Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
De subtekst van het plaatje is nu:
Echter is het spel op het screenshot GTA San AndreasScreenshot GTA III
Lijkt anders toch verdomde veel op GTA3.. Het spelkarakter, de Idaho.. Is dit een vage mod ofzo dan? Ik herken alleen de omgeving niet.. Is de playstation-versie anders wellicht en is het dat?Metal schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:21:
nieuws: Gewelddadige games gekoppeld aan risicogedrag
De subtekst van het plaatje is nu:
[...]
Echter is het spel op het screenshot GTA San Andreas
[ Voor 20% gewijzigd door Mentalist op 11-04-2006 17:52 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
In plaats van de alt-tekst is nu het plaatje veranderdW3ird_N3rd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:46:
[...]
Lijkt anders toch verdomde veel op GTA3.. Het spelkarakter, de Idaho.. Is dit een vage mod ofzo dan? Ik herken alleen de omgeving niet.. Is de playstation-versie anders wellicht en is het dat?
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Oh, dan heb ik het "origineel" niet gezienr00n schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 17:53:
[...]
In plaats van de alt-tekst is nu het plaatje veranderd
En goed ook, want in het nieuwsbericht ging het ook over GTA3, dus een plaatje van GTA:SA past daar niet goed bij
"Euclid Discoveries zegt dat het objectgebaseerde karakter van de techniek ervoor zorgt dat deze optimaler werkt op langere films - wat impliceert dat het geen 'streaming' formaat is."
Optimaal is al het hoogst haalbare, er is geen overtreffende trap:
op·ti·maal (bn.)
1 hoogst, sterkst, meest gunstig
( http://www.vandale.nl/opz...nboek/?zoekwoord=optimaal )
Mijn voorstel zou zijn om het woord 'beter' te gebruiken.
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Het Russen?Het Russen achter de site Slo.ru hebben hun handen weten te leggen op build 5358 van Internet Explorer 7 en deze ter download aangeboden (het visje van Babel heeft hier een vertaling neergezet).
De Russen! (русские
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
"omdat 2GB volgens sommige benchmarks zeker en positieve invloed kan hebben op de prestaties"
en -> een
FixedKuhlie schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:37:
nieuws: Laptop met Athlon 64 FX-60 getest
"omdat 2GB volgens sommige benchmarks zeker en positieve invloed kan hebben op de prestaties"
en -> een
Link verwijderd wegens geen idee welke er gezocht wordtBoAC schreef op woensdag 12 april 2006 @ 11:01:
Software updates / K3b 0.12.15:
[...]
De link werkt niet correct
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
This can't be right, can it?Licentietype: Voorwaarden (GNU/BSD/etc.)
Denk dat die bij weg mag zoemen...In tegenstelling tot bij de K8 kan AMD haar nieuwe architectuur bovendien niet baseren op een vorige editie; de K10 moet een volledig nieuw ontwerp worden om succesvol te blijven concurreren.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 12-04-2006 15:34 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Rataplan op 12-04-2006 16:00 ]
-> lite...versie 1.8.0303 van 2000Liet en XPlite...
[ Voor 6% gewijzigd door DEVoTi0N op 12-04-2006 20:00 ]
mijn fout sorryRataplan schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:15:
[...]
@Home is een merknaam van het bedrijf Essent Kabelcom. Het nieuwsbericht is dus feitelijk juist.
Uit www.essent.nl blijkt mij ook niet dat er *uitsluitend* onder de naam @home wordt gewerkt dus een zinnetje over de voor de marktintroductie te gebruiken merknaam neem ik niet voor mijn rekening, daar mag de redacteur van dienst zelf even naar kijken
Had politie moeten staan... Met Everdreams 'Theft Recovery Managed Service' zouden pechvogels niet alleen de controle over hun verdwenen computer kunnen behouden; de poltie zou er ook gebruik van kunnen maken bij de opsporing van het apparaat. ...
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
nieuws: Jongeren noemen BIG meest tenenkrommende campagne
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ik vond het al zo weinig.. Volgens de bron zijn het dan ook 2 schijven van 100GB in RAID, zodoende is de opslagcapaciteit 200GBen een opslagcapaciteit van 100GB, door middel van twee schijven in RAID0-configuratie.
In de tabel, moet 1,66 ghz zijnCeleron M 423 1,06GHz 1MB Q2'06
TnI 4 Life
Eerst kopieerbeveiliging en daarna copy protection, moet even rechtgetrokken worden natuurlijk
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zo te zien heb je gelijk
D'r staan al veel te veel herhalingen in dat artikel, dus dat laten we voor wat het is.FnF schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:36:
nieuws: Ubisoft laat StarForce vallen
Eerst kopieerbeveiliging en daarna copy protection, moet even rechtgetrokken worden natuurlijk
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
de nieuwe standaard is vooralsnog alleen interessant voor datacenters en bedrijven die de koste kost met routering verdienen.
Lijkt me een e-tje te veelde nieuwe standaard is vooralsnog alleen interessant voor datacenters en bedrijven die de koste met routering verdienen.
Whaa, ik type te langzaam
[ Voor 8% gewijzigd door Carpento op 13-04-2006 13:40 ]
Ik zou niet weten welk van de plaatjes je bedoelt, en een typo zie ik niet. Verlicht ons eensBoudewijn schreef op donderdag 13 april 2006 @ 13:43:
nieuws: Nieuw plugje voor 10GBase-T-standaard
Uhhh de alt-text van het plaatje.
Typo.

[ Voor 3% gewijzigd door Boudewijn op 13-04-2006 13:55 ]
Er staat nog steeds "Legends".
De URL is verkeerd.
meuktracker: FreeBSD 6.1 RC1
De leden van het FreeBSD Release Engineering Team hebben de eerste release candidate van FreeBSD 6.1 uitgebracht.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Vooral de sterke verkoop van Althlon 64- en Opteron-processors...
[ Voor 8% gewijzigd door Robbbert op 13-04-2006 19:56 ]
te verdubbelen heeft TDK niet onthult.
onthuld
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Samsung heeft een nieuwe technologie ontwikkelt
-->
Samsung heeft een nieuwe technologie ontwikkeld
Met behulp van deze techniek zijn de onderzoekers van Samsung er in geslaagd op acht NAND-flashgeheugenchips op elkaar te stapelen wat resulteerde in één chip met een capaciteit van 16Gbit en een hoogte van slechts een halve millimeter.
-->
Met behulp van deze techniek zijn de onderzoekers van Samsung er in geslaagd op acht NAND-flashgeheugenchips op elkaar te stapelen wat resulteerde in één chip met een capaciteit van 16Gbit en een hoogte van slechts een halve millimeter.
Knockwurst.
Anoniem: 147539
=> ontwikkeldSamsung heeft een nieuwe technologie ontwikkelt
// Edit: oeps, stond hierboven ook al vermeld... Sorry voor overbodige post

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 147539 op 13-04-2006 20:58 ]
De spring van versie 7.66 naar 8.0 suggereert een groot aantal veranderingen....
Spring->sprong
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Dat apparaat heet iMacVooral de Small Form Factor-computers en de systemen die geïntegreerd zijn in de monitor - à la de Apple Mac iMac - zouden daarbij de huidige desktops en minitowers vervangen.
1e alinea:
'het door' -> 'door het door'.De eerste manier het door middel van nLite in een installatie-cd te integreren, het zogenaamde slipstreamen, om een up-to-date installatie te creëren.
3e alinea:
'moter' -> 'motor'Grote moter achter het Nederlandse project is
Deze is echt ergLekkere Kwal schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 17:28:
'moter' -> 'motor'

Maak daar maar Doom 3 vanDe Doom 2-engine, waarop het spel gebaseerd is
Edit: overigens suggereert de 2e alinea imho dat er ook nog een singleplayer gedeelte is dat door iemand anders dan Splash Damage wordt ontwikkeld. Afaik wordt dit een multiplayer-only game. Ik zou dan ook van "De multiplayerfunctionaliteit is door de makers van de RTCW: Enemy Territory-shooter ontworpen" iets van "Het spel is door de makers van de RTCW: Enemy Territory-shooter ontworpen" maken.
[ Voor 55% gewijzigd door Rafe op 14-04-2006 18:01 ]
Net zo erg als moter, ja, wrijf het er maar in
<!-- NEE! Dat bedoel ik retorisch
[ Voor 147% gewijzigd door Rataplan op 14-04-2006 18:04 ]
'per stuk' moet weg lijkt me, anders zou de omzet 83*18 mrd = 1494 miljard dollar zijnHet eerste kwartaal van 2006 leverde TPI een recordaantal van 83 contracten op met een waarde per stuk van meer dan achttien miljard dollar, tegenover 76 contracten met een waarde van meer dan dertien miljard dollar in dezelfde periode van 2005.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
"Enkele van de opgelosten veiligheidsfouten in de nieuwste versie van de browser zijn overigens nog niet gepubliceerd."
"opgelosten" moet worden "opgeloste".
en:
"Naast patches voor veiligheidsproblemen, bevat de nieuwe update ook nieuwe verbeteringen voor de browser die de stabiliteit moet verbeteren."
"moet" moet "moeten" worden.
Saved by the buoyancy of citrus
'Opverheidscomputers' moet 'overheidscomputers' worden.McKinnon wordt ervan beschuldigd de grootste inbraak in Amerikaanse opverheidscomputers ooit te hebben gepleegd
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Nog een vaudje in hetzelfde artikel:
Een andere ongemakkelijkheid vindt Anand te gevoeligheid van de touchpad,
->
Een andere ongemakkelijkheid vindt Anand de gevoeligheid van de touchpad,
uit: nieuws: Apple Boot Camp neemt het op tegen Parallel-VMPro. Hij gaat in het artikel echter niet alleen in op de hardware van Apple, maar besteed ook
BesteedT
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
update functionaliteit -> updatefunctionaliteit (samenstelling).(...) worden automatisch voorzien van de update dankzij de ingebouwde update functionaliteit van de browser.
nieuws: 'OS PS3 kan tot een kwart cpu-capaciteit opeisen'
Is het niet logischer om dan tekst ook een afbreekstreepje te geven?
Het gaat om de tekstcommunicatie, en niet om de tekst.
"De otwikkelaars van Firefox hebben niet alleen de 1.5-tak een update gegeven, maar hebben daarnaast ook de 1.0-familie voorzien van een aantal verbeteringen en deze als versie 1.0.8 online gezet."
otwikkelaars
--->
ontwikkelaars
Done.Edskes schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 16:17:
meuktracker: Mozilla Firefox 1.0.8
"De otwikkelaars van Firefox hebben niet alleen de 1.5-tak een update gegeven, maar hebben daarnaast ook de 1.0-familie voorzien van een aantal verbeteringen en deze als versie 1.0.8 online gezet."
otwikkelaars
--->
ontwikkelaars
Inderdaad. Aangepast en bedankt!Boudewijn schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 15:43:
tekst, spraak- en beeldcommunicatie
nieuws: 'OS PS3 kan tot een kwart cpu-capaciteit opeisen'
Is het niet logischer om dan tekst ook een afbreekstreepje te geven?
Het gaat om de tekstcommunicatie, en niet om de tekst.
Anoniem: 12316
en een jaar gratis verblijf in een huis is de stad Phoenix
Inmiddels heeft men de processors ook over*ge*klokt.
Zowel in het kopje als in de alt-tekst van het plaatje staat nu dat de nForce4 een geintegreerde Intel ethernet controller heeft... en daar leest iedereen gelukkig al een maand overheenNetwerkcontroller: Onboard Intel PCIe en onboard Marvell PCI gigabit-controller
Het Asus-moederbord is uitgerust met twee gigabit ethernet controllers, waarvan één geïntegreerd in de chipset. [...]
edit - @Harm: surry hoor, ik dacht dat dit een typisch copy/paste foutje was, dus zowat een tikfout... kan me niet voorstellen dat de auteur inhoudelijk in de war was...
[ Voor 18% gewijzigd door John_Glenn op 16-04-2006 20:44 ]
En waar is dit een type- dan wel een spelfout? Dit lijkt mij iets inhoudelijks en dat hoort dus niet in dit topic thuis, maar in een apart topic.John_Glenn schreef op zondag 16 april 2006 @ 04:22:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2006
[...]
Zowel in het kopje als in de alt-tekst van het plaatje staat nu dat de nForce4 een geintegreerde Intel ethernet controller heeft... en daar leest iedereen gelukkig al een maand overheen
De rest is aangepast
Rusland behoord voor zover ik weet niet tot Europa en / of de Europese Unie, die strijkt namelijk net tot aan Polen, er net voor dus...Europa domineert de top tien met zeven universiteiten waarvan er maar liefst vijf uit Rusland komen.
Klopt, zou dit net ook postenGJ-tje schreef op zondag 16 april 2006 @ 14:57:
[...]
Rusland behoord voor zover ik weet niet tot Europa en / of de Europese Unie, die strijkt namelijk net tot aan Polan, er net voor dus...Dus Europa domineert (hoe graag we dat als Europeanen graag zouden willen) niet...
Harm

[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 16-04-2006 15:13 ]
Dat telt toch niet mee voor Europa. De rest ligt (meen ik) wel in het Europese gedeelte.
Overigens is dit de indeling die de organisatie gebruikt: http://icpc.baylor.edu/icpc/Finals/Roster.asp en volgens die lijst zijn alle Russische universiteiten onderdeel van Europa.
Het is maar welke definitie je gebruikt
[ Voor 40% gewijzigd door T.T. op 16-04-2006 15:35 ]
Opgave 6, 6.5, en 7?Voor opdracht zes moest een bitcompressie-algoritme onderzocht worden op ambiguïteit en vervolgens moest een algoritme ontworpen worden dat op basis van een aantal tandwielen onderzocht of het mogelijk was een goed werkende klok te maken met een minimum aantal assen voor de tandwielen. Opgave zeven ging over het reconstrueren van de groepssamenstellingen van een reis op basis van een eenvoudig inkomsten- en uitgavenoverzicht.
De bitcompressie opdracht was opdracht 5
[ Voor 4% gewijzigd door dinges op 16-04-2006 15:51 ]
PSN: Houtvlot
"Toshiba en Matsushita hebben samen ‘s werelds dunstel lcd-panel ontwikkeld."
dunstel ---> dunste
-ehet model van ABC dat eerdere deze week
Goed, die van vrijdag zal ik nog net doen, maar ik ga hier geen berichten uit 2003 en 1999 lopen fixen hoor
Rest: done.
Professioneel Hyves-weigeraar
Die n is verdwaalddeelnemeden studenten
...blijft steken op 30MB/sec wanneer gebruikt gebruik wordt gemaakt van...
Deze chips chip is uitgerust met...
[ Voor 13% gewijzigd door Rone op 17-04-2006 21:02 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Fibre Channel. De schijven hebben een meantime to failure van 1,4
Je bent dan de B vergeten; meantime between failure.
No changes are announced to the drive's reliability, which is still rated at 1.4 million Mean Time Between Failure (MTBF). Also, the platters of the enterprise drive continue to spin at 15,000 rpm; average seek time remains at 3.5-4.0 ms.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Dit topic is gesloten.