heb een athlon 2400, 512mb geheuge en een radeon 9600xt 128mb, is het de moeite waard t spel te gaan spelen? of is dat verspilde energy om eraan te geraken?
thnx for any advice.
thnx for any advice.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Waarschijnlijk bedoelt hij dus een vergelijking tussen HDR en AA + Bloom omdat HDR en AA niet samengaan.jaapstobbe schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:00:
[...]
Verschill tussen HDR en AA? kan je beter het verschil bekijken tussen Bloom en HDR, deze zorgen namelijk beide voor de felle en warme licht-effecten, AA is om de kartelrandjes van de polygonen weg te werken.
Ikzelf speel het spel op een 2500+ met 512MB en een radeon 9700 (gemodde 9500) en het spel ís speelbaar, maar zoals ik het draai is het niet veel mooier dan MorrowindFridge-RaideR schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:38:
heb een athlon 2400, 512mb geheuge en een radeon 9600xt 128mb, is het de moeite waard t spel te gaan spelen? of is dat verspilde energy om eraan te geraken?
thnx for any advice.
[ Voor 39% gewijzigd door Getah op 27-03-2006 16:41 ]
Anoniem: 71555
De bastard heeft al een disposition van 100 (dus Maxed out) bij mij...Anoniem: 99283 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:34:
[...]
Deze quest heb ik al gedaan. Als hij niet met je mee gaat kun je wellicht een charm spell of iets dergelijks gebruiken om 'm te "overtuigen". Bij mij kwam ie iig in een keer mee.
Als je dit topic een beetje had door gelezen dan had je waarschijnlijk wel gelezen dat het idd verspeelde moeite is. Voornamelijk je GPU wordt dan de bottleneck, maar de rest laat ook wat te wensen over voor lekker spelplezier.Fridge-RaideR schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:38:
thnx for any advice.
[ Voor 43% gewijzigd door Trasos op 27-03-2006 16:42 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Trasos op 27-03-2006 16:42 ]
[ Voor 22% gewijzigd door marshallq op 27-03-2006 16:47 ]
Anoniem: 99283
Die groups sucken sowieso. Bij mij worden dat zo lui meestal binnen 1 a 2 minuten volledig geslacht en kan ik daarna alsnog de hele zaak in m'n eentje doen. Beetje jammer; het zou voor de immersie wel goed zijn wanneer ze wat langer aan je zij zouden vechten.marshallq schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:43:
Baal er nog al van dat monsters met je meelvlen, zo zal je nooit het gevoel van echte macht krijgen lijkt me. Tevens nogal irri als je op hoog lvl bepaalde "groupquests" gaat doen, aangezien de monsters van jouw lvl zijn maar de groupies die met je meevechten in een klap dood gaan...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 99283 op 27-03-2006 16:45 ]
Bij mij is dit het zelfde geval... mijn main skill is bvb met je handen knokken, maar dat doe ik nooit... daarom denk ik dat ik zo langzaam level. Volgende keer maar wat nauwkeuriger een karakter bouwen.DropjesLover schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:32:
[...]
levelen gaat tot zeker level 60 - 70 (dan zijn al je main skills maxed out). in 12 uur nog steeds maar level 3je moet gewoon veel je main skills gebruiken (daarom zijn het ook je main skills) en slapen in een bed/bedroll om op te levelen als je kan.
hangups & niet verzenden error -> staat in de start-post
Anoniem: 99283
Volgens mij gaat de Havok physics engine de Ageia wel ondersteunen en die wordt weer gebruikt in Oblivion. Maar ik denk niet dat dat nu al het geval is.Getah schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:49:
Weet iemand of Oblivion de PPU van Ageia gaat ondersteunen? Ik heb me er eerlijk gezegd zelf niet heel erg in verdiept, maar het lijkt me wel tof als de Physics in Oblivion veel beter berekend zouden kunnen worden, al denk ik niet dat ze tijdens het programmeren hiermee rekening hebben gehouden.
zie Hardwarematige physics processor voor info over de PPU
hangt van je speelstijl af... als je gaat dungeon hoppen en je gebruikt een aantal van je mainskills (door te vechten) dan lvl je snel. Ga je je meer richten op de quests dan vecht je in verhouding veel minder en level je minder snel.DropjesLover schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:32:
[...]
levelen gaat tot zeker level 60 - 70 (dan zijn al je main skills maxed out). in 12 uur nog steeds maar level 3je moet gewoon veel je main skills gebruiken (daarom zijn het ook je main skills) en slapen in een bed/bedroll om op te levelen als je kan.
hangups & niet verzenden error -> staat in de start-post
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hoe sluit je nou eigenlijk zo'n poort? Ik ben door de gate bij Kvatch gegaan en heb alles vermoord wat los en vast zit. Ik zit nu alleen vast doordat ik twee deuren heb waar een sleutel voor nodig is. Geen id waar die te krijgen is.6pack15 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:01:
aah dit spel is te verslavend, ik ben al ong 10 uur bezig, en ik heb nog niet het gevoel dat ik al met het spel ben begonne, Ik heb al wel de oblivion gate geslote.
X2 4400+/X1900/2GB ramRMB schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:06:
mooi, wat voor een pc heb je?
gwystyl schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:06:
[...]
Hoe sluit je nou eigenlijk zo'n poort? Ik ben door de gate bij Kvatch gegaan en heb alles vermoord wat los en vast zit. Ik zit nu alleen vast doordat ik twee deuren heb waar een sleutel voor nodig is. Geen id waar die te krijgen is.
In Kvatch word ik ook niet veel wijzer. Ook daar heb ik alle beestjes vermoord, maar Martin blijft volhouden dat het nog niet veilig is om weg te gaan
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Als je een beetje in de arena door speelt krijg je dat na een gewonnen wedstrijdsander-sp schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:15:
Nice, ik heb net de schatkist van de Arena gelockpickt. Het was me gelukt, maar toen hadden de guards me gezien, daarna nog een keer geprobeerd met sneaken, en nu ben ik 500 Gold rijker... leuke tip dus
En een view distance van 20% zekerChester schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:03:
De beloofde screens, ze zijn klikbaar voor 1280x1024
Full Detail + 16xHQAF + HDR
[afbeelding]
Full Detail + 16xHQAF + Bloom + 6xAA
[afbeelding]
ok da's wat duidelijker, maar er blijft toch een vraagje over:Chester schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:11:
[...]
X2 4400+/X1900/2GB ram
[...]
spoiler:Pak de sleutel die de mob bij Martin dropt. Martin hoef je niet te redden. Terug naar de toren waar je vandaan kwam. Daar kan je nu een deur openen. in de volgende toren zo hoog mogelijk gaan en de gloeiende gele/goude sphere pakken.
Nope, alles max in de in-game instellingen. Verder niks in de ini aagepast.
Mob is een monster/vijand.gwystyl schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:19:
[...]
ok da's wat duidelijker, maar er blijft toch een vraagje over:
spoiler:- Beetje n00b mss, maar wat is een mob? Ik moet daarbij denken aan mafia, maar die heb ik niet gezienIk heb alle beesten in Kvatch vermoord, en alle personen in de kerk ondervraagd + alle kisten/barrels doorzocht. Geen sleutel te vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 27-03-2006 17:23 ]
Tja zo ver ben ik nog niet in de arena, heb pas 2 wedstrijden gewonnen... Ik ben ook maar een miezerige WoodelfChester schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:17:
[...]
Als je een beetje in de arena door speelt krijg je dat na een gewonnen wedstrijd(nouja, 1.5 wedstrijd dan
)
Anoniem: 154823
Eentjes van die twwe valt wel over te halen.Anoniem: 143400 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:30:
Wat een geweldig spel.
Alleen zit ik vast bij de quest Imperial Corruption.
Hmm, ik moet 2 mensen vinden om een witness te doen voor de quest Imperial Corruption. Jensine wilt absoluut niet, en de andere 2 kan ik niet overhalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 154823 op 27-03-2006 17:24 ]
Anoniem: 115695
Anoniem: 36844
Bedankt, ziet er mooi uit. Moet zeggen dat ik de bloom mooier vind, maar misschien dat het bij zonnige screens anders is.Chester schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:03:
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 36844 op 27-03-2006 17:32 ]
part || word voltooid door haar te zeggen dat ze die boek niet krijgtAnoniem: 115695 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:28:
Heeft iemand reeds de "Fingers of the Mountain"-quest voltooid en een suggestie aan wie het boek overhandigd moet worden?
Wat gebeurt er alsspoiler:je "Part II" voltooid door het aan Earana te geven?
Dan krijg je geen recommendation lijkt me.Anoniem: 115695 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:28:
Heeft iemand reeds de "Fingers of the Mountain"-quest voltooid en een suggestie aan wie het boek overhandigd moet worden?
Anoniem: 35113
Veel ouwehoeren. Je moet echt iedereen aanspreken en dan met 't disposition metertje gaan spelen; bij mij gaat 't echt vrij snel; zit inmiddels bijna op journeyman, terwijl het een minor skill is bij mij. Als je d'r eenmaal een handigheid in hebt, krijg je bij iedereen vrij snel 'disposition maxed out'. En bij merchants kan je dan fijn afdingen, wachten tot je disposition weer lekker laag is en dan opnieuw eraan werken; level je weer fijn verder.Anoniem: 99283 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:34:
edit: ik heb wel personality volgens mij als major skill, waardoor je automatisch apprentice bent in speechcraft. Dat zou wel eens het verschil gemaakt kunnen hebben. Dat hele speechcraft levelt trouwens voor geen meter. Hoe krijg ik die hoger?
Handleiding, pagina 41. En een tip die ik op 't Oblivion forum las: als een van die tumblers heel snel valt, valt 'ie de volgende keer heel langzaam. Je moet gewoon even ermee spelen; kijk hoe snel iedere tumbler valt en zodra je dat doorhebt is 't gewoon een kwestie van alle tumblers vergendelen en hopla, weer een slot open.PHiXioN schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:50:
Heeft iemand trouwens een goede uitleg waarin staat hoe je precies moet lockpicken? Ik kom er zelf maar niet uit, ik krijg slechts die sloten met 1 pinnetje dicht open. Bij de rest moet ik auto pick doen, want ik begrijp het mini spelletje om een of andere rede niet.
Anoniem: 131051
Ik heb en speel het spel zelf niet, maar volgens mij neem je nu niet echt een representatief beeld uit het spel.Chester schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 27-03-2006 17:55 ]
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]
Anoniem: 169058
Wat ik heb gedaan:Anoniem: 35113 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:48:
[...]
spoiler:Het schijnt dat je dat boek gewoon van 'r kan stelen en dan alsnog afleveren. Maar niet iedereen is 't daarover eens, want de recommendation quest schijnt dan verdwenen te zijn uit je questlog. Ik ben zoals de meesten heel braaf geweest, want ik wou graag de Arcane University van binnen zien.
.. maakt toch allemaal weinig uit... de rest leveled lekker met je meeChaoss schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:01:
[...]
hangt van je speelstijl af... als je gaat dungeon hoppen en je gebruikt een aantal van je mainskills (door te vechten) dan lvl je snel. Ga je je meer richten op de quests dan vecht je in verhouding veel minder en level je minder snel.
ik heb in iets meer dan 9 speeluren:
-mainquest gespeeld tot het afsluiten van de eerste portal
-lid van fightersguild geworden en daar zo'n 6-8 quests (gokje) voor gedaan.
-lid van The dark brotherhood geworden en daar zo'n 3-4 quests voor gedaan.
-stuk of 3-4 sidequests gedaan.
en ik ben nu level 2! (halverwege lvl 3).. ik heb dus wel aardig wat gedaan maar hierdoor level ik niet zo snel.
lijkt me wel lacheuGetah schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:49:
Weet iemand of Oblivion de PPU van Ageia gaat ondersteunen? Ik heb me er eerlijk gezegd zelf niet heel erg in verdiept, maar het lijkt me wel tof als de Physics in Oblivion veel beter berekend zouden kunnen worden, al denk ik niet dat ze tijdens het programmeren hiermee rekening hebben gehouden.
zie Hardwarematige physics processor voor info over de PPU
Zelf-di-sci-pli-ne.TheBlasphemer schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:59:
Wat een kl*te-spel
Had hem vandaag binnen, maar wou niet te lang spelen omdat ik middenin de PTA week zit...
Ik denk snel even een kwartiertje te testen... 8 uur later bedenk ik me dat ik ook nog moet leren
Anoniem: 169058 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:02:
[...]
Wat ik heb gedaan:
spoiler:Gewoon ingeleverd bij mage guild, dan loopt ie naar boven en doet em in chest, pak em er weer uit, ga naar wijf toe, zeg dat je em niet hebt. Dan zegt ze dat je terug moet om em te halen, lever je em in en krijg je de quest dat je naar die steen weer moet.
ik heb begrepen dat die dieren niet mee levellen. zoals ratten, wolfen e.d. Maar de monsters levellen wel degelijk mee, in welke mate weet ik niet.DeepSeven schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:37:
Ik denk dat de mensen die het mee lvlen van vijanden maar irritant vinden, niet goed snappen dat dit moet in een open wereld als dit. Als je alles van tevoren vast legt, krijg je een wereld waar je gebieden in wordt geforceerd, zoals wow. Hier kan je gaan en staan waar je wil en doen wat je wil, wat de hele filosofie is achter de TES spellen is. Je wordt tot niks gedwongen.
Nu snap ik best dat mensen dan minder het gevoel hebben dat ze krachtiger worden, maar het is er echt wel hoor. Ik had eerst 10 pijlen nodig voor een timber wolf, nu naai ik ze neer met 3.
Het is toch juist super dat je naar elke willekeurige dungeon kunt gaan, en daar de zelfde spanning mee maakt als je 10 lvls geleden had in een andere dungeon?
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Geen hulp maar toch:Angeloonie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:43:
argh
spoiler:Ik ben de Nirnroot quest aan het doen en heb er nu 9, maar ik kan er geen een meer vinden bij die Landmark waar die vent je heen stuurtWeet iemand er nog 1 te vinden in die buurt?
IceStorm schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:46:
[...]
Geen hulp maar toch:
spoiler:Hmm, ik kan je niet helpen maar ik kon er bij de landmark maar 3 vindenDie stonden aan de rand van het water. Kun je mij toevallig helpen met de anderen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wat moet je dan doen als zo'n tumbler langzaam valt? Dat er verschil tussen zat wist ik al, maar elke keer als hij langzaam gaat en ik klik dan breekt mn lockpick alsnog.Anoniem: 35113 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:53:
[...]
Handleiding, pagina 41. En een tip die ik op 't Oblivion forum las: als een van die tumblers heel snel valt, valt 'ie de volgende keer heel langzaam. Je moet gewoon even ermee spelen; kijk hoe snel iedere tumbler valt en zodra je dat doorhebt is 't gewoon een kwestie van alle tumblers vergendelen en hopla, weer een slot open.
Anoniem: 171278
In het begin had je niet eens timber wolfsDeepSeven schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:37:
Ik denk dat de mensen die het mee lvlen van vijanden maar irritant vinden, niet goed snappen dat dit moet in een open wereld als dit. Als je alles van tevoren vast legt, krijg je een wereld waar je gebieden in wordt geforceerd, zoals wow. Hier kan je gaan en staan waar je wil en doen wat je wil, wat de hele filosofie is achter de TES spellen is. Je wordt tot niks gedwongen.
Nu snap ik best dat mensen dan minder het gevoel hebben dat ze krachtiger worden, maar het is er echt wel hoor. Ik had eerst 10 pijlen nodig voor een timber wolf, nu naai ik ze neer met 3.
Het is toch juist super dat je naar elke willekeurige dungeon kunt gaan, en daar de zelfde spanning mee maakt als je 10 lvls geleden had in een andere dungeon?
Anoniem: 115695
Anoniem: 35113 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:31:
[...]
spoiler:Loop je dan niet 't risico dat je uit de guild getrapt wordt? Ik ben maar wat blij dat ik A.U. binnenkan en 'k wil niet 't risico lopen daar niet meer in te mogen.
Die lukte mij open te krijgen met lvl 13 security, 8 lockpickssander-sp schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:15:
Nice, ik heb net de schatkist van de Arena gelockpickt. Het was me gelukt, maar toen hadden de guards me gezien, daarna nog een keer geprobeerd met sneaken, en nu ben ik 500 Gold rijker... leuke tip dus
Anoniem: 4479
[ Voor 3% gewijzigd door 6pack15 op 27-03-2006 19:18 ]
Anoniem: 107347
[ Voor 34% gewijzigd door Pandemic op 27-03-2006 19:23 ]
Anoniem: 107347 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:19:
Kan iemand mij wat vertellen over de quest bij dark fissure ?
Ik moet daar op de lookout zijn voor "The heavenly lights" (Geen idee wat het is).The dark fissure is een grot vol met dark nacromancers.Ik heb ze allemaal al uitgemoord maar ik heb geen idee waar die zogenaamde heavenly lights zijn.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik vind het toch wel erg jammer dat HDR en AA niet samen gaan. Ik vind (de karteltjes buiten beschouwing gelatenChester schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 115092
Dit zou ik nu dus ook wel eens willen weten. En ook hoe het draait + eruit ziet op speelbare FPS met een 6800GT videokaart...(ook met HDR?)????RMB schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:00:
Kan iemand een screenshot Posten van een goedlopende game (Framedroploos)
die een computer heeft die ongeveer overeenkomt met de mijne? (AMD 64 3200+, 1.3GB intern, Ati Radeon X800XT PE)
Heel erg bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 27-03-2006 19:52 ]
Als jouw videokaart sneller is dan een 9800pro kun je het best kopen.Anoniem: 115092 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:42:
[...]
Dit zou ik nu dus ook wel eens willen weten. En ook hoe het draait + eruit ziet op speelbare FPS met een 6800GT videokaart...????
Kan iemand ons helpen? Ik twijfel of ik de game zal kopen ivm de hoge systeem eisen. Ik heb daarnaast een 6800GT in agp uitvoering, dus een 2e 6800GT erbij is geen optie. Ik heb geen geld voor een compleet nieuw systeem nu. Please help!
*Alvast bedankt!
Anoniem: 107347
Nvidiot schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:22:
[...]
spoiler:Ik ben daar die grot in gegaan en de eerste die ik vermoorde had een briefje bij zich. Briefje gelezen en tadaa, quest update
Anoniem: 169688
vosss schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:46:
[...]
Als jouw videokaart sneller is dan een 9800pro kun je het best kopen.
Ik heb zelf ook een 64 3200+ venice en 1gb geheugen en het draait redelijk tot prima op 1024x768
Bedankt voor de snelle reacties!!!!! Dan gaat een X800XT PE dus ook prima draaien met alles op max. en hogere resoluties maar dan zonder HDR.Anoniem: 169688 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:47:
ik AMD 3800, 1 gig ram en XFX 6800 XXX en speel het op 1024 alles high, balkjes op default en HDR en het loopt ongeveer aan 20-30 fps, bij meerdere vijanden bv vanaf 3-4 beginnen de frames nog te zakken naar 15 ofzo, maar het blijft over het algemeen vrij speelbaar, zelfs met 20 fps.
Anoniem: 169688
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 169688 op 27-03-2006 19:59 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Syntagma op 27-03-2006 20:04 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 27-03-2006 20:03 ]
Vooruit dan maar =) Hieronder screenshots waar het verschil beter zichtbaar is:vosss schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:37:
[...]
Ik vind het toch wel erg jammer dat HDR en AA niet samen gaan. Ik vind (de karteltjes buiten beschouwing gelaten) die met HDR veel mooier
Moet ik wel bij zeggen dat ik het eens ben met degene die zei dat je misschien niet de allermooiste scene uitgekozen hebt. Ik zou bv een scene in het bos uitkiezen waar de zon tussen de bomen door schijnt (maarja, ik heb makkelijk lullen, mijn kaart ondersteunt geen HDR)
[ Voor 66% gewijzigd door SaN op 27-03-2006 20:11 ]
Onvoorstelbaar!
nop.Anoniem: 169058 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:08:
[b]
[...]
The Blades is hier ong. imperial legion. Zijn de goody-twoshoes knights. Kan je joinen als faction en quests voor doen naast de main quest line.
vraagje:Anoniem: 111703 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:05:
[...]
Ik raad je aan de Dark Brotherhood te joinen. Je krijgt meteen al een hele mooie oufit (pak + hood) met zeer goede stats.
In de Dark Brotherhood loopt ook een merchant rond die spells verkoopt voor thieves, inclusief een hele handige spell waarmee je met 1 cast een deur open kan maken die een "easy" of "very easy" slot hebben.
Voor bewapening raad ik je een "Fine Steel Bow" aan, met "Steel Arrows". Zorg dat je sneaking/pickpocketing skill hoog is, en jat dan gewoon je bow van een guard
Voor de mensen die moeite hebben met de thieves guild access quest:
spoiler:Wanneer je het huis moet zoeken voor dat dagboek, volg gewoon het meisje en zorg dat je athletics skills hoog zijn, ze rent best snel. Wanneer ze het huis in gaat ga je met haar mee, en dan is er een desk aan je rechterhand in de kamer. Snel unlocken, diary pakken en wegwezen maar. Sim-pel.
[ Voor 3% gewijzigd door Underworld op 27-03-2006 20:31 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Underworld schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:31:
[...]
vraagje:
spoiler:en als dat dagboek dus idd weg is...waar moet je dan naar toe?
er staat dat je het van haar kan stelen....maar hoe kom ik er achter waar zij is?)
Ik heb niet gezien of je vraag al beantwoord is, maar de eerste paar mensen waren gewoon braaf geweest.Anoniem: 115695 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:28:
[ Voor 8% gewijzigd door Jesseh op 27-03-2006 20:49 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!anandus schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:51:
Wat is trouwens de beste manier om je magicka omhoog te krikken? Want mijn Intelligence wil niet zo snel
heel veel potions maken. restore fatigue is het makkelijkst. je gaat gewoon naar een boerderij toe, haalt alle velden leeg (bijv carrot, potatoes, tomatoes, enz) bijna al die dingen hebben asl eerste uitwerking restore fatigue. dan moet je met je alchemy setje al van al die ingredienten potions maken. daar gaat je alchemy skill van omhoog = intelligenceanandus schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:51:
-knip-
Wat is trouwens de beste manier om je magicka omhoog te krikken? Want mijn Intelligence wil niet zo snel
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Anoniem: 106149
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 106149 op 27-03-2006 21:32 ]
Anoniem: 34043
Anoniem: 106149 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:03:
Volgens mij heb ik te maken met een vette bug. Ik moet J'Ghasta vermoorden van de Dark Brotherhood. Maar hij is dus niet in zijn huis, terwijl die marker aangeeft dat ik zijn huis binnenmoet. Eenmaal binnen moet ik volgens de marker weer naar buiten - en je raad het al - dit blijft dus eeuwig doorgaan.
Ik kijken bij de Inn daar of ie toevallig daar is, zit daar die gast Gromm die me ineens aanvalt, ik hak hem in de pan en hij verdwijnt ineens uit het spel. Vage shit dus... maar ik kom niet verder nu.
Anoniem: 154012
en gebruik voor de verandering is de [*spoiler]Anoniem: 34043 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:07:
[...]
wacht geduldig af in of voor dat huis
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 154012 op 27-03-2006 21:15 ]
Anoniem: 106149 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:03:
Volgens mij heb ik te maken met een vette bug. Ik moet J'Ghasta vermoorden van de Dark Brotherhood. Maar hij is dus niet in zijn huis, terwijl die marker aangeeft dat ik zijn huis binnenmoet. Eenmaal binnen moet ik volgens de marker weer naar buiten - en je raad het al - dit blijft dus eeuwig doorgaan.
Ik kijken bij de Inn daar of ie toevallig daar is, zit daar die gast Gromm die me ineens aanvalt, ik hak hem in de pan en hij verdwijnt ineens uit het spel. Vage shit dus... maar ik kom niet verder nu.
Anoniem: 86561
Minimum System RequirementsAnoniem: 86561 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:23:
Mischien een domme vraag, maar is er een mogelijkheid dat hij draait op een ati radion 9200? Battlefield 2 deed het namelijk hier wel.
[ Voor 55% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 27-03-2006 21:26 ]
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Anoniem: 34043
sorryAnoniem: 154012 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:14:
[...]
en gebruik voor de verandering is de [*spoiler]spoiler:[*/spoiler] tagsSPOILER!!!
Ja dit wil ik ook wel weten eigenlijk! Waar heb je die eenhoorn gevonden
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Anoniem: 106149
Nouja zoveel word er niet gespoiled. Anyway, ik heb 24 uur gewacht en elk uur naar binnen en buiten gelopen (72 acties dusBigbot schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:20:
[...]
spoiler:zoals reeds gezegd gebruik spoiler tags.
en je moet eraan denken wat de mensen die je moet doen voor beroep hebben.
het kan goed zijn dat rond de tijd at jijv oor zijn huis staat die gast aan het werken is dus verzet de klok 8 uur of 12 uur en check dan nog eens.
Want bij de dark brotherhood quests kwamen die gasten soms op rare tijdstippen thuis (heeft denk ik met hun vage beroep te maken)
Anoniem: 135104
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 27-03-2006 21:32 ]
Anoniem: 141099
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq