[PC]Football Manager 2006 - Deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.706 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://xs73.xs.to/pics/06123/game_1235.gif

Welkom bij Football Manager 2006, deel 4

Vorig delen:
[rml][ PC]Football Manager 2006[/rml]
[rml][PC]Football Manager 2006 - Deel 2[/rml]
[rml][PC]Football Manager 2006 - Deel 3[/rml]
Intro

Football Manager 2006, de opvolger van het succesvolle FM 2005 is uit. SI Games heeft het voor elkaar gekregen om een aantal zaken in het spel grondig te veranderen danwel te verbeteren. Inmiddels lopen hier al weer veel verslaafden rond. Post je avonturen en tactieken of stel je vragen!
Systeemeisen

Minimaal:
Windows 98, ME, 2000 of XP
800mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte
MS compatible muis en toetsenbord

Aanbevolen:
Win XP SP2
2,0ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Mac, minimaal:
OSX 10
600mhz Power PC G4
256mb ram
1024*768 monitor
650mb hd ruimte

Mac, aanbevolen
1.8ghz G5

Features

Er zitten gelukkig een aantal nieuwe features in het spel.
  • Peptalks Je kan een peptalk gaan geven in de rust van een wedstrijd om zo te proberen de wedstrijd te doen kantelen als het tegen zit.
  • Verbeterde training. De hele training afdeling is op de schop gegaan _O_ Je coaches worden nu ook belangrijker bij de training.
  • Onderhandel met je bestuur. Je kan nu beter met je bestuur onderhandelen over budgetten en uitbreidingen. Ook biedt het bestuur je nu echt een contract aan en als die bijna eindigt een nieuwe (of niet :P ). Als je je eisen te hoog stelt kun je ontslagen worden....
  • De scheidsrechtersranking is weer terug _O_ Je kan voorafgaand aan de wedstrijd kijken hoe de komende scheidsrechter heeft gefloten so far.
En er is nog veel, veel meer vernieuwd in FM 2006, voor een compleet overzicht klik hier
Speelbare Competities

Argentina Australia Austria Belarus Belgium Brazil Bulgaria Chile China Columbia
Croatia Czech Denmark England Finland France Germany Greece Holland Hong Kong
Hungary Iceland India Indonesia Ireland Israel Italy Malayasia Mexico N.Ireland Norway
Peru Poland Portugal Romania Russia Scotland Serb&Mont Singapore Slovakia Slovenia
South Afrika South Korea Spain Sweden Switzerland Turkey Ukraine Uruguay USA Wales

Kortom, je hebt keuze uit 51 landen, 158 competities en 2351 clubs.
Demo en patches

Demo:
Erg veel links naar de demo
2 demo's: de Strawberry bevat de Engelse en Schotse competitie en alleen de Engelse taal, de Vanilla versie bevat 16 landen en 8 talen en is zo'n 350mb zwaar.
________

Patches:

De eerste patch (6.0.1) is ook al uit en is hier te downloaden.
________

Een "tussenpatch" is uitgebracht door SI Games. Deze patch fixt een probleem in de Portugeese, Spaanse en Mexicaanse league bij het her-registreren van spelers gedurende het seizoen; patch fixt een probleem in de Portugeese league waarin alle buitenlanders als Non-EU werden gerekend; fixt een crashprobleem in de Belgische 1e Klasse; patch fixt een potentiele crash bij blessure-nieuwsberichten en de patch fixt een probleempje in de manager reputatie, waarbij de reputatie soms heel snel veranderde.

Deze patch (6.0.1 build 70473) is hier te downloaden.
________

En jawel, na lang wachten is patch #2 uit, versie 6.0.2. Een lange "bugfixlist", te lang om hier te posten iig. Klik hier om de volledige changelist te bekijken en een aantal mirrors te zien waar de patch te downloaden is.
Officiele downloadsite voor de 6.0.2 patch.
________

En patch 6.03, waarschijnlijk de laatste, is al een tijdje uit.

Klik hier voor met data update.

Klik hier voor zonder data update.

Releasedatum
Football Manager 2006 is sinds 21 oktober te koop
Tips van users
*Harchester United uitzetten. In het spel zit een team genaamd Harchester United, gebaseerd op een Engelse tv serie genaamd "Dream Team". Alle spelers van dit team zijn (behoorlijke) talenten en ze zijn gratis te halen. Om deze spelers NIET in je spel te hebben moet je bij Instellingen helemaal onderaan de vinkjes bij Harchester laten staan. Als de vinkjes weg worden gehaald heb je de spelers er juist wel in je spel zitten.

*Marc Vaughan's Hints & Tips guide. Marc Vaughan, hij is vanaf het begin de Lead Tech guy achter CM/FM. Hij heeft onder andere het database systeem bedacht en de transfer logica wat CM zo'n succes heeft gemaakt. Voor elke CM/FM die uitkomt schrijft hij een guide, Hier is de FM2006 versie te downloaden.

*Real Names fix. Met dit bestand wordt aan veel competities, bekers en nationale teams de correcte naam gegeven. Downloaden kan hier Instructies zijn bij de download ingesloten.

Handige links:
SI Games De makers van het spel, rechtstreekse link naar FM2006 nieuws.

Random LLM team generator, om een club uit de laagste divisies uit te zoeken is hier te vinden

De Random LLM Team Generator versie 2006 is hier te vinden

Skins: Turnstyle skin , Elegance skin en de Aurora skin
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62828/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62829/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62830/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62831/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62832/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62833/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62834/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/3332/azvalencia2qs.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/8495/grrrmpf5iq.th.jpg

Opmerkingen

Nog even een paar opmerkingen vooraf:
Natuurlijk is dit topic bedoeld voor vragen, maar probeer eerst zelf te zoeken voor meteen vragen te stellen! Kijk in het bijgeleverde boekje of lees de topics nog even door! Is het dan nog niet duidelijk, vraag het dan gerust, er lopen hier genoeg experts rond 8) of vraag het op de IRC channel.

Mist er iets? post het dan. Credits van de OP gaan naar King_Nothing!
IRC

Voor snelle vraagjes, leuke toevoegingen of gewoon om even te chatten hebben wij (Eposs :P) een IRC channel speciaal voor FM aangemaakt. Gewoon even naar irc.tweakers.net gaan en dan bij channel FM06 invullen :).
Game on!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:24
Misschien leuk om patch 6.0.3 erin te vermelden. Zomaar een tip ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ep0ss schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:14:
Misschien leuk om patch 6.0.3 erin te vermelden. Zomaar een tip ;) .
Net mee bezig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Owke, verder weer een goede TS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ep0ss schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:17:
Owke, verder weer een goede TS. :)
Allemaal het werk van KN _/-\o_.

Ik zit zelf in een toetswek dus even geen FM, maar hier in Utrecht ga ik nog steeds verder met Spartak Moskou terwijl ik 'thuis' een game heb opgestart in de Serie C2/A met Legnano. Sta daar 4e na 20 wedstrijd oid.

Ik was daar eerst begonnen met GAE in de GGD. Ik dacht even leuk te beginnen in Nederland maar aangezien ik het voetbal in Nederland goed ken ging het mij allemaal wat irriteren in FM. Zo was het niveau in de GGD ziek hoog, echt vet goede spelers daar :D. (zie bijv dat verhaal van AGOVV, niks ten nadele van je prestaties ;)) Stond al 2e met GAE.. En dan nog dat clubs in de Ere alle goede spelers van de GGD gingen huren :?. Niks voor mij dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 13:51

Sherlock

No Shit

DenniZ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:01:
Nee hoor, de nowait patch zorgt dat je na het opstarten direct in het menu komt zonder het splashscreen te krijgen :)
Die moet ik hebben! Die splash screens vind ik machtig irritant. Ik zit nu als een gek te klikken zodat een aantal screens overgeslagen wordt...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Sherlock schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:25:
[...]

Die moet ik hebben! Die splash screens vind ik machtig irritant. Ik zit nu als een gek te klikken zodat een aantal screens overgeslagen wordt...
Kzal hier om een uur of zes login gegevens van een ftp posten waarvan alle patches te downloaden zijn :)
Zeer zeker de moeite waard.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb je misschien een duidelijk lijstje met wat voor patches/mods je allemaal hebt voor FM? Bijvoorbeeld facepacks voor Eredivisie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Zal straks een lijstje maken en die posten :)

Ik heb in ieder geval alle competitielogo's, alle shirtjes, alle clublogo's, 2d match elementen geupdate, (doelnetten, poppetjes, ballen etc) matchgeluiden geupdate, nieuwe moraalicoontjes (smilies), nieuw manofthematch icoontje etc etc etc.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het op je FTP aangegeven? Want die shirts enal zal 'k graag willen, maar die smily's nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Aan de bestandsnamen valt het meeste wel af te lezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:28:
Netjes, je 1e seizoen in League One toch? Charlton trouwens :/.
Maar ik verwacht niet dat ik direct weer meedoe om de titel. Ffs, ik heb een stadionnetje waar 3800 man in kan (700 zitplaatsen) en daarmee moet ik geld verdienen in de Championship? :D

En qua Charlton: Sunderland speelt al jaren in L1/L2 :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ok mensen,

Hier is dan de link :

ftp://GoT:p4tches@3579683977:1337

Het zijn allemaal rarbestanden waarvan aan de naam wel te lezen is wat voor patch het is. Bij de meesten zit een klein plaatje van hoe het eruit ziet ingame.

Ik zit het aantal logins op 4, veel plezier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik neem aan dat al die plaatjes en andere veranderingen gewoon in het mapje C:/Program Files/Sports Interactive/Football Manager 2006/Data/Graphics moeten. :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

RTFM? :+

In het rarbestandje zit in bijna alle gevallen een readme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
:D

In die toevallig niet, die van de scheidsrechtericoontjes. Anders zou ik het niet vragen hè ;) .

Edit: Die nowait patch werkt _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door JanW op 20-03-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Het zijn files die je moet overschrijven dus dan moet je ff een search uitvoeren in de FM folder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ok, grootste gedeelte is gelukt, maar de logo's van Frankrijk, Engeland en Italië doen het nog niet terwijl ik precies gedaan heb wat in de readme stond. Ik gebruik gewoon de standaard metallic skin. Moet ik nog iets aanpassen in een configbestand misschien?

Heb nu de Turnstyle skin en het werkt gelijk, dus laat maar :X :X

[ Voor 15% gewijzigd door JanW op 20-03-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik gebruik alleen een realname fix voor de competitie's en andere logo's. Ik heb een keer andere shirts geprobeerd maar dat werkte niet echt en zo heel erg kick ik ook niet op shirts ;).

Deze post is eigenlijk bedoeld als tvp (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Die skin gebruik ik ook dus daar werkt het sowieso mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik weet niet of jullie veel met tactieken bezig zijn maar ik heb nu een wat aanvallendere versie van mijn Northwich tactiek gemaakt die op zich wel werkt maar voor mijn gevoel scoor ik te weinig als ik naar het aantal kansen kijk. Ik heb 20-25 kansen per wedstrijd, maar ik scoor maar 2 of 3 goals.

Tactiek is gebaseerd op een 4-4-2 diamond. Ik las dat de diamond goed werkt voor aantal mensen en hij werkte ook altijd erg goed voor mij in CM 97/98.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pire/Penarol_v12.jpg

De instructie's voor de defensie en de DM zijn dezelfde als die ik gebruik voor Northwich. De defensie staat echt als een blok en er komt weinig doorheen.

De team-instructie's:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pire/Penarol-teamv12.jpg

De AMC heeft een vrije rol (Playmaker). de ML en MR komen allebei op langs de zijlijn om een voorzet te geven. De MR is iets defensiever ingesteld omdat mijn enige echte winger uitgeleend is aan Roma en ik ben nog op zoek naar een andere winger. Op links staat voorlopig de offensief ingestelde winger.

De instructie's voor spitsen zijn gelijk aan die in mijn Northwich tactiek en daar scoren beide spitsen aan de lopende band. In deze tactiek komen ze erg moeilijk tot scoren wat ik niet echt snap omdat de spitsen nu veel meer support krijgen van het middenveld met een AMC.

Blijkbaar doe ik iets verkeerd op het middenveld waardoor ik de spitsen niet goed kan bereiken (of verkeerd bereik). Mijn AMC heeft een tijd gespeeld met een Arrow (voorwaarts) maar die 4 wedstrijden won ik maar nipt tegen relatief zwakke tegenstanders. Ik heb ook al lopen rommelen met de arrows voor mijn wingers maar niets lijkt te helpen.

Aan de spitsen ligt het niet. Lopez had ik ook bij Lokomotiv Moscow en daar liep hij bijna 1 op 1:
Afbeeldingslocatie: http://xs62.xs.to/pics/06012/Hernan-Rodrigo-Lopez.jpg.xs.jpg

Heeft er iemand misschien een ingeving waardoor ik meer kansen ga benutten? Misschien moet ik afstappen van het playmaker-idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vraagje:

Ik speel nu voor het vijfde jaar met Ajax, ben elk jaar nog kampioen geweest, elk jaar de JC schaal gewonnen, laatste twee jaar de nat. beker gewonnen en twee keer de finale gehaald van de EC1 waarvan één keer kampioen. Alles top. In het eerste jaar heb ik (natuurlijk) Klaas Jan Huntelaar gehaald en heb Maxwell, Sneijder en de Jong tot nu toe kunnen behouden. Echter vind ik dat de waarde van deze spelers niet echt stijgt. Klaas Jan Huntelaar is al drie keer nationale topscorer geweest en ook het laatste jaar topscorer in de EC1. Echter blijft zijn waarde het zelfde als waarvoor ik hem vijf jaar geleden heb gehaald. Hoe kan dat?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-08 11:11
DenniZ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:05:
Ok mensen,

Hier is dan de link :

ftp://GoT:p4tches@3579683977:1337

Het zijn allemaal rarbestanden waarvan aan de naam wel te lezen is wat voor patch het is. Bij de meesten zit een klein plaatje van hoe het eruit ziet ingame.

Ik zit het aantal logins op 4, veel plezier :Y)
Ik heb het geprobeerd te downen, maar m'n FF liep steeds vast :S
Krijg nu dan ook een 530 IP Address not authorized error...
Denk dat ik een automatische ban heb gekregen ofzo :P

Zou je die er aub misschien per ongeluk af kunnen halen?
Alvast bedankt :)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

PirE schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:09:Aan de spitsen ligt het niet. Lopez had ik ook bij Lokomotiv Moscow en daar liep hij bijna 1 op 1:
[afbeelding]
Hee, die zit in mijn Heerenveen game bij Vitesse. Scoort ook daar vrij vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:10:
Vraagje:

Ik speel nu voor het vijfde jaar met Ajax, ben elk jaar nog kampioen geweest, elk jaar de JC schaal gewonnen, laatste twee jaar de nat. beker gewonnen en twee keer de finale gehaald van de EC1 waarvan één keer kampioen. Alles top. In het eerste jaar heb ik (natuurlijk) Klaas Jan Huntelaar gehaald en heb Maxwell, Sneijder en de Jong tot nu toe kunnen behouden. Echter vind ik dat de waarde van deze spelers niet echt stijgt. Klaas Jan Huntelaar is al drie keer nationale topscorer geweest en ook het laatste jaar topscorer in de EC1. Echter blijft zijn waarde het zelfde als waarvoor ik hem vijf jaar geleden heb gehaald. Hoe kan dat?
Hoeveel was hij toen waard dan? ik moet zeggen dat mijn spitsen bij Feyenoord ook niet echt in waarde stijgen, maar dat maakt mij overigens niet gek veel uit want ik hoop Kuyt, Kalou en Vitti nog lang te houden. Ben overigens net kampioen geworden (1e jaar zit ik). Supporters allemaal trots en blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Uit mijn hoofd: € 4.500.000

Hij is wel beduidend beter geworden en scoort doelpunten bij de vleet. Ook europees. Heb de transfersom al op € 12.000.000 gezet, ook een ontsnappingsclausule ingebouwd van € 12.000.000, maar de grote clubs, die massaal belangstelling hebben voor Huntelaar, bieden niet hoger als € 5.500.000. Bij een hogere eis haken ze massaal af ;(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
PirE schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:09:
Ik weet niet of jullie veel met tactieken bezig zijn maar ik heb nu een wat aanvallendere versie van mijn Northwich tactiek gemaakt die op zich wel werkt maar voor mijn gevoel scoor ik te weinig als ik naar het aantal kansen kijk. Ik heb 20-25 kansen per wedstrijd, maar ik scoor maar 2 of 3 goals.

Tactiek is gebaseerd op een 4-4-2 diamond. Ik las dat de diamond goed werkt voor aantal mensen en hij werkte ook altijd erg goed voor mij in CM 97/98.

[afbeelding]

De instructie's voor de defensie en de DM zijn dezelfde als die ik gebruik voor Northwich. De defensie staat echt als een blok en er komt weinig doorheen.

De team-instructie's:
[afbeelding]

De AMC heeft een vrije rol (Playmaker). de ML en MR komen allebei op langs de zijlijn om een voorzet te geven. De MR is iets defensiever ingesteld omdat mijn enige echte winger uitgeleend is aan Roma en ik ben nog op zoek naar een andere winger. Op links staat voorlopig de offensief ingestelde winger.

De instructie's voor spitsen zijn gelijk aan die in mijn Northwich tactiek en daar scoren beide spitsen aan de lopende band. In deze tactiek komen ze erg moeilijk tot scoren wat ik niet echt snap omdat de spitsen nu veel meer support krijgen van het middenveld met een AMC.

Blijkbaar doe ik iets verkeerd op het middenveld waardoor ik de spitsen niet goed kan bereiken (of verkeerd bereik). Mijn AMC heeft een tijd gespeeld met een Arrow (voorwaarts) maar die 4 wedstrijden won ik maar nipt tegen relatief zwakke tegenstanders. Ik heb ook al lopen rommelen met de arrows voor mijn wingers maar niets lijkt te helpen.

Aan de spitsen ligt het niet. Lopez had ik ook bij Lokomotiv Moscow en daar liep hij bijna 1 op 1:
[afbeelding]

Heeft er iemand misschien een ingeving waardoor ik meer kansen ga benutten? Misschien moet ik afstappen van het playmaker-idee.
Zou het misschien komen doordat je in aanvallende situaties met 5 man voorin staat. Waardoor de balans uit je elftal is. Die pijltjes zijn geen looplijnen, maar wijzen de plaats aan waar de speler staat met balbezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb passing style op "direct" en tempo "quick", als je slow speelt heeft de tegenstandert meer tijd om de bal af te pakken, als je passing op direct zet icm de hoge snelheid kan de tegenstandert amper aan de bal komen (moet je wel goede spelerts voor hebben uiteraard :P ).

Ik pas de wijdte aan aan het systeem van de tegenstander. Tegen een flat 4-4-2 kan je beter wat snaller spelen, als de tegenstandert een systeem speelt met 3 DC's, 2 DMC's en wat MC's en AMC's dan probeer ik zo breed mogelijk te spelen. Mocht ik weggevaagd worden (dat zie je na 10 tot 20 minuten wel) dan pas ik vaak als 1e de wijdte aan.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die Herrera moet iig aardig wat long inhoud hebben omdat hij vrijveel werk in zijn eentje moet opknappen. Bij mij was dit trouwens òòk het geval met de buitenspelers als ik deze diamond tactiek speelde. Vaak waren ze rond de 60e min al behoorlijk vermoeid. Ik zou idd wat aan je breedte doen en misschien niet de pijltjes naar voren doen op de vleugels? Dan pakken zij wat meer verdedigende taken, en kan de amc voor blijven om te scoren. Als het goed is dan :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 22:13
Han schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:10:
Vraagje:

hoelang is hun contract ?

heb een keertje gehad dat de geboden prijs voor een speler een flink stuk omhoog ging nadat hij zijn contract verlengd had.
(hij zei dat ie van de club houd blabla dus maakte ik er gebruik van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:55:
[...]

Die Herrera moet iig aardig wat long inhoud hebben omdat hij vrijveel werk in zijn eentje moet opknappen. Bij mij was dit trouwens òòk het geval met de buitenspelers als ik deze diamond tactiek speelde. Vaak waren ze rond de 60e min al behoorlijk vermoeid. Ik zou idd wat aan je breedte doen en misschien niet de pijltjes naar voren doen op de vleugels? Dan pakken zij wat meer verdedigende taken, en kan de amc voor blijven om te scoren. Als het goed is dan :').
Ik heb mijn MR en ML ook met pijlen naar voren staan en de DMC die veel werk opknapt. Toch heeft de DMC niet veel last van vermoeidheid. De AMC heeft bij mij wel een pijltje naar voren.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om maar even te reageren op het niveau van de GGD

Ik kwam in het 2e jaar bij AGOVV seizoen 07/08 en ben nu 2 seizoenen verder en ik zit nu in de eredivisie, er zijn nu 18 wedstrijden gespeelt en ik sta nu 1e ste :X

ben helaas wel uitgeschakelt in de amstel cup, door helmond nota bene, maar in de Uefa cup ben ik wel door de groepsfase heen en moet ik nog tegen studgart om verder te gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen een speler uit het originele team behouden heb en nu ik de UEFA cup zit levert dat wel wat problemen op; 4 spelers uit eigen jeugd en 8 spelers van de nl nationaliteit :/ en die had ik maar nauwelijks :'(

Het probleem is denk ik dat er best wel veel speler naar de GGD willen komen, vooral veel goede spelers uit colombia en argentinie, en ik zie errrrggggg veel brazilianen in de GGD en in de Eredivisie.

Dat er veel spelers naar AGOVV willen komen "Rosenberg" in mijn game. Komt misschien doordat ik ook manager van Holland ben en het EK heb gewonnen, en mijn reputatie vrij hoog is.

En nu ik in de UEFA cup speel willen er ook veel meer spelers komen bv Herschi zat bij middelsboro en kwam naar AGOVV met reden het spelen in een europese competitie.

misschien moet de reputatie van de GGD naar beneden worden gesteld, om het wat realistiser te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
orionpax schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:05[/message]:
Zou het misschien komen doordat je in aanvallende situaties met 5 man voorin staat. Waardoor de balans uit je elftal is. Die pijltjes zijn geen looplijnen, maar wijzen de plaats aan waar de speler staat met balbezit.
Ze staan daar omdat ik relatief trage wingers heb. Zonder pijl halen ze de achterlijn niet op tijd. In het january-window komt er een snelle winger bij en volgende zomer is mijn verhuurde winger (ook een snelle jongen) ook weer terug. Balans lijkt me niet het probleem. Voor mijn gevoel staan de poppetjes goed als ik een match in 2D kijk. Er vallen geen grote gaten tussen de linie's.
King Nothing schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:40:
[...]

Ik heb passing style op "direct" en tempo "quick", als je slow speelt heeft de tegenstander meer tijd om de bal af te pakken, als je passing op direct zet icm de hoge snelheid kan de tegenstandert amper aan de bal komen (moet je wel goede spelerts voor hebben uiteraard :P ).
Ik zal het vanavond eens proberen met een hoger tempo en een andere passing. Ik denk dat de opbouw te traag is waardoor ik wel kansen krijg maar weinig vrije schietkansen omdat de verdediging al op haar plek staat voordat ik gevaarlijk kan worden.
Peter_o schreef op maandag 20 maart 2006 @ 23:55:
Herrera heeft vooral defensieve taken. Bij balbezit hangt hij nog steeds rond de middencirkel en alleen bij dode spelmomenten komt hij mee naar voren om met het hoofd te scoren.
Mijn buitenspelers raken ook redelijk snel vermoeid. Op links roteer ik dan ook veel. De man op rechts speelt ook weleens als AMC. Mijn andere MR is wat defensiever ingesteld en hij heeft een fantastische conditie. Ik speel ook maar 1 wedstrijd per week dus echt veel problemen met fitness heb ik niet.
Mijn AMC hoeft defensief helemaal niks te doen. Ik heb daar een 40-jarige speler staan met geweldige attributes (alleen zijn pace is nogal laag daarom mag hij voorin blijven hangen en met pass-jes strooien) en een topmentaliteit (personality: Iron Willed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat 5 man in de aanval teveel is lijkt me onzin. Ik speel altijd 3-4-3 met 2 AMC's, 2 vleugelspitsen en 1 centrale spits. En dat gaat ook prima.

2 DMC's is wel een uitkomst als je erg aanvallend speelt, dat haalt de counter er meestal uit, die doorgaans altijd door het midden loopt. Ik heb daar gewoon een verdediger voor weggehaald en een extra AMC die zich vaak laat zakken bij balbezit om het spel te verdelen (perfect voor die 40-jarige AMC). Dan een extra AMC met de pijl naar voren die als een soort stormram speelt en als het goed is enorm veel scoort.

En als je vleugels al tegen de achterlijn staan, hoeven ze ook niet teveel te rennen. :)
Dan genereer je enorm veel druk op de helft van je tegenstander. Maar aan de andere kant moet je wel goede en vooral snelle verdedigers hebben, met een 2-mans DMC blok, gaat de tegenstander ook vaak voor de lange bal naar voren, dus een kopsterke DC is ook wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:07:
Om maar even te reageren op het niveau van de GGD

Ik kwam in het 2e jaar bij AGOVV seizoen 07/08 en ben nu 2 seizoenen verder en ik zit nu in de eredivisie, er zijn nu 18 wedstrijden gespeelt en ik sta nu 1e ste :X

ben helaas wel uitgeschakelt in de amstel cup, door helmond nota bene, maar in de Uefa cup ben ik wel door de groepsfase heen en moet ik nog tegen studgart om verder te gaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen een speler uit het originele team behouden heb en nu ik de UEFA cup zit levert dat wel wat problemen op; 4 spelers uit eigen jeugd en 8 spelers van de nl nationaliteit :/ en die had ik maar nauwelijks :'(

Het probleem is denk ik dat er best wel veel speler naar de GGD willen komen, vooral veel goede spelers uit colombia en argentinie, en ik zie errrrggggg veel brazilianen in de GGD en in de Eredivisie.

Dat er veel spelers naar AGOVV willen komen "Rosenberg" in mijn game. Komt misschien doordat ik ook manager van Holland ben en het EK heb gewonnen, en mijn reputatie vrij hoog is.

En nu ik in de UEFA cup speel willen er ook veel meer spelers komen bv Herschi zat bij middelsboro en kwam naar AGOVV met reden het spelen in een europese competitie.

misschien moet de reputatie van de GGD naar beneden worden gesteld, om het wat realistiser te houden?
Nu snap ik waarom er wel spelers van de ggd naar de Oostenrijkse Bundesliga willen komen en die uit de eredivisie niet (zelfs niet als ze reserve zijn!) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Vijf man in de aanval betekent vijf man in de verdediging, het meest voorkomende scenario dacht ik :).

Als je een verschrikkelijk goede aanval hebt, kun je kiezen voor zes achterin en vier voorin. Als je een ontzettend fit elftal hebt met harde werkers, kun je mbv pijltjes met zeven man verdedigen en vijf man aanvallen, zoals ik doe met Chelsea :P

http://img87.imageshack.us/img87/6043/032120061303244rn.jpg

Met zijn allen aanvallen en met zijn allen verdedigen :P Heb je dus wel fitte en hardwerkende spelers voor nodig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Even een vraag aan de lui die in Engeland spelen.
Hebben jullie ook van die idioot lage toeschouwersaantallen bij de bekerwedstrijden? Dat je bij de LDV Vans cup en de League Cup lage aantallen hebt kan ik mee leven, maar come on, 3e ronde FA Cup en 339 toeschouwers? |:(

/edit
4e ronde: 273 toeschouwers :(

/edit 2:

Ik kan na 30 wedstrijden al niet meer als laatste eindigen :D Sta blijkbaar al 49 punten los van de nr laatst.
Ja, ik sta ondertussen 1e, 4 punten los van Oldham en Wolves.

[ Voor 32% gewijzigd door King Nothing op 22-03-2006 00:31 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:59:
Even een vraag aan de lui die in Engeland spelen.
Hebben jullie ook van die idioot lage toeschouwersaantallen bij de bekerwedstrijden? Dat je bij de LDV Vans cup en de League Cup lage aantallen hebt kan ik mee leven, maar come on, 3e ronde FA Cup en 339 toeschouwers? |:(

etc etc
Ook in de Oostenrijkse Bundesliga lage toeschouwers aantallen, kan met niet voorstellen dat daar maar 577 man komt toch zijn dat de cijfers die gegenereerd worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In Griekenland ook erg laag, had gemiddeld altijd tussen de 800-1000 toeschouwers, en dat voor de hoogste divisie... alleen tegen ploegen als AEK, PAOK etc was het iets hoger, maar vaak ook niet veel meer dan 1500-1700 mensen ofzo....

In Cup-wedstrijden was ik al blij als ik 300-350 mensen had, maar < 200 was ook niet ongebruikelijk...

[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 22-03-2006 08:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn stadion (UralMash) zit bijna altijd vol in competitie wedstrijden, zo'n 9500 toeschouwers. Bij bekerwedstrijden zitten over het algemeen 2000-3000 toeschouwers.

Ik zal trouwens eens kijken of ik nog een screenshot kan maken waarbij mijn tegenstander in 5 minuten 3 penalties miste...:D...je moet toch de uitslagen kunnen terugzien?...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah ja zeg, ik denk ik zal eens kijken of Ural Yekaterinburg een mooie website heeft, en ja hoor, alles staat erop...tot en met spelersfoto's aan toe. Kan ik de foto's zelf toevoegen aan FM2006? Dat zou helemaal de bom zijn...

Ik zie echt de spelers die ook in mijn eigen team staan...lachen zeg...:D

Het is wel in het Russisch (en retetraag):

http://www.fc-ural.ru/team/squad/squad.htm

Logo:

Afbeeldingslocatie: http://www.fc-ural.ru/pictures/logo/uralbig.gif

en er is zelfs een clublied...die zal ik vanavond eens beluisteren...:D

en dit zit bij mij op de tribune...lol:

Afbeeldingslocatie: http://www.fc-ural.ru/pictures/foto/fans/fansector.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Peter_o het logo in de SP is gejat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Medemanagers,

Na een lange tijd ben ik maar weer eens begonnen met FM 2006. Het leek me wel leuk om een klein clubje uit de Engelse Conference North, Hinckley United, naar hogere sferen te begeleiden.

Het 1e seizoen verliep als een droom. De verwachtingen waren een plek in de middenmoot. Na het aantrekken van 5 !! spelers op free transfer en 1 op huurbasis, loopt het lekker binnen het team. Vooral m'n aanval doet het enorm goed; Steve McGlinchey (ST/AMR), een 20 jarige Schot, die loopt ongeveer 1 op 1. Een andere speler die ik aangetrokken heb, Jacques Williams (AMC) is een meester in het geven van steekpassjes en was zelf ook goed voor 17 goals in het eerste seizoen.

In de verdediging ook twee jonkies; ene Davis en ene Devany. Vooral die Devany is prachtig! (20 marking, 20 heading en een enorme stamina en hoge scores voor positioning en strength.)
Ze geven heel weinig weg.

Resultaten na het 1e jaar:
- compleet nieuwe staff (1 asst. mgr, 5 coaches, 1 physio) met hoge ratings
- 10 spelers gekocht, 6 verkocht (+/- 50k winst)
- 1 speler gehuurd.
- 4e ronde FA Cup tegen Arsenal eruit (ja, wel gelijk met 6-0)
- FA Trophy gewonnen
- Promotie (1e in competitie)
- Club positief saldo van €1,500,000

Die spits van mij trekt enorme belangstelling. Ik heb heb voor noppes gehaald, en nu is ie al €350,000 waard.

Anyway, later post ik wel wat screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En dat in je allereerste game? Of heb je ook nog wat games gedraaid om het onder de knie te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-08 10:36
Heb het maar weer eens geinstalleerd.Na een lange tijd
Ik speel met ajax, en moest voor de JC schaal tegen psv spelen.
En ja je raad het al Huntelaar eerste wedstrijd 4 doelpunten _/-\o_
5-3 gewonnen naar verlening en huntelaar schoot in 90ste minuut de 3-3 erin en in de verlening in 5 minuten nog is ff 2 doelpunten.
Heb nu 3 wedstrijden gespeeld en heeft toch al 6 doelpunten gemaakt, dus dat beloofd wat :)

Alleen zoek nog goede middenvelders, want vind dat het ajax middenveld niet super is, voor centrale middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feedo schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:31:
Alleen zoek nog goede middenvelders, want vind dat het ajax middenveld niet super is, voor centrale middenvelder.
Sneijder is heel goed hoor _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
feedo schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:31:
Heb het maar weer eens geinstalleerd.Na een lange tijd
Ik speel met ajax, en moest voor de JC schaal tegen psv spelen.
En ja je raad het al Huntelaar eerste wedstrijd 4 doelpunten _/-\o_
5-3 gewonnen naar verlening en huntelaar schoot in 90ste minuut de 3-3 erin en in de verlening in 5 minuten nog is ff 2 doelpunten.
Heb nu 3 wedstrijden gespeeld en heeft toch al 6 doelpunten gemaakt, dus dat beloofd wat :)

spoiler:
Blondel AM LC
Sivok DM
Guarin DM MRC

>:)

[ Voor 131% gewijzigd door JanW op 23-03-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

500e wedstrijd als manager van Harrogate 8) En het is nog een bekerfinale ook :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Welke? FA Cup? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

LDV Vans Trophy.

En nog gewonnen ook :o

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik schatte je iets te hoog in dus ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Korte samenvatting seizoen 2017/18:

2e geworden :( Hele tijd 1e gestaan tot de laatste 4 wedstrijden. Moest aantreden tegen de nrs 22, 23 en 24 en als laatste de nr 7.

4 punten gehaald :( Gewonnen van de nr 7 en een gelijkspel tegen een ander. Kostte me dus het kampioenschap :( terwijl de onderste 4 al vast stonden na 40 wedstrijden (ja, na 40 al).
FA Cup: 5e ronde, uit bij Sheffield Utd verloren.
League Cup: 1e ronde, uit bij Sheffield Wednesday verloren
LDV Vans Trophy dus gewonnen /o\

Screens komen vrijdag of zaterdag wel :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Sparta - Ajax 0-5
5 vrije trappen van wesley sneijder, alle 5 erin :) ik zat echt zo te kijken van wtf _/-\o_
Huntelaar 3 wedstrijden 6 doelpunten
Sneijder 5 wedstrijden 7 doelpunten

Hij is dus goed ja ;) alleen bedoelde de breedte van het middenveld.
Blondel is net gekocht door schalke dus :'(
Ben ook met Alexander Farnerud en Kim Kallstrom bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, gaat lekker dan!...:D

Ik ben intussen druk bezig om een facekit te maken voor mijn team...Ik heb de foto's en de programma's, alleen werkt 1 programma niet...lol..FMGenie geeft een DLL error...lekker is dat, nog even verder zoeken dus...

Ik heb intussen ook wat extraatjes gedownload van sortitoutsi.com, daar staan echt leuke dingen tussen!

Hopelijk heb ik van het weekend nog wat tijd om een beetje te spelen...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 18:47:
En dat in je allereerste game? Of heb je ook nog wat games gedraaid om het onder de knie te krijgen??
Nee, ik heb het spelletje al vaker gespeeld, maar ik ben maar weer eens begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, hehe.. eindelijk voor elkaar, Er is nu ook een facepack voor Ural Eketarinburg...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

feedo schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:15:
[...]

Sparta - Ajax 0-5
5 vrije trappen van wesley sneijder, alle 5 erin :) ik zat echt zo te kijken van wtf _/-\o_
Huntelaar 3 wedstrijden 6 doelpunten
Sneijder 5 wedstrijden 7 doelpunten

Hij is dus goed ja ;) alleen bedoelde de breedte van het middenveld.
Blondel is net gekocht door schalke dus :'(
Ben ook met Alexander Farnerud en Kim Kallstrom bezig. :)
Speel je het echte Ajax systeem ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:35:
[...]
Speel je het echte Ajax systeem ofzo?
Ja, ik speel 4-3-3 variant
En tegen tegenstanders van klasse barcelona en psv o.a soort 4-5-1 variant.
4-2-2-1-1
Sneijder 12 wedstrijden 10 goals
Huntelaar 11 wedstrijden 13 goals
_/-\o_
En sneijder speelt gewoon als MC.
Huntelaar is bij mij te vergelijken zoals die nu speelt, zo scherp als een mes haha :)
Maduro, Emanuelson, Vermalen doen het ook goed.
Staat eerste competitie na 7 wedstrijden en sta al 5 punten voor op nummer 2 :D
Dus gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Humor op het SI forum :(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/71c3ae190f59f9942ed51dd4be4268c7/full.jpg

O-)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Eigen schuld. Heb je de beker met opzet gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, daar zijn we weer met FC Kharkiv, seizoen 2010/2011 is afgelopen.

Qua transfers is het vrij rustig gebleven: alleen een DL (Kurilov), DC/DM (Zayets) en een extra keeper (Tchernysh) kwamen het team versterken, terwijl er slechts enkele jeugd-spelers werden verkocht.

In de Cup ging het super. Kwam vrij eenvoudig tot de halve finale, waar ik tegen een laaggeplaatst team moest. Uit werd er helaas met 0-1 verloren, thuis met wel met 1-0 gewonnen. De penalty-shootout eindigde in 5-4, dus ik mocht door naar de finale! Hier versloeg ik Vorskla (divisie hoger), met 2-1. De eerste prijs die ik met deze club pak!! En meteen goed voor UEFA-Cup voetbal dus :)

In de competitie ging het zo mogelijk nog veel en veel beter. Het team was erg stabiel, en ik denk dat het onderstaande plaatje wel genoeg zegt:

Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/7401/fck121xo.th.jpg

Eindelijk promotie, na 4 seizoenen ertegenaan te hikken! Nu volgend jaar me in de hoogste divisie zien te handhaven....

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/7067/fck139ll.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/2276/fck144po.th.jpg

Beste speler qua stats _O_

Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/130/fck158nz.th.jpg

Topscorer: _O_

Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/803/fck161ek.th.jpg

---

In de tweede game begon ik dus met Ethnikos Asteras, en de Holland U21's.

Om met de laatste te beginnen: in de groepsfase van het WK haalde ik welgeteld 1 punt, een gelijkspel tegen Griekenland. Ik werd dus ontslagen.... maar kon meteen bij Canada weer aan de gang, dit keer met het echte team. Ik kon vrijwel meteen aan de gang in de CONCACAF Gold Cup. De voorspellingen waren dat ik de groepsfase (met Mexico en Puerto Rico) niet eens zou overleven... nou, dat werd dus een finaleplaats, na o.a. een bloedstollende halve finale tegen de VS (2-1 winst). In de finale moest ik tegen Brazilië en dat was net ff te veel gevraagd: 3-1 verloren.

Met Ethnikos Asteras liep het op zich wel goed, stond aardig in de subtop. Op een gegeven moment kwam Málaga met een erg leuk offer, leuk team enzo. Er werd wel gemeld dat er wat schulden waren en dus geen transferbudget, maar ok.Ik heb dat offer dus accepted.

Pas toen kwam ik erachter dat die 'wat schulden' in feite 'Bankruptcy (Receivership)' betekende |:(

Om kort te gaan: bijna 15 miljoen euro schuld, wagebudget van 304K, maar wages zaten op 380K etc etc.

Eerst maar eens een hoop overbodige spelers gedumped dus. Ik zit iig nu nog 8K boven budget, en de schuld is gekrompen tot ongeveer 7 miljoen euro.

In de Copa del Rey lag men er al uit, dus daar heb ik niets te melden.

In de competitie stond men lang 17e, maar het ging al vrij snel een stuk beter gelukkig. Volgend jaar wil ik iig serieus om de promotieplaatsen mee gaan doen.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/3946/mal18fb.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/473/mal21zn.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img45.imageshack.us/img45/5899/mal35tj.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/7972/mal41bx.th.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Benotti schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:13:
[...]

Eigen schuld. Heb je de beker met opzet gewonnen?
Nee.
Elke ronde een zut reserves opgesteld. Alleen in de finale maar m'n beste team gebruikt. Als je dan toch in een finale staat wil je winnen ook tenslotte :)

De ban is niet echt trouwens ;) Wel een betere ondertitel dan het standaard "amateur" eigenlijk :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
King Nothing schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:59:
[...]

Nee.
Als je dan toch in een finale staat wil je winnen ook tenslotte :)
Meestal gaat het dan juist fout. Wet van Murphy en zo :+ Ik had gewoon mijn reservers weer opgesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Had ook penalties nodig :)

Even wat screens nog trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/99a61be6a856307b719475cfd7da67b7/full.jpg

Eindstand L1 2017/2018 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a4f5bc7f08eaeb1d977b04928faee359/thumb.jpg

Selectie 2017/2018.

Ben vergeten screens te maken van de topscorer en beste speler :o

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8bef03d786b0975740331a293343e4a6/thumb.jpg

500e wedstrijd als manager van Harrogate.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kampioenschap op 1 punt missen + hetzelfde doelsaldo :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Heb 1 probleem met dit spel.
Hij slaat 2 instellingen niet op.
Als ik op euro zet zet die hem steeds weer op thaise bath
En hij slaat het spel elke dag op kan ik ook niet veranderen stelt die steeds weer terug

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Je gebruikt een crack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 11:41:
[...]

Het kampioenschap op 1 punt missen + hetzelfde doelsaldo :o
Klopt, laatste 4 wedstrijden hebben we de titel laten liggen, toen was de promotie echter al binnen en dus vond ik de titel niet meer zo belangrijk ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:10:
[...]

Klopt, laatste 4 wedstrijden hebben we de titel laten liggen, toen was de promotie echter al binnen en dus vond ik de titel niet meer zo belangrijk ;)
Een studiegenoot van mij zou op zo'n moment de laatste paar wedstrijden over spelen en de titel winnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ben nu ook al een tijdje bezig met FM06, zit nu in seizoen 2010/2011 met FC Emmen, draai in de middenmoot van de eredivisie mee, en ben daar eigenlijk wel tevreden mee.
Was eigenlijk op zoek naar wat patches en updates, maar volgens mij werkt de ftp die in dit topic genoemd is niet echt. Ik vind het ook een beetje vreemde link/ip-adres. Iemand enig idee wat ik daar fout mee doe, of wat er mis mee is?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
BM schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:53:
Ben nu ook al een tijdje bezig met FM06, zit nu in seizoen 2010/2011 met FC Emmen, draai in de middenmoot van de eredivisie mee, en ben daar eigenlijk wel tevreden mee.
Was eigenlijk op zoek naar wat patches en updates, maar volgens mij werkt de ftp die in dit topic genoemd is niet echt. Ik vind het ook een beetje vreemde link/ip-adres. Iemand enig idee wat ik daar fout mee doe, of wat er mis mee is?
Waarschijnlijk heeft ie die FTP opgezet thuis en heeft ie het nou weer afgesloten. De patches updates zijn te vinden op thedugout.net en sortitoutsi.net. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik snap iets niet. Er is net geloot voor de Copa Libertadores en er doen alleen maar clubs uit de 2e divisie mee voor Uruguay 8)7. Ik weet namelijk bijna zeker dat Defensor Sporting, Nacional en Rocha Copa Libertadores spelen en die ploegen spelen allemaal in de hoogste divisie. Nu doen er dus 3 flutclubs mee die alles met 6-0 ofzo verliezen. Misschien gaat het volgend seizoen wel goed.

http://www.conmebol.com/c...er.jsp?id=58385&slangab=S
Staan de qualifiers. Hier kan ik dus niet tegen.

[ Voor 15% gewijzigd door PirE op 26-03-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
No cd ja, niks mis mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
feedo schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:37:
[...]

No cd ja, niks mis mee toch?
Ik geef alleen de reden van je probleem aan, dat vroeg je toch? Oplossing lijkt me simpel, geen crack gebruiken, maar de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op heterdaad betrapt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Is niks mis mee als je het orginele spel maar hebt. Ik gebruik ook mini images. cd staat gewoon rustig opgeborgen in de kast. Krassen komen er zo niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ep0ss schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:04:
[...]

Waarschijnlijk heeft ie die FTP opgezet thuis en heeft ie het nou weer afgesloten. De patches updates zijn te vinden op thedugout.net en sortitoutsi.net. :Y)
Helemaal juist. Als je wilt kan ik het account weer activeren zodat je de patches kan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
DenniZ schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:05:
[...]

Helemaal juist. Als je wilt kan ik het account weer activeren zodat je de patches kan downloaden :)
Heb nu een no-wait patch, real-name patch geinstalleerd. Als je denkt dat ik onmisbare dingen mis mag je het laten weten, maar verder hoeft je voor mij niet per se de ftp weer aan te zetten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 13:52:
[...]

Een studiegenoot van mij zou op zo'n moment de laatste paar wedstrijden over spelen en de titel winnen :/
Mjah, ik vond het wel kut om zo de titel nog te verspelen uiteraard en ja, ik heb m'n team ook 3x flink afgebrand, hielp alleen geen donder :P

Overspelen deed ik vroeger met 00/01 toen ik nog editors gebruikte enzo :O

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:24:
[...]

Mjah, ik vond het wel kut om zo de titel nog te verspelen uiteraard en ja, ik heb m'n team ook 3x flink afgebrand, hielp alleen geen donder :P

Overspelen deed ik vroeger met 00/01 toen ik nog editors gebruikte enzo :O
Overspelen is fout, dat geeft toch geen voldoening, het zal altijd een smet zijn op later succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:49:
[...]

Overspelen is fout, dat geeft toch geen voldoening, het zal altijd een smet zijn op later succes.
Editors net zo :)

:?

Harrogate 1e in de Championship na 9 wedstrijden 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door King Nothing op 26-03-2006 22:16 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Het enige dat je hoeft te doen om direct in het menu te zijn na het opstarten van het spel, is de volgende map te verwijderen: "Football Manager 2006\data\graphics\logos"

Werkt perfect :) Had ik eerder achter moeten komen zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, een week op wintersport en er is alweer een nieuw deel! Heb nu geen tijd om alles terug te lezen (vanaf pag 33 dl3 geloof ik). Ik heb net weer m'n laptop aangezet en m'n laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld, binnenkort een verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Wtf...

1/3e deel van het seizoen gespeeld en Harrogate doet weer vrolijk mee om de titel 8)7

/edit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ec6aba2ea0785ef3212a9c7eac5ebf68/full.jpg

:D 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door King Nothing op 27-03-2006 00:52 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Ik ben ook een tijd geleden begonnen met FM 2006, jaren geleden was ik vrij verslaafd aan de CM series.

Ik was mijn seizoen begonnen met AZ, na 20 wedstrijden werd ik ontslagen, hierna kon ik bij Twente aan de slag, zij stonden laatste, ik kon niet voorkomen om niet te degraderen.

Dus aan de slag in de eerste divisie, wat zitten rommelen met tactieken, via Dug Out heb ik 4-3-3 van Sandman gebruikt en deze later in het seizoen wat aangepast om 4-4-2 te spelen.

Het tactiek verhaal is veel uitgebreider dan vroeger en het was de bedoeling om te promoveren, maar aangezien ik 0,0 ervaring had met de tactieken heb ik er een gedownload, dit ook om het een en ander te bestuderen.

Voor zover, alles is goed verlopen, ik moet nog 3 wedstrijden spelen maar ben al kampioen.
Maar ik zit met -8,0 miljoen euro schuld nu.

Nu wat vragen.
Hoeveel geld krijg je bij het promoveren,
Is er een mogelijkheid om te worden ontslagen ?, of komt er een financiele injectie om niet failliet te worden verklaard.

Optie is om N'Kufo te verkopen in de zomerstop.
Maar dan ben ik mijn "Superspits" kwijt.

Ik heb een aantal "talenten" weten te strikken, 2 U21 franse spelers.
En ene Cardenas AML, 17 jaar, welke nu stats heeft van een topper en zeer regelmatig scoort.

Voorts heb ik spelers aangekocht, waarvan ik niet weet of het wat word, namen:

Tim Nijsen VR
Tim Nelemans S
Tommy Hoiland S
Pontus Sogerstrom VC

Danny Wintjes DM
Digard VM

en nog twee spelers waarvan ik de naam even niet weet (zit ff op mijn werk),

Gemiddelde leeftijd van mijn team is 24, en dat zal volgend seizoen lager zijn, omdat 4 spelers weggaan, welke gemiddeld 28 zijn nu.

Dus is er potentie om volgend jaar niet te degraderen, of moet ik nog een spits kopen aangezien N'kufo misschien weg moet en ook al 31 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn eerste seizoen in de premier league van Rusland met Ural Yekatrinburg gaat het niet eens zo slecht, ik verlies niet alles!...:p. De doelstelling is niet degraderen, dus hopelijk gaat dat wel lukken. Na 16 wedstrijden sta ik 12e. (nummer 15 en 16 degraderen) Niet iets om over naar huis te schrijven, maar goed, ik ben nog steeds met hetzelfde team als waarmee ik in de 1e divisie kampioen ben geworden, Ik kan bijna geen spelers kopen, want iedereen ziet Ural yekaterinburg als een "step down"...:(..Ik heb tijdens de transfer periode wat spelers een aanbod gedaan om transfervrij te komen blijken ze allemaal te komen, en het zijn allemaal keepers (3 stuks..lol) Ik zocht toen een keeper vandaar...maar goed, het is een redelijk goede keep, en 2 talentjes(hoop ik) van 17.

Mijn huidige keeper heeft een aanbod gehad (1,5 mln! nieuw clubrecord...:) )) en gaat waarschijnlijk weg...:(( dus 1 van de nieuwelingen moet de nieuwe keeper worden...:))

Ik speel wel spectaculaire wedstrijden (ik heb de topscorer in de competitie (12 doelpunten) ) maar verlies toch vaker dan dat ik win...lol...naja, als ik maar niet degradeer,..Ik blijf proberen om spelers te kopen die een aanwinst kunnen zijn. Ik vind dat wel een van de leuke onderdelen van het manager, de competities afstruinen naar goede spelers..:)

Alleen een vreemd ding, als ik een talent uit brazilie wil halen krijg ik de melding "Ural is not allowed to offer a contract to players under 18 from brasil" ..of iets in die geest...jammer dat dat niet mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik kan bijna geen spelers kopen, want iedereen ziet Ural yekaterinburg als een "step down"
Is niet zozeer een probleem van die club, maar van het Russische voetbal in het algemeen. In FM05 speelde ik een tijdje met CSKA Moskou, toch niet de minste, sterker nog, zelfs internationaal best goed bekend. Maar praktisch niemand wilde komen. Wel opvallend was overigens dat Zuid-Amerikaanse en Afrikaanse spelers makkelijker te halen waren dan Europese...

Je kan ook eens proberen om spelers on loan te halen, dat wil over het algemeen nog wel lukken.
Alleen een vreemd ding, als ik een talent uit brazilie wil halen krijg ik de melding "Ural is not allowed to offer a contract to players under 18 from brasil" ..of iets in die geest...jammer dat dat niet mag...
Is volgens mij geen Russische regel, maar een Braziliaanse. Ik heb dat ook wel eens gehad met andere clubs in andere landen namelijk

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

wildhagen schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:19:
Is volgens mij geen Russische regel, maar een Braziliaanse. Ik heb dat ook wel eens gehad met andere clubs in andere landen namelijk
Klopt, volgens mij mag je maar in een paar landen spelers van onder de 18 uit Brazilië halen, vziw is Portugal er daar één van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt ook wel logisch dat je geen 16 jarigen mag halen. Tis alleen zo jammer, op het moment dat ze 18 zijn kan ik ze niet meer betalen...:/ (en willen ze ook niet meer). Ik heb vorig jaar wel een 18 jarige chileen gekocht, en dat is wel echt een goede voetballer (Gerardo Cortes M RCL). Ik weet nou alleen niet meer waar ik hem vandaan heb...

tnx for the tip!...Ik zal eens kijken of ik iemand on loan kan halen, en wie weet vind ie het dan zo leuk dat ie wil blijven...:D

dat het dan moeilijk is voor russische clubs om goede buitenlandse spelers te halen, maakt het dan wel weer zo mooi als je europees wat zou kunnen winnen...niet dat ik dat al kan doen, maar dat is mijn ultieme doel...de championsleague winnen...:D...misschien ergens in 2020 ofzo...:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:03:

dat het dan moeilijk is voor russische clubs om goede buitenlandse spelers te halen, maakt het dan wel weer zo mooi als je europees wat zou kunnen winnen...niet dat ik dat al kan doen, maar dat is mijn ultieme doel...de championsleague winnen...:D...misschien ergens in 2020 ofzo...:)
West-europeanen kan je vergeten. Die komen echt nooit naar Rusland toe. Spelers uit voormalige Oostbloklanden willen nog weleens komen en Zuid-amerikanen en afrikanen voetballen echt overal.

tip: Spelers met meer dan 10 internationale caps tellen niet mee als buitenlander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nou wat ik nu heb 8)7

Abramovich heeft besloten dat er meer spelers moeten komen en heeft nu op eigen houtje Chivu aangekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

DenniZ schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:53:
Nou wat ik nu heb 8)7

Abramovich heeft besloten dat er meer spelers moeten komen en heeft nu op eigen houtje Chivu aangekocht :D
Hehe... tja moet je ook luisteren naar je grote baas he :P Na dat ik ronaldino en adriano had gekocht hield hij wel zijn mondje dicht :P

[ Voor 12% gewijzigd door Dark4ever op 27-03-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 14:33

hilgo

Clear your mind of can't.

Mijn 3e seizoen bij Emmen is voorbij en het ging boven verwachting.
Allereerst het Europese gebeuren: Voor het eerst de poulfase van de EUFA cup gehaald en, geheel tegen de verwachting in, ook nog door gekomen. Daarna tegen Newcastle, thuis met 2-1 verloren en uit met 3-3 gelijk gespeeld.. heel jammer, de 3-3 kwam in de 89e minuut. En aangezien elk nadeel een voordeel heeft: ik kon me nu geheel richten op de competitie en de gatorade cup.
De competitie ging redelijk maar ik kwam pas echt op stoom nadat het Europese avontuur afgelopen was; 3 wedstrijden in 7 dagen is best vermoeiend met een smalle selectie. Na de winterstop nog enigzins mee gestreden voor het kampioenschap maar de media geloofde er meer in dan ik. Uiteindelijk zijn we 3e geworden, in mijn ogen een puike prestatie (directe plaatsing voor Europees voetbal was mijn doelstelling voor dit seizoen).
Dan de slagroom op de taart: de gatorade cup. Ook dit jaar ging het weer meer dan goed in de beker en voor de 3e keer op rij haalde Emmen de finale. Na 2 jaar de finale verliezen van Ajax moesten we het nu opnemen tegen Feyenoord. En een spannende wedstrijd werd het.. 4-3 voor Emmen en de 1e prijs van deze game is binnen :D
En bij praatjes horen plaatjes dus...

Totaal overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/135/emmen012yt.th.jpg

Competitie verloop & stand:
Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/6041/emmen036bs.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/1921/emmen063ga.th.jpg

De finale van de beker:
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/6986/emmen021er.th.jpg

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/4092/emmen047gb.th.jpg

Mijn beste speler (heel veel clubs willen hem, ik ben bang dat ik hem kwijt ga raken :/):
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/1715/emmen050kv.th.jpg

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
hilgo schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:52:

Mijn beste speler (heel veel clubs willen hem, ik ben bang dat ik hem kwijt ga raken :/):
[afbeelding]
Goede speler, alleen een beetje een mietje (Bravery - 1). :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 14:33

hilgo

Clear your mind of can't.

Zamorano schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:09:
[...]

Goede speler, alleen een beetje een mietje (Bravery - 1). :7
Hij speelt super dus wel of geen mietje maakt me geen fluit uit ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal zijn spelers met één lage stat toch erg goed. Bij mij hadden m'n meeste spitsen 3 of 4 voor determination en de rest redelijk (9, 10) met de belangrijke stats hoog (16, 17) en ze scoorden dus amper. :( Heb voor volgend seizoen nu 3 nieuwe spitsen aangetrokken met ook een fatsoenlijke determination. De rest is nog jong, kijken of dat zich nog wil ontwikkelen en een paar staan op de transfer-list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

dark4ever schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:07:
[...]

Hehe... tja moet je ook luisteren naar je grote baas he :P Na dat ik ronaldino en adriano had gekocht hield hij wel zijn mondje dicht :P
Euh tja dacht dat ik hem wel gerust gesteld had na het aantrekken van Messi en Ronaldo :*)
Kuyt doet het trouwens verschrikkelijk goed bij mij, 37 wedstrijden 31 goals en 10 assists _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ach, als je Messi en Ronaldo hebt gehaald mag je blij zijn met Chivu! Je hoort ook vaak dat er dan gewoon nog een paar spitsen aangetrokken worden. Mag je proberen om Gudjohnsen, Drogba, Ronaldo, Tevez, Ronaldinho, Adriano en Torres tevreden te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Huntelaar wereld spits
Me eerste seizoen en ben er nog mee bezig is pas 22 februari ben benieuwd wat zijn eindsaldo wordt hehe :)
30 wedstrijden 34 doelpunten :) staat die nu op
Moet zoiezo zeggen dat heel veel speler bij mij goed ontwikkelen en echt goed spelen, heb alleen 2 keer van barcelona verloren, 3-2 en 1-0 beetje pech, door blunder van me keeper :(
Stekelenburd, emanuelson, vermaelen, maduro, huntelaar.
Alleen babel valt me jammer genoeg wat tegen.
En heb alexander farnerud gekocht, die gast bloeit helemaal op, speelt echt de sterren van de hemel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

feedo schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:53:
Huntelaar wereld spits
Me eerste seizoen en ben er nog mee bezig is pas 22 februari ben benieuwd wat zijn eindsaldo wordt hehe :)
30 wedstrijden 34 doelpunten :) staat die nu op
Moet zoiezo zeggen dat heel veel speler bij mij goed ontwikkelen en echt goed spelen, heb alleen 2 keer van barcelona verloren, 3-2 en 1-0 beetje pech, door blunder van me keeper :(
Stekelenburd, emanuelson, vermaelen, maduro, huntelaar.
Alleen babel valt me jammer genoeg wat tegen.
En heb alexander farnerud gekocht, die gast bloeit helemaal op, speelt echt de sterren van de hemel :*)
Ja maar dat is de NL competitie he, daar krijgen je spitsen geen tegenstand ;)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.