ingejanse.nl: dingen die ik doe
Anoniem: 92287
eerste regel: "Gamesproducent Elektronic Arts heeft aangekondigd dat in 2007 een nieuwe spel in de Command & Conquer-reeks zal verschijnen."
nieuwe?
De nieuwe feature heeft wel tot gevolg dat FileZille Server voortaan alleen op Windows 2000 of hoger gedraait kan worden.
Gedraait -> gedraaid want voltooid deelwoord!
Bloed, zweet & koffie
is wel versie 1.1 vereist van het .NET FrameWork
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Dit was voor mij een twijfelgeval. Op het forum van MadShrimps staat 17,75 seconden. De validator op HWbot geeft ook 17,75 seconden aan, terwijl de screenshot van 17,765 seconden spreekt. Gezien de 17,75 seconden in HWbot een gevalideerde waarde is, heb ik deze waarde gewoon aangehouden.Rafe schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:14:
Zoals al wordt opgemerkt in de reacties, in nieuws: Core Duo @3,4GHz verslaat Pentium 4 @7,2GHz wordt 17,765 secondes naar 17,75 afgerond. Door 'gewoon' af te ronden zal dat toch 17,77 moeten zijn.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
"Volgens Samsung kan er 12 uur (kleinbeeld)video de op de kaartjes worden opgeslagen"
de ---> weghalen (dubbel)
De leveranciers geven geen garanties over de werking van Boot Camp, aangezien deze software nog in de bètafase verkeerd.
stam +t, dus verkeert.

fixed
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Het is twee maal zo snel ... als, of twee maal sneller ... dannamelijk dat het twee maal zo snel kan testen dan een hele oude versie van dit programma:
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
en
onaansprakelijkheid.
leuke constructies, maar zijn ze wel correct?
de eerste in de post over het niet tot overeenstemming(*1) kunnen komen van itunes en platenmaatschapijen, en de tweede in een stukje over aansprakelijkheid van forumbeheerders, voor posts door leden / bezoekers.
*`1 : of zou dit dan onovereenstemming moeten zijn?
of zijn dit soort verzinsels gewenst ivm originaliteit l33tsp33k of iets anders?
populair taalgebruik? of verloedering van de nederlandse taal. het is mijns inziens geen verrijking iig.
of zou er binnekort ook disaansprakelijkheid kunnen staan? of antiaansprakelijkheid? of neeaansprakelijkheid.
nou ja.. zomaar iets waar ik over nadacht na het lezen van de merkwaardige samenvoegsels.
...de macroknoppen en het lcd-beelscherm beeldscherm bleken...
Deze groei is vooral te danken aan het feit dat steeds meer 35+'ers zijn zijn gaan internetten...
...geconfronteerd kan worden wegens het gebruiken van proprietaire propriëtaire technologie...
...volgens de onderzoekers om kostenbesparend tewerk te werk te gaan.
[ Voor 77% gewijzigd door Rone op 24-04-2006 14:57 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Buits => Bits64-buits omgevingen ten goede komt]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Onaannemelijk is gewoon goed. Dat staat zelfs in de Hedendaagse Van Dale. Onaansprakelijk is iets lastiger: onaanspreekbaar is bijvoorbeeld wel goed, en dat zit dicht in de buurt. Toch 'vrijwaren het medium in kwestie niet per definitie van aansprakelijkheid' van gemaakt, want een beetje suspect klinkt het welengelbertus schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:40:
onaannemelijk
en
onaansprakelijkheid.
leuke constructies, maar zijn ze wel correct?
De overige schillen en dozen zijn geruimd
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Gemiddeld print een werknemer van een kantoor in Europa 34 pagina's per dag. In de retailbranche ontmoeten geprinte artikelen het minst vaak het oog van de lezer: slechts 79 procent wordt ook echt bekeken.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Volgens C|Net kan de zaak de koude rillingen over de ruggen van pc-en geheugenfabrikanten
waar mist de spatie ?
nieuws: Sony begint met testen componenten PlayStation 3Later waren multimedia-pc's aan te de beurt, waarvoor Intel het Viiv-platform introduceerde.
- voortgang...] maar het is een indicatie dat er voorgang wordt geboekt bij het klaarmaken van de PlayStation 3 voor de lancering.
nieuws: EA kondigt Command & Conquer 3 aan
- ontstaanHet nieuwe spel wordt op dit moment ontwikkeld onder de codenaam 'Command & Conquer 3 Tiberium Wars' en speelt zich af tijdens het begin van het onstaan van het Tiberium-universum.
- anderen[..] maar het zal ook mogelijk zijn in multiplayermodus de strijd tegen andere op te nemen.
nieuws: .NL viert twintigste verjaardag
- link werkt niet?het Centrum voor Wiskunde en Informatica (CWI), het eerste .nl- en tevens het eerste land-domein: cwi.nl.
[ Voor 88% gewijzigd door PcDealer op 25-04-2006 00:07 ]
Anoniem: 17720
In de url achter voor staat uhttp://Voor het totaal aantal geregistreerde landendomeinen moet Nederland alleen Groot Brittannië en Duitsland voor zich dulden.
Daar kan mijn firefox niks mee
nieuws: Helft downloadend Nederland doet het gratis
Tweede alinea, tweede zin:
....zichzelf te danken heeft...
Moet natuurlijk zijn:
....zichzelf te wijten heeft....
Zo dankbaar is de entertainmentindustrie niet.
Gisteren is versie 0.10.14 van de protocol analyser Ethereal uitgebracht --> het is versie 0.99.0
plaatje doet het niet in IE: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1103199068.png
sorry, nu doet hij het wel weer
[ Voor 14% gewijzigd door Rekcor op 25-04-2006 14:56 ]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Had alles van het Ethereal artikel niet naar 0.10.14 veranderd moeten worden i.p.v. terug naar 0.99.0?
0.10.14 is namelijk ook beschikbaar: http://www.ethereal.com/d...tes/ethereal-0.10.14.html
[edit]...ehm...k heb me gloof ik vergist door de vreemde versie nummering, sowwy

[ Voor 12% gewijzigd door Forage op 25-04-2006 16:51 ]
Gecontroleren?De ontwikkelaars van Philips hebben hun handen uit hun mouwen gestoken en een programma in elkaar gezet waarmee zonder al te veel moeite gecontroleren kan worden of het bedrijf een update heeft uitgebracht voor een Philips-drive die in de computer zit. Het programma heeft de naam Intelligent Agent meegekregen en is via deze server als installatiepakket te downloaden.
Hoe heet het programma? FileZilla of FileZille...De nieuwe feature heeft wel tot gevolg dat FileZille Server voortaan alleen op Windows 2000 of hoger gedraaid kan worden:

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 25-04-2006 20:01 ]
Robin schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:56:
Nagekeekt.
Deze is alleen niet goed nagekeekt...De nieuwe feature heeft wel tot gevolg dat FileZille Server voortaan alleen op Windows 2000 of hoger gedraaid kan worden
Anoniem: 46965
(bijna helemaal in het begin):
op leven opf dood'
Aan het begin
Zou ik Vereniging van maken denk ik, of zie ik het nu verkeerd?De ElectroTechnische Vereeniging
Dan zou ik in het vervolg niet meer je reactie wijzigen als wij die gezien hebben, pleur het dan in een nieuwe reply
Robin schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:28:
Dan zou ik in het vervolg niet meer je reactie wijzigen als wij die gezien hebben, pleur het dan in een nieuwe reply.
Ik had na een refresh jouw posting nog niet gezien...
Even over de tabel:
Er staat meer informatie in over de ST3500630AS (500GB) dan de 750GB waar het artikel over gaat. Bovendien suggereert het dat eerstgenoemde een hogere schrijf- dan leessnelheid zou hebben.
Dit lijkt me persoonlijk erg onwaarschijnlijk, of ik moet iets gemist hebben.
Wellicht moet er wat meer rood in komen?
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Zijn geen spel- of tikfoutjes, is het wel, r00n?
Ik deel je zorgen niet (
[ Voor 38% gewijzigd door Rataplan op 26-04-2006 11:40 ]
Ik denk dat dit VBScript moet zijnOpera- als Linux- en Mac-gebruikers vallen wegens de combinatie van Flash en 'VBScribt' buiten de boot.
Moet zijn: met alle taalpakkettendemo met alle taalpakket
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
isWat Ahead heeft veranderd in versie 7.2.0.3 s ons niet bekend.
Afgezien van dat deze zin ronduit lachwekkend is (als de overheid het kan kunnen "stervelingen" het ook, maar dan wacht je tot er snellere CPU's zijn en/of doe je het distributed, was op zich niet slecht geweest om dat op te merken, maar dat terzijde):Volgens McGrath beschermt Bitlocker weliswaar tegen gewone stervelingen, maar beschikken overheden over genoeg 'paardenkracht' om de sleutels te breken, waarbij hij er nog eens op wijst dat er geen speciale overheidsachterdeur in Vista worden ingebouwd.
"Vista (+zal) worden ingebouwd"
Verstuurd vanaf mijn Computer®
De advertenties zijn verdeeld over meerdere pagina.
moet zijn:
De advertenties zijn verdeeld over meerdere pagina's.
(vb http://tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/75)
Zie de startpost: "Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de pricewatch, et cetera)."A_ad schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:06:
In Vraag & Aanbod zit een typefout als je meerdere pagina's hebt:
De advertenties zijn verdeeld over meerdere pagina.
moet zijn:
De advertenties zijn verdeeld over meerdere pagina's.
(vb http://tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/75)
Hier mag je dus een apart topic voor openen, de blauwen die hier lezen kunnen dit niet aanpassen, dat moet een devver doen
Verstuurd vanaf mijn Computer®
"In het verleden heeft Ferris al vaker lekken gevonden en gemeld in onder meer iTunes, Quicktime en de Firefox-browser." (laatste zin)
Quicktime ---> QuickTime
nieuws: Pentium 4 'Cedar Mill' gaat 65W verbruiken
"De TDP (thermal design power) geeft aan wat de maximale energieproductie is waarmee de ontwerpers van moederborden, koelers en andere componenten rekening mee moeten houden."
mee ---> dubbel, één van beide weghalen
Checkzors oud-collegawildhagen schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:49:
meuktracker: SPAMfighter 4.4.7
"SPAMfigther is een handig programma".
"een"ontbreekt...
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Laatste regel: te worden
iets met: geworden??
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Bijgeschaafdteun-v schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:40:
http://tweakers.net/nieuws/42240/Tvs-met-led-backlight-in-tweede-helft-van-2006.html
Laatste regel: te worden
iets met: geworden??
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 27-04-2006 12:04 ]
Als je nou over 'jongens van' als een voorbeeld van sexistische verslaggeving was begonnen... maar ja, dat hoort natuurlijk weer niet in dit topic

Het is of 'Guru of 3D' of 'Guru3D', een andere benaming is incorrect. Kijk zelfs maar eens naar http://guru3d.com/newsitem.php?id=3854, daar noemen ze zichzelf ook Guru3D
Het is inderdaad The Guru of 3D, maar kijk eens naar de titelbalk als je http://forums.guru3d.com/index.php? "Guru3D.com Forums" opent, of kijk eens helemaal onder aan op http://www.guru3d.com.Rataplan schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:40:
Het is zelfs 'The Guru of 3D', als ik het wel heb. Die spatie laat ik dus lekker staan3d ipv 3D is verder in lijn met ons hoofdletterbeleid, dus ik zie even van een wijziging af.
Als je nou over 'jongens van' als een voorbeeld van sexistische verslaggeving was begonnen... maar ja, dat hoort natuurlijk weer niet in dit topic![]()
InderdaadRobin schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:48:
* Robin wijst Rataplan op http://tweakers.net/meukt...=Meuktracker&Query=Guru3D
Het is of 'Guru of 3D' of 'Guru3D', een andere benaming is incorrect. Kijk zelfs maar eens naar http://guru3d.com/newsitem.php?id=3854, daar noemen ze zichzelf ook Guru3D.
Maar het is mij om het even hoor
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
450.00? of de notatie is verkeerd of 't aantal.Volgens hem zijn er tot op heden 47 torrentsites afgesloten, die in totaal ongeveer 450.00 geregistreerde gebruikers faciliteerden.
Aunt bunny is coming to get me!
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Bijna onderaan:
De markt voor harddisks met een hoge opslagcapaciteit wordt bediendt door Seagate's Barracude harddiskserie,
Dit viel me wel erg op, normaal is het bv een zin die niet echt duidelijk is, maar dit is echt fout
Moet bediend zijn waarschijnlijk
iig nog een fijne avond gewenst allemaal
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
reviews: Tweakers.net FAQ
Onder: • Hoe is Tweakers.net ontstaan
2e alinea:
vooganger -> voorganger
Vraag me niet waarom ik dit zat te lezen

Nederlands is makkelijker als je denkt.
"Voor dat doel kan de hoeveelheid contextinformatie per resultaat ingesteld worden en maakt Search gebruik van eenn oneindig lange scrollbalk voor de resultatenpagina."
eenn ---> een
Wat onzin is er is helemaal geen "De Dow-Jonesindex van technologiefondsen", dat ging over de Nasdaq die zo fors daalde. Lees de alinea ervoor in het bronartikel maar es (die sowieso natuurlijk voor beleggers is geschreven
Overigens is de daling van de Dow Jones en de Nasdaq en de marginale stijging van de S&P500 nou ook weer niet zo bijzonder, dat is dit jaar al tig keer zo gebeurd
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Ook goed, en eens met R@tInge Janse schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:42:
Alles weer aangepast. Fee-tje: nee, want die mensen van Vosko noemen het zelf ook Vosko Trofee. Een Vosko-trofee (dat 'een trofee van Vosko' betekent) is iets anders zijn dan de Vosko Trofee (dat 'de Vosko Trofee (en niet een andere trofee van Vosko)' betekent).
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
Tooltip-tekst bij ps3 en x360 plaatje leest "PSP 3". Dat moet natuurlijk "PS3" zijn
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Deze zin klopt niet helemaal:
Uiteindelijk ontstaat een stabiel geheel dat de polarisatie, die kan worden beïnvloedt door een elektrisch veld, in stand houdt.
Dát geheel, niet die geheel.
Ook ...kan worden beïnvloed klinkt beter.
De schrijver heeft misschien te veel gezopen gisteren...

[ Voor 95% gewijzigd door Eegee op 29-04-2006 23:02 ]
De titel van het bericht. Het is of fors dalen of kelderen. Een beetje kelderen kan toch niet?
Windows is exiting. Is this OK?
Het gaat om die polarisatie, dus dat klopt wel degelijk.DarthPlastic schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 22:49:
Deze zin klopt niet helemaal:
Uiteindelijk ontstaat een stabiel geheel dat de polarisatie, die kan worden beïnvloedt door een elektrisch veld, in stand houdt.
Dát geheel, niet die geheel.
De 't' achter 'beïnvloed' is natuurlijk wel echt fout.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Hmm ja, als ik het zo een paar keer lees lijkt 'die' ook wel te kloppen..Lord Daemon schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:08:
[...]
Het gaat om die polarisatie, dus dat klopt wel degelijk.
De 't' achter 'beïnvloed' is natuurlijk wel echt fout.
Het is wel nog steeds een vage zin, dus misschien kan dat ook een beetje veranderd worden?
Echt fout of dat het helemaal niet klopt, is het niet. Deze laat ik staan voor de redactie.schnitzelcore schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 23:20:
nieuws: Microsoft ziet aandelen kelderen
De titel van het bericht. Het is of fors dalen of kelderen. Een beetje kelderen kan toch niet?
De rest is aangepast
Anoniem: 79399
De floppy-drive zou 5.69 moeten kosten en in het stukje tekst eronder staat vervolgens 4.90.
Alleen in die regel zit geen hyperlink, dus dan is het wel een beetje raar om te zeggen dat ie 'hier' gevonden kan worden...De download weegt net iets meer dan een enkele megabyte en kan hier worden gevonden.
"Aantal Skype-gebruikers stijgt over 100 miljoen"
Stijgt over is geen nederlands.
"Meer dan 100 miljoen skype-gebruikers"
"Aantal skype-gebruikers passeert 100 miljoen"
Of iets anders
[ Voor 13% gewijzigd door Defspace op 30-04-2006 17:32 ]
18327
regering Bush --> regering-BushDe regering Bush zal de rechter verzoeken
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1621592NS_5 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:55:
http://tweakers.net/nieuw...ssing-tegen-exploits.html
'huntingpots' moet 'honeypots' zijn
Onder Live Portal:
webbasedapplicaties -> webbased applicaties
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Scenario's en technologische.In de demoversie van het spel kan je twee scenrario's spelen van de campaign Conquer The World. In deze mode speel je als het technologisch ras Vinci,(...)
Ik heb geen sig.
De herstructurering binnen het bedrijf zal de komende drie maanden plaatsvindden.
Naast de herstructurering
Volgens mij is het herstructueering? Kan zijn dak fout zit, nooit goed geweest in nederlands

De prijzen zijn ecter flink gedaald
en nog 1 dan:
Naast de herstructurering moet ook de introductie van nieuwe processors die vrijwel het complete productassortiment van het bedrijf vernieuwen.
Dat klopt niet helemaal geloof ik... mischien moet DIE er tussenuit, of plaatsvinden o.i.d. ertussen
dan krijg je dus:
Naast de herstructurering moet ook de introductie van nieuwe processors plaatsvinden die vrijwel het complete productassortiment van het bedrijf moeten vernieuwen.
[ Voor 43% gewijzigd door Speedswitch op 01-05-2006 17:03 ]
Dit topic is gesloten.