Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Ik snap nog steeds niet van het lockpicken. In het vorige topic heb ik het al een keer gepost en daar kwam het volgende uit.
Jep, je skill level is gewoon laag. Ik heb zelf een zielige 19 a 20 nu en krijg easy locks soms nog moeilijk open en average locks zijn gewoon een probleem.
Nu lees ik ook van mensen die met een level 6 (ik heb 9) security echt alles open krijgen zeggen ze maar mij wil het niet lukken, Easy sloten krijg ik met geen mogelijkheid open. tik ze omhoog, klik met met muis en gegarandeerd mijn pick gesloopt.

Momenteel heb ik het anders opgelost, simpelweg doordat ik Alteration heb en nu Easy sloten met behulp van magic kan openen. Maar met security moet het ook lukken, iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik even een vraag:

In de demonstratiefilmpjes zie je op het begin de kerker dus, en dan is de belichting + schaduwen veel mooier, en ook die ribcage die hij oppakt heeft z'n eigen schaduw.

Hoe krijg ik ook van die mooie belichting? Zelfs met alle settings aan + HDR krijg ik niet van die uber-shadows?
cardinal808 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:38:
Ik snap nog steeds niet van het lockpicken. In het vorige topic heb ik het al een keer gepost en daar kwam het volgende uit.

[...]

Nu lees ik ook van mensen die met een level 6 (ik heb 9) security echt alles open krijgen zeggen ze maar mij wil het niet lukken, Easy sloten krijg ik met geen mogelijkheid open. tik ze omhoog, klik met met muis en gegarandeerd mijn pick gesloopt.

Momenteel heb ik het anders opgelost, simpelweg doordat ik Alteration heb en nu Easy sloten met behulp van magic kan openen. Maar met security moet het ook lukken, iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Je moet pin voor pin het slot unlocken. Duw met de lockpick de pin omhoog todat je merkt dat de pin met een langzamere snelheid omhoog gaat. Neem de tijd, het duurde bij mij ook ff todat ik het doorhad. Wanneer de pin omhoog is klik je met je linkermuisknop. Als het goed is hoor je nu *qlique* en kan je verder met de volgende pin.

Makkelijk te leren, moeilijk te masteren. Maar zodra je het onder de knie hebt kan je elk slot openkrijgen wat te wilt :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:39:
Nu heb ik even een vraag:

In de demonstratiefilmpjes zie je op het begin de kerker dus, en dan is de belichting + schaduwen veel mooier, en ook die ribcage die hij oppakt heeft z'n eigen schaduw.

Hoe krijg ik ook van die mooie belichting? Zelfs met alle settings aan + HDR krijg ik niet van die uber-shadows?
Dat is er uit gehaald.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:02
dit spel ziet er prachtig uit, maar kan het met onderstaande spec toch niet echt best spelen :(...de goedkoopste oplossing is een xbox360 denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* ivm SPV topic

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:43:
als ik oblivion speel komen er altijd artifacts :(, net was het na een uur, soms na een paar uur.
heb m'n videokaart niet overgeklokt, hij wordt ongeveer 60 graden.
hier wat screenshots:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

wat kan ik hieraan doen?
(in het problemen/vragen topic reageert niemand)
Dat is een warmeprobleem, schaf een betere koeler aan voor je videokaart :)
8)7 8)7 Waarom dat dan? :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
jaapstobbe schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:41:
dit spel ziet er prachtig uit, maar kan het met onderstaande spec toch niet echt best spelen :(...de goedkoopste oplossing is een xbox360 denk ik!
Wat is niet best?
Ik haal rond de 25-30 buiten op bijna dezelfde specs, ik vind dat vrij aardig.
Dit op 1024x768 met HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 13:53
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:45:
[...]

Dat is een warmeprobleem, schaf een betere koeler aan voor je videokaart :)

[...]

8)7 8)7 Waarom dat dan? :(
Omdat het te zwaar was voor de huidige generatie PC's en Xboxen. De performance was echt bagger en daarom moesten ze het eruit halen. Je krijgt het te zien in Elderscrolls V, dat weet ik zeker :) :D

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heb weer wat verder gespeeld en denk wel dat ik geen optimaal char. gemaakt heb. Bij de level-ups heb ik vooral +2-tjes en een enkele +3. Wat is eigenlijk de max. voor een attribuut, 100?

En hier nog een screenie die ik moet delen :)

Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/5899/oblivion20060324234331599fh.jpg

spoiler:
Komt uit een Quest in Ceynogwat, gaat over een vermiste schilder. Geweldige afwisseling :)

Idd, ik speel op breedbeeld formaat (1280*720) scheelt me weer wat FPS en het heeft ook wel wat eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-08 09:13

krouwen

Hardware Enthusiast

Derde keer dat ik het vraag, schijnbaar weet niemand het?

Komen items die je steelt uit huisjes nog wel een keer terug, of is het zo dat wanner je heel veel steelt op het eind alles leegstaat :9 ???

(Wat is je max level eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krouwen schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:05:
Derde keer dat ik het vraag, schijnbaar weet niemand het?

Komen items die je steelt uit huisjes nog wel een keer terug, of is het zo dat wanner je heel veel steelt op het eind alles leegstaat :9 ???

(Wat is je max level eigenlijk?)
Geen idee of de huisjes leegblijven, maar ik denk dat zeker losse items niet terugkomen. Uit de kisten vanuit woningen heb ik geen idee maar ik denk het niet.

Je max. lvl ligt aan je char. Heb iig iets gezien in de chargenerator dat het rond de 50 ligt. (geen idee of dat klopt though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:54
Lol ik ben amper bezig met de main quest, nog geeneens Martin geredt.

Net de sleutel van "Best Defenses" shop gejat, middennacht naar binnen gegaan en wat steel armors gejat :p, mis alleen nog 2 stukken...van plan om volgende keer langs "A fighting chance" te gaan :D. Dit is echt geinig lol.

Met de Arena ben ik trouwens rank Warrior, gaat best wel makkelijk eigenlijk de gevechten.

Blijkbaar kan je ook meerdere guilds tegelijkertijd joinen? Want ik zat eerst in de thief guild, toen was ik langs fighters guild langsgegaan, aangenomen en de eerste quest daarvan ook al gedaan.

Trouwens, wat zijn de voordelen aan een huisje bezitten behalve een eigen bedje? verhuren? opslag?

[ Voor 11% gewijzigd door Wing_xD op 25-03-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:39:

Makkelijk te leren, moeilijk te masteren. Maar zodra je het onder de knie hebt kan je elk slot openkrijgen wat te wilt :)
Het is echt een kwestie van oefenen en er feeling bij krijgen. Daarna krijg je alle locks met een enkele lockpick open. Ik heb trouwens nu ook een spreuk waarmee ik alle easy locks openkrijg. Scheelt redelijk wat gedoe en is handig als je lid bent van de thieves guild :)

Geweldig spel, alleen jammer dat het zo nu en dan hard crasht waardoor ik de pc moet resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Even over de "Grass Tweak"

Ik heb in-game de grass distance teruggeschroefd, en dat verandert precies de waarden die deze tweak aanpast in de ini file. Nogal nuttloze 'tweak' dus; het is gewoon handmatig invoeren van een waarde uit het options menu.

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Dat zag ik ook op mn xbox 360, die wordt nu afgevoerd met de ambulance richting repair center in Duitsland :'(

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggvw
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-12-2024
Goed nieuws voor als je een oude videokaart hebt!
Het is mogelijk om oblivion te spelen op een door oblivion niet-ondersteunde videokaart (kaarten zonder pixel shader 2, zoals gf4 4600) met behulp van een programmatje van forumgebruiker 'atomizer' op het officiele elder scrolls forum.

Topic helemaal doorlezen voor meer informatie. Zie ook m'n screenshots in het topic:
http://www.elderscrolls.c...=288783&st=0#entry4983640
(topictitel: "NVIDIA GeForce4 Ti 4600 Golden Sample, Will it work.. ?")

Er zijn nog wat probleempjes maar het lijkt de goede kant op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
ff een vraagje:

spoiler:
Ik zit nog in het begin van de mainquest en heb inmiddels martin gered en ben bij de blades gegaan. Nu moet naar imperial city naar luthers boarding house ofzo, maar ik kan het niet vinden?!
Iemand een tip waar ik het meot zoeken?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
een vraag over een sub quest :)

spoiler:
ik zit nu voor de 1e keer compleet vast, ik had een husi gekocht wat dus haunted bleek te zijn, de eingenaar is naar de hoofdstad vertrokken en zit daar in een bar. Hij moet met me terug naar zijn huis gaan om de spoken ofzo te verdrijven maar hij wil niet. Heb al een spell gebruikt om hem te charmen etc maar niets werkt, ook als ik in de stad naar hem rondvraag komt niets nieuws. iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Hoe zit het eigenlijk met de grass distance op de x360? zag op de screens dat blur wel erg aanzwezig is in de 360 versie

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat vinden jullie van mij character? Let vooral op de Dremora Longsword (ergens in zo'n gate van zo'n Dremora afgerost)

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/4804/10rk.th.jpg

En zo ziet het er bij mij uit :9~

Afbeeldingslocatie: http://img54.imageshack.us/img54/6876/25wm.th.jpg

Alleen had ik hier 49 FPS |:( , bagger performance... Zouden missch alle performance(boost) tips in de startpost gezet kunnen worden? _/-\o_

EDIT;

Staat er al in :) heel goed :0 startpost is echt prachtig _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Fiddle op 25-03-2006 02:41 ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik ben een level 1 gast en heb nog niet zoveel gedaan, behalve Martin geprobeerd te redden... Nu ben ik de poort door en zit ik in die hel, en dat is echt fucking moeilijk, zelfs als ik iedereen probeer te ontwijken in plaats van met ze te knokken. :(
Ik ga er maar weer uit en kom wel terug als ik wat sterker ben...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Captain Pervert schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 02:13:
Ik ben een level 1 gast en heb nog niet zoveel gedaan, behalve Martin geprobeerd te redden... Nu ben ik de poort door en zit ik in die hel, en dat is echt fucking moeilijk, zelfs als ik iedereen probeer te ontwijken in plaats van met ze te knokken. :(
Ik ga er maar weer uit en kom wel terug als ik wat sterker ben...
Ja, helemaal mee eens, de 1e missie zou te doen moeten zijn denk je, vind ze anders heel erg pittig...

Tip; zet de slider in Options => Gameplay => Difficulty, een halve centimeter richting easy. Het is een verschuiving van niets als je het op de totale balk ziet, maar het word allemaal net even iets aangenamer en leuker.

Mijn Advies, schuif er niet meer mee dan dat ik hierboven zeg, anders maak je het je te makkelijk het verkloot je het spel voor jezelf...

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Kwam net achter een leuk trucje om je armour en block skill snel omhoog te krijgen.
Het handigste is om te wachten tot je lid bent van The Blades (zodat je hun bedjes en armour kan gebruiken). Maar goed het gaat dus als volgt;
  • Val een willekeurig persoon aan welke rondloopt in het fort van The Blades. Voor je het weet heb je een stuk of 5 van die ventjes die op je inbeuken.
  • Schild tevoorschijn halen en je health goed in de gaten houden.
  • Zodra dit kritiek wordt druk je een aantal keer op de spatiebalk om het gevecht te stoppen.
  • Vervolgens op 'T' drukken om een uurtje te resten zodat je weer een volledige healthbar heb.
  • En weer aanvallen, spatie drukken, rusten etc. etc.
Je blocking en armour rating schieten hierdoor omhoog, vooral de eerste levels. Heb het zojuist 15 minuten gedaan en was 3 levels omhoog. Enige nadeel is dat je wel een flinke bounty opbouw, lid zijn van de thieves guild is dus handig (anders verlies je je skills weer in de gevangenis, tenzij je ontsnapt doormiddel van lockpicks ofcourse).

Een soortgelijke truc is er ook om je fighting skills omhoog te krijgen. Hiervoor ga je naar de mages guild, koop je de gemakkelijkste summon spel. Vervolgens summon je, val je het beest aan. En dit herhaal je zolang je je hoofd erbij kunt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Bigbot schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 01:25:
een vraag over een sub quest :)

spoiler:
ik zit nu voor de 1e keer compleet vast, ik had een husi gekocht wat dus haunted bleek te zijn, de eingenaar is naar de hoofdstad vertrokken en zit daar in een bar. Hij moet met me terug naar zijn huis gaan om de spoken ofzo te verdrijven maar hij wil niet. Heb al een spell gebruikt om hem te charmen etc maar niets werkt, ook als ik in de stad naar hem rondvraag komt niets nieuws. iemand een tip?
spoiler:
haha wat vet :D. Komen ze je alleen 's nachts opzoeken? Waar kan ik het huisje vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Ik heb een paard gestolen van een guard, en telkens als ik op dit paard andere guards tegenkom, vallen ze me aan. Hoe los ik dit op? :P

En trouwens, die wereld is echt te ingewikkeld in oblivion :? Dan heb ik even geslapen, en wordt ik wakker met een vampier voor me neus die wilt dat ik een opdracht doe. Maar het probleem is: Ik kan niet zien waar ik heen moet bij een quest. Moet je dan op die rader kijken midden-onder op het scherm? en wat is dan het icoontje? :9 Veel vragen maarja, iemand moet ze eens stellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
@Remco20
dorp heet Anvil kost 5000.

en zo komen elke nacht :(.

@Soedarkmaster
click op TAB, ga dan naar al je open quests en maak de quest die je wilt doen ej actieve (door erop te clicken) dan zal die pijl in de kompas naar die quest wijzen.
maar ik heb al ontdekt dat die Kompas soms bugged is.

was opweg naar een inn om een persoon te ontmoeten.
wees mijn kompas eerst richtign west dus ik ga die richtign uit en opeens draait ie 90graden naar links en ga zo maar door en liet hij me een grote vierkante blok lopen.
dus of de inn waar ik moest zijn bewoog over de map of die kompas is soms bugged.

tip om snel te lvln:
spoiler:
een andere tip om je lvl en je block en wapen lvl snel omhoog te krijgen is de Arena.
ik ging erheen als lvl 6 en kwam eruit als lvl 9. Me blade, block heavy armor en armorer waren flink omhoog geschoten. ben binnen de 3 uur van lvl 6 naar 9 gegaan en ben nu dus Grand champion van de arena.
de laatste paar rondes zijn nogal moeilijk maar met potions en een paar summon scrolls red je het makkelijk, het prijzen geld is ook niet miss. armor van je vijanden is maximaal net zo goed als het jouwe de wapens na de helft beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 02-09 21:00
Knoc schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 02:46:
Kwam net achter een leuk trucje om je armour en block skill snel omhoog te krijgen.
Het handigste is om te wachten tot je lid bent van The Blades (zodat je hun bedjes en armour kan gebruiken). Maar goed het gaat dus als volgt;
  • Val een willekeurig persoon aan welke rondloopt in het fort van The Blades. Voor je het weet heb je een stuk of 5 van die ventjes die op je inbeuken.
  • Schild tevoorschijn halen en je health goed in de gaten houden.
  • Zodra dit kritiek wordt druk je een aantal keer op de spatiebalk om het gevecht te stoppen.
  • Vervolgens op 'T' drukken om een uurtje te resten zodat je weer een volledige healthbar heb.
  • En weer aanvallen, spatie drukken, rusten etc. etc.
Je blocking en armour rating schieten hierdoor omhoog, vooral de eerste levels. Heb het zojuist 15 minuten gedaan en was 3 levels omhoog. Enige nadeel is dat je wel een flinke bounty opbouw, lid zijn van de thieves guild is dus handig (anders verlies je je skills weer in de gevangenis, tenzij je ontsnapt doormiddel van lockpicks ofcourse).

Een soortgelijke truc is er ook om je fighting skills omhoog te krijgen. Hiervoor ga je naar de mages guild, koop je de gemakkelijkste summon spel. Vervolgens summon je, val je het beest aan. En dit herhaal je zolang je je hoofd erbij kunt houden.
Als je nou helemaal de gameplay wilt verraggen kan je natuurlijk ook "de" MMORPG truc toepassen; Oblivion windowed maken en ondertussen een Macro programma op de achtergrond runnen terwijl je slaapt.

Hoezo slapend "rijk" worden.... 8)7

Bij Morrowind level 100 destruction magery na 1 film kijken.. dat was leuk! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Even een vraagje, het is mij nog niet gelukt namelijk, kan je ook lijken verslepen zodat ze het niet zien?
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:05:
[...]

Ik raad je aan de Dark Brotherhood te joinen. Je krijgt meteen al een hele mooie oufit (pak + hood) met zeer goede stats.

In de Dark Brotherhood loopt ook een merchant rond die spells verkoopt voor thieves, inclusief een hele handige spell waarmee je met 1 cast een deur open kan maken die een "easy" of "very easy" slot hebben.

Voor bewapening raad ik je een "Fine Steel Bow" aan, met "Steel Arrows". Zorg dat je sneaking/pickpocketing skill hoog is, en jat dan gewoon je bow van een guard :Y)

Voor de mensen die moeite hebben met de thieves guild access quest:

spoiler:
Wanneer je het huis moet zoeken voor dat dagboek, volg gewoon het meisje en zorg dat je athletics skills hoog zijn, ze rent best snel :). Wanneer ze het huis in gaat ga je met haar mee, en dan is er een desk aan je rechterhand in de kamer. Snel unlocken, diary pakken en wegwezen maar. Sim-pel.

Heb vanmiddag toch maar een keertje aan m'n mainquest gewerkt (:+), dat Oblivion is toch wel uitdagend als je enkel een bow hebt, maar dat maakt het juist zo vet. Vooral in de gebouwen, lekker rondsneaken en dan kills maken zonder dat je ook maar 1 keer wordt opgemerkt. Heel vet, van veraf een vijand beschieten met je pijl+boog en ze dan raar ziet rondlopen van "wtf waar komen die pijlen nou vandaan?" :? >:).
Dat klopt niet, de diary zit aan de linkerkant van de deur in een hutkoffer. Maar wat nog makkelijker is, vraag de eerste de beste sloeber over die naam, die zal je dan verwijzen naar het huis waar ze woont, fast travel, en je bent er meteen :)
Fiddle schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 02:12:
Wat vinden jullie van mij character? Let vooral op de Dremora Longsword (ergens in zo'n gate van zo'n Dremora afgerost)

Alleen had ik hier 49 FPS |:( , bagger performance... Zouden missch alle performance(boost) tips in de startpost gezet kunnen worden? _/-\o_

EDIT;

Level 11, ik heb er nu een 12 uren opzitten, en ik heb nog steeds maar een 25% van level 1, ik slaap ook genoeg, maar het wil maar niet omhoog gaan ;(

[ Voor 110% gewijzigd door Phyxion op 25-03-2006 07:37 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Foutje

[ Voor 100% gewijzigd door Phyxion op 25-03-2006 07:32 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
ok ondanks de kritiek op mijn manier van spelen via lopen met de rechter muisknop en vechten met de linker, ik heb uitgevonden hoe ik de rechtermuisknop kan gebruiken voor het lopen:

in de ini file

vul je bij forward 003801FF in en nu loop je via rechter muisknop

verder kan je elke resolutie kiezen door deze in de iniffile op te geven onder

[display]
isize W
isize H

ik draai nu op 960 bij 600 maar heb ook 1366 bij 768 draaiend gehad (choppy met een 6800LE 12/6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018

EDIT;

Jesus man sommige mensen???
Rot toch op met bagger performance... 49FPS!!! Dat is retegoed!(zeker bij dit spel)De meeste 7800gtx'n halen 30 fps op een beetje kwaliteit. Wat voor systeem heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Vind ik wel grappig. Hoe duurder de videokaart hoe meer mensen gefixeerd zijn op tweaks en o'clocks om het vloeiender te laten lopen. Huisgenoot heeft voor 1500 euro z'n computer geupgrade voor Oblivion en hij zit alleen maar te spelen met settings en overclocksettings :z

Ik heb niks geupgrade en bij mij gaat het 20-30fps dus laat mij maar lekker spelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door armageddon_2k1 op 25-03-2006 09:28 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh, alleen in de steden krijg ik goede FPS (en dan nog wilt hij nog wel eens naar 20 FPS droppen met veel objecten). Buiten is altijd <=30 FPS.

Heb het gras uitgezet, Bloom uit, HDR uit.. Moet echt een betere videokaart regelen (heb nu een 6800 non-gt/ultra).

Over het levelen:

Help! Ik ga maar geen levels omhoog! :'(

Je kan pas een level omhoog als je je Major Skills omhoog krikt. D.w.z. dat je ervoor zorgt dat de skills die je krijgt bij je class-keuze zo hoog mogelijk wordt. Ben je een mage, zorg dat je destruction/alteration/etc skills hoog zijn. Ben je een thief, zorg voor een goede marksman skill en athletics skill. Voor warriors uiteraard de block, heavy armor en blade skills.

In TES4: Oblivion kan je _elke_ skill tot 100 krijgen (Master), alhoewel het vaak moeilijk is om van je huidige speelstijl af te wijken om nog die extra puntjes te krijgen voor bv je heavy armor skills terwijl je normaal rondsneakend je vijanden one-shot met je bow :Y).

Elke skill heeft verschillende bonusses wanneer je een rang omhoog gaat (deze zijn respectievelijk Novice, Apprentice, Journeyman, Expert en Master), zo krijg je bij Sneaking (Journeyman) een speciale bonus, dat je met elke soort schoenen rond kan sluipen zonder dat het je abilities beinvloedt. Bij Master Sneaking krijg je een hele mooie bonus, waarbij je de armor van een vijand negeert als je een sneakattack uitvoert (met andere woorden, vrijwel altijd een one-shot >:)).

Een andere voorbeeld is de Journeyman rank bij de Marksman skill. Wanneer je aimt met je boog en dan de block-knop klikt (rechtermuis button), zal je inzoomen op je vijand.

Zorg er dus altijd voor dat je Major skills zo hoog mogelijk zijn!

Enne, die easy-lock open spell roelt idd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 12:02
deze vraag is waarschijnlijk al eerder langsgekomen, maar hoe zet ik in de console aan dat de FPS kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Zo, net Arena Grand Champion geworden. Dat viel nog niet mee, zeker niet aangezien mijn character toch vooral rogue is.
spoiler:
Het laatste gevecht viel wel een tegen, moet ik zeggen, want sinds ik de Gray Prince heb gemeld dat ie half vampier is, wilde hij gewoon dood en stond hij me aan te moedigen terwijl ik hem aan stukken hakte.

Ik kan de eerdere aanmoedigingen om toch maar snel bij de Dark Brotherhood te gaan volledig beamen: zeker wanneer je de eerste paar missies inclusief bonusobjectives doet, zijn de beloningen ERG goed. Zeker voor rogue-achtige characters.

Alleen had ik hier 49 FPS |:( , bagger performance...
Lees: "onder het mom van klagen wil ik graag even met mijn e-penis zwaaien!"

[ Voor 8% gewijzigd door Mas- op 25-03-2006 10:05 ]

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vooral bezig met de main quest. Maar zijn er ook sidequests? Ik Daggerfall had je best veel sidequest als je met NPC praat. Maar in Oblivion heb ik nog geen sidequest gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man heb vanmiddag trouwens maar weer een contract voor de Dark Brotherhood gedaan :)

spoiler:
Wie weet die irritante dark elf nog aan het begin van het spel die zegt "Yeah, that's right. You're going to die in here! Die!". Die mocht ik lekker gaan afmaken :Y)

In honderden jaren had nog niemand succesvol geinfiltreerd in de gevangenis, maar ik kreeg een tip van m'n baas (een vampier :o) die vertelde dat er onlangs iemand uit was ontsnapt, vlak nadat de emperor was vermoord (rara wie zou dat toch zijn :P), dus het zou mogelijk moeten zijn.

Even fast-travel gedaan naar de ingang, het o zo bekende grate waar je aan het begin van het spel uit ontsnapt. Vervolgens de sleutel gebruikt die mijn opdrachtgever aan mij gaf, en lekker rondgesneaked in de sewers (en de nodige krabben + ratten one-shotten, uiteraard >:)) todat ik eindelijk bij uit de sewers kwam bij de gevangenis.. Een paar guards zaten te praten over dat er nog maar 1 gevangene in de gevangenis zat, en dat ze die toch met z'n 10en moesten bewaken. Na een kort gesprek sloop ik helemaal terug (via de plek waar de emperor was vermoord, daar stond een guard diens zakken ik heb gerold.. En wat vind ik: een sleutel naar de cel van m'n target :Y)) naar m'n gevangenis. Eenmaal terug op de plek waar ooit mijn avontuur begon zag ik dat die vervelende dark-elf met een guard stond te lullen.

Nadat het gesprek afgelopen was kon ik eindelijk m'n cel uit sneaken, naar de overkant en zijn cel open doen. Die dark elf dacht dat ik hem kwam redden, en nadat ik iets zei over "The Night Mother" raakte hij in paniek en rende weg :P Dus ik draai me snel om, en schoot zo een pijl in z'n achterhoofd.

Het leek net een film, zo cool 8)

Heeft iemand trouwens al die geweldige quest gedaan waarbij je een amulet moet gebruiken om iemand te redden uit z'n eigen droom?

Echt topkwaliteit, dit spel.. Niet normaal goed uitgewerkt die quests :)
Mas- schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:04:
Zo, net Arena Grand Champion geworden. Dat viel nog niet mee, zeker niet aangezien mijn character toch vooral rogue is.
spoiler:
Het laatste gevecht viel wel een tegen, moet ik zeggen, want sinds ik de Gray Prince heb gemeld dat ie half vampier is, wilde hij gewoon dood en stond hij me aan te moedigen terwijl ik hem aan stukken hakte.

Ik kan de eerdere aanmoedigingen om toch maar snel bij de Dark Brotherhood te gaan volledig beamen: zeker wanneer je de eerste paar missies inclusief bonusobjectives doet, zijn de beloningen ERG goed. Zeker voor rogue-achtige characters.
Ik denk dat ik ook maar ff met die arena ga beginnen, lijkt me erg vet :)

Die bonus-objectives zijn heel makkelijk, gewoon zorgen dat je je volledig houdt aan de beschrijving die je krijgt van de opdrachtgever.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik zit vast :/

spoiler:
In die grot waar die ventjes met rode pakken zitten, en dat je dan in 1e instantie je spullen af moet geven (ik heb gewoon 2x "nee" gezegd). Vervolgens, als je die ventjes hebt afgeslacht moet je door deuren, maar ik heb geen sleutels of lockpicks meer...

Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 23:07
weet iemand welk bestandje ik moet hebben om die tweaks te doen en moet v sync uit of aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

[/quote]Alleen had ik hier 49 FPS , bagger performance... Zouden missch alle performance(boost) tips in de startpost gezet kunnen worden?

EDIT;

Staat er al in heel goed :0 startpost is echt prachtig [quote]

Ga jij zeuren omdat je 49 fps haalt? Wees liever blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 23:58:
Idd, ik speel op breedbeeld formaat (1280*720) scheelt me weer wat FPS en het heeft ook wel wat eigenlijk.
Hoe heb je dat gedaan?
Als ik dat invul in de .ini-file dan crasht Oblivion bij het opstarten :(

En weet iemand hoe ik kan casten met mijn middelste muisknop?

Overigens is een carriere als gladiator wel tof, zeg! :)
* anandus heeft al 8 gevechten gewonnen en is nu 'warrior' 8)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar.

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 18-08 21:08
Ik heb nu al 3 dungeons door lopen maar ik kan daarin niks vinden qua speciale wapens ofzo. Klopt dit of doe ik wat fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daimanta
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-11-2023
MOL-20.000 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:37:
Ik heb nu al 3 dungeons door lopen maar ik kan daarin niks vinden qua speciale wapens ofzo. Klopt dit of doe ik wat fout :?
Je bent waarschijnlijk te laag level. Dat is een van de mindere dingen in Oblivion die er waarschijnlijk uitgemod zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook geprobeert Oblivion te instaleren, helaas is het een grote mislukking geworden :( Het uit eindelijk heeft dit tot een WinXP crash geleid. Op een of andere manier wou die bij het finishen van de instalatie niet afsluiten. Kreeg wel de read my file's en daarna zij de installer bekijk het maar.

Terwijl ik toch een vrij up to date systeem heb. Nu moet ik maar proberen eerst weer Win XP aan de praat zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 18-08 21:08
Daimanta schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Je bent waarschijnlijk te laag level. Dat is een van de mindere dingen in Oblivion die er waarschijnlijk uitgemod zullen worden.
Te laag level???? Ik ben idd nog niet erg hoor level 2 maar hoe werkt dat dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:25
Dit is voor het eerst dat ik een RPG speel heb nu nog maar 20 minuten ofzo gespeelt alleen zit nu al vast 8)7 . Ik ben nu bij het gedeelte dat die koning dood gaat en die soldaat zegt dan tegen me dat ik hieruit moet maarja waar :P . Er is een hek alleen die is op slot en voor de rest kan ik nergens heen.
Iemand misschien een leuke tip voor mij :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de performance op mijn systeem zeer vaag btw; buiten loopt alles redelijk vloeiend voor mijn gevoel, terwijl als ik in een interior zit, mijn systeem soms behoorlijk begint te "hakken" :/, maar goed, verder is het spel wel leuk (behalve het lockpicken, ik krijg dat niet goed onder de knie :X :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Debtor schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:49:
Dit is voor het eerst dat ik een RPG speel heb nu nog maar 20 minuten ofzo gespeelt alleen zit nu al vast 8)7 . Ik ben nu bij het gedeelte dat die koning dood gaat en die soldaat zegt dan tegen me dat ik hieruit moet maarja waar :P . Er is een hek alleen die is op slot en voor de rest kan ik nergens heen.
Iemand misschien een leuke tip voor mij :D .
spoiler:
Je moet een gang in waar de moordenaar van keizer uitkwam, dus naar het lijk van de keizer en dan zie je het vanzelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Ik wilde ook nog weten wat ik nu kan doen, nu ik dat paard had gestolen van een guard. Als ik op dat paard rondrijd, en andere guards tegenkom, willen ze me dood hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik had een vraag ik heb hier een pc staan:
AMD Athlon XP 2600+@1.92 Ghz
1 GB geheugen
Radeon 9200

Kan ik hiermee Oblivion spelen met redelijke instellingen ik heb wel gelezen dat een developper ook zo'n soort systeem heeft staan maar is het op low ook :9~ en kan ik het uberhaupt een beetje goed spelen met deze hardware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens; als ik de handleiding goed heb gelezen, als je levelt en je bent "ver weg" van een slaapplaats en je krijgt meer major skill ups, dan houdt het spel bij dat deze major skill ups bij het "nieuwe" level horen.

Dit lijkt me een zeer handige tip (ik hoop dat de bewoording een beetje juist is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:56:
Ik wilde ook nog weten wat ik nu kan doen, nu ik dat paard had gestolen van een guard. Als ik op dat paard rondrijd, en andere guards tegenkom, willen ze me dood hebben.
Sja, weinig aan te doen, moet je maar geen pard stelen.

Maar je kan toch ook gewoon goud betalen, of in de gevangenis zitten?
Megajr schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:56:
Ik had een vraag ik heb hier een pc staan:
AMD Athlon XP 2600+@1.92 Ghz
1 GB geheugen
Radeon 9200

Kan ik hiermee Oblivion spelen met redelijke instellingen ik heb wel gelezen dat een developper ook zo'n soort systeem heeft staan maar is het op low ook :9~ en kan ik het uberhaupt een beetje goed spelen met deze hardware ?
Nee, dit kan je heel erg shaken en niet spelen, zelfs niet op low. Probleem is de grafische kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:58:
Trouwens; als ik de handleiding goed heb gelezen, als je levelt en je bent "ver weg" van een slaapplaats en je krijgt meer major skill ups, dan houdt het spel bij dat deze major skill ups bij het "nieuwe" level horen.

Dit lijkt me een zeer handige tip (ik hoop dat de bewoording een beetje juist is :P).
Dat was in Morrowin ook al het geval, als je zo'n 15 skillups had en je ging slapen dat je wakker werd met een nieuw level en alvast in het volgende level op de helft was.

Wat me opviel op die character creation website is dat de races en birthsigns hetzelfde zijn als bij morrowind.

Ik zit alleen nog te wachten op de levering van GCshop, donderdag al verzonden, dus hij moet er vandaag wel zijn, altijd vervelend dit soort dagen :'( :+

[ Voor 13% gewijzigd door nhimf op 25-03-2006 11:15 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:10:
[...]

Dat was in Morrowin ook al het geval, als je zo'n 15 skillups had en je ging slapen dat je wakker werd met een nieuw level en alvast in het volgende level op de helft was.
Maar, als ik het goed heb, werden de bonussen bij de laatste 5 skillups niet meegeteld (voor het toewijzen aan bonussen voor de te levelen attributen). en dat zou met Oblivion wel moeten (als ik het goed heb begrepen uit de handleiding).

Maar ja, ik kan het mis hebben ;).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 10:12:
Man heb vanmiddag trouwens maar weer een contract voor de Dark Brotherhood gedaan :)

spoiler:
Nadat het gesprek afgelopen was kon ik eindelijk m'n cel uit sneaken, naar de overkant en zijn cel open doen. Die dark elf dacht dat ik hem kwam redden, en nadat ik iets zei over "The Night Mother" raakte hij in paniek en rende weg :P Dus ik draai me snel om, en schoot zo een pijl in z'n achterhoofd.
Het leek net een film, zo cool 8)

Heeft iemand trouwens al die geweldige quest gedaan waarbij je een amulet moet gebruiken om iemand te redden uit z'n eigen droom?

Echt topkwaliteit, dit spel.. Niet normaal goed uitgewerkt die quests :)

En trouwens een tip voor mensen die aan het klagen zijn dat ze spullen niet meer fatsoenlijk kunnen ordenen op een tafel ofzo. Drop je items met shift-click in je inventory; dan als ze op de grond liggen kun je ze met "z" manipuleren en gewoon mooi op een tafel leggen! (Misschien is dit al eerder voorbijgekomen, maar zo kan het dus ook)

[...]
Hmm, ik heb die kill hierboven toch iets anders gedaan; ik ben rogeu met hoge marksman skill...
spoiler:
Ik heb gewoon met hem gepraat door de tralies heen, toen indd de night mother genoemd, hij paniekte en begon in zijn cel rond te rennen, ik trek mijn boog en schiet hem als een hulpeloos zwijntje dood in zijn cel want hij kon er niet uit ;)

Nu weekend helaas, kan ik niet spelen want mijn computer thuis is niet goed genoeg helaas (2700+ 1gig ram en 9600 pro). Op mn studentenkamer wel :P (systeem in mn sig). Maarja, boeiend, ik heb ook fps drops en zo'n ramp is dat niet...

[ Voor 13% gewijzigd door Pandemic op 25-03-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op een:
6800 (16x1, 6vp) op 350/800 1280x1024 (native resolutie van de monitor)
2,8ghz HT
1GB ram

echter kom ik in de steden op 20-25 fps, buiten de steden op ~30fps, binnen op 90-100

Ik speel zonder bloom, hdr en vsync, gras uitgezet, distant trees en buildings ook maar met 2x AA

op zich dus wel speelbaar alleen krijg ik soms als ik een paar mensen zie een mega drop naar 1 tot 5 fps.

Ik wil graag proberen op breedbeeld te spelen, maar dan is alles uitgerekt, omdat ik een 4:3 monitor heb, hoe kan ik boven en onder balken krijgen als ik instel op 1280x720?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:26:
Ik wil graag proberen op breedbeeld te spelen, maar dan is alles uitgerekt, omdat ik een 4:3 monitor heb, hoe kan ik boven en onder balken krijgen als ik instel op 1280x720?
Dat vraag ik me ook af :)
Althans, ik vraag me af hoe ik het überhaupt in kan stellen? :P

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 25-03-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mensen die hem bij GCshop besteld hebben, hebben jullie hem al binnen of nog niet? Ik heb namelijk nog steeds niets ;(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 10:25
Ik heb de .ini file doorzocht en dit veranderd, maar ik kan nog steeds geen screenshots maken.

iScreenShotIndex=1
SScreenShotBaseName=ScreenShot
bAllowScreenShot=1

Blijkbaar doe ik iets fout ?

Ik heb artifacts voornamelijk op de handen van de character die knipperen en soms zie je een paar seconden niet meer en dan weer wel, dit vind ik erg irritant.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben en een oplossing weten ?

Ik heb een 6800ultra en heb de 81.98 & 84.21 driver geprobeerd. (en bij de 81.89 drivers heb ik daarvoor drivercleaner gedraait)

En voor de mensen die niet willen zoeken of het niet kunnen vinden.
druk ingame op "~" voor console en type tdt omtezien hoeveel fps je haalt.

Ik heb het spel gisteren bij de mediamarkt gekocht die had meer als genoeg :)

[ Voor 17% gewijzigd door Games op 25-03-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn 2 ini bestanden, 1 in my documents\my games\oblivion, en 1 in de gewone oblivion map, je moet het in beide ini's veranderen dan werkt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, die engine is gigantisch gaar :(. Buiten loopt het spel 100000x beter dan binnen (in de stad) :/.

(/rant; 5 fps op sommige stukken is zelfs voor een sempr0n 2800+ met een radeon 9800pro beroerd slecht (en dan loop je 5 meter verder, kijkt nogmaals rond, ongeveer 30 fps (waarna de pc spontaan zichzelf reset :/)).

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:50:
Argh, die engine is gigantisch gaar :(. Buiten loopt het spel 100000x beter dan binnen (in de stad) :/.

(/rant; 5 fps op sommige stukken is zelfs voor een sempr0n 2800+ met een radeon 9800pro beroerd slecht (en dan loop je 5 meter verder, kijkt nogmaals rond, ongeveer 30 fps (waarna de pc spontaan zichzelf reset :/)).
Zo vreemd is dat niet. Binnen zijn er veel meer details, lichten, bump maps en andere dingen om te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Angeloonie schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:29:
Mensen die hem bij GCshop besteld hebben, hebben jullie hem al binnen of nog niet? Ik heb namelijk nog steeds niets ;(
Yup, gisteren rond 14:00. Doos viel me wat tegen, had er een verwacht rond de grote van de World of warcraft CE (die ik nog steeds als 1 van de vetste beschouw), maar voor de rest ziet die er erg netjes uit. Leuke coin ook, precies zoals ik ze in de game voorstel. Heb de bonus dvd nog niet bekeken.

Heeft er iemand al een huis gekocht? Ik las ergens dat je voor 2000 in de imperial city er al 1tje kan kopen, klopt dit?

Ati tweak ala coolbits geforce:
Download ATI tray tools en ga dan naar 3d -> flip queue size -> 1 (of hoger, al maakte dat voor mij geen verschil). Gaf mij een aardige performance boost, enkele fps buiten en stuk of 6 of meer binnen en in steden.

Zouden meer mensen dit willen testen? Dan kan ie in de startpost :).

[ Voor 27% gewijzigd door DeepSeven op 25-03-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ggvw schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:56:
Goed nieuws voor als je een oude videokaart hebt!
Het is mogelijk om oblivion te spelen op een door oblivion niet-ondersteunde videokaart
[...]
Er zijn nog wat probleempjes maar het lijkt de goede kant op te gaan.
Hehe. Kan ik misschien op mijn Ti4200 ook nog meedoen met een slideshow :)
offtopic:
Als ik het spel eindelijk binnen heb, want dat kost nogal wat moeite die CE te pakken te krijgen, zelfs met een pre-order :'(
Ben, net zoals sommige anderen overigens wel erg benieuwd naar wat benchmark info specifiek met dit spel. Ik moet nl kiezen voor een laatste upgrade op AGP, en ik weet niet of een 7800GS de dubbele prijs van een X1600Pro waard gaat zijn voor mij... Als iemand 'toevallig' die twee kaarten heeft liggen en een testje kan doen (kans van ongeveer nul?)... _/-\o_

(edit: is die coin van metaal of plastic? Als ik 'm begin volgende week niet te pakken kan krijgen ga ik wel de normale editie bestellen. Kan ik ook weer 5 euro extra voor de grafische kaart uitgeven :) )

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:00:
[...]

(edit: is die coin van metaal of plastic? Als ik 'm begin volgende week niet te pakken kan krijgen ga ik wel de normale editie bestellen. Kan ik ook weer 5 euro extra voor de grafische kaart uitgeven :) )
Een soort van koper. Het is geen cheap ass ding ofzo hoor :). Een stukkie groter als een 2 euro munt en best dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Grossen schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:19:
[...]

spoiler:
Ja wat je nu doet is goed, je moet gewoon doorblijven lopen, dan kom je even later vanzelf weer bij de Emperor terecht.
Thx.

Echt een mooi spel maar als beginner in de RPG raak je wel wat ontmoedigd omdat de spelwereld zoooooo groot en uitgebreid is. Ook de keuzemogelijkheden voor je character zijn enorm. Als beginner ben ik dan toch een beetje bang om "fouten" te maken.

Het is echt HEEL anders dan bij bijv. QuakeIV de singleplayer uit te spelen. Dan ben je nl in 10 a 15 uurtjes gewoon klaar en het is ook duidelijk wat je moet doen.

Verder heb ik een vraagje over "resting" en "waiting" als je veel rest of wait heeft dat dan negatieve gevolgen of maakt dat niet uit :?

In de handleiding ben ik niet echt iets duidelijks daarover tegen gekomen. :?

[ Voor 16% gewijzigd door Help!!!! op 25-03-2006 12:18 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 22:18

Gem

Ik had even een vraag over de paarden in het spel. Welke is nou de snelste , ik heb al op een "painted" gereden en een "chestnut" , maar volgens moeten er nog snellere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Help!!!! schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:10:
[...]

Thx.

Echt een mooi spel maar als beginner in de RPG raak je wel wat ontmoedigd omdat de spelwereld zoooooo groot en uitgebreid is. Ook de keuzemogelijkheden voor je character zijn enorm.
Als beginner ben ik dan toch een beetje bang om "fouten" te maken. Het is echt HEEL anders dan bij bijv. QuakeIV de singleplayer uit te spelen. Dan ben je nl in 10 a 15 uurtjes gewoon klaar en het is ook duidelijk wat je moet doen.

Verder heb ik een vraagje over "resting" en "waiting" als je veel rest of wait heeft dat dan negatieve gevolgen of maakt dat niet uit :?

In de handleiding ben ik niet echt iets duidelijks daarover tegen gekomen.
Maakt zover ik weet totaal niks uit. Je character verouderd niet en naar mijn weten kun je alles quests gewoon blijven doen (al zeggen sommige tommorow, kun je na een week nog gewoon komen opdagen).

En die fouten zou je in het echt ook maken, dat maakt het alleen maar realistischer. Bovendien weet je bij je volgende char precies wat je wel niet moet kiezen en das ook weer leuk :).

[ Voor 11% gewijzigd door DeepSeven op 25-03-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
Weten jullie waar jullie uniplasma kunt krijgen, ik weet niet of het precies zo heet, maar volgens mij wel
Ik moet deze hebben voor de fighters guild, maar kan het nergens vinden/kopen :'(

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
DeepSeven schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:56:
[...]

Yup, gisteren rond 14:00. Doos viel me wat tegen, had er een verwacht rond de grote van de World of warcraft CE (die ik nog steeds als 1 van de vetste beschouw), maar voor de rest ziet die er erg netjes uit. Leuke coin ook, precies zoals ik ze in de game voorstel. Heb de bonus dvd nog niet bekeken.

Heeft er iemand al een huis gekocht? Ik las ergens dat je voor 2000 in de imperial city er al 1tje kan kopen, klopt dit?

Download ATI tray tools en ga dan naar 3d -> flip queue size -> 1 (of hoger, al maakte dat voor mij geen verschil). Gaf mij een aardige performance boost, enkele fps buiten en stuk of 6 of meer binnen en in steden.

hmm 2000 valt best mee, dan zou ik er al een kunnen kopen :)
ik zal die tweak met ati tray tools vanmiddag ook ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
PPanic schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:21:
Weten jullie waar jullie uniplasma kunt krijgen, ik weet niet of het precies zo heet, maar volgens mij wel
Ik moet deze hebben voor de fighters guild, maar kan het nergens vinden/kopen :'(
Als je egoplasma bedoelt, dat wordt gedropt door ghosts, die kan je vinden in sommige dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip voor mij??

Ik zit nu voor het beeld van AZURA en ik zou van dusk to dawn aanwezig moeten zijn om een offer te doen. Ik heb dat lichtgevende beest gekilled en zijn substantie bij me. maar wanneer moet ik nou precies voor Azura staan? als ik op het beeld klik zie ik staan nothing happened.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Bij dusk of dawn. Bij zonsondergang of opkomst. Oftewel tussen ongeveer grof 6-9 AM en 9-11 PM.
Dan op het beeld klikken met spatiebalk, je moet die dust wel bijhebben he! Je moet t niet op die steen leggen ofzo!
spoiler:
Ik heb het idee dat de quest die je van dat beeld krijgt redelijk moeilijk is, ik kreeg het eerste beestje in die grot nieteens dood met een lvl 4 rogeu. De mogelijkheid dat dat aan mij ligt is echter aanwezig,,,,

[ Voor 36% gewijzigd door Pandemic op 25-03-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Voor de mensen die de CE nog willen hebben. Net bij de Media Markt geweest en daar lagen er zat.
Strakkies maar es installeren en kijken of het wat is :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nhimf schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:10:
[...]

Wat me opviel op die character creation website is dat de races en birthsigns hetzelfde zijn als bij morrowind.

Ik zit alleen nog te wachten op de levering van GCshop, donderdag al verzonden, dus hij moet er vandaag wel zijn, altijd vervelend dit soort dagen :'( :+
Nee hoor, in Morrowind werd het gereset, dus als je 11 skills (major of minor) omhoog ging, en dan ging slapen, was het weer op 0/10. Als er 19 deed was het ook weer 0/10.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:26:
Ik speel op een:
6800 (16x1, 6vp) op 350/800 1280x1024 (native resolutie van de monitor)
2,8ghz HT
1GB ram

echter kom ik in de steden op 20-25 fps, buiten de steden op ~30fps, binnen op 90-100

Ik speel zonder bloom, hdr en vsync, gras uitgezet, distant trees en buildings ook maar met 2x AA

op zich dus wel speelbaar alleen krijg ik soms als ik een paar mensen zie een mega drop naar 1 tot 5 fps.

Drops komen waarschijnlijk omdat er dingen van je HD worden ingeladen. Misschien is je HD erg gefragmenteerd? Ik heb voor en na installatie gedefragged, en nauwelijks zulke drops met een vergelijkbaar systeem.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Hmm, ik ben dus een rogeu met als een van zijn major skills atletics. Nu lees ik overal dat dit toaal nutteloos is. Ik zelf zou liever marksmanship hebben ipv athelics. Echter ik moet dan uurtje of 20 opnieuw gaan spelen en dara heb ik niet zon zin in.

Bestaat er de mogelijkheid dat er strx een editor komt waar je gewoon even snel de skills van je char mee kan switchen zonder dat je helemaal opnieuw moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
DeepSeven schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:28:
[...]

Als je egoplasma bedoelt, dat wordt gedropt door ghosts, die kan je vinden in sommige dungeons.
Ja dat was dat spul, bedankt man.

we willen ook wel wat meer characters zien hoor, die van mij post ik denk zo wel even

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Pandemic schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:48:
Hmm, ik ben dus een rogeu met als een van zijn major skills atletics. Nu lees ik overal dat dit toaal nutteloos is. Ik zelf zou liever marksmanship hebben ipv athelics. Echter ik moet dan uurtje of 20 opnieuw gaan spelen en dara heb ik niet zon zin in.

Bestaat er de mogelijkheid dat er strx een editor komt waar je gewoon even snel de skills van je char mee kan switchen zonder dat je helemaal opnieuw moet beginnen.
Athletics is idd een beetje nutteloos, behalve voor een fighter misschien omdat die meer gebruik maakt van zijn fatigue dan een rogue. Ik geloof dat je met de CS helemaal niks kan wijzigen aan de karakters. Je kan alles in de wereld aanpassen, maar je kan er dus niet nieuwe skills mee aanmaken, of dat soort dingen, dus ik vrees dat je zult moeten kiezen. Of een nieuwe char, of je gaat vanaf nu volop met de bow en zoekt daarbij nog een trainer die je enkele lvls van marksman kan bij leren.

Acrobatics zou ik trouwens ook nooit als main kiezen, gewoon blijven jumpen als er geen vijanden zijn en hij vliegt omhoog. Hij is bij mij nu al hoger dan sommige main skills. Trouwens, een tip om je restoration omhoog te krijgen: tijdens het reizen gewoon van hoge plekken afspringen zodat je fall damage krijgt en dat steeds healen. Buiten kom je toch amper vijanden tegen dus kan je makkelijk doen.

[ Voor 19% gewijzigd door DeepSeven op 25-03-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:43
Fiddle maakt het nou echt geen r**t uit voor je magic use of je heavy armor aanhebt? Ik heb namelijk een vergelijkbaar char als jij gecreeerd maar ik heb dus voor light armor gekozen.
Ik zie jou echter vrolijk in je heavy armor rondhossen en magic gebruiken...wat is dan eigenlijk het nut van light armor in deze game?

Wat ik verder eigenlijk ook wat verwonderend vind is dat je met custom class gewoon een soort van uber-char kan maken. En hiermee bedoel ik dus bijv. Marksmanship, Destruction, Heavy Armor, Blade etc dan kan je dus gewoon tegelijk mage,fighter en ranger zijn zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat huisje dat voor 2000 te koop staat, is zo'n krot die je bij de waterfront kan vinden. Naar mijn mening zeker niet de moeite waard.

(Ik kan ner gewooon niet over uit hoe geweldig dit spel is! al zal ik nu toch moeten gaan leren voor mn tentamens :r )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ben level 13 nu en ik heb wat handige tips voor de beginnende speler.

1. In een dungeon als je weinig hp hebt en er geen beestjes in de buurt zijn druk op T en wacht 1 uur voila volle hp.

2. Zorg dat je in de mages guild komt en recommendations van iedereen krijgt, ook al ben je geen mage. Zelf wapen enchantien is echt super handig. Zelf spells maken ook btw Open hard lock iemand :D (heb alleen zelf te weinig alteration ben een warrior)

3. Doe de Arena quest. Je verdient hierdoor veel geld.

4 Voor een bepaalde quest voor recommendation moest ik een average lock open maken. Ik had maar 1 lockpick. en geen hoge security. Wat ik gedaan had was saven voordat ik lockpickte en naar een keer of 10 keer laden had ik hem open :D.

5. Ga niet te snel level up monsters worden ook sterker als jij level up gaat.

Nou ja dit zijn een paar handige dingen die je kan gebruiken vooral het wachten is ideaal vooral in oblivion reals (achter de poort).

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
DeepSeven schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:07:
[...]

Of een nieuwe char, of je gaat vanaf nu volop met de bow en zoekt daarbij nog een trainer die je enkele lvls van marksman kan bij leren.
En waar zou ik zon trainer kunnen vinden ? Ben eik ook wel opzoek naar fatsoenlijke bow want die van mij doet maar 3-4 dmg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Kan iemand mij even uitleggen hoe dat precies werkt met dat personality "spelletje", dat je dan een grap kan vertellen enzo? Ik snap daar niks van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_X schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:25:
Ben level 13 nu en ik heb wat handige tips voor de beginnende speler.

1. In een dungeon als je weinig hp hebt en er geen beestjes in de buurt zijn druk op T en wacht 1 uur voila volle hp.

2. Zorg dat je in de mages guild komt en recommendations van iedereen krijgt, ook al ben je geen mage. Zelf wapen enchantien is echt super handig. Zelf spells maken ook btw Open hard lock iemand :D (heb alleen zelf te weinig alteration ben een warrior)

3. Doe de Arena quest. Je verdient hierdoor veel geld.

4 Voor een bepaalde quest voor recommendation moest ik een average lock open maken. Ik had maar 1 lockpick. en geen hoge security. Wat ik gedaan had was saven voordat ik lockpickte en naar een keer of 10 keer laden had ik hem open :D.

5. Ga niet te snel level up monsters worden ook sterker als jij level up gaat.

Nou ja dit zijn een paar handige dingen die je kan gebruiken vooral het wachten is ideaal vooral in oblivion reals (achter de poort).
1, 2 en 4 zijn simpelweg exploiten/cheaten...
1: WOUW goeie tip, waarom gebruik je niet meteen de construction set om een full daedric armor voor je neus te leggen evenals 30 31337 restore health potions...

4: Hetzelfde als 10 lockpicks voor je neus leggen met de CS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:44:
[...]

Nee hoor, in Morrowind werd het gereset, dus als je 11 skills (major of minor) omhoog ging, en dan ging slapen, was het weer op 0/10. Als er 19 deed was het ook weer 0/10.
Ik weet 100% zeker dat als ik mijn destruction skill getraind x30 ik gewoon 3x kon tukken en dus ook 3x level up was.

@cas.fm: De mages guild joinen puur om de items en enchanten is toch geen cheaten? En uitrusten buiten bij een grotje noem ik geen cheaten.

[ Voor 15% gewijzigd door armageddon_2k1 op 25-03-2006 13:33 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand die dus weet hoe je het spel in widescreen kan doen? 1280x720 ofzo? ;(

* anandus moet trouwens weer vriendjes worden met de Mage Guild, nadat ik hun paard gestolen had.
Ben een beetje een Equikleptomaan :+

Maar nu moet ik bloemetjes plukken, iemand een goeie tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
anandus schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:42:
Euh... Gewoon als je oblivion opstart, niet play doen maar options, staat gewoon 1280x720(widescreen) bij hoor.

Wat vinden jullie trouwens van alchemy? Ik vind het persoonlijk maar saai en nutteloos. Die planten verzamelen is wel erg cool, maar je hebt gewoon niks aan die duizenden potions die je maakt. Ik pluk nu maar alles leeg om me alchemy skill omhoog te halen omdat potions op een hoger lvl misschien wel nuttig zijn, maar alles wat ik nu maak verkoop ik gewoon.
Ook poisons zijn praktisch nutteloos. Enkel bij sommige is de damage wel leuk voor tegen bosses, maar daar houdt het ook bij op. Ik bedoel, wtf heb je er nou aan om van een troll 5 agility te verwijderen, als je hem toch in 2 shots neerlegt.
Bovendien is het gewicht van al die planten en potions/poisons ook niet erg handig als thief. Ik had liever veel minder potions gezien, maar veel effectiever.

[ Voor 5% gewijzigd door DeepSeven op 25-03-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net even gaan skien in in de mountains waar de eeuwige sneeuw ligt. vet vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Laatst online: 13-09 09:22
Ik heb hem net geinstalleerd.

Maar als ik kan spelen is mijn besturing niet goed. Hij blijft constant naar rechts lopen. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0

EDIT;

bagger performence? hij draait smooth op 35 + fps, beetje vaag..
en om eerlijk te zien vindt ik het lelijk, erg onscherp, vooral dat zwaard, en erg veel blur ( kan je hoger zetten zonder amper fps loss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DeepSeven schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 11:56:
[...]

helaas herkent ati traytool me vga bios niet en wil niet alden :( een andere manier om dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peppie71 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:59:
Ik heb hem net geinstalleerd.

Maar als ik kan spelen is mijn besturing niet goed. Hij blijft constant naar rechts lopen. Hoe kan ik dit oplossen?
je joystick unpluggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
evilpin0 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:00:
[...]

bagger performence? hij draait smooth op 35 + fps, beetje vaag..
en om eerlijk te zien vindt ik het lelijk, erg onscherp, vooral dat zwaard, en erg veel blur ( kan je hoger zetten zonder amper fps loss)
Als je ook ff zegt hoe?
evilpin0 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:05:
[...]

helaas herkent ati traytool me vga bios niet en wil niet alden :( een andere manier om dit in te stellen?
Weet ik niet, zul je ff moeten zoeken, als het uberhaupt kan.

[ Voor 30% gewijzigd door DeepSeven op 25-03-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier mijn character.

een dark-elf thief :p

http://img96.imageshack.us/img96/4350/oblivion5ns.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:18

DropjesLover

Dit dus ->

wooohooot, gisteren binnen gekregen :D

ik heb wel al meteen een paar minpuntjes zoals die menu-indeling, ik vond die van morrowind veel makkelijker en overzichtelijker met die verschillende schermen. ook de map is best rot te gebruiken, kan je die niet "m" ofzo zetten?
en staat bij jullie de muis snelheid ook zo langzaam? daar begin ik me namelijk nogal aan te ergeren, ik heb de mouse-sensitvity al op max staan, maar dat gaat echt langzaam, ook omdat telkens je crosshair weer in het miden beland nadat je een boek ofzo hebt gelezen...

maar die sfeer, landschappen, muziek _/-\o_

toevoegingen op de startpost

kan miss in de TS ook de link naar coolbits gegeven worden? in de meuktracker staat namelijk alleen een coolbits 3D uit 2004 (of is het die?)
ik probeerde het aantal treads te vermeerderen, maar die onderste regel "iPreloadSizeLimit" staat niet in mijn .ini-file...

[ Voor 22% gewijzigd door DropjesLover op 25-03-2006 14:31 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:53
Duh, net de ring of burden gepakt, wil ik weer uit die put blijft het hele spel hangen allemaal rare kleuren op mijn scherm (PC).
Weet iemand hier wat tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog altijd aan het wachten.. :Z. Als je hebt gepreordered krijg je hem dan op de deurmat of moet je een handtekening zetten? Weet ik of ik even veilig weg kan... Heb hem besteld bij GCshop (CE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeepSeven schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:51:
Euh... Gewoon als je oblivion opstart, niet play doen maar options, staat gewoon 1280x720(widescreen) bij hoor.
Hier staat het er niet bij? :(

Hoe krijg ik dat in het lijstje? Of staat-ie er niet bij omdat ik maar een 6800GT 128Mb heb? Dat-ie het niet aankan ofzo?
Al lijkt me dat sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Laatst online: 09:40
anandus schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:42:

* anandus moet trouwens weer vriendjes worden met de Mage Guild, nadat ik hun paard gestolen had.
Ben een beetje een Equikleptomaan :+

Maar nu moet ik bloemetjes plukken, iemand een goeie tip?
Ik kan die reso gewoon instellen (niet dat mijn videokaart dat trekt ... :P) bij de oblivion launcher -> settings -> resolution, staat die bij mij er gewoon tussen, als die er niet staat kun je dat in in oblivion.ini (oid) aanpassen
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.

Posts over of je het spel binnen hebt of dat 'ie verzonden wordt zijn niet nodig, tenzij je de post aanvult met nuttige informatie.