Weet iemand of er weer nieuwe wapens in de winkels worden gelegt? Ik heb namenlijk vandaag bijna alle keys van alle winkel houders gepickpocket, dus heb al die winkels leeggestolen
Als je dit spel nog 3 maanden test vind je 10% van de bugs, als je het spel uitbrengt vind je in 3 maanden 80% van alle bugs. Als je de spelers het testen laat doen en serieus naar de klachten kijkt scheelt het zo enorm veel manuren.Anoniem: 141099 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:48:
Nouwja na 24uur oblivion gespeeld te hebben heb ik toch mixed-feelings over de bugs/performance. Ik heb nu voor de 4-5de keer een disc read error gekregen, dus van mij mochten ze het spel nog eigenlijk wel een maand testen want je betaald ~60 euro voor een spel op de xbox360, dan mag je toch verwachten dat het werkt.
We zijn weer aan Deel 6 toe. Vanwege het succes heb ik maar een nieuw topic geopend.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.
Posts over of je het spel binnen hebt of dat 'ie verzonden wordt zijn niet nodig, tenzij je de post aanvult met nuttige informatie.
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.
Posts over of je het spel binnen hebt of dat 'ie verzonden wordt zijn niet nodig, tenzij je de post aanvult met nuttige informatie.