Ik heb een aantal problemen.
Voor alle duidelijkheid,ik ben nog niet geporteerd,heb wel alles geactiveerd (dus gebeld met het speciale nummer en de code op mijn kpn ingevoerd) en heb isdn.
Internetplusbellen is nog steeds niet actief.
Als ik bel,en tegelijk een gewone internet page bezoek,valt de spraak weg.
Mijn fax op poort 2 werkt niet.
KPN krijgt het niet voor elkaar om dat remote in te voeren,en via mijn kpn kan ik het zelf ook niet doen.
Na een zooi beschuldigingen van een kpn medewerker ,pc zou vol virussen en spyware staan,daardoor zoveel openstaande verbindingen hebben dat daarom geen gesprek te voeren was hetgeen onzin is,iedere pc bezit ad aware,adwatch en microsoft anti spyware en mcafee virusscan voorzien van de meest recente updates die elke dag van het net worden gehaald,zag de medewerker dat ik nog oude software had.
Moest ik hem vertellen dat voor isdn de boel op hold gezet was (volgens een andere medewerker zijn ze er even mee gestopt en staat de ontwikkeling op hold) hetgeen niet waar was,vannacht zou ik de nieuwe software krijgen en waren alle problemen opgelost en zou ik ook lokaal bij mijn instellingen kunnen komen.
Uiteraard was dit vanochtend niet het geval.
Vandaag werd ik weer gebeld,welke box ik hier had..ja hallo,hoeveel levert KPN er dan ? toch alleen die experia ?
Daarna had hij mijn ssid id nodig welke met sx552 begint. (het wifi lampje knippert steeds,alsof daar activiteit op plaatsvindt maar ik bezit geen wifi apparatuur)
Fantastisch maar hij begint bij mij echt met SX551.
Hele discussie over dat ik niet goed keek en zo.
Gebruikte ik bittorent misschien ? nee meneer....
Weer zou de nieuwe software "gepuched" worden hetgeen niet gebeurde.
Daarna een discussie over het opnieuw installeren van windows op de pc,want met al die besmettingen kon dat het wel eens zijn.
Toen ik zei dat ik daar niet aan ging beginnen en zeker wist dat het up to date was,was ik eigenwijs,hij sloot de ticket af en ik moest maar opnieuw bellen als ik problemen bleef houden,maar dan moest ik wel eerst opnieuw XP installeren.
Ik zou ook gisteren geporteerd zijn,ook niet waar,want na 2 keer het sterretje krijg ik nog steeds de kiestoon van de oude lijn.
Dat 2x * was een broodje aap verhaal volgens hem.
De portering zou dan nu vandaag zijn,en dan moesten de problemen verholpen zijn.
Maar dan beginnen ze juist,want ik ben afhankelijk van mijn fax voor bepaalde opdrachten.
Het faxnummer werkt nu nog via de quattrovox maar als ik geporteerd ben niet meer.
Omdat ik hem met geen mogelijkheid kan koppelen aan poort 2,en KPN dat zelf ook niet kan (zeggen ze,ik weet van verhalen dat het wel kan hier) voorzie ik de ellende alweer....
Dat wordt weer talloze keren bellen.
Iemand stelde me voor om via een ingewikkelde procedure (het kan dus wel) bij kpn zelf om aan poort 1 zowel het hoofd als het faxnummer toe te wijzen,dat heb ik maar niet gedaan...
En als mijn zoon op de xbox-360 speelt krijgt iedereen die me belt in gesprek..., hoor ik robotstemmen en haperingen en een ferme echo.
Zucht.