Hoi,
Ik ben nu inmiddels begonnen inderdaad. En van Service Desk is én komt er geen sprake

.
Als jij dat beetje extra hebt wat zij zoeken staat de wereld open. Het is ongelooflijk. Ik zit er net twee weken en ik ken de directeur inmiddels relatief goed (met betrekking tot de normale YP-Business Line directeur-relatie), veel BU directeuren spreek ik, de account managers, competence managers etc.
En er wordt van
alle kanten aan me getrokken. En echt mooie functies. Ben nu bij een superklus bezig bij Shell, ik weet a.s. week of dat doorgaat.
En het is niet allemaal pracht en praal hoor. Want ik heb geen klik met mijn CM en zeker niet met mijn unit. Maar ik heb er zes gesproken die me wel liggen en me naar hun toe trekken nu, dus je hebt alles zelf in de hand.
Ik zit er nu een tijdje en er zitten een hoop mensen waarvan ik denk "allejezus welke randdebiel heeft jou aangenomen", maar het is erg fijn daar.
Er is overigens een sterke polarisatie tussen pink en Getronics. Dat is erg grappig. Ik merk dat ik en andere YP'ers zich profileren met één van deze twee...
Succes!
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 16-06-2007 11:25
]