• killingdjef
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 01-11 20:27
Hoe zit het precies met SLI wat standaard niet werkt met Oblivion? (Heb de laatste forceware BETA drivers van Nvidia, "de" Oblivion drivers dus)

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-11 11:44
sbronsge schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:41:
[...]

nou ik ben zelf ook een 19lvl spellsword en heb precies hetzelfde probleem :S Gelukkig heb ik een stel sterke magische zwaarden bij me maargoed dit zuigt.

Btw ik ben nu expert met sword en met heavy armor, en ik heb een bericht in mijn scherm gehad dat het dragen van heavy armor geen belemmeringen meer voor mij vormt. Ik kan nu prima alles ontwijken!! :) Ik heb ook zon idee dat je bepaalde dingen gewoon veel moet doen om er goed in te worden. denk dat het ook zo werkt voor casten en mana. Zodra je dat veel gedaan hebt krijg je intelligence points na het slapen.
wordt je dan ook sneller als je exper heavy armor wordt? ben het bijna nl dan speel ik wel zo verder :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:03

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Schaapje_BlaaT schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:51:
[...]

bDoAmbientPass=1 al eens geprobeerd? dan ziet het er meteen stukken beter uit (staat uit in die
gemodde ini die je kunt downloaden)
Ja dat hebben we geprobeerd, maar maakt het meteen zo goed als onspeelbaar, veroorzaakt blijkbaar veel random crashes...

Ik zie op mn eigen pc in de video opties wel een slider staan voor brightness, maar kan de setting daarvan niet terugvinden in de INI.. Wat moet ik aanpassen in de ini om de brightness in game te verlagen???

Edit: FrankMeussen gebruik voortaan de spoiler tags alsjeblieft, niemand zit erop te wachten om het halve verhaal in jou posts te lezen..thanks.

[Voor 13% gewijzigd door Meelobee op 27-03-2006 12:58]

The Outsider

Weebull schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:04:
[...]

Welk ship is dat dan en je weet dat ghosts immune zijn naar normal weapons right? :P
Je hebt zilver/magical/spells er voor nodig. Summoned creatures werken ook goed. Kwam een keer een faded wraith tegen op lvl 7 ofzo toen ik nog alleen flame atronach had. Die gast kon me gewoon 2-shotten dus moest telkens mn atronach er op gooien, echt 10x zo'n ding gesummoned tot ie dood was :)
Ik cast me suf (mind you, ik heb alleen vuurballen en cold touch). Maarja, ik moet dan nog 3 keer terugtrekken om weer helemaal te healen, en tegen 2 spoken tegelijk heb ik geen kans. Gister zelfs half Anvil doorgerend om die dingen kwijt te raken :D
(Ze komen achter je aan, ook als je het schip uitbent _o_ )
Ennuh, naast soulgems die hiervoor heeel goed werken kan je ook Varla Stones gebruiken, deze rechargen al je items tot full voor 1x en dan is je stone weg. Wel erg dure stones @ 1k gold per stuk en lastig te krijgen, komen uit die Ayleid dungeons, vindt je er af en toe 0-2 als high end treasure.

Voor de rest is er geen andere manier om te rechargen, die zooi is nu eenmaal duur ><
Doe mij ook maar constant effects maar die kunnen dan weer niet op weapons :(
Dus nu heb ik maar +15 blunt skill for 1 sec proc op mn mace, ik zie em alleen niet verschijnen terwijl mn charges wel op gaan. Vond em wel ingenieus maar hoop dat ie wel WAI is. :P
Varla stones :/
Ik heb er net een zooi verkocht :/

Naja, op naar een dungeon dan maar :Y)

• Carlito80
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 16-10-2006
killingdjef schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:11:
Hoe zit het precies met SLI wat standaard niet werkt met Oblivion? (Heb de laatste forceware BETA drivers van Nvidia, "de" Oblivion drivers dus)
hoe werken die beta drivers? ik ben nu de 84.21 drivers aan het downloaden.. maar als die beta drivers beter werken met oblivion..?

P4 3.0 HT, 2x 512mb ddr400 ram, 2x 256mb ddr400 ram, Club3D 7800GS 256mb, 160gb Seagate Barracuda 7200, Iiyama Vision Master 451 black 19", Iiyama Vision Master Pro 513 22"

• Weebull97
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 02-07-2008
Volgens mij kan je zo bij dezelfde merchant weer terug kopen voor heel veel geld? ;)

En ik heb gewoon een eigen spell gemaakt, 20 fire frost en shock damage met 2 sec soultrap on touch, werkt erg nice, niet te duur maar wel imba. Touch spells zijn veel beter dan ranged sinds er toch geen slow oid is, staan ze toch wel voor je neus }:O

• evilpin0
  • Laatst online: 27-11 11:44
evilpin0 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:38:
Ik had een vraagje en wat commentaar op de game.
Ik ben nu een lvl 19 spellsword ik dacht lekker met me heavy armor spells caster ect maar ju blijkt dat elke als ik lvl up ben ik geen mulitplier op wisdom krijg en dus ook geen mana erbij. Heb nu nog ongeveer even veel mana als ik begon, schiet niet op dus met spells casten want voor goede spells heb ik geen eens mana om 1 x te casten. Vaag want ik ben toch half caster, is dit ene bug ofzo? Want op bijna al mijn anders stats zitten altijd multiepliers.

Ik wou nu dus changen van speelstijl, van heavy armor naar light armor. En minimaal spells casten, meer stealth ect. Maar nu heb als major skills: blade, block,heavy armor, en 4 spell soorten. Het kost dus heel veel tijd om me me skill te uppen. Ik wil dus eigenlijk van veel minor skills major maken dus maar nu is me heavy armor skill al 73 en me spell skills rond de 45-55. ga ik nu geen problemen krijgen met levelen als ik me volledig focus bijna op minor skills? Niet dat ik ineens heel snel lvl en de monsters heel sterk worden of dat er een limit zit aan het te leren skills?
ik quote mezelf even :) kan iemand meer duidelijk heet geven van het uppen van je minor skills en je major skills link laten liggen ook al zijn ze redelijk hoog? dus of je problemen gaat krijgen met lvlen enzo

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• DaringDave
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22-05-2009
Lol ik ben een keer gaan overnachten in die boot/herberg in de hoofdstad, Bloated Floats of zoiets dergelijks geloof ik,
Gebeurt er wat grappigs:

spoiler:
De boot wordt gekaapt en je bevind je ineens midden op zee. Blijkbaar wisten de kapers niet dat er een gast was. Ik kill de 3 van de kapers en hun leider geeft zich over omdat ze bang voor me is. 8)

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 00:18
Ik heb nog een berg tweaks gevonden en zal ik toevoegen aan de TS. Hopelijk worden hier een aantal dingen stukken duidelijker. Zowel handige dingen als performance Tweaks.

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 27-11 15:28

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik zag net lekker snel voorbij komen dat je vampire kunt worden. Lijkt me tof, waar word je dat ??.

En kan iemand me effe snel uitleggen waarom de Xbox versie minder goed zou zijn dan die van de PC. Ik heb zelf de xbox versie en het is prachtig

• Ozzy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 26-11 18:04

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Is er een manier om het schieten met pijl en boog te onderbreken? Ik heb te vaak dat ik nog een pijl "geladen" heb, maar het monster al dood is. Ik kan hem wel in de grond schieten of in een plank of zo, maar dan is hij soms al kapot. Zeker nu ik erg snel door mijn pijlen heen ga en ik alleen marksman als combat skill heb moet ik alle pijlen laten gelden.

Een ander probleem dat ik heb. Ik ben een aantal keer overnieuw begonnen en heb een aantal quests in een andere volgorde gedaan. Nu zit ik bij een quest en ben nu level 4 en het lukt me nu gewoon niet waarbij ik eerder geen probleem had. De monsters zijn veel sterker dan toen wanneer ik het met een level 1 character deed. Ik ben relatief dus zwakker tov de vijanden. Dat is "working as intended" heb ik begrepen. Maar wat ik graag wil weten, wordt die quest uiteindelijk weer makkelijker of blijven de vijanden altijd overpowered tov mijn character?
Ik zie wel waarvoor er gekozen is voor scalable monsters, meer vrijheid en meer uitdaging, maar ik had toch liever gehad dat quests gewoon een bepaalde levelrange hadden gehad. Zodat je een quest die te moeilijk is kunt uitstellen totdat je character wat sterker is geworden. Maar dat laatste is er in Oblivion dus niet bij.

omnia mutantur, nihil interit

• sbronsge
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06-12-2017
anandus schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:14:
[...]
Ik cast me suf (mind you, ik heb alleen vuurballen en cold touch). Maarja, ik moet dan nog 3 keer terugtrekken om weer helemaal te healen, en tegen 2 spoken tegelijk heb ik geen kans. Gister zelfs half Anvil doorgerend om die dingen kwijt te raken :D
(Ze komen achter je aan, ook als je het schip uitbent _o_ )
hahaha lololol !
Ik snap het niet, oblivion past toch de powers aan van enemys zodra je een level up bent?
Zelf gebruik ik enkel magical swords en cast ik vooral "heals". Geen problemen met te sterke monsters of spoken tot nu toe gehad. Ik kies meestal voor stamina, strength en speed etc.

*SPECS* : AMD k860@4400 / Asrock Xtreme4 / Corsair sport 8GN

• Cardinal
Stronkie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:32:
Ik zag net lekker snel voorbij komen dat je vampire kunt worden. Lijkt me tof, waar word je dat ??.
spoiler:
Je kan Vampire worden door gebeten te worden door een vampire, meestal te vinden in dungeons. Ook mogelijk is in de Dark Brotherhood, als je genoeg quests hebt gedaan wordt gevraagd of je vampire wilt worden.

• sbronsge
evilpin0 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:11:
[...]

wordt je dan ook sneller als je exper heavy armor wordt? ben het bijna nl dan speel ik wel zo verder :)
Ja je wordt sneller, het voelt net alsof je het niet draagt zeg maar :)
veel slaan met je zwaardje is ook aan te raden btw. Bij expert level voor swords kan je dan automatisch een aanval blocken door naar achteren in te drukken. Meestal als je een zware tegenstander hebt is dat heel erg handig. Je loopt dan naar achteren en blijft ondertussen lekker slaan. Stel dat hij jou eerder slaat dan doe je automatisch een block. Zeer effectief!

[Voor 4% gewijzigd door sbronsge op 27-03-2006 12:55]

• roT-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:35
Geweldig spel, gelukkig geen last van crashes.

Wel heb ik af en toe het volgende irritante probleem.
Schijnbaar zijn er een paar plaatsen in het spel, die nogal buggy zijn.
Als je daar met je character inloopt, ga je vanzelf springen, je ziet iedereen in zo'n gebied dan ook springen. Als je iemand bij je hebt die jou moet volgen, kan het soms heel lang duren voordat zo'n persoon uit zo'n gebied geraakt. Verder zie ik af en toe poorten die gewoon doorzichtig zijn.
De hele texture van zo'n deur/poort is gewoon weg.

komt dit iemand bekent voor?

Verder loopt het spel prima..
specs: s939 amd64 3500+ + x800pro @ XTPE

ps: welke catalyst driver is nu het beste voor dit spel? gebruik nu 5.12

• Tim Dros
  • Laatst online: 06-07-2008
Ik heb last van een erg vervelende bug. In sommige dorpjes kan je een paart pakken zonder dat mensen er wat van zeggen. Als je dan later in een ander dorpje aankomt en je stapt van je paard dan zeggen ze dat je een dief bent en wordt je inelkaar geslagen. Ik vind dit erg dom want zolang je op je paard blijft zitten zeggen ze er niks over |:(

• KenSentMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-03-2013

KenSentMe

Laffer

Syntagma schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:11:
Aangezien het maken van screenshots bij mij nog niet wil werken, vond ik dit op Gamespot:

[...]

Wat doen die laatste twee functies nou precies? Ze staan normaal gesproken ingesteld op
iScreenShotIndex=0
SScreenShotBaseName=ScreenShot

Misschien moet ik daar nog iets veranderen om het te laten werken?
Ik kan me voorstellen dat die tweede optie aangeeft onderwelke naam de screenshot wordt opgeslagen. In jouw geval krijgt hij de naam ScreenShot en dat zou in principe voor ieder spel kunnen zijn, als je er Oblivion van maakt, weet je in een oogopslag in welk spel hij gemaakt is.

• Carlito80
net andere drivers geinstalleerd (84.21) maar geen verbetering.. windows sluit iedere keer het spel af i.v.m. een fout.... eigenlijk alleen als ik in gevecht ben.. iemand anders ook last van dit probleem?

P4 3.0 HT, 2x 512mb ddr400 ram, 2x 256mb ddr400 ram, Club3D 7800GS 256mb, 160gb Seagate Barracuda 7200, Iiyama Vision Master 451 black 19", Iiyama Vision Master Pro 513 22"

• Cardinal
Carlito80 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:55:
net andere drivers geinstalleerd (84.21) maar geen verbetering.. windows sluit iedere keer het spel af i.v.m. een fout.... eigenlijk alleen als ik in gevecht ben.. iemand anders ook last van dit probleem?
Volgens mij is 84.25 de laatste versie en de versie die "speciaal" voor Oblivion is. De reden dat het spel crashed met aflsuiten heeft te maken met een aangepaste ini file. Vervelend maar heeft geen consequenties voor het spel. Oplossing is helaas nog niet gevonden.

• SysRq
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 27-11 17:54
Tim Dros schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:50:
Ik heb last van een erg vervelende bug. In sommige dorpjes kan je een paart pakken zonder dat mensen er wat van zeggen. Als je dan later in een ander dorpje aankomt en je stapt van je paard dan zeggen ze dat je een dief bent en wordt je inelkaar geslagen. Ik vind dit erg dom want zolang je op je paard blijft zitten zeggen ze er niks over |:(
Mja, lijkt me vrij logisch, op een paard kun je nu eenmaal niet praten met NPC's. :)

Verder kun je aan de kleur van je crosshair zien of je items kunt pakken, rood = nee (oftewel een dief).

-

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 26-11 13:58

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waarom staat in de TS een link naar een step-by-step guide die voor Morrowind is? :?

Zet dan deze er in:

http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=288965

[Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 27-03-2006 13:05]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• biobak
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 08:20
anandus schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Of en een vraagje:
Wat is de goedkoopste manier om enchante items te regeneraten. Soul gem dingen doe ik (nog) niet, en de mages guild vind ik te prijzig.
Met Varla Stones (goed zoeken) of Soul Gems. Ik heb een Soul Trap spell gekocht en daarmee kan ik de souls van gedode tegenstanders vangen en in een Soul Gem stoppen. Staat overigens ook in de handleiding van het spel.

• sbronsge
De laatste catalyst driver werkt prima op een x850, geen fouten gezien zoals hierboven beschreven is.
Zelf heb ik ook soms de WINDOWS crash zodra je een oblivion gate uitgaat, maar dat is meestal op te lossen door een SAVE te doen of je wapen met de F toets in te trekken. Kan voor anderen misschien verschillen.

• DaringDave
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22-05-2009
Mja, lijkt me vrij logisch, op een paard kun je nu eenmaal niet praten met NPC's. :)
Wel met NPC's die ook op een paard zitten.

• Carlito80
cardinal808 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:58:
[...]

Volgens mij is 84.25 de laatste versie en de versie die "speciaal" voor Oblivion is. De reden dat het spel crashed met aflsuiten heeft te maken met een aangepaste ini file. Vervelend maar heeft geen consequenties voor het spel. Oplossing is helaas nog niet gevonden.
dus dat windows het spel afsluit is een bekend probleem, als ik het spel op de normale manier afsluit loopt hij niet vast alleen in een gevecht... hier kan ik dus op dit moment niets aan doen? gewoon wachten op de eerste patch dus?

[Voor 10% gewijzigd door Carlito80 op 27-03-2006 13:05]

• Tim Dros
  • Laatst online: 06-07-2008
Een ander probleem dat ik heb. Ik ben een aantal keer overnieuw begonnen en heb een aantal quests in een andere volgorde gedaan. Nu zit ik bij een quest en ben nu level 4 en het lukt me nu gewoon niet waarbij ik eerder geen probleem had. De monsters zijn veel sterker dan toen wanneer ik het met een level 1 character deed. Ik ben relatief dus zwakker tov de vijanden. Dat is "working as intended" heb ik begrepen. Maar wat ik graag wil weten, wordt die quest uiteindelijk weer makkelijker of blijven de vijanden altijd overpowered tov mijn character?
Ik zie wel waarvoor er gekozen is voor scalable monsters, meer vrijheid en meer uitdaging, maar ik had toch liever gehad dat quests gewoon een bepaalde levelrange hadden gehad. Zodat je een quest die te moeilijk is kunt uitstellen totdat je character wat sterker is geworden. Maar dat laatste is er in Oblivion dus niet bij.
Hmm, maar als de vijanden zich aanpassen aan de sterkte van je character, wat heb je er dan aan om sterker te worden? Je merk dan toch niet dat je sterker bent geworden, omdat de vijanden ook automatisch sterker zijn geworden :/

Lijkt mij een heel onlogisch systeem toch of zit het toch anders inelkaar dan hoe ik het zie :P

• Bart1983
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 06:18

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Misschien is deze link wel handig voor in de startpost:

http://www.atomicmpc.com....sp?SCID=27&CIID=36222&p=1

[Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 27-03-2006 13:08]

• sbronsge
Tim Dros schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:08:
[...]

Hmm, maar als de vijanden zich aanpassen aan de sterkte van je character, wat heb je er dan aan om sterker te worden? Je merk dan toch niet dat je sterker bent geworden, omdat de vijanden ook automatisch sterker zijn geworden :/

Lijkt mij een heel onlogisch systeem toch of zit het toch anders inelkaar dan hoe ik het zie :P
Omdat je op een hoger level opeens wel tegenstanders hebt die allerlei leuke magical weapons dragen! En je krijgt dus zelf ook steeds betere magical spullen (= leuk, toch?), je skills worden hoger en je kan tijdens het vechten ook over speciale moves beschikken. Tegenstanders worden toch steeds diverser, dus je zal een veelzijdig wapen moeten vinden of veel moeten wisselen

[Voor 10% gewijzigd door sbronsge op 27-03-2006 13:14]

• NiaX
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
SysRq schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:59:
[...]

jawel hoor vanaf een paard kun je gewoon met npc's praten en bloemetjes plukken enzo
alleen niet vechten/spells casten

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb net even wat foto's gemaakt voor mensen die niet de CE hebben :Y)

http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/obliv-2.jpg
http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/obliv-3.jpg
http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/obliv-4.jpg
http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/obliv-5.jpg
http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/obliv-6.jpg
http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/obliv-7.jpg

[Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 27-03-2006 13:22]

• bAdmuTs
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-11 16:51
Hmm, waarom heb jij wel een foto met handtekening van Jessica Biel (toch) erbij gekregen :? :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• motormuus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 30-12-2020
Lord_T schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:03:
[...]

Nee WoW is massive online... dit is allemaal offline.. Dit is als questen in WoW maar dan single.
In dit spel zit veel meer lol in, ik heb het gevoel dat het met WoW meer om item grinden en lullen met je vrienden gaat.
Met Oblivion zitten veel meer leukere questen in

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 27-11 19:57

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

na 10 ingame speeluren ben ik blij nog geen enkele crash meegemaakt te hebben! ok het spel draaid zwaar maar gezien mijn specs vind ik het nog redelijk.

- XP2400+ fsb@182mhz (dus vergelijkbaar met een 2600)
- Nvidia 6800LE (ook overgeklockt)
- 1GB ram.

ik speel het spel op 1024x786 met HDR, draaid dan soepel, alleen de viewing distance zou ik wat verder willen hebben maar ik heb op het moment geen bak geld om een upgrade te doen :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bAdmuTs schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:22:
Hmm, waarom heb jij wel een foto met handtekening van Jessica Biel (toch) erbij gekregen :? :)
:+ foutje bij renamen van bestanden :+

• Cardinal
Angeloonie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:00:
Waarom staat in de TS een link naar een step-by-step guide die voor Morrowind is? :?

Zet dan deze er in:

http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=288965
8)7 Done.

• Weebull97
Angeloonie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:20:
Heb net even wat foto's gemaakt voor mensen die niet de CE hebben :Y)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig ;)
Maar wtf @ 1ste foto -.-

Edit: Niet dat ik et erg vond ofzo :D

[Voor 4% gewijzigd door Weebull97 op 27-03-2006 13:36]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ziet er cool uit die CE!

is die nog ergens te krijgen? :D

• motormuus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 30-12-2020

En kan iemand me effe snel uitleggen waarom de Xbox versie minder goed zou zijn dan die van de PC. Ik heb zelf de xbox versie en het is prachtig
spoiler:
Weet goed waar ja aan begint, ok je krijgt wat gaafe spels die erg fijn zijn, maar je moet om de 3 dagen bloed drinken van slapende mensen anders kom je er creapy uit te zien en slaan mensen op de vlucht als ze je zien.
Als je bloed drinkt kun je diezelfde dag nog in de zon rondlopen, maar de dag erop niet, dan gaat je health steeds naar beneden, balen ;( dus je moet de rest van de dag indoor rusten.
Als je genezen wil worden van Vampiresm moet je een lange quest doen.
Hmm als die zonneallergie er niet was was ik vampier geworden _/-\o_

quote]Chaoss schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:35:
ziet er cool uit die CE!

is die nog ergens te krijgen? :D[/quote]

Ik heb de mijne van Dimensionplus vandaan, fijne zaak

[Voor 12% gewijzigd door motormuus op 27-03-2006 13:39]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• Cardinal
Meeste tweaks komen hier ook vandaan, Heb de link ook toegevoegd aan de TS

• Weebull97
Minor spoiler maar toch voor de zekerheid:

spoiler:
Ik zelf speel vampire alleen al voor de Hunter's sight maar het grootste probleem is vooral, dat als je eenmaal dmg krijgt van zonlicht en je zit in Imperial city ofzo... Ik ga naar mage guild om te feeden, altijd reliable etc maar als je dus dmg krijgt kan je niet fast travelen.. Laat er nou geen mage guild in Imperial city zitten :P

(Arcane Uni. is lastig bereikbaar en lastig slapende mensen te vinden :( )

• Maximized
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 02:57

Maximized

En niet minimized

De beste manier om soulgems te halen is om in bv. die toren met die archmage erin wat dingen te jatten.. :)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waar kan je eigenlijk healing potions kopen :? Ik heb het nog niet nodig gehad, maar m'n voorraad potions is aan het krimpen aangezien ik bijna niet meer tegen Humans vecht..

Ik had overigens net gave boots gevonden :D Maak wel ff wat screenies :)

• Weebull97
Hmm ik heb volgens mij hooguit in al mn 16+9 lvls maar 20 heal pots gebruikt, niks anders tbh :P
Ik verkoop ze vooral, loop ook nog met 65 welkynd stones }:O

En wat vooral irritant is aan soulgems, dat ie Common souls in je Grand soul gems stopt..... zoooo frustrerend.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Klopt het dat als je een huis hebt gekocht dat je daar veilig je items neer kan droppen als je t niet meer kan dragen?

En zo ja, hoe/waar koop ik een huis !! :P

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• Vash_Stampede
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 30-06-2010
Weebull schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:52:
Hmm ik heb volgens mij hooguit in al mn 16+9 lvls maar 20 heal pots gebruikt, niks anders tbh :P
Ik verkoop ze vooral, loop ook nog met 65 welkynd stones }:O

En wat vooral irritant is aan soulgems, dat ie Common souls in je Grand soul gems stopt..... zoooo frustrerend.
Wat kan je ook alweer met die soulgems? (Ben zelf een figther/thief ;))

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

motormuus schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:37:
[...]
Ik heb de mijne van Dimensionplus vandaan, fijne zaak
hmm op hun site is alleen de "gewone" versie te vinden. CE zal wel uitverkocht zijn.

• Loona35
  • Laatst online: 21:01
Iemand die me kan helpen bij een van die eerste quests... namelijk: gestolen schilderij in castle choroll

hoe vind ik bewijsmateriaal?

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:04
Help!!!! schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:55:
Klopt het dat als je een huis hebt gekocht dat je daar veilig je items neer kan droppen als je t niet meer kan dragen?

elke stad.
check de map en praat erover met mensen in het dorp want je kunt ze niet gewoon zo kopen.
en goedkoop is anders vooraal de inrichting is duur.

btw wie is hier al zijn paard kwijt?
ben nu al het paard wat je ind e MQ krijgt kwijt en een paard wat ik tijdens een andere quest line kreeg kwijt.
beide zijn niet gestorven.

telkens als ik fast travel gebruikte kreeg ik in de top van het scherm het bericht dat mijn paard bij de staal van het dorp op me wachte.
opeens kreeg ik dat bericht niet meer en bij de stallen zijn mijn paarden ook niet :(.

• Cardinal
Help!!!! schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:55:

spoiler:
In Anvil kan je een huis kopen wat wordt beschouwd als een van de beste huizen. De kosten zijn echter wel €5000
loona35 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:00:
Iemand die me kan helpen bij een van die eerste quests... namelijk: gestolen schilderij in castle choroll

spoiler:
Lees het topic, is al veel te vaak genoemd

[Voor 28% gewijzigd door Cardinal op 27-03-2006 14:01]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die boots zijn echt super, kan je 25 extra "veertjes" meenemen :)
Die circlet is ook wel maf, en dat ammy _O_ Echt ideaal.

Overigens was ik geloof ik een half uur bezig met een poppetje maken aan het begin, waarna ik doodleuk op Randomize duwde 8)7

Hoe kan ik btw dat zwaard rechargen?

[Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 27-03-2006 14:04]

• Weebull97
Vash_Stampede schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:56:
[...]

Wat kan je ook alweer met die soulgems? (Ben zelf een figther/thief ;))
Je eigen items enchanten wat super handig is :)
Kheb zelf allemaal +8 str enzo op mn orcish gear gegooid voor best cheap.
Weapons en armor dus, ook kan je je items met charges er mee rechargen.

• Blackminister
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21-11 18:27
loona35 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:00:

Ga eens een pagina of twee terug..ik geloof dat je het over die quest hebt?

Edit: [rml]Dutchman! in "[ PC/X360] The Elder Scrolls IV: Oblivion..."[/rml]

[Voor 11% gewijzigd door Blackminister op 27-03-2006 14:05]

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Loona35
  • Laatst online: 21:01
cardinal808 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:00:
[...]

spoiler:
In Anvil kan je een huis kopen wat wordt beschouwd als een van de beste huizen. De kosten zijn echter wel €5000

[...]

spoiler:
Lees het topic, is al veel te vaak genoemd
ok thnx ga ik even zoeken

• Weebull97
Angeloonie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die boots zijn echt super, kan je 25 extra "veertjes" meenemen :)
Die circlet is ook wel maf, en dat ammy _O_ Echt ideaal.

Overigens was ik geloof ik een half uur bezig met een poppetje maken aan het begin, waarna ik doodleuk op Randomize duwde 8)7
Mja feather stelt mijn mage in heavy armor ook errg op prijs maar dat je het even weet als je gaat enchanten: +str is beter dan feather voor zelfde prijs. Je kan er EN meer mee dragen EN je krijgt attack bonus enzo er door. Zelfde met int <-> magicka, +int is gewoon even goed als +magicka maarja van +int krijg je dan voor de rest toch niets anders meer :P

Btw, ik had precies dezelfde boots tot ik gister +str deed op mn orcish boots :)

• Cardinal
loona35 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:04:
[...]
ok thnx ga ik even zoeken
Wordt toegevoegd aan de TS, is te vaak gesteld.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bigbot schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:00:
[...]

elke stad.
check de map en praat erover met mensen in het dorp want je kunt ze niet gewoon zo kopen.
en goedkoop is anders vooraal de inrichting is duur.
cardinal808 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:00:
[...]

spoiler:
Dank! :)

Voor dat duurdere huis moet ik nog even sparen want ik zit pas op iets van 2750.......

Misschien zoek ik eerst een goedkope hut en die ga ik dan helemaal volhangen met gestolen en verkregen zaken. Daarna die verkopen en dan door voor de villa ofzo. :P

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Help!!!! schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:07:
[...]

[...]

Dank! :)

Voor dat duurdere huis moet ik nog even sparen want ik zit pas op iets van 2750.......

Misschien zoek ik eerst een goedkope hut en die ga ik dan helemaal volhangen met gestolen en verkregen zaken. Daarna die verkopen en dan door voor de villa ofzo. :P
Voor geld moet je even in de arena gaan vechten. Binnen no time heb je zo een 6/7k goud.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• jaapstobbe
  • Laatst online: 27-11 16:18
Na wat tweaken ben ik erachter gekomen dat het niks uitmaakt of je je settings hoog of laag hebt staan. Belangrijk is dus om de goede drivers te hebben (84.25 op dit moment), die tweaks toe te passen(render frames ahead 0, vsync uit) en wachten op een patch, want ik denk dat dit spel veel sneller kan draaien! Ook merkte ik dat het spel best afhankelijk is van je harde schijf, dus die moet ook niet te traag zijn, maar dat is meestal geen probleem. Verder kan ik het nu eindelijk redelijk spelen - outdoor 20-30 fps... :)

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Oblivion/Oblivion_1_small.jpg

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Oblivion/Oblivion_2_small.jpg

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Oblivion/Oblivion_3_small.jpg

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Oblivion/Oblivion_4_small.jpg

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Oblivion/Oblivion_5_small.jpg

Wat screens voor de liefhebbers :) (op ultra high en alles voluit met HDR @ 1280x960)

Spel is echt leuk :D. Ik ben eerst de hele stad eens door gerend om alles op me map te krijgen. Vervolgens de Imperial City Sewers ingedoken en nog wat gescout :P. Zo eerst ff the Theifs guild joinen en dan naar me paardje gaan >:)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Mombasa
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 04-11 11:06

Mombasa

The Funky Drummer

De link naar de Plug-in wiki op de start post werkt niet meer.

• Blackminister
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 21-11 18:27
@ Notna
:9~ :9~

:'( m'n pc'tje moet dringend een goede upgrade krijgen.....Ik speel het spel wreed graag, zelfs met weinig candy...maar als je dit dan ziet..... 8)7

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Eindelijk is het me gelukt om uit de sewers (begin stuk) te komen en ben gegaan voor de Knight. Voor het eerst trouwens aangezien ik echt een magie freak ben.
Gelopen naar een stadje ten oosten van de uitgang van de Sewers.
Daar ergens werd ik aangevallen langs de weg en tijdens close combat werd ik uit het spel gemikt.
Natuurlijk te lang niet gesaved.
Ben in het stadje gaan rondwandelen, maar moet nog kijken wat ik precies ga doen.

Buiten loopt het spel nog ontzettend goed met Self shadows uit en in de INI de glans van muren en haar uitgeschakeld.
Misschien dat ik de andere schaduwen ook uit ga zetten, maar dat kijk ik nog wel.
Valt me echt mee hoe goed dit spel draait.

• Chewy
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 28-01-2018
Misschien handig om in de startpost de link naar de *.ini's beter weer te geven. Je moet namelijk wel in je documenten kijken en niet daarboven...
Link word dus:
C:\Documents and Settings\$user$\My Documents\My Games\Oblivion".

• Cardinal
D Mombasa schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:21:
De link naar de Plug-in wiki op de start post werkt niet meer.
Ik heb het gemerkt, ben opzoek naar een vervanger. Probleem is met het handmatig posten dat je veel beheer hebt, er is nog een Wiki, die zal ik opzoeken.
Chewy schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:36:
Misschien handig om in de startpost de link naar de *.ini's beter weer te geven. Je moet namelijk wel in je documenten kijken en niet daarboven...
Link word dus:
C:\Documents and Settings\$user$\My Documents\My Games\Oblivion".
Aangepast. :)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Notna: waar heb je dat piratenzwaard vandaan? :)

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Angeloonie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:47:
Notna: waar heb je dat piratenzwaard vandaan? :)
spoiler:
Als je met wat shopkeepers praat in the Imperial City, dan is er 1tje die je een quest kan geven over een shopkeeper die wel ERG lage prijzen bied. Op een gegeven moment moet je naar de waterfront en daar staan wat piraten. Spring op de boot, zorg dat hun je aanvallen en de guard doet ook nog mee met je :D. Ff hun killen, zwaardje pakken en klaar :P

• Bart1983

Bart1983

Nog een tweak voor de mensen die last hebben van lag met de muis:

bUse Joystick=0 (default staat dit aan).

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Notna schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:51:
[...]

spoiler:
Als je met wat shopkeepers praat in the Imperial City, dan is er 1tje die je een quest kan geven over een shopkeeper die wel ERG lage prijzen bied. Op een gegeven moment moet je naar de waterfront en daar staan wat piraten. Spring op de boot, zorg dat hun je aanvallen en de guard doet ook nog mee met je :D. Ff hun killen, zwaardje pakken en klaar :P
Weird, ik moest voor diezelfde quest helemaal niet naar de Waterfront :P

Maar ik weet al welke boot je bedoeld, daar ben ik eens langsgelopen :)

Weet iemand trouwens hoe je je eigen foto als gezicht kan hebben? Er was een mod die Patrick Stewart's face op de Emperor had gezet, maar kan je dat met jezelf ook doen?

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:03

Meelobee

‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‎‎¯\_(ツ)_/¯

Is er al ergens een overzicht van alle opties in de INI file?

Ik zoek naar de line waarmee ik handmatig in de INI de brightness kan aanpassen, als ik dit via de video opties in het spel doe crasht ie telkens. :(

The Outsider

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Angeloonie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:56:
[...]

Weird, ik moest voor diezelfde quest helemaal niet naar de Waterfront :P

Maar ik weet al welke boot je bedoeld, daar ben ik eens langsgelopen :)

Weet iemand trouwens hoe je je eigen foto als gezicht kan hebben? Er was een mod die Patrick Stewart's face op de Emperor had gezet, maar kan je dat met jezelf ook doen?
Ik haal ook 2 dingen door mekaar :P Waterfront is om de Thiefs guild te joinen :P woops.....

Trouwens ik heb net in de .ini de video verwijzingen ff geditched, scheelt toch weer esc ragen (als het goed is :P )

• 6pack15
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 27-11 12:57
aah dit spel is te verslavend, ik ben al ong 10 uur bezig, en ik heb nog niet het gevoel dat ik al met het spel ben begonne, Ik heb al wel de oblivion gate geslote.
kben nu level 3 en member van de dark mother ofzo(khad un imperial guard vermoord voor ze zilvere zwaardje en leipe armor)
maar ik ben nu bij de arena, en heb de light rainment gekoze, toen heb ik dat ventje gemold in de arena zelf, en toen liep ik terug(naar die eerste vent, waarbij je je moet inschrijve) wat moet ik nu doen? als ik terug nar de arena ga dan ligt dat dooie wijf er nog, en als ik zegt, ''ready for match'' dan zegt ie, dat hij dat weet(schreeuwerig) ?? iemand??

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Notna schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:59:
[...]

Ik haal ook 2 dingen door mekaar :P Waterfront is om de Thiefs guild te joinen :P woops.....

Trouwens ik heb net in de .ini de video verwijzingen ff geditched, scheelt toch weer esc ragen (als het goed is :P )
:Y) Daar moet ik nog heen ja :D

Van die "volg de merchant" quest had ik dit zwaard:

http://www.crazy4angie.com/test/oblivion/ScreenShot7.jpg

:)

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

Angeloonie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:06:
[...]

:Y) Daar moet ik nog heen ja :D

Van die "volg de merchant" quest had ik dit zwaard:

[afbeelding]

:)
Ik had een ring gekregen die 1700g waard was. Heb em meteen verkocht :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick

• sbronsge
6pack15 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:01:
aah dit spel is te verslavend, ik ben al ong 10 uur bezig, en ik heb nog niet het gevoel dat ik al met het spel ben begonne, Ik heb al wel de oblivion gate geslote.
kben nu level 3 en member van de dark mother ofzo(khad un imperial guard vermoord voor ze zilvere zwaardje en leipe armor)
maar ik ben nu bij de arena, en heb de light rainment gekoze, toen heb ik dat ventje gemold in de arena zelf, en toen liep ik terug(naar die eerste vent, waarbij je je moet inschrijve) wat moet ik nu doen? als ik terug nar de arena ga dan ligt dat dooie wijf er nog, en als ik zegt, ''ready for match'' dan zegt ie, dat hij dat weet(schreeuwerig) ?? iemand??
hahaha je hebt m gemold en nu gebeurt er niet veel meer? vreemd hoor .. :D

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 25-11 15:18
Steffy schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:54:
[afbeelding]

Jaja, geen idee of er al iemand anders is geweest die de eenhoorn gevonden heeft maar ik heb um :)
waar heb je die precies vandaan gehaald?

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• Deadsy
@cardinaal808
over huisjes
spoiler:
dat huis in anvil vna 5k is de goedkoopste van ze allemaal, de andere huizen die ik heb kosten 10k en 25k maar die in anvil is van buiten gezien de mooiste. nadeel is dat het in dat huis spookt en je tot je die spoken gedumpt hebt er niet veel mee kan doen. Om eerlijk te zijn het is me nog steeds niet gelukt die spoken kwijt te raken :(

• cybrbeast
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 27-04-2016

cybrbeast

Avoid throwing shit at the fan

Kan iemand met een goeie bak een screenshot posten op full-detail+HDR. En een met AA.
Ik wil het verschil wel eens zien.

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Misschien leuk voor de startpost.

Geen beginfilmpjes maar direct het menu:

code:
1
2
SMainMenuMovieIntro=0
SIntroSequence=0

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

6pack15 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:01:
Normaal gaan de arena match als volgt:
Je gaat naar die gast toen (met je arena armor aan). Je zegt "ready for match". Je gaat naar de arena, maakt tegenstander af en krijgt te horen dat je uit de arena moet en je je rust verdient hebt. Dan ga je weer terug naar die eerste gast, dan krijg je je geld. Dan begint het weer van voor af aan.
Let wel op dat je alleen tussen 9AM en 9PM in kunt vechten.
cybrbeast schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:17:
Kan iemand met een goeie bak een screenshot posten op full-detail+HDR. En een met AA.
Hier staan mijn screenshots op full detail + HDR. Ik zal vanavond wel 2 screenshots, een met HDR en een met AA, op dezelfde plek maken en posten.

[Voor 20% gewijzigd door Chester op 27-03-2006 15:23]

• Cardinal
Notna schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:19:
Misschien leuk voor de startpost.
Geen beginfilmpjes maar direct het menu:
Toegevoegd. ;)

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01:07

DropjesLover

Dit dus ->

weet iemand toevallig waar je:
1 goedkope simpele spreuken kan krijgen om te oefenen met alle magie-soorten (dus niet een spreuk waar je bijv 50 alteration nodig hebt)

2 waar een soort van potions boek te vinden is, zodat je zelf healt & restore magic potions kan maken (of is er iemand die weet hoe je die moet maken?)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• 6pack15
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 27-11 12:57
volgens mij is er dan un fout in het spel bij mij..
kan je maar 1 keer in die 9-9 tijdzone?

• Pubbert
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 27-11 14:38

Pubbert

random gestoord

Erg goede game dit, het is eigenlijk mijn 1ste RPG (natuurlijk wel vaker RPGs gespeeld, maar ging snel vervelen toendertijd)

Ik ben nu Level 3 volgens mij (tot hoever gaat dit?) en heb er zo'n 12 uur gameplay opzitten.

Graphics zijn super, zelfs op mijn X700 Mobile ziet het er nog leuk uit, en draait het nog aardig. (1280-800 @ alles medium)

Die veelbesproken AI vind ik tegenvallen, vooral je teammates of wat dan ook die met je mee gaat vechten, gaat hele tijd voor me lopen enzo. De AI van de enemies is wel aardig, maar niet speciaal.

Verder ook last van die hangups (niet verzenden error) is hier nu al een fatsoenlijke oplossing voor?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Bart1983

Bart1983

Net nog iets raars meegemaakt. Ik ben nu de quests aan het doen om bij de mage guild te komen. Dus toen moest ik naar een mage guild ergens ver weg. Toen moest ik daar de "opper mage" hebben en die bleek dus achter een deur te zitten waar ik niet in kon. Dus op een gegeven moment komt hij naar buiten en ik spreek ff met hem. Na het gesprek was die deur nog steeds open. Ik daar naar binnen en alle kastjes doorzoeken. Toen keek ik om was die deur dicht. En je raad het al kon er niet meer uit }) !! Kon dus 2 dingen doen. Of wachten tot dat hij weer ging slapen of een save laden:)

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Oe, net regen gehad voor het eerst. Het begint en eindigd alsof het IRL is :D.

Ff wat pics :P

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Oblivion/Oblivion_6_small.jpg

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Oblivion/Oblivion_7_small.jpg

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/Oblivion/Oblivion_8_small.jpg

• Egamer
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 13-11-2013
Wat een geweldig spel. _O_

Alleen zit ik vast bij de quest Imperial Corruption. ;(

Hmm, ik moet 2 mensen vinden om een witness te doen voor de quest Imperial Corruption. Jensine wilt absoluut niet, en de andere 2 kan ik niet overhalen.

• DropjesLover
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01:07

DropjesLover

Dit dus ->

Thund3r schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:27:

Ik ben nu Level 3 volgens mij (tot hoever gaat dit?) en heb er zo'n 12 uur gameplay opzitten.

Verder ook last van die hangups (niet verzenden error) is hier nu al een fatsoenlijke oplossing voor?
levelen gaat tot zeker level 60 - 70 (dan zijn al je main skills maxed out). in 12 uur nog steeds maar level 3 :? je moet gewoon veel je main skills gebruiken (daarom zijn het ook je main skills) en slapen in een bed/bedroll om op te levelen als je kan.

hangups & niet verzenden error -> staat in de start-post :X

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Deadsy
btw iemand al erachter of er nog andere quest lines zijn?
bv je hebt
the dark brotherhood,
the thieves guild
the fighters guild
the mage guild
en the main quest line.

zijn er nog andere (behalve de normale korte quests)?

Want in morrowind had je ook nog dat je een House en het imperial legion kon joine.

• Droomr
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
spoiler:
Neem 'ns een kijkje in het riool, daar kom je er altijd wel een paar tegen. Onder de Imperial City had ik er een stuk of drie gevonden. Hoe je erin komt is een kwestie van zoeken, maar als je goed kijkt kom je wel ergens een putdeksel tegen die je op kan tillen.

• Chester
  • Niet online

Chester

Yeezy Taught Me

6pack15 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:27:
volgens mij is er dan un fout in het spel bij mij..
kan je maar 1 keer in die 9-9 tijdzone?
Nope. Je kunt zovaak spelen als haalbaar is tussen 9 en 9.

• sbronsge
gewoon op T drukken en een tijd instellen dat je wilt wachten

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 16:02

Vuurvoske

Nunquam cede!

Bigbot schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:40:
bv je hebt
the dark brotherhood,
the thieves guild
the fighters guild
the mage guild
en the main quest line.

Want in morrowind had je ook nog dat je een House en het imperial legion kon joine.
Je kan wel meer quests vinden door met npcs te praten (deze hoeven niet perse lid te zijn van een bepaalde faction.

Beroeps brabander

• Droomr
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
DropjesLover schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:26:
weet iemand toevallig waar je:
1 goedkope simpele spreuken kan krijgen om te oefenen met alle magie-soorten (dus niet een spreuk waar je bijv 50 alteration nodig hebt)
Gewoon de guild halls bezoeken en rondvragen; ik weet het niet uit m'n hoofd, maar d'r zitten er genoeg tussen die voor weinig spreuken aanbieden. Een andere oplossing is een winkel in de Imperial City in 't Market District. Volgens mij is 't Edward's Discount Spells. Maar je wordt wel door iedereen gewaarschuwd dat het geen goed idee is, dus als je daar wat koopt, wil ik wel graag weten wat de gevolgen zijn. :D
2 waar een soort van potions boek te vinden is, zodat je zelf healt & restore magic potions kan maken (of is er iemand die weet hoe je die moet maken?)
Proberen, proberen, proberen. En vooral: lezen. Per ingrediënt krijg je de eigenschappen te zien en naarmate je vorderd, kun je er steeds meer zien (je begint met twee eigenschappen; als je journeyman wordt, kun je er drie zien). Je moet gewoon tijdens het maken van potions zoeken naar iets wat "Restore Health" heeft als eigenschap. Als je dan nog een ingrediënt toevoegd, worden automatisch diegenen weergegeven die overeenkomstige eigenschappen hebben. Zorg wel dat je alle vier de apparaten hebt voor alchemie, want dan heeft alle wat je maakt meer effect, duren de positieve effecten langer en eventuele negatieve korter.

En je kan in iedere guild hall van de Mages Guild wel een boek vinden dat als ik 't me goed herinner, "Basics of Alchemy" heet. Gewoon even doorbladeren. Maar het gaat uiteindelijk om het experimenteren. :)

• Muthas
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
DropjesLover schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:32:
[...]

levelen gaat tot zeker level 60 - 70 (dan zijn al je main skills maxed out). in 12 uur nog steeds maar level 3 :? je moet gewoon veel je main skills gebruiken (daarom zijn het ook je main skills) en slapen in een bed/bedroll om op te levelen als je kan.

hangups & niet verzenden error -> staat in de start-post :X
Ligt eraan... Als je het een beetje aanpakt starten je main skills zo hoog dat je maar 43 ofzo kan worden :+

Level 16 nu, battlemage vet relaxt spel. Heb een spell in mage university (or whatever) gemaakt die 100 feet om me heen light, is wel handig in het donker O-)

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 16:02

Vuurvoske

Nunquam cede!

cardinal808 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:34:
[...]

spoiler:
Je kan Vampire worden door gebeten te worden door een vampire, meestal te vinden in dungeons. Ook mogelijk is in de Dark Brotherhood, als je genoeg quests hebt gedaan wordt gevraagd of je vampire wilt worden.
Ik had dat gedaan, er stond ook heet volgende:

http://img128.imageshack.us/img128/6244/oblivion20060327102642426kz.th.jpg

Maarre het is zeker 3 dagen geweest en mijn ogen beginnen nog steeds niet rood te worden en ik zie ook nog geen andere effecten :/

Beroeps brabander

• jaapstobbe
  • Laatst online: 27-11 16:18
cybrbeast schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:17:
Verschill tussen HDR en AA? kan je beter het verschil bekijken tussen Bloom en HDR, deze zorgen namelijk beide voor de felle en warme licht-effecten, AA is om de kartelrandjes van de polygonen weg te werken.

• Weebull97
[b]
Bigbot schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:40:
bv je hebt
the dark brotherhood,
the thieves guild
the fighters guild
the mage guild
en the main quest line.

The Blades is hier ong. imperial legion. Zijn de goody-twoshoes knights. Kan je joinen als faction en quests voor doen naast de main quest line.

• vieux
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Misschien heeft iemand deze ondertussen al gesolved; over een van de mage quests:

spoiler:
Van de arch-mage moet ik naar skingrad om informatie van count hassildon (ofzo, de vampire-count iig) te krijgen. Die wilt echter dat ik eerst iets voor hem doe: er zijn vampieren in de buurt in een grot te zijn gaan wonen en tevens zijn er vampire hunters in de stad aanwezig. Ik moet zorgen dat ze allemaal "weggaan". Tegen de vampirehunters heb ik gelogen dat ik een inwoner van de stad ben en ze verteld in welke grot de vampieren zaten (dat had de count mij weer verteld). Vervolgens heb ik echter zelf alle vampieren in die grot gedood. Hoe krijg ik nu die vampire-hunters uit de stad? Ik wil ze liever niet doodmaken, want dan krijg je zo'n "your killings have been observer by powers" boodschap en word je geflagged als moordenaar.

JUHQOKG

• Sheddy
  • Laatst online: 09-07-2006
Bigbot schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:15:
@cardinaal808
over huisjes
spoiler:
dat huis in anvil vna 5k is de goedkoopste van ze allemaal, de andere huizen die ik heb kosten 10k en 25k maar die in anvil is van buiten gezien de mooiste. nadeel is dat het in dat huis spookt en je tot je die spoken gedumpt hebt er niet veel mee kan doen. Om eerlijk te zijn het is me nog steeds niet gelukt die spoken kwijt te raken :(
Ja daar ben ik ook niet. Ik ben al wel een stukje verder:

spoiler:
Nadat je de eerste sloot met spoken hebt afgemaakt, kun je beneden bij de deur een gebroken pot vinden met een skeleton arm er in/naast. En een stuk uit een dagboek.
Ga terug naar de kroeg waar je je verkoper voor het laatst hebt gezien en vraag daar rond. Vanzelf wordt je naar de Imperial City gestuurd (Elven District) Daar zit hij zich weer eens in een kroeg te vermaken. Praat met hem. Je moet hem overtuigen om mee te gaan maar dat is mij nog niet gelukt :(
Dus daar zit ik dan weer vast.

Hoe kom jij trouwens aan zoveel goud? Ik had na de Arena nog maar 7000 goud gescoord..

• vieux
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Sheddy schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:30:
[...]

Ja daar ben ik ook niet. Ik ben al wel een stukje verder:

spoiler:
Nadat je de eerste sloot met spoken hebt afgemaakt, kun je beneden bij de deur een gebroken pot vinden met een skeleton arm er in/naast. En een stuk uit een dagboek.
Ga terug naar de kroeg waar je je verkoper voor het laatst hebt gezien en vraag daar rond. Vanzelf wordt je naar de Imperial City gestuurd (Elven District) Daar zit hij zich weer eens in een kroeg te vermaken. Praat met hem. Je moet hem overtuigen om mee te gaan maar dat is mij nog niet gelukt :(
Dus daar zit ik dan weer vast.

Hoe kom jij trouwens aan zoveel goud? Ik had na de Arena nog maar 7000 goud gescoord..
Deze quest heb ik al gedaan. Als hij niet met je mee gaat kun je wellicht een charm spell of iets dergelijks gebruiken om 'm te "overtuigen". Bij mij kwam ie iig in een keer mee.

Wanneer je level wat hoger wordt (zit zelf al rond de 20) ga je steeds betere items vinden in die dungeons en is geld ook niet meer zo'n issue.

edit: ik heb wel personality volgens mij als major skill, waardoor je automatisch apprentice bent in speechcraft. Dat zou wel eens het verschil gemaakt kunnen hebben. Dat hele speechcraft levelt trouwens voor geen meter. Hoe krijg ik die hoger?

[Voor 12% gewijzigd door vieux op 27-03-2006 16:35]

JUHQOKG

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.

Posts over of je het spel binnen hebt of dat 'ie verzonden wordt zijn niet nodig, tenzij je de post aanvult met nuttige informatie.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee