Bij Karpaty kreeg ik ze van Oleg Luznhy
. CM-god van heel wat jaren terug
.
Die kans zit er dan wel in jaBen.Hahlen schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:22:
Cruijff, das fijn ja...
Heb je net een mega-belangrijke wedstrijd verloren, krijg je zo'n opmerking van "Ja, ze hadden ook één keer meer moeten scoren dan de tegenstander, dan hadden ze wel gewonnen".
Dan gooi je toch gelijk je PC het raam uit?
Ik ga nu weer door met mijn ajax game, es kijken hoe ik het er af breng tot aan de winterstop. Tot nu toe gaat het nog erg goed...
Verwijderd
haha, geniaalBen.Hahlen schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:22:
Cruijff, das fijn ja...
Heb je net een mega-belangrijke wedstrijd verloren, krijg je zo'n opmerking van "Ja, ze hadden ook één keer meer moeten scoren dan de tegenstander, dan hadden ze wel gewonnen".
Dan gooi je toch gelijk je PC het raam uit?
Inmiddels tegen Chelsea om de Europese Supercup gespeeld, maar helaas verloren met 2-1. En ik had toch een partij kansen maar Cech hield zo'n beetje alles tegen, ik was door de media ook uitgeroepen dat het een nogal vertekende uitslag was, kortom ik ben dus eingelijk de morele winnaar. Helaas koop je daar niks voor
Verwijderd
Het is niet te geloven probeer je voor het volgende seizoen spelers naar Fortuna Sittard te halen, maar je krijgt zelfs bij spelers van Willem II U21 een nee. Die gozer zijn contract loopt af en mag blij zijn nog betaald voetbal mag spelen.
Ok moet hem gelijk geven dat ik ook niet naar een team zou willen dat zo slecht draait. Want het is niet te geloven wat ik ook probeer met mijn opstelling de doelpunten vliegen me om de oren. Het maakt werkelijk niet uit of ik nou met 5 of 4 verdedigers speel. Zelfs als ik mijn team ultra defensief instel loopt de tegenstander dwars door de verdediging. Na 28 wedstrijden is het doelsaldo 17-58 en met 12 punten stijd onderaan.
Financieel gaat het eigenlijk net zo slecht. Bij het verlengen van contracten van spelers word er al gesproken dat sommige spelers weg moeten om de ondergang van de club te voorkomen.
.......
Terwijl ik dit bericht zit te typen zie ik net op mijn andere scherm dat ik de laan uit ben gestuurd niet zo gek kijkend naar het resultaat. Gelijk gesoliciteerd bij MVV die ook net hun trainer ontslaan.
Ok moet hem gelijk geven dat ik ook niet naar een team zou willen dat zo slecht draait. Want het is niet te geloven wat ik ook probeer met mijn opstelling de doelpunten vliegen me om de oren. Het maakt werkelijk niet uit of ik nou met 5 of 4 verdedigers speel. Zelfs als ik mijn team ultra defensief instel loopt de tegenstander dwars door de verdediging. Na 28 wedstrijden is het doelsaldo 17-58 en met 12 punten stijd onderaan.
Financieel gaat het eigenlijk net zo slecht. Bij het verlengen van contracten van spelers word er al gesproken dat sommige spelers weg moeten om de ondergang van de club te voorkomen.
.......
Terwijl ik dit bericht zit te typen zie ik net op mijn andere scherm dat ik de laan uit ben gestuurd niet zo gek kijkend naar het resultaat. Gelijk gesoliciteerd bij MVV die ook net hun trainer ontslaan.
Tsjone jonge.... krijg ik een bod van Roma en eentje van Milan voor Fred. Roma bood 35 miljoen. Milan 41 miljoen (deel ineens, deel in termijnen). Ik wil Fred op zich niet kwijt en zit al ruim in mijn geld, dus ik denk "ik ga eens tot het gaatje". Ik vraag 12 miljoen ineens, 58 miljoen (is het maximum) over 24 maanden en nog eens 10 miljoen na 20 goals.
Milan trok zich terug.
Roma accepteerde...
Da's lekker. 80 miljoen euro voor 1 speler. Klein probleempje: ik weet niet wie ik voor dat geld zou moeten halen en ik heb er weinig aan als het straks als dividend wordt uitgekeerd aan de aandeelhouders (sowieso al de reden waarom ik voor een gespreide betaling koos).
Nou ja, ik denk dat ik maar accepteer. Ik heb een paar gruwelijk talentvolle spitsen lopen in mijn jeugd die er ook op los schieten en de andere spits - Kuijt - verkeert nog steeds in bloedvorm (dit seizoen tot nu toe: 24 wedstrijden, 27 goals, 14 assists, average rating 8.58).
/edit - Fred heb ik inderdaad verkocht. Les voor de toekomst: het transferbudget ging van 9 naar 50 miljoen. Het volle pont komt er dus niet in een keer bij. Ik vermoed dat van de uitbetaling over twee jaar, alleen het deel over de eerste 12 maanden direct beschikbaar komt als transfer budget. Dus 12 + de helft van 58 miljoen = 12+29 = ca. 41 miljoen erbij.
Die 50 miljoen zit nu trouwens maar te rotten in de kas. Heb de player search er nog eens op nageslagen maar er zijn nou niet echt spelers waar ik warm van wordt.
Milan trok zich terug.
Roma accepteerde...
Da's lekker. 80 miljoen euro voor 1 speler. Klein probleempje: ik weet niet wie ik voor dat geld zou moeten halen en ik heb er weinig aan als het straks als dividend wordt uitgekeerd aan de aandeelhouders (sowieso al de reden waarom ik voor een gespreide betaling koos).
Nou ja, ik denk dat ik maar accepteer. Ik heb een paar gruwelijk talentvolle spitsen lopen in mijn jeugd die er ook op los schieten en de andere spits - Kuijt - verkeert nog steeds in bloedvorm (dit seizoen tot nu toe: 24 wedstrijden, 27 goals, 14 assists, average rating 8.58).
/edit - Fred heb ik inderdaad verkocht. Les voor de toekomst: het transferbudget ging van 9 naar 50 miljoen. Het volle pont komt er dus niet in een keer bij. Ik vermoed dat van de uitbetaling over twee jaar, alleen het deel over de eerste 12 maanden direct beschikbaar komt als transfer budget. Dus 12 + de helft van 58 miljoen = 12+29 = ca. 41 miljoen erbij.
Die 50 miljoen zit nu trouwens maar te rotten in de kas. Heb de player search er nog eens op nageslagen maar er zijn nou niet echt spelers waar ik warm van wordt.
[ Voor 26% gewijzigd door Anders op 22-04-2006 01:18 ]
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Verwijderd
Ik ben weer bezig met m'n Darlington game in de Premiership maar het blijft huilen met de pet op. Eerst de replay van de FA Cup tegen Cheltenham (L2), nadat ik thuis 2-0 uit handen gaf, kwam ik ook uit op 2-0 voor. En na 90min stond het weer 2-2. In de verlenging scoor ik gelukkig 2x waardoor we toch nog afgetekend winnen. Met meer als 10 schoten op doel tegen 3 mag dat ook wel.... Helaas viel mijn goedjenieuwe doelman Scott Carson (overbodig bij Liverpool) uit met een blessure waardoor ik nu mijn 3e doelman moet opstellen. En doordat ik spelers eruit aan het pleuren ben, vanwege de resultaten en een overvolle selectie, was dat tot even daarvoor m'n 5e doelman uit de U18.... Balen.
Daarna uit tegen Fulham, ik kom snel op 1-0, voor rust nog 1-1, in de tweede helft 4-1 voor Fulham en diep in blessure tijd kom ik nog op 4-2 en 4-3. Het is allemaal zo kansloos. Strakke passes zitten er niet bij. Allemaal van die lullige halfzachte boogballetjes door de lucht waarbij al m'n spelers de bal vervolgens moeten (door)koppen naar... niemand en dus weer balverlies. Ik mag blij zijn als ik straks niet ga degraderen terwijl ik na 8 wedstrijden nog 5e stond, nu dus 15e na dik 20 wedstrijden. K*t.
Ik ben maar genokt met mijn baan als bondscoach van Egypte. Misschien dat de malaise er mee samenhangt. Egypte speelde trouwens ook consequent als een slappe handdoek dus het is geen ramp. Ik kreeg overigens nadat ik geresigned had, het verzoek van de Egyptische bond of ik toch niet wilde blijven.
Heb het maar niet gedaan.
Net van Liverpool gewonnen.
2-1 thuis in de return voor de League Cup. Ok, uit was dus al 4-0 nederlaag, maar wel een opsteker! En daarna kwam dit bericht:

Ze staan 15e en zitten financiëel erg sterk. Ik heb 'm met pijn in het hart afgewezen. Eerst Darlington Europa inkrijgen.
Daarna uit tegen Fulham, ik kom snel op 1-0, voor rust nog 1-1, in de tweede helft 4-1 voor Fulham en diep in blessure tijd kom ik nog op 4-2 en 4-3. Het is allemaal zo kansloos. Strakke passes zitten er niet bij. Allemaal van die lullige halfzachte boogballetjes door de lucht waarbij al m'n spelers de bal vervolgens moeten (door)koppen naar... niemand en dus weer balverlies. Ik mag blij zijn als ik straks niet ga degraderen terwijl ik na 8 wedstrijden nog 5e stond, nu dus 15e na dik 20 wedstrijden. K*t.
Ik ben maar genokt met mijn baan als bondscoach van Egypte. Misschien dat de malaise er mee samenhangt. Egypte speelde trouwens ook consequent als een slappe handdoek dus het is geen ramp. Ik kreeg overigens nadat ik geresigned had, het verzoek van de Egyptische bond of ik toch niet wilde blijven.
Net van Liverpool gewonnen.

Ze staan 15e en zitten financiëel erg sterk. Ik heb 'm met pijn in het hart afgewezen. Eerst Darlington Europa inkrijgen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 01:53 ]
Goeie spits(en)Anders schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 00:14:
Tsjone jonge.... krijg ik een bod van Roma en eentje van Milan voor Fred. Roma bood 35 miljoen. Milan 41 miljoen (deel ineens, deel in termijnen). Ik wil Fred op zich niet kwijt en zit al ruim in mijn geld, dus ik denk "ik ga eens tot het gaatje". Ik vraag 12 miljoen ineens, 58 miljoen (is het maximum) over 24 maanden en nog eens 10 miljoen na 20 goals.
Milan trok zich terug.
Roma accepteerde...
spoiler:
Kerlon AM/FC, club weet ik zo niet meer
Pazzini SC
Iaquinta SC, udinese
Pazzini SC
Iaquinta SC, udinese
Deze hebben bij mij aan de lopende band gescoord en vervolgens veel geld opgeleverd...
Ja, maar het is inmiddels 2010 en die spelers zitten allemaal al jaren bij de Inters, ManU's en Barca's.
Maar goed, transferperiode is voorbij, ik ga de gok nemen. Kuijt zet vooralsnog zijn absurde bloedvorm door (8 goals erbij in 3 wedstrijden) dus dat geeft wat meer zekerheid voorin. Ik heb 3 van m'n beste jeugdspitsen uitgeleend (hun ontwikkeling gaat me uiteindelijk toch boven het resultaat van dit seizoen, kampioen worden we zeer waarschijnlijk toch wel) en ga het de rest van het seizoen doen met de beroemde Eddie J., Enzo S en mijn overige regens Papini, Kamden en Sassanelli.
Maar goed, transferperiode is voorbij, ik ga de gok nemen. Kuijt zet vooralsnog zijn absurde bloedvorm door (8 goals erbij in 3 wedstrijden) dus dat geeft wat meer zekerheid voorin. Ik heb 3 van m'n beste jeugdspitsen uitgeleend (hun ontwikkeling gaat me uiteindelijk toch boven het resultaat van dit seizoen, kampioen worden we zeer waarschijnlijk toch wel) en ga het de rest van het seizoen doen met de beroemde Eddie J., Enzo S en mijn overige regens Papini, Kamden en Sassanelli.
Het kon het niet nalaten om dit klinkende resultaat te posten. Het was een belangrijke wedstrijd voor beide teams. Chelsea moest winnen om in het spoor van Arsenal te blijven en ik wilde minimaal een punt halen uit deze wedstrijd.

Sta je met 0-3 voor en dan wordt je genaaid door de AI die mijn beste speler een rode kaart aansmeert om Chel$ea terug te krijgen in de wedstrijd maar gelukkig heb ik Jeremie Aliadiere.
Hij bereidde de 2-4 van Reid voor met een geweldige solo van eigen helft, speelde de Chelsea-verdedigers uit en legde daarna breed op de meegekomen Reid die simpel intikte. Hij maakte zelf de 2-5 met een verwoestend schot van 20 meter
.
Laatste minuten was echt nagelbijten met Chelsea vol op de aanval. Robben, Julio Baptista, Joe Cole, Fernando Torres, Frank Lampard en Carlos Tevez liepen allemaal op mijn helft en de 2 fouten van mijn defensie werden direct afgestraft, maar het was niet genoeg en de 3 punten gaan naar Northwich
.

Sta je met 0-3 voor en dan wordt je genaaid door de AI die mijn beste speler een rode kaart aansmeert om Chel$ea terug te krijgen in de wedstrijd maar gelukkig heb ik Jeremie Aliadiere.
Hij bereidde de 2-4 van Reid voor met een geweldige solo van eigen helft, speelde de Chelsea-verdedigers uit en legde daarna breed op de meegekomen Reid die simpel intikte. Hij maakte zelf de 2-5 met een verwoestend schot van 20 meter
Laatste minuten was echt nagelbijten met Chelsea vol op de aanval. Robben, Julio Baptista, Joe Cole, Fernando Torres, Frank Lampard en Carlos Tevez liepen allemaal op mijn helft en de 2 fouten van mijn defensie werden direct afgestraft, maar het was niet genoeg en de 3 punten gaan naar Northwich
Verwijderd
Ik ben dus gestopt als bondscoach van Egypte en het begint meteen beter te lopen bij Darlington. Na de 2-1 winst op Liverpool moest ik daarna uit tegen Man Utd voor de 4e ronde FA Cup. Ik kom vrij snel 2-0 achter maar nadat ik twee man op van Nistelrooij had gezet ben ik teruggekomen tot 2-2. Dus een replay thuis. 
Is het bekend dat een bondscoach/clubcoach-combi problemen op kan leveren? Er werd namelijk wel gezegd bij mijn aanstelling dat het maar de vraag is of beide banen te combineren zijn.
Is het bekend dat een bondscoach/clubcoach-combi problemen op kan leveren? Er werd namelijk wel gezegd bij mijn aanstelling dat het maar de vraag is of beide banen te combineren zijn.
Dat zeggen ze altijd, is meer een standaard-berichtje.Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:49:
Ik ben dus gestopt als bondscoach van Egypte en het begint meteen beter te lopen bij Darlington. Na de 2-1 winst op Liverpool moest ik daarna uit tegen Man Utd voor de 4e ronde FA Cup. Ik kom vrij snel 2-0 achter maar nadat ik twee man op van Nistelrooij had gezet ben ik teruggekomen tot 2-2. Dus een replay thuis.
Verwijderd
Nee je moet de schuld niet aan anderen geven, das de makkelijkste weg kiezen heVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:49:
Ik heb er zelf nog nooit last van gehad (ben in FM06 2x bondscoach geweest van een land)
Verwijderd
Ja, ik weet dat dat berichtje vaker gegeven wordt. Maar of het nu ook echt gevolgen kan hebben? Ik ga wel eens afwachten hoe het verder loopt. Het is wel typisch dat ik best lekker draaide in de competitie totdat ik bondscoach van Egypte werd en boel in elkaar donderde. Vervolgens stop ik en win ik van Liverpool en speel gelijk tegen Man Utd. En ik was daarvoor door hen al een paar x compleet weggespeeld.
Weet iemand hoe je een BeNeLiga competitie kan maken?
Lijkt me wel leuk om Ajax Anderlecht en Brugge te vernederen.
Het even geduurd omdat ik tussendoor wat heb lopen experimenteren met nieuwe tactieken e.d. maar het is er uiteindelijk toch van gekomen, ik heb weer een seizoen Northwich afgerond.
Northwich Victoria Seizoen 2010/2011
De euforie na het behalen van promotie naar het voetbal-walhalla was nog nauwelijks bedaard toen ik tijdens de huldiging werd aangesproken door een dronken voorzitter die mij 6000 extra zitplaatsen beloofde. Een en ander werd snel bezegeld met een contract wat opgesteld werd op de achterkant van een bierviltje. Helaas zijn de clubgelden ook gebruikt om de aankoop van de nieuwe boot van de voorzitter te financieren.
Er is ook flink geinvesteerd op de selectie op Premiership peil te krijgen en aan het einde van de transferperiode had ik een erg uitgebalanceerde selectie die als doel had het ontlopen van degradatie.
Cups 2010/2011
De club moet ergens geld uit halen en de Cup-toernooien zijn daar erg geschikt voor. Ik heb ze dan ook behoorlijk serieus genomen en gelukkig heeft dat ook geholpen.
Carling Cup:
Sportief en financieel een geweldig succes, met als hoogtepunt een geweldig spannende dubbele ontmoeting met Chelsea in de halve finale. Northwich won nipt en mocht naar Wembley om de finale te spelen tegen Wigan (Championship)
Eindstand: Northwich - Wigan 3-0
1x Crouch, 2x Hume
FA Cup:
3e ronde: Northwich - Everton (PRM) 4-2
4e ronde: Leicester (CH) - Northwich 1-2
5e ronde: Northwich - Nott. Forest (PRM) 3-1
6e ronde: West Brom (PRM) - Northwich 1-6
semi's: Chelsea - Northwich 2-1
Je kan niet elke keer van Chelsea winnen. Ik heb dit seizoen 5x tegen Chelsea gespeeld met wisselend resultaat maar het waren 5 bloedstollende wedstrijden.
Final: Chelsea - Man. Utd 3-3 (Chelsea w.n.s.)
League 2010/2011
De doelstelling is gehaald. Northwich speelt ook volgend seizoen in de Premier League en dat was het belangrijkste. En met het winnen van de Carling Cup was ik ook al vroeg verzekerd van een europees debuut. Chelsea en Arsenal hadden lang evenveel punten tot de 33e speelronde. Chelsea verloor met 5-4 van Northwich en dat was uiteindelijk de wedstrijd waarin Chelsea de titel verloor.

De 3e plaats betekend ook nog eens dat ik Champion's League (voorronde) mag spelen. Het hele seizoen verliep perfect. Ik begon sterk en ik heb eigenlijk alleen verloren van de concurrenten (Arsenal (2x), Liverpool, Tottenham) en natuurlijk een keer van angstgegner Ipswich. Gelukkig zijn ze op de laatste speeldag nog gedegradeerd, doordat Everton won van het al gedegradeerde Burnley. Ik heb de Everton manager nog lopen praisen en dat deed de spelers van Everton blijkbaar goed.
Chelsea heeft zijn 1e Champion's league trofee binnen na een 1-0 overwinning op Manchester United.
Selectie 2010/2011

Met 14 nieuwe aankopen lijkt het team niet meer op dat van vorig seizoen. Zo'n beetje alle spelers hebben een geweldig seizoen gespeeld en dat blijkt ook wel aan de vele "Wanted" icoontjes bij mijn beste spelers.
Ik vrees dan ook dat spelers als Andy Reid en Jermaine Jenas onhoudbaar zijn. Beide staan in de belangstelling van Arsenal, Liverpool en Man. Utd. Maar ik zal ze niet zomaar laten gaan.
Beste speler (av. rating):

Gehaald als vervanger van Brian Hughes en hij moest voor de voorzetten vanaf links zorgen. Dat is aardig gelukt met 20 assists (een nieuw clubrecord). Geweldige speler.
De spitsen:
Als 2e en 3e geeindigd in de topscorer's ranglijst
. Who needs Fernando Torres
. Henry was 1 en Torres 4e.

Een fantastisch seizoen met als beloning het winnen van English Footballer of the Year Award. Hij is het aanspeelpunt en doet dat zo goed, ik heb nog geen gelijke kunnen vinden en ik ben hard op zoek naar een goede backup. Geweldige spits in mijn systeem.

Had dit seizoen heel veel briljante momenten en heel weinig offdays. Zijn attributes zijn niet echt geweldig, maar hij schopt ze er wel in en doet dat vanuit elke positie. Staat ook altijd op de goede positie.
Volgend seizoen
Er zullen zeker wat spelers vertrekken en ik wil nog een extra linkermiddenvelder aantrekken. Ik heb wat speler gescout en hoop dat ze willen komen als ze doorhebben dat Northwich volgend seizoen Europees speelt.
Ik wil ook 2 jonge spitsen een kans geven (allebei regens). Ik heb 1 van de 2 al een kans gegeven in de laatste 2 wedstrijden van het seizoen en hij scoorde gelijk 2 goals. Dat kan dus een grote worden. De andere, Neil Carr, wordt nog steeds gezien als de nieuwe Michael Owen en ik ga hem ook een kans geven. Zijn attributes zien er veelbelovend uit.
Ik ben ook nog druk op zoek naar een nieuwe keeper. Mijn huidige eerste keeper heeft dan wel een goed seizoen gehad, maar ik wil toch een vervanger aantrekken.
En ik blijf alleen bij Northwich als ik dit seizoen de Premier League win. Het wordt toch wel tijd voor een nieuwe uitdaging en veel meer kan ik niet meer bereiken met dit Northwich.
edit: Het stadion wordt wederom uitgebreid. Dit keer met 9000. Totale capaciteit is straks 27000.
Northwich Victoria Seizoen 2010/2011
De euforie na het behalen van promotie naar het voetbal-walhalla was nog nauwelijks bedaard toen ik tijdens de huldiging werd aangesproken door een dronken voorzitter die mij 6000 extra zitplaatsen beloofde. Een en ander werd snel bezegeld met een contract wat opgesteld werd op de achterkant van een bierviltje. Helaas zijn de clubgelden ook gebruikt om de aankoop van de nieuwe boot van de voorzitter te financieren.
Er is ook flink geinvesteerd op de selectie op Premiership peil te krijgen en aan het einde van de transferperiode had ik een erg uitgebalanceerde selectie die als doel had het ontlopen van degradatie.
Cups 2010/2011
De club moet ergens geld uit halen en de Cup-toernooien zijn daar erg geschikt voor. Ik heb ze dan ook behoorlijk serieus genomen en gelukkig heeft dat ook geholpen.
Carling Cup:
Sportief en financieel een geweldig succes, met als hoogtepunt een geweldig spannende dubbele ontmoeting met Chelsea in de halve finale. Northwich won nipt en mocht naar Wembley om de finale te spelen tegen Wigan (Championship)
Eindstand: Northwich - Wigan 3-0
1x Crouch, 2x Hume
FA Cup:
3e ronde: Northwich - Everton (PRM) 4-2
4e ronde: Leicester (CH) - Northwich 1-2
5e ronde: Northwich - Nott. Forest (PRM) 3-1
6e ronde: West Brom (PRM) - Northwich 1-6
semi's: Chelsea - Northwich 2-1
Je kan niet elke keer van Chelsea winnen. Ik heb dit seizoen 5x tegen Chelsea gespeeld met wisselend resultaat maar het waren 5 bloedstollende wedstrijden.
Final: Chelsea - Man. Utd 3-3 (Chelsea w.n.s.)
League 2010/2011
De doelstelling is gehaald. Northwich speelt ook volgend seizoen in de Premier League en dat was het belangrijkste. En met het winnen van de Carling Cup was ik ook al vroeg verzekerd van een europees debuut. Chelsea en Arsenal hadden lang evenveel punten tot de 33e speelronde. Chelsea verloor met 5-4 van Northwich en dat was uiteindelijk de wedstrijd waarin Chelsea de titel verloor.

De 3e plaats betekend ook nog eens dat ik Champion's League (voorronde) mag spelen. Het hele seizoen verliep perfect. Ik begon sterk en ik heb eigenlijk alleen verloren van de concurrenten (Arsenal (2x), Liverpool, Tottenham) en natuurlijk een keer van angstgegner Ipswich. Gelukkig zijn ze op de laatste speeldag nog gedegradeerd, doordat Everton won van het al gedegradeerde Burnley. Ik heb de Everton manager nog lopen praisen en dat deed de spelers van Everton blijkbaar goed.
Chelsea heeft zijn 1e Champion's league trofee binnen na een 1-0 overwinning op Manchester United.
Selectie 2010/2011

Met 14 nieuwe aankopen lijkt het team niet meer op dat van vorig seizoen. Zo'n beetje alle spelers hebben een geweldig seizoen gespeeld en dat blijkt ook wel aan de vele "Wanted" icoontjes bij mijn beste spelers.
Ik vrees dan ook dat spelers als Andy Reid en Jermaine Jenas onhoudbaar zijn. Beide staan in de belangstelling van Arsenal, Liverpool en Man. Utd. Maar ik zal ze niet zomaar laten gaan.
Beste speler (av. rating):

Gehaald als vervanger van Brian Hughes en hij moest voor de voorzetten vanaf links zorgen. Dat is aardig gelukt met 20 assists (een nieuw clubrecord). Geweldige speler.
De spitsen:
Als 2e en 3e geeindigd in de topscorer's ranglijst

Een fantastisch seizoen met als beloning het winnen van English Footballer of the Year Award. Hij is het aanspeelpunt en doet dat zo goed, ik heb nog geen gelijke kunnen vinden en ik ben hard op zoek naar een goede backup. Geweldige spits in mijn systeem.

Had dit seizoen heel veel briljante momenten en heel weinig offdays. Zijn attributes zijn niet echt geweldig, maar hij schopt ze er wel in en doet dat vanuit elke positie. Staat ook altijd op de goede positie.
Volgend seizoen
Er zullen zeker wat spelers vertrekken en ik wil nog een extra linkermiddenvelder aantrekken. Ik heb wat speler gescout en hoop dat ze willen komen als ze doorhebben dat Northwich volgend seizoen Europees speelt.
Ik wil ook 2 jonge spitsen een kans geven (allebei regens). Ik heb 1 van de 2 al een kans gegeven in de laatste 2 wedstrijden van het seizoen en hij scoorde gelijk 2 goals. Dat kan dus een grote worden. De andere, Neil Carr, wordt nog steeds gezien als de nieuwe Michael Owen en ik ga hem ook een kans geven. Zijn attributes zien er veelbelovend uit.
Ik ben ook nog druk op zoek naar een nieuwe keeper. Mijn huidige eerste keeper heeft dan wel een goed seizoen gehad, maar ik wil toch een vervanger aantrekken.
En ik blijf alleen bij Northwich als ik dit seizoen de Premier League win. Het wordt toch wel tijd voor een nieuwe uitdaging en veel meer kan ik niet meer bereiken met dit Northwich.
edit: Het stadion wordt wederom uitgebreid. Dit keer met 9000. Totale capaciteit is straks 27000.
Yup, heb ik ook een keer bijna gehaald: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/holl1.JPG (en dat was ik idd wel
)
Maar het kan nog erger: http://homepage.ntlworld....rjrt/holland19Andorr0.JPG (komt van het SI-forum)
Maar het kan nog erger: http://homepage.ntlworld....rjrt/holland19Andorr0.JPG (komt van het SI-forum)

Virussen? Scan ze hier!
Geen woorden.. Goeiendag... Zo vaak scoren in één wedsrtijd. 5x door 1 speler staat nog steeds tops bij mij en 11-0 Biggest win. Echt
als je dat voor elkaar krijgt!!
Juventus (nr 3) - Siena 2-3 
Siena - Ascoli (nr 20) 0-1
Parma (nr 2) - Siena 0-4
Chievo (nr 13) - Siena 2-1
Das' best irritant als je gewoon in dezelfde opstelling speelt en de spelers verneuken het tegen de "kleine" teams. Als we nou gewoon puntjes pakken tegen dat soort teams hoeven we ook niet te vrezen voor degradatie.
Parma (nr 2) - Siena 0-4

Das' best irritant als je gewoon in dezelfde opstelling speelt en de spelers verneuken het tegen de "kleine" teams. Als we nou gewoon puntjes pakken tegen dat soort teams hoeven we ook niet te vrezen voor degradatie.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Jij hebt niet vaak in Italie gespeeld ofwel?King Nothing schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 22:29:
Juventus (nr 3) - Siena 2-3
Parma (nr 2) - Siena 0-4
Nee, voor het eerst in m'n hele CM/FM geschiedenis
Beste vrind wette dat
Zijn er hier nog FM fans die dit spel op de xbox360 al hebben gespeeld?Ik krijg hem binnekort en ben erg beniewd
de laatste manager die ik speelde was Cm3 op de pc...lang geleden dus
\o/
http://img172.imageshack.us/img172/859/042320060117571eg.jpg
En zojuist voor de derde keer op rij met 2-1 gewonnen (Frankrijk, Italie en Duitsland) waarbij Collins John alle 6 goals maakte. Ik sta nu in de finale tegen Engeland (die ik een jaar geleden heb verlaten voor Nederland, nadat ik nog wel eerst de Conferedations Cup had gewonnen
Verwijderd
haha fucking greatBenotti schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:20:
[...]
\o/
http://img172.imageshack.us/img172/859/042320060117571eg.jpg
En zojuist voor de derde keer op rij met 2-1 gewonnen (Frankrijk, Italie en Duitsland) waarbij Collins John alle 6 goals maakte. Ik sta nu in de finale tegen Engeland (die ik een jaar geleden heb verlaten voor Nederland, nadat ik nog wel eerst de Conferedations Cup had gewonnen)
Collins John, das wel leip. Wat is de Nederlandse selectie ten tijden van 2010?
Siena is iig veilig, gaat de laatste wedstrijden verrekte lekker
Net tegen Cagliari met 0-3 achter na een kwartier
Tactiek wat aanvallender gezet en teruggekomen tot 2-3 bij rust. Team "encourage" gedaan, vlak na rust, penalty en rood voor tegenstandert, 3-3 \o/ Uiteraard een counter van Cagliari en 3-4, in de 88e minuut 4-4 gescoord en in de 91ste 5-4
Jammer dat de laatste 2 wedstrijden weer tegen sterke tegenstanders zijn (Lazio uit, Inter thuis) anders kon ik misschien wel Europees voetbal halen
Oh ja, Harrogate is gedegradeerd

Jammer dat de laatste 2 wedstrijden weer tegen sterke tegenstanders zijn (Lazio uit, Inter thuis) anders kon ik misschien wel Europees voetbal halen
Oh ja, Harrogate is gedegradeerd
Beste vrind wette dat
http://img172.imageshack....874/042320060123584bl.jpg
En de titelverdediger ontkroond!
http://img172.imageshack....121/042320060126355an.jpg
Wel gemazzeld though
http://img172.imageshack....228/042320060128245ys.jpg
En de titelverdediger ontkroond!
http://img172.imageshack....121/042320060126355an.jpg
Wel gemazzeld though
http://img172.imageshack....228/042320060128245ys.jpg
[ Voor 22% gewijzigd door Benotti op 23-04-2006 01:28 ]
Verwijderd
Toffe selectie hoor
Die Mark van de Boomgaart oid die speelt irl nu bij Sevilla
Een oud klasgenote (vorig jaar nog) heeft hem gestrikt en woont nu met hem in Sevilla
Dat mens is verdomme 19 en zit al gebakken, alhoewel of dat levendje nou zo leuk is
Verwijderd
Ach kom op, lekker realistisch. Seedorf in Oranje. Makaay speelde zeker ook mee?wildhagen schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:04:
Yup, heb ik ook een keer bijna gehaald: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/holl1.JPG (en dat was ik idd wel)
Lazio kwam 1-0 voor met hun 1e schot op doel en dat was de 6e keer op rij dat deze keeper direct een bal doorliet dus ik heb hem maar eens gewisseld. Scoor de 1-1 en uit pure vreugde blesseert de reservekeeper zich maar
Leuk, geen keeper meer. Tactiek aangepast en in de 45e minuut scoren we 2x om met 1-3 de rust in te gaan. Vlak na rust scoort Lazio 2-3 en ik verwachtte de comeback en de nederlaag....

/edit
Inter ook nog even verslagen met 1-0 (lekker Italiaans, scoren en dan ultra-defensief gaan spelen
) en zo eindigen we het seizoen als 9e. 'k Zal later vandaag wat screens posten aight.
/edit 2
Wij gaan Europa in \o/ 9e plaats betekent Intertoto

Leuk, geen keeper meer. Tactiek aangepast en in de 45e minuut scoren we 2x om met 1-3 de rust in te gaan. Vlak na rust scoort Lazio 2-3 en ik verwachtte de comeback en de nederlaag....

/edit
Inter ook nog even verslagen met 1-0 (lekker Italiaans, scoren en dan ultra-defensief gaan spelen
/edit 2
[ Voor 20% gewijzigd door King Nothing op 23-04-2006 02:59 ]
Beste vrind wette dat
Relaxed, succes!!King Nothing schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:59:
Wel naatje, Italie wint het fairplay klassement van de UEFA en dus mag de hoogstgeeindigde club zonder Europees voetbal de UEFA Cup in... Dat is dus Atalanta die 10e werden 

De selectie.

Beste speler en topscoorder. Ook nog verkozen tot speler van het jaar in de Serie A

Eindstand Serie A 2021/2022
'k Zal in de zomer m'n team links en rechts wat gaan versterken wat ik denk niet dat we nog een keer zo mee kunnen doen in het linkerrijtje. Qua inkomsten zit ik wel goed, stadion kan 40.000 man in en er komen meer dan 31.000 gemiddeld. 1 Miljoen inkomen per wedstrijd ongeveer 
Nu eerst even het WK 2022 spelen. Australie naar de 2e ronde loodsen?

De selectie.

Beste speler en topscoorder. Ook nog verkozen tot speler van het jaar in de Serie A

Eindstand Serie A 2021/2022
Beste vrind wette dat
Dat is zeker lullig.Je zou denken dat dan de qualifiers opschuiven zodat je i.p.v. Intertoto gelijk Uefa Cp speelt. Er zijn trouwens weinig verrassingen in Italie qua nieuwe clubs. Ik mis alleen Napoli voor de rest zitten alle grote jongens nog in de Serie A.King Nothing schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:08:
Wel naatje, Italie wint het fairplay klassement van de UEFA en dus mag de hoogstgeeindigde club zonder Europees voetbal de UEFA Cup in... Dat is dus Atalanta die 10e werden
[afbeelding]
De selectie.
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindstand Serie A 2021/2022'k Zal in de zomer m'n team links en rechts wat gaan versterken wat ik denk niet dat we nog een keer zo mee kunnen doen in het linkerrijtje. Qua inkomsten zit ik wel goed, stadion kan 40.000 man in en er komen meer dan 31.000 gemiddeld. 1 Miljoen inkomen per wedstrijd ongeveer
Ik ben (eindelijk) gearriveerd bij de winterstop. Het is tot nu toe werkelijk een heeeeerlijk seizoen. Kan er eigenlijk niet bij, zo lekker dat het gaat. Om even een indruk te geven van zo'n heerlijke wedsrtijd; 4de in de Beker tegen Heerenveen;

Ik voelde de bui al hangen, maar dit keer was dat onterecht.
Verder ging het in de competitie en in Europa ook heerlijk. Ik heb denk ik de taktiek gevonden voor ajax en het mooie is dat het ook nog 4-3-3 is, waar ik zelf nooit een grote fan van ben geweest.
Hieronder nog 2 screens 1 van alle uitslagen tot nu toe en 1 van het home scherm, waarop altijd een paar leuke stats staan.

De rode cijfers die te zien zijn komen door 2 aankopen. Die waren behoorlijk aan de prijzige kant, maar leveren wel goed werk.
De winterstop is op dit moment bezig en er is 1 speler bij mij vertrokken; een verdediger: Miranda. Real Madrid kwam met al een leuk bod: 40 miljoen + 35% van de next sale, en dit heb ik verhoogd naar 53 miljoen en 40% next sale. Van de 53 miljoen wordt 29 meteen overgemaakt en de andere 24 over 12 maanden. Miranda was wel een vaste waarde in het team, maar Pelligrini neemt zijn positie nu over en met groot succes, want in de afgelopen wedstrijden heb ik hem vaak laten spelen en hij heeft al 10x gescoord (waarvan 6 pennels, maar toch). Verder denk ik niet dat er veel spelers weggaan, want er moeten zakken met geld binnenkomen voordat ik ze weg laat gaan. Op dit moment is mijn Linker Forward ook echt weer goed bezig, de laatste 5 wedsrtijden een 10.
Hieronder nog een screen van mijn selectie; voor de mensen die geen spelers voor de toekomst willen zien, don't click...

Ik ga weer vrolijk door en hoop dat dit seizoen zich zo doortrekt! Tot dan....

Ik voelde de bui al hangen, maar dit keer was dat onterecht.
Verder ging het in de competitie en in Europa ook heerlijk. Ik heb denk ik de taktiek gevonden voor ajax en het mooie is dat het ook nog 4-3-3 is, waar ik zelf nooit een grote fan van ben geweest.
Hieronder nog 2 screens 1 van alle uitslagen tot nu toe en 1 van het home scherm, waarop altijd een paar leuke stats staan.

De rode cijfers die te zien zijn komen door 2 aankopen. Die waren behoorlijk aan de prijzige kant, maar leveren wel goed werk.
De winterstop is op dit moment bezig en er is 1 speler bij mij vertrokken; een verdediger: Miranda. Real Madrid kwam met al een leuk bod: 40 miljoen + 35% van de next sale, en dit heb ik verhoogd naar 53 miljoen en 40% next sale. Van de 53 miljoen wordt 29 meteen overgemaakt en de andere 24 over 12 maanden. Miranda was wel een vaste waarde in het team, maar Pelligrini neemt zijn positie nu over en met groot succes, want in de afgelopen wedstrijden heb ik hem vaak laten spelen en hij heeft al 10x gescoord (waarvan 6 pennels, maar toch). Verder denk ik niet dat er veel spelers weggaan, want er moeten zakken met geld binnenkomen voordat ik ze weg laat gaan. Op dit moment is mijn Linker Forward ook echt weer goed bezig, de laatste 5 wedsrtijden een 10.
Hieronder nog een screen van mijn selectie; voor de mensen die geen spelers voor de toekomst willen zien, don't click...

Ik ga weer vrolijk door en hoop dat dit seizoen zich zo doortrekt! Tot dan....
Fantastisch. Je eindigt in je 1e seizoen in de Premier League als 3e en de supporters verwachten dat ik komend seizoen de titel wel even pak. Wat een realisme
. De voorzitter wil ook nog een big-name aantrekken en de titel. Ik heb dus mijn eigen Roman, alleen heeft deze geen geld
.
Een club die het moet hebben van afgeschreven talenten en rejects van andere clubs met een transferbudget van maar liefst 6 mln. GBP
voor dit seizoen. En daar moet ik dus 3 spelers van halen. Een spits, een linkermiddenveld en een centrale verdediger. Maar ik blijf realistisch en heb dan ook interesse getoond in Fernando Torres, Arjen Robben en John Terry. Nu nog even afwachten of ze willen komen
.
Harrogate zoekt nog een manager trouwens, misschien is dat wat voor mij
. Anders stap ik wel een niveau omlaag. Sheff Utd. is ook een leuke club en de manager staat op insecure. Ik heb nu toch wel spijt van mijn besluit om de aanbieding van Celtic te weigeren
.

Een club die het moet hebben van afgeschreven talenten en rejects van andere clubs met een transferbudget van maar liefst 6 mln. GBP
Harrogate zoekt nog een manager trouwens, misschien is dat wat voor mij
WC 2022...
Aussie - Ukraine 1-1
Chile - Aussie 1-0 (89th or so)
Poofs - Aussies - 2-2.
Out in groupstage. Germany won the title.
Geen eens zin om te vertalen.
Aussie - Ukraine 1-1
Chile - Aussie 1-0 (89th or so)
Poofs - Aussies - 2-2.
Out in groupstage. Germany won the title.
Geen eens zin om te vertalen.
Beste vrind wette dat
Verwijderd
En wéér winst op Liverpool! 2-0 thuis voor de competitie.
Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat het bondscoach zijn wel nadelige effecten kan hebben in de game.
Intertoto:
2e ronde: Siena - Sarajevo 2-2 en 3-0
3e ronde: Siena - Inverness 4-1 en 5-0
halve finale: Siena - Cracovia 4-0 en 7-0
Toen begon de voorronde van de Italiaanse beker. Siena - iets.. 1-0... heel veel moeite terwijl dezelfde spelers 4 dagen ervoor Cracovia met 7-0 wegvaagden.
En dat had weerslag op het team: finale Intertoto, 1e wedstrijd, Siena - Villareal 3-4
Dan weer die kutbeker, alweer tegen een flutteam... 1-1
Schoten on target 9-1. Verloren na penalties (8-9
) en toen was de moraal compleet naar de tyfus. Sindsdien geen fatsoenlijke pot meer gespeeld. Return tegen Villareal kansloos verloren en in de competitie 1 puntje gepakt so far.
2e ronde: Siena - Sarajevo 2-2 en 3-0
3e ronde: Siena - Inverness 4-1 en 5-0
halve finale: Siena - Cracovia 4-0 en 7-0
Toen begon de voorronde van de Italiaanse beker. Siena - iets.. 1-0... heel veel moeite terwijl dezelfde spelers 4 dagen ervoor Cracovia met 7-0 wegvaagden.
En dat had weerslag op het team: finale Intertoto, 1e wedstrijd, Siena - Villareal 3-4
Dan weer die kutbeker, alweer tegen een flutteam... 1-1

Beste vrind wette dat
Echte clubliefde bestaat gelukkig nog. Peter Crouch blijft in ieder geval nog 3 jaar in Northwich. Hij wilde niet eens een salarisverhoging. 

De helft van de selectie is unhappy omdat ze naar een grotere club willen. Tomas Sivok
is de grootste zeikerd wat dat betreft, hij loopt iedere week te zeiken dat hij naar een grote club wil en heeft nu zelfs een transfer aangevraagd omdat Rangers interesse in hem heeft. Ja, dat is echt een stap vooruit, in Schotland voetballen
.

De helft van de selectie is unhappy omdat ze naar een grotere club willen. Tomas Sivok

Verwijderd
Ik krijg echt weer zo'n zin in mijn Central (Arg) Ceske (Tsjechie) game
Zit op kamers, spel nog niet meegenomen (mede door tentamens), maar na volgende week, tentamens dus, neem ik de game mee en gaan we verder
Zit op kamers, spel nog niet meegenomen (mede door tentamens), maar na volgende week, tentamens dus, neem ik de game mee en gaan we verder
Ik speel bagger met Nelas. Verlies na verlies en dan opeens een 6-1 overwinning op een goede middenmotor. Uiteraard krijg je dan weer de moraal omhoog en denk je dat je eindelijk wat punten kan gaan pakken....
Niet dus want de volgende 2 wedstrijden gaan weer gewoon verloren.
Siena blijft kut draaien, nu 6 gespeeld en al 2 punten gehaald... Ik ben op zoek naar een andere club. Villareal heb ik al intresse in getoond maar die zijn nog niet van plan hun manager te ontslaan...
Siena blijft kut draaien, nu 6 gespeeld en al 2 punten gehaald... Ik ben op zoek naar een andere club. Villareal heb ik al intresse in getoond maar die zijn nog niet van plan hun manager te ontslaan...
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Je begint te verworden tot wereldreiziger WildhagenKing Nothing schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:59:
Ik speel bagger met Nelas. Verlies na verlies en dan opeens een 6-1 overwinning op een goede middenmotor. Uiteraard krijg je dan weer de moraal omhoog en denk je dat je eindelijk wat punten kan gaan pakken....
Héhéhé, ik zit alweer een 5.5 (uit mijn hoofd) seizoen bij dezelfde club hoor .Voorlopig nog geen plannen om te vertrekken ook 
Hoop vanavond weer eens te gaan spelen, heb vorige week en dit weekend nauwelijks tijd gehad. Met Darlington doe ik serieus mee om promotie naar de Championship. Met Málaga ben ik groepswinnaar geworden in de UEFA Cup en moet in de eerste knockout ronde tegen Rode Ster Belgrado. In de competitie loopt het ook aardig, evenals in de beker, waar ik al in de halve finale zit, eerste leg gewonnen met 2-1 van Sevilla, uit-leg moet ik nog spelen.
Hoop vanavond weer eens te gaan spelen, heb vorige week en dit weekend nauwelijks tijd gehad. Met Darlington doe ik serieus mee om promotie naar de Championship. Met Málaga ben ik groepswinnaar geworden in de UEFA Cup en moet in de eerste knockout ronde tegen Rode Ster Belgrado. In de competitie loopt het ook aardig, evenals in de beker, waar ik al in de halve finale zit, eerste leg gewonnen met 2-1 van Sevilla, uit-leg moet ik nog spelen.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Na mijn dramatische debuut bij Fortuna Sittard was het heel even wachten voordat we de plas overstaken naar Engeland. In de conference noord werd ik aangesteld als manager van Hinckley United. Met 6 wedstrijden te gaan was er nog kan op promotie via de play-offs. Met een goede laatste run werden we uiteindelijk 2e en hoopte op een goede afloop van de play-offs. Echter ook bij mij was het AZ-senario van toepassing. In de halve finale uitgeschakeld.
Was een mooi moment om de halve selectie op straat te kicken en te vervangen door betere spelers. Uiteindelijk met veel pijn en moeite de selectie rond gekregen. We gaan echter wel iets over het loonbudget heen, maar dat komt later wel goed. Om ons te verbeteren ten opzichte van vorig seizoen moeten we direct kampioen worden. Alhoewel het bestuur een fatsoenlijke positie verwacht ben ik toch gewoon van plan om kampioen te worden.
De eerste oefenwedstrijden zijn gespeeld en heb ze allebei verloren van clubs die in hogere divisies spelen. Maar het vertoonde spel geeft moed voor het komende seizoen.
Was een mooi moment om de halve selectie op straat te kicken en te vervangen door betere spelers. Uiteindelijk met veel pijn en moeite de selectie rond gekregen. We gaan echter wel iets over het loonbudget heen, maar dat komt later wel goed. Om ons te verbeteren ten opzichte van vorig seizoen moeten we direct kampioen worden. Alhoewel het bestuur een fatsoenlijke positie verwacht ben ik toch gewoon van plan om kampioen te worden.
De eerste oefenwedstrijden zijn gespeeld en heb ze allebei verloren van clubs die in hogere divisies spelen. Maar het vertoonde spel geeft moed voor het komende seizoen.
Mhoa, 4 jaar Emmen (NL) en 11 jaar Harrogate (Eng) gevolgt door een jaar Siena (Ita).Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 07:55:
[...]
Je begint te verworden tot wereldreiziger Wildhagen
Ik heb Spanje en Duitsland ook nog geladen in deze save dus ik heb iig nog 2 landen te gaan. Als ik in beide landen 1 seizoen heb gespeeld dan ga ik weer terug naar Engeland en begin ik gewoon weer in de Conference North of South
Beste vrind wette dat
Dan ga je vast voor de nummer laatst uit Conference North of SouthKing Nothing schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:03:
[...]
Mhoa, 4 jaar Emmen (NL) en 11 jaar Harrogate (Eng) gevolgt door een jaar Siena (Ita).
Ik heb Spanje en Duitsland ook nog geladen in deze save dus ik heb iig nog 2 landen te gaan. Als ik in beide landen 1 seizoen heb gespeeld dan ga ik weer terug naar Engeland en begin ik gewoon weer in de Conference North of South
off-topic. IRL is Northwich gepromoveerd naar het Conference National.
Jaaaaah! Heb de finale van de Copa del Rey bereikt
Thuis had ik, zoals hierboven al vermeld, al een 2-1 overwinning geboekt op Sevilla.
Uit werd het 2-3 (voor mij dus), in een ware thriller. 2 rode kaarten (iedere ploeg één), 10 gele kaarten (beide ploegen 5), mijn team 3 blessures (2x rood, 1x groen), een keeper die zich zo breed kan opblazen als zijn hele doel. En drie keer een hartverzakking aan mijn kant. Aggegrate dus met 5-3 gewonnen

Tevens betekent dit zo goed als zeker volgend jaar weer UEFA Cup voetbal, want de tegenstander in de finale is Barcelona. En het staat al zo goed als vast dat die volgend jaar weer CL spelen
Thuis had ik, zoals hierboven al vermeld, al een 2-1 overwinning geboekt op Sevilla.
Uit werd het 2-3 (voor mij dus), in een ware thriller. 2 rode kaarten (iedere ploeg één), 10 gele kaarten (beide ploegen 5), mijn team 3 blessures (2x rood, 1x groen), een keeper die zich zo breed kan opblazen als zijn hele doel. En drie keer een hartverzakking aan mijn kant. Aggegrate dus met 5-3 gewonnen
Tevens betekent dit zo goed als zeker volgend jaar weer UEFA Cup voetbal, want de tegenstander in de finale is Barcelona. En het staat al zo goed als vast dat die volgend jaar weer CL spelen
Virussen? Scan ze hier!
* JanW gaat zijn spaarcentjes vast inzetten voor de komende 4 jaar op NorthwichPirE schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:24:
[...]
Dan ga je vast voor de nummer laatst uit Conference North of South. Maidenhead United ofzo.
off-topic. IRL is Northwich gepromoveerd naar het Conference National.. Dus tot nu toe is FM best realistisch. Kijken of ze het volhouden

Zo. Dat is nog eens een nieuwe contractaanbieding. Transferbudget van 53 miljoen bij Feyenoord... Het stond al op 50 miljoen, en mijn ervaring was dat als je een nieuw contract krijgt, het budget altijd flink omlaag wordt geschroefd. Nou ja, ik zal er maar van genieten.
Het seizoen blijft (gelukkig) erg spannend. Ik heb 6 verliespunten in 26 wedstrijden - zo goed hebben we nog nooit gespeeld - maar Ajax volgt op slechts 5 punten achterstand. Die zijn opgestaan uit de dood want vorig seizoen waren ze nergens. PSV heeft een debiel aankoopbeleid, die spelen met halve amateurs op het veld en hebben in 27 wedstrijden slechts 11 overwinningen gehaald. Die spelen geen rol van betekenis meer en gezien hun spelersmateriaal denk ik dat dat misschien wel eens structureel kan worden de komende jaren.
Zou IRL wel eens mogen gebeuren ;-)
Verwijderd
Altijd van je eigen kracht uitgaan!Anders schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:33:
Zou IRL wel eens mogen gebeuren ;-)
Heerlijk dat soort spannende wedstrijden!! En dan is het altijd maar goed dat het in je voordeel uitpakt!wildhagen schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:37:
Jaaaaah! Heb de finale van de Copa del Rey bereikt![]()
![]()
Uit werd het 2-3 (voor mij dus), in een ware thriller. 2 rode kaarten (iedere ploeg één), 10 gele kaarten (beide ploegen 5), mijn team 3 blessures (2x rood, 1x groen), een keeper die zich zo breed kan opblazen als zijn hele doel. En drie keer een hartverzakking aan mijn kant. Aggegrate dus met 5-3 gewonnen![]()
![]()
Tevens betekent dit zo goed als zeker volgend jaar weer UEFA Cup voetbal, want de tegenstander in de finale is Barcelona. En het staat al zo goed als vast dat die volgend jaar weer CL spelen![]()
![]()
Ik had net de bekerwedstrijd tegen psv. In de hele competitie, beker en CL nog niet 1 wedstrijd verloren. Kwam tegen psv in 22 min met 3-0 achter!

In de rust dus maar even goed tekeer gegaan, wat als resultaat had een 4-6 overwinning!! ze vlogen er achter elkaar in, het werd 3-1, 3-2, 3-3 en toen 4-3 voor psv, toen verdween de lach alweer snel....Maar gelukkig had Berbatov (inmiddels 34!) nog even een goeie paar minuten en die maakte er 4-5 van, waarna Kevin Scholten (blessurgolf, dus mocht hij meespelen) de stand op 4-6 zette.
In de CL sta ik nu in de halve finale tegenover Schalke '04. Hier ben ik gekomen na overwinningen op Valencia en Inter. Aggregates respectievelijk 9-0 en 10-0. Volgens mij gaat dit seizoen een heerlijke Trebble worden!!
Grrrrrrrrrrrrrrrr !@#!$!$!$ thuis tegen Inter voor 2e ronde CL
Ajax schoten op doel 11, Inter 4
Score 2-3
Daag CL...
Score 2-3
Daag CL...
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 24-04-2006 23:16 ]
Verwijderd
Dat is herkenbaar voor mij dit seizoen, aanvallend veel sterker, meer kansen creeerend alleen de doelpunten willen er niet in vallen en de computer schiet ze er weer wel in pff.Vos schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:16:
Score 2-3
Daag CL...
Inmiddels ben ik eindelijk gevraagd voor bondscoach
Dat moet wel lukken, ik zit in een poule met Canada, Roemenie en Zuid-Afrika.
Verwijderd
Na Zwitserland ben ik nu eindelijk gevraagd voor een goed internationaal team, Nederland namelijk. Niet dat ik kandidaat nummer 1 was, maar net na een groot toernooi is het altijd makkelijk solliciteren/aangenomen worden. Aanbiedingen van Portugal, Zweden en Mexico had ik ook al.
De nieuwe wind is duidelijk te merken. Voorganger van Gaal had een paar spelers over het hoofd gezien die toch niet onaardig zijn. Alex en Gomes die in mijn game inmiddels tot Nederlander geneutraliseerd zijn. De eerste is aangetrokken als basisspeler, de laatste als reserve doelman.
Door een blessure van Stekelenburg (1e doelman uiteraard) had ik 3 Brazilianen in mijn achterhoede staan. De twee eerder genoemde en Maxwell. Niet helemaal realistsch, maar wel leuk.

De Tank was in ieder geval blij.
Het enige nadeel van Nederland in 2012 is dat ze niet echt een goede spits hebben (terwijl we er nu te over hebben). Van Persie is heel goed maar eigenlijk niet echt een spits, Collins John maakte de winnende in de finale van het EK 2012 (onder van Gaal
) maar ik tot nu toe niet echt onder de indruk van zijn prestaties, Kuyt is goed maar een beetje op zijn retour en alle NL SC/FC regens zijn bijzonder crappy. Ik ben er serieus over na aan het denken om met 1 spits te gaan spelen.
De nieuwe wind is duidelijk te merken. Voorganger van Gaal had een paar spelers over het hoofd gezien die toch niet onaardig zijn. Alex en Gomes die in mijn game inmiddels tot Nederlander geneutraliseerd zijn. De eerste is aangetrokken als basisspeler, de laatste als reserve doelman.
Door een blessure van Stekelenburg (1e doelman uiteraard) had ik 3 Brazilianen in mijn achterhoede staan. De twee eerder genoemde en Maxwell. Niet helemaal realistsch, maar wel leuk.

De Tank was in ieder geval blij.
Het enige nadeel van Nederland in 2012 is dat ze niet echt een goede spits hebben (terwijl we er nu te over hebben). Van Persie is heel goed maar eigenlijk niet echt een spits, Collins John maakte de winnende in de finale van het EK 2012 (onder van Gaal
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 23:53 ]
Toch niet daag CL haha. Daag Inter....ik won uit met 4-2Vos schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:16:
Score 2-3
Daag CL...
Ze floepen er op het goede moment eindelijk in!!
de draw...tegen mijn maat Liverpool
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 24-04-2006 23:59 ]
Kan je Robert (die van PSV) niet naturaliseren? Hij speelt bij mij in 2012 in de basis van het Nederlandse elftal en ik dacht dat zijn attributes wel in orde zijn. Hij doet het behoorlijk goed in mijn game.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:49:
Het enige nadeel van Nederland in 2012 is dat ze niet echt een goede spits hebben (terwijl we er nu te over hebben). Van Persie is heel goed maar eigenlijk niet echt een spits, Collins John maakte de winnende in de finale van het EK 2012 (onder van Gaal) maar ik tot nu toe niet echt onder de indruk van zijn prestaties, Kuyt is goed maar een beetje op zijn retour en alle NL SC/FC regens zijn bijzonder crappy. Ik ben er serieus over na aan het denken om met 1 spits te gaan spelen.
Goeiedag, wat een seizoen. Ik heb dus van de winterstop Fred verkocht (voor 80 miljoen weliswaar, maar daarom was ie niet minder weg) en dacht dus dat het de rest van het seizoen moeilijk zou worden. Niets was minder waar. De prijzen van dit seizoen (Feyenoord, 2009-2010):
Super Cup
Landskampioenschap (ongeslagen, 105 doelpunten voor, 14 tegen)
Champions League (12 wedstrijden gewonnen, 1 verloren, 33 doelpunten voor, 5 tegen)
Beker
Zo succesvol ben ik nog nooit geweest in FM. En dat zonder FM Scout of reloaden etc.
Kuyt was wederom in bloedvorm. Zijn gegevens van dit seizoen:
47 (1) wedstrijden gespeeld. 49 goals. 24 assists. 16 MoM. Avr. 8.27
Topscorer Eredivisie (Dutch Golden Booth)
Europees topscorer (European Golden Booth)
Beste speler Champions League
Topscorer Champions League
Named in Champions League Dream Team
Player of the year
Player's Player of the year
Supporters Player of the year
... alleen die echte Europese topprijzen (beste aanvaller) zal ie wel niet krijgen, die gaan alleen naar de grote 4 competities...
Maar goed, hij is buitenaards goed.
Feyenoord kent momenteel een positief saldo van 76 miljoen euro. (Dividend is er al vanaf gegaan, dat wa gelukkig maar 9 miljoen). Daar komt over twee weken nog 2,9 miljoen euro bij voor het binnen van het landskampioenschap, en in de zomer waarschijnlijk nog een slordige 23 miljoen euro aan seizoenskaarten. Maandelijks komt er ook nog 2,4 miljoen euro binnen van de verkoop van Fred. transferbudget is 53 miljoen euro, ik heb nog ruime speelruimte voor het salaris.
Begin me alleen af te vragen wat ik met het geld moet... Het stadium nog eens vergroten wilde het bestuur niet, de echte topspelers willen ook ondanks het winnen van de CL nog niet komen. Misschien dat ik maar weer op jeugdtalentenjacht ga. Dat lijkt vooralsnog ook wel aardig te gaan. Milan, Barca etc boden zojuist allemaal meer dan 20 miljoen voor een 19-jarige aanvaller die ik twee jaar geleden on a free binnenhaalde.
Enige smet op het seizoen is dat Ajax een jeugdspits van me heeft weggesnaaid. Ik had niet door dat hij 17 was geworden. Hij vertrok gratis en voor niks naar 020, en blijkt godsodeju een toptalent te zijn (17 jaar en nu al 4,5 miljoen waard).
Super Cup
Landskampioenschap (ongeslagen, 105 doelpunten voor, 14 tegen)
Champions League (12 wedstrijden gewonnen, 1 verloren, 33 doelpunten voor, 5 tegen)
Beker
Zo succesvol ben ik nog nooit geweest in FM. En dat zonder FM Scout of reloaden etc.
Kuyt was wederom in bloedvorm. Zijn gegevens van dit seizoen:
47 (1) wedstrijden gespeeld. 49 goals. 24 assists. 16 MoM. Avr. 8.27
Topscorer Eredivisie (Dutch Golden Booth)
Europees topscorer (European Golden Booth)
Beste speler Champions League
Topscorer Champions League
Named in Champions League Dream Team
Player of the year
Player's Player of the year
Supporters Player of the year
... alleen die echte Europese topprijzen (beste aanvaller) zal ie wel niet krijgen, die gaan alleen naar de grote 4 competities...
Maar goed, hij is buitenaards goed.
Feyenoord kent momenteel een positief saldo van 76 miljoen euro. (Dividend is er al vanaf gegaan, dat wa gelukkig maar 9 miljoen). Daar komt over twee weken nog 2,9 miljoen euro bij voor het binnen van het landskampioenschap, en in de zomer waarschijnlijk nog een slordige 23 miljoen euro aan seizoenskaarten. Maandelijks komt er ook nog 2,4 miljoen euro binnen van de verkoop van Fred. transferbudget is 53 miljoen euro, ik heb nog ruime speelruimte voor het salaris.
Begin me alleen af te vragen wat ik met het geld moet... Het stadium nog eens vergroten wilde het bestuur niet, de echte topspelers willen ook ondanks het winnen van de CL nog niet komen. Misschien dat ik maar weer op jeugdtalentenjacht ga. Dat lijkt vooralsnog ook wel aardig te gaan. Milan, Barca etc boden zojuist allemaal meer dan 20 miljoen voor een 19-jarige aanvaller die ik twee jaar geleden on a free binnenhaalde.
Enige smet op het seizoen is dat Ajax een jeugdspits van me heeft weggesnaaid. Ik had niet door dat hij 17 was geworden. Hij vertrok gratis en voor niks naar 020, en blijkt godsodeju een toptalent te zijn (17 jaar en nu al 4,5 miljoen waard).
Heb nu 2 seizoenen ajax achter de rug, en heb tot 2 keer toe alles gewonnen wat er te winnen valt
In de champions league, 2 jaar achter 1 bayern gewoon dik afgemaakt en arsenal. Heb een heel jong elftal, en niet te veel gekke aankopen gedaan.
Huntelaar is 2 keer topscorer geweest nu beide seizoenen met 50 doelpunten totaal.
Sneijder alle 2 de seizoenen rond de 25 doelpunten niet slecht voor een middenvelder.
En heb nu aanbod gehad nederlands elftal te coachen naast me ajax job, en dat geweldige aanbod sla ik niet af natuurlijk, op naar het europees kampioenschap
.
Dit is me CV in 2 seizoenen:
Nederlandse Compettitie 2x
Nederlandse Beker 2x
Johan cruijf schaal 2x
Champions League 2x
Wereld beker 1x
Europese supercup 1x
Ik speel een simpel 4-3-3 systeem, en win gewoon bijna alles snap er helemaal niks van.Heb de bekende ajax spelers, heb maar paar toevoegingen. Alexander Farnerud o.a
In de champions league, 2 jaar achter 1 bayern gewoon dik afgemaakt en arsenal. Heb een heel jong elftal, en niet te veel gekke aankopen gedaan.
Huntelaar is 2 keer topscorer geweest nu beide seizoenen met 50 doelpunten totaal.
Sneijder alle 2 de seizoenen rond de 25 doelpunten niet slecht voor een middenvelder.
En heb nu aanbod gehad nederlands elftal te coachen naast me ajax job, en dat geweldige aanbod sla ik niet af natuurlijk, op naar het europees kampioenschap
Dit is me CV in 2 seizoenen:
Nederlandse Compettitie 2x
Nederlandse Beker 2x
Johan cruijf schaal 2x
Champions League 2x
Wereld beker 1x
Europese supercup 1x
Ik speel een simpel 4-3-3 systeem, en win gewoon bijna alles snap er helemaal niks van.Heb de bekende ajax spelers, heb maar paar toevoegingen. Alexander Farnerud o.a
Verwijderd
Farnerud heb ik ook op het oog nu, weet niet welke van de twee, de oudste geloof ik. M'n scouts moeten 'm nog gaan bekijken. Maar z'n contract loopt af dus is geen slechte optie.
Zouden jullie eens screenshots van jullie winnende tactieken willen posten? Dus van de opstelling en de teaminstructies. Misschien kan ik er nog wat van leren.
Zo super loopt het nog steeds niet bij mij.
Zouden jullie eens screenshots van jullie winnende tactieken willen posten? Dus van de opstelling en de teaminstructies. Misschien kan ik er nog wat van leren.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:43:
Farnerud heb ik ook op het oog nu, weet niet welke van de twee, de oudste geloof ik. M'n scouts moeten 'm nog gaan bekijken. Maar z'n contract loopt af dus is geen slechte optie.
Zouden jullie eens screenshots van jullie winnende tactieken willen posten? Dus van de opstelling en de teaminstructies. Misschien kan ik er nog wat van leren.Zo super loopt het nog steeds niet bij mij.

Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:43:
Zouden jullie eens screenshots van jullie winnende tactieken willen posten? Dus van de opstelling en de teaminstructies. Misschien kan ik er nog wat van leren.Zo super loopt het nog steeds niet bij mij.

Verwijderd
Hoe heb je Nik Besagno naar FC Groningen gekregen?.....
Ik zit nu in een game met Vitessen en heb hem al vaak proberen aan te trekken maar hij weigert steeds omdat hij het te vroeg vindt voor een vertrek
Ik zit btw in seizoen 05/06
Verwijderd
Kopen, had hem gekocht in de winterstop toen ik al lang 1e stond. Hij was blij dat hij voor zo'n succesvolle club mocht spelen zie ie.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:21:
[...]
Hoe heb je Nik Besagno naar FC Groningen gekregen?![]()
Ik zit nu in een game met Vitessen en heb hem al vaak proberen aan te trekken maar hij weigert steeds omdat hij het te vroeg vindt voor een vertrek![]()
Ik zit btw in seizoen 05/06
Verwijderd
Die heb ik ook op m'n shortlist staan, belovende speler als ik het zo zie!
Alvast bedankt voor die paar screentjes. Toch verschil ik daar niet zo heel veel van. Ik heb eigenlijk allebei die systemen ongeveer gebruikt, en het loopt gewoon niet. Aangekomen voorzetten op nog geen 30% met spelers die 18 voor oa crossing hebben. Buitenspelers met opdracht: crossing often -> target man, run with ball, forward runs. Maar een actie maken doen ze niet. En twee spitsen die 18 voor oa heading en jumping hebben. Koppen er niets in. Als ik de bal heb is er altijd een tegenstander die er snel tussenzit, als zij de bal hebben kunnen ze rustig rondtikken. En dan heb ik tackling normal tot hard, met closing down op often. Oa mijn verdedigers hebben passing short maar ze rossen de bal blind naar voren. Ik zal m'n tactieken straks eens posten.
Alvast bedankt voor die paar screentjes. Toch verschil ik daar niet zo heel veel van. Ik heb eigenlijk allebei die systemen ongeveer gebruikt, en het loopt gewoon niet. Aangekomen voorzetten op nog geen 30% met spelers die 18 voor oa crossing hebben. Buitenspelers met opdracht: crossing often -> target man, run with ball, forward runs. Maar een actie maken doen ze niet. En twee spitsen die 18 voor oa heading en jumping hebben. Koppen er niets in. Als ik de bal heb is er altijd een tegenstander die er snel tussenzit, als zij de bal hebben kunnen ze rustig rondtikken. En dan heb ik tackling normal tot hard, met closing down op often. Oa mijn verdedigers hebben passing short maar ze rossen de bal blind naar voren. Ik zal m'n tactieken straks eens posten.
Verwijderd
Wil je die van mij anders eens proberen?Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:15:
Edit: maar gewoon online gezet: www.tom-producties.nl/fm06/442normaal.tac.
Gewoon de namen invullen, even je aanvoerder etc. benoemen en winnen maar
Edit2: Kom anders ook eens op het IRC kanaal. Heb al veel talenten gevonden via KN, ep0ss, pire.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 18:28 ]
Hoi mede FM-Gamers,,
Flinke tijd niets van me laten horen ,, (ongeveer 4 weken)
Omdat me monitor er mee kapte,, dus zeker 2 weken daarvan niet fm gespeeld.. Nu weer 2 weken bezig en begonnen met een nieuwe game.
Geselecteerde competities:
- Belgie (alleen eerste klasse)
- Engeland (the championship en premiership)
- Griekenland (Divisie A)
- Italie (serie A)
- Nederland (eredivisie en eerste divisie)
- Portugal (eerste divisie)
- Rusland (eredivisie en 1ste divisie)
- Schotland (primier league)
- Spanje (primera division)
- Zweden (eredivisie en eerste divisie)
Heel wat landen maar heb er nog niet wat aan gehad wat me bedoeling juist wel was.
Ik ben namelijk als werkloos begonnen en aan de bak gekomen gelijk bij Volendam omdat ze geen trainer hadden.
Als volgt me game tot nu toe:
* 4 jaar Volendam

Laatste jaar dus niet!!!
* 1ste jaar bij Willem II deze club was gedegradeert en hier ben ik aan de slag gegaan om ze gelijk weer naar de eredivisie te loodsen

Nadat ik Willem II naar de eredivisie heb terug gebracht ga ik weer opzoek naar wat nieuws, heb al wel wat gesolliciteerd naar Middelsbrough maar werd elke x nog afgewezen. Ben bij Volendam wat uitgekeken geraakt en daarom naar Willem II gegaan..
Sorry het is allemaal volgens mij beetje onoverzichtelijk
Later meer hoe het bijv. bij Willem II in dat ene seizoen ging en bij welke club ik daarna aan de slag ben gegaan..
** aanpassing **
Vergeten te melden
Beker: (met Volendam duh)
1ste seizoen: 4de ronde
2de seizoen: 3de ronde
3de seizoen: 4de ronde
4de seizoen: Bekerwinnaar! (tegen Ajax in de finale, met penalties gewonnen)
Eufa cup in de 4de seizoen was totaal geen succes.. 1ste ronde er uit helaas tegen HSV, uit 2-0 verloren en thuis niet verder dan 0-0 ik zag dat Volendam dit seizoen tegen de rangers moet aantreden in de eufa cup, ik vrees voor de opvolger een zware klus..
Nou dit was het dan
Flinke tijd niets van me laten horen ,, (ongeveer 4 weken)
Omdat me monitor er mee kapte,, dus zeker 2 weken daarvan niet fm gespeeld.. Nu weer 2 weken bezig en begonnen met een nieuwe game.
Geselecteerde competities:
- Belgie (alleen eerste klasse)
- Engeland (the championship en premiership)
- Griekenland (Divisie A)
- Italie (serie A)
- Nederland (eredivisie en eerste divisie)
- Portugal (eerste divisie)
- Rusland (eredivisie en 1ste divisie)
- Schotland (primier league)
- Spanje (primera division)
- Zweden (eredivisie en eerste divisie)
Heel wat landen maar heb er nog niet wat aan gehad wat me bedoeling juist wel was.
Ik ben namelijk als werkloos begonnen en aan de bak gekomen gelijk bij Volendam omdat ze geen trainer hadden.
Als volgt me game tot nu toe:
* 4 jaar Volendam
Laatste jaar dus niet!!!
* 1ste jaar bij Willem II deze club was gedegradeert en hier ben ik aan de slag gegaan om ze gelijk weer naar de eredivisie te loodsen

Nadat ik Willem II naar de eredivisie heb terug gebracht ga ik weer opzoek naar wat nieuws, heb al wel wat gesolliciteerd naar Middelsbrough maar werd elke x nog afgewezen. Ben bij Volendam wat uitgekeken geraakt en daarom naar Willem II gegaan..
Sorry het is allemaal volgens mij beetje onoverzichtelijk
Later meer hoe het bijv. bij Willem II in dat ene seizoen ging en bij welke club ik daarna aan de slag ben gegaan..
** aanpassing **
Vergeten te melden
Beker: (met Volendam duh)
1ste seizoen: 4de ronde
2de seizoen: 3de ronde
3de seizoen: 4de ronde
4de seizoen: Bekerwinnaar! (tegen Ajax in de finale, met penalties gewonnen)
Eufa cup in de 4de seizoen was totaal geen succes.. 1ste ronde er uit helaas tegen HSV, uit 2-0 verloren en thuis niet verder dan 0-0 ik zag dat Volendam dit seizoen tegen de rangers moet aantreden in de eufa cup, ik vrees voor de opvolger een zware klus..
Nou dit was het dan
[ Voor 14% gewijzigd door NLoldebroek op 25-04-2006 19:11 ]
Verwijderd
Ik speelde dus deze systemen en om een of andere reden kwam ik steeds te kort zoals ik hierboven al een paar gezegd heb.
3-5-2

4-4-2 Diamond

Ik heb nu een 4-3-3 van TheDugout gedownload om te kijken of dat beter werkt, en ik win meteen met 3-0 van Bolton. Alles staat als een huis. Ik ga nog nog even goed bestuderen wat er anders is, vooral wat betreft individuele instellingen voor spelers. Want als het even kan wil ik toch 3--5-2 of 4-4-2diamond spelen. Die heb ik zelf in elkaar geknutseld en ik heb er de spelers voor.
3-5-2

4-4-2 Diamond

Ik heb nu een 4-3-3 van TheDugout gedownload om te kijken of dat beter werkt, en ik win meteen met 3-0 van Bolton. Alles staat als een huis. Ik ga nog nog even goed bestuderen wat er anders is, vooral wat betreft individuele instellingen voor spelers. Want als het even kan wil ik toch 3--5-2 of 4-4-2diamond spelen. Die heb ik zelf in elkaar geknutseld en ik heb er de spelers voor.
Verwijderd
Welke?Ik heb nu een 4-3-3 van TheDugout gedownload om te kijken of dat beter werkt, en ik win meteen met 3-0 van Bolton. Alles staat als een huis. Ik ga nog nog even goed bestuderen wat er anders is, vooral wat betreft individuele instellingen voor spelers. Want als het even kan wil ik toch 3--5-2 of 4-4-2diamond spelen. Die heb ik zelf in elkaar geknutseld en ik heb er de spelers voor.
Positie's:Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:43:

Team-instructie's:

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar een diamond werkt erg goed in deze versie.
Verwijderd
Sandmans 4-3-3
Maar goed, 1 wedstrijd zegt nog niets.
Ik heb net Cavenaghi (Spartak Moskou) aangetrokken. Ik was dus op zoek naar bijzondere spelers wiens contract afliep (in 2009) en dat was bij hem ook zo. Ik kon hem direct een contract aanbieden en er stond niets vermeld van extra kosten. In eerste instantie werd een work permit afgewezen, hij heeft tot nu toe maar 1 interland gespeeld. In beroep gegaan, en ja hoor.
Gelukkig is ie een zekerheidje en heb ik genoeg geld maar ik baal er wel van. Alle andere spelers in de Russische of Ukrainse competitie kan ik geen contract aanbieden, ook al loopt het van hun af binnen 6mnd. Cavenaghi dus wel, en nu mag ik lappen.
Verwijderd
En daar had ik dus ook last van.Hij krijgt een work permit. Dus Cavenaghi maakt aan het eind van zijn contract de overstap van Spartak Moskou naar Darlington voor 12,25M Euro's.
Goed onderin je scherm kijken en dan staat er een vergoedingssom, voor de meeste spelers in Rusland moet gewoon betaald worden als hun contract afloopt. Bij Wagner Love moet dat ook.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:31:
[...]
Sandmans 4-3-3
Maar goed, 1 wedstrijd zegt nog niets.
Ik heb net Cavenaghi (Spartak Moskou) aangetrokken. Ik was dus op zoek naar bijzondere spelers wiens contract afliep (in 2009) en dat was bij hem ook zo. Ik kon hem direct een contract aanbieden en er stond niets vermeld van extra kosten. In eerste instantie werd een work permit afgewezen, hij heeft tot nu toe maar 1 interland gespeeld. In beroep gegaan, en ja hoor.Hij krijgt een work permit. Dus Cavenaghi maakt aan het eind van zijn contract de overstap van Spartak Moskou naar Darlington voor 12,25M Euro's......
Gelukkig is ie een zekerheidje en heb ik genoeg geld maar ik baal er wel van. Alle andere spelers in de Russische of Ukrainse competitie kan ik geen contract aanbieden, ook al loopt het van hun af binnen 6mnd. Cavenaghi dus wel, en nu mag ik lappen.
Het staat op dezelfde plek als de compensation voor jonge spelers met een aflopend contract.
Verwijderd
Daar heb ik dus opgelet en er stond niets vermeld van extra kosten. Hij mocht zonder compensation vertrekken. Het is me al eens eerder overkomen in een vorige game, daarom let ik er nu erg goed op.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:31:
[...]
Ik kon hem direct een contract aanbieden en er stond niets vermeld van extra kosten. [...] Dus Cavenaghi maakt aan het eind van zijn contract de overstap van Spartak Moskou naar Darlington voor 12,25M Euro's[...]
Verwijderd
Ik heb dat laatst ook eens gehad, stond niks van extra kosten. Was toen maar 725K, is nu supertalentVerwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:58:
[...]
Daar heb ik dus opgelet en er stond niets vermeld van extra kosten. Hij mocht zonder compensation vertrekken. Het is me al eens eerder overkomen in een vorige game, daarom let ik er nu erg goed op.
Posities:Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:43:

Teaminstructies

Leverde een 4-1 overwinning tegen feyenoord op, 4-0 uit tegen thun voor kwalificatie CL (thuis 2-0) en 3-0 overwinning in de JCS tegen PSV.
Player instructions gewoon iedere speler de standaard instructie meegegeven voor die positie, huntelaar is targetman en rosenberg en babel zijn striker.
[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 26-04-2006 20:08 ]
Verwijderd
Werkt dat bij jou, met Maxwell (D/ML) op de DC positie? Ik merk dat spelers dan meestal minder presteren. Als ik ze dan op de linksbackpositie zet, met pijltje 'naar binnen' (verder zelfde instructies) halen ze wel goede cijfers.
8 en 9ens, wel in wedstrijden dat het hele team ook gewoon goed staat.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:47:
Werkt dat bij jou, met Maxwell (D/ML) op de DC positie? Ik merk dat spelers dan meestal minder presteren. Als ik ze dan op de linksbackpositie zet, met pijltje 'naar binnen' (verder zelfde instructies) halen ze wel goede cijfers.
Zo lang ie 't goed doet, en ontwikkeld, dan laat ik hem staan. Kan ook weer miljoenen uit gaan geven aan spelers, maar hou het liever zo ffVerwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:57:
[...]
Waarom speel je met Vermaelen in de basis? Is in FM een slechte speler.
Even benieuwd:
Ik zie een aantal tactieken waarin tackling op "easy" staat, waarom doen jullie dat? Ik speel zelf altijd op medium en pak meestal de minste kaarten in de competitie.
Kan trouwens zelf geen screens posten, save staat op een laptop en als het even tegen zit ben ik die laptop tot 15 mei kwijt
Ik zie een aantal tactieken waarin tackling op "easy" staat, waarom doen jullie dat? Ik speel zelf altijd op medium en pak meestal de minste kaarten in de competitie.
Kan trouwens zelf geen screens posten, save staat op een laptop en als het even tegen zit ben ik die laptop tot 15 mei kwijt

Beste vrind wette dat
Verwijderd
Ik speelde zelfs altijd op 'hard' en kreeg niet asociaal veel gele kaarten, rode kaarten helemaal niet. Nu speel ik op 'medium', en als ik scoor of achterkom zet ik het op 'hard'.
Ik ging lekker, uit gewonnen bij Newcastle (9e) met 1-2, beide goals in de laatste 5min. Nu opeens weer 6-2 onderuit tegen Everton, die 18e staan.
edit:
Hahah, en nu thuis 3-1 winst op Man Utd.
Ik doe met een 8e plaats (wedstrijd meer) nog steeds mee voor Europees.
Moet nog 2 wedstrijden: Middlesbrough (12e) uit en Arsenal (3e) thuis. Wordt er lastig aangezien alles zeer dicht op elkaar zit.
De laatste uitslagen op een rijtje:
Newcastle-Darlington 1-2
Darlington-Chelsea 0-1
Everton-Darlington 6-2
Darlington-Man Utd 3-1
Middlesbrough-Darlington 0-2
Darlington-Arsenal 2-5
Bizarre uitschieters. Ben geëindigd als 9e, dankzij Liverpool die nog even verloren van Blackburn en daardoor 10e werden!
Als ik het goed heb uitgerekend heb ik daarmee Intertoto te pakken.
Ik ging lekker, uit gewonnen bij Newcastle (9e) met 1-2, beide goals in de laatste 5min. Nu opeens weer 6-2 onderuit tegen Everton, die 18e staan.
edit:
Hahah, en nu thuis 3-1 winst op Man Utd.
De laatste uitslagen op een rijtje:
Newcastle-Darlington 1-2
Darlington-Chelsea 0-1
Everton-Darlington 6-2

Darlington-Man Utd 3-1
Middlesbrough-Darlington 0-2
Darlington-Arsenal 2-5

Bizarre uitschieters. Ben geëindigd als 9e, dankzij Liverpool die nog even verloren van Blackburn en daardoor 10e werden!
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 01:20 ]
Verwijderd
Omdat ik atm altijd de minste kaarten in de competitie pak. Ik speel altijd mijn eigen spel en dat is fair play.King Nothing schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:59:
Even benieuwd:
Spelen jullie dan nooit zoals jullie zelf willen?
Verwijderd
Easy tackling staat volgens mij voor dat als een speler bijna zeker weet de bal te veroveren met een tackle dan pas tackled en anders niet. Het tackle % van het team wordt daar dus hoog van. Hoe hoger dan de tackle stat van een speler wordt, hoe beter/efficienter die speler tackled onder bv medium of hard.King Nothing schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:59:
Even benieuwd:
(zo heb ik het altijd gezien die slider)
Normal is voor 5 aanvallende spelers. De hele verdediging (en de DMC) staat op hard en ik pak niet bijzonder veel kaarten. In al die seizoen ben ik 2x een speler kwijtgeraakt doordat hij tegen een schorsing opliep.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:42:
[...]
Omdat ik atm altijd de minste kaarten in de competitie pak. Ik speel altijd mijn eigen spel en dat is fair play.
Spelen jullie dan nooit zoals jullie zelf willen?
Bij het maken van een tactiek begin ik bij de defensie. Ik heb nu 3 verschillende tactieken waarbij de positie's en instructie's van het defensieve vijftal altijd hetzelfde is, omdat ik daar tevreden over ben. Alleen de positie's en instructie's voor de meer aanvallend ingestelde spelers verschillen.
Ik begin meestal met een 4-4-2 diamond en als ik echt onder druk kom wissel ik een spits en schakel ik om naar een 4-5-1-formatie. Ik scoor alleen te weinig voor mijn gevoel, maar daar lig ik niet echt wakker van.
Idem voor mij, behalve dat mijn spitsen Easy hebben ipv Normal. De wingers en de AMC hebben Normal, en de DMC en alle verdedigers Hard.PirE schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:39:
[...]
Normal is voor 5 aanvallende spelers. De hele verdediging (en de DMC) staat op hard en ik pak niet bijzonder veel kaarten.
Scoor vrij weinig gele kaarten, en rood al helemaal weinig, paar per seizoen, maximaal 4-5 ofzo.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ok, dus de kaarten lijken mee te vallen. Hoeveel penalties tegen krijg je eigenlijk als je verdediging op hard staat in een seizoen?
Ik heb een (bekende) verdediger
*Denk aan 4-5 rode kaarten en 4-5 penalties per seizoen.
spoiler:
en die gast pakt echt onnoemlijk veel rode kaarten en krijgt ook verschikkelijk veel penalties tegen. Ik wordt er echt niet goed van. Hij zit nu ook meestal op de bank en een verdediger die mindere stats heeft staat op zijn plaats.Karl Svensson
*Denk aan 4-5 rode kaarten en 4-5 penalties per seizoen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sherlock op 27-04-2006 11:21 ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik heb mijn verdediging ook op easy staan. 13 tegendoelpunten afgelopen seizoen (11 competitie, 2 Europees) dus veel kwaad doet het niet. Scheelt penalties en vrije trappen vlak voor het doel. Ook al is je verdediging nog zo goed, zelfs een amateur krijgt een penalty of een vrije trap nog wel eens in het doel en dat mot ik niet.
Ik ben trouwens een beetje afgekickt op FM. Heb met Feyenoord alles gewonnen, de kas bulkt van het geld en ik kan nauwelijks betere spelers kopen.
Een ander team managen heb ik ook geen trek meer in. Ik ben iemand die de jeugd intensief wil ontwikkelen en het frustreert me enorm dat je echt je jeugd en reserves zelf moet managen om je goede youngsters wedstrijdfit te houden zodat ze in het eerste kunnen meespelen. Het is zo verschrikkelijk om al die wedstrijden te moeten volgen en opstellingen te moeten maken, enkel en alleen om een paar spelers wedstrijdfit te houden. Ik heb SI er al vaker om vervloekt en ook nu weer. Het voegt 30-40% nutteloze ergernis toe aan het spel, terwijl het met een paar vinkje en opties opgelost had kunnen worden.
Ik ben trouwens een beetje afgekickt op FM. Heb met Feyenoord alles gewonnen, de kas bulkt van het geld en ik kan nauwelijks betere spelers kopen.
Een ander team managen heb ik ook geen trek meer in. Ik ben iemand die de jeugd intensief wil ontwikkelen en het frustreert me enorm dat je echt je jeugd en reserves zelf moet managen om je goede youngsters wedstrijdfit te houden zodat ze in het eerste kunnen meespelen. Het is zo verschrikkelijk om al die wedstrijden te moeten volgen en opstellingen te moeten maken, enkel en alleen om een paar spelers wedstrijdfit te houden. Ik heb SI er al vaker om vervloekt en ook nu weer. Het voegt 30-40% nutteloze ergernis toe aan het spel, terwijl het met een paar vinkje en opties opgelost had kunnen worden.
[ Voor 54% gewijzigd door Anders op 27-04-2006 12:35 ]
Ik krijg schat ik 10-12 penalties tegen me over een heel seizoen (gemiddeld). Gelukkig is mijn keeper opblaasbaar zodat-ie het hele doel vult, dus er zullen ongeveer 5-6 goals gemiddeld uit penalties tegen mij worden gescoord.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:10:
Ok, dus de kaarten lijken mee te vallen. Hoeveel penalties tegen krijg je eigenlijk als je verdediging op hard staat in een seizoen?
Dit jaar is dat overigens iets meer: in 27 competitie-duels heb ik nu al 14 penalties tegen gehad, maar dat komt omdat één van mijn DC's denkt dat-ie grasmaaier is. Hij gaat na dit seizoen dus ook mooi weg.
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 27-04-2006 12:43 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ach, penalties en gele/rode kaarten is bij mij ieder seizoen weer anders. Nu ik bij Spartak Moskou ziten toch redelijk succesvol ben vallen de kaarten wel mee. Penalty's toevallig de eerste 2 competetie wedstrijden elk 1
. Maar heb een superkeeper die er 75% tegen houdt
.
Heb tackelen meestal op medium staan. buitenspelers soms op easy omdat die meestal niet kunnen tackelen. En worden we behoorlijk weg gespeeld dan gaatie natuurlijk op hard. Ook derby's en belangrijke wedstrijden gaan vaak op hard. Weinig problemen mee eigenlijk
.
Ik weet eigenlijk helemaal niet tot waar ik een verslag heb gemaakt met Spartak maar zal vanavond wel weer is even wat posten. We zijn iig weer op dreef in onze 2e pot in de competitie
.

(die goal was dus een penalty
)
Laat die kwartfinale CL maar komen
.
Edit: En owjah, who needs bloody Brasilians
. Ben volgens mij het enige team in heel mijn FMsave die geen Zuid-Amerikaanse import heeft
.
Heb tackelen meestal op medium staan. buitenspelers soms op easy omdat die meestal niet kunnen tackelen. En worden we behoorlijk weg gespeeld dan gaatie natuurlijk op hard. Ook derby's en belangrijke wedstrijden gaan vaak op hard. Weinig problemen mee eigenlijk
Ik weet eigenlijk helemaal niet tot waar ik een verslag heb gemaakt met Spartak maar zal vanavond wel weer is even wat posten. We zijn iig weer op dreef in onze 2e pot in de competitie
(die goal was dus een penalty
Laat die kwartfinale CL maar komen
Edit: En owjah, who needs bloody Brasilians
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 13:00 ]
Woef!!! Dat is niet misselijk. Ik heb afgelopen seizoen 1, misschien 2 penalties tegengehad met easy tackling, en misschien 2 of 3 goals uit (in)directe vrije trappen. Ik ben van mening dat easy tackling minder goals veroorzaakt dan dat ik met hard tackling kwijt zou zijn aan goals uit penalties en vrije trappen.wildhagen schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:41:
Ik krijg schat ik 10-12 penalties tegen me over een heel seizoen (gemiddeld).
Verwijderd
Ik speel altijd met tackling op hard, ik wil de duels winnen en ballen veroveren. Penalties tegen valt mee, ik heb er zo'n 5/6 penalties tegen per seizoen.
Ik heb alleen soms wel pech als je de verkeerde scheidsrechter treft, heb je zo 8/9 kaarten om je oren.
Ik heb alleen soms wel pech als je de verkeerde scheidsrechter treft, heb je zo 8/9 kaarten om je oren.
Verwijderd
Ik heb inmiddels mijn 5e Argentijn gehaald naar Dinamo Kiev en ben bezig met de 6eVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:56:
.....
Edit: En owjah, who needs bloody Brasilians. Ben volgens mij het enige team in heel mijn FMsave die geen Zuid-Amerikaanse import heeft
.

Overigens bestaat mijn team voornamelijk uit Russen, Argentijnen en 1 ukrainse keeper, de oekrainers zitten voornamelijk op de bank.
Ik ben wel van plan om over een paar seizoenen m'n team helemaal om te gooien en alleen voormalig Sovjet-Unie spelers toe te laten
Hieronder mijn taktiek en team instellingen. De instellingen per speler verschillen ook aardig van elkaar. Mij Dc's zitten gewoon op easy tackling, maar mijn DL en DR heb ik op Hard staan. Dit zorgt wel voor iets meer penalty's in een seizoen, maar ook voor minder kansen van de tegenpartij. mijn DL (lelorain) veroorzaakt ongeveer 5 penalties per seizoen. DR minder, denk 1 of 2. En mijn DC's, mwoh, zullen er denk ongeveer 4 zijn totaal. Dus ongeveer 10 PK's tegen in een seizoen red ik ook wel.
Taktiek:

De linkerforward met een goeie dribbling/finishing/crossing is dodelijk voor de tegenpartij. Bij mijn ajax team goed voor 53 goals in 44 duels en daarbij ook 20+ assists.
Team options:

Aangezien ik een lang weekend geneve voor de boeg heb zal ik FM ff moeten missen. Maar daarna ga ik gewoon weer proberen om 206x te scoren in één seizoen met ajax.
Taktiek:

De linkerforward met een goeie dribbling/finishing/crossing is dodelijk voor de tegenpartij. Bij mijn ajax team goed voor 53 goals in 44 duels en daarbij ook 20+ assists.
Team options:

Aangezien ik een lang weekend geneve voor de boeg heb zal ik FM ff moeten missen. Maar daarna ga ik gewoon weer proberen om 206x te scoren in één seizoen met ajax.
Ik zal mijn tactics ook nog even posten:

(clickable)
Werkt erg lekker
Bij Darlington heb ik praktisch dezelfde tactiek, slechts een paar minimale afwijkingen qua sliders etc.

(clickable)
Werkt erg lekker
Bij Darlington heb ik praktisch dezelfde tactiek, slechts een paar minimale afwijkingen qua sliders etc.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Geen Europees voor (mijn) Darlington. Ik eindigde als 9e en omdat Liverpool (10e) de Carling Cup had gewonnen pikken zij een UEFA Cup plaats in, en zo loop ik net de Intertoto (nrs 7 en 8 ) mis. Middlesbrough (13e) had de UEFA Cup gewonnen en is als 4e ploeg toegevoegd aan dat rijtje. Arsenal had trouwens de CL gewonnen, 1-0 tegen Barçelona..... Engelse clubs overklassen iedereen op dit moment
Staan dik op 1 in de coëfficiëntenlijst.
Dit topic is gesloten.