nieuws: Novell test alternatief driverupdateproces voor Linux
Overigens vind ik dat er in artikelen op de frontpage erg vaak lijdende zinnen worden gebruikt. Dat is op zich niet fout maar het doet me een beetje kitscherig aan.
nieuws: Ballmer: geen vertraging Vista door Symantec-zaak
nieuws: LG komt met 8GB-muziekspelerDaarnaast is het mogelijk drivers als kernelmodule te leveren, zodat ze naar believen 'at runtime' aan de kernel kan kunnen worden toegevoegd of eruit verwijderd kunnen worden.
en beschikt zou voldoende zijn, en ook tevens er nog een keer extra bij toevoegen is dubbelop...heeft een microfoon aan boord en beschikt tevens over een fm-radio.
De vuistregel is dat je getallen met meer dan drie lettergrepen als cijfers schrijft en tot en met drie lettergrepen voluit. In dit geval dus dertig. Of hebben jullie een andere regel? Officieel mag het allebei.De batterijduur zou goed zijn voor 30 uur muziek en vier uur video.
Overigens vind ik dat er in artikelen op de frontpage erg vaak lijdende zinnen worden gebruikt. Dat is op zich niet fout maar het doet me een beetje kitscherig aan.
nieuws: Ballmer: geen vertraging Vista door Symantec-zaak
Handelt over is een germanisme. Beter zou gaat over zijn.De rechtszaak handelt over Symantecs Volume Manager...
Een ingewikkelde zin, die makkelijker leesbaar wordt als je tussen 1988 en jarenlang de komma weghaalt óf een komma plaatst tussen Windows-gui en tussen. Tussen Apple en Microsoft uit 1988 is namelijk een onderschikkende bijzin (eigenlijk zijn het er twee maar dat doet niet ter zake). Er zouden geen komma's hoeven te staan maar het gebruik van komma's in deze betrekkelijk lange zin maakt 'm wel leesbaarder.Zes maanden zou ruim voldoende moeten zijn om tot een akkoord te komen, verwacht IT-consultant Richard Morochove, die erop wijst dat de rechtszaak om de Windows-gui tussen Apple en Microsoft uit 1988, jarenlang duurde zonder dat het de verkoop van Microsofts besturingssysteem in de weg stond.
[ Voor 126% gewijzigd door CmdrKeen op 23-05-2006 07:46 . Reden: Zinloze kommaneukerij verwijderd. Nieuwe kommaneukerij toegevoegd. ]
Bloed, zweet & koffie