)
HELP!!
kan iemand mij helpen- (ik sta op punt spa uit raam te gooien
ik heb inmiddels al een tijdje de spa3000, van de bekende actie. deze heeft tot een tijd goed gewerkt- heb nu KPN en belbudget-..
probleem is, bij gesprek uitgaand dus voip->pstn, dat even goed gaat- maar zo af en toe het geluid wegvalt- ik hoor de wederpartij niet tot slecht. ook heeft de andere partij moeite mij te verstaan. super-irritant als je iemand of mij niet kan verstaan...
welke setting moet ik het zoeken??.. ik heb vanalles gechecked
- internet verbinding is goed, ik dacht trage verbinding, lagere codecs kiezen,
diverse firmwares geprobeerd-
ik begrijp fxo port input/output gain kan helpen.
maar wat ik ook doe- er veranderd niets.
doe ik iets verkeerd- moet ik bv herstarten na zon wijziging?- of gaat het tijdens een gesprek?
hoe test dit makelijk uit?
ik wil een volledige factory reset doen, vanaf scratch opnieuw beginnen-
geprobeerd zoals in begin van deze topic- blijven er toch settings achter- bizar....
ik ben overtuigd dat het goed moet kunnen werken- maar er zijn zoveel settings, mogelijkheden, onduidelijkheden...
wie heeft wat tips, met name met het wegvallen van het geluid???
kan iemand mij helpen- (ik sta op punt spa uit raam te gooien

ik heb inmiddels al een tijdje de spa3000, van de bekende actie. deze heeft tot een tijd goed gewerkt- heb nu KPN en belbudget-..
probleem is, bij gesprek uitgaand dus voip->pstn, dat even goed gaat- maar zo af en toe het geluid wegvalt- ik hoor de wederpartij niet tot slecht. ook heeft de andere partij moeite mij te verstaan. super-irritant als je iemand of mij niet kan verstaan...
welke setting moet ik het zoeken??.. ik heb vanalles gechecked
- internet verbinding is goed, ik dacht trage verbinding, lagere codecs kiezen,
diverse firmwares geprobeerd-
ik begrijp fxo port input/output gain kan helpen.
maar wat ik ook doe- er veranderd niets.
doe ik iets verkeerd- moet ik bv herstarten na zon wijziging?- of gaat het tijdens een gesprek?
hoe test dit makelijk uit?
ik wil een volledige factory reset doen, vanaf scratch opnieuw beginnen-
geprobeerd zoals in begin van deze topic- blijven er toch settings achter- bizar....
ik ben overtuigd dat het goed moet kunnen werken- maar er zijn zoveel settings, mogelijkheden, onduidelijkheden...
wie heeft wat tips, met name met het wegvallen van het geluid???