Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159209

Anoniem: 170531 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:56:
Hebben jullie ook weleens last van een kritieke fout bij het afsluiten? Bij mij doet alles het eigenlijk goed. Na wat expirimenten met de settings kan ik het spel goed laten draaien op mijn toch oude bak op 1024x768 met 2x AA en alles op medium (textures op large). Helaas als ik het spel af wil sluiten dan doet ie er erg lang over en krijg ik uiteindelijk het bericht dat windows een fout is tegengekomen en of de melding wil verzenden (je weet wel, het standaard foutmeldingschermpje)..

Iemand anders ook dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-06-2024

Tuk

weet iemand hoe je je arsenal kunt weg gooien heb namelijk te veel dingen opgepakt en kan nu niks meer. HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80011

Tuk schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:49:
weet iemand hoe je je arsenal kunt weg gooien heb namelijk te veel dingen opgepakt en kan nu niks meer. HELP
Je kan het gewoon slepen d.m.v. je linkermuisknop ingedrukt houden en dan naar open space rondom het schermpje. Of simpelweg L-SHIFT ingedrukt houden en op het desbetreffende item klikken dat je wilt verwijderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145259

Tuk schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:49:
dat probleem heb ik ook. Het ergste is dan nog dat ik eens opnieuw was begonnen omdat ik zo het het scherpje met de info terug zou krigjen maar dat was ook boerenbedrog |:( . Als iemand eens zou kunnen zeggen hoe dit moet :?
Verder is er enkel dit over het spel te melden _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ 8)

edit: ergens heeft iets vertraging opgelopen ...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 145259 op 24-03-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:03
(tipje)

Voor de TS. Maak ook een kopje met iets in de trant van wat moet ik doen bij:

Begin dan als eerste met de vraag en antwoord op Hoe verwijder ik mijn items uit mn inverntory. zijn we ook van die vragen af. thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169058

Nou mn assassin is nu lvl 9 en heeft ook zo'n coole horse, dus denk ik mooi moment om ff een mage uit te proberen. K zal et later wel ff door geven wat ik er van vind. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

hooooh wat een ubergame is dit :)

Ik heb nu een lvl 6 Thief, Wood Elf maar ik ben niet alleen lid van de Thieves' Guild, maar ook van die Dark Brotherhood.. Ik wil ook wel eens iemand omleggen, en daar ook nog geld voor krijgen ook.

Grappig dat ik na 2 dagen spelen al meer dan 4k gold heb.. Zo heb ik een mum van tijd een heel arsenaal paarden bij elkaar gespaard :P

*Gaat weer verder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:59
Heb de laatste ook toegevoegd en jou bevestiging dat de tweak werkt ook toegevoegd. Nu moeten we aardig op de rit zitten met de TS.... Todat Tomino weer een goed idee had :'( :+
Tomino schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:54:
(tipje)
Voor de TS. Maak ook een kopje met iets in de trant van wat moet ik doen bij:
Begin dan als eerste met de vraag en antwoord op Hoe verwijder ik mijn items uit mn inverntory. zijn we ook van die vragen af. thnx :)
Zal ik toevoegen, denk meer aan een "Veel gestelde vragen" edit: toegevoegd

[ Voor 53% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 171278 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:22:
Vraagje van mijn kant; hoe kun je de camera in-game om je character heen laten draaien? Ik weet dat je in 3rd person kan spelen met R, maar dan blijft de camera altijd achter je hangen.
R ingedrukt houden :)

Wat een mooie startpost, cardinal! _o_
Zoals belooft krijg jij een mod naar keuze. Wat wil je hebben? :)

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 24-03-2006 17:13 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Nog meer mensen die vinden dat het zo lang duurt voordat je level-up bent? :P

Herinner me dat dat in morrowind zoveel sneller ging. Hack en slash en je zat al op level 10 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscript
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-05 23:00
Wat mij opvalt is dat ik met mijn lvl 1 warrior zo door die eerst torren door huppel en dat ding kapot maak, maar met mijn lvl 6 rogue zitten er krachtigere monsters en lukt het mij steeds niet om hem te vernietigen :O ( had het op lvl 3 ook al geprobeerd ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278

C0nscript schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:16:
Wat mij opvalt is dat ik met mijn lvl 1 warrior zo door die eerst torren door huppel en dat ding kapot maak, maar met mijn lvl 6 rogue zitten er krachtigere monsters en lukt het mij steeds niet om hem te vernietigen :O ( had het op lvl 3 ook al geprobeerd ).
Mja, de layout maakt dat stuk meer geschikter voor close-combat types, dus wat dat betreft kan het wel kloppen. Sla voldoende potions in en probeer ze met een sneak attack te pakken, iets anders weet ik ook niet. De monsters zijn wel leveld, dus echt veel simpeler wordt het niet als je veel gaat levelen.
anandus schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:12:
[...]
R ingedrukt houden :)

Wat een mooie startpost, cardinal! _o_
Zoals belooft krijg jij een mod naar keuze. Wat wil je hebben? :)
Danku :) Als je toch mods op bestelling maakt, bovenaan mijn lijstje staan armor mannequins ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 24-03-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Woei Oblivion ook al enige uren aan het spelen :) Ik zit toch met een aantal vraagjes waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.

Ik ben nu ongeveer 10 uur bezig geweest en nog steeds in level 1, ligt het nu aan mij of gaat dat level-uppen nou eenmaal niet zo snel?

Waarom kan ik geen huis kopen in Imperial City? Als ik naar die vrouw toe gaat zegt ze dat ze me niet vertrouwd :|

Wat is het doel van die dungeons? Er is niks te zien, er lopen alleen wat bandits rond.

Wat is de beste manier om geld te verdienen?

Kan ik ook twee Guilds joinen? Ik zat eerst bij de Thieves Guild, en toen werd ik gevraagd voor de Dark Brotherhood. Gaat dan mijn "verbintenis" met de Thieves Guild weg of blijf ik daar nog gewoon bij?

Alvast bedankt voor de antwoorden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-05 20:28
wat misschien ook wel leuk is voor TS zijn deze screenshots

http://www.panogames.com/oblivion/

panoramische screenshots van oblivion :) kan je een beetje rond kijken :D

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:58
Hoe kan je die tweaks veranderen die in de TS staan? Zoals het verminderen van het gras, en het scherper maken van de textures in de verte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:25:
Hoe kan je die tweaks veranderen die in de TS staan? Zoals het verminderen van het gras, en het scherper maken van de textures in de verte.
C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn Documenten\My Games\Oblivion\Oblivion.ini

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Grossen schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:20:
Ik ben nu ongeveer 10 uur bezig geweest en nog steeds in level 1, ligt het nu aan mij of gaat dat level-uppen nou eenmaal niet zo snel?
Gaat niet zo snel
Kan ik ook twee Guilds joinen? Ik zat eerst bij de Thieves Guild, en toen werd ik gevraagd voor de Dark Brotherhood. Gaat dan mijn "verbintenis" met de Thieves Guild weg of blijf ik daar nog gewoon bij?
Je kan twee Guild joinen, ik ben lid van de Fighters, Mages en Dark Brotherhood.

In Morrowind kon het een conflict opleveren, maar in Oblivion weet ik (nog) niet.
Bladeslayer schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:24:
wat misschien ook wel leuk is voor TS zijn deze screenshots
http://www.panogames.com/oblivion/
panoramische screenshots van oblivion :) kan je een beetje rond kijken :D
Cool, toegevoegd :)

[ Voor 20% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:58
FnF schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:26:
[...]

C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn Documenten\My Games\Oblivion\Oblivion.ini
Moeilijkkk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-05 17:31

krouwen

Hardware Enthusiast

2 vragen,

#1 Als je iets steelt, komt dat item dan wel weer een keer terug bij die persoon in het huis, of zijn na lange tijd spelen de meeste huisjes leeg :p

#2 Wat is je max level (haha, jaja noob vraag)?

btw, ik vind het echt vet dat er nu al zo snel mods uitkomen en dat zo veel mensen intresse tonen voor andere gamers (bv die tweaks). Alleen jammer dat iedereen nu al zo verslaafd is dat niemand tijd wil maken om settings te controleren om te kijken wat het effect is op de performance etc. Ik ga vanavond toch eens even kijken.

Ga vanavond ook die kelder eens installeren (lekker eigen huisje).

[ Voor 21% gewijzigd door krouwen op 24-03-2006 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
FnF schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:26:
[...]
Vreemd, bij mij staat die in de root van het spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

cardinal808 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:32:
[...]

[...]

Als het goed is OOK in Mijn Documenten.
EDIT: Flauw :P
Afbeeldingslocatie: http://81.70.85.150/noob.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door j86 op 24-03-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Waar worden nou de save-games bewaard? Ik wil ze bewaren want ik ga mijn pc opnieuw installeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 24-03-2006 17:52 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
joswillems86 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:41:
[...]

Als het goed is OOK in Mijn Documenten.
EDIT: Flauw :P
Foto
Haha hij is goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Laatst online: 26-05-2024
CyberAmp schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:44:
Waar worden nou de save-games bewaard? Ik wil ze bewaren want mijn pc opnieuw installeren.
Mijn Documenten > My Games > Oblivion

Edit: Voor degene die na 10 uur nog steeds denkt op level 1 te zitten, heb je wel eens geprobeerd te slapen? Ik zit na 5 uur op level 4, namelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Jesseh op 24-03-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Jesseh schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:51:
[...]

Mijn Documenten > My Games > Oblivion
Okay thanks! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik ben nieuw in de wereld van RPG maar de game ziet er erg mooi uit tot nu toe en lijkt ook leuk.

Wordt alleen helemaal gek van alle keuzes die je kan maken voor je karakter. Zie door bomen bos niet echt meer dus heb maar iets gekozen wat me redelijk leek. Hoop dat dat later geen spijt oplevert.

Nu snap ik 1 ding niet:

spoiler:
Je zit in jail en loopt achter koning aan. Deze verdwijnt al snel door een deur waar je geen sleutel van hebt. Derhalve ben ik maar wat in die ondergrondse gangen gaan zwerven.
Maar, klopt dit wel of had ik iets anders moeten doen. :?

Ik moet al die opties die je hebt nog heel erg uitvinden dus ik loop al heel lang daar rond.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Spel loopt hier prima, alleen heb ik problemen met de muziek. Als iemand je aanvalt dan veranderd de muziek (naar een spannend muziekje) maar ik het muziekje heel even hard, en dan de hele tijd erg zacht. Iemand hier meer problemen mee? Verder prachtig spel, doet me weer erg denken aan Daggerfall. Alleen jammer dat je hier niet muren kunt beklimmen, en over de daken rennen en springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

cardinal808 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:32:
[...]

[...]

Ja, maar als je daar iets in veranderd werkt het niet, aangezien dat de defaults zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 21:49
ik heb iets heel raars in Oblivion,

Als ik het speel kloppen de schaduwen op de gezichten niet...
de schaduwen gaan van hun neus naar beneden en daar is het donker, de rest normaal...

PC:
AMD Athlon 64 3500+ (venice)
GeForce 7800 GTX (driver versie= 84.21)
1gb pc3200 ram

Kan iemand ook misschien een .ini met de mooiste configuratie maken, aangezien ik niks snap van dat .ini gebeuren (vooral de textures voor verweg wil ik mooier!)

ty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154823

Kan gewoon niet stoppen met dit spel! AL zla ik er nu toch ff aan meoten geloven, maaar vanavond weer verder!:D
nog ff wat vraagies:
Waar kan je de thief guild joinen(just loving stealing goods, its the best thing so far{imo}).
Waar kan je lockpicks kopen?
Waar kan je het best je gestolen goederen verkopen

ty!

edit: hahaha, ik zit in een huis, kom van boven(klaar om weg te gaan), door de snelhed vlieg ik van de trap, loopt net de huiseigenaar naar de achterkant van het huis: net ontvlucht! hahaha dat was wel grappig om mee te maken

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 154823 op 24-03-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil hem in widescreen draaien (voor de mooi en de performance), maar als ik dat probeer crasht-ie bij het opstarten.

Widescreen-resolutie was toch 1280x720? Die deed-ie niet in ieder geval.

Suggesties?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170531

SilentNL schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:05:
ik heb iets heel raars in Oblivion,

Als ik het speel kloppen de schaduwen op de gezichten niet...
de schaduwen gaan van hun neus naar beneden en daar is het donker, de rest normaal...

PC:
AMD Athlon 64 3500+ (venice)
GeForce 7800 GTX (driver versie= 84.21)
1gb pc3200 ram

Kan iemand ook misschien een .ini met de mooiste configuratie maken, aangezien ik niks snap van dat .ini gebeuren (vooral de textures voor verweg wil ik mooier!)

ty :D
Dat probleem heb ik ook. Door int. shadows uit te zetten heb je daar geen last meer van in gebouwen of huizen. De NPC's buiten hebben nog steeds vage schaduwen. Door ook ext. shadows uit te zetten is het wel opgelost, maar zijn ook gelijk al je schaduwen weg en dat is ook weer niet de bedoeling lijkt me.

Als er iemand is die de oplossing weet, ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:11
Anoniem: 170531 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:12:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Door int. shadows uit te zetten heb je daar geen last meer van in gebouwen of huizen. De NPC's buiten hebben nog steeds vage schaduwen. Door ook ext. shadows uit te zetten is het wel opgelost, maar zijn ook gelijk al je schaduwen weg en dat is ook weer niet de bedoeling lijkt me.

Als er iemand is die de oplossing weet, ik ben erg benieuwd!
volgens mij is dat de selfshadow, deze is indd erg lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
Help!!!! schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:53:

spoiler:
Je zit in jail en loopt achter koning aan. Deze verdwijnt al snel door een deur waar je geen sleutel van hebt. Derhalve ben ik maar wat in die ondergrondse gangen gaan zwerven.
Maar, klopt dit wel of had ik iets anders moeten doen. :?
spoiler:
Ja wat je nu doet is goed, je moet gewoon doorblijven lopen, dan kom je even later vanzelf weer bij de Emperor terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 14:07
BlowFish schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:14:
[...]

volgens mij is dat de selfshadow, deze is indd erg lelijk.
Inderdaad, shadow on self uitzetten en de rest gewoon aan laten staan.

Ik dacht dat het door mn ouwe 9800pro kwam, maar die selfshadow is dus gewoon zo lelijk bij iedereen begrijp ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Ik snap het echt niet hoor met die thief guild.

spoiler:
in de brief die ik kreeg stond dat ik bij die waterfall nog iets moest komen. Dus om 12 uur snachts stond ik daar, maar nee hoor ik zie nog niemand. Er staat dat ik in de gardens ofzo moet komen in waterfall, waar zijn die :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar zit die thief guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Heb nog maar 3 uur gespeeld maar vind het echt een super spel, nooit echt in het RPG genre verdiept maar dit is echt top!

Nu zit ik alleen met hetvolgende, weet iemand een goede manier om die heks in die grot (quest krijg je van een vrouw in de eerste Inn die je tegenkomt) te verslaan?

Elke keer als ik ze bijna dood heb doet ze zo'n re-gen. spreuk dat ze weer op volle health is... :( niet leuk

iemand haar al verslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 20:07
Ik kan heb nou al plaatsen gevonden waar ik kan slapen en eten kan kopen. Wat ik nog niet heb gevonden is hoe ik dingen kan verkopen. Ik heb bijvoorbeeld een paar pelzen (beer, lion etc). Hoe waar kan ik deze verkopen (die namen van de huizen en winkels zeggen ook niet zoveel)?

Daarnaast heb ik nog steeds geen idee hoe ik een paard kan kopen bij die paarden stallen. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je zo een paard trouwens ook in je zak stoppen ofzo :P?

Ik had er eentje gevonden, en was toen naar de stad gereden, had hem toen ergens neergezet en kon hem later niet meer vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik wil een guild(warrior) joinen en dan moet ik bij universiteit zijn, maar het hek zit dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:42:
Kan je zo een paard trouwens ook in je zak stoppen ofzo :P?

Ik had er eentje gevonden, en was toen naar de stad gereden, had hem toen ergens neergezet en kon hem later niet meer vinden :P
Als je een paard jat, gaat hij er weer vandoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:58
Spoiler hoe je de thief guild moet joinen:

spoiler:
Ga naar de waterfront stad/area, zoek de simpele sloeber schuurtjes op langs de zee, dus niet de haven waar de boten en toren staan, daarzo in de buurt zie je ook 1 of 2 simpele zwerver bedden, daarzo moet je zijn in de middennacht. Daar vind je dan 3 NPC´s waaronder 1 met een fakkel. De precieze tijdstip weet ik niet meer hoelaat het bij mij was.

De NPC vraagt je om een diary te stelen, om de thief guild te joinen, ik ga het niet verder verklappen de oplossing...moet je maar zelf probeer op te lossen, indien er vraag daarnaar is, ga ik wel opnieuw een spoiler plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 21:30
NiaX schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:43:
[...]

tssss, heb je zitten jatten bij de mages guild? :-p
Ik heb diezelfde quest ook ;-)
Ik heb nu een paar van die dragon's tongue flowers(dicht bij kvatch). Die andere heb ik nog niet :-(
Thanks, daar ben ik nog niet geweest dus daar ga ik ook eens heen. Ik heb een paar (12 geloof ik) Dragon Tongue's uit Blackwood. Het is vreselijk irritant maar door via Leyawiin langs de grens met Black Marsh omhoog te lopen kwam ik er nog een paar tegen. Ook vlakbij Leyawiin zelf staan er wel een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 20:07
Een ding vind ik wel irritant. Ik liep net door het bos met mijn gejatte paard. Komt daar in eens een kat uit de struiken die mij wil beroven. Dus ik stap af en geef hem gelijk een paar knallen. Toen sloeg ik er ongelijk ook een keer tegen dat paars. Nou toen ging dat paard tekeer en het hield niet op, echt irritant !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110235

effe vraagje,

wie o wie leest er al die boeken en perkamenten die er te vinden zijn ? Ik heb daar echt geen geduld voor ik wil dingen ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

vosss schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:23:
[...]

Inderdaad, shadow on self uitzetten en de rest gewoon aan laten staan.

Ik dacht dat het door mn ouwe 9800pro kwam, maar die selfshadow is dus gewoon zo lelijk bij iedereen begrijp ik? :)
Nee absoluut niet hoezo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had net echt een te grappige bug :D

Net voor de brug die naar de Imperial City gaat kwam ik een Imperial Guard te paard tegen. Toen ik deze aansprak, leek het eerst net alsof hij voorover boog (dus z'n lichaam tegen de hals van het paard aanleggend, als ware het om mij beter te bekijken), maar hij stopte niet, hij draaide door :D Z'n bovenlichaam ging dus door het paard heen, kwam weer rechtop en ging nog een rondje maken en zo de hele tijd door :+
Ik wilde er nog een filmpje van maken, maar alt-tabben en fraps opstarten vond de game niet zo leuk, daar crashde ie dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Anoniem: 110235 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:49:
effe vraagje,

wie o wie leest er al die boeken en perkamenten die er te vinden zijn ? Ik heb daar echt geen geduld voor ik wil dingen ontdekken :)
Echt lezen doe ik niet, maar er doorheen bladeren is wel verstandig omdat je skills soms omhoog gaan. Ik heb al 2x Alchemy omhoog gehaald erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 128052 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:23:
Ik snap het echt niet hoor met die thief guild.

spoiler:
in de brief die ik kreeg stond dat ik bij die waterfall nog iets moest komen. Dus om 12 uur snachts stond ik daar, maar nee hoor ik zie nog niemand. Er staat dat ik in de gardens ofzo moet komen in waterfall, waar zijn die :O?
Je moet ook niet bij de waterfall komen, je moet het bericht goed lezen, daar staat iets van Gardens ... ... Gewoon de poort naar de huizen lopen en dan het meest afgezonderde huis nemen die het dichtste bij de grote muur ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
Wekko schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:57:
[...]

Echt lezen doe ik niet, maar er doorheen bladeren is wel verstandig omdat je skills soms omhoog gaan. Ik heb al 2x Alchemy omhoog gehaald erdoor.
Denk niet dat er veel mensen zijn die het echt lezen. Ik ben al te ongeduldig om naar de conversaties te luisteren :P Anyway, je hoeft er niet doorheen te bladeren voor je skills hoor, alleen openen is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-05 19:27
Iemand die de 360 versie toevallig bij de Mediamarkt (liefst Eindhoven) heeft gehaalt? Hoe duur was die daar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekko schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:57:
[...]

Serious? Welke boeken waren dat dan? Ik heb er al een aantal gelezen (en ook doorheen gebladerd), maar nog niks gehad qua level-up. Ik dacht dat ze dat hadden afgeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 18:38

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Anoniem: 171278 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:02:
[...]

Serious? Welke boeken waren dat dan? Ik heb er al een aantal gelezen (en ook doorheen gebladerd), maar nog niks gehad qua level-up. Ik dacht dat ze dat hadden afgeschaft.
Kijk gewoon of je hele dure boeken tegenkomt (200 gold ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koetjeboe schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:04:
[...]

Kijk gewoon of je hele dure boeken tegenkomt (200 gold ofzo)
Die heb ik nog niet gezien. Geen probleem, ik moet voor een bepaalde quest toch langs een boekhandel, dus ik zal even kijken aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Stomme vraag misschien, maar die tweaks uit de TS, waar moet ik die invoeren? (misschien ook handig op dat in de TS te vermelden.)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
Meelobee schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:14:
Stomme vraag misschien, maar die tweaks uit de TS, waar moet ik die invoeren? (misschien ook handig op dat in de TS te vermelden.)
De .ini file in mijn documenten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:38
Me eerste gate closed, dat was vet zeg :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Iemand toevallig enig idee waar ik van die zeldzame Nirnroots plantjes kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
ik speel de 360 versie en ik heb hier en daar al wat minor glitches ontdekt. ergens zweefde een sruik gewoon 3 meter boven de grond en ook in de oblivion gate zweefde ergens een steen.

verder heb je niet altijd een autosave als je naar een andere ruimte gaat, en daardoor heb ik dus een paar keer het zelfde stuk over moeten doen (bij het destroyen van de oblivion gate)

verder wel een top spel alleen had ik liever meer AF gezien op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:25:
Iemand toevallig enig idee waar ik van die zeldzame Nirnroots plantjes kan vinden?
Er zijn er ruim 300, dus je moet ze zelf wel tegen kunnen komen ;) Degene die ik tot nu toe heb gevonden waren allemaal bij water (kleine vennetjes). Succes :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 171278 op 24-03-2006 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aah thanx ja ik had er 5 gevonden op die locatie die die alchemist opgaf, ook idd bij zo'n vennetje. Moet er nog 5. Ik was net onderweg naar het grote meer ronde de Imperial City lol, omdat ik las bij water. Verkeerd gedacht dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wing_Xd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:45:
Spoiler hoe je de thief guild moet joinen:

spoiler:
Ga naar de waterfront stad/area, zoek de simpele sloeber schuurtjes op langs de zee, dus niet de haven waar de boten en toren staan, daarzo in de buurt zie je ook 1 of 2 simpele zwerver bedden, daarzo moet je zijn in de middennacht. Daar vind je dan 3 NPC´s waaronder 1 met een fakkel. De precieze tijdstip weet ik niet meer hoelaat het bij mij was.

De NPC vraagt je om een diary te stelen, om de thief guild te joinen, ik ga het niet verder verklappen de oplossing...moet je maar zelf probeer op te lossen, indien er vraag daarnaar is, ga ik wel opnieuw een spoiler plaatsen.
Thnx maar:
spoiler:
HET WAS ME NIET GELUKT DIE EERSTE TEST TE HALEN :( ik had niet genoeg lockpicks om de deur te openen en me geld was op, toen ging ik bij die zwerver vragen wara die slangevrouw oont om van haar dat boek te stelen, was ik net te laat :( Nu moet ik een andere test doen. Ik die weapon shop moet ik boven een zwaard pakken, maar er ligt daar een hond achter en die maakt iederen wakker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Ik ben Knight geworden :D

Wel grappig allemaal, alleen de zwaartekracht is niet zo hoog volgens mij, je springt echt in slowmotion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[GENERAL]
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1

Dit was standaard allemaal 0.
Lijkt ook te werken, mijn fps is er in ieder geval niet slechter op geworden, eerder beter :)

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 24-03-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand mij vertellen waar ik mn gestolen goederen kan verkopen?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
Anoniem: 154823 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:09:
kan iemand mij vertellen waar ik mn gestolen goederen kan verkopen?

bvd
spoiler:
In een winkeltje in de Imperial City Market District. Ik weet niet precies hoe het heette maar het was iets met coin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo ik heb een vraag bij de quest of the Gray Prince.
Ik ben in Crowhaven in die kamer voor een kast waar de groene pijl naar wijst. Maar wat moet ik daar doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog iets, ik kwam in het vorige deel een linkje tegen naar een guide over alle ini-settings, maar kan deze niet meer vinden. Heeft iemand deze toevallig gebookmarked of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171278 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:11:
Nog iets, ik kwam in het vorige deel een linkje tegen naar een guide over alle ini-settings, maar kan deze niet meer vinden. Heeft iemand deze toevallig gebookmarked of iets dergelijks?
startpost vind je er een deel

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 110235 op 24-03-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 18:38

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:32:
Aah thanx ja ik had er 5 gevonden op die locatie die die alchemist opgaf, ook idd bij zo'n vennetje. Moet er nog 5. Ik was net onderweg naar het grote meer ronde de Imperial City lol, omdat ik las bij water. Verkeerd gedacht dus :P
Huizen van rijke stinkerds hebben ze vaak ook wel (1tje ofzo...), moet je even 's nachts langsgaan, langs wat hard/average locks :P Heb zo iig al 2 gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben nu aan het vechten in de arena, heb al 4 gevechten gewonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koetjeboe schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:21:
[...]

Huizen van rijke stinkerds hebben ze vaak ook wel (1tje ofzo...), moet je even 's nachts langsgaan, langs wat hard/average locks :P Heb zo iig al 2 gevonden
Gheghe lol vanavond staat bij mij in het teken van de zoektocht naar een plantje. Je moet er maar opkomen :9 Anyway thx voor de tip :) Ff checke hoe het met me voorraad lockpicks gesteld is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166989

Anoniem: 110235 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:11:
Hallo ik heb een vraag bij de quest of the Gray Prince.
Ik ben in Crowhaven in die kamer voor een kast waar de groene pijl naar wijst. Maar wat moet ik daar doen ?
spoiler:
Dan moet je dat boek pakken wat daar op tafel ligt, meer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154012

Na eerst wat in steden rondgelopen te hebben (met fast travel naar de grote) heb ik eindelijk is een beetje de wilderniss lopen ontdekken. Een echte aanrader en hier begint het spel eigenlijk pas echt te bloeien!

Het was een random tomb, smoke nogiets bij anvil. Vol met skeletten en een aantal zombies. Ik sneak erdoorheen om zo de skeletten met 3* damage te raken en ze in 1x dood te laten vallen :)
Kom ik later skeletten tegen die gewoon op de grond liggen schiet ik er toch nog ff op om zeker te zijn dat ze dood zijn :9

Dus mensen die ook denken dat ze niet zo sterk zijn, of nog laag level, ga adventuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80011

Edit

Ik ben er uit ! Eindelijk, Je moet niet klikken op de wisps maar afmaken, |:(

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 80011 op 24-03-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat radne jullie aan voor bewapening/kleding voor een full thief?

(Heb ik net weer, komt er zo'n geweldig spel uit heb ik net mn toetsperiode :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 05-05 13:51
Net ingeinstalleerd, maar kan niet bewegen? lijkt wel alsof alles in slow motion gaat.
Vermoed dat het door joystick komt, die aan systeem zit, daar kan ik wel mee bewegen, maar zelfs dan gaat het super traag.

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166989

Koppel je joystick los :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50
Of als je dat niet wilt gewoon de joystick neutral laten. Als er geen input is is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154823 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:48:
Wat radne jullie aan voor bewapening/kleding voor een full thief?

(Heb ik net weer, komt er zo'n geweldig spel uit heb ik net mn toetsperiode :( )
Ik raad je aan de Dark Brotherhood te joinen. Je krijgt meteen al een hele mooie oufit (pak + hood) met zeer goede stats.

In de Dark Brotherhood loopt ook een merchant rond die spells verkoopt voor thieves, inclusief een hele handige spell waarmee je met 1 cast een deur open kan maken die een "easy" of "very easy" slot hebben.

Voor bewapening raad ik je een "Fine Steel Bow" aan, met "Steel Arrows". Zorg dat je sneaking/pickpocketing skill hoog is, en jat dan gewoon je bow van een guard :Y)

Voor de mensen die moeite hebben met de thieves guild access quest:

spoiler:
Wanneer je het huis moet zoeken voor dat dagboek, volg gewoon het meisje en zorg dat je athletics skills hoog zijn, ze rent best snel :). Wanneer ze het huis in gaat ga je met haar mee, en dan is er een desk aan je rechterhand in de kamer. Snel unlocken, diary pakken en wegwezen maar. Sim-pel.

Heb vanmiddag toch maar een keertje aan m'n mainquest gewerkt (:+), dat Oblivion is toch wel uitdagend als je enkel een bow hebt, maar dat maakt het juist zo vet. Vooral in de gebouwen, lekker rondsneaken en dan kills maken zonder dat je ook maar 1 keer wordt opgemerkt. Heel vet, van veraf een vijand beschieten met je pijl+boog en ze dan raar ziet rondlopen van "wtf waar komen die pijlen nou vandaan?" :? >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Anoniem: 80011 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:38:
[...]

Ik quote even mezelf, ik ben er nog steeds niet uit, uit frustatie had ik die mannetjes die bij het standbeeld staan afgeslacht. })

Nu ben ik maar eventjes een tweede character begonnen, een mix tussen rogue / thief, nu ik bij de eerste 'gate' ben merk ik direct dat deze class een heel stuk zwakker is dan mijn crusader (heavy armor, blades, destruction spells).
Ehm, in debuurt zulje willo - the -wisps zien vliegen. Kleine gele vliegende dingetjes. DIe moet je1tje doodmaken dan dropt hij glow dust. Dan naar standbeeld lopen bij dusk of dawn en op spatiebalk rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Voor mensen die op zoek zijn naar Dragon's Tongues en Redfort Flowers, ga naar Bravil toe en volg daar de grote weg (die ook op je kaart staat) naar het Zuiden. Je komt er dan vanzelf genoeg tegen langs de kant van de weg. Als je er nog net niet genoeg hebt moet je naar Leyawiin gaan en daar de grote weg naar het Noorden volgen, al gauw zie je dan 1 bosje 3 Redfort's en daar in de buurt staan 3 bosjes met Dragon's Tongues. Kan ik ook eindelijk eens bij de Mages Guild gaan kijken :)
Weet iemand trouwens waarom ik geen lid kan worden van de Fighters Guild? Ik ben lid van de Mages Guild en de Thieves Guild maar om een of andere reden kan ik niet bij de fighters Guild.

Tip voor mensen die bij de Thieves Guild willen:
spoiler:
Daar waar je de test krijgt om het dagboek te stelen ligt een zwerver te slapen. Ga zodra je de opdracht hebt gekregen op het Diary te stelen naar die zwerver toe en daarna is bij gemarked op je map. Zo hoef je niet achter die vrouw aan te rennen en hopen dat je eerder bent.

[ Voor 24% gewijzigd door Wekko306 op 24-03-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

Ten eerste mooie Topicstart, lekker sfeervol :)

Ik denk dat ik dit spel ook ga halen, Ik vond TES 3 al een goed spel, alleen te weinig actie en soms erg onoverzichtelijk betreft de quests. Maar ik lees hier dat er genoeg mensen zonder RPG ervaring dit een superspel vinden...dus dat klinkt zeer belovend.

Waar ik nog niks van heb gelezen en wat ik eigenlijk wil weten, en wat mij zeer gaaf lijkt van dit spel, is de Radiant AI. Ik ben erg benieuwd naar wat mensen daar van vinden. Is het een mega vooruitgang voor de sfeer, onvoorspelbaarheid, etc?
Vaak vind ik vooral bij RPG's (daar is het zo sfeer bepalend) dat de AI en het gedrag van NPC vaak veel te voorspelbaar is, en dat je hier ook je eigen manier van spelen soms op gaat aanpassen.
Het haalt je eigenlijk uit de game, zie gewoon een script voor me soms :P
Of is het zo goed dat het men nog niet is opgevallen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Wat een verslavend spel zeg, ben nu level 4 en al aardig ver in de main quest.
Ook wanneer je verder komt, wordt het steeds mooier en mooier.
En dit zijn zeker next-gen graphics!!

Klasse game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay ik heb eindelijk die 2de thieves quest om in de guild te komen gehaald :) Hoe kan je eigenlijk pickpocketen, of moetje dat eerst leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
Valt het jullie ook op dat de mensen met wie je praat zo onaardig zijn? Eerst willen ze wel normaal praten, en dan ben je klaar met praten en dan zeggen ze dingen als "Go away" en "Out of my sight" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

Kijk das al een mooi voorbeeld van die geavanceerde AI. Je bent ze dus lastig aan het vallen door ze constant te onderbreken. IPV dat je honderd keer de zelde vragen kan stellen, zeggen ze nu dat je maar moet opzouten...heerlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169058

Ok, ik heb nu een mage met heavy armor en ik moet zeggen, hij ownt.
Ik heb dus ook een lvl 9 assassin maar conjuration > alles. Niet normaal wat zo'n scamp wel niet aan kan richten :D
Echt briljant, ik loop nu in een full steel armor set met constant water breathing etc.
Owja ook maar vampire geworden, maar is kijken hoe dat werkt.

Weet iemand btw al hoe je moet feeden oid?

Edit: Ik weet hoe je moet feeden! :D -->
spoiler:
Voor de zekerheid maar hier in: Bij slapend persoon spatie doen, krijg je optie feeden of praten

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 169058 op 24-03-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:42:
Yay ik heb eindelijk die 2de thieves quest om in de guild te komen gehaald :) Hoe kan je eigenlijk pickpocketen, of moetje dat eerst leren?
Hoe kan ik iemand zakkenrollen? :?

Iemand zakkenrollen is kinderspel, sneak achter iemand aan en blijf achter hem aan lopen todat je dicht genoeg bent (je ziet een rood handje in de cursor). Vervolgens druk je op spatie, en nu kun je lekker dingen van die character jatten :)

Leuk, maar ik wordt dus elke fokking keer gesnapt :/ Hoe kan ik nou iets pakken zonder gepakt te worden?

Dit hangt af van een aantal factoren. Je sneaking skills beinvloeden je kansen dramatisch, ik raad aan om eerst apprentice skill te hebben voordat je ook maar begint met zakkenrollen. Journeyman skill is ten hoogste aangeraden omdat je dan kan sneaken met elke soort shoenen zonder dat deze je kansen beinvloeden.

Een andere factor is het item wat je wilt stelen. Met de juiste skills kan je vrijwel altijd zonder problemen gold van iemand jatten, terwijl je een lagere kans hebt succesvol te zijn als je bijvoorbeeld een boog van iemand probeert te pikken, omdat deze zwaarder is (en groter uiteraard).

Gewoon ff saven voordat je iemand gaat zakkenrollen, en lekker je dingetjes pakken.

Bah, ik kan dingen die ik heb gestolen niet verkopen :(

Klopt, ook dingen verkregen d.m.v. zakkenrollen worden onder "gestolen" verstaan, je zal dus naar een fence moeten om deze te verkopen. Je kan pas een fence gebruiken als je lid bent van The Thieves Guild.

Succes :)
Grossen schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:42:
Valt het jullie ook op dat de mensen met wie je praat zo onaardig zijn? Eerst willen ze wel normaal praten, en dan ben je klaar met praten en dan zeggen ze dingen als "Go away" en "Out of my sight" :?
Tell me about it..

spoiler:
In de santuary van de Dark Brotherhood zit een katachtige (hoe heten die ook alweer?) die ook niet echt aardig tegen je is. Nadat je klaar met verkopen/kopen (het is een merchant) zegt hij altijd "Filty dog..." :o

Als je je speechcraft gebruikt daarentegen, zullen ze niet alleen aardiger tegen je zijn maar je zult ook nieuwe informatie vrijspelen die de NPC eerst niet wilde zeggen, bijv. voor een queste.
Chaoss schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:03:
iemand enig id wat Ectoplasm is en hoe ik er aan kom?

heb nodig voor een quest maar er word totaal niet gezegt wat het is ofzo :?
Ectoplasm krijg je van geesten (ze zijn wel sterk en zweven rond in groepjes van 2 of 3, dus pas op :)). Geesten vind je beneden in de chapels.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 111703 op 24-03-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:43

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Chaoss schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:03:

lees de post boven je eigen.

Heeft iemand wat combat tips voor me met blade. ik word nog elke keer in de pan gehakt :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Zoek en gij zult vinden

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-03-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lightstyle schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:12:
[...]

lees de post boven je eigen.

Heeft iemand wat combat tips voor me met blade. ik word nog elke keer in de pan gehakt :<
Jep, oefen op zwakkere creatures todat je blade skill omhoog is gegaan. Zorg voor een goed zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Dacht post eens wat screens op me horsie.

http://picserver.student....ew_image.php/67U221817R44

http://picserver.student....ew_image.php/92K6PVKYD68B

http://picserver.student....ew_image.php/Y034KQ61768U

Is ook de reso waar ik het op speel. Kan natuurlijk altijd mooier, maar ben hier meer dan tevreden mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-03-2006 22:29 . Reden: Volgende keer graag thumbnails maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Tip: startpost

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-03-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
Anoniem: 111703 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:59:
[...]

[...]

Tell me about it..

spoiler:
In de santuary van de Dark Brotherhood zit een katachtige (hoe heten die ook alweer?) die ook niet echt aardig tegen je is. Nadat je klaar met verkopen/kopen (het is een merchant) zegt hij altijd "Filty dog..." :o
Ja precies dat klopt dus niet of wel? Ook als je heel netjes vraagt naar de laatste rumors reageren ze zo onaardig :?

[ Voor 3% gewijzigd door Manzor90 op 24-03-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Hallo ,

(vraag1)Ik heb de PC versie en tevens ook een Gamepad in bezit(Logitech rumble pad 2) .Het lukt me niet om deze goed in te stellen , kan niet naar links of naar rechts . Weet iemand hier een oplossing voor .

( vraag 2) Hoewel dit spel en dit RPG genre geheel nieuw is voor me lijkt het me prettiger om het met een gamepad te spelen , maar ik zie ook dat op me gamepad te weinig knoppen zitten om alles in te kunnen stellen en zal ook het toetsenbord wel nodig hebben . Of doe ik iets verkeerd en is dit niet zo ? Want op de Xbox360 spelen ze het ook met een gamepad en heb gezien dat het goed werkte .
Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:57
Ik heb nu een aantal uren Oblivion gespeeld en wow! wat een game :*) _/-\o_
Erg vet moet ik zeggen, het spel is zeer goed te spelen, niet al te moeilijk o.i.d. en het ziet er gewoon geweldig mooi uit :9~

Mijn character is een Redguard, met als birthsign The Shadow en Ranger als ''Costum Class'' (het is eigenlijk een mix van Ranger / Warrior en Thief, maar de naam mag maar een maximaal aantal tekens / characters bevatten :p).

Op dit moment bevind ik mijzelf nog steeds in The Imperial City, ik ben namelijk bezig met het verdienen van geld als Gladiator :p Nadat ik ''genoeg'' gold heb, ga ik beginnen aan quests :)

Ik zal straks even een aantal schreenshots posten van mijn character, maar tot die tijd ben ik nog even gamen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Het spel draait redelijk hier op 1024x768, en heel veel zaken op high. Helaas heb ik net mijn eerste crash van het spel gehad :'(. Ik doe het mooi rustig aan met mijn Orc Warrior, maar ik denk dat ik vrij snel een mod ga maken/downloaden zodat ik wat meer kan dragen.

(Ik moet nu naar mijn mening nét iets teveel laten liggen).

Kan je naast paarden en
spoiler:
huizen
(het zekere voor het onzekere nemen ;)), nog "andere" zaken kopen (liefst in een spoiler tag indien dat zo is)?

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 24-03-2006 22:39 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.

Posts over of je het spel binnen hebt of dat 'ie verzonden wordt zijn niet nodig, tenzij je de post aanvult met nuttige informatie.