[PC]Football Manager 2006 - Deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.739 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb het irc kanaal maar geregistreerd ;)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat "dubbed the new ..." zie ik ook wel eens staan, maar is meestal van korte duur, had oa de nieuwe Frank Lampard en nieuwe Paul Robinson bij mijn U18's. Toevallig zie je het eens staan, een weekje later is het alweer weg. Zal wel gewoon een soort media-iets zijn. Dat blijft niet eeuwig hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er misschien een manier om een save sneller te laten gaan?
Zit nu in het 2e seizoen met Groningen en begin me een beetje te ergeren aan de snelheid. Hij is 108MB groot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

108? Wees blij, de mijne is nu iets meer dan 400 MB groot...

Je gebruikt auto-save neem ik aan? Je zou hem minder vaak kunnen laten autosaven...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:28:
108? Wees blij, de mijne is nu iets meer dan 400 MB groot...

Je gebruikt auto-save neem ik aan? Je zou hem minder vaak kunnen laten autosaven...
Ok, ga 'k dat doen, 400 MB, pff, dan heb ik nog geen recht van klagen :+

Edit: Moest net tegen Deportivo in de CL met Groningen. Heb ze met 1-0 naar huis gestuurd, wie scoorde er? Jack Tuyp natuurlijk _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een klote wedstrijd... :/
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/1679/liverpool6mb.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32
Pffff... Schoolvoorbeeld van een wedstrijd waar alles zo ongeveer tegen zit....
Alleen je topscoorder nog niet geblesseerd......

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 minuten voor het einde stond ik nog voor :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Weer Liverpool :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:36:
5 minuten voor het einde stond ik nog voor :r
Dat dacht Ancelotti vorig jaar ook ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 17-04-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op maandag 17 april 2006 @ 11:42:
[...]

Dat dacht Ancelotti vorig jaar ook ;)
45 minuten voor het einde stond ik nog voor moet het dan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:02:
[...]

45 minuten voor het einde stond ik nog voor moet het dan zijn :P
code:
1
2
3
4
5
6
1. Maldini (volley) assist: Pirlo      1 - 0         
39. Crespo (intikker) assist: Sjevtsjenko       2 - 0        
44. Crespo (stift) assist: Kaká             3 - 0        
                      3 - 1         54. Gerrard (kopbal) assist: Riise
                      3 - 2         56. Smicer (schot) assist: Hamann
                      3 - 3         60. Xabi Alonso (rebound)

30 minuten voor het einde dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+

overigens gebeurd het wel allemaal in 5 min :P

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin me echt te irriteren aan de namen van de regens. Ik heb met FM Scout een beetje zitten zoeken of het nou alleen geld voor Nederlandse regens, maar dat is niet het geval. Regens met nationaliteit "Holland" hebben gewoon een nederlandse naam, maar regens met dubbele nederlandse nationaliteit "Holland/Holland" hebben spaanse en italiaanse namen. Hetzelfde kom ik tegen bij belgische regens. En het rare is: Italiaanse regens met dubbele italiaanse nationaliteit (Italy/Italy) hebben een Nederlandse naam. De Spaanse regens met dubbele spaanse nationaliteit hebben italiaanse, nederlandse, franse en belgische namen. Misschien dat FM vooruit kijkt op de verregaande europanisering, maar het komt eerder over als een flinke bug. Erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg altijd buitenlanders in mijn jeugdopleiding, waar dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar dat is nog niet zo erg onrealistisch. De meeste grote clubs met youth academy hebben buitenlandse talenten in opleiding (neem bijv Kalou en half Ajax 2 of Boussafa: Ajax->Chelsea->Genk). Als de namen maar kloppen bij de nationaliteit.

8 wedstrijden gespeeld in de Premiership en Darlington staat 5e met 14 punten (4-2-2 12/9), 1 punt achter mij staat Chelsea! :9 Ik heb nog niet echt moeilijke wedstrijden gehad, alleen Liverpool uit (3-1 nederlaag). Ik had last met m'n spitsen die vaak geisoleerd stonden en moeilijk tot scoren konden komen. Dus heb ik mijn 3-5-2 weer eens geprobeerd en meteen loopt het stukken beter. Veel meer kansen. Best maf, want het seizoen ervoor in de Championship kreeg ik met dat systeem juist geen controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik vind dat er veel te veel Italiaanse regens zijn.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En teveel Nederlandse. Als ik nu zoek (eind 2014) op mensen <22 jaar (en dat zijn nu dus allemaal regens) zitten daar statistisch gezien veel te veel Nederlanders tussen. En gemiddeld zijn ze imho ook te goed t.o.v. andere nationaliteiten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Voetbal kan zó oneerlijk zijn he....ik moest voor de CL tegen Liverpool (speelt mijn kameraad mee)....de kansen kwamen snel voor mij. Hij één kans...0-1....kans twee 0-2....kans drie 0-3...

Resulterend in 1-4 nederlaag.

Afbeeldingslocatie: http://www.dionysus.nl/fm/unfair.jpg

En dan uit bij Fenerbahce ook 2-1 verliezen...hun 2 kansen en ik 15 ofzo.

Sta nu laatste in de poule met 4 punten, gelijk met Fenerbahce, Porto 5 punten en Liverpool 9. Nog 2 wedstrijden te gaan.

Het is tot nu toe echt het seizoen van de gemiste kansen....

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 17-04-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Weer Liverpool :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik ben weer bezig met Northwich en gaat best lekker tot nu toe, maar ik heb weer eens last van de injury-bug. Het is januari en dat is de drukste maand in Engeland en iedere dag valt er een speler weg met een blessure. Ik heb nu nog 14 spelers over |:(. Ik heb al een smalle selectie maar ik vrees dat er nog meer blessure's bijkomen als ik met 14 man 2 wedstrijden in de week moet spelen waaronder een dubbele League-Cup ontmoeting.

En de media blijft maar zeuren dat ik de nieuwe manager van Manchester City wordt. Misschien als ze genoeg reisgeld betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Misschien handig om voor een maandje de training minder intensief te doen?

edit:

Had iemand het hier over Liverpool? :*)

http://img122.imageshack....681/041720061436533nb.jpg

Twee jaar geleden trouwens Sergio Agüero gekocht voor €17,5M. Beter nog dan Leo Messi _O_

http://img122.imageshack....304/041720061437341tk.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Benotti op 17-04-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Benotti schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:32:
Had iemand het hier over Liverpool? :*)
Ja, da's niet eerlijk, Cissé geblesseerd.. 8)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Sherlock schreef op maandag 17 april 2006 @ 14:46:
[...]
Ja, da's niet eerlijk, Cissé geblesseerd.. 8)
http://img157.imageshack....813/041720061511294rh.jpg

Hij zal echt niet altijd geblesseerd zijn geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Pfff, met Chelsea kan ik ook wel van die rukkers winnen :z

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Lekkere negatieve reeks voor Liverpool!

Het eerste seizoen met nothingham forest zit er bij mij nu op. Op de helft van het seizoen stond ik nog 4de of 5de, maar aan het einde toch solide eerste geeindigd!!

Afbeeldingslocatie: http://img155.imageshack.us/img155/2258/naamloos9te.jpg

Reden voor de inhaalrace in de tweede helft van het seizoen dank ik vooral aan de nieuwe keeper die in de 'winterstop' is gekomen. Brian van Loo van Heracles. De eerste keeper van Nothingham maakte fout na fout en dat koste me veel te veel punten.
Rune Pedersen 32 wedstrijden 34 goals tegen, 13 clean sheets.
Brian van Loo 25 wedsrtijden 12 goals tegen, 14 clean sheets.

Dit heeft mijn team veel meer stabiliteit gegeven en op een gegeven moment ook een lekkere string van 14 wedstrijden op rij ongeslagen, waarna 1x verlies volgde en vervolgens een lekkere reeks.

met de vans trophy en leaguecup heb ik de winter niet gehaald, maar met de FA Cup wel.
De derde ronde was nog een relatief makkelijke wedstrijd tegen Swindon, die eindigde in 1-0. Toen kwam er een zwaardere loting. West Ham uit het premiership. Ik hoopte op een stunt en deze kwam ook. 1-0 winst!! Nothingham kon door naar de volgende ronde (en lekkere inkomsten erbij). Loting ronde 5: Brentford (thuis). Gunstig dacht ik en dat was correct, ook dit keer weer een 1-0 overwinning. De 1-0 werden saai, maar ze pakten iedere keer weer uit inmijn voordeel. Op naar de loting voor de 6de ronde. Lekker 1 voor een de teams tevoorschijn klikken.... Arsenal.......Notinham Forest. Shit... had het wel beter kunnen treffen dan tegen Arsenal en dan ook nog uit. Maar ook dit werd een stunt, en geen 1-0!!

Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/9748/arsnot8ci.jpg

Nu moet ik meteen eerlijk zijn enHenry heeft niet gespeeld in deze wedstrijd, waarom niet weet ik niet, maar toch van Arsenal winnen, altijd lekker. Terecht was het ook niet geheel. Arsenal hadveel meer schoten op goal, maar maakten het gewoon niet af.

Het werd dus halve finale en uitzicht op misschien wel uefa cup voetbal! Halve finale moch ik aantreden tegen Tottenham. Dit keer was de 1-0 niet aan mijn zijde en mocht Nothingham terug naar huis om de laatste paar wedsrtijden (voor de statistieken) van het seizoen te spelen.

Ik ben erg benieuwd wat ik klaar kan maken in het championship. Darren Potter was een van de beste spelers van het seizoen alleenik denk dat Liverpool hem niet laat gaan voor weinig, dus ik hoop dat ik hem nog een seizoen op leen mag hebben.

Darren Potter:

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/9625/darren3uy.th.jpg

Ook van mijn seizoen op Championshipniveau komen updates. Ik zal mijn best doen om liverpool tegen te komen en ze uit een beker te poeieren!! Al is het maar om de frustratie in bedwang te houden van hier...

Ik kan van de vorige images niet meer de thumnail linksvinden, volgende keer wordt het goed gefixed!

[ Voor 9% gewijzigd door m4yall op 17-04-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Potter is zeker een leuke speler. Als je hem kan kopen moet je het zeker doen. Zelfs in het Premiership kan je hem nog goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo die is wel ff wat beter dan in mijn Telford United game uit CM4 :+

Toen kocht ik hem in de conference ofzo, en tot de championship wel ongeveer mee gedaan.
Hij was eigenlijk altijd te slecht voor de basis, maar wel een typische Engelse speler dus bleef staan.
Scorend vermogen kwam niet in zijn vocabulaire voor. Hij kreeg het voor elkaar in al die seizoenen niet te scoren, schitterend was dat. Kansen voor open goal, (kansrijke) afstandschoten. Niets leek voor hem weggelegt :D

een "darren pottertje" werd het ook genoemd op een gegeven moment in de MP game :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm met Darlington voor 1M kunnen halen van Liverpool toen ik begon aan de Championship, stond op de transfer-list. Is uitgegroeid tot playmaker en volwaardig Iers international. Hij scoort ook. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
PirE schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:47:
[...]

Potter is zeker een leuke speler. Als je hem kan kopen moet je het zeker doen. Zelfs in het Premiership kan je hem nog goed gebruiken.
Ik ga het ook zeker proberen, hoop dat het board mijn transfer money gaat verhogen in de zomerperiode. Heb nu maar 250.000 te besteden terwijl de balans ruim over 4 miljoen is gegaan (terwijl aan het begin van het seizoen maar 300.000 op de balans stond en een budget van 450.000). Dat is dus nog niet erg logisch. Ik probeer gewoon zijn looncontract te verlengen en dan een optie tot koop met een schappelijk prijsje. Ik hoop hem in ieder geval te behouden, zonder hem mag ik de hele zomer op zoek naar een goeie vervanger, die ik denk toch niet zal vinden voor zo weinig. Maar speurwerk is ook altijd leuk om te doen.

@Ziggy, Potter scoort bij mij aardig wat, vooral in de 2de helft van het seizoen kwam ie los. CM4 klinkt al weer zo'n eind terug, brings back memories... Ik weet nog wel dat ik Kaka had ontdekt in CM 3 of CM4 en een seizoen later speelde hij bij milan. Heerlijk dat soort dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m4yall schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:40:
[...]
@Ziggy, Potter scoort bij mij aardig wat, vooral in de 2de helft van het seizoen kwam ie los. CM4 klinkt al weer zo'n eind terug, brings back memories... Ik weet nog wel dat ik Kaka had ontdekt in CM 3 of CM4 en een seizoen later speelde hij bij milan. Heerlijk dat soort dingen..
Inderdaad mooi he, dat soort dingen zijn hier als ik vaker langsgekomen en besproken. Ieder talent is als eerst ontdekt door een CM/FM-nerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik heb zelden zo in spanning gezeten tijdens een League Cup wedstrijd.

Afbeeldingslocatie: http://xs77.xs.to/pics/06161/North-chelsea.jpg.xs.jpg

In de 93ste minuut een corner tegen en iedereen van Chelsea kwam mee, ik durfde niet eens te kijken, maar "mijn mannen" hebben het gehaald _/-\o_ _/-\o_. Het was Chelsea 2, maar dat doet niks af aan de prestatie.

Wembley here we come O+ O+. De tegenstander is Wigan (Championship team).

[ Voor 7% gewijzigd door PirE op 17-04-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Misschien redelijk vroeg, maar is er al iets bekend over deeltje 2007? :P

Mooi resultaat trouwens PirE _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door JanW op 17-04-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nog niets over gelezen op SI Games site en/of forum.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:52
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:32:
Ik begin me echt te irriteren aan de namen van de regens. Ik heb met FM Scout een beetje zitten zoeken of het nou alleen geld voor Nederlandse regens, maar dat is niet het geval. Regens met nationaliteit "Holland" hebben gewoon een nederlandse naam, maar regens met dubbele nederlandse nationaliteit "Holland/Holland" hebben spaanse en italiaanse namen. Hetzelfde kom ik tegen bij belgische regens. En het rare is: Italiaanse regens met dubbele italiaanse nationaliteit (Italy/Italy) hebben een Nederlandse naam. De Spaanse regens met dubbele spaanse nationaliteit hebben italiaanse, nederlandse, franse en belgische namen. Misschien dat FM vooruit kijkt op de verregaande europanisering, maar het komt eerder over als een flinke bug. Erg slordig.
Ik kom hetzelfde tegen. Heb het vorige week gemeld als bug op het SI-forum:
http://community.sigames....f/9522026261/m/2502098712

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:29:
[...]

Inderdaad mooi he, dat soort dingen zijn hier als ik vaker langsgekomen en besproken. Ieder talent is als eerst ontdekt door een CM/FM-nerd :P
Dat is één ding wat zeker is!!

Zeker een net resultaat met norwich vs. Chelsea!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

\o/ League Cup gewonnen \o/

Moest in de finale tegen Middlesburough, kwam in de 1e helft op 1-0, 2e helft op de counter gaan spelen, toch 1-1- geworden. Ik ging al uit van een nederlaag totdat m'n AMC in de 94e minuut scoorde \o/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Finale CL verloren :(

Fred miste een 100% kans in de 5e minuut. Vrij door op doel, keeper stond bijna op de rand strafschopgebied, Fred wipte de bal eroverheen in de lange hoek.... normaal gesproken zit die altijd. In deze CL finale gaat ie natuurlijk net naast... :(

Liverpool's Cissé kopt even later de 1-0 binnen en kort daarop werkt mijn keeper een slap schot in eigen doel. Mijn team mist daarop nog legio grote kansen en voila: eindsignaal. 2-0 verloren.

Enige goeie nieuws van dit seizoen, naast het winnen van de titel, is dat de Kuip wordt uitgebreid met 14623 plaatsen. Wordt het stadion zo'n slordige 65.000 plaatsen groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de competitie is afgelopen...uiteindelijk 3e met Ural geworden, wel jammer, Ik moest nog een wedstrijd inhalen, en had 3 punten nodig om 2e te worden...helaas werd het 2-2, dus geen 2e plaats, en geen CL maar Eufacup..ook heel mooi, want ik moest eigenlijk alleen maar zorgen dat ik niet degradeerde, dus dat is goed gelukt...:D

Campos heb ik niet meer kunnen houden, gelukkig heb ik er nog 1,3 miljoen compensatie voor gekregen, ook al was hij transfervrij. Oook vreemd eigenlijk, maar goed, toch nog iets gevangen...:) Hij is naar Marseille gegaan.

Ik heb ook nog een speler bijna aan ajax vekocht, was echt een vreemde actie van ajax...de speler is 3 miljoen waard, en ze boden 2 miljoen en een speler..een keeper...Ik ben helaas even zijn naam kwijt, maar die had stats!..niet normaal meer, dus ik meteen geaccepteerd, wil die keeper niet naar Ural komen, dus transfer ging niet door..:(((

Voor volgend seizoen heb ik 2 spelers gehaald, een rechtsback (Diaz) en een DMC (Galvao), allebei erg goede stats, dus hoop dat ze het waar kunnen maken...:). Verder zoek ik eigenlijk niemand meer, Uiteraard zoek ik altijd naar talenten...die zijn altijd welkom...:D

Over een week gaan we weer verder met de beker, en daarna de competitie...ik denk, laat ik een oefenpotje tegen mijn reserves spelen...verlies ik met 2-1!...hopelijk houdt het in dat mijn reserves gewoon sterk zijn, en niet dat het 1e zo zwak is... 8)7

het stadion wordt ook uitgebreid!...5000 plaatsen erbij!..van 11000 naar 16000..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damm wat is het lastig om Fortuna aan het voetballen te krijgen. Geen transferbudget en geen ruimte in het loonbudget. Heb wel Haris Medujanin kunnen huren van AZ en de keeper (37) van het Zwitserse team op vrije transfer. De laatste geeft al aan te stoppen aan het einde van het seizoen, maar is een stukke beter als de huidige keepers.

Ben wel aan het sleutelen aan de opstelling, maar ik blijf weinig kansen creeren en krijgen massa's doelpunten tegen. Sta daarom nu ook onder aan en probeer de punten bij elkaar te sprokkelen om omhoog te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:50:
Damm wat is het lastig om Fortuna aan het voetballen te krijgen. Geen transferbudget en geen ruimte in het loonbudget. Heb wel Haris Medujanin kunnen huren van AZ en de keeper (37) van het Zwitserse team op vrije transfer. De laatste geeft al aan te stoppen aan het einde van het seizoen, maar is een stukke beter als de huidige keepers.

Ben wel aan het sleutelen aan de opstelling, maar ik blijf weinig kansen creeren en krijgen massa's doelpunten tegen. Sta daarom nu ook onder aan en probeer de punten bij elkaar te sprokkelen om omhoog te komen.
Moet toch wel lukken om met fortuna te promoveren in een seizoen, erg verdedigend spelen helpt (ik doe meestal 442 met laag tempo, defensive enz). Als dat eenmaal gelukt is komt het geld vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip zal het eens uitgaan proberen als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Pffff... :/

3 Wedstrijden te spelen, stand als volgt:

code:
1
2
17. Harrogate 35-35
18. West Brom (WBA) 35-33

Resterende wedstrijden:
Harrogate - Blackburn
WBA - Man Utd

Chelsea - Harrogate
Middlesburough - WBA

Arsenal - Harrogate
WBA - Notts Co.

Ik speel gelijk tegen Blackburn, WBA verliest. Ik verlies van Chelsea, WBA verliest.
Laatste pot, WBA moet winnen van Notts Co. Ik verlies kansloos van Arsenal, WBA staat tot de 88e minuut met 1-0 voor. Dan krijgt Notts Co een penalty, die gaat raak en zo overleeft Harrogate :*)

Screens komen wel. Ik heb een stuk of 22 spelers die ongelukkig zijn, dus ik zit te denken om gewoon 22 nieuwe spelers te gaan halen en de huidige bende allemaal weg te doen. 8)7

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:50:
[...]

Ik kom hetzelfde tegen. Heb het vorige week gemeld als bug op het SI-forum:
http://community.sigames....f/9522026261/m/2502098712
Ik heb ook ff gepost daar. Als er meer mensen met dit probleem het ook even doen komt er hopelijk wat meer aandacht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:50
Ik heb het spel ook maar weer eens onder het stof vandaan gehaald aangezien ik nu tijd genoeg heb. Sinds december niet meer gespeeld. Nu mijn vraagje:
welke database update gebruiken jullie tegenwoordig voor je savegame? Gewoon de database van de laatste officiele patch of een andere? Vroeger gebruikte ik meestal de updates cmsorted maar deze worden niet meer gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik gebruik gewoon de laatste die bij patch 6.0.3 zat.

Ik heb trouwens wel veel Italianen in m'n savegame, maar ik zie bij NL U21, U19 en het NL 11tal zelf geen bijzonderheden wat betreft rare ragens/regennamen. Uiteraard zit er wel een rare naam of 2 tussen, maar da's in het echt net zo.

Als alles meezit heb ik op 1 juli 2021 17 nieuwe spelers 8)7 en gaan er sowieso al 7 weg. Er zullen echter nog meer weggaan als ik echt die 17 nieuwen heb. 4 Binnenkomende zijn nog niet zeker.

/edit
Stadion wordt weer uitgebreid \o/ 5850 extra plaatsen erbij. Zo kom ik al aan een stadion van 20.000+

[ Voor 12% gewijzigd door King Nothing op 18-04-2006 17:12 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik heb in Tsjechië belachelijk veel Zweedse regens, en in Nederland heb ik heel veel italiaanse regens. De namen van de Tsjechen zijn helemaal belachelijk: Antonio Cunha, Nuno, Joao Pinto, Gomes etc.. Allemaal Tsjechische regens, met Portugees / Braziliaanse namen.

De spits die ik bij Heerenveen in de reserves heb zitten is Matteo Orlando, een Nederlander / Italiaan. Dat kan dus wel. Helaas zijn er nog heel veel anderen die een puur Italiaanse naam hebben en wel de nederlandse nationaliteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sherlock: Check eens of die spelers ook nog een tweede nationaliteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Antonia Cunha: Czech / Czech
Nuno: Czech (Volledige naam: Nuno Esteves)
Joao Pinto: Had me vergist. Hij heet Joao Carvalho: Czech
Gomes: Czech (Volledige naam: Luís Gomes)

Dus alleen Antonio Cunha heeft 2x de tsjechische nationaliteit, verder allemaal 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Ik heb een (niet zo) serieus probleem met Feyenoord: ik heb teveel geld. 47 miljoen in kas, nog 23,5 miljoen transfer budget, maar niemand die ik kan halen kan het team verbeteren en mijn jeugd barst al van de goede spelers... M'n salary budget is 1,200,000 (ik gebruik 675,000) en mijn stadion wordt al uitgebreid met 14.623 plaatsen.

Ik heb wel een DC gehaald voor 18 miljoen, Braziliaans international met hele sterke stats, maar daarmee is mijn team zo ongeveer wel het sterkste wat ik kan creëren:

spoiler:
····················Kuyt···············Fred·······················

································Adu··································

·········Moritz································Kalou··············

···························Mascherano···························

Grosso·········Naldo······Barzagli········Vanden Borre

·······························Ochoa·································

Bank:
···Graziano (GK, regen)
···Pineda (D LC/DM)
···Carlos Magno (D/WB/M L)
···Guarin (DMC)
···Mikel (AM C)
···Rutten (AM/F C, regen)
···Papini (ST, regen)

Spelers die geïnteresseerd zijn in een overstap:
Rafinha
Dagoberto
Vilikazi
Fabio Santos
Besagno

... Maar ik vind ze nauwelijks beter dan wat ik heb lopen en het zou weggegooid geld zijn...

Toch wel apart, had niet gedacht nu al (na 4 seizoenen) aan m'n "max" te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zeg ik: tijd voor een nieuwe uitdaging, als er een leuke club komt voor je, kijk er dan serieus naar :)
Vanavond geen FM, maar AC Milan - Barca :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel apart, had niet gedacht nu al (na 4 seizoenen) aan m'n "max" te zitten.
Als ik de "usual suspects" had gekocht had ik dat juist wel verwacht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Fuck dat.

20 nieuwe spelers gehaald, 21 weggedaan. Ging best lekker eigenlijk. 1 Speler wilde niet weg dus ik geef hem een waarschuwing en wordt ontslagen als manager :D :/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 22 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nee, ik heb Harrogate 4409 dagen gemanaged, zit in augustus 2021.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 23:18:
Fuck dat.

20 nieuwe spelers gehaald, 21 weggedaan. Ging best lekker eigenlijk. 1 Speler wilde niet weg dus ik geef hem een waarschuwing en wordt ontslagen als manager :D :/
Dat is ook vrij radicaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

20 nieuwe spelers? :D Och. Kijk, als je team zo ongelukkig is kan je 2 dingen doen: jij stapt op of de spelers stappen op.
Ik heb voor het laatste gekozen. Dat ik zelf weg zou moeten is dan een kutstreek van het bestuur. Ondankbare honden, ze vergeten even wie hun vanaf de Conference North naar de UEFA Cup heeft gebracht. :+

/edit
Ah, nieuwe club, Siena, Serie A. Net op tijd voor dat de transferperiode sluit.

[ Voor 13% gewijzigd door King Nothing op 18-04-2006 23:43 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm..Ik heb net als King Nothing op dit moment ook een soort van probleem met mijn spelers, een stuk of 6 basis spelers zijn unhappy, en de eerste wedstrijd die ik speelde ging dan ook aaaardig slecht. tegen zenith petersburg voor de beker, 4-0 op de broek gekregen, totaal kansloos, elke bal gaat verkeerd, Galvao schiet zelfs een corner keihard achter....ik dus boos na sde wedstrijd, 2e wedstrijd die ik speel is voor de competitie...3-0 op de broek gekregen, en mijn keeper(ook unhappy) verliest 2 keer in 3 minuten de bal..."Gabulov will have to take the blame for that goal"... 8)7 aaaahhhh....Ik wilde hem meteen dumpen...maar ja, ik heb niet 1 2 3 een vervanger....gelukkig begon toen AC-BArca, dus verder geen woede aanvallen richtig mijn monitor gehad... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Vinden jullie ook niet dat je met wel erg jonge spelers (16-17 jaar) erg goede resultaten kunt halen?

Mijn basisteam bij Hradec (Volgens mij allemaal regens):

------------------------------- Richter (17)

Mravlia (19) ---- Sow (23) ------ Francis (18) ----- De Smet (17)

Jira (24) ---- Ravn (20) ------ Cunhacek (18) ----- Vaculik (23)

-------------------- Milovac (19) ------ Bengtsson (17)

Nu waren Sow, Francis, Jira, Ravn, Vaculik en Bengtsson allen geblesseerd, en heb ik spelers van 16 jaar op moeten stellen.

De wedstrijd was uit bij Sparta Praag en ik won met 3-2. De vervanger van Bengtsson (Astrom, 17 jaar) schoot er twee in en de wissel voor Milovac (Musil, 16 jaar) pakte ook goed uit want hij maakte de winnende. Achterin kreeg de vervanger voor Sow (Holuc, 16 jaar) een 8, en op het middenveld hetzelfde voor de vervanger van Ravn (Holub, 16 jaar).

Ik hoop maar dat die gasten gewoon erg goed zijn, maar ik vind het nogal ongeloofwaardig. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, ik heb ook een stel 18-20 jarigen die het onwaarschijnlijk goed doen (veel 8'en en 9'en), ook tegen teams als Real of Barca. Niet erg geloofwaardig idd. Jonger dan 18 heb ik ze overigens niet (meer), die zet ik bewust nog niet in.

Heb gisteravond iig de group-fase van de UEFA Cup gehaald door Genk met 5-0 (uit) en 2-1 (thuis) te verslaan. Zit nu in een groep met Sporting Lissabon, Fenerbahce, Palermo en Agileo (Griekenland). Pittig, maar niet onmogelijk dus (AZ zit in een groep met o.a. Man Utd, AC Milan en Deportivo, dus het had erger gekund).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck dat.

Hahahaha, oh man, dat is echt zwaar lullig. Mag ik eigenlijk niet om lachen.

Ik zit me ondertussen zelf zwaar te irriteren aan m'n eigen team, dus bij mij gaat het ook niet lekker. Wat een stelletje apatische honden zijn het, zeg. Oke, eerste seizoen Premiership is natuurlijk een flinke stap omhoog maar ik verwacht wel dat ze achter een bal aanlopen en niet rustig blijven staan kijken tot iemand van de tegenpartij ermee vandoor gaat. Ik verwacht dat als ik zeg 'TIGHT man-marking' dat ze die spits ook absoluut geen seconde uit het oog verliezen, vooral als je stats tackling 18, pace 14, off the ball 15 en marking 17 zijn. Ik verwacht ook dat als m'n keeper een vrije trap bijna halverwege de eigen helft neemt dat ie de bal niet naar die ene verdediger speelt waar een spits naast loopt. Ik verwacht dat als een verdediger aan de kant zit voor blessure behandeling de rest van het team even de tijd neemt en de bal rustig rondspeelt (hier zou ik toch niet zelf m'n halve tactiek voor moeten aanpassen, dat wéten spelers zelf). Ik verwacht dat als ik een vrije trap randje strafschopgebied krijg, bij 2-2 in de laatste 5min, dat m'n specialist die bal dan op doel schiet en niet terug naar de verdediging. Ik verwacht dat als ik een centrale verdediger zwaar defensief en geen creativity instrueer dat ie dan op z'n plaats blijft en niet tig keer van plaats wisselt met de rechtsback en naar voren wandelt. Ik verwacht dat als een speler de bal heeft op eigen helft en helemaal in z'n eentje staat dat ie dan even wacht of doorpasst en niet de bal de tribune inrost. Ik verwacht dat als ik zeg 'use target man' en 'cross aim target man' dat die bal dan naar die gast toegaat en niet naar de middle of nowhere. Ik verwacht dat als ik in de rust 2-0 voorsta in de FA Cup tegen een League 2 club, die we toen we zelf in de L2 speelden al 2x versloegen, met 4 of 5-0 win en niet dat het 2-2 wordt. Ik verwacht dat m'n spitsen ook eens een keer langs de keeper schieten als ze weer alleen ervoor komen. Ik verwacht dat als ik met 5 verdedigers, 1 DM, 2 middenvelders en 2 spitsen tegen 4-2-4 speel de bal niet eindeloos door de tegenpartij kan worden rondgetikt tot in m'n strafschopgebied.

Ik heb spelers met behoorlijke stats, de morale zit goed en ik had een goed systeem. Maar op deze manier is het niet leuk meer. :r

Ik wil een knopje: "Als ik dit gekloot wil zien was ik wel trainer bij Ajax geworden." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeeej...zit jij met mijn team mee te kijken als ze spelen ofzo???... :? Ik heb echt precies hetzelfde.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk om je hart. Wees blij dat je spelers hebt de uberhaupt een pass kunnen geven die aankomt daar begin ik bij Fortuna nu echt over te twijfelen. Supporters beginnen onrustig te worden. Ga in de winterstop even grondig verbouwen en we zien wel waar het schip strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:57:
[...]

Ik wil een knopje: "Als ik dit gekloot wil zien was ik wel trainer bij Ajax geworden." :(
Dat heb ik nu met Feyenoord :+

Nu zijn andere weer gepikeerd. Wat ik er dus mee wil zeggen is dat mijns inziens zo'n opmerking hier niet thuis hoort!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Fuck dat.

Tsja.. had ik in mijn vorige spel met Feyenoord. 4e seizoen, 4 landstitels, net de Super Cup, Champions League, Europese Supercup en wereldbeker voor clubteams gewonnen, geef ik mijn keeper een waarschuwing voor slecht spel. Boem - werd ik op straat gezet.

In mijn huidige spel geef ik geen waarschuwingen meer, tenzij spelers op herhaling niet op komen dagen voor de training of iets dergelijks (is me nog niet overkomen). Ten opzichte van mijn vorige game, waar ik zo'n 2-3 keer per jaar een waarschuwing gaf - is het board nu echt continu delighted.

Bbedenk wel dat als het niet botert tussen spelers en de coach, de club de spelers (normaal gesproken) niet ontslaat. De coach is dus uiteindelijk altijd de lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
:/ ik waarschwu regelmatig spelers voor slecht spel (als ze ook echt slecht spelen) maar nu ga ik daar denk ik anders over denken.

vind het wel onrealistisch dat als een top trainer die het team echt nar een hoger niveau gebracht heeft voor zoiets ontslagen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:01:
[...]

Dat heb ik nu met Feyenoord :+

Nu zijn andere weer gepikeerd. Wat ik er dus mee wil zeggen is dat mijns inziens zo'n opmerking hier niet thuis hoort!
Ik ben Ajacied :+ Dit is gewoon realisme, helaas....

Ik waarschuw m'n spelers ook na (erg) slecht spel. Ik heb net de halve finale League Cup gespeeld, uit tegen Liverpool. Na 40min was het al 4-0.... Dus gezegd dat het slappe handdoeken zijn enzo, 442diam weer verandert in 352 en vervolgens komt Liverpool er niet meer aan. Bijna evenveel schoten op doel, eindstand 4-0.

Gabri (D/M R)staat inmiddels al weer op de transferlijst. 6,73 is op zich niet laag maar de blunders die die gast maakt. Heeft hoge stats voor corners en crossing (16/16), maar er komt er geen een aan bij de eerste paal. (Ik heb mindere spelers die het beter kunnen.) Hij gaat naar voren als het niet kan, blijft achter als ie had moeten gaan, passt geregeld naar een tegenstander of gewoon over de lijn. Het slaat allemaal nergens op wat die gast doet. Ik wilde hem eerst als opkomende back gebruiken, kan ie niet. Dan maar als rechtermiddenvelder, kan ie ook niet. Dan nog eens als back maar niet aanvallend, kan ie ook niet. Nu mag ie lekker naar Blackpool of Badajoz ofzo....
Ik snap het niet want hij heeft toch echt geen slechte stats:
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/2937/fm26nr.th.jpg

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:46:
[...]
Gabri (D/M R)staat inmiddels al weer op de transferlijst. 6,73 is op zich niet laag maar de blunders die die gast maakt. Heeft hoge stats voor corners en crossing (16/16), maar er komt er geen een aan bij de eerste paal. (Ik heb mindere spelers die het beter kunnen.) Hij gaat naar voren als het niet kan, blijft achter als ie had moeten gaan, passt geregeld naar een tegenstander of gewoon over de lijn. Het slaat allemaal nergens op wat die gast doet. Ik wilde hem eerst als opkomende back gebruiken, kan ie niet. Dan maar als rechtermiddenvelder, kan ie ook niet. Dan nog eens als back maar niet aanvallend, kan ie ook niet. Nu mag ie lekker naar Blackpool of Badajoz ofzo....
Ik snap het niet want hij heeft toch echt geen slechte stats:
[afbeelding]
Dat heb ik een tijd geleden hier ook al aangekaart. Sommige spelers zijn ondanks hun stats gewoon niet goed genoeg. Die maken altijd blunders, elke seizoen weer. Zo heb je ook spelers met mindere (completere) stats, maar die staan als een huis in het 2D scherm. Ik beoordeel spelers dan ook puur op hun prestaties in het 2D scherm (nouja, puur...). Maakt der een binnen een seizoen een aantal blunders, dan is het gewoon over. Andersom, als een mindere speler qua stats 'foutloos' speelt, dan ga ik daar geen nieuwe voor halen omdat hij mindere stats heeft. Dan ga ik eerst de rest van mijn team versterken, en van daaruit steeds een stapje verder. Dan komt hij vanzelf wel aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat herinner ik me nog. Daarom heb ik 'm ook op de transferlijst gezet. Hij ís gewoon een blunder dus zal het ook niet goed komen. Hij zat ook niet voor niets bij Barça B, alhoewel, ook pas vanaf 08/09, daarvoor speelde hij wel. Nu zet ik m'n talentvolle 17jarige rechtsback er maar neer. Die heeft interesse van Roma, Man Utd en Reading. Ik heb boden lager als 4,5M automatisch op reject want ik blijf bezig. Z'n stats zijn nog niet echt goed maar hij gaat wel vooruit.

Nog even over dat "dubbed the new...". Ik zei dat dat bij mij zo verdwenen was, maar ik heb nog eens gekeken en het staat er toch nog. Ik heb een nieuwe Lampard en Totti. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Heb via FM Scout alle high Pot. Ability players lopen zoeken. En zo veel mogelijk naar mijn clubje NAC gehaald. En dit is het resultaat :D

Afbeeldingslocatie: http://img104.imageshack.us/img104/6422/nac2bv.th.jpg

Niet slecht al zeg ik het zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Tsja. Aanbevelingen op internet volgen (zoals ik doe, I admit) is al kantjeboord, maar wat jij doet is gewoon cheaten. Als je dan toch de boel achter de schermen openbreekt, zet dan gelijk even Messi, Rooney en Terry bij NAC.

---

Bij mijn cluppie is Dirk Kuyt nog steeds niet te stoppen. Die gast is debiel goed

jaar wedstrijden goals assists rating
2009/10 8 10 3 8.63 (nog lopend seizoen)
2008/09 32(4) 31 17 7.89
2007/08 43 50 16 8.21
2006/07 46(1) 42 17 7.81
2005/06 39(1) 34 17 8.00

Ik zie net dat een van mijn U21's "Touted the next Fransesco Totti" opgespeld heeft gekregen. Apart, want het is een MC zonder enige andere posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Anders schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:51:

Als je dan toch de boel achter de schermen openbreekt, zet dan gelijk even Messi, Rooney en Terry bij NAC.
Je hoeft niet alles over een kam te scheren hoor. Als iemand het leuk vindt om talentjes te halen met fmscout, dan is dat wel wat anders dan sterspelers naar NAC brengen. Het is maar wat je leuk vindt :) Zijn spel, hij speelt hoe hij er plezier aan beleeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Benotti schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:15:
[...]

Je hoeft niet alles over een kam te scheren hoor. Als iemand het leuk vindt om talentjes te halen met fmscout, dan is dat wel wat anders dan sterspelers naar NAC brengen. Het is maar wat je leuk vindt :) Zijn spel, hij speelt hoe hij er plezier aan beleeft ;)
Ja leek me gewoon leuk om met een club als NAC binnen 2 jaar de CL te winnen. (nu in jaar 2 speel ik al CL (na 2e geworden te zijn in de comp.) Dus miss gaat het lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Anders schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:26:
[...]

Tsja.. had ik in mijn vorige spel met Feyenoord. 4e seizoen, 4 landstitels, net de Super Cup, Champions League, Europese Supercup en wereldbeker voor clubteams gewonnen, geef ik mijn keeper een waarschuwing voor slecht spel. Boem - werd ik op straat gezet.

In mijn huidige spel geef ik geen waarschuwingen meer, tenzij spelers op herhaling niet op komen dagen voor de training of iets dergelijks (is me nog niet overkomen). Ten opzichte van mijn vorige game, waar ik zo'n 2-3 keer per jaar een waarschuwing gaf - is het board nu echt continu delighted.

Bbedenk wel dat als het niet botert tussen spelers en de coach, de club de spelers (normaal gesproken) niet ontslaat. De coach is dus uiteindelijk altijd de lul.
Ik waarschuw alleen maar als ze rood hebben gekregen of bij niet komen opdagen op de training. Board was al ietsie ontevreden over het feit dat ik zei dat ik geintresseerd was om manager van Barcelona te worden (kreeg zo'n nieuwsbericht dat de manager van hunnie ontslagen was en dat ik de favoriet was om er heen te gaan :9 ), maar volgens het jobcentre was m'n jobstatus nog altijs "safe"

Ach ja... jammer.

Siena staat 2000-1 voor de titel 8)7 Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het wel eens een lastige klus kan zijn om te overleven :P Als ik degradeer heb ik geen kans op eerherstel met Siena want ik heb alleen de serie A geladen :P Ach, wie weet is er dan in de Confernce North of South weer een baan vrij ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe iemand ze spel beleefd maakt volgens mij niet uit. De één kiest er voor om met een topclub te werken, de ander wil een klein clubje groot maken. De één kiest voor een aansprekende competitie de ander speelt in verweggistan. Wel of niet gebruik maken van FM scout, editor etc. Laten we ieder in zijn waarde laten en zijn spel laten beleven hoe hij of zij (zijn ze er eigenlijk wel vrouwelijke FM forum leden?) het wil beleven.
Hoofdzaak is plezier en ervaringen delen op dit forum _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

dark4ever schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:27:
Heb via FM Scout alle high Pot. Ability players lopen zoeken. En zo veel mogelijk naar mijn clubje NAC gehaald. En dit is het resultaat :D

[afbeelding]

Niet slecht al zeg ik het zelf :)
Hoe heb je Agger en Sivok in vredesnaam naar NAC weten te krijgen? Bij beide had ik al extreem veel moeite om ze naar Ajax te krijgen, en met Heerenveen hoefde ik het al helemaal niet te proberen! Welke versie speel je? Origineel, of één van de patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic nu al geruime tijd op de voet...tijd om een beetje deel te gaan nemen aan dit topic...

Ik ben gister een nieuwe game gestart met onze cluppie: FC Den Bosch :)
Maar wat mij opviel met het halen van spelers, dat als ik een Loan Offer doe er ineens clubs aan komen zetten die de speler dan gaan kopen... :? (Ik kan ze alleen lenen omdat ik geen transferfunds heb.) Terwijl de clubs niet geïnteresseerd waren voordat ik een bod uitbracht...

Heeft iemand hier nog meer last van? of misschien een oplossing voor? Het is namelijk vrij irritant...

n.b.: ik gebruik patch 6.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is irritant ja, ik denk dat iedereen dit wel heeft (iig ik wel), en afaik is er geen oplossing voor....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Nu ik de naam Agger zie staan. Die vent is een goeie verdediger. Ik heb hem ook nog steeds in mijn ajax game (2014/2015). Hij komt nu niet meer aan spelen toe omdat mijn talenten de voorkeur krijgen samen met de nog steeds solide Nigel de Jong. Ik heb em alleen pas gehaald in het seizoen 2010/2011, voor niets omdat zijn contract afliep. Hij heeft 3 seizoen veel gespeeld en ieder seizoen 7,5+. Nu heb ik alleen veel talenten in de rij staan, waarvan sommige al seizoenen meedraaien; te noemen:
spoiler:
Massimiliano Miranda
DRC nu 22 en is bezig aan zijn 3de seizoen basis
spoiler:
Riccardo Pellegrini
DRC nu 21 en is nog steeds wissel wat eigenlijk zonde is vanwege zijn stats, maar miranda is net iets beter.
spoiler:
Vincenzo Sorrentino
DC nu 21 en bezig aan zijn 2de seizoen basiskracht en is zeker een blijver...
spoiler:
Sander Buijs
DC nu 21 en gaat denk ik op den duur de plek van Nigel innemen. Hij begint alleen al te zeuren dat ie basisplaatsvoetbal wil....
spoiler:
Michele Farina
ST nu 19, voor veel geldgekocht, maar wat een talent. Zeker de pits van de toekomst (en ja weer italiaans)

Verder heb ik nog veel geld uitgetrokken voor een middenvelder (MC) van 20:
Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/6411/platt8jy.th.jpg

Ik ben nu ook aan het doorgaan met mij Ajax game, vindt het nog steeds irritant dat de halve finales CL wel allemaal gehaald worden, maar tot nu toe nog maar 1x finale en die resulteerde wel in winst. Dit seizoen gaan we er gewoon weer voor.. moet lukken met de spelers die ik heb. Hieronder mijn selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/671/selectie4sh.th.jpg

Moet lukken denk ik, mochten jullie screens willen van spelers, laat maar weten. Op dit moment is het nog steeds een aardig talenten team waar heel europa de spelers van wil hebben, maar ik altijd teveel geld wil :*) .

[ Voor 4% gewijzigd door m4yall op 20-04-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de 4-4 van gisteravond in het duel RKC - Vitesse weten we iig dat FM realistisch is :)

Vitesse verspeelde een 0-4 voorsprong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic met plezier zitten lezen.

Ik ben ook een fervent FM liefhebber, ik begin nu aan m'n 5e seizoen bij Dinamo Kiev.
Vorig jaar heb ik eindelijk de CL gewonnen. Door Chelsea te verslaan (vorig jaar stond ik ook in de halve finale maar verloor ik van ze)
De finale was tegen ManUtd. Vooraf dacht ik dat ik met een beetje geluk ze zou kunnen verslaan, ik speelde ook op de counter. Maar het vreemde was dat ik met 5-0 won :S en tevens hebben zij in die hele wedstrijd slechts 1 kans gehad.
Dus ik was hier nogal verbaasd over, maar dat maakt me niet minder blij uiteraard.

Top speler van m'n team: Carlos Tevez. Dit zal natuurlijk geen onbekende zijn voor jullie, deze spits heb ik in mijn eerste seizoen gekocht voor 22.5 miljoen en scoort aan de lopende band.
Milan boodt op een gegeven moment 50 miljoen voor Tevez, mijn vraagprijs had ik meer voor de gein gesteld op 70 miljoen euro en ze accepteerde het! Ongelooflijk, ik heb nog nooit zulke bedragen gehad voor spelers, maar ik heb het toch afgewezen, iemand van dat kaliber is onmisbaar bij mijn team aangezien niet veel spelers met heel veel plezier in de Ukraine competitie willen spelen.

Mijn doel voor dit seizoen is dat ik ook tegen de grote Europese clubs qua spel kan overheersen ipv verdedigend en counterend spelen en proberen de CL voor de 2e keer te winnen.

Dit is mijn team:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sanga002/teamklein.jpg

Inmiddels gespeeld om de Ukrainse Supercup, verloren met maar liefst 4-1 van Shaktar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groningen Seizoen 06-07

Eredivisie
In het begin ging het vrij lastig (1x verloren, 1x gelijk), maar daarna vonden we onze oude vorm weer terug.
Ik liep heel ver uit en was heel snel kampioen.
Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/6537/eredivisieverloop6ae.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/9784/eredivisie0tk.th.jpg

Beker
Ging weer vrij makkelijk, alleen de finale ging wat stroef.
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/125/beker6aa.th.jpg

Champions League
Had mezelf helemaal kansloos geacht en dacht dat het een leuke bron van inkomste werd. Maar... :+ (let ook even op de overwinning op Monaco en Deportivo)
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/3020/groep6hw.th.jpg

Werd er uiteindelijk uitgegooid door, wie anders... Liverpool, nu hadden ze Cissé en Saviola :>
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/5086/cl8im.th.jpg

Leuke Spelers
Selectie
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/4632/team0qs.th.jpg

Topscorder (wie anders...)
Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/6347/tuyp2hv.th.jpg

Beste speler avg. (en tevens een mega aankoop)
Afbeeldingslocatie: http://img116.imageshack.us/img116/6443/tiui1rl.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Tiui, k was ook blij toen ik hem voor het eerst vond in FM, zocht toen een spits voor Ajax, heeft in zijn eerste seizoen bijna 25 keer gescoord in (ongeveer 30) wedstrijden. Nu zie ik hier dat o.a. Sherlock en Tom G. hem ook kopen :P :P

@ Tom, Netjes gedaan trouwens in je 2de seizoen al _/-\o_ . :o
Zie wel dat er veel spelerts weg gaan, waaronder Gaven :o .

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 20-04-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie wel dat er veel spelerts weg gaan, waaronder Gaven :o .
Idd, wat ovebodige (Fledderus, Cornelisse) en een aantal die hun contract niet wilde verlengen (Floren, Roorda, Gaven).
Van Gaven vond ik het echt heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/7906/darl3cx.th.jpg

Damn, hoe moet je met zo'n zootje ongeregeld nog een wedstrijd spelen? Ik kan nauwelijks 11 man benoemen... in de reserves heb ik ook geen hond meer zitten...

Pokkerige hiervan is dat de meesten er voor 1-2 maanden uit liggen. Snap ook niet hoe het komt, training staat op Light op alle onderdelen voor iedereen.

Volgens mij heeft FM gewoon iets tegen mij ofzo...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
wildhagen schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:44:
[afbeelding]

Damn, hoe moet je met zo'n zootje ongeregeld nog een wedstrijd spelen? Ik kan nauwelijks 11 man benoemen... in de reserves heb ik ook geen hond meer zitten...

Pokkerige hiervan is dat de meesten er voor 1-2 maanden uit liggen. Snap ook niet hoe het komt, training staat op Light op alle onderdelen voor iedereen.

Patch 6.0.4
Fixes
* Fixed the "Wildhagen" bug

:+ :D

-Edit-
Nee, ff serieus, dat is inderdaad geen pretje nee, kun je ook geen onder19 oid opstellen? :)

[ Voor 10% gewijzigd door JanW op 20-04-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/1460/caponi5wz.th.jpg

M'n nieuwste aanwinst. Wist niet meer wat ik met m'n geld moest doen dus ik heb maar een veelbelovende DC op de kop getikt. Volgens al mijn scouts die ik er op af ha gestuurd heeft hij een "great future" en zou hij een "excellent signing" zijn. Zijn stats zijn iig indrukwekkend voor een broekie, ik hoop alleen dat zijn lage determination niet teveel in de weg staat (zijn personality is "sporting").

Hij kostte me 14 miljoen, en hij komt in de winterstop. Hij vroeg 30.000 euro aan salaris als Hot Prospect. Aangezien ik zo'n 500,000 euro onder mijn salarisbudget zit kan ik wel wat lijen, maar hij deed het uiteindelijk voor 21,000 als squad rotation player (mijn Hot Prospects gaan niet zo hoog in salaris). Ben erg benieuwd of ie zijn geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In Under-18 en de reserves zitten alleen nog maar grey players, en die zijn qua stats zelfs zo laag dat ze nog niet goed genoeg zijn voor de 26e divisie van Liechtenstein.

Nou ja, ik zit wel een goalkeeper in de spits. Misschien blijkt-ie wel een verborgen spits-talent te zijn ofzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

Sherlock schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:48:
[...]
Hoe heb je Agger en Sivok in vredesnaam naar NAC weten te krijgen? Bij beide had ik al extreem veel moeite om ze naar Ajax te krijgen, en met Heerenveen hoefde ik het al helemaal niet te proberen! Welke versie speel je? Origineel, of één van de patches?
Was een gelukje bij Sivok, Ik had op alle bij geboden in jaar 1 net toen ik begon met het spel voor meer geld dan dat ik er voor over had. En mog daarna contact onderhandelingen doen. Maar die wilde hij natuurlijk niet. Alleen omdat hij bij zijn club waar hij naar toe ging (Best grote club) en geen speel tijd kreeg. Wilde hij daar weg. En kon ik hem redelijk goedkoop aan kopen.

Agger heb ik eerst geleent en daarna vond ie het waarschijnlijk zo tof. Dat ik zonder moeite kwam :D Voor de rest van de spelers zitten ook veel geluk bij. Had namelijk op een stuk of 40 spelers lopen bieden. En tja dan is het maar af w88 wie komt :D (Ow en heb bijna heel NAC verkocht om geld te krijgen. Dus dit plus nog wat jonge spelers die niets kunnen is heel mijn team. Wel link, maar wilde het is proberen :D

[ Voor 1% gewijzigd door Dark4ever op 20-04-2006 23:49 . Reden: wat spellings errors gefixed, alleen zitten er nog een hoop in maar het is nu leesbaar :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Herkenbaar, ik had het laatst tijdens juist een cruciale periode van de CL en de competitie. 8 spelers in totaal kwijt voor 1-2 maanden..Mijn training staat echter wel op heavy.
Gelukkig tot nu toe slechts 2x een blessuregolf gehad in 4 seizoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
[afbeelding]

das bijna niet meer grappig.
maar je hebt tenminste nog keepers en verdedigers in je 1e.

ik moest het eens 2 wedstrijden doen terwijl mijn 2 keepers uit het eerste en die uit de reserves geblesseerd waren.
mijn 2 beste dentrale verdedigers waren geschort of geblesseerd en de rest van het team was ook niet helemal fit.

ik speelde toen 2 wedstrijden extreem verdedigend maar elk schot op doel was wel een doelpunt voor mijn tegenstanders :(

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 21-04-2006 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Bigbot schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 02:02:
ik speelde toen 2 wedstrijden extreem verdedigend maar elk schot op doel was wel een doelpunt voor mijn tegenstanders :(
Waarom speel je dan niet zo ver mogelijk van je eigen doel af :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat een van de favoriete spelers van de club [scherm 'information'] weleens opmerkingen maken over hoe goed en wel je het niet doet etc.
Shevchenko maakt zo nu en dan een opmerking over de club. Dit heb ik nooit gehad in mijn vorige savegames.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sanga002/shevklein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:22:
Hebben jullie ook dat een van de favoriete spelers van de club [scherm 'information'] weleens opmerkingen maken over hoe goed en wel je het niet doet etc.
Ja, vind ik een leuke feature, maakt het allemaal wat levendiger. Zelfs bij Hradec Kralove heb ik dat, gaat één of andere onbekende tsjech me vertellen op wie ik moet letten in de volgende wedstrijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij inmiddels is opgevallen, dat grijze spelers bij andere clubs extreem goed zijn. Sommige teams hebben wel 4 grijze spelers opgesteld.
Die grijze spelers hebben op veel plaatsen 20/19 qua stats :?

Hebben jullie dit ook, zo ja hoe hebben jullie dit opgelost. Het is nogal onrealistisch namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:22:
Shevchenko maakt zo nu en dan een opmerking over de club. Dit heb ik nooit gehad in mijn vorige savegames.

[afbeelding]
Bij mijn ajax-game was dat vooral Litmanen, logisch als je kijkt wat hij heeft gedaan voor de club, maar ook raargenoeg Charisteas :? . Hij schijnt het toch in de tijd onder mij naar z'n zin te hebben gehad..apart maar toch. Ik vind het wel grappig dat ze het doen. Ze mogen van mij Cruijf er ook wel instoppen met lekkere droge opmerkingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
Cruijff, das fijn ja...
Heb je net een mega-belangrijke wedstrijd verloren, krijg je zo'n opmerking van "Ja, ze hadden ook één keer meer moeten scoren dan de tegenstander, dan hadden ze wel gewonnen".

Dan gooi je toch gelijk je PC het raam uit?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben.Hahlen schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:22:
Cruijff, das fijn ja...
Heb je net een mega-belangrijke wedstrijd verloren, krijg je zo'n opmerking van "Ja, ze hadden ook één keer meer moeten scoren dan de tegenstander, dan hadden ze wel gewonnen".

Dan gooi je toch gelijk je PC het raam uit?
Das nou het leuke van Cruijff, en dan ook neerzetten:
Elk voordeel heb z'n nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
Die opmerkingen van oud-spelers betreffen "favoured personnel". Bij Feyenoord krijg ik ze van Wim Janssen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als bondscoach van Zwitserland kreeg ik van die opmerkingen van een oud-international die zo goed was dat ze zijn naam niet noemden. :Y)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.