ingejanse.nl: dingen die ik doe
Naast de herstructurering moet ook de introductie van nieuwe processors die vrijwel het complete productassortiment van het bedrijf vernieuwen.
Mischien dit ervan maken?
Naast de herstructurering moet ook de introductie van nieuwe processors plaatsvinden die vrijwel het complete productassortiment van het bedrijf moeten vernieuwen.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
danEr zijn inmiddels toepassingen beschikbaar voor Internet2 die een hogere bandbreedte van 10Gbps vereisen.
gebruikDe nieuwe, snellere versie van Internet2 zal gebruike maken van
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
Iets is beter of het zou beter zijn. Een combinatie van de twee lijkt me hier niet helemaal de bedoeling.De eigen oplossing, namelijk de optie om meer zoekmachines toe te voegen via het zoekveld, is daarom volgens het bedrijf beter zijn.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Blijkbaar niet naar de juiste woorden gezocht tijdens het schrijven-NMe- schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:25:
[...]
Iets is beter of het zou beter zijn. Een combinatie van de twee lijkt me hier niet helemaal de bedoeling.
Anoniem: 26306
stelliet => satelliet
voor gros => voor het gros
"De man, Michael Crooker, kocht in 2002 een Compaq Pressario precies vanwege die encrypiefeature, en was destijds verheugd in de handleiding te lezen dat de data zelfs niet door (het toenmalige) Compaq kon worden benaderd in geval van verlies van het wachtwoord."
Pressario ---> Presario
"De aankondiging van de plannen om de snelheid van het onderzoeksnetwerk te verhogen vond tegelijk plaats met de bekendmaking dat de er een nieuw snelheidsrecord is neergezet via Internet2. De behaalde snelheid bedroeg 8,8 gigabit per seconde, waarmee de theoretische maximale snelheid van 10Gbps erg dicht bij komt."
de ---> weghalen
nieuws: Architectuur Intel Core en AMD K8 vergeleken
"Behalve dit alles kan de Core ook ... volgorde van het uitvoeren van load- en store-instructies veranderen."
... ---> de daar weer toevoegen
Terra is bij mij aarde, ik zat te twijfelen, maar tera(flops) geeft toch meer resultaten met Google.In totaal beschikt de grid over 550 AMD Opteron-processors, goed voor een rekencapaciteit van 3,5 terraflops.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Anoniem: 55563
...hoeven te schrijven...Dit zou betekenen dat ontwikkelaars van spellen maar één keer code hoeven schrijven om alle (aan de standaard meewerkende) engines te kunnen benutten.
Crypie! Creepy! Cry-pie, huil-taart?encrypiefeature
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Anoniem: 17926
De beschikbare ruimte van de huidige [..]Het beschikbare ruimte van de huidige [..]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Anoniem: 136066
''Sun bedrijf nam Storage Technology, bouwer van de StorageTek-producten, eerder over voor 4,1 miljard dollar en wil daarmee zijn marktpositie op de storagemarkt verstevigen.''
Ik denk dat 'bedrijf' gewoon weg moet.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"Sun heeft gisteren zijn StorageTek 5320 NAS Appliance vorgesteld."
vorgesteld ---> voorgesteld
Gefikst
"en anderzijds met de privacybepalingen in de wet die het lastig maken om isp's te dwingen NAW-gegegevens van uploaders af te staan."
gegegevens ---> gegevens
Microsoft werkt 134 wat aan een patch?... Daaruit kwam de conclusie dat Microsoft gemiddeld 134 aan een patch werkt, ...
[ Voor 15% gewijzigd door Mac_Cain13 op 03-05-2006 17:49 ]
134 jaar, wat had je anders gedacht?
...uitgesteld zal worden........Volgens de analisten is het hoogstwaarschijnlijk dat het besturingssysteem nog eens minstens drie maanden zal uitgesteld worden....
De Darpa Grand Challenge robotautocomptetie competitie
Een andere mogelijkheid is het indienen van een gedetaileerd gedetailleerd
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
meuktrackerVersie 1.9.1 is sinds kort beschikbaar met de volgende aanpassingen sinds de vorige vermelding in de mauktracker:
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Mijn complimenten voor dit taal- en schrijffoutloze artikel! Vooral de interpunctie is om van te smullen
Oh ja, ik denk dat je OpenOffice.org bedoelt en niet Open Office.
Bloed, zweet & koffie
beeeeeeeldpunten.die een totaalresolutie van 2100 bij 1200 beeeldpunten projecteren
[ Voor 31% gewijzigd door endless op 04-05-2006 18:01 ]
Nou ja, foutloos...Vorkbaard schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:35:
nieuws: Duitse overheid publiceert veilige software
Mijn complimenten voor dit taal- en schrijffoutloze artikel! Vooral de interpunctie is om van te smullen
'Aan een behoefte tegemoet te komen'De overheidsorganisatie denkt daarmee aan een groeiende behoefte tegemoet te komen.
Je kunt:
• een behoefte tegemoet komen
• in een behoefte voorzien
Ik vind het een heel liev compliment, maar dat je vervolgens toch een fout aandraagt doet me dan weer twijfelenVorkbaard schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:35:
nieuws: Duitse overheid publiceert veilige software
Oh ja, ik denk dat je OpenOffice.org bedoelt en niet Open Office.
Want fout is het, en aangepast bovendien
K ngpst
Tegemoet komen aan == gedeeltelijk voldoen aan, zegt de Van Dale. Wat mij betreft is dat dus niet fout, in tegenstelling tot 'een behoefte tegemoet komen', wat volgens mij totaal koeterwaals isr00n schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:13:
'Aan een behoefte tegemoet te komen'
Je kunt:
• een behoefte tegemoet komen
• in een behoefte voorzien
[ Voor 12% gewijzigd door Rataplan op 04-05-2006 18:19 ]
Hmm, inderdaad. Wat raarRataplan schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:17:
[...]
Tegemoet komen aan == gedeeltelijk voldoen aan, zegt de Van Dale.
• Piet loopt een vriend tegemoet » Wat doet Piet? » Een vriend tegemoet lopen.
• Jan fietst zijn vriendin tegemoet » Wat doet Jan? » Zijn vriendin tegemoet fietsen.
Op die manier geldt volgens mij dus hetzelfde voor 'een behoefte tegemoet komen', ondanks dat de betreffende behoefte niet tastbaar is.
Maar goed, ik zal niet wakker liggen om een woordje van drie letters en mijnheer Van Dale heeft gesproken...
[ Voor 20% gewijzigd door Rone op 04-05-2006 18:32 ]
Kunnen3!Bovendien kunnen spellen die intensief gebruik kunnen maken van de 'Synergetic Processing Units' daar een voordeel uit kunnen halen.
De eerste 'kunnen' vervangen door 'zullen' of de laatste 'kunnen' verwijderen volstaat
[ Voor 24% gewijzigd door Rone op 04-05-2006 18:50 ]
Het woordje 'maar' mist.Op het domein was een site geplaatst van maar liefst 2.147.483.647 pagina's, die in een binaire-boomstructuur aan elkaar geknoopt waren.
Spidergedrag zoekmachines vergeleken
[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 04-05-2006 18:56 ]
Laatste alinea, midden:
Moet de eerste Google van deze zin(nen) niet Yahoo zijn?Google bleef het langst volledig: hun engine indexeerde alle pagina's tot het tiende niveau. Zowel MSN als Google lieten het daarna flink afweten, terwijl Yahoo pas na 27 van de 31 niveaus iets van zijn belangstelling verloor.
[ Voor 6% gewijzigd door Jack Flushell op 04-05-2006 19:01 ]
Hmm, hier ff geen Van Dale liggen, maar het leek me gewoon fout (nooit gehoord zo, het klinkt vreemd, en zo staat het ook..) Maargoed, het is dus correctRataplan schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 18:58:
Nee hoor, dat woordje is helemaal niet nodig, zowel 'liefst' als 'maar liefst' krijgen als synoniem 'nota bene' mee. Weer meneer Van Dale, jawel
Dat is geen spel- en tikfoutje - en geen ander foutje ookJack Flushell schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 19:01:
nieuws: Spidergedrag zoekmachines vergeleken
Laatste alinea, midden:
[...]
Moet de eerste Google van deze zin(nen) niet Yahoo zijn?
"die een totaalresolutie van 2100 bij 1200 beeeldpunten projecteren"
beeeldpunten
--->
beeldpunten
"Achter de schermen bevinden zich, naast de projectoren, meerdere workstations met Windows XP, uitgerust met 'high-end graphic cards', aldus Accenture. een aantal hogeresolutiecamera's moeten zorgdragen voor de meervoudige schermbediening."
Accenture. een
--->
Accenture. Een
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Nee, één enkele chip is 512Mbit groot. Dit is gelijk aan 64MB.webfreakz.nl schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:43:
http://tweakers.net/nieuws/42359/?highlight=mbit --> MB/Megabyte
Met acht chips op een module zit je dan inderdaad wel op 512MB
Dit moet gigaflops zijn omdat het anders niet aangeeft in hoeveel tijd deze PPU 50 miljard floatingpoint-berekeningen kan makenDe kern van de kaart is een parallel rekenmonster dat, volgens schattingen, ongeveer 50 gigaflop kan leveren...
[ Voor 38% gewijzigd door Rone op 04-05-2006 20:58 ]
"De mannen van Hexus.net hebben een blik geworpen op de Ageia Physix-kaart van BFG. De Physx-kaart is ontworpen om natuurkundige berekeningen over te nemen van de processor wat moet resulteren in realistischere games."
Physix ---> PhysX
Physx ---> PhysX
nieuws: Spidergedrag zoekmachines vergeleken
"geprobeerd om de de methodes"
de de ---> de
Brrwoser = browser @ 3e regel van onderen.
[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 04-05-2006 22:51 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Mbit klopt hier gewoon zoals r00n al zegt.
gefixtr00n schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:48:
[...]
Dit moet gigaflops zijn omdat het anders niet aangeeft in hoeveel tijd deze PPU 50 miljard floatingpoint-berekeningen kan maken
De rest is ook gefixt
Beveiliging HDCP de onderdeel is van de HDMI-standaard.
de -> die
(als ik t goed zie
De bovenstaande informatie is niet geloofwaardig te noemen. Er mogen dan ook geen rechten aan ontleend worden.
Anoniem: 27535
3e regel onder het plaatje:
Loopt niet helemaal lekker niet lekker helemaal.VESA benadrukt dat DisplayPort ook geschikt is voor het aansluiten van consumentenelektronica, zoals dvd-spelers, op televisies aan te sluiten.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 05-05-2006 07:01 ]
er word --> er wordtHet mooie van dat systeem is dat er pas gekoeld word wanneer de chip te warm is
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Door een uiterst nauwkeurig patroon van groeven aan te brengen in de bodem, blijkt het mogelijk te zijen de richting waarin de druppels bewegen onder controle te houden.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
De link naar het filmpje strand ook ergens, behalve waar het filmpje staat
|
V
1
2
3
4
5
6
7
8
| Forbidden You don't have permission to access /41614732_nb_16x9.wmv on this server. This could be because you are NOT a Tweakers.net user Due to bandwidth limitations you need to register before you leech. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.33 Server at files.tweakers.net Port 80 |
[edit]
Je moet dus inloggen voordat je het kunt bekijken
[ Voor 46% gewijzigd door M14 op 05-05-2006 11:49 ]
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Anoniem: 17720
Volgens mij moet de komma, die achter omdat staat, achter Staat staan.Daarnaast is Xs4all nog steeds verwikkeld in een rechtszaak tegen de Staat omdat, het bedrijf niet akkoord wil gaan met het neerleggen van de aftapkosten bij de provider.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
"geprobeerd om de de methodes"
de de ---> de
nieuws: Xs4all wil meer controle op aftappen internetverkeer
"waardoor soms bijvoorbeeld het slachtofffer afgetapt wordt in plaats van de dader"
slachtofffer ---> slachtoffer
deze figuur -> dit figuur of deze persoon'Dit is niet zomaar een script kiddie. Deze figuur is een soort massavernietigingswapen, iemand die willekeurig welke site uit de lucht kan halen.'
[ Voor 7% gewijzigd door dr snuggles op 05-05-2006 17:26 ]
Figuur is zowel een het- als een de-woord, dus het mag allebei
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
In de titel:
groter, sterker, en sneller ---> groter, sterker en sneller
of een 'komma', of een 'en'
[ Voor 7% gewijzigd door blue-gene op 06-05-2006 11:29 ]
Nadat Intel...Intel introduceert Pentium D 960 en verlaagt prijzen
Zaterdag 09:02 - adat Intel afgelopen woensdag stilletjes een nieuwe telg in de Pentium D-serie heeft geïntroduceerd, heeft het bedrijf nu ook officieel laten weten dat de prijzen van de andere modellen uit de Pentium D-familie in prijs zullen worden verlaagd. >>
Aunt bunny is coming to get me!
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2006De QF50A-behuizing van AOpen, die jaren als onderkomen diende voro het basissysteem
- kommaHoewel de muis technisch gezien ideaal is[.] blijft de keuze voor een bepaalde muis een persoonlijke kwestie en daarom geven we wederom het advies om de muis te proberen alvorens deze te kopen.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2006
Diskettedrive: Samsung 3,5 inch floppy drive (zwart) - € 5,69
Samsung 3,5 inch floppy drive (zwart)Omdat Windows tijdens de installatie nog steeds geen mogelijkheid biedt om drivers te installeren vanaf andere media dan floppy, zijn we genoodzaakt om 4 euro en 90 cent te spenderen aan een nostalgische diskettedrive van het merk Samsung.
[ Voor 85% gewijzigd door PcDealer op 07-05-2006 10:01 ]
Anoniem: 149774
Microsoft stimuleert de toename van vrouwen in de IT-sector
Een programma tot vetmesten van de vrouwelijke IT-er? Is anorexia een probleem onder vrouwelijk personeel in de sector? Of gaat het wellicht om het aantal vrouwen?
Anoniem: 175487
Tenzij GT/s een nieuwe term is, denk ik dat er hier een typfout staat.
CSI werkt full duplex en ondersteunt snelheden van 4,8 en 6,4GT/s.
Anoniem: 46965
Ik zou de "de" er nog uithalen:
Microsoft stimuleert de toename aantal vrouwen in IT-sector
Ik gok dat er iets bedoeld wordt als '6,4GB per seconde', aangezien het in de bron ook staat.Anoniem: 175487 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 18:55:
nieuws: Intel maakt informatie over Tukwila en CSI bekend
Tenzij GT/s een nieuwe term is, denk ik dat er hier een typfout staat.
[...]
Rest is done.
Het is rechtop, nu staat het er als of ze recht opstaan (het werkwoord)De onderzoekers hebben dit probleem opgelost door op de monolaag een laag moleculen aan te brengen die niet recht opstaan, maar plat liggen om zo eventuele gaten af te sluiten.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 07-05-2006 23:18 ]
Ik weet niet of dit het melden waard is maar in het artikel wordt eerst gesproken van wordt en later in het verhaal gaan ze over naar werd.Een dergelijke schakeling is slechts enkele moleculen dik zijn en daarmee geschikt om bijvoorbeeld op een dun laagje buigbaar plastic aangebracht te worden. Plastic elektronica zal vooral toegepast worden voor schakeling die snel en goedkoop gemaakt moeten worden.
/edit nog 1 gevonden.Om een moleculaire diode te maken wordt als eerste een dun laagje goud op een ondergrond, (...)
Op de monolaag werd hierna weer een dun laagje goud aangebracht om de diode te vormen
maar heeft ook om een schadeclaim ingediend omdat het bedrijf inkomsten zou mislopen en het bovendien
[ Voor 11% gewijzigd door HawVer op 08-05-2006 10:29 ]
http://hawvie.deviantart.com/
ik vermoed dat het nog vroeg is, maar probeert de schrijver niet 'verontrustend' te schrijven ipv onrustwekkend?
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Je hoeft niet te vermoeden dat het vroeg is: zoiets is gewoon feitelijk zo. Wat ook feitelijk zo is, is dat de schrijver Belgisch is, en 'onrustwekkend' algemeen Belgisch-Nederlands is. Nu schrijven we primair Nederlands-Nederlands, maar dit woord is wat betreft interpretatiemoeilijkheidsgraad lang niet, eh, onrustwekkend.Foppe-Jan schreef op maandag 08 mei 2006 @ 11:01:
nieuws: Misbruik Google Adwords 'onrustwekkend'
ik vermoed dat het nog vroeg is, maar probeert de schrijver niet 'verontrustend' te schrijven ipv onrustwekkend?
Foutje:
"... Dat kwam hem in 1980 te staan op een aanklacht van Apple Corps wegens inbreuk op het merkrecht. ..."
Moet zijn:
"... Dat kwam hem in 1980 duur te staan op een aanklacht van Apple Corps wegens inbreuk op het merkrecht. ..."
Verder richte Steve Jobs niet alleen Apple op.
"... De Beatles richtten in 1968 Apple Corps op, en in 1976 begon Steve Jobs met Apple Computer. ..."
Dit deed hij samen met Steve Wozniak (bron: http://en.wikipedia.org/w...0_-_The_founding_of_Apple), dus dan zou de zin moeten worden:
"... De Beatles richtten in 1968 Apple Corps op, en in 1976 begonnen Steve Jobs en Steve Wozniak met Apple Computer. Dat kwam hen in 1980 duur te staan op een aanklacht van Apple Corps wegens inbreuk op het merkrecht. ..."
Nee, dit is een prima zin.Alex3305 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 14:35:
Artikel: nieuws: Apple Corps verliest zaak tegen Apple Computer
Foutje:
"... Dat kwam hem in 1980 te staan op een aanklacht van Apple Corps wegens inbreuk op het merkrecht. ..."
Moet zijn:
"... Dat kwam hem in 1980 duur te staan op een aanklacht van Apple Corps wegens inbreuk op het merkrecht. ..."
"Dit kwam hem op een aanklacht te staan."
Dan kun je het nog gekker maken:Verder richte Steve Jobs niet alleen Apple op.
"... De Beatles richtten in 1968 Apple Corps op, en in 1976 begon Steve Jobs met Apple Computer. ..."
Dit deed hij samen met Steve Wozniak (bron: http://en.wikipedia.org/w...0_-_The_founding_of_Apple), dus dan zou de zin moeten worden:
"... De Beatles richtten in 1968 Apple Corps op, en in 1976 begonnen Steve Jobs en Steve Wozniak met Apple Computer. Dat kwam hen in 1980 duur te staan op een aanklacht van Apple Corps wegens inbreuk op het merkrecht. ..."
Apple Computer was thus founded in Los Altos, California on April 1, 1976 (and incorporated January 3, 1977) by Steve Jobs, Steve Wozniak and Ronald Wayne.
Oh, trouwens:
Het is Electronic Software Rating Board...dat de Electronic Software Ratings Boards (ESRB)...
http://www.esrb.org
[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 08-05-2006 15:05 ]
Derde persoon onvoltooid verleden tijd van toezeggen is zei toeApple Computer betaalde 80.000 dollar en zegde toe zich niet met de handel in muziek bezig te gaan houden.
Werkelijk waar? Weer wat nieuws geleerdRataplan schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:53:
Samengestelde werkwoorden vervoegt men doorgaans zwak. In het geval van toezeggen is ook 'zei toe' toegestaan, maar dit is zeker niet fout, vindt ook de Van Dale
[ Voor 36% gewijzigd door EMP op 08-05-2006 16:58 ]
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Anoniem: 148644
diamant, ditDe methode is gebaseerd op kwantumcryptografie en de diamand wordt gebruikt om precies één foton te produceren voor het versturen van informatie. Wanneer deze foton onderweg verdwijnt weten de zender en ontvanger dat er mogelijk informatie is onderschept door een derde partij.
De beurs zal dit jaar voornamelijk in het teken zal staan van de Playstation 3 en de Nitendo Nintendo Wii.
moet dat geen 939 zijn?Socket 7-processor
hoi atlex
[ Voor 18% gewijzigd door AJK op 08-05-2006 19:24 ]
Socket 7? De bron werkt atm even niet In de bron wordt het niet duidelijk vermeld, maar het lijkt me dat het socket 754 of nog beter socket 939 moet zijn....vergeleken met een Socket 7-processor met dezelfde rating...
Hoi AJK

[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 08-05-2006 19:24 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
nieuws: Time Magazine speelt met Nintendo Wii
staat het woord "scepcis" geschreven in plaats van "scepsis".
- ontstaanDoor de toepassing van de vondst onstaan wel timingproblemen,
Anoniem: 46965
De Commissie zal volgens de bron wel aan de industrie zal vragen voor compatibiliteit tussen de verschillende formaten te zorgen en 'op de lange termijn naar een enkel formaat te streven'.
Dit topic is gesloten.