizzard heeft zelf gezegd dat de Northeren Plaguelands een strook met een starting zone hebben voor de Bloodelfves. Uit de historie van Warcraft blijkt dat de Northeren Plaguelands vroeger het thuisgebied waren voor de High-elves/bloodelves
*Cough* Poort in het zuiden van Silverpine, en de daarachter liggende strook land die ook al op de kaart is getekend *Cough*

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Vraag aan de mages hier:
Zelf ben ik nu een level 57 fire/arcane mage. Afgelopen vrijdag was mijn eerste BRD-run met mijn guild.
(...)
In het begin zijn de 'hogere' instances idd erg verwarrend; ik weet mijn eerste x scholomance nog wel... :o
Tijdje geleden dat ik BRD heb gedaan, maar meestal doe ik gewoon sheepen/DPS. AoE vrij weinig, aangezien je dan snel aggro trekt, en daar houden wij niet zo van. ;)
Simpel truukje; 'tab' door de verschillende mobs heen (met de tab toets :p), kijk welke het minste HP heeft (die dus waarschijnlijk getankt wordt/bewerkt door een rogue), en leef je daar op uit.

Qua staff:
Rod of the ogre magi
Dropt in DiM van een of andere boss.

Argent Crusader
Deze heeft +30 int. :o
Krijg je als Quest reward na een serie Q's in stratholme. Voor je guild misschien nog wat lastig, maar met PuG's goed te doen. Aanrader, afgezien van wat Nature Resistance even goed als een GBS.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Sander1991 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:35:
Verdomme, Ik ben nu weer vergeten om die site bij bookmark te zetten,
Mensen, Weet iemand welke site dat is waar van lvl 30-60 (ofzo) is uitgelegd(voor alliance) waar je moet questen enzo, voor t snelst

Alvast bedankt

Sander
http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/p=1488.html#1488

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand dit misschien:

normaal als je shift klikt op een quest uit je quest log krijg je hem in beeld. Dit is bij mij opeens niet meer :? Het is niet zo dat ik een addon heb geinstalled ofzo, het is ineens gebeurt eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:15:
weet iemand dit misschien:

normaal als je shift klikt op een quest uit je quest log krijg je hem in beeld. Dit is bij mij opeens niet meer :? Het is niet zo dat ik een addon heb geinstalled ofzo, het is ineens gebeurt eigelijk.
Probeer ctrl+click is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 18:16
MJ85 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:48:
[...]

*Cough* Poort in het zuiden van Silverpine, en de daarachter liggende strook land die ook al op de kaart is getekend *Cough*
Gilneas, wat verder vrij weinig met Worgen, Draenei of Blood Elves te maken heeft. Wat hebben worgen sowieso met lore te maken? Draenei passen in dat opzicht wel in de lore. Blizzard kan zo de een of andere startlocatie uit de spreekwoordelijke duim zuigen.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Vincentio schreef op zondag 26 maart 2006 @ 04:48:
[...]

Welke server/guild is dat?
Ik speel op Magtheridon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yay, eindelijk mijn epic knolletje :)
Ook nog robes of the exalted vandaag, mijn priest is weer blij. Heb nu weer zoveel lol met mijn priest op trollbane dat ik geen tijd meer heb voor mijn druid in de wowguild op xavius alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Imodium schreef op zondag 26 maart 2006 @ 20:12:
[...]

Gilneas, wat verder vrij weinig met Worgen, Draenei of Blood Elves te maken heeft. Wat hebben worgen sowieso met lore te maken? Draenei passen in dat opzicht wel in de lore. Blizzard kan zo de een of andere startlocatie uit de spreekwoordelijke duim zuigen.
ja ik wou het net zeggen,

het enige waar de dranei niet in zouden passen is qua starting lokatie, qua alliantie past het 200x beter dan de worgen. Maar aangezien er toch weer heel wat gebieden bij worden verzonnen is het niet zo moeilijk om ergens een eilandje bij te tekenen voor de Dranei ;)

Btw, de dranei zijn een ras die verdrongen zijn van hun thuis wereld door de fel orcs, hierdoor krijgen ze naar mijn idee toch wel charme hoor!

(owja, en Trollen hebben toch ook geen starting location? :P)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Laatst online: 15-02-2024
NielZ schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:49:
Argent Crusader
Krijg je als Quest reward na een serie Q's in stratholme. Voor je guild misschien nog wat lastig, maar met PuG's goed te doen. Aanrader, afgezien van wat Nature Resistance even goed als een GBS.
:o

Hebbe dat ding :9 Moet wel te doen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:45
NielZ schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:49:
[...]
Qua staff:
Rod of the ogre magi
Dropt in DiM van een of andere boss.

Argent Crusader
Hoe vergelijken deze 2 zich met Staff of Jordan? Volgens mij is Staff of Jordan zeker
te vergelijken met Rod of the Ogre Magi, maar ja deze kost dan ook de nodige kluiten ;)

Mijn level 40 priest alt heeft in ieder geval een SoJ, scheelt mij een hoop gefarm voor Vexing Cane
en/of Rod of Ogre Magi later ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Kapoen schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:58:
[...]Hoe vergelijken deze 2 zich met Staff of Jordan? Volgens mij is Staff of Jordan zeker
te vergelijken met Rod of the Ogre Magi, maar ja deze kost dan ook de nodige kluiten ;)

Mijn level 40 priest alt heeft in ieder geval een SoJ, scheelt mij een hoop gefarm voor Vexing Cane
Mja, technisch gezien is de RotOM beter..
SoJ:
+ 11int
+ 11 spi
+ 26 dmg

RotOM:
+ 14 int
+ 7 spi
+ 23 dmg
én dan nog + 11 sta en + 1% crit...
Maargoed, voor een lvl 40 is SoJ natuurlijk super; dus is lastig om een eerlijke vergelijking te maken lijkt me.

Ik loop zelf al maanden met m'n Argent Crusader rond; een priest-vriend van me heeft m samen met mij gehaald en heeft 'm ook tijden gehad. Iedeaal caster ding imo.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
BiotjE schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:06:
[...]

Ik speel op Magtheridon.
Welke guild zit jij?
Ik ben Alaniel uit Praemium Callidus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi ja, 2e mc run in de nieuwe samenwerking al tot baas 6 plat allemaal first tries :).
Gelukkig vallen de veranderingen dus best mee die ze sinds 1.9 hebben aangebracht.

Leuke drood loot, maar dat had ik allemaal al, denk dat ik maar voor een sod op ga sparen, sta nu toch al bovenaan met dkp.

Morgen kijken of we de laatste 2 bazen nog plat leggen en dan ervoor zorgen dat we er nog 2 bijkrijgen met de water quest zodat we snel majordomo kunnen optrommelen :P

oh ja: http://www.thotbott.com/?sp=25079 hebben we nu ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
vanavond rag neergekregen, mits de sons snel worden afgehandeld een makkelijk gevecht :P

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
woot

gisteren ZG met me alt mage

Hakkar dood en phat lewt voor mij :9

Blood Caller en Soul Corrupters Necklace
alle aanwezige casters hadden al beter of hoefden hem niet, dus mocht mijn alt ze hebben, en als onze MT het heart niet al had gehad had ik deze ook kunnen looten :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:47
Arg gisteren op Ony gewhiped met 3% HP :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
[...]

Hoe vergelijken deze 2 zich met Staff of Jordan? Volgens mij is Staff of Jordan zeker

ik was met mijn priest, toen rond lvl 50, in maurodon voor de ingang beetje mobs aan het slopen met de party, dropt SoJ.. ik NEED :D en gelukkig won ik em met 90 ofzo.. ik ben nu lvl 60 en loop er nog steeds mee. ik zit eigenlijk te wachten op een leuke dagger/staff uit MC/ZG.. maar zoals eerder vermeld, is priest+warrior guildloos door een fksfdmfs disband..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Arcalite schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:10:
Arg gisteren op Ony gewhiped met 3% HP :'(
Da's nog lang niet zo erg dan 2x op Chromaggus whipen, eerste keer 6% en de 2de keer 1%....
Gisteravond namelijk, de 3de try ging vanaf het begin al fout, rond de 80%.

Ik heb wel geluk tot nu toe met mijn Recipe: Greater nature protection potion. Deze zijn nu op onze server rond de 70g waard, en heb er al 5 gevonden binnen 4 uur grindtijd. Ik merk al wel dat het stiekem drukker wordt daar, dat moeten we niet hebben natuurlijk. :P

Wat zijn deze recipes op jullie server ongv waard, waar iedereen AQ 40 raid? Als dit net zo storm gaat lopen als met greater fire prot pot, dan wordt ik nog rijk. ;)

Als je een CoD mail verstuurd, hoelang duurt het dan voordat de mail terugkomt als de ander NIET accept? Ik heb namelijk zo'n recipe van 65g CoD in de mail naar iemand zitten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
jarnotjuh schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:47:
[...]

Als je een CoD mail verstuurd, hoelang duurt het dan voordat de mail terugkomt als de ander NIET accept? Ik heb namelijk zo'n recipe van 65g CoD in de mail naar iemand zitten :o
30 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Whoehoe dit weekend ook 60 geworden, maar buiten deze heugelijke mededeling was de rest van het weekend rampzalig, elke group die er gevormd werd voor scholo (wil dreadmist hebben) viel nog voordat we uberhaubt naar binnen gingen uit elkaar echt vreselijk naar en verschrikkelijk tijd rovend, naja ach volgend weekend beter

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Woop! Gisteren voor de 2e keer Ragnaros neergekregen, ging deze keer een stuk beter ipv 2e sons op 1% :P Hadden we hem nu op 32% voor de 1e sons dus was daarna een eitje ^_^. En gelijk me Judgement legplates(skirt) geclaimed \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

barfieldmv schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:27:
[...]

Als je andere games speelt, hebben die dan ook wel eens van dat soort fouten, zo kan je snel zien of het aan WOW ligt of aan je video kaart.

Anders kan je misschien snel een tweede installatie van windows maken(naast je bestaande) en de drivers vers installeren, dan weet je of het aan je drivers/windows ligt.

Ligt het niet aan wow of aan je drivers, dan kan je kijken of je kaart goed zit.
Owke...
- Nieuwste drivers van de ATI gedownload
- 3DMark01, 3DMark03, 3DMark05 gedraait (zonder problemen)
- Games zoals HalfLife2, FarCry enz. hebben geen problemen (geen particles, vlekken, enz.)
- Nieuwste drivers voor chipset enz geïnstalleerd

Ik denk maar eens dat ik een mailtje stuur naar Blizzard...
Zou niet weten waar het aan moet liggen, het lijkt me een render fout van de engine, waarbij de texturemapping vreemd doet...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Gisteren MC gedaan in 4 uur... toch wel lekker in 1 avondje MC clearen.
Ik denk dat we minimaal nog 30 minuten sneller kunnen voorlopig...
Niet slecht voor een guild die 2 weekjes oud is, en een hoop nieuwelingen heeft

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Imodium schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:09:
[...]

Combat spec. met Brut. blade doet meer dan Seal Fate met GGR. Ik heb zelf ook een tijdje Brut. Blade als mainhand gebruikt totdat Vis'kag dropte. Als tijdelijke offhand liefst een zwaard met stats, maar in ieder geval stats. Gutgore zou ik dus niet offhanden tenzij het echt niet anders kan.

Als je overigens geinteresseerd bent in PvP kan ik ook een 18/33 build aanraden met imp. kick en 1/3 in imp. eviscerate.
Yeah, ik ben toch sterk aan het neigen om naar combat spec te gaan, maar heb geen enkele geschikte sword offhand :/
Hakkari offhand sword zou best redelijk zijn. Ik heb ook nog wel een Heartseeker liggen, 1% crit stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 08:06
Gisteren met onze guild voor het eerst Gehennas neergelegd, zelfs op de first try :D

Nu hebben we inmiddels Luci op farmstatus en Gehennas dus ook neer. Alleen die stomme hond (Maggie) wil ons nog steeds niet lukken. Gisteren hadden we geen fear ward, desondanks wel tot 30% gekomen. Verder weinig geluk gehad met epics. Alleen Gehenass droppte er 2, verder geen enkele BoE.

Op de damagemeters stond ik 3e (inclusief massive decursen @ Gehenass), dus ik ga ook de goede kant op. Inmiddels zit ik op 140 fr (buffed), dat lijkt me wel redelijk voldoende om alle bazen in MC te doen?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij laten (nieuwe)members altijd met een standaard van 120 fire ress unbuffed mee doen aan MC en BWL. Mijn ervaring is dat je boven de 200 (buffed) als caster wel goed zit.
Mijn Druid komt nu buffed boven de 315 en dat haalt de max % schade weg die gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Was weer een fijn weekendje raiden.
Main raidleader was niet beschikbaar dit weekend, dus met goede moed Molten Core ingegaan. Na wat wipes op trash (oa 3 imp packs!), was de motivatie wat in het slop geraakt. Tot en met Shazrah gecleared, terwijl we normaal tot en met Golemagg doen.
Zaterdag avond ging ineens als boter, Domo in 1x neer, en zonder de 2 FireRes tanks Rag verpletterd.
Helaas ging gister ony niet neer, kregen telkens last van welps in fase3, na 3 tries hebben we de brui eraan gegeven (hadden 2 priests, en die moesten beide stoppen). Wel vreemd, vorige weken lag ony in 20 minuten op haar gat. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
QuarK schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:13:
[...]
Yeah, ik ben toch sterk aan het neigen om naar combat spec te gaan, maar heb geen enkele geschikte sword offhand :/
Hakkari offhand sword zou best redelijk zijn. Ik heb ook nog wel een Heartseeker liggen, 1% crit stat.
rendruns voor de rend offhand
of je trekt tijdelijk een assa blade van ah?

[ Voor 70% gewijzigd door Bokkie op 27-03-2006 10:32 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
-=BoKKiE=- schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:31:
[...]

rendruns voor de rend offhand
of je trekt tijdelijk een assa blade van ah?
Assassin's Blade is wel even een tijdelijk optie ja... Wel een beetje jammer om weer een blue item te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:57
[...]

Argent Crusade = Benediction zonder de +healing en +crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Van het weekend ook weer een first meegemaakt.

Was naar STV gegaan om daar eens te kijken en was al gewaarschuwd dat ik daar veelvuldig om zeep zou worden geholpen door horde spelers. Heb er ook genoeg zien lopen.

Kom ik op een gegeven moment een horde undead mage tegen, aan het knokken tegen een of andere dino. Heb ik em maar ff geholpen. Daarna een tijdje samen nog meer dino's omgelegd, gewoon wijzen en dan gezamelijk erop af. Was een vreemde gewaarwording.

Mooitste was wel als ik werd aangevallen door horde spelers dat hij er tussen sprong om maar duidelijk te maken dat het niet de bedoeling was dat ze mij zouden slopen. En dat werd dan ook niet gedaan. Respect.

Krijg ik op een gegeven moment een whisper van iemand, met de vraag of ik samen met de horde aan het questen was. Was echt zo'n vraag van wat ben jij nou in vredesnaam aan het doen. Direct de vraag erachteraan of ie ge-killed moest worden. Toch maar gezegd dat dat nog ff niet de bedoeling was.

Het is wel lastig als je niet met elkaar kan praten. Weet nu wel wat lol betekend in orcish.

Groeten.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

QuarK schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:13:
[...]

Je kunt ook als je een beetje hulp kan krijgen van wat guildies een Argent Avenger (Starwars zwaard) halen :) Heb ik ook pas gedaan...
Is een quest in Eastern plaguelands.. moet je wel 5 man Strat runs voor doen, maar dat is wel leuk als je een goede groep hebt...
Als laatste moet je de Baron run doen met 5 man...
Met wat geluk heb je er ook meteen een Skullforge reaver bij!

Strat = leuk :)
Dampie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:11:

Het is wel lastig als je niet met elkaar kan praten. Weet nu wel wat lol betekend in orcish.

Groeten.
Ik heb weleens gehad dat een horde priest in silithus mij mind-controlde en toen buffs gaf...
Daarna nog een keer mij mind-controlde en toen begon te praten tegen me op de / me manier dus ik zag:
*naam priest* Hey m8, good luck grinding!

was wel lache ;)

[ Voor 29% gewijzigd door ReCreator op 27-03-2006 11:15 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
kek :p

Gisteren een bod gedaan van 290G op http://www.thottbot.com/?i=19086 Ik hoop echt dat hij vanavond in mijn mailbox zit. Gisteren om 22:45 stond ik nog als high bidder met medium als tijd. Moet goed komen :p Deze neck gaat normaal voor 400+ weg op mijn server, dus het zou een goede koop zijn.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Was naar STV gegaan om daar eens te kijken en was al gewaarschuwd dat ik daar veelvuldig om zeep zou worden geholpen door horde spelers. Heb er ook genoeg zien lopen.

Kom ik op een gegeven moment een horde undead mage tegen, aan het knokken tegen een of andere dino. Heb ik em maar ff geholpen. Daarna een tijdje samen nog meer dino's omgelegd, gewoon wijzen en dan gezamelijk erop af. Was een vreemde gewaarwording.

Mooitste was wel als ik werd aangevallen door horde spelers dat hij er tussen sprong om maar duidelijk te maken dat het niet de bedoeling was dat ze mij zouden slopen. En dat werd dan ook niet gedaan. Respect.

Krijg ik op een gegeven moment een whisper van iemand, met de vraag of ik samen met de horde aan het questen was. Was echt zo'n vraag van wat ben jij nou in vredesnaam aan het doen. Direct de vraag erachteraan of ie ge-killed moest worden. Toch maar gezegd dat dat nog ff niet de bedoeling was.

Groeten.
vreemd ik word steeds omgebracht in stv door alliance :)
van het weekend ook een tijdje aan het questen met een alliance mage, wat shadowmaw panters neergehaald, sommige alliance zijn nog niet zo erg.

erg lastig dat je niet kan praten met elkaar

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Is het mogelijk om een 'andere' taal erbij te leren?
Zo ja, hoe :P

Tevens mijn video issues worden nog mooier:
737-21652: World of Warcraft: Pixel corruption may be noticed when playing the game on systems containing an ATI Radeon X1600 series.

The information in this article applies to the following configuration(s):
World of Warcraft
Radeon X1600 series
Windows Professional/Home Edition
During game play, you may notice pixel corruption on certain levels with a Radeon X1600 series graphic card.

To correct this issue, download and install Catalyst 6.2 or higher.
Ik gebruik Catalyst 6.3 (de nieuwste op de site) 8)7

[ Voor 83% gewijzigd door chromeeh op 27-03-2006 11:32 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

Groeten.
kek idd :P

uhm, ik doe het ook weleens.. maar soms, heb je echt van die horde (of alliance) die gewoon rood in de ogen hebben.. rood=dood.. maakt niet uit of je 20 lvl's onder hun zit...

die MC+buff had ik ook een x. erg cool..

schrok alleen wel ff.

werd ook een x in STV gemindcontrolled.. word ik gelijk aangevallen door bruisers.. :s dus ik gebruik mn trinket van alliance, vallen ze hem aan :+

/edit wat ik wel fucking lame vind, is dat als je in een neutral gebied loopt, je door een rogue moeilijk word geganked, en die flikker dan vanish doet.. zelfde met hunter met zn feign death.. echt onwijs kansloos.. kunnen ze dat niet disablen? niet dat ze niet mogen vanishen, maar als ze in neutral lopen, ze het gewoon niet kunnen, zodat die bruisers ze afmaken..

[ Voor 12% gewijzigd door BootVluchteling op 27-03-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, COD is 3 dagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..
Is ook leuk om een keer mee te maken op een PvP server.

Maak het tegenwoordig dagelijks mee, maar dan in het noorden van Felwood.
Sinds vrijdag team ik met een level 58 mage, een Zweed, en samen farmen we rep en XP op de Timbermaw (oid).
Gaat retesnel, twee mages die een camp omzeep helpen met Arcane Explosion.
En geen last van ally's, ieder gaat daar z'n eigen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
BootVluchteling schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:27:
[...]

/edit wat ik wel fucking lame vind, is dat als je in een neutral gebied loopt, je door een rogue moeilijk word geganked, en die flikker dan vanish doet.. zelfde met hunter met zn feign death.. echt onwijs kansloos.. kunnen ze dat niet disablen? niet dat ze niet mogen vanishen, maar als ze in neutral lopen, ze het gewoon niet kunnen, zodat die bruisers ze afmaken..
ik gebruik ook vanish als ik bijna dood ben ^^ alleen ram ik daarna wel cheap shot Adrenaline Rush Blade Flurry en Slice'n Dice in :)

dan issie binnen die cheapshot wel meestal dood >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 20:36

On_E

Housemusic

Was gisteren even in Kargath om te repairen voor Rag, stond er een Orc Rogue met zo’n BWL debuff dat ie vulnerable was voor Fire damage.

Even testen dacht ik, dus /duel, Curse of Elements, Dual Trinkets, Soul Fire, boem 7008 crit :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ach ja, dat hoort er toch een beetje bij op een PvP server. Gisteren ook toen ik onderweg was naar STV, net buiten Darkshire. Een hunter of rogue (eentje die onzichtbaar rond kan banjeren) steekt me in mijn rug en dood was ik. Was ook een lvl ?? voor mij (ben zelf lvl 32).

Ik loop dus terug naar mijn lichaampje, is ie er nog steeds. Dus nogmaals hetzelfde. Derde keer was ie weer blijven hangen. Toen ben ik demonstratief op de grond gaan zitten. Zo van als het echt niet anders kan doe je het nog maar een keer, en nog een keer, heb tijd zat. Duurde niet lang of dat was ie zat.

Ik loop dus verder het pad af richting STV, met hem in mijn nek. Deed gewoon alsof ie er niet was. Totdat ie dus een lvl 60 alliance tegenkwam, toen was het snel over.

Kreeg nog wel excuses van hem. Dat dan weer wel.

Soms snap ik mensen niet zo goed.

Groeten.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Paladin schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:56:
Whoehoe dit weekend ook 60 geworden, maar buiten deze heugelijke mededeling was de rest van het weekend rampzalig, elke group die er gevormd werd voor scholo (wil dreadmist hebben) viel nog voordat we uberhaubt naar binnen gingen uit elkaar echt vreselijk naar en verschrikkelijk tijd rovend, naja ach volgend weekend beter
Dreadmist *kuch*

Er zijn een stuk betere items te vinden pre-MC dan crappy Dreadmist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Oh dit is geweldig.
Ik heb een hunter alt gemaakt en ik liep door Durotar en ik moest die baas in Tiragarde slachten. Dus ik zie zo'n andere hunter en vraag hem: Wanna kill the boss in the castle?
En hij zegt: KAN BU DONG
Ik: Suuuure
Daarna liep ik weg natuurlijk. Later vroeg ik op de GameFaqs forum what the hell dat betekende. En het was Chinees voor: Ik begrijp je niet. Talk about irony.
Was dus een Farmer, nooit eentje gezien en dan nog op een RP server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan de mages hier:

Ik ben ook een mage en een aantal mods maken het mij toch een stuk makkelijker.

Gebruik ten eerste Sheepwatch. Super handige mod.. je ziet hiermee hoe lang je Sheep nog Sheeped is.
Installeer ook CT_Raidassist Deze ga je soieso gebruiken bij end game raids, maar is nu ook al handig. Vooral als de Raidleader via CT_Raid de MT's toewijst. Als hij dit doet krijg jij in je scherm een venster met daarin de Target van de MT. Als je deze meenuked weet je tenminste dat je geen aggro krijgt :)

Ik heb tot lvl 60 ook (helaas) nog met Illusionary Rod rondgelopen. Heb daarna echter een aantal keer een DM Tribute run gedaan en heb sindsdien Rod of the Ogre Magi en ben hier nog steeds erg blij mee!
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:24:

Ik heb het nooit zo op gehad met mensen die dagenlang dezelfde instances doen om een drop te krijgen, maar ik zou het wel leuk vinden stiekem om die set compleet te krijgen... de belt was alvast een makkie, die had ik voor 25g op de AH :)
Hou op schei uit.. ik heb nu 7/8 van de Magister set.. Moet alleen nog de Leggings van Baron Rivendare.. Maar heb hem nu al meer dan 20x gedaan en heb hem nog geen enkele keer zien droppen. Er rust een vloek op.. maar ik moet en ik zal hem krijgen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ik ben met mijn Warrior alt nu ook de valor set bij elkaar aan het scharrelen, maar daar is eigenlijk maar 1 reden voor en dat is dat ik hem kan upgraden naar epic. Heb voor de rest veel betere losse items, met + crit, + attack power en + hit. Daarnaast ook een tank set met + defense, + dodge, + parry en + block. Geeft me meer stamina dan full valor (5k+ unbuffed) en betere items stats.

Over het algemeen zijn de tier 0 sets crap. Alleen wildheart is nog wel oké geloof ik.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:54:
[...]

Gebruik ten eerste Sheepwatch. Super handige mod.. je ziet hiermee hoe lang je Sheep nog Sheeped is.
Ik zou gelijk ook Novawatch gebruiken.
Deze laat wanneer Frost Nova expired. Super handig.

Enemy casting bar kan ook handig zijn. Spell casting timers van mobs zijn standaard en dus accuraat.

----
BTW, Spell book Arcane Brilliance, te gebruiken vanaf level 56.
Kocht deze afgelopen weekend op AH voor 1.34G BO, geen gekke deal toch?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ik ben in ieder geval ook gestopt met het actief zoeken naar mijn Magister. Alleen de chest zou ik nog wel graag willen hebben, op dit moment heb ik nog een green met +18 sta en +19 int en de blue uit UBRS met +20 resistance op alles. De laatste chest is leuk voor MC, maar toch wil ik nog wel de magister chest voor farming en raids naar andere plekken.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34
Macadoshis schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:26:
Gisteren MC gedaan in 4 uur... toch wel lekker in 1 avondje MC clearen.
Ik denk dat we minimaal nog 30 minuten sneller kunnen voorlopig...
Niet slecht voor een guild die 2 weekjes oud is, en een hoop nieuwelingen heeft
Ja Helios heeft wel veel nieuwelingen, maar vergeet niet dat de meeste nieuwelingen wel MC ervaring hebben :P. Desondanks erg goed, je moet maar 40 mensen samenwerkend zien te krijgen. Wie is de Guild Leader eigenlijk?

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan meer geluk.

Wildheart set: compleet
Cenarion set :Compleet
Stormrage set: 4delen

ZG quest set: Compleet^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik nu spaar is Wrath en ik wil eigenlijk alleen de chest nog maar (waistband suckt qua stats en 8/8 wrath setbonus is toch niks speciaals). Had er nog even over gedacht om die Valor -> Heroism quests te doen, maar het blijkt dat dat in een bepaalde volgorde moet en het kost nog veel poen ook, bekijk het maar dus...

Dan zou dit mijn droom tankgear zijn voorlopig:
http://ctprofiles.net/275856

Als DPS/PvP gear:
http://ctprofiles.net/275853
(met Breastplate of Annihilation totdat C'thun killable wordt... En als hij ook echt Gauntlets of Annihilation dropt, dan die ipv Flameguards. Dan kan er wel een weaponchain op mn zwaardje ipv Crusader ;p)

Leuke site, die ctprofiles ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat zijn dan goede items voor een mage die (helaas) nog geen MC doet.. Men zegt dat de Magister set niet zo goed is.. dat geloof ik best.. maar wat is dan wel goed voor een mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik zoek nog een template voor talents (warrior) iemand een link?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

MGSNK schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:21:
[...]

Ja Helios heeft wel veel nieuwelingen, maar vergeet niet dat de meeste nieuwelingen wel MC ervaring hebben :P. Desondanks erg goed, je moet maar 40 mensen samenwerkend zien te krijgen. Wie is de Guild Leader eigenlijk?
Zulor is de GL.. ik moet toegeven dat de harde kern van de vorige guild (200+ mensen) is meegegaan, allemaal met meer dan genoeg ervaring en gear.

[ Voor 34% gewijzigd door Macadoshis op 27-03-2006 16:16 ]

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:23
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:09:
maar wat zijn dan goede items voor een mage die (helaas) nog geen MC doet.. Men zegt dat de Magister set niet zo goed is.. dat geloof ik best.. maar wat is dan wel goed voor een mage?
Heel simpel: spell/frost/fire dmg
Stats zijn leuk, maar niet echt boeiend

Fire mage : crit/spelldmg
Frost mage : spelldmg

voor pvp uiteraard zoveel mogelijk sta erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Roeligan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:14:
Ik zoek nog een template voor talents (warrior) iemand een link?
google is ur friend

http://wowvault.ign.com/t...lease=1.10&skillclassid=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al een aantal die BWL op farm status hebben eigenlijk??

Wij doen MC op woensdag in 1 avondje.
BWL donderdag en zaterdag.
Maandag en dinsdag AQ.

De andere dagen beetje farmen elkaar helpen en soms ZG.

We hebben AQ 3e boss down gekregen.

Account:
Shafty
Tauren Hunter lvl 60
Tier2 set en paar Tier1 nog
Verders alles epic

Server: Balnazzar (PvP)
Guild: (Proud member of) Confused

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BWL op farm hier, Affliction (Horde) op Genjuros. We doen ook geen MC meer verder, met AQ zijn we nu bij Eye of C'thun.

Wel jammer dat we de afgelopen dagen bijna niks hebben kunnen doen door een waardeloos lage attendancy ;/ Iedere high-end guild zal er wel last van hebben, van die leechers die alleen maar voor farm-status raids komen opdagen. Bij BWL op donderdag hebben we teveel online dus altijd een paar die zeuren, maar gisteren voor AQ kwamen er maar 34 online. Dus maar uitgesteld tot 7 uur, kijken of er dan meer komen die niet eerder konden. Lekker even AQ20 gedaan, is het 7 uur, 31 online.... Dan heb je toch echt ff wtf? :(

Maar ja raidlocked op Huhuran -> Twin Emps, dat is geen guaranteed kill en dat is niet leuk want dat is geen gegarandeerde loot dus waaaaah kost geld ik ben wel even afwezig. We zijn al flink aan het recruiten geslagen maar we zitten ook weer op zo'n flutservertje met een enorm verschil tussen de 2 high-end guilds en de rest. Een mid-end guildje (Nef op farm), de rest lowbies, greenies en bluetjes. En om nou weer MC te gaan doen om die lui een beetje goeie gear te geven :(

Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid ita's en gr waar we "last" van hebben. Nauwelijks Engels kunnen en zo brutaal als wat. Gisteren een of andere Supermpamias (3x raden wat voor nationaliteit) te apply-en, gaat ie gewoon de hele guild list af "Good apply yes you invite to guild now?" terwijl de helft aan t instancen is.... Kan niet wachten tot fee-based transfers, zijn we gelijk van die server af. Magtheridon klinkt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:28:

Maandag en dinsdag AQ.

Account:
Shafty
Tauren Hunter lvl 60
Verders alles epic

Ik denk dat dit een beetje opsommingen worden want er zijn zat guilds die bwl al op farmstatus hebben maar goed ik doe wel ff mee, guild: Iratus Lepus server: Twisted Nether side: Alliance.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 16-09 15:32

Ryceck

Constants and Variables

Maandag en dinsdag AQ.

Account:
Shafty
Tauren Hunter lvl 60
Verders alles epic

Gisteren voor het eerst BWL in 1 dag gedaan. Half 7 begonnen, om half 12 lag Nef op ze gat te koekeloeren. Niet eens een perfect run gehad jammer genoeg :( 2 wipes op Vael (aggro-foutje van druids met healing en slechte BA-ronde, alle healers na 2min weg), daarna nog een nutteloze wipe op Flamegor maar verder alles in 1x neer.
MC doen we tegenwoordig in een uurtje of 3.
AQ40 blijven we een beetje steken @ Skeram :'( Wil gewoon niet lukken :(

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Bosmonster schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:41:
[...]

Dreadmist *kuch*

Er zijn een stuk betere items te vinden pre-MC dan crappy Dreadmist..
Hmz wat raad jij aan dan als lev 60 lock, in welke richting items ik moet zoeken?

heb namelijk nu buiten dreadmist niet echt een idee wat een goede set is voordat ik MC inga...

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Maandag en dinsdag AQ.

Account:
Shafty
Tauren Hunter lvl 60
Verders alles epic

Gisteravond MC + BWL gedaan. Deze week zijn de twin emps neer gegaan. MC doen we in 2 uur en BWL in 2,5 uur. MC doen we voornamelijk om alts een beetje te equipen, en voor de tier2 pants van raggie (voor wie het nog nodig heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Paladin schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:04:
[...]

Hmz wat raad jij aan dan als lev 60 lock, in welke richting items ik moet zoeken?

heb namelijk nu buiten dreadmist niet echt een idee wat een goede set is voordat ik MC inga...
http://www.wow-loot.com/warlock.htm

Onderaan deze site staan voorbeelden van equipments voor een shadowbuild, utilitybuild en fire ress gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:48

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik heb een nieuwe baan als Account Manager aangenomen bij een grote reseller. Ik ben daarmee (en het op en neer reizen) zo veel tijd en energie mee kwijt dat ik nauwelijks aan spelen toekom. Daar komt ook nog eens bij dat mijn laptop vorige week stukging... paarse lijn van boven naar benee in mijn tee-ef-tee. Die is dus terug naar Ierland en tot dan kan ik op mijn IBM met onboard videokaart niet echt mee raiden...

Mijn warlock heeft wel plenty epix nou dus als je interesse hebt... mail maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 16:46

heuveltje

KoelkastFilosoof

Gister voor het eerst rag gedaan
ik dacht dat golemag al aardig was, maar SODEJU die gast is groot :)

Helaas hebben we hem nog niet bepaald op farmstatus
4 tries gedaan, beste was 51% voor de sons, en toen nog tot 40% gekomen.

We missen denk ik gewoon nog te veel dps :(
dat rondvliegen na een explosie was wel weer geinig, alleen niet erg bevordelijlk voor de dps :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:58
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:50:
BWL op farm hier, Affliction (Horde) op Genjuros. We doen ook geen MC meer verder, met AQ zijn we nu bij Eye of C'thun.

Wel jammer dat we de afgelopen dagen bijna niks hebben kunnen doen door een waardeloos lage attendancy ;/ Iedere high-end guild zal er wel last van hebben, van die leechers die alleen maar voor farm-status raids komen opdagen. Bij BWL op donderdag hebben we teveel online dus altijd een paar die zeuren, maar gisteren voor AQ kwamen er maar 34 online. Dus maar uitgesteld tot 7 uur, kijken of er dan meer komen die niet eerder konden. Lekker even AQ20 gedaan, is het 7 uur, 31 online.... Dan heb je toch echt ff wtf? :(

Maar ja raidlocked op Huhuran -> Twin Emps, dat is geen guaranteed kill en dat is niet leuk want dat is geen gegarandeerde loot dus waaaaah kost geld ik ben wel even afwezig. We zijn al flink aan het recruiten geslagen maar we zitten ook weer op zo'n flutservertje met een enorm verschil tussen de 2 high-end guilds en de rest. Een mid-end guildje (Nef op farm), de rest lowbies, greenies en bluetjes. En om nou weer MC te gaan doen om die lui een beetje goeie gear te geven :(

Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid ita's en gr waar we "last" van hebben. Nauwelijks Engels kunnen en zo brutaal als wat. Gisteren een of andere Supermpamias (3x raden wat voor nationaliteit) te apply-en, gaat ie gewoon de hele guild list af "Good apply yes you invite to guild now?" terwijl de helft aan t instancen is.... Kan niet wachten tot fee-based transfers, zijn we gelijk van die server af. Magtheridon klinkt wel goed ;)
Leechers hebben wij de laatste tijd ook erg veel last van gehad. Die kwamen echt naar boven nu we MC een tijdje farmen en aan BWL begonnen. Inmiddels zijn we aangekomen bij Nefarian, dus dat wordt weer een paar weken wipen. Zul je een aantal mensen niet meer online zien...totdat ie down is. 8)7

Hoewel we voorheen nooit echt mensen persoonlijk op zulke dingen aanspraken is er nu verandering in gekomen en ik moet zeggen...het helpt wel. Sommige hebben inmiddels zelfs de guild verlaten om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
HTT-Thalan schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:26:
Ik heb een nieuwe baan als Account Manager aangenomen bij een grote reseller. Ik ben daarmee (en het op en neer reizen) zo veel tijd en energie mee kwijt dat ik nauwelijks aan spelen toekom. Daar komt ook nog eens bij dat mijn laptop vorige week stukging... paarse lijn van boven naar benee in mijn tee-ef-tee. Die is dus terug naar Ierland en tot dan kan ik op mijn IBM met onboard videokaart niet echt mee raiden...

Mijn warlock heeft wel plenty epix nou dus als je interesse hebt... mail maar.
je wil je char verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit een beetje opsommingen worden want er zijn zat guilds die bwl al op farmstatus hebben maar goed ik doe wel ff mee, guild: Iratus Lepus server: Twisted Nether side: Alliance.
mjah zijn zat guilds, maar niet super veel hollanders die farm status hebben op BWL :D
was gewoon nieuwsgierig :d hihi.

owjah ik HAAT alli's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Don't hate me because i'm beautifull :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Wij hebben een aantal leechers op scherp gezet en nieuwe mensen aangenomen.
MC doen we trouwens nog steeds voor rag pants, alts en GOLD. Iets wat AQ serieus mist...
AQ op farm tot en met eye. Emps gaat altijd binnen 2 tries dood, helaas ook elke keer bagger loot.

Praemium Callidus (Alliance) - Magtheridon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:44:
[...]

mjah zijn zat guilds, maar niet super veel hollanders die farm status hebben op BWL :D
was gewoon nieuwsgierig :d hihi.

owjah ik HAAT alli's :P
Het is niet een heel compleet nederlandse guild, zijn zweden en hollanders en een paar verdwaalde belgen hehe, maar goed ik haat horde niet echt, maar als ze vervelend worden dan ga ik ook wel even meeganken om het zo maar te zeggen :)

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:57:
Wij hebben een aantal leechers op scherp gezet en nieuwe mensen aangenomen.
MC doen we trouwens nog steeds voor rag pants, alts en GOLD. Iets wat AQ serieus mist...
AQ op farm tot en met eye. Emps gaat altijd binnen 2 tries dood, helaas ook elke keer bagger loot.

Praemium Callidus (Alliance) - Magtheridon.
Ja ik ga es ff informeren wat GM + Officers eraan willen doen, anders pen ik zelf wel even een pittig stukje op guildforum.

Blackwing Lair en AQ20 zijn vooralsnog wel goed genoeg als golddonors :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na bijna een jaar gestopt te zijn met wow toch maar weer begonnen. Nu met een druid.
Het gevoel en de sfeer is toch weer lekker. Nu nog hopen dat ik een leuke en behulpzame guild kan vinden die plaats hebben voor een druid.

Zijn er nog meer mensen van GoT op Dentarg?

Hoorde overigens dat Feral druids best sterk kunnen zijn. Wat is wijs om de rest van de talents in te stoppen. Balanced of restoration ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:22: Wat is wijs om de rest van de talents in te stoppen. Balanced of restoration ?
Een feral druid met NS is erg lollig om te hebben (0/30/21) specc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:22:
Na bijna een jaar gestopt te zijn met wow toch maar weer begonnen. Nu met een druid.
Het gevoel en de sfeer is toch weer lekker. Nu nog hopen dat ik een leuke en behulpzame guild kan vinden die plaats hebben voor een druid.

Zijn er nog meer mensen van GoT op Dentarg?

Hoorde overigens dat Feral druids best sterk kunnen zijn. Wat is wijs om de rest van de talents in te stoppen. Balanced of restoration ?
ik heb een alt op dentarg maar daar speel ik nooit meer op :P
mijn main server blijft Vashj en me alt server is Argent Dawn ^^
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.