Zodra De Guzman 21 wordt is hij geen wonderkid meer, maar dat betekent niet dat hij opeens minder wordt, hij is gewoon te oud om nog een wonderkid te hetenAnders schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:10:
Twijfels. De Guzman is net 20, omschrijving "wonderkid" verdwijnt pas bij 22 jaar tenzij ie plotseling stopt met de ontwikkeling. Normaal gesproken zou ik hem dus ook over een jaar nog kunnen verkopen als wonderkid.
Da's waar, maar volgens mij heeft de omschrijving "wonderkid" een extra grote aantrekingskrahct op clubs die een speler willen halen.
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Clubs willen die speler omdat ze weten dat hij goed is. Niet omdat hij een wonderkid is, maar omdat ze de hidden attributes weten zien.Anders schreef op woensdag 12 april 2006 @ 19:17:
Da's waar, maar volgens mij heeft de omschrijving "wonderkid" een extra grote aantrekingskrahct op clubs die een speler willen halen.
Verwijderd
Van de Voetbal International site:
"De Tsjechische voetbalbond heeft FC Artikel Brno twee wedstrijden uitstel gegeven vanwege een griepvirus dat rondwaart in de spelersgroep.
Liefst zeventien spelers hebben de ziekte onder de leden en worden voor vijf dagen in quarantaine geplaatst. De wedstrijden tegen Chmel Blsany en Slavia Praag zijn verzet naar een latere datum.
De tegenspoed komt op het moment dat Brno tegen degradatie strijdt. De club staat veertiende in een competitie met zestien ploegen"
Zo iets zie je in FM nooit
"De Tsjechische voetbalbond heeft FC Artikel Brno twee wedstrijden uitstel gegeven vanwege een griepvirus dat rondwaart in de spelersgroep.
Liefst zeventien spelers hebben de ziekte onder de leden en worden voor vijf dagen in quarantaine geplaatst. De wedstrijden tegen Chmel Blsany en Slavia Praag zijn verzet naar een latere datum.
De tegenspoed komt op het moment dat Brno tegen degradatie strijdt. De club staat veertiende in een competitie met zestien ploegen"
Ach, moet je je spelers voor de gein maar eens niet naar huis sturen als ze griep hebben, dan komt het toch wel in de buurt hoorVerwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:22:
Van de Voetbal International site:
Verwijderd
Leuk, een speler contracteren en vervolgens komt ie met een gebroken poot. Is ie ook nog 31 jaar dus daar komt ie nooit meer overheen, vrees ik.
Verwijderd
Idd, ook al eens gedaan. NOOIT meer doenEp0ss schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:57:
[...]
Ach, moet je je spelers voor de gein maar eens niet naar huis sturen als ze griep hebben, dan komt het toch wel in de buurt hoor.
Ik heb nog wat onderhandeld met Milan. 2 miljoen erbij geneuzeld en de sell-on clause van 20% naar 40%:

Niet verkeerd voor een Feyenoordspeler. Dat zijn een kleine 85 miljoen ouderwetse guldens.

Niet verkeerd voor een Feyenoordspeler. Dat zijn een kleine 85 miljoen ouderwetse guldens.
[ Voor 6% gewijzigd door Anders op 12-04-2006 22:04 ]
Je verkoopt hem neem ik aan? Ik weet niet of je hem centraal gebruikte, maar als vervanger zou ik eens kijken of Sergio Agüero nog bij Independiente speelt. Heb hem zelf gehaald naar Chelsea voor €17,5M. Hij is bij mij ook een wonderkid
Verwijderd
Is het misschien een idee om een mooiste doelpunt competitie op te zetten? Gewoon de match file (pkm) saven, uploaden, en de naam en minuut van het doelpunt vermelden. En dan mensen die er verstand van hebben* over laten oordelen wat het mooiste doelpunt per tijdsdeel (maand, week, thread etc) was.
* lees; niet ik.
* lees; niet ik.
Ja, ik verkoop hem. Zo'n aanbod krijg ik nooit meer. Van het geld kan ik twee nieuwe spelers halen van wereldklasse en een hoop talenten voor de jeugd. Bovendien kan ik straks nog eens, als het meezit, 20 miljoen ontvangen van een doorverkoop.
Aguero had ik al gescout, maar ik zit op het middenveld al erg goed met Obu Mikel (7.60 average), Defour als backup en Freddy Adu voor de toekomst. Milan heeft net een bod op hem (Aquero dus) gedaan van 20,5 miljoen dus dat laat ik maar gaan.
Aguero had ik al gescout, maar ik zit op het middenveld al erg goed met Obu Mikel (7.60 average), Defour als backup en Freddy Adu voor de toekomst. Milan heeft net een bod op hem (Aquero dus) gedaan van 20,5 miljoen dus dat laat ik maar gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Anders op 12-04-2006 22:45 ]
Verwijderd
Ekramy is eerste keeper bij Egypte. Mjin eerste wedstrijd zit erop. WK-kwalificatie thuis tegen Mali. Bij rust 3-1 voor, dankzij oa Mido, eindstand 3-4 ondanks naar achteren leunen etc. Waren net een stel slappe kranten op het veld. Pfff, nu staan we laatste in de groep met nul punten uit 3 wedstrijden.
Ik had De Guzman ook verkocht voor dat geld.
Ik had De Guzman ook verkocht voor dat geld.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 23:34 ]
Allemachtig, ik verbaas me elke game opnieuw om die Nengomashe. Een DMC bij de Zuid-Afrikaanse Kaiser Chiefs, spotgoedkoop maar wat een moeilijke gast. Had hem zelf een keer gehaald bij Feyenoord as backup. Begon ie na een maand of 2 al te zeiken dat ie in het eerste team wilde (hij haalde het tweede seizoen overigens een 7.78 gemiddeld). Dat nooit meer dus deze game heb ik 'm niet gehaald.
Heracles pakte hem dit keer echter op een free transfer. 16 wedstrijden heeft ie bij ze gespeeld, die lul, 16 wedstrijden, 6,8 gemiddeld, en nou begint ie al te zaniken dat ie hogerop wil hahahaha. Hij is 2,6 miljoen waard maar is praktisch onverkoopbaar. Ik wens de Almelose eenheid veel sterkte met dit heerschap.
Heracles pakte hem dit keer echter op een free transfer. 16 wedstrijden heeft ie bij ze gespeeld, die lul, 16 wedstrijden, 6,8 gemiddeld, en nou begint ie al te zaniken dat ie hogerop wil hahahaha. Hij is 2,6 miljoen waard maar is praktisch onverkoopbaar. Ik wens de Almelose eenheid veel sterkte met dit heerschap.
Allemachtig, veel zwaarder kon je het niet treffen 
Ik heb net trouwens flink gecashed op een sell-on clause. Ik verkocht pardo in 2005 aan Bielefeld voor 4 miljoen +20% sell-on. Ik krijg daar nu, 2,5 jaar later, maar liefst 1000 euro retour, en de komende 24 maanden nog eens 333 euro per maand. Hij is verkocht aan Mouscron voor 45K
Ik heb net trouwens flink gecashed op een sell-on clause. Ik verkocht pardo in 2005 aan Bielefeld voor 4 miljoen +20% sell-on. Ik krijg daar nu, 2,5 jaar later, maar liefst 1000 euro retour, en de komende 24 maanden nog eens 333 euro per maand. Hij is verkocht aan Mouscron voor 45K
Verwijderd
Zo, Ural heeft even een dip te pakken zeg. De meesten zijn weer fit(behalve Gabulov en Campos), maar man, wat spelen ze als dweilen, alles gaat mis, zelf een kans voor open goal gaat 5 meter naast!. De eerste wedstrijd tegen Terek werd nog nipt gewonnen met 2-1, (Wel een Ural record gebroken: 16 jarig ventje maakt zijn debuut in het eerste. mja, je moet wat als al je keepers geblesseerd zijn) Voor de volgende wedstrijd is Gabulov gelukkig weer fit, maar ja, de rest speelt echt naadje, dus:
Tom: 1-0 verlies.
CSKA Moscow: 1-0 verlies
FC Moscow : 3-2 verlies.
Gelukkig wel goed afgesloten met een winst van 5-2 tegen Amkar. (Campos weer fit...:) )
Ik sta nu nog 3e, maar met maar 1 puntje voorsprong op nummer 4 en 2 punten op nummer 5, Ik weet eerlijk gezegd niet welke plaatsen recht hebben op Europees voetbal, dus ik moet maar gewoon weer gaan winnen...:D. groot verlies is echter wel dat mijn DMC (Pyatikopov) zijn been heeft gebroken en 6 maanden uit de roulatie is...:(
Op de transfer markt heb ik alleen maar rejects en snubs om mijn oren gekregen, dus niet echt aankopen kunnen doen, en het transferwindow is dicht nu. Wel een Hot prospect bij Spartak Moscow weggetrokken, maar die komt dus pas in het volgende transfer window.
Zou het trouwens moglijk zijn dat 1 speler zoveel effect op een team heeft dat als hij niet speelt, dat het team gewoon een stuk slechter draait? Ik kreeg in de laatste wedstrijden dat idee een beetje. Campos speelt niet en ik verlies 3 keer, en speel echt dramatisch, rating van de spelers zijn 5 en 6. hij speelt weer mee, en ik win met 5-2, en er wordt weer swingend gespeeld....Hopelijk is dit niet het geval, want ik heb nog steeds contract problemen met Campos, en ben bang dat hij transfervrij weggaat aan het einde van het seizoen...Misschien moet ik Godfather technieken gebruiken..."Of je handtekening, Of je hersens op dat contract"...;)
Tom: 1-0 verlies.
CSKA Moscow: 1-0 verlies
FC Moscow : 3-2 verlies.
Gelukkig wel goed afgesloten met een winst van 5-2 tegen Amkar. (Campos weer fit...:) )
Ik sta nu nog 3e, maar met maar 1 puntje voorsprong op nummer 4 en 2 punten op nummer 5, Ik weet eerlijk gezegd niet welke plaatsen recht hebben op Europees voetbal, dus ik moet maar gewoon weer gaan winnen...:D. groot verlies is echter wel dat mijn DMC (Pyatikopov) zijn been heeft gebroken en 6 maanden uit de roulatie is...:(
Op de transfer markt heb ik alleen maar rejects en snubs om mijn oren gekregen, dus niet echt aankopen kunnen doen, en het transferwindow is dicht nu. Wel een Hot prospect bij Spartak Moscow weggetrokken, maar die komt dus pas in het volgende transfer window.
Zou het trouwens moglijk zijn dat 1 speler zoveel effect op een team heeft dat als hij niet speelt, dat het team gewoon een stuk slechter draait? Ik kreeg in de laatste wedstrijden dat idee een beetje. Campos speelt niet en ik verlies 3 keer, en speel echt dramatisch, rating van de spelers zijn 5 en 6. hij speelt weer mee, en ik win met 5-2, en er wordt weer swingend gespeeld....Hopelijk is dit niet het geval, want ik heb nog steeds contract problemen met Campos, en ben bang dat hij transfervrij weggaat aan het einde van het seizoen...Misschien moet ik Godfather technieken gebruiken..."Of je handtekening, Of je hersens op dat contract"...;)
Verwijderd
Ik merk het bij mij ook wel dat als 2 spelers ontbreken (Hughes en Potter) dat het dan minder loopt. Maar de aanwezigheid van bijv Cardenas die veruit de beste stats heeft, lijkt daar geen invloed op te hebben.
Van VI.nl geplukt
Van VI.nl geplukt
Een leuke uitdaging: Geef Pogon zijn gezicht terug.Poolse primeur voor 'Braziliaans' Pogon
13/4/2006 10:24
Door de internationalisering raken steeds meer clubs hun navelstreng met hun achterland kwijt. Pogon Szczecin maakt het extra bont, met een Poolse primeur als resultaat.
In Polen tekende woensdag Pogon Szczecin voor een Poolse primeur door in de wedstrijd tegen GKS Belchatów met elf buitenlanders aan de aftrap te komen. De Slowaakse keeper Boris Peskovic was een vreemde eend in de bijt. De Tsjechische coach Bohumil Panik stelde verder tien Brazilianen op.
De buitenlandse inbreng ten spijt, Pogon Szczecin verloor de wedstrijd tegen GKS Belchatów met 2-0. Overigens heeft Panik weinig mogelijkheden zijn ploeg een Pools gezicht te geven. Zijn 26-koppige selectie telt vijf Polen. De Brazilianen zijn met negentien man sterk in de meerderheid.
Verwijderd
Dat kan nog meevallen.Benotti schreef op donderdag 13 april 2006 @ 01:18:
http://img143.imageshack....463/041320060118233xn.jpg
Dit kan weleens een erg korte zomer worden
Zat met Ajax eens in een poule met: Chelsea, Real Madrid en FC Porto, werd nog 1e ook
Lijkt wel of in dat geval je spelers een kick krijgen van: ik moet dit winnen!
(in FM Scout zie je ook iets met Important Matches, dat zou het wel zijn dan denk ik
of wel, als je maar blijft rejecten
, maar dan heb je em natuurlijk wel kwaad. Maar voor een goed bod kun je wel een goeie vervanger aanschaffen!
Ik ben nu een nieuwe game begonnen, want had even genoeg van de NL competitie. Ik ging zoeken in League one in Engeland en kwam Nottingham tegen (net zoals iemand anders die hier mee bezig is). Begon slecht, 2x verlies zelfs met 3-1 van de MK Dons. Maar na een goeie huurling aan te hebben getrokken Darren Potter uit de reserves van Liverpool. Goed genoeg voor league one, misschien ook nog voor championship, maar dat zie ik wel aan het einde van het seizoen of er wel eens championship in zit. Sta nu 2de met 19 punten uit 11 wedsrtijden en de nr 8 van de lijst heeft 17 punten. Zit dus nog erg op elkaar.
In de league cup begon het lekker 4-1 winst uit bij Port Vale, alleen uit naar Crewe werd jammerlijk (een terechte) een 2-0 nederlaag. Normaal was het frustrerend om de spitsen kansen te zien missen, in deze wedstrijd waren er slechts 3 schoten op doel waarbij de keeper niet eens in actie hoefde te komen
.
Nu mijn zinnen maar zetten op de FA Cup om daar nog wat geld weg te halen. Ik heb geen negatieve balans, maar wel een lening van 17,5 miljoen en een overschrijding van mijn wage budget van 100k per maand. Per maand is het saldo overigens wel positief, maar dit komt vanwege het grote stadion. 30.000+ zitplaatsen en per thuiswedstrijd gemiddeld toch 18.000 tot 22.000 bezoekers. Dat levert wel weer wat $$ op.
Vanavond ga ik weer door, zal de vooruitgang hier posten..
Ik ben nu een nieuwe game begonnen, want had even genoeg van de NL competitie. Ik ging zoeken in League one in Engeland en kwam Nottingham tegen (net zoals iemand anders die hier mee bezig is). Begon slecht, 2x verlies zelfs met 3-1 van de MK Dons. Maar na een goeie huurling aan te hebben getrokken Darren Potter uit de reserves van Liverpool. Goed genoeg voor league one, misschien ook nog voor championship, maar dat zie ik wel aan het einde van het seizoen of er wel eens championship in zit. Sta nu 2de met 19 punten uit 11 wedsrtijden en de nr 8 van de lijst heeft 17 punten. Zit dus nog erg op elkaar.
In de league cup begon het lekker 4-1 winst uit bij Port Vale, alleen uit naar Crewe werd jammerlijk (een terechte) een 2-0 nederlaag. Normaal was het frustrerend om de spitsen kansen te zien missen, in deze wedstrijd waren er slechts 3 schoten op doel waarbij de keeper niet eens in actie hoefde te komen

Nu mijn zinnen maar zetten op de FA Cup om daar nog wat geld weg te halen. Ik heb geen negatieve balans, maar wel een lening van 17,5 miljoen en een overschrijding van mijn wage budget van 100k per maand. Per maand is het saldo overigens wel positief, maar dit komt vanwege het grote stadion. 30.000+ zitplaatsen en per thuiswedstrijd gemiddeld toch 18.000 tot 22.000 bezoekers. Dat levert wel weer wat $$ op.
Vanavond ga ik weer door, zal de vooruitgang hier posten..
Verwijderd
Heb de vraagprijs op 13 mln. gezet, welke club is nou zo gek om dat de doen, en als ze het wel doen, heb ik genoeg geld voor een vervangerof wel, als je maar blijft rejecten, maar dan heb je em natuurlijk wel kwaad. Maar voor een goed bod kun je wel een goeie vervanger aanschaffen!
Verwijderd
Vertrouw er op dat een vervanger voor Tuyp geen 13 miljoen kost. Er zullen vast een heleboel spelers 13 miljoen kosten in je game maar geen enkele daarvan gaat naar Groningen komen.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:35:
[...]
Heb de vraagprijs op 13 mln. gezet, welke club is nou zo gek om dat de doen, en als ze het wel doen, heb ik genoeg geld voor een vervanger
Ik zou de vervanger zoeken in Oost Europa, Belgie of Zuid Amerika.
FM is nu ook uit voor op de PSP
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ja hoor, natuurlijk. Heb je vier keepers (2 in reserves) raken ze allevier binnen 10 dagen gebleseerd, 3 van hen vrij lang zelfs (3 weken tot 2 maanden)...
En natuurlijk moet je dan meteen drie wedstrijden tegen de zwaarste tegenstanders. Kennelijk kent FM ook de Wet van Murphy...

edit: hmm, de coach van de tegenstander heet idd Murphy. Hmm.....
En natuurlijk moet je dan meteen drie wedstrijden tegen de zwaarste tegenstanders. Kennelijk kent FM ook de Wet van Murphy...
[ Voor 11% gewijzigd door wildhagen op 13-04-2006 19:25 ]
Virussen? Scan ze hier!
Player request in irc heVerwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:12:
[...]
Vertrouw er op dat een vervanger voor Tuyp geen 13 miljoen kost. Er zullen vast een heleboel spelers 13 miljoen kosten in je game maar geen enkele daarvan gaat naar Groningen komen.
Ik zou de vervanger zoeken in Oost Europa, Belgie of Zuid Amerika.
subtiele hint, zit nu alleen
Meeeeeer dan genoeg. Brazilianen genoeg voor dat geldVerwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:35:
[...]
Heb de vraagprijs op 13 mln. gezet, welke club is nou zo gek om dat de doen, en als ze het wel doen, heb ik genoeg geld voor een vervanger
[ Voor 3% gewijzigd door m4yall op 13-04-2006 20:41 ]
Verwijderd
Is het misschien een idee om een gewone veldspeler op te stellen? Ik zag er laatst een met een goalie rating van 6 en heb er zelf een aantal met goalie rating 5 (dan moet jij dat in de premier division ook hebbenwildhagen schreef op donderdag 13 april 2006 @ 19:24:
Ja hoor, natuurlijk. Heb je vier keepers (2 in reserves) raken ze allevier binnen 10 dagen gebleseerd, 3 van hen vrij lang zelfs (3 weken tot 2 maanden)...
Veldspelers in het doel, daar begin ik niet aan 
Heb maar een grey player ingezet voor twee games, deed het niet eens zo slecht, slechts één doelpunt tegen. Nu is een van mijn vier keepers (die ene die het kortste gebleseerd is) weer beter, dus het probleem is even wat minder.
Wel trouwens net met Schotland een mooie 11-0 overwinning geboekt tegen Faroer Islands, waaronder 4 van Beattie. Sta nu met 22 punten op de 2e plaats in de groep (Denemarken is 1e met 23 punten), dus dat word waarschijnlijk een playoff om het WK2014 te halen...
Nigeria is zoals gezegd reeds gekwalificeerd, lopen trouwens een paar verdomd goede spelers rond...
Edit: hmm, geen playoffs dus, kennelijk ben ik de beste nummer 2?
Heb maar een grey player ingezet voor twee games, deed het niet eens zo slecht, slechts één doelpunt tegen. Nu is een van mijn vier keepers (die ene die het kortste gebleseerd is) weer beter, dus het probleem is even wat minder.
Wel trouwens net met Schotland een mooie 11-0 overwinning geboekt tegen Faroer Islands, waaronder 4 van Beattie. Sta nu met 22 punten op de 2e plaats in de groep (Denemarken is 1e met 23 punten), dus dat word waarschijnlijk een playoff om het WK2014 te halen...
Nigeria is zoals gezegd reeds gekwalificeerd, lopen trouwens een paar verdomd goede spelers rond...

[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 13-04-2006 20:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Met een doelsaldo van 36-9. Zou je denken?wildhagen schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:52:
Verwijderd
Met al dat TVgeld ben ik toch weer aan het kopen geslagen. Natuurlijk kan het geen kwaad want ik wil niet meteen weer degraderen. En als je meteen ook wat spelers verkoopt heb ik weer ruimte'. In m'n reserves zitten best aardige spelers die toch nooit aan spelen toe komen, veel zijn niet-UK omdat die goedkoper waren. Daar heb ik er een hele zooi van verkocht, iedereen ging voor de transferwaarde weg. Zeker 11 spelers tussen de 700k en 2M, dat tikt toch lekker aan.
Ik heb nu nog 2 goede verdedigers gehaald. Een international uit de Oekraine en een ex-international uit Spanje (dat hoort bij een Premiershipploeg):
In de voorbereiding 1-2 thuis gespeeld tegen Barcelona. Dat klopte ook met het wedstrijdbeeld, zij hadden ook 2x zo veel schoten op doel.
Heb nu mijn eerste Premiership match er opzitten, thuis 3-1 winst op Charlton. Woehoe, en de eerste koploper in het seizoen 08/09 is: Darlington!! Het bezoekersaantal valt me wel tegen, slechts 13.000 man.
Overigens zet ik toch een beetje mijn vraagtekens bij die spoilers-tags waar we (ook ik) over zeiken. Als we een verslag typen met beste spelers enzo zetten we de screentjes open bloot in het topic maar als we gewoon een naam typen willen we liever een spoiler-tag. Eigenlijk is dat raar.
Ik heb nu nog 2 goede verdedigers gehaald. Een international uit de Oekraine en een ex-international uit Spanje (dat hoort bij een Premiershipploeg):
spoiler:
Dmytro Tchygryns'ki D RC van Dnipro, 20jr, 17x U21en 2 caps; Man Utd en wat Duitse ploegen boden te weinig (3.1M), ik genoeg (6M)
Gabri D/M R, 29jr en 3 caps. Voor 1M uit Barça B geplukt. Iniesta zit daar ook maar wil niet komen, daarnaast loopt z'n contract nog maar 1jr door dus is wachten voordeliger
Gabri D/M R, 29jr en 3 caps. Voor 1M uit Barça B geplukt. Iniesta zit daar ook maar wil niet komen, daarnaast loopt z'n contract nog maar 1jr door dus is wachten voordeliger
In de voorbereiding 1-2 thuis gespeeld tegen Barcelona. Dat klopte ook met het wedstrijdbeeld, zij hadden ook 2x zo veel schoten op doel.
Overigens zet ik toch een beetje mijn vraagtekens bij die spoilers-tags waar we (ook ik) over zeiken. Als we een verslag typen met beste spelers enzo zetten we de screentjes open bloot in het topic maar als we gewoon een naam typen willen we liever een spoiler-tag. Eigenlijk is dat raar.
Verwijderd
Ik denk dat het een gevoels kwestie is. De screentjes zijn klein en moet je vergroten om de stats en info te lezen. Als je de naam zonder spoiler leest staat ie open en blootVerwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:39:

Met Nottm Forest zitten de eerste 22 wedstrijden erop en nog steeds 2de, maar wel ingelopen op de nummer 1. Na een periode doelpuntdroog te hebben gestaan (3wedstrijden op rij geen enkele goal gescoord), kwamen er 2 gelijke spelen wat resulteerde in een 10de plek. Gelukkig ligt alles, en blijft dat ook vaak zo, in league one (en rest van engeland) altijd dicht bij elkaar. Nu 5 keer winst op rij en we staan weer 2de, 5 punten voor op de nummer 7 en 2 achter op de nummer 1.
Verder gaat het in de bekers ook allemaal goed. In de Vans TRophy door naar de 4de ronde in het zuiden. De derde ronde FA Cup ook zonder kleerscheuren doorgekomen. Ik moest tegen Clapton. Het werd een goede 11 - 0 overwinning!
. Nu proberen nog wat verder door te stoten, want later zit pas het grote geld en de eer.
Morgen denk maar weer verder gaan en hopen dat ze zo door blijven gaan. Dan wordt het Championship voetballen, maar met nog een half seizoen te gaan, you'll never know. In de winter komt nog een schot van 31 bij de selectie om mijn linkermiddenveldschaarsteprobleem op te lossen, maar verder geen transfers...
Verder gaat het in de bekers ook allemaal goed. In de Vans TRophy door naar de 4de ronde in het zuiden. De derde ronde FA Cup ook zonder kleerscheuren doorgekomen. Ik moest tegen Clapton. Het werd een goede 11 - 0 overwinning!
Morgen denk maar weer verder gaan en hopen dat ze zo door blijven gaan. Dan wordt het Championship voetballen, maar met nog een half seizoen te gaan, you'll never know. In de winter komt nog een schot van 31 bij de selectie om mijn linkermiddenveldschaarsteprobleem op te lossen, maar verder geen transfers...
Verwijderd
Nou, de verlies partijen hebben gelukkig niet doorgezet...:D..Het gaat overigens wel erg moeizaam, een goede DMC is toch wel echt nodig in mijn tactiek, en aangezien mijn vaste DMC voorlopig niet speelt...Er staat nu een centrale verdediger op die positie..:/
Ik heb gistereren alleen maar 2 partijtjes gespeeld, omdat steeds mijn wedstrijden verplaatst werden, dus ruim 3 weken geen enkele wedstrijd...daarna 3-2 gwonnen en 3-1 gewonnen.
Ik steven wel af op een drama wat betreft Campos...in de een na laatst gespeelde wedstrijd raakte hij geblesseerd en is 2 maanden uit de roulatie....zijn contract duurt nog 2,5 maand..en hij wil maar geen contract tekenen...Dus dat is afgelopen ben ik bang, tenzij hij alsnog van gedachten veranderd als we europees voetbal halen, en dat zit er wel in...
In de laatste wedstrij moest ik noodgedwongen een oude rot als spits weer opstellen...Zubko...33 jaar en gaat eind van dit seizoen met pensioen...hij speelt mee, en scoort nog ook, en meteen een plekje in "Team of the week"...
...Hij maakte ook veeel fouten, maar dat maakt niet uit als je scoort, en uiteindelijk wint...:)
Nog een paar wedstrijdjes, en ik sta nog steeds 3e met zicht op de 2e plaats (maar kan ook nog 10e worden)
Ik heb gistereren alleen maar 2 partijtjes gespeeld, omdat steeds mijn wedstrijden verplaatst werden, dus ruim 3 weken geen enkele wedstrijd...daarna 3-2 gwonnen en 3-1 gewonnen.
Ik steven wel af op een drama wat betreft Campos...in de een na laatst gespeelde wedstrijd raakte hij geblesseerd en is 2 maanden uit de roulatie....zijn contract duurt nog 2,5 maand..en hij wil maar geen contract tekenen...Dus dat is afgelopen ben ik bang, tenzij hij alsnog van gedachten veranderd als we europees voetbal halen, en dat zit er wel in...
In de laatste wedstrij moest ik noodgedwongen een oude rot als spits weer opstellen...Zubko...33 jaar en gaat eind van dit seizoen met pensioen...hij speelt mee, en scoort nog ook, en meteen een plekje in "Team of the week"...
Nog een paar wedstrijdjes, en ik sta nog steeds 3e met zicht op de 2e plaats (maar kan ook nog 10e worden)
Verwijderd
http://www.voetbalprimeur.nl/artikel_bekijk1024.php?id=2603
Hier even een link met de bespreking van de handheld versie. Ik weet nog steeds niet of ik hem moet gaan kopen. Het blijft toch vervelend dat je maar 1 competitie kan laden om mee te spelen.
Hier even een link met de bespreking van de handheld versie. Ik weet nog steeds niet of ik hem moet gaan kopen. Het blijft toch vervelend dat je maar 1 competitie kan laden om mee te spelen.
Verwijderd
My story 
Ik ben met Feyenoord begonnen en heb daarmee 2 maal de Eredivisie gewonnen en 1x de beker en Johan Cruijf schaal. Daarna werd ik (om voor mij nog altijd onbegrijpelijke redenen) ontslagen en ben ik naar het zojuist gedegradeerde Birmingham City gegaan. Met Birmingham heb ik promotie naar de PD afgedwongen, maar nog belangrijker, ik heb de FA cup gewonnen en dat alles in 1 jaar tijd!
Direct daarna ben ik naar Sevilla gegaan, die na 4 wedstrijden 17e stonden in de PD, met hen ben ik 3e geëindigd, een net resultaat.....Ik dacht dan ook dat ik mijn club gevonden had! Maar toen gebeurde het: Abrahamovitc kwam langs met een zak geld van in totaal 108 miljoen euro die ik mocht besteden aan transfergeld bij Chelsea!!! Dollartekens in mijn ogen natuurlijk, dus ik erheen... grootste fout die ik gemaakt heb in het spel! ik stond na een half seizoen onderin de middenmoot, tegen de grens van degradatie aan. Hoe ik dat klaar heb gespeeld snap ik echt niet, dat heb ik in de 10 jaar dat ik CM/FM speel nog nooit meegemaakt. Ik werd dan ook terecht op straat gezet. Nu was ik ook al manager van Argentinië (Na Schotland, Polen en Portugal) en had niet zo'n haast met het vinden van een club. Daarbij kwam dat Ruud Gullit (Back bij Feyenoord) op het randje van ontslag stond en ik wilde wel graag terug naar mijn eerste liefde! Maar dat duurde maanden en maanden, dus heb ik besloten aan de slag te gaan bij de club die roemloos onderaan was geëindigd in de Eerste divisie in seizoen 2008/2009: Excelsior, de club met een schuld van 4 miljoen en dus totaal geen transferbudget. In het eerste seizoen heb ik een periodetitel gehaald en vooral gesteund op de individuele klasse van Brett Holman en Walter Pandiani (bejaarde spits, speelt bij mij op 35 jarige leeftijd nog altijd wekelijks!). In m'n laatste seizoen is Holman weggekocht door RKC, als gevolg van zijn goede spel en een clausule in zijn contract waardoor hij voor 1 miljoen weg mocht... K*t...
Nu sta ik in het seizoen 2011/12 op een keurige 5e plaats met Excelsior en hoop dit jaar te promoveren naar de Eredivisie....
Zo zie je maar dat er ook Word Class Managers (dat ben ik al zo'n 4 jaar) zijn die zich niet laten leiden door het grote geld en ook van een klein clubje iets groots willen en kunnen maken. Wel twijfel ik nog altijd als er weer een grote club als Liverpool, Man Utd of Barça langskomt... Maar een man een man, een woord een woord!
Ik ben met Feyenoord begonnen en heb daarmee 2 maal de Eredivisie gewonnen en 1x de beker en Johan Cruijf schaal. Daarna werd ik (om voor mij nog altijd onbegrijpelijke redenen) ontslagen en ben ik naar het zojuist gedegradeerde Birmingham City gegaan. Met Birmingham heb ik promotie naar de PD afgedwongen, maar nog belangrijker, ik heb de FA cup gewonnen en dat alles in 1 jaar tijd!
Direct daarna ben ik naar Sevilla gegaan, die na 4 wedstrijden 17e stonden in de PD, met hen ben ik 3e geëindigd, een net resultaat.....Ik dacht dan ook dat ik mijn club gevonden had! Maar toen gebeurde het: Abrahamovitc kwam langs met een zak geld van in totaal 108 miljoen euro die ik mocht besteden aan transfergeld bij Chelsea!!! Dollartekens in mijn ogen natuurlijk, dus ik erheen... grootste fout die ik gemaakt heb in het spel! ik stond na een half seizoen onderin de middenmoot, tegen de grens van degradatie aan. Hoe ik dat klaar heb gespeeld snap ik echt niet, dat heb ik in de 10 jaar dat ik CM/FM speel nog nooit meegemaakt. Ik werd dan ook terecht op straat gezet. Nu was ik ook al manager van Argentinië (Na Schotland, Polen en Portugal) en had niet zo'n haast met het vinden van een club. Daarbij kwam dat Ruud Gullit (Back bij Feyenoord) op het randje van ontslag stond en ik wilde wel graag terug naar mijn eerste liefde! Maar dat duurde maanden en maanden, dus heb ik besloten aan de slag te gaan bij de club die roemloos onderaan was geëindigd in de Eerste divisie in seizoen 2008/2009: Excelsior, de club met een schuld van 4 miljoen en dus totaal geen transferbudget. In het eerste seizoen heb ik een periodetitel gehaald en vooral gesteund op de individuele klasse van Brett Holman en Walter Pandiani (bejaarde spits, speelt bij mij op 35 jarige leeftijd nog altijd wekelijks!). In m'n laatste seizoen is Holman weggekocht door RKC, als gevolg van zijn goede spel en een clausule in zijn contract waardoor hij voor 1 miljoen weg mocht... K*t...
Nu sta ik in het seizoen 2011/12 op een keurige 5e plaats met Excelsior en hoop dit jaar te promoveren naar de Eredivisie....
Zo zie je maar dat er ook Word Class Managers (dat ben ik al zo'n 4 jaar) zijn die zich niet laten leiden door het grote geld en ook van een klein clubje iets groots willen en kunnen maken. Wel twijfel ik nog altijd als er weer een grote club als Liverpool, Man Utd of Barça langskomt... Maar een man een man, een woord een woord!
Uhm, Chelsea?Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 14:01:
Zo zie je maar dat er ook Word Class Managers (dat ben ik al zo'n 4 jaar) zijn die zich niet laten leiden door het grote geld en ook van een klein clubje iets groots willen en kunnen maken.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 13:30:....
http://www.voetbalprimeur.nl/artikel_bekijk1024.php?id=2603
....
Ik weet nog steeds niet of ik hem moet gaan kopen. Het blijft toch vervelend dat je maar 1 competitie kan laden om mee te spelen.
Dat is echt een groot voordeel. Even een kwartiertje in de trein/bus. Ook wat ze zeggen over de hoofd en bijzaken in het spel (dat ze de bijzaken weglaten) is echt een goed plan voor de handheld. Niet dat ik een PSP heb, maar ze hebben in ieder geval goed over die versie nagedacht.http://www.voetbalprimeur.nl/artikel_bekijk1024.php?id=2603
Daardoor kun je in tien minuten bijvoorbeeld al drie wedstrijden verder zijn en dat is voor velen een verademing.
Chelski screenshotje erbij. Duidelijk.http://www.voetbalprimeur.nl/artikel_bekijk1024.php?id=2603
Dat komt ook omdat je waarschijnlijk na een paar seizoenen alles al gewonnen hebt. Football Manager: Handheld is namelijk wel leuk, maar niet moeilijk. Als je het eenmaal door hebt, valt de uitdaging een beetje weg en daarmee ook een deel van het speelplezier.
Verwijderd
Hou het voorlopig toch nog maar even bij de PC-versie (heb net 2 nieuwe spellen op PSP gekocht). Ga vanavond even update 6.0.3. installeren en dan begin ik weer helemaal opnieuw. Mijn save-game met Lanus is overleden (eigenhandig de nek omgedraaid) en begraven. Ga vanavond dus weer opnieuw beginnen, maar weet nog niet met welke competities.
Ik kan op mijn pc maximaal 3 landen draaien (moet hoog nodig een nieuwe) anders gaat hij lopen flippen. Het zal wel zoiets van Nederland, Brazilie en Engeland en dan met de random generator een club kiezen. Maar laat het wel horen wat het geworden is.
Ik kan op mijn pc maximaal 3 landen draaien (moet hoog nodig een nieuwe) anders gaat hij lopen flippen. Het zal wel zoiets van Nederland, Brazilie en Engeland en dan met de random generator een club kiezen. Maar laat het wel horen wat het geworden is.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 14:53 ]
Zo.. Ook niet een beetje kampioen geworden of zo ;-)

En dat terwijl ik het een aanzienlijke tijd zonder Kuyt en Fred (en tegelijkertijd zelfs zonder mijn derde spits Johnson) heb moeten doen. Kuyt was formidabel dit seizoen: 48 goals en 16 assists in 42 wedstrijden. Average 8.19 (8.28 in de eredivisie), topscorer eredivisie én topscorer Champions League.
PSV en Ajax lagen na 17 wedstrijden al 16 punten achter. Ik deed het behoorlijk maar de hoeveelheid punten die zij lieten liggen ((PSV 38 verliespunten, Ajax 34) was absurd.
Ben tot de halve finale CL gekomen, tegen Arsenal. 3-3 thuis en 2-1 uit verloren. Een paar levensgrote kansen gemist. Kuyt 1 op 1 door op de keeper, dat gaat 9 van de 10 keer mis maar toch hoop je dat ie het in zo'n belangrijke wedstrijd een keertje flikt. Het mocht niet zo zijn. Stomme handsbal in het eigen strafschopgebied, een keeper die de bal net voor de voeten van Henry stompt... Nou ja. volgend seizoen beter.
Volgend weekend wacht nog de bekerfinale tegen Ajax in de eigen Kuip. Heb een maand geleden met 4-2 van ze gewonnen maar dat was onterecht: mijn verdediging was afschuwelijk slecht en het is dat good old Dirkie Kuyt er 4 (!) in schoot.
De uitwedstrijd tegen Ajax was eerder in het seizoen mijn enige verliespartij. Zeker 5 opgelegde kansen gemist, twee keer een voorsprong verspeeld, De Guzman 10 minuten voor tijd rood en Babel die 5 minuten voor tijd de 3-2 inschoot...
Gezien die twee wedstrijden heeft Ajax alle kans op de beker, maar goed, misschien dat we nog voor een verrassing kunnen zorgen.
Als vervanging voor De Guzman heb ik een (vrij onbekende) Braziliaan gehaald, André Moritz. Die speelt op links, Kalou gaat dan naar rechts. Zelf gevonden en gescout, en vooral gehaald op zijn stats:

Na 12 wedstrijden en 4 invalbeurten een average van 7.81... Niet slecht. Enige balen is dat zijn stamina te laag is, hij wil nog wel eens eindigen op 65 health als ik 'm niet wissel. Leuk is wel zijn "preferred moves": Gets into opposition area en Gets forward whenever possible. Hij pikt menig goaltje mee doordat ie gewoon in het strafschop gebied de bal erin kopt na een voorzet van rechts
/edit - Rust tijdens de bekerfinale. Kansenverhouding Fey-Ajax 10-5, maar van hun alleen afstandsschoten. Wij misten kans op kans, totdat (wie anders dan) Kuyt hem er in de 44e minuut injoeg. Nog een helft te gaan... Mijn eerste keeper Degré (18 jaar, 18 clean sheets in 28 wedstrijden, 7.44 avr) is overigens weg voor het jeugd-WK. Mijn tweede keeper is geblesseerd, de derde niet wedstrijdfit dus ik heb mijn vierde keus op moeten stellen: de Braziliaan Saulo. Ik hoop niet dat hij het druk krijgt in de tweede helft want ik heb weinig vertrouwen in hem.
/edit2 - Ladies and Gentlemen... we got him! Kuyt maakte een fabelachtig mooie goal in de 49e minuut, draaide een bal uit een onmogelijke hoek weergaloos om de keeper. Fred kwam met het toefje op de slagroom met een lob vanaf 30 meter ("Oohhh!! What a Goal!!"). Sneijder schoot in de 87e minuut nog een bal vanaf 30 meter erin maar het mocht de pret niet meer drukken. Ajax kwam praktisch niet aan de bal tot aan de 3-0.
/edit3 - ook leuk, zit net bij de job securities te kijken, Ik sta praktisch onderaan (en da's goed), alleen Juande Ramos bij Atletico Madrid is zekerder van zijn baan. Zo goed heb ik nog nooit gestaan bij een club.

En dat terwijl ik het een aanzienlijke tijd zonder Kuyt en Fred (en tegelijkertijd zelfs zonder mijn derde spits Johnson) heb moeten doen. Kuyt was formidabel dit seizoen: 48 goals en 16 assists in 42 wedstrijden. Average 8.19 (8.28 in de eredivisie), topscorer eredivisie én topscorer Champions League.
PSV en Ajax lagen na 17 wedstrijden al 16 punten achter. Ik deed het behoorlijk maar de hoeveelheid punten die zij lieten liggen ((PSV 38 verliespunten, Ajax 34) was absurd.
Ben tot de halve finale CL gekomen, tegen Arsenal. 3-3 thuis en 2-1 uit verloren. Een paar levensgrote kansen gemist. Kuyt 1 op 1 door op de keeper, dat gaat 9 van de 10 keer mis maar toch hoop je dat ie het in zo'n belangrijke wedstrijd een keertje flikt. Het mocht niet zo zijn. Stomme handsbal in het eigen strafschopgebied, een keeper die de bal net voor de voeten van Henry stompt... Nou ja. volgend seizoen beter.
Volgend weekend wacht nog de bekerfinale tegen Ajax in de eigen Kuip. Heb een maand geleden met 4-2 van ze gewonnen maar dat was onterecht: mijn verdediging was afschuwelijk slecht en het is dat good old Dirkie Kuyt er 4 (!) in schoot.
De uitwedstrijd tegen Ajax was eerder in het seizoen mijn enige verliespartij. Zeker 5 opgelegde kansen gemist, twee keer een voorsprong verspeeld, De Guzman 10 minuten voor tijd rood en Babel die 5 minuten voor tijd de 3-2 inschoot...
Als vervanging voor De Guzman heb ik een (vrij onbekende) Braziliaan gehaald, André Moritz. Die speelt op links, Kalou gaat dan naar rechts. Zelf gevonden en gescout, en vooral gehaald op zijn stats:

Na 12 wedstrijden en 4 invalbeurten een average van 7.81... Niet slecht. Enige balen is dat zijn stamina te laag is, hij wil nog wel eens eindigen op 65 health als ik 'm niet wissel. Leuk is wel zijn "preferred moves": Gets into opposition area en Gets forward whenever possible. Hij pikt menig goaltje mee doordat ie gewoon in het strafschop gebied de bal erin kopt na een voorzet van rechts
/edit - Rust tijdens de bekerfinale. Kansenverhouding Fey-Ajax 10-5, maar van hun alleen afstandsschoten. Wij misten kans op kans, totdat (wie anders dan) Kuyt hem er in de 44e minuut injoeg. Nog een helft te gaan... Mijn eerste keeper Degré (18 jaar, 18 clean sheets in 28 wedstrijden, 7.44 avr) is overigens weg voor het jeugd-WK. Mijn tweede keeper is geblesseerd, de derde niet wedstrijdfit dus ik heb mijn vierde keus op moeten stellen: de Braziliaan Saulo. Ik hoop niet dat hij het druk krijgt in de tweede helft want ik heb weinig vertrouwen in hem.
/edit2 - Ladies and Gentlemen... we got him! Kuyt maakte een fabelachtig mooie goal in de 49e minuut, draaide een bal uit een onmogelijke hoek weergaloos om de keeper. Fred kwam met het toefje op de slagroom met een lob vanaf 30 meter ("Oohhh!! What a Goal!!"). Sneijder schoot in de 87e minuut nog een bal vanaf 30 meter erin maar het mocht de pret niet meer drukken. Ajax kwam praktisch niet aan de bal tot aan de 3-0.
/edit3 - ook leuk, zit net bij de job securities te kijken, Ik sta praktisch onderaan (en da's goed), alleen Juande Ramos bij Atletico Madrid is zekerder van zijn baan. Zo goed heb ik nog nooit gestaan bij een club.
[ Voor 27% gewijzigd door Anders op 14-04-2006 16:22 ]
Hmmm.. Nou heb ik sowieso niks met handhelds, maar zonder grote database wordt ik gek met FM. Ik draai steevast op "huge" en heb in mijn huidige game een stuk of 11 competities draaien op "normal" en nog eens 20 op "basic". Is wel redelijk langzaam, maar ik heb twee monitoren dus kan ik op de andere telkens rustig wat internetten.
Verwijderd
Jij gebruikt een cheat tactiek?Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:02:
Jaaa!!!! Hoe onrealistisch het ook mag zijn!
De eindstand:
[afbeelding]
Verslag komt als 't seizoen voorbij is
Verwijderd
Nee, zeker niet
Is een zelfgemaakte 4-4-2 diamond
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 20:08 ]
LOL, 70.000 euro per week voor iemand met die stats en leeftijd, en een waarde van slechts 650.000 euro? En dan is-tie nog niet eens Key Player ook nog...
Lijkt me idd een bug ja.
Wel leuk zoals jullie (Anders en Tom G.) met zo'n overmacht winnen
Wou dat ik kon zeggen dat het ook zo ging, maar helaas missen mijn spitsen op dit moment nog een kans voor open doel op een afstand van 1.5 meter op dit moment.
Lijkt me idd een bug ja.
Wel leuk zoals jullie (Anders en Tom G.) met zo'n overmacht winnen
Wou dat ik kon zeggen dat het ook zo ging, maar helaas missen mijn spitsen op dit moment nog een kans voor open doel op een afstand van 1.5 meter op dit moment.
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 14-04-2006 20:16 ]
Virussen? Scan ze hier!
Het EK met Portugal was een korte bedoening. Gelijk tegen Engeland, verloren van Spanje en Frankrijk. Meteen ontslag genomen en na het EK bondscoach van Engeland geworden. Inmiddels heb ik er een jaar opzitten. Kwalificatiewedstrijden gingen zoals gepland en zojuist de Confederations Cup gewonnen
Toen kwam Nederland echter aankloppen en dat heb ik niet geweigerd
Uiteraard mijn assistent bij Chelsea weer meegenomen 
Volgend jaar trouwens het WK, als ik het win wordt ik eindelijk world-class
(ben al jaren continentaal)
Volgend jaar trouwens het WK, als ik het win wordt ik eindelijk world-class
[ Voor 12% gewijzigd door Benotti op 14-04-2006 20:55 ]
Verwijderd
Zeer netjes dan, ben benieuwd naar je verslagVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:07:
[...]
Nee, zeker niet![]()
Is een zelfgemaakte 4-4-2 diamond
Verwijderd
Komt morgen, dan heb ik het seizoen af. Nog effe de beker winnen en dan heb ik de dubbelVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:52:
[...]
Zeer netjes dan, ben benieuwd naar je verslag
Verwijderd
Net een nieuw spel gestart (Nederland/Engeland/Brazilie) en de random generator koppelde me aan Fortuna Sittard. In de voorbereiding tegen Inter gespeeld en maar met 0-3 verloren. Wel gelijk in de beker uitgeschakeld door Excelsior (3-2, met gemiste penalty van mijn spits). Had niet een veel slechtere loting kunnen treffen.
Kunnen ons nu helemaal op de competitie storten en bouwen aan het elftal. Al zal dat lastig worden zonder transferbudget, maar mijn scouts zijn al druk bezig.
Kunnen ons nu helemaal op de competitie storten en bouwen aan het elftal. Al zal dat lastig worden zonder transferbudget, maar mijn scouts zijn al druk bezig.
Verwijderd
FC Groningen Seizoen 05-06
Na al die 'topploegen' gehad te hebben viel m'n oog op FC Groningen, vond het IRL altijd al een mooie club.
Toen ik er aan kwam zaten we iets over het budget. Nevland wilde weg en mocht vertrekken zodat alles financieel weer goed zat. Seedorf ging ook weg want die past niet in m'n 4-4-2 diamond. Heb er nog een mooie 6 mln. euro aan over gehouden.
Verder veel talenten gekocht, die kwamen o.a. via de IRC chat van dit topic (hint, hint
).
Competitie ging verassend goed, PSV, Ajax en Feyenoord bleven achter en 'k kon snel aan de leiding komen om dit vervolgens niet meer af te staan:

De beker ging ook erg lekker, PSV er uit gegooid met 4-1 al snel, later alleen maar makkelijke overwinningen. Dat laat ook de finale zien:

Dit succes is echt te danken aan een geweldige Jack Tuyp, wie teruggestuurd werd door Volendam

Maar zonder 'de regelaar op het middeveld' liep het niet echt lekker, 1x verloren in de competitie, en ja wie was er toen geblesseerd... Belangrijkste speler dus:

Aangeraden werd mij dit talent, een link omdat mensen het anders direct kunnen zien: Talent
Wil je een screenshot? Ask
Na al die 'topploegen' gehad te hebben viel m'n oog op FC Groningen, vond het IRL altijd al een mooie club.
Toen ik er aan kwam zaten we iets over het budget. Nevland wilde weg en mocht vertrekken zodat alles financieel weer goed zat. Seedorf ging ook weg want die past niet in m'n 4-4-2 diamond. Heb er nog een mooie 6 mln. euro aan over gehouden.
Verder veel talenten gekocht, die kwamen o.a. via de IRC chat van dit topic (hint, hint
Competitie ging verassend goed, PSV, Ajax en Feyenoord bleven achter en 'k kon snel aan de leiding komen om dit vervolgens niet meer af te staan:

De beker ging ook erg lekker, PSV er uit gegooid met 4-1 al snel, later alleen maar makkelijke overwinningen. Dat laat ook de finale zien:

Dit succes is echt te danken aan een geweldige Jack Tuyp, wie teruggestuurd werd door Volendam

Maar zonder 'de regelaar op het middeveld' liep het niet echt lekker, 1x verloren in de competitie, en ja wie was er toen geblesseerd... Belangrijkste speler dus:

Aangeraden werd mij dit talent, een link omdat mensen het anders direct kunnen zien: Talent
Wil je een screenshot? Ask
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2006 10:20 ]
Oh, zou het daaraan hebben gelegen? Nooit bij stilgestaan eigenlijk dat het stadion werd vergroot nadat ik Europees haaldeVerwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:29:
Ik ga nu dus de CL in en heb een Oosterpark stadion van 20.000 man in kunnen. Wordt dit nog vergroot nu we Europa ingaan of blijft dit hetzelfde![]()
Bij KN werd het toen toch vergroot? Ik hoop iig dat het vergroot wordt.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Even speuren hoor... Die belangrijke middenvelder is dus Paul Matthijs (je moet d enaam niet wegknippen op je screenshots).
Over dat talent, ik vind hem bij Feyenoord keer op keer net-niet. Zijn voorzetten, dribbelen, acceleratie en snelheid zijn te laag voor op de vleugels, en centraal op het middenveld is ie op vel punten niet goed genoed. Ik heb 'm verkocht aan Liverpool, waar ie vrij gemiddeld presteert. Ik moet er wel bij zeggen dat ik gezegend ben met Kalou, en die is sowieso moeilijk te verslaan.
Ik hoop zelf De Kuip na dit jaar uit te kunnen breiden. Het stadion zal mogelijk dit jaar ongeveer zijn max bereiken en er is geld zat op de bank (42 miljoen) terwijl ik nauwelijks betere spelers kan halen dan wat ik nu heb.
Over dat talent, ik vind hem bij Feyenoord keer op keer net-niet. Zijn voorzetten, dribbelen, acceleratie en snelheid zijn te laag voor op de vleugels, en centraal op het middenveld is ie op vel punten niet goed genoed. Ik heb 'm verkocht aan Liverpool, waar ie vrij gemiddeld presteert. Ik moet er wel bij zeggen dat ik gezegend ben met Kalou, en die is sowieso moeilijk te verslaan.
Ik hoop zelf De Kuip na dit jaar uit te kunnen breiden. Het stadion zal mogelijk dit jaar ongeveer zijn max bereiken en er is geld zat op de bank (42 miljoen) terwijl ik nauwelijks betere spelers kan halen dan wat ik nu heb.
[ Voor 19% gewijzigd door Anders op 15-04-2006 12:37 ]
Verwijderd
Valt me nu pas op dat ik dat gedaan hebEven speuren hoor... Die belangrijke middenvelder is dus Paul Matthijs (je moet de naam niet wegknippen op je screenshots).

Is idd Paul Matthijs, aanvoerder gezet, en werd toen 'regelaar op het middeveld' volgens z'n beschrijving.
"regelaar op middenveld"
"Midfield general" klinkt zooo veel beter
(I know, vaak zat de Nederlands/Engels discussie gehad, maar het klinkt gewoon zo stom, al is het maar net wat je gewend bent
)
"Midfield general" klinkt zooo veel beter
Verwijderd
Klinkt wel beter, maar ik snap maar 50% van dat Engels in FM niet."Midfield general" klinkt zooo veel beter(I know, vaak zat de Nederlands/Engels discussie gehad, maar het klinkt gewoon zo stom, al is het maar net wat je gewend bent
)
[rml]Vorige verslag[/rml]
Heerenveen
Competitie
Na een zware strijd ben ik uiteindelijk voor de derde keer op rij kampioen geworden. Het ging stukken moeizamer dan verwacht, ben halverwege het seizoen ook van tactiek veranderd en uiteindelijk heeft me dat net aan de titel opgeleverd:

Verloop van de competitie:

Beker
In de halve finale gestrand op Ajax. Beide verdedigingen waren zo lek als een mandje, maar de mijne had iets grotere gaten:

Daarvoor had ik wedstrijden tegen FC Twente, Hoek en RKC. Allen relatief gemakkelijk gewonnen, maar uiteindelijk dus met lege handen.
Champions League
Uitgeschakeld door Liverpool in de kwartfinale. Ze waren ook in de poule al te sterk voor me (uit verloren en thuis gelijk) en hetzelfde scenario voltrok zich ook in de kwartfinale door een verschrikkelijk overgewaardeerde Cissé:

Uithuilen en opnieuw beginnen is het devies.
Leuke Spelers
Beste speler avg:

Topscorer:

Hradec Kralové
Competitie
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden:

En zo zijn we er gekomen:

Uiteraard gigantisch zuur dat het onderling resultaat boven het doelsaldo gaat, maar ik kan me er niet eens kwaad om maken. Deze klassering is gewoon te gek voor woorden, net gepromoveerd en dan meteen meedoen voor europees voetbal en het kampioenschap!
Beker
Hier wilde ik toch wel ver komen, en dat is uiteindelijk ook gelukt:

Helaas verloren dus, dankzij één wedstrijd waarbij zowel Milovac als Bengtsson niet wisten te scoren (zeldzaam!!)
Leuke spelers
Beste speler avg:

Topscorer:
Heerenveen
Competitie
Na een zware strijd ben ik uiteindelijk voor de derde keer op rij kampioen geworden. Het ging stukken moeizamer dan verwacht, ben halverwege het seizoen ook van tactiek veranderd en uiteindelijk heeft me dat net aan de titel opgeleverd:

Verloop van de competitie:

Beker
In de halve finale gestrand op Ajax. Beide verdedigingen waren zo lek als een mandje, maar de mijne had iets grotere gaten:

Daarvoor had ik wedstrijden tegen FC Twente, Hoek en RKC. Allen relatief gemakkelijk gewonnen, maar uiteindelijk dus met lege handen.
Champions League
Uitgeschakeld door Liverpool in de kwartfinale. Ze waren ook in de poule al te sterk voor me (uit verloren en thuis gelijk) en hetzelfde scenario voltrok zich ook in de kwartfinale door een verschrikkelijk overgewaardeerde Cissé:

Uithuilen en opnieuw beginnen is het devies.
Leuke Spelers
Beste speler avg:

Topscorer:

Hradec Kralové
Competitie
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden:

En zo zijn we er gekomen:

Uiteraard gigantisch zuur dat het onderling resultaat boven het doelsaldo gaat, maar ik kan me er niet eens kwaad om maken. Deze klassering is gewoon te gek voor woorden, net gepromoveerd en dan meteen meedoen voor europees voetbal en het kampioenschap!
Beker
Hier wilde ik toch wel ver komen, en dat is uiteindelijk ook gelukt:

Helaas verloren dus, dankzij één wedstrijd waarbij zowel Milovac als Bengtsson niet wisten te scoren (zeldzaam!!)
Leuke spelers
Beste speler avg:

Topscorer:

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
15 gek

Werkvergunning is wel lastig om te krijgen

[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 15-04-2006 15:40 ]
Verwijderd
Wow, das een talenjte idd met goede training!Ep0ss schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:05:
15 gek![]()
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Gewoon Bondscoach worden van Chilie en klaar is KeesEp0ss schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:05:
15 gek![]()
![]()
[afbeelding]

Ben met een andere kameraad ff nieuwe MP game begonnen...ff beide een topclub genomen omdat we de tijd niet hebben om samen een hele kleine club te nemen. Ik ben Ajax....hij Liverpool.
Verslag komt nog wel keer, maar zag hier boven een talentje staan, ik heb ook 2 potentiele sterren
Deze heeft iemand anders in dit topic ook...

Verslag komt nog wel keer, maar zag hier boven een talentje staan, ik heb ook 2 potentiele sterren
Deze heeft iemand anders in dit topic ook...

Niemand commentaar op mijn verhaal waar ik een half uur mee bezig geweest ben
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik zie dat je Tiui hebt gekocht. Die gast is goed he 
offtopic:
hoop dat dit een deel van dat halve uur goed maakt
Het grappige is, ik post 1 afbeelding en heb 2 reacties
hoop dat dit een deel van dat halve uur goed maakt
Het grappige is, ik post 1 afbeelding en heb 2 reacties
[ Voor 26% gewijzigd door JanW op 30-04-2006 12:28 ]
Verwijderd
Niet zeuren, ben vaak langer bezig en hoor ook nooit watSherlock schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 19:38:
[...]
Niemand commentaar op mijn verhaal waar ik een half uur mee bezig geweest ben![]()
Nee, je moet van sterke huizen komen wil je hier kunnen posten.
Ik heb die arme Toldo van Willem II (zie vorige pagina) met 6 goals om zijn oren geschoten. "He's having a torrid time today". Hij kreeg nog wel een rating van 6 omdat m'n aanvallers in de laatste 20 minuten een stuk of 7 kansen lieten liggen.
Zo, seizoen 2013/2014 zit er weer op 
Ik heb om te beginnen een paar spelers aangetrokken (AMR, AMRLC, AMLC) voor de diepte. Hiertegenover stond het vertrek van één DC en wat jeugdspelers.
In de Copa Del Rey kwam ik de eerste vier speelrondes vrij eenvoudig door. In de vijfde moest ik tegen Atletico Madrid, en die waren toch iets te sterk voor me: thuis met 1-0 verloren, uit met maar liefst 3-0.
In de competitie ging het echt bizar... goede reeksen werden afgewisseld met wedstrijden dat mijn spitsen het doel nog niet konden vinden terwijl ze er 1 meter voor stonden etc. Gelukkig hebben we de opgaande lijn steeds weer kunnen pakken, en uiteindelijk hebben we het niet slecht gedaan, als je het verloop hieronder ziet:

Sterker nog, het resultaat hierboven betekent Europees voetbal
Weliswaar 'slechts' Intertoto, maar da's toch al beter dan niks.
Met Nigeria liep het ook lekker. in de COSAFA Cup werd ik ingedeeld in Groep C, met Sudan, Zuid-Afrika en Tanzania. Ik won alledrie de wedstrijden (resp 4-0, 3-0 en 6-1). In de kwartfinale moest ik tegen Angola, die ik met 5-0 naar huis stuurde. De halve finale was tegen Kenya, en hier kwam ik voor het eerste serieuze weerstand tegen, maar toch met 2-0 en veel geluk gewonnen. In de finale moest ik tegen Ghana, die ik vrij eenvoudig met 2-0 versloeg. Dus die Cup is alvast binnen
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats, dit is tevens mijn topscorer:

-----
Dan mijn Darlington game.
Vorig jaar was ik dus gepromoveerd naar League One, dus de missie was dit jaar duidelijk: fight bravely against relegation. Hoe anders zou het lopen...
Om te beginnen had ik versterkingen nodig. Ik heb dus wat spelers uit mijn reserves gepromoveerd: een AMC (Fox) en een ST (Harman). Verder heb ik nog een DC extra gekocht (Burwood), evenals een keeper (Walker), een AMLC (McDonald) en een ST (Jackman, een behoorlijk talentje). Nogal wat aankopen dus, om me op een hoger plan te kunnen handhaven.
Mijn voormalige tweede keeper heb ik verkocht, omdat hij teveel verdiende en te slecht presteerde. Aan het eind gaat ook mijn eerste GK weg, omdat hij niet weer wil bijtekenen. Voor hem heb ik echter al een vervanger (nog niet gekomen).
In de Carling Cup lag ik er eigenlijk door een bizar slechte wedstrijd al meteen in de eerste ronde uit.
In de FA Cup trof ik meteen een team van een divisie hoger (Championship, Luton Town). Dit, in combinatie met veel blessures op dat moment, zorgde er dan ook voor dat ik al in de 1e ronde met 3-1 werd uitgeschakeld.
In de LDV Vans Trophy daarentegen ging het een stuk beter. Door een combinatie van eenvoudige lotingen, goed spel en een beetje geluk bereikte ik vrij eenvoudig de Final van deze Cup. Hier moest ik tegen Bolton, en die waren net een maatje te groot. Thuis wist ik ze nog redelijk bij te benen (2-3 verlies), maar uit werd ik kansloos met 4-2 weggespeeld). Toch niet slecht gedaan lijkt me.
In de competitie ging het, net als in de Malaga-game, heel bizar. In de eerste 10 wedstrijden kwam ik aardig mee. Daarna kwam er langzamerhand de klad in om nogal onduidelijke redenen, en het laatste deel van de competitie pikten we het weer lekker op waardoor we toch nog de play-off plaatsen gehaald hebben.
Zie hier het competitie verloop:

In de halve finale van de Play Offs moest ik tegen Preston North End. Thuis werd er met 3-2 gewonnen, uit met maar liefst 3-0. Door naar de finale dus, waar ik tegen QPR moest. Hier verloor ik redelijk kansloos, met 2-1. Volgend jaar dus weer League One voor mij. Eigenlijk niet eens zo slecht, want voor de Championship is dit team nog net iets te licht.
Volgend jaar wil ik in ieder geval wel serieus meedoen om de promotie...
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:
Ik heb om te beginnen een paar spelers aangetrokken (AMR, AMRLC, AMLC) voor de diepte. Hiertegenover stond het vertrek van één DC en wat jeugdspelers.
In de Copa Del Rey kwam ik de eerste vier speelrondes vrij eenvoudig door. In de vijfde moest ik tegen Atletico Madrid, en die waren toch iets te sterk voor me: thuis met 1-0 verloren, uit met maar liefst 3-0.
In de competitie ging het echt bizar... goede reeksen werden afgewisseld met wedstrijden dat mijn spitsen het doel nog niet konden vinden terwijl ze er 1 meter voor stonden etc. Gelukkig hebben we de opgaande lijn steeds weer kunnen pakken, en uiteindelijk hebben we het niet slecht gedaan, als je het verloop hieronder ziet:

Sterker nog, het resultaat hierboven betekent Europees voetbal
Met Nigeria liep het ook lekker. in de COSAFA Cup werd ik ingedeeld in Groep C, met Sudan, Zuid-Afrika en Tanzania. Ik won alledrie de wedstrijden (resp 4-0, 3-0 en 6-1). In de kwartfinale moest ik tegen Angola, die ik met 5-0 naar huis stuurde. De halve finale was tegen Kenya, en hier kwam ik voor het eerste serieuze weerstand tegen, maar toch met 2-0 en veel geluk gewonnen. In de finale moest ik tegen Ghana, die ik vrij eenvoudig met 2-0 versloeg. Dus die Cup is alvast binnen
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats, dit is tevens mijn topscorer:

-----
Dan mijn Darlington game.
Vorig jaar was ik dus gepromoveerd naar League One, dus de missie was dit jaar duidelijk: fight bravely against relegation. Hoe anders zou het lopen...
Om te beginnen had ik versterkingen nodig. Ik heb dus wat spelers uit mijn reserves gepromoveerd: een AMC (Fox) en een ST (Harman). Verder heb ik nog een DC extra gekocht (Burwood), evenals een keeper (Walker), een AMLC (McDonald) en een ST (Jackman, een behoorlijk talentje). Nogal wat aankopen dus, om me op een hoger plan te kunnen handhaven.
Mijn voormalige tweede keeper heb ik verkocht, omdat hij teveel verdiende en te slecht presteerde. Aan het eind gaat ook mijn eerste GK weg, omdat hij niet weer wil bijtekenen. Voor hem heb ik echter al een vervanger (nog niet gekomen).
In de Carling Cup lag ik er eigenlijk door een bizar slechte wedstrijd al meteen in de eerste ronde uit.
In de FA Cup trof ik meteen een team van een divisie hoger (Championship, Luton Town). Dit, in combinatie met veel blessures op dat moment, zorgde er dan ook voor dat ik al in de 1e ronde met 3-1 werd uitgeschakeld.
In de LDV Vans Trophy daarentegen ging het een stuk beter. Door een combinatie van eenvoudige lotingen, goed spel en een beetje geluk bereikte ik vrij eenvoudig de Final van deze Cup. Hier moest ik tegen Bolton, en die waren net een maatje te groot. Thuis wist ik ze nog redelijk bij te benen (2-3 verlies), maar uit werd ik kansloos met 4-2 weggespeeld). Toch niet slecht gedaan lijkt me.
In de competitie ging het, net als in de Malaga-game, heel bizar. In de eerste 10 wedstrijden kwam ik aardig mee. Daarna kwam er langzamerhand de klad in om nogal onduidelijke redenen, en het laatste deel van de competitie pikten we het weer lekker op waardoor we toch nog de play-off plaatsen gehaald hebben.
Zie hier het competitie verloop:

In de halve finale van de Play Offs moest ik tegen Preston North End. Thuis werd er met 3-2 gewonnen, uit met maar liefst 3-0. Door naar de finale dus, waar ik tegen QPR moest. Hier verloor ik redelijk kansloos, met 2-1. Volgend jaar dus weer League One voor mij. Eigenlijk niet eens zo slecht, want voor de Championship is dit team nog net iets te licht.
Volgend jaar wil ik in ieder geval wel serieus meedoen om de promotie...
Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer:

Virussen? Scan ze hier!
Ook leuk. Heb ik een keeper op de kop getikt met uitstekende goalkeeping attributes (hij is pas 17, maar heeft 5 keer 20) maar ook met 18 voor eccentricity. Zie ik net een report van de reserves voorbij komen, heeft ie gescoord in de 90e minuut. Ik denk "dat zal misschien zo'n freaky lange uittrap geweest zijn". Mooi niet: hij schoot hem in vanuit een vrije trap, links van het strafschopgebied!!! Doet me denken aan die mafketel, keeper van Paraguay geloof ik, die dat ook altijd deed.
Erg geinig, maar die komt dus never nooit niet in mijn eerste elftal. Eén onderschepping en de tegenstander kan de bal er vanaf 80 meter inschieten.
De wedstrijd:
http://rapidshare.de/files/18106300/keeper_scores.pkm.html
Erg geinig, maar die komt dus never nooit niet in mijn eerste elftal. Eén onderschepping en de tegenstander kan de bal er vanaf 80 meter inschieten.
De wedstrijd:
Kwestie van andere spelers toekennen voor het nemen van vrije trappen.[b][message=25586342,noline]
Verwijderd
ChilavertAnders schreef op zondag 16 april 2006 @ 00:52:
Ook leuk. Heb ik een keeper op de kop getikt met uitstekende goalkeeping attributes (hij is pas 17, maar heeft 5 keer 20) maar ook met 18 voor eccentricity. Zie ik net een report van de reserves voorbij komen, heeft ie gescoord in de 90e minuut. Ik denk "dat zal misschien zo'n freaky lange uittrap geweest zijn". Mooi niet: hij schoot hem in vanuit een vrije trap, links van het strafschopgebied!!! Doet me denken aan die mafketel, keeper van Paraguay geloof ik, die dat ook altijd deed.
De wedstrijd:
IddBenotti schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:38:
[...]
Kwestie van andere spelers toekennen voor het nemen van vrije trappen.
Vaag, volgens mij heb ik weer een bug gevonden.
Vergelijk de Rule-sheet (het deel Qualification) hieronder:

Eens met dit:

Dat klopt toch niet? Er is geen sprake van Cup Qalifiers, en ik ben 7e. Volgens de rulesheet zou ik dan Intertoto moeten spelen, maar ik speel UEFA Cup?
Niet dat je me hoort klagen hoor, maar kloppen doet het volgens mij ook niet...

Eens met dit:

Dat klopt toch niet? Er is geen sprake van Cup Qalifiers, en ik ben 7e. Volgens de rulesheet zou ik dan Intertoto moeten spelen, maar ik speel UEFA Cup?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Hoe zit het met de beker finale dan? Iemand uit de eerste 6 in de beker finale?
Of hoe ging dat ook alweer...
Of hoe ging dat ook alweer...
De bekerfinale was Barcelona-Real Madrid (0-3 voor de laatste), maar beiden spelen al CL. Zou het kunnen dat de UEFA Cup-plaats van Real dan één positie doorschuift naar de volgende op de lijst? Want als dat zo is, ben ik idd de volgende (de nr 6 speelt immers per definitie al UEFA Cup).
Dat is dan het enige wat ik kan bedenken, hoewel ik het in het rule-sheet niet kan terugvinden.
Dat is dan het enige wat ik kan bedenken, hoewel ik het in het rule-sheet niet kan terugvinden.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zoiets meen ik dat het geval is jawildhagen schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:18:
De bekerfinale was Barcelona-Real Madrid (0-3 voor de laatste), maar beiden spelen al CL. Zou het kunnen dat de UEFA Cup-plaats van Real dan één positie doorschuift naar de volgende op de lijst? Want als dat zo is, ben ik idd de volgende (de nr 6 speelt immers per definitie al UEFA Cup).
(gebeurt ook wel eens in NL, zie de schuivingen met play offs irl voor nr 10 ook UEFA play offs als AJAX 6e wordt, omdat ze ook in bekerfinale staan)
Misschien dat Spanje de fairplay prijs van de UEFA te pakken heeft.wildhagen schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:13:
Elk jaar komen 2 landen daarvoor in aanmerking. In mijn game met Veendam (met Veendam 5e dit jaar in de eredivisie
verslag komt nog
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Nee, een Fair Play spot is het niet, die zijn dit jaar naar Nederland en Portugal gegaan.
Ach, het zal wel, ik zie wel hoe de loting gaat verlopen.
Even een korte tussen-update. Het WK voor Schotland is al voorbij.
De poule was nog vrij eenvoudig:

Maar toen kreeg ik de loting voor de tweede ronde. En natuurlijk kreeg ik een van de slechts mogelijke lotingen voor me kiezen: Nederland.
Resultaat:

Tsja...
Overigens is Holland een verkeerde naam, "Vreemdelingenlegioen" zou beter zijn... er zitten Brazilianen, Italianen etc bij... wat ze daar doen mag Joost weten.
Ach, het zal wel, ik zie wel hoe de loting gaat verlopen.
Even een korte tussen-update. Het WK voor Schotland is al voorbij.
De poule was nog vrij eenvoudig:

Maar toen kreeg ik de loting voor de tweede ronde. En natuurlijk kreeg ik een van de slechts mogelijke lotingen voor me kiezen: Nederland.
Resultaat:

Tsja...
Overigens is Holland een verkeerde naam, "Vreemdelingenlegioen" zou beter zijn... er zitten Brazilianen, Italianen etc bij... wat ze daar doen mag Joost weten.
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij een teken dat ijzeren Rita in 2014 niet meer op haar huidige plek zitwildhagen schreef op zondag 16 april 2006 @ 10:42:
't Staat er notabene onder: "Depending on the winner of the Copa del Rey". Wel scherp blijven wildhagenwildhagen schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:18:
Idd. Als je voetbal een beetje zou volgen zou je dat wel wetenVerwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:43:
[...]
't Staat er notabene onder: "Depending on the winner of the Copa del Rey". Wel scherp blijven wildhagen.
Eh, ja, had dat uiteraard wel gezien, maar dacht dat dat sloeg op de Cup Qualifiers, dus dat de winnaar/verliezend finalist ook UEFA speelt, ook al staan ze laatste in de league.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 11:43:
[...]
't Staat er notabene onder: "Depending on the winner of the Copa del Rey". Wel scherp blijven wildhagen.
En aangezien ik voetbal IRL niet zo volg, Benotti, wist ik dat dus inderdaad niet
Virussen? Scan ze hier!
Weet ik, daarom zei ik het juistwildhagen schreef op zondag 16 april 2006 @ 12:40:
[...]
En aangezien ik voetbal IRL niet zo volg, Benotti, wist ik dat dus inderdaad niet
Mjoah, het zijn m'n reserves maar. Die winnen alles toch wel zonder dat ik iets zoiets instel.Benotti schreef op zondag 16 april 2006 @ 01:38:
Kwestie van andere spelers toekennen voor het nemen van vrije trappen.
Maar goed, een keeper met eccentricity van 18 zal ik sowieso niet opstellen, tenzij uit pure noodzaak.
Buffon zou jij dus nooit opstellen?Anders schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:44:
[...]
Mjoah, het zijn m'n reserves maar. Die winnen alles toch wel zonder dat ik iets zoiets instel.
Maar goed, een keeper met eccentricity van 18 zal ik sowieso niet opstellen, tenzij uit pure noodzaak.
Eccentrieke keepers zijn niet perse slecht. Net zoals met vele andere spelers, soms trek je je haren uit je kop, soms ben je verschrikkelijk blij met ze
Moretto van Benfica tegen Barca bijvoorbeeld. Kwam behoorlijk als een joker uit de verf, maar stopte ondanks dat de ene na de andere bal.
Verwijderd
Als iemand boven je (de nr 5 of 6) de beker heeft gewonnen of in de finale stond tegen een CL-ploeg (1 t/m 4), dan krijgt de nr 7 het volgende UEFA cup ticket, denk ik. Lijkt me het meest logisch.wildhagen schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:13:
Vaag, volgens mij heb ik weer een bug gevonden.
[afbeelding]
Eens met dit:
[afbeelding]
Oh, sorry, ik heb nog een pagina niet gelezen. Als beide finalisten CL spelen dan gaat idd de UEFA cup naar de volgende in de competitie.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2006 17:03 ]
Met clowns als Barthez in het achterhoofd zou ik zeer voorzichtig zijn met het opstellen van eccentrieke keepers. Buffon is er eentje van de buitencategorie omdat zijn andere stats het meer dan compenseren, maar over het algemeen is eccentricity voor mij al snel een no-go.Benotti schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:50:
Buffon zou jij dus nooit opstellen?
Overigens heb ik een keeper in mijn U21's die "dubbed the new Gianluigi Buffon" heeft. Gelukkig maar 7 voor eccentricity, Wel al 4 keer een 20 voor zijn keeper-stats en ook zijn andere stats beginnen grandioos te worden. Hij is pas 18
[ Voor 23% gewijzigd door Anders op 16-04-2006 17:50 ]
Verwijderd
Mag ik weten wie? (met spoiler)Overigens heb ik een keeper in mijn U21's die "dubbed the new Gianluigi Buffon" heeft. Gelukkig maar 7 voor eccentricity, Wel al 4 keer een 20 voor zijn keeper-stats en ook zijn andere stats beginnen grandioos te worden. Hij is pas 18
League Cup kwartfinale: Oldham - Harrogate
FA Cup 3e Ronde: Harrogate - Oldham
Toeval? Oldham speelt in League One trouwens.
Beste vrind wette dat
Ik heb bijna altijd dat wanneer ik tegen een leageugenoot in de beker moet spelen ik meteen erna ook tegen hen in de competitie moet spelen. Dat gebeurt mij zo vaak dat het ook geen toeval meer kan zijnKing Nothing schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:37:
League Cup kwartfinale: Oldham - Harrogate
Toeval? Oldham speelt in League One trouwens.
Dat heb ik dus ook heel vaak. Twee weken geleden nog. Uit tegen Man C in de league Cup en drie dagen later uit voor de competitie.Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:41:
[...]
Ik heb bijna altijd dat wanneer ik tegen een leageugenoot in de beker moet spelen ik meteen erna ook tegen hen in de competitie moet spelen. Dat gebeurt mij zo vaak dat het ook geen toeval meer kan zijn.
Ik heb dat ook heel vaak ja... eerst competitie-wedstrijd uit tegen Rochdale, vier dagen later thuis tegen dezelfde club voor de Carling Cup...
En dat heb ik eigenlijk elk seizoen wel een paar keer (maar niet bij elke cup-wedstrijd). Beetje té toevallig ja
En dat heb ik eigenlijk elk seizoen wel een paar keer (maar niet bij elke cup-wedstrijd). Beetje té toevallig ja
Virussen? Scan ze hier!
Maar Oldham speelt 2 divisies lager
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Ik heb het ook vaak, en vind het eigelijk wel lekker.
Laatste speelronde tegen Twente en in de finale van de beker tegen Twente, competitie toen 2-0 gewonnen en er een aantal een schop gegeven
.
Speelde ze in die beker met een heel ander elftal, resultaat 4-0
Laatste speelronde tegen Twente en in de finale van de beker tegen Twente, competitie toen 2-0 gewonnen en er een aantal een schop gegeven
Speelde ze in die beker met een heel ander elftal, resultaat 4-0
Waarom heb je in godsnaam al die namen weggehaald?
Verwijderd
Inderdaad. En je wint altijd maar 1 vd 2Verwijderd schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:41:
[...]
Ik heb bijna altijd dat wanneer ik tegen een leageugenoot in de beker moet spelen ik meteen erna ook tegen hen in de competitie moet spelen. Dat gebeurt mij zo vaak dat het ook geen toeval meer kan zijn.
Omdat deze screen ook op een forum staat waar geen speler genoemd mag worden ook al zit je in 2020 en zijn er alleen nog maar regens over.Benotti schreef op zondag 16 april 2006 @ 22:11:
Waarom heb je in godsnaam al die namen weggehaald?
Beste vrind wette dat
Dit topic is gesloten.