Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dan is het goed

ingejanse.nl: dingen die ik doe
De Asus N4L-VM DH wordt er omschreven als een klein moerderbord dat mobiele technologie naar de desktop brengt.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Gefixoreerd
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Netewerk -> netwerkStandaard heeft het bord ook een gigabit netewerkverbinding,
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Anoniem: 12316
-tVanaf dit seizoen is Tweakers.net 'official business partner' en steunen we het Players Charity Fund. Wat wordt jij daar beter van? Kaarten met 40% korting bijvoorbeeld!
Anoniem: 30036
Daar, regel 3om elke virtueel kraakje te horen
Voor zover ik weet hoort de laatste "e" van "elke" er niet bij.
Ik stel voor om van Microsofts 1 s af te halen
Je zat je eerst te beraden op een andere titel?
Kleine zonnepaneleninstallateur
Buzilla --> Bugzilla"Waarom hebben jullie geen Buzilla zoals Firefox en anderen?"
"Voor de verkoop van de aandelen werd overigens een speciale constructie uitgedacht. Voor de verkoop werd een speciale constructie uitgedacht."
Beetje dubbel
* Yoeri haalt nog wat koffie
Heb je die al op? Zo ja zou ik nog maar wat meer halen én opdrinken
Microsoft-lid-van-OpenDocument-groepering
beschuldingen => beschuldigingen
[ Voor 11% gewijzigd door Eldee op 28-03-2006 12:10 ]
gefikstEldee schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:09:
[...]
Heb je die al op? Zo ja zou ik nog maar wat meer halen én opdrinken![]()
Microsoft-lid-van-OpenDocument-groepering
beschuldingen => beschuldigingen
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Twee keer van.Ook zullen ze hun klanten van van advies moeten voorzien
Signatures zijn voor boomers.
Als je je muis op AJAX houdt staat er een foutje in Javascript, en in de hoofdletters.
nieuws: Interview over werking en ontwikkeling Z-ram
eigenschappen van het....Het weglaten van de condensator wordt mogelijk gemaakt door het slim toepassen van de eigenschappen het 'silicon on insulator'-procédé.
PSN: Houtvlot
Anoniem: 120235
-> ontwikkeldInnovative Silicon heeft een derde variant ontwikkelt...
vrijwil
Vrijwel
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 28-03-2006 22:28 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Die dingen heten condensators in het NederlandsDe chip bestaat uit 16.384 transistors en enkele honderden capacitors
PSN: Houtvlot
Dat was het? Puntje dan maarDe downloadsnelheid van het Start-abonnement gaat van 256 naar 384KB/s, het Basis-abonnement gaat naar 512KB/s en het Midi-abonnement neemt de stap naar 768KB/s
Verstuurd vanaf mijn Computer®
torren site? (In titel)

[ Voor 4% gewijzigd door EMP op 29-03-2006 06:08 ]
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Eéntje moet geschrapt worden (en evt. omgedraaid worden ("gevonden worden"), of is dat niet per se nodig?).Downloadmirrors kunnen onder andere worden gevonden bij 3dgamers, Shacknews en fileplanet worden gevonden.
Fixed. Omdraaien is afaik niet nodig omdat het voltooid deelwoord niet attributief wordt gebruiktGoofy666 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:45:
Eéntje moet geschrapt worden (en evt. omgedraaid worden ("gevonden worden"), of is dat niet per se nodig?).
"Een andere factor die ... rol speelt in de strijd tussen Havok en Ageia is geld"
... ---> een
verassing
Ik wist niet dat Apple nieuwe firmware uitbracht die het apparaat als een verbrandingsoven laat werken, misschien handig om er verrassing van te maken
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
"dat volgens The Inquirer de voorspelbare naam Socket AM3 mee mee zal krijgen"
mee mee
---> (neem de tweede mee mee)
mee
nieuws: Amerika vreest spionage bij aankoop Lenovo-pc's
"vrezen verschilende overheidsdepartementen"
verschilende
--->
verschillende
Wat ik al dacht, en volgens vandale.nl (die niet heilig is, maar toch) ook klopt, is dat het het departement is.en je weet dat de Amerikaans overheidsdepartement 15.000 computers zal aanschaffen
nieuws: Eind 2007 weer nieuw desktopsocket voor AMD - update
Ik twijfel een beetje of ik er nou echt een nieuw topic voor moet starten, maar dit bericht beschrijft volgens mij een gerucht. Zijn titels van geruchten normaal niet tussen aanhalingstekens? Vind ik iig wel handig, want geruchten sla ik standaard over. Nu heb ik dit bericht gelezen alleen maar om erachter te komen dat de titel helemaal geen vaststaand feit beschrijft
[ Voor 53% gewijzigd door Mentalist op 29-03-2006 22:45 ]
"van standalone spelers zoals het voor september aangekondigde appparaat"
appparaat ---> apparaat
(...)als HD DVD-schijfjes lust - wat geen verassende uitspraak is gezien het verbod(...)
ver·as·sen (ov.ww.)
1 in, tot as doen overgaan
2 cremeren
ver·ras·sen (ov.ww.)
1 (iem.) onverwachts met iets confronteren
2 onverwachts verblijden
In de context van het artikel zou ik zelf voor verrassend kiezen.
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Anoniem: 141282
Target van de link "prijzencampagne" is als volgt:
"http://tweakers.net/www.msnhotmailhunt.nl"
die kan mijn computer niet vinden hoor
met
"http://tweakers.net/www.internetreclame.org/data/januari_2006/januari_2006.htm" ook moeite btw
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 141282 op 30-03-2006 15:23 ]
Gewoon een vraagteken ertussen en het werktAnoniem: 141282 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:22:
nieuws: MSN Hotmail grootste e-mailservice in Nederland
Target van de link "prijzencampagne" is als volgt:
"http://tweakers.net/www.msnhotmailhunt.nl"
die kan mijn computer niet vinden hoor
http://tweakers.net/?www.msnhotmailhunt.nl
Okay, okay, je hebt me overtuigd. Aangepast.met
"http://tweakers.net/www.internetreclame.org/data/januari_2006/januari_2006.htm" ook moeite btw
Saved by the buoyancy of citrus
Eetje teveel(...)waarmee onder meer gsm's, webcams, Xbox 360-consoles een een Aprilia-scooter te winnen zijn.
"De uitgifte van aandelen is nodig omdat het bedrijf opgenomen wilt worden in de S&P500 index"
"De uitgifte van aandelen is nodig omdat het bedrijf opgenomen wil worden in de S&P500 index, de belangrijkste index in de Verenigde Staten."
Google word al opgenomen in de S&P500 (zoals al hier eerder is gemeld) en geeft juist aandelen uit omdat het opgenomen word (veel bedrijven stijgen namelijk zodra ze opgenomen worden in de S&P500 omdat er dan veel meer vraag is) en daardoor nog eens extra winst kunnen maken...
Dat is nog niet allesKawaii schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:33:
nieuws: Google wil weer twee miljard dollar ophalen met aandelen
"De uitgifte van aandelen is nodig omdat het bedrijf opgenomen wilt worden in de S&P500 index"
Daarnaast moet het eigenlijk 'aandelenuitgave' zijn (één woord dus), maar dat laat ik aan jullie overDe opbrengt opbrengst van de aandelen uitgave...
[ Voor 14% gewijzigd door Rone op 30-03-2006 19:16 ]
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Nu heb ik geen idee wat een beurskeurs is, maar een beurskoers snap ik welTotaal zullen 5,3 miljoen nieuwe aandelen uitgegeven worden wat bij de huidige beurskeurs overeenkomt met een bedrag van ongeveer twee miljard dollar.
Anoniem: 78739
moet expansiesloten zijn (staat bij de specificaties)Expantie sloten
Google geeft meer treffers bij expansie sloten, maar naar mijn gevoel is het aan elkaar.
Sowieso moet het aan elkaar, want het is een zelfstandig naamwoord..
Overigens is het aantal resultaten bij Google niet echt maatgevend, aangezien 'expansiesloten' logischerwijs minder resultaten oplevert omdat je maar op 1 woord zoekt, terwijl een zoekactie 'expansie sloten' zoekt naar documenten waarin zowel 'expansie' en 'sloten' terug komt, wat er natuurlijk veel meer zullen zijn.
[ Voor 39% gewijzigd door Martin Sturm op 30-03-2006 23:38 ]
Anoniem: 78739
Van Dale zegt het volgende:Martin Sturm schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:36:
Als ik me niet vergis moet het zelfs expansieslots zijn (sloten zijn wat anders). Mocht ik me hier zwaar vergissen en iemand mij van het tegendeel overtuigen, hou ik mij aanbevolen
In alle gevallen is het meervoud 'sloten'. Bij de zesde betenis staat er geen meervoud, maar ik vermoed dat het ook 'sloten' is.1 (~en) mechanisme waarmee iets afgesloten kan worden
2 einde => slotstuk
3 (~en) versterkt kasteel => burcht
4 de uitkomst van een rekening, begroting, balans
5 (~en) ruimte voor kloosterlingen, waarbinnen zij hun kloosterlijk leven leiden en anderen niet worden toegelaten
6 gleuf in een computer, waarin uitbreidingskaarten gestoken kunnen worden
Eppo © schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:04:
nieuws: Google wil weer twee miljard dollar ophalen met aandelen
"De uitgifte van aandelen is nodig omdat het bedrijf opgenomen wil worden in de S&P500 index, de belangrijkste index in de Verenigde Staten."
Google word al opgenomen in de S&P500 (zoals al hier eerder is gemeld) en geeft juist aandelen uit omdat het opgenomen word (veel bedrijven stijgen namelijk zodra ze opgenomen worden in de S&P500 omdat er dan veel meer vraag is) en daardoor nog eens extra winst kunnen maken...
Die reactie had je over het hoofd gezien?Hielko schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:20:
Je hebt helemaal gelijk, gefixt dus.
Want zoals ik je ook op icq stuurde, dat staat er nog steeds.
RRX schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:56:
reviews: Cooler Master Stacker 830 review
daar staat handvaten moet handvatten zijn.
...mag dus allebeihand·vat
het; -ten, -en
Discrepantie in nieuws over Google en S&P-index * - gaat gefikst worden want is uiteraard een foutje.ACM schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 07:20:
Die reactie had je over het hoofd gezien?
Want zoals ik je ook op icq stuurde, dat staat er nog steeds.
Wat de slots vs. sloten-discussie betreft sluit ik me aan bij Martin: 'sloten' klinkt eigenlijk vooral woordspelerig en 'slots' mag van mij, desnoods onder de noemer vakjargon, de voorkeur krijgen. Geen van beide is derhalve fout, waarmee de discussie er een van stijl is en hier dus niet verder gevoerd hoeft te worden
moet reactie zijn.In reaktie op het softwareprogramma waarmee Microsoft...
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
De verklaring had niet gehoeven - ik blijf dit waarschijnlijk tot mijn dood fout doenSpockz schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:34:
nieuws: IBM betaalt klant voor overstap van Exchange naar Lotus
[...]
moet reactie zijn.(klik)

Fixed, anyway
Het gaat om maximaal een per tien minuten. Slechts een suggereert dat je er een per tien minuten krijgt, ik vind het in ieder geval minder krachtig/duidelijk aangeven dat het er hooguit een per tien minuten is. Want vooralsnog draaien we zelf ook nog bij webads en je ziet hier toch echt niet elke tien minuten een screenadWebads heeft daarom besloten dat bezoekers van websites uit het WebAds-netwerk slechts een SreenAd per tien minuten te zien krijgen.
aangedacht -> aan gedachtGelukkig heeft Cooler Master hier aangedacht en kan de deur verwijderd worden indien gewenst.
reviews: Cooler Master Stacker 830 review
Een opsomming, gescheiden door komma's. Echter is het geen grote opsomming... Maakt verder niet zoveel uit, alleen als je dan het laatste item krijgt van de opsomming, mag je voor zover ik weet, geen komma gebruiken, maar dien je af te sluiten met 'en'.De installatie wordt verder vergemakkelijkt doordat de zijpanelen te verwijderen zijn zonder gereedschap, de insteekkaarten vastgezet kunnen worden met duimschroeven.
"Zaterdag 12:24 - UPC heeft de prijzen voor HDTV bekendgemaakt. Voor de ontvangst van moet men 19,99 per maand extra betalen bovenop het abonnement voor digitale televisie."
De ontvangst van wat?
Bedoelde -> bedoeldOp DailyTech is een gelekt logo verschenen, en diverse hardwarefabrikanten zouden al geïnformeerd zijn over het platform. AMD Live! is een platform voor media- en home entertainment-systemen en is bedoelde als directe concurrent voor Intel's Viiv.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 02-04-2006 01:14 ]
"Alle geteste monitoren hadden een minimale reactiesnelheid van 8ms en een breedbeelresolutie van 1680x1050."
---> breedbeeld resolutie
"Allofmp3.com is overigens een omstreden website omdat er in Ruslang geen verkooplicenties hoeven te worden aangevraagd."
-> Rusland
Mischien leuk om "Allofmp3.com" even klikbaar te maken?
De s ontbreektAls consument kun je daardoor bij Allofmp3.com nummers van de Beatles vinden, terwijl die bij iTunes ontbreken omdat de Beatles de verkooplicentie geweigerd hebben.
Ik ga er vanuit dat dat dat dat een foutje is en dat dat dat dus dat zou moeten zijnmaar de Russische wet gaat er vanuit dat dat licenties
moet 'vermelding' zijn, lijkt me ...maar in combinatie vermeldelding van webmaster@star-force.com
retrievel -> retreivalDr. Fee-Fen Chien hield zich voorheen bezig met onderzoek naar information retrievel
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Anoniem: 141282
"Dat Google zich soms dubieus opstelt wat betreft het privacybeleid staat als een rots boven water"
Ik heb vroegah op school altijd geleerd dat de uitdrukking "staat als een paal boven water" was
Er staat gallium arsenide (GaAs). Volgens de bron is het gallium nitride (GaN).
Zouden halve felle ledjes een optie zijn dan?ultraviolette-laserdiodes en héle felle ledjes.
Et peut-être un siècle nouveau commence-t-il, un siècle où les intellectuels et la classe cultivée rêveront aux moyens d'éviter les utopies et de retourner à une société non utopique, moins 'parfaite' et plus libre. - N. Berdiaeff
ramfabrikant
Er werd al een opmerking over gemaakt, maar RAM-fabrikant lijkt me hier toch wel een stuk beter passen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Het popup bijschrift van het plaatje is
Moet natuurlijk Diamantlaagje zijn.Diamandlaagje op silicium-substraat
Signatures zijn voor boomers.
GefikstMaasluip schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:10:
nieuws: Group4 ontwikkelt diamanten 50mm-wafer
Het popup bijschrift van het plaatje is
[...]
Moet natuurlijk Diamantlaagje zijn.
Het enige nadeel is dat de schijfjes erg spiegelen waardoor plaatjes en tekst niet altijd even duidelijk zichtbaar is.
Meervoud>zijn.
Gefikst (en ook een serie gerelateerde berichten toegevoegd)MrDrako schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:03:
nieuws: NEC ND-4551A-brander met LabelFlash getest
Het enige nadeel is dat de schijfjes erg spiegelen waardoor plaatjes en tekst niet altijd even duidelijk zichtbaar is.
Meervoud>zijn.
De Sony-url klopt niet (http://tweakers.net/met%20een%20Blu-ray-speler).Het bedrijf, dat waarschijnlijk de eerste zal zijn die na Sony met een Blu-ray-speler komt, zegt dat zijn BD-P1000-spelers een verwachte verkoopprijs van 999 dollar zullen hebben.
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
De E71 bestaat volgens mij niet, maar moet de E70 zijn.Ook de woordvoerder van de zakelijke afdeling van Nokia, Pekka Isosomppi, had een mededeling klaar. De E60, E61 en E71 zouden namelijk ook tegen eind maart in de winkels liggen, maar zijn daar tot op heden nog niet gesignaleerd.
[ Voor 12% gewijzigd door Spits op 04-04-2006 15:22 ]
--> een Tsjechische IT-manageren Tsjechische IT-mamager
computo ergo sum
Het zou kunnen zijn dat E71 een oude naam is van 1 van deze modellen, maar zover ik weet bestaat er geen nokia E71 en zal die ook niet komen.
(dit is niet aanvallend bedoelt hoor
Essent heeft laatst zijn naam veranderd in @home, dus telefonie, internet, gas, stroom en Televisie worden vanaf nu @home genoemt.
@Home is een merknaam van het bedrijf Essent Kabelcom. Het nieuwsbericht is dus feitelijk juist.bakvis schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:02:
Kabelaanbieder Essent maakt details HD-pakket bekend
Essent heeft laatst zijn naam veranderd in @home, dus telefonie, internet, gas, stroom en Televisie worden vanaf nu @home genoemt.
Uit www.essent.nl blijkt mij ook niet dat er *uitsluitend* onder de naam @home wordt gewerkt dus een zinnetje over de voor de marktintroductie te gebruiken merknaam neem ik niet voor mijn rekening, daar mag de redacteur van dienst zelf even naar kijken
Anoniem: 71569
doorgevoerdNadat de update geïnstalleerd is, zijn veranderingen dorgevoerd voor onder meer Finder en de netwerksoftware, evenals een aantal standaard meegeleverde Apple-programma's.
Dit topic is gesloten.