Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"is" te veelDe opkomst en groei van websites die lokale informatie bieden is recenter van aard is.
ingejanse.nl: dingen die ik doe
Link bij 'Bron:' doet het niet. Als je erop klikt, kom je op http://www.minez.nl/dsc?s...W9pz8X&dsname=EZInternet&
met als inhoud
OBJ.GETOBJECT !CONNECTIONID=2eqCs3l54uVxDY@p5G78L9!DmM!2AD1FIsdrhoUlCp3Q4aGxJh@OuGEX@hW9pz8X !DSNAME=EZInternet !SESSIONID=1aqys7l14qVBDU@p5G78L9!DmM!2AD1FIsdrhoUlCp3Q4aGxJh@OuGEX@hW9pz8X !STATUSCODE=10 !STATUSSTRING=Ongeldige sessie DSNAME=EZInternet NOBLOB=true OBJECTID=39177 SESSIONID=1aqys7l14qVBDU@p5G78L9!DmM!2AD1FIsdrhoUlCp3Q4aGxJh@OuGEX@hW9pz8X
Nu gaat het artikel over aftappen en de AIVD, maar ik denk niet dat deze acabadabra de bedoeling is
[ Voor 3% gewijzigd door Rekcor op 05-04-2006 09:32 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
tweede alinea:
"Een proces dat in 2003 door Lucent werd aangespannen, kwam tot een voortijdig einde toen Microsoft een typefout in het patent ontdekte."
typefout -> typfout
1 fout die bij het typen wordt gemaakt => tikfout
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
...is een antivirusprogramma voor Linux en FreeBDS dat zich voornamelijk...
Ik neem aan dat dat FreeBSD is ... of ik heb een stukje ontwikkeling gemist weer
Wat ruist er door het struikgewas
Gefixt
Lebowsky moet nattuurlijk Lebowski zijn:
http://www.imdb.com/title/tt0118715/
Let me explain something to you. Um, I am not "Mr. Lebowski". You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or, uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing.
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
'jaar/maand/dag/eeuw/millenium' vergeten.massaproductie zal begin volgend een aanvang nemen.
nieuws: MIT: nieuwe software maakt snelle pc's traag als stroop
Het duurste component, het display?De duurste component, de display
[ Voor 30% gewijzigd door Soldaatje op 05-04-2006 16:13 ]
Er staat er nog eentje:
Het duurste component, de display
Ik heb liever 'het LCD scherm' maar dat boeit niet. Mits het een LCD scherm is natuurlijk.
@Rataplan: thx
Laat maar, de display en het beeldscherm...
[ Voor 41% gewijzigd door Soldaatje op 05-04-2006 16:41 ]
trailversie -> trialversie
en
"maar om ze te kunnen weg schrijven zal de software moeten worden aangeschaft."...maar om ze te kunnen weg te schrijven zal de software moeten worden aangeschaft.
of
"maar om ze weg te kunnen schrijven zal de software moeten worden aangeschaft."
[ Voor 70% gewijzigd door user109731 op 05-04-2006 19:09 ]
Anoniem: 145189
Ik weet niet of dit onder een typefout valt, maar in plaats van een enkele space is er in sommige zinnen gebruik gemaakt van een "langere space" (Sorry, ik weet de naam even niet

Bijvoorbeeld in de eerste zin van de tweede alinea.
Als ik het kopieer verschijnt het echter wel als een enkele space.
Ligt het dan aan mij ? Ik heb in IE en Opera de "langere spaces" gezien.
Komt denk ik omdat de tekst is uitgevuld (aan beide kanten een rechte kantlijn), en dan worden de spaties vergroot.Anoniem: 145189 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:06:
Microsoft : formatteer en herinstalleer bij vermoeden rootkit
Ik weet niet of dit onder een typefout valt, maar in plaats van een enkele space is er in sommige zinnen gebruik gemaakt van een "langere space" (Sorry, ik weet de naam even niet)
Bijvoorbeeld in de eerste zin van de tweede alinea.
Als ik het kopieer verschijnt het echter wel als een enkele space.
Ligt het dan aan mij ? Ik heb in IE en Opera de "langere spaces" gezien.
edit: er komen ook veel lange woorden in voor, die dus niet worden afgebroken (zomaar een greep: misbakseldetectieprogramma's, bedrijfscomputersystemen, beveiligingsmechanisme
[ Voor 13% gewijzigd door user109731 op 05-04-2006 19:10 ]
Seriously: it's not a bug, it's a feature. Overigens is een meervoudige spatie niet te herkennen: HTML schrijft voor dat twee spaties als één exemplaar behandeld worden. Druk maar op 'quote' als je dat in de praktijk wil zien
En die trailversie heb ik gefikst
In een reactie heeft Google laten weten dat die ontmoeting slecht bedoeld was om te 'netwerken'
--> slechts
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Anoniem: 145189
Ok, sorry, mijn foutRataplan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:12:
Het ligt aan onze devvers. Die klieren laten de tekst namelijk automatisch uitvullen zodat er een rechte rechterkantlijn ontstaat![]()
Seriously: it's not a bug, it's a feature. Overigens is een meervoudige spatie niet te herkennen: HTML schrijft voor dat twee spaties als één exemplaar behandeld worden. Druk maar op 'quote' als je dat in de praktijk wil zien
"AMD zal in het huidige kwartaal de laatste orders aannnemen van Athlon 64-chips met de Venice-core"
aannnemen
--->
aannemen
Komma moet achter het aanhalingsteken, niet ervoor'Het is niet de wens of de bedoeling van Apple om Windows (...) te promoten of te ondersteunen, maar veel gebruikers hebben aangegeven dat ze Windows op de superieure Apple-hardware willen gebruiken,' meldt Apple-topman Philip Schiller in een persbericht.
The devil is in the details.
Anoniem: 76218
Moet dat niet 1024 zijn?Het is nog onduidelijk wanneer de Kilocore256 en Kilocore1025 op de markt komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 76218 op 05-04-2006 21:03 . Reden: Ratio ten spijt, het is dus weldegelijk 1025. Sorry. ]
Vanaf het tweede kwartaal van 2007 zal de Turion X2 langzaam worden naar een nieuw 65nm-ontwerp.
In de laatste alinea staat 2x de Nikon aangemerkt als zijnde 200D, dit moet D200 zijn.
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?"
Anoniem: 54785
1e zin, 2e alinea:
"Vanaf het tweede kwartaal van 2007 zal de Turion X2 langzaam worden naar een nieuw 65nm-ontwerp."
Ik mis nog een werkwoord
Iemand was me al voor

Bovendien wordt in heel het artikel gesproken over KB, ik dacht dat kilo altijd een kleine k had ..
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 54785 op 06-04-2006 00:24 ]
Zover ik weet kan het officiëel wel een kleine k zijn, maar heeft een hoofdletter K geen andere betekenis hier (unlike de b/B).Anoniem: 54785 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 00:22:
Bovendien wordt in heel het artikel gesproken over KB, ik dacht dat kilo altijd een kleine k had ..
Maargoed, zo kan je ook wel gaan kijken of het niet stiekem een KiB ofzo is.. Blijf je bezig
Nieuw topic?
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Het is nog onduidelijk wanneer de Kilocore256 en Kilocore1025 op de markt komen.
die 1025 lijkt me correct, maar moet 256 dan niet 257 zijn? (ivm machten van 2 en die ene extra core)
nieuws: Canon EOS 30D onder de loep genomen
'Highly Recommended', dus met dubbel m.De conclusie van Digital Photography Review is dan ook positief en de Canon EOS 30D krijgt dientengevolge het label 'Highly Recomended'.
[ Voor 25% gewijzigd door Swaptor op 06-04-2006 01:18 ]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
De zin:
Klopt niet helemaal.Wel deelt DPReview de mening met vele anderen dat het nieuwe toestel van Canon wellicht beter de EOS 20D Mark II had kunnen krijgen.
Het kan zijn "wellicht beter de titel EOS 20D Mark II had kunnen krijgen" of "wellicht beter EOS 20D Mark II had kunnen heten". Maar niet wat er nu staat
Wat de KB betreft: zoals WN stelt is 'kiB' hier de juiste term, en die hanteren we slechts bij zeer hoge uitzondering. 'kB' is wellicht correcter dan 'KB', maar de laatste vorm is een behoorlijk ingesleten variant en leidt niet tot begripsverwarring, dus daar doen we niks aan. Een apart topic lijkt me idd zinvol voor wie daar problemen mee heeft
En Swaptor, voel je vooral geroepen om de fabrikant van je bedenkingen bij zijn naamgeving op de hoogte te stellen
"de naam ... had kunnen heten"Wel deelt DPReview de mening met vele anderen dat het nieuwe toestel van Canon wellicht beter de naam EOS 20D Mark II had kunnen heten.
Eerder iets als "kunnen krijgen", of "kunnen heten" maar dan zónder "de naam"
encrypted[...]door middel van een encrypte tunnel[...]
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
ik zou eerder zeggenDaarnaast zouden door de piraterij maar liefst 150.000 banen verloren gegaan zijn in Amerika en misliep de overheid 1 miljard dollar belastingen.
nieuws: Piraterij struikelblok voor WTO-lidmaatschap RuslandDaarnaast zouden door de piraterij maar liefst 150.000 banen verloren gegaan zijn in Amerika en liep de overheid 1 miljard dollar belastingen mis.
Zoals hier te lezen is: http://www.opera.com/docs/changelogs/windows/854/Security
Upgraded Opera's bundled version of Flash to 7.0.63.0 to address vulnerability described in Secunia Advisory 19218
Juist
Hehe, dank je voor de link.Rataplan schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:06:
En Swaptor, voel je vooral geroepen om de fabrikant van je bedenkingen bij zijn naamgeving op de hoogte te stellen
Wel vaag dat het bedrijf de eigen telling kennelijk een beetje gek heeft, maar da's zwaar offtopic.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
De Britten gaan voortaan exclusief spellen ontwikkelen van voor Xbox 360-consoles en Windows-pc's.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
ij sie, verrie nijs
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
De tv’s zijn uitgerust met usb
De tv’s zijn uitgerust met USB
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Heel belangrijk is het om hierbij in de gaten te houden dat de AMD's naar snelheden van 1GHz of lager geklokt werden, terwijl bijvoorbeeld de Pentium 670 op 3,8Hz moest rondhollen. Ook deze vergelijking is dus niet helemaal eerlijk.
Is het werkelijk zo langzaam ? Dat lijkt mij niet. Zo langzaam draaide mijn 086 nog geen eens
Speel ook Balls Connect en Repeat
Wij schrijven usb al tijden klein, dus dat pas ik niet aan. De rest is in een paar seconden aangepastFnF schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:44:
nieuws: Hitachi introduceert digitale tv's met vier tuners
De tv’s zijn uitgerust met usb
De tv’s zijn uitgerust met USB
Anoniem: 55563
"Dresdener" is in correct Nederlands "Dresdense". "Dresdener" is een oude afleiding die niet meer van deze tijd is.
Dit is overigens een taalfout en geen spelfout, maar ik neem aan dat dat ook hier gepost mag worden.
Het is geen paardekracht maar paardenkracht.De paardekrachten die de Core Duo levert zijn overigens misschien niet direct relevant voor de test, maar verdienen echter wel een eervolle vermelding
Niets is meer heilig
VetRataplan schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:07:
Dresdener blijft staan. Ik wist ook niet dat dat was afgeschaft. Ik gebruik vandaag uit protest verder ook alleen het woordenboek uit 1864.
Niets is meer heilig![]()
'patentaaanvraag'
Merkeigenaar is een woord dat niet bestaat in het Nederlands, omdat je geen eigenaar van een merk kunt zijn. In Nederland is eigendom het meest omvattende recht dat een persoon op een (stoffelijke) zaak kan hebben.Tijdens de zogenaamde Sunrise-periode, die tot vandaag liep, konden enkel Europese lidstaten en merkeigenaren een domeinnaam reserveren.
De persoon met het meest omvattende recht op een merk of een handelsnaam heet rechthebbende tot dat (ontastbare) vermogensrecht.
Het is dus in het Nederlands dan ook het meest correct om te spreken van "merkrechthebbende" in dit verband.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
[quote]
... is getest, gebruikt echter de verouderde x87-instructies en kan de mogelijkheden van Conroe ...
[/quote]
Moet dat niet x86 zijn?
Achja, nu weet ik het weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Spockz op 07-04-2006 19:04 ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
Zie hier voor wat extra info
Dat is wel afgeschaft and you know itHarm schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:20:
[...]
Vet, dan ga ik dus ook 'dikwerf' wederom gebruiken!
[ Voor 30% gewijzigd door Rataplan op 07-04-2006 19:03 ]
Dit is één van de redenen? En dan nog een link erbij? Ik denk dat die ook is weggevallen.Sandra(...)
Dit één van de redenen (hier staan er meer) waarom Conroe dit soort indrukwekkende resultaten neer kan zetten.
Ik heb geen sig.
Professioneel Hyves-weigeraar
Dresdener fabriek is ook helemaal niet (meer) logisch. Vgl: een Amsterdamse inwoner noemen we een Amsterdammer. Amsterdammer is een zelfstandig naamwoord, Amsterdams het bijbehorende bijvoeglijk naamwoord. En geef toe: Amsterdammer inwoner klinkt voor geen meter.Rataplan schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:07:
Dresdener blijft staan. Ik wist ook niet dat dat was afgeschaft. Ik gebruik vandaag uit protest verder ook alleen het woordenboek uit 1864.
Niets is meer heilig![]()
Gefixt.
En mensen, alsjeblieft: geen discussies hier. Dresdener is volgens mij correct verbogen en wie op basis van feiten (!) kan aantonen dat ik er naast zit is welkom. Voor discussies over verbuigingen van plaatsnamen in het algemeen mag je zoals altijd een nieuw topic openen. Lees wel eerst deze pagina.
die bedoeld zijndat bedoeld is
Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!
18327
De computerenthousiasteling wilt?Voor de computerenthousiasteling die een high-end systeem wilt huisvesten is de kast desondanks zeker het overwegen waard.
Ondertitel bij foto: "Laura Craft mét en danserestexture zónder kleding"
Dat mag gewoon Lara Croft worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Neobahamuth op 08-04-2006 17:38 ]
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Laura Croft mét en danserestexture zónder kleding
Wat wordt hier wel niet mee bedoeld? mét en?
Lara Croft mét kleding en danserestexture zónder kleding.FnF schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:03:
nieuws: Nieuwe Tomb Raider uitgesteld vanwege tepeltexture
Laura Croft mét en danserestexture zónder kleding
Wat wordt hier wel niet mee bedoeld? mét en?
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Aah, zo zie ik hem, lijkt me wel handig dat die eerste kleding dan ook even wordt toegevoegdNeobahamuth schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 18:15:
[...]
Lara Croft mét kleding en danserestexture zónder kleding.
Hmm, volgens de Taalunie is het achtervoegsel -er bij bepaalde plaatsnamen toegestaan als zgn. stilistische vorm. Persoonlijk vind ik het oubollig, maar goed, ieder zijn visie natuurlijk.Robin schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 02:50:
Dresdener is wel logisch als je het ziet vanuit Duits oogpunt, daar schrijft men namelijk Dresdener $whatever, evenals Berliner $whatever en Aachener $whatever. Om het helemaal wazig en drogredenerig te maken: fab is een abbreviatie van fabriek, wat op zijn beurt weer onzijdig is en daardoor het lidwoord 'de' meekrijgt, dat vervolgens gekoppeld wordt aan het mannelijk aanwijswoord van een inwoner van Dresden en er dus Dresdener geschreven wordt.
Overigens is fabriek niet onzijdig maar mannelijk. En -er mag volgens mij ook gewoon bij vrouwelijke woorden, bijv. Dresdener politie.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 08-04-2006 20:39 ]
Kruising tussen Nederland en nerdland?Uit onderzoek van Microsoft blijkt dat in Nederdland ongeveer 5,8 miljoen mensen gebruik maken van MSN Messenger
He onderbuurman, ook lekker aan het spuit elfen?
[ Voor 14% gewijzigd door dinges op 09-04-2006 13:22 ]
PSN: Houtvlot
Zie hierboven dus
[ Voor 19% gewijzigd door webfreakz.nl op 09-04-2006 13:22 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
In plaats vanIn plaats één grote game
Is het niet bepaald type, of bepaalde typen? Of is type uit zichzelf al meervoud oidbepaalde type polymeren
[ Voor 14% gewijzigd door Mentalist op 10-04-2006 08:37 ]
In Nederland heet dat ding een sofi-nummer, ik weet niet of onze Belgische vrienden er een andere naam voor hebben, maar het zal vast geen engelse naam zijnen zou het bedrijf persoonlijke gegevens als je naam, adres, social-securitynummer en paswoorden kunnen opvragen.
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
hier is het overigens een rijksregisternummer
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
teongeveer dezelfde prestaties de leveren
Volgens diverse andere bronnen (ook degene die gelinkt staat bij het bericht) heet de slimmerd Ori Allon.De 26-jarige Ori Alon ...
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Jij jij.. analoot!een digitale en analote tv-tuner
[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 10-04-2006 21:18 ]
18327
Aangezien een afkorting met hoofdletters geschreven moet worden als het nog geen ingeburgerde afkorting is, moet het PCI-kaart zijn, en niet pci-kaart.Ook Dell ondersteunt de kaart, aangezien de computerbouwer zijn Renegade XPS 600 standaard uitrust met de pci-kaart voor extra rekenkracht
(en als je twijfelt aan de integratie van PCI, kijk dan maar 's hier
EFI-partie le stade est chaud
EFI-partie bouge-toi sur se floor....
* Yoeri gaat fixen dus
PCI mag op Tweakers.net als ingeburgerd beschouwd worden, de Vandale is niet onze heilige graal en bijgevolg laat ik pci in kleine letters staan. We schrijven cpu, drm en tcp/ip ook in kleine letters
[ Voor 57% gewijzigd door Yoeri op 11-04-2006 09:43 ]
Een Radeon 7800GT? Ik wist niet dat ATi en nVidia al samenwerktenRegeneration heeft de BIOS-softmod zodanig aangepast dat deze toegepast kan worden op elke Radeon 7800 GT-videokaart.
--- Edit:
Nee, we schrijven PCI, CPU, DRM en TCP/IP. Zo goed als iedereen schrijft het met hoofdletters en jij wilt gewoon dwarsliggen...Yoeri schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:42:
[..]
PCI mag op Tweakers.net als ingeburgerd beschouwd worden, de Vandale is niet onze heilige graal en bijgevolg laat ik pci in kleine letters staan. We schrijven cpu, drm en tcp/ip ook in kleine letters
[ Voor 51% gewijzigd door Wildfire op 11-04-2006 11:48 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Rataplan op 11-04-2006 11:49 ]
.. Voor het gemakt heeft hij dit zip-bestand online gezet met daarin alle benodigde bestanden,...
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Dit topic is gesloten.