Ik was ook bang om dat risico te lopen. Ondanks de lage prijs blijft het (IMHO) een slechte CPU. De 'Netburst' technologie is niet bepaald geweldig, zeker niet i.c.m. een lage FSB. (En die FSB blijft laag, op 4GHz is een FSB van 200MHz alsnog laag)eX0duS schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 17:27:
Lol wat een bout cpu eigenlijk, damn.
Ik heb totaal niet het idee van goh wat heb ik een vette pc ineens hehe.
Ik wacht wel op 'Conroe'. Dat lijkt mij een leuke processor waar ongetwijfeld een gunstig geprijsd model van op de markt komt. Hoogstwaarschijnlijk heeft AMD tegen die tijd (of binnen afzienbare tijd) ook een goed compromis op de markt. Tegen die tijd zoek ik wel weer opnieuw uit welke chip voor mij het beste is
De Intel Pentium D805 leek een leuke upgrade CPU voor mij. Gezien ik geen goede moederborden kan vinden die aan mijn eisen voldoen en gezien mijn huidige PC nog draait heb ikm het apparaat niet gekocht. Nu, ietwat later ben ik er nog steeds blij van dat ik het niet gekocht heb. Deze CPU is voor mij niet meer zo interessant als ik het zo bekijk. Dat zou veranderen als die multiplier lager kon, maar dat gaat helaas niet.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.