Ervaring werken bij Getronics PinkRoccade Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 30.148 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rieeeees, hoe bevalt het nu als YP? Ik solliciteer naar dezelfde functie, alleen dan als standplaats Assen. Nog steeds op de servicedesk?

[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:31:
Rieeeees, hoe bevalt het nu als YP? Ik solliciteer naar dezelfde functie, alleen dan als standplaats Assen. Nog steeds op de servicedesk?
Hoi,

Ik ben nu inmiddels begonnen inderdaad. En van Service Desk is én komt er geen sprake :).

Als jij dat beetje extra hebt wat zij zoeken staat de wereld open. Het is ongelooflijk. Ik zit er net twee weken en ik ken de directeur inmiddels relatief goed (met betrekking tot de normale YP-Business Line directeur-relatie), veel BU directeuren spreek ik, de account managers, competence managers etc.

En er wordt van alle kanten aan me getrokken. En echt mooie functies. Ben nu bij een superklus bezig bij Shell, ik weet a.s. week of dat doorgaat.

En het is niet allemaal pracht en praal hoor. Want ik heb geen klik met mijn CM en zeker niet met mijn unit. Maar ik heb er zes gesproken die me wel liggen en me naar hun toe trekken nu, dus je hebt alles zelf in de hand.

Ik zit er nu een tijdje en er zitten een hoop mensen waarvan ik denk "allejezus welke randdebiel heeft jou aangenomen", maar het is erg fijn daar.

Er is overigens een sterke polarisatie tussen pink en Getronics. Dat is erg grappig. Ik merk dat ik en andere YP'ers zich profileren met één van deze twee...

Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed, jij zit in de Infrastructure hoek of IT-Management & Consulting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, Problem Solving C test zonder problemen doorstaan. Alleen hadden ze twijfels bij de PAPI-test. Overigens is Getronics de eerste die scores mij geeft bij een PAPI-test. Deze test heb ik al vaker gemaakt bij andere werkgevers maar daar is nog nooit over scores gesproken, komt enkel een rapportage uit die mijn werkhouding beschrijft.

De recruiter kon mij niet vertellen op welke schaal ik de behaalde punten moest plaatsen. Erg merkwaardig, heb ik ook erg veel aan. Conclusie is in ieder geval dat wij samen niet verder gaan, jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:
Nou, Problem Solving C test zonder problemen doorstaan. Alleen hadden ze twijfels bij de PAPI-test. Overigens is Getronics de eerste die scores mij geeft bij een PAPI-test. Deze test heb ik al vaker gemaakt bij andere werkgevers maar daar is nog nooit over scores gesproken, komt enkel een rapportage uit die mijn werkhouding beschrijft.

De recruiter kon mij niet vertellen op welke schaal ik de behaalde punten moest plaatsen. Erg merkwaardig, heb ik ook erg veel aan. Conclusie is in ieder geval dat wij samen niet verder gaan, jammer.
Jammer. Erg gek. Want er komt geen score uit inderdaad maar een compleet rapport van 9 pagina's.

En nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:39

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:00:

Hoezo jammer, misschien een gemiste kans voor GTN omdat zij jou aan een test onderwerpen die misschien weinig over jou zegt maar meer over wat zei willen. Misschien had jij je kunnen uitvouwen tot wat zij graag wilden :) Zeg nooit jammer maar denk voor jullie zo een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 00:19
Thundy schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:09:
[...]

Iets te kort door de bocht wat mij betreft. In de detachering werk je namelijk juist praktisch altijd in een project, alleen niet een project van je eigen club. Sterker nog ik durf te stellen dat je in de detachering meer in projecten werkt dan buiten de detachering binnen hetzelfde vakgebied.

een beter onderscheid dan detachering of projecten zou zijn beheer of projecten.
Niet mee eens.

Neem een voorbeeld aan systeembeheerders, servicedesk medewerkers. Deze mensen participeren vaak NIET in een project, maar draaien gewoon in het proces mee van het bedrijf.

[ Voor 56% gewijzigd door blue eyes op 23-06-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:25:
heren,

een vraagje, hoe weken de loonschalen?

Stel ik kom te werken in schaal x, hier is het minimum laten we zeggen 1000 euro, 100 % 1500 euro, maximum 2100 euro.

Stel ik begin mijn baan op 1050 euro, wordt je dan binnen bepaalde tijd op 100 % gezet, of hoe werkt dit?
Je krijgt afhankelijk van je functioneren een bepaald percentage wat in de CAO is vastgelegd. Bijv. bij goed 2% en bij slecht 0%, zeer goed 2,2%.

Dit even kort door de bocht, het hangt ook nog af in hoeverre je onder of boven de 100% zit. Bijv. Bij zeer goed functioneren onder de 75% kan dit bijv. 2,4 betekenen, bij 100% betekend dit 1,5% .

Promoties staan los van het percentage, als je er aan toe bent krijg je een promotie naar de volgende schaal. Dit betekend 75% van het verschil tussen beide instapniveau's. Als voorbeeld: niveau 4 1200 euro instap, niveau 5 1500 instap: 75% * (1500-1200) = 225 euro verhoging. Plus nog je beoordelingsverhoging van bijv. 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu vrij weinig. Voor die BU in Noord-Oost Nederland gaat het dus niet lukken. Mijn wens is om de komende vier a vijf jaar nog wel in het noorden woonachtig te blijven. Heb nog wel een uitnodiging liggen voor de functie YP Infrastructure Services, maar dat heeft als standplaats Nieuwegein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Zo een statusupdate van mijn kant. En de ervaringen met ontslag nemen bij GPR. Ik had inmiddels al een grote hekel aan het proces HR Servicedesk. Dat word met de dag erger en eigenlijk lachwekkender. Eind juni zou ik volgens een brief die ik van deze mensen heb gehad mijn eindafrekening krijgen. Gaat u allen maar raden. En allemaal waarschijnlijk goed. Die heb ik niet gehad. Mijn ex-manager op de hoogte gesteld hiervan. Aan het zuchten van hem merkte ik al dat hij niet vrolijk werd. HRM was 1 van de dingen waarom ik ben weggegaan. Vervolgens zelf ook nog maar even achter HRM aangebeld. Bleek dat ze eea weer eens fout hadden gedaan en deze berekening dus nog moesten gaan doen begin juli. Eind juli zou het dan uitbetaald worden. Op voorhand al gezegd dat ik de gegevens graag op tijd wil hebben zodat ik ze kan controleren. Ik ben bang dat dat niet gaat werken. Gezien de fouten die er al gemaakt zijn ga ik er vanuit dat ze dit ook verkeerd doen. Dat zal betekenen dat ik in augustus nog met nasleep zit. Hopelijk gaat het in 1 keer goed. Daarnaast heb je nog het doorgeven aan andere instanties. Kennelijk hebben ze ING car lease nog niet op de hoogte gesteld. Aangezien ik afgelopen zaterdag keurig een bekeuring thuis kreeg van een overtreding begaan op 28 juni. Dit terwijl ik de auto 4 juni ingeleverd heb. Weer iets waar ik dus zelf achteraan kan. Het lijkt wel of ik niet van GPR af kom.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Jammer dat je het zo loopt, dat is niet erg netjes!

gelukkig kan ik ook aangeven dat er veel postieve ervaringen met de HR servicedesk te melden zijn.

Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben best positief als ik denk aan Gentronics PinkRoccade als ik denk
aan het opgeleverde werk. Minder positief is mijn gedachte als ik denk aan
de persoon die het werk heeft opgeleverd: niet op persoonlijk vlak maar
kijkend naar de (on)mogelijkheden:

voorbeeld: uurtarief 80,- (uurtarief). GPR berekend hierboven nog eens 25 Euro, kent
geen declaraties voor brandstof (leuk als je door het land moet crossen), kent geen
overwerkregeling én top of the bill: salarisuitbetaling eens per 60 dagen. Eerder salaris nodig?
dan kost het je extra geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
GPR is ansich geen slecht club.
Helaas zijn ze behoorlijk groot en daar door wat stug/log/inflexibel (hoe je het noemen wilt) met het doorvoeren van grote veranderingen.

Er zijn bij GPR wat open eindjes die mijns inzien voor verbetering vatbaar zijn; niks schokkends.
Maargoed, na een aantal jaar is het weer leuk geweest en heb ik mijn ontslag ingediend.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen op de radio gehoord, KPN bied op GPR? KPN is nogal wat van plan volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:29
Idd. Hoe staat men tegen zo'n overname?

Ik werk niet bij GPR, maar zo'n kans op een keer fatsoenlijk management zou ik denk ik waarderen als werknemer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Rukapul schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:19:
Idd. Hoe staat men tegen zo'n overname?

Ik werk niet bij GPR, maar zo'n kans op een keer fatsoenlijk management zou ik denk ik waarderen als werknemer :)
:P al weer een overnamen... dat zullen veel mensen niet leuk vinden daar... (gelukkig dat ik er weg ben...) Maar ik moet wel ff lachen dat het toch KPN gaat worden :)
Succes jongens ;) (kunnen jullie ook meteen de titel veranderen :P )

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

Maar van het bericht dat er enkele honderden banen op de tocht staan wordt je dan weer redelijk onrustig denk ik...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

zover ik begrijp stapt hele top (inclusief wagenaar) op als KPN toko Getronics overneemt. KPN stationeerd dan hun eigen management bij Getronics. Zal mij benieuwen hoeveel banen dit geintje weer eens gaat kosten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mutsje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:47:
zover ik begrijp stapt hele top (inclusief wagenaar) op als KPN toko Getronics overneemt. KPN stationeerd dan hun eigen management bij Getronics. Zal mij benieuwen hoeveel banen dit geintje weer eens gaat kosten.....
En hoeveel euri aan gouden handdrukken voor opstappende managers......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Dit is dus ook een van de redenen voor mijn ontslag.
Te onrustig bedrijf...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:13:
Vanmorgen op de radio gehoord, KPN bied op GPR? KPN is nogal wat van plan volgens mij....
Sterker, beide besturen hebben overeenstemming..........

Ze bieden 23% meer dan de eindstand van vrijdag jongstleden. Tov vrijdag een goed bod, maar nog steeds een koopje!

Jammer, zonder ooit gesolliciteerd te hebben alweer mijn 4e baas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:50

Coach4All

I'm a Coach 4 All

blue eyes schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:48:
[...]

Jammer, zonder ooit gesolliciteerd te hebben alweer mijn 4e baas :(
Tja, leg "later" maar eens uit waarom je CV er uit ziet als die van een jobhopper >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Coach4All op 30-07-2007 10:50 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Coach4All schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:50:
[...]

Tja, leg "later" maar eens uit waarom je CV er uit ziet als die van een jobhopper >:)
Ach, indien Jobhoppen: had ik 1000 euro meer salaris gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

blue eyes schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:07:
[...]

Ach, indien Jobhoppen: had ik 1000 euro meer salaris gehad ;)
en daar heb je helemaal gelijk in :) helaas werkt dat bij elk bedrijf zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Ben benieuwd hoe het allemaal uitpakt en wat KPN te bieden heeft.
Als ik me er prettig bij voel blijf ik en anders ga ik elders kijken ... simpel :)

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik "mag" binnenkort voor twee maanden bij Getronics aan de slag in Amsterdam.
Zal mij benieuwen.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

DeeJee schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:22:
Ik "mag" binnenkort voor twee maanden bij Getronics aan de slag in Amsterdam.
Zal mij benieuwen.
als inhuur? op welke afdeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

mutsje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:38:
[...]

als inhuur? op welke afdeling :P
Ja als inhuur. Morgen hoor ik op welke afdeling.

Ik heb al eens bij getronics a'dam gewerkt. Dat was niet zo mijn ding daar.
Dat was bij MSDN geloof ik. Dus ik hoop nu op beter werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

mwa als je bij NSDM server beheer komt valt het best mee, ga je aan het werk via de citrixomgeving die ik opgebouwd heb daar lol. Ik ben zelf ook ingehuurd door Getronics in Apeldoorn :) wel takke eind rijden maar goed.. tot eind september en dan tralalala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

mutsje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:49:
mwa als je bij NSDM server beheer komt valt het best mee, ga je aan het werk via de citrixomgeving die ik opgebouwd heb daar lol. Ik ben zelf ook ingehuurd door Getronics in Apeldoorn :) wel takke eind rijden maar goed.. tot eind september en dan tralalala.
NSDM, daar heb ik inderdaad een aantal maanden gezeten. Het werk beviel mij niet echt daar.
De afdeling was niet leuk (de mensen bijna allemaal wel hoor).
Beheer inderdaad via citrix gedaan daar!

Morgen maar eens aanhoren wat de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:32

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Boss schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:29:
Maar van het bericht dat er enkele honderden banen op de tocht staan wordt je dan weer redelijk onrustig denk ik...
Inderdaad......
Weer zo'n mooi intern mailtje dat dankzij het personeel Getronics in zo'n goede positie is gekomen..... Yeah, right, vertel dat die enkele honderden ontslagen die bij deze overname moeten gaan vallen.
Ik had begrepen dat KPN al eerder interesse had maar Wagenaar toen als eis stelde dat hij in het bestuur van de KPN zou komen, daarom mag hij nu oprotten en zal dat niet geheel onverdienstelijk doen.

Maar ja, ik verwacht dat er niet veel zal veranderen, de naam Getronics met zijn personeel en managers zal eerst de komende jaren zo door gaan maar mogelijk voor het personeel wel betere voorwaarden in het gebruik van GSM en mogelijk thuisgebruik van telefoon/ADSL/TV.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Laatst online: 11:31
memphis schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:11:
Weer zo'n mooi intern mailtje dat dankzij het personeel Getronics in zo'n goede positie is gekomen..... Yeah, right, vertel dat die enkele honderden ontslagen die bij deze overname moeten gaan vallen.
Ik denk dat je blij mag zijn met deze overname.

Financieel gezien stond/staat Getronics er weinig florisant voor en grote delen van het bedrijf staan al tijden te koop, en evenzo de rest van het bedrijf. Zou een andere ICT-dienstverlener zoals EDS (was volgens de geruchten ook een belangstellende) Getronics overnemen dan gaan er veel meer banen verloren. Er is relatief weinig overlap met KPN.

Voor zover ik kan beoordelen een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Oh, ik denk ook wel dat er zeker een positieve kant is maar met alle bezuinigingen de laatste tijd zijn we als personeel redelijk stil blijven staan en is ook het nodige afgenomen en zijn we eigenlijk achteruit gegaan. Denk maar niet dat we na de overname betere tijden gaan kennen, de KPN zal blij zijn met zulk goedkoop personeel en de zeer weinige secundaire arbeidsvoorwaarden.

Pink deed het slimmer, daar zijn (naar horen zeggen) net voor de overname door Getronics nog even wat salarisverhogingen doorgevoerd.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Laatst online: 11:31
Het zou mij niets verbazen als de arbeidsvoorwaarden na verloop van tijd gelijk worden getrokken. Voordeel is ook dat de vakbonden bij KPN een stevige voet tussen de deur hebben, KPN heeft zelfs een CAO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen hoe het is om bij KPN te werken?
De CAO staat wel online..als dit de laatste versie is dan.

http://www.abvakabofnv.nl/cao/overzicht/koninklijke_kpn_nv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
Nog mensen in dit topic gestationeerd op de vareseweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 08:50:
Iemand ervaringen hoe het is om bij KPN te werken?
Dat zou wel fijn zijn ja, als iemand daar een topic over zou willen openen :)

Het schijnt een goede werkgever te zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
memphis schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:02:
Oh, ik denk ook wel dat er zeker een positieve kant is maar met alle bezuinigingen de laatste tijd zijn we als personeel redelijk stil blijven staan en is ook het nodige afgenomen en zijn we eigenlijk achteruit gegaan. Denk maar niet dat we na de overname betere tijden gaan kennen, de KPN zal blij zijn met zulk goedkoop personeel en de zeer weinige secundaire arbeidsvoorwaarden.

Pink deed het slimmer, daar zijn (naar horen zeggen) net voor de overname door Getronics nog even wat salarisverhogingen doorgevoerd.......
Vergeet even niet dat toen PinkRoccade TAS overnam ik 25% NETTO SALARIS heb ingeleverd.....
De Pinkers 8% verhoging kregen, wij als TAS'ers daarbuiten werden gehouden: jullie vallen dit jaar nog onder het TAS cao. Tja......

Vergeet ook niet dat veel Pinkers 3-5 jaar 0% hebben gehad, en dat veel salaris verhogingen al afgesproken waren voordat er uberhaupt sprake was van Getronics. Dit omdat dat bewuste jaar ook weer voor het eerst een jaar was waarin weer salaris verhogingen gegeven konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
mutsje schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:49:
Ah, kom eens koffie drinken @ D235 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Pascal Saul schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 22:48:
[...]

Ah, kom eens koffie drinken @ D235 :P
Ikke op D329 :P dus bijna boven je. tot eind september btw. Dan weer pleite :)

De communicatie is weer errug stil he met betrekking tot de overname. Volgens mij is KPN gewoon erg goedkoop veel aandelen aan het inkopen.

[ Voor 22% gewijzigd door mutsje op 08-08-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

mutsje schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 09:42:

De communicatie is weer errug stil he met betrekking tot de overname. Volgens mij is KPN gewoon erg goedkoop veel aandelen aan het inkopen.
Ik ben geen aandelen expert maar het aandeel heeft een aardige vlucht gehad en is daardoor het aanbod van KPN niet zo interessant meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
21,23% van de aandelen is momenteel in bezit van de KPN.

Ik heb begrepen (interne bron) dat voor het eind van het jaar alles rond is, dat er dan een divisie Getronics onder de KPN vlag bestaat.
De verwachting is dat het erg snel gaat en moet.

Persoonlijk heb ik er wel vertrouwen in, KPN lijkt me een stabiele werkgever.

En beter door de KPN overgenomen dan door een concurrent. Immers, indien ik weg wil bij de KPN heb ik in geval nog de concurrentie om bij te solliciteren :P

Overigens is dit wel voor de werknemer een goede periode om overgenomen te worden, de markt is groen en uitnodigend. Als je al weg wil (of moet).

Ik denk dat de ontslagen meer in het management liggen dan "op de werkvloer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
de ontslagen bij het management??

de gouden hand(d)rukkers bedoel je.. de hele top krijgt een "bonus bij vervanging", stond in de krant nota bene. ik hoop niet dat er voor ons weer een salarisstop aan zit te komen, of weer zo'n rare regeling dat je niet tijdens de overgang van divisie mag switchen.. ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

memphis schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

Ik ben geen aandelen expert maar het aandeel heeft een aardige vlucht gehad en is daardoor het aanbod van KPN niet zo interessant meer.....
KPN koopt nog steeds aandelen op via de beurs onder de prijs van hun bod, dus KPN krijgt GPR goedkoper in handen :) doen ze slim die jongens bij de KPN.

Over gouden handdrukken, had je wat anders verwacht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
nee, maar ik baal ervan dat de top van de zakenwereld tegenwoordig allerlei clausules in contracten opneemt waardoor men geld ontvangt bij verkoop van het bedrijf. niet bij winst maken ofzo, maar bij verkoop.. lekker makkelijk cashen!

en ja natuurlijk ben ik stinkjaloers, na 3 jaar een salarisstop achter de rug te hebben gehad moet ik nog steeds elk duppie omdraaien.. daar baal ik van. ik vind GPR echt wel een prima werkgever, qua cursussen, collega's, CM is ok, af en toe een uitje, spullen enzo.. maar dat salaris is gewoon klote wat mij betreft!

kunnen we niet met zn allen de rest van de aandelen opkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Frieda schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:53:
maar dat salaris is gewoon klote wat mij betreft!
Dit gaat niet samen met:
Frieda schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:53:
kunnen we niet met zn allen de rest van de aandelen opkopen?
Iedere werknemer houd geen geld meer over aan het eind van de maand en dan wil je voor 800 miljoen aandelen kopen met het personeel :?
De CAO van de KPN ziet er wel iets beter uit en het ziet er naar uit dat de deal door gaat want ik hoorde gister dat KPN al 20% van de aandelen in handen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
hoezo, ik zeg toch niet iedere werknemer, ik had het over mijzelf! ik baal, want ik krijg klote betaald.. als ik de verhalen moet geloven zijn er ook mensen die happy zijn met hun salaris.. en daarom hoopte ik eigenlijk dat er iemand op zou staan van "ja, ik heb hier nog een zak met geld om aandelen te kopen, laten we het opkopen en dan het oude PinkRoccade weer afsplitsen van Getronics corporate, straks is de tent van ons!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Iemand die een Zak met geld heeft zal het niet in zijn zotte kop halen om GPR op te kopen om vervolgens te splitsen. Dan draai je verlies op het afgestoten deel van Getronics. Ik heb inmiddels een stevige sprong in mijn salaris gemaakt. Maar dat is puur omdat ik eindelijk de stap had genomen om weg te gaan bij GPR. Niet dat je dan van die firma af bent. Gelukkig gaat daar dadelijk mijn rechtsbijstand verzekering over. Ik heb zelf geen zin meer om met de HR desk te bellen ivm de fouten in de afhandeling. De enige manier die je een flinke sprong in salaris zal opleveren is momenteel gewoon vertrekken.De markt staat nog steeds te springen om goede mensen. Zelfs nu ik inmiddels een andere werkgever heb krijg ik nog steeds de vraag of ik niet toch weg wil. Dit terwijl ik het heel erg naar mijn zin heb en voorlopig echt niet weg ga. Ik kan je dus alleen maar de tip geven als je meer salaris wil en je ziet het niet gebeuren bij GPR... overstappen. Nog mooier is wel dat andere bedrijven het niet eens gek vinden dat je daar weg wil en dat ze vaak al gesproken hebben met mensen van GPR die weg willen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Dus je krijgt er al 3 jaar geen cent bij, terwijl om je heen de mensen overstappen wegens betere beloningen? Klinkt me in de oren alsof je zelf eens een stap moet gaan zetten....

[ Voor 7% gewijzigd door Hillie op 11-08-2007 17:23 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Vandaag met een "nieuw"-collega gepraat, iemand die ik ken met mijn hobby.
Volgens hem heeft KPN bij een eerdere overname ook direct de KPN CAO en arbeidsvoorwaarden ingevoerd, ook vertelde hij dat prive rijden met de leasebak volledig verleden tijd zal zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:00

Arno

PF5A

Dan zal er toch zat gecompenseerd moeten worden lijkt me :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
idd, dan zal er "wat" compensatie moeten komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Hillie schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 17:23:
Dus je krijgt er al 3 jaar geen cent bij, terwijl om je heen de mensen overstappen wegens betere beloningen? Klinkt me in de oren alsof je zelf eens een stap moet gaan zetten....
dat is altijd lastig geweest, ik heb een handicap en had nooit diploma's, alleen maar werkervaring in op servicedesken en ik kwam dus nooit verder. sinds mijn overstap naar IPS&C is dat gelukkig wel anders en naast diploma's en certificaten heb ik dit jaar ook eindelijk salarisverhoging gekregen. ik ben bijna zover dat ik ook iets te eisen heb.. dan ga ik nog eens rondneuzen.. mijn tijd komt nog wel, maar de pijn zit er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

memphis schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:02:
Volgens hem heeft KPN bij een eerdere overname ook direct de KPN CAO en arbeidsvoorwaarden ingevoerd, ook vertelde hij dat prive rijden met de leasebak volledig verleden tijd zal zijn.....
Vreemd. Ze kunnen je niet verbieden prive er mee te rijden, dat is iets tussen de belastingdienst en de rijder, niet het bedrijf. Tenzij ze hun financiele zaakjes niet in orde hebben en pz de bijdrage niet kan verwerken :X

Als het gaat om de betaling van de diesel/benzine kosten voor prive rijden, sja, dat kan ik nog begrijpen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Motrax schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:52:
[...]
Vreemd. Ze kunnen je niet verbieden prive er mee te rijden, dat is iets tussen de belastingdienst en de rijder, niet het bedrijf. Tenzij ze hun financiele zaakjes niet in orde hebben en pz de bijdrage niet kan verwerken :X

Als het gaat om de betaling van de diesel/benzine kosten voor prive rijden, sja, dat kan ik nog begrijpen.
Daar heeft GPR ook een regeling voor. Ik betaal omdat ik prive rijd 112,50 euro in de maand, dit naast de eigen bijdrage voor normoverschrijding (de hoogte varieert naar gelang in welke leaseklasse je leased).

Deze regel komt van PR, Getronics heeft ook een dergelijke regeling maar is schappelijker (ik dacht 50 euro). Na de overname gaan de oud PR medewerkers minder betalen en de oud Getronics mensen iets meer. Dit gefaseerd over 3-5 jaar (tot de laatste medewerker met een leasewagen een nieuwe wagen heeft besteld en onder de nieuwe regeling valt).

@MrViper: het is inderdaad gemakkelijker om meer salaris te krijgen buiten GPR dan binnen GPR. Echter er zijn voldoende voorbeelde te noemen dat het ook anders gaat. Ik ben in 3 jaar van 1700 naar 3300 euro gegaan (basis, zonder de bonussen). Afgelopen jaar 60 euro verhoging, de 3 jaar ervoor de rest, you do the math.

En ja, buiten GPR kan ik nog meer krijgen. Ik ben me dat zeer wel bewust. Ik sta daar ook zeker open voor, maar ook GPR biedt zaken wat me ook aanspreekt. Er is meer dan alleen geld. Wellicht zal je zeggen dat ik gemakkelijk praten heb, maar ik heb ook 4 jaar 0% gehad, ergo 1 jaar (overname TAS door PR) dat ik 25% NETTO achteruit ging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik heb zelf ook de overname vanuit TAS meegemaakt ken de situatie.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denivan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 14:03

denivan

de enige

memphis schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:02:
Dat laatste, klopt dat 100 % zeker ? Ik vraag mij af hoe ze dat gaan invoeren (zeker in België), lijkt me dat er dan toch een hoop volk zou vertrekken.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBolle
  • Laatst online: 13:56

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Twee van mijn broertjes, beiden ruim twintig jaar werkzaam bij KPN, bevestigen dat met hun leaseauto gewoon prive gereden kan worden. De bijdrage daarvoor is 12% van de lease. KPN kent nog niet de uitgebreide regeling zoals GPR die tegenwoordig heeft, waarbij je zelf een keuze kunt maken in hoeverre je je mobiliteitsbudget wilt opmaken aan een auto, heeft daarentegen weer (vrijere) keuze uit de te leasen auto.
Bovenstaand gerucht dat bij KPN niet prive gereden kan worden kan ik niet bevestigd krijgen in de regio Noord.

Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

De persoon die ik ken woont in Gouda en zal vast niet in Noord werken, mogelijk kan dat per afdeling nog verschillen, binnen GPR zijn er ook zo div. verschillende regelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is heel simpel. Ik neem per direct ontslag als ik niet prive mag rijden. Dat geldt ook voor mijn collega's die ik hierover gesproken heb. Voor vele starters is dit hun autootje waar alles mee gedaan wordt en ik ga echt NIET terug naar het OV tijdperk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg momenteel om een joboffer te accepteren voor een interne job bij Getronics Eindhoven maar nu ik dit zo allemaal lees... Weet ik niet of dit wel het juiste moment is deze overstap te maken... Hoe zijn de ervaringen in Eindhoven?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Waar ga je werken in Ehv ?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:58:
Ik overweeg momenteel om een joboffer te accepteren voor een interne job bij Getronics Eindhoven maar nu ik dit zo allemaal lees... Weet ik niet of dit wel het juiste moment is deze overstap te maken... Hoe zijn de ervaringen in Eindhoven?
ah man, een hoop geouwehoer hier. Je merkt er niks van.

Verwijderd

Ik heb een vacature liggen voor een interne job, een team van 3 mensen dat op een nieuw project geplaatst zal worden om voornamelijk remote beheer en onderhoud te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 15:58:
Ik zit momenteel op kantoor Eindhoven en merk er tot nu toe niks van, afgezien van interne mails. Alle arbeidsrechtelijke zaken (leaseregelingen, salaris, etc. etc.) komen natuurlijk zowiezo pas na een eventuele overname aan de orde. Ik heb m'n eigen auto net weggedaan dus ik hoop dat dat niet prive rijden met de leaewagen niet aan de orde is.

Het kantoor in Eindhoven is net opgeleverd en de werkruimtes zijn één grote kantoortuin, althans op de afdeling waar ik nu zit (3e verdieping, zitten veel oud PR mensen). Ik zit zelf in de applicatieontwikkeling.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Best gezellig hoor, die kantoortuinen :P

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
En dan de hamvraag:

moeten we onze Vodafone abonnementen inleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blue eyes schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:48:
En dan de hamvraag:

moeten we onze Vodafone abonnementen inleveren :)
hahah idd :D _/-\o_

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

Hmm ik lees wederom verliezen voor GetronicsPinkroccade.. (niet geheel onverwacht)
Maar de totaal aantal order begint ook af te nemen..

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

appelsientje schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:48:
Hmm ik lees wederom verliezen voor GetronicsPinkroccade.. (niet geheel onverwacht)
Verliezen ja, maar kan je nu al vertellen dat Klaas Wagenaar er(overname) niet arm van wordt. Hij keert niet terug in het bestuur bij KPN. Dus kassa!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
appelsientje schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:48:
Ach er komen nu ook weer een aantal grote klanten bij. Er gaan er een aantal en er komen weer nieuwe bij, zo gaat dat nu eenmaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMMMMM
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 13:53

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-08 13:40

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

Ik krijg vandaag m'n hrm manager op bezoek en ga hem meedelen dat ik m'n baan per 1/1/2008 op ga zeggen.
Ben oud PinkRoccade en heb erg veel ingeleverd, bijna op alle gebieden. Nog een saneringsronde cq. harmoniseringronde heb ik echt geen zin in.

M'n keuze werd vanmorgen nogmaals bevestigd, geen enkele vorm van zelfkritiek of reflektie te bekennen:

http://www.computable.nl/nieuws.jsp?id=2126624

Oftwel met een nette regeling de deur uit, zodat ie zich ook nog kan vertonen in het old-boys-network...

• Arno

Arno

PF5A

Och, die mannen kijken echt slleen maar naar de $$$ en de rest boeit ze echt niet

Jeremy Clarkson

• appelsientje

appelsientje

Het beste onder de zon

klungeltweaker schreef op woensdag 12 september 2007 @ 07:58:
Ik krijg vandaag m'n hrm manager op bezoek en ga hem meedelen dat ik m'n baan per 1/1/2008 op ga zeggen.
Ben oud PinkRoccade en heb erg veel ingeleverd, bijna op alle gebieden. Nog een saneringsronde cq. harmoniseringronde heb ik echt geen zin in.

M'n keuze werd vanmorgen nogmaals bevestigd, geen enkele vorm van zelfkritiek of reflektie te bekennen:

http://www.computable.nl/nieuws.jsp?id=2126624

Oftwel met een nette regeling de deur uit, zodat ie zich ook nog kan vertonen in het old-boys-network...
Toch knap.... brengt een goed bedrijf naar de afgrond ( anders kan ik het niet zien)
liegt alles bij elkaar (Italië)
en dan toch nog zo'n oprot premie krijgen... heel knap.

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

Wagenaar heeft bij het bedrijf BAAN ook het licht uit gedaan. Dus wat had je gedacht dat ie bij GPR ging doen. Ik heb dit al geroepen toen ie begon bij GPR.....die gaat het bedrijf verkoop klaar maken of kapot maken. En ja he is traditie op hoog niveau he, maakt niet uit hoe je presteert je krijgt geld mee om op te zouten

• blue eyes
Hij heeft domweg goede afspraken voor zichzelf gemaakt net als jij ook afspraken maakt als je ergens aan het werk gaat.

Het verschil is alleen dat hij met grotere getallen werkt en door zijn positie die getallen bijna automatisch krijgt.

Ik vind het alleen wat kortzichtig om Klaas daar zo van te betichten, hij heeft domweg goed onderhandeld voor zichzelf.

Je moet de raad van commisarissen oid aanspreken die dit mogelijk maken. Zij zijn akkoord gegaan met dit soort regelingen welke deze voordeeltjes mogelijk maken.

Als medewerker is er in deze redenatie ook iets kroms. Hoe kan het dat duizenden medewerkers bonussen krijgen dit jaar terwijl er verlies wordt gedraaid? Dan moet je dat ook stoppen ;)

p.s. Naar mijn mening niet stoppen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Als ik het zo lees wordt er een kleine 10 miljoen uitgetrokken als oprotpremies voor de hoge bobo's. Dat is toch wel een leuke manier van "dank je wel" zeggen. Het personeel zit al tijden op een dergelijk bedankje te wachten maar krijgt het niet. OK, we krijgen een schamele bonus en ik las vandaag ook een persoonlijk budget wat in geld wordt uitgekeerd als je er niets mee doet maar ik mis toch ook die 2.4 miljoen op mijn rekening.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
memphis schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 20:06:
Als ik het zo lees wordt er een kleine 10 miljoen uitgetrokken als oprotpremies voor de hoge bobo's. Dat is toch wel een leuke manier van "dank je wel" zeggen. Het personeel zit al tijden op een dergelijk bedankje te wachten maar krijgt het niet. OK, we krijgen een schamele bonus en ik las vandaag ook een persoonlijk budget wat in geld wordt uitgekeerd als je er niets mee doet maar ik mis toch ook die 2.4 miljoen op mijn rekening.....
Net de boodschap gekregen dat het bonus systeem over de kop gaat. Ik had 15% van mijn jaarsalaris vermenigvuldigd met de beoordeling (1 - 1,5 maal 15%, dus max. 22% van je jaarsalaris) maar ga nu terug naar 1 * 11,25% ........

Dus het was niet "schamel", maar wordt "schameler" ;)

• Arno

Arno

PF5A

Zoiets geldt niet voor iedereen hoor.

Jeremy Clarkson

• blue eyes
Arno schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 08:20:
Zoiets geldt niet voor iedereen hoor.
Daarom gaat mede het bonussysteem over de kop. Bijv. de oud Getronics medewerkers hadden veelal geen vergelijkbaar-of uberhaupt geen bonus.

Nu dus wel. Dit betekent alleen dat diegene welke al een bonus hadden daarop gekort worden om het totale kostenplaatje niet te hoog laten worden.

Tja. Dus ik heb 1/3 van mijn bonus ingeleverd voor jou :D

Ik weet echter niet of dit voor geheel Getronics geldt, ik denk alleen voor de detacheringstak. Immers het aantal facturabele uren is voor 80% verantwoordelijk van je bonus. De overige 20% is je beoordeling.

[ Voor 18% gewijzigd door blue eyes op 15-09-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
!up

Zijn er mensen die in de lease benzine rijden bij GPR? (<25.000km volgens de Bedrijfsautoregeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim2005 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:51:
!up

Zijn er mensen die in de lease benzine rijden bij GPR? (<25.000km volgens de Bedrijfsautoregeling)
nope. Ik zit vermoedelijk na 1.5 a 2 jaar aan de 160k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Tim2005 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:51:
!up

moi, in een poolauto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Nieuwe leasecontracten zijn alleen nog maar diesel of LPG.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:26
Arno schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 07:05:
Nieuwe leasecontracten zijn alleen nog maar diesel of LPG.
Dat zegt niks, alleen dat je betaalt voor lpg of diesel. Kijk niet verbaasd als je toch een benzine auto krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Contracten worden aangegaan voor 35k per jaar, dan is een benzine niet echt rendabel meer :P

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Arno schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 07:31:
Contracten worden aangegaan voor 35k per jaar, dan is een benzine niet echt rendabel meer :P
Je gelooft me niet? Ook goed, maar weet wel dat het me zelf overkomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Ik zeg niets over wel of niet geloven ;)

Ik geef alleen aan wat er bij de online site van ING staat :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Arno schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 07:41:
Ik geef alleen aan wat er bij de online site van ING staat :)
Natuurlijk, maar die 35k is een richtgetal. Je kunt morgen best op een klus gezet worden waarbij je maar 20k per jaar rijdt. Dan hoef je aan het eind van het jaar toch ook geen 15k nutteloos rond te rijden omdat er nu eenmaal 35k in het contract staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Dat is een LANG verhaal wat mij ooit eens is uitgelegd, maar niet handig is om te tikken hier ;)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 07:57:
[...]

Natuurlijk, maar die 35k is een richtgetal. Je kunt morgen best op een klus gezet worden waarbij je maar 20k per jaar rijdt. Dan hoef je aan het eind van het jaar toch ook geen 15k nutteloos rond te rijden omdat er nu eenmaal 35k in het contract staat?
lol gpr maakt gewoon een afspraak met een lease maatschappij dat ze alle lease auto's op 35k leasen en dat er dan geen meerkosten komen voor auto's die meer rijden. Het gevolg is dus dat er mensen zijn die een leaseauto hebben en zakelijk nog niet aan de 10k komen. Jammer voor hen, hun leasebedrag is dan gewoon hoger dan noodzakelijk.
Overigens vrij normale afspraak, capgemini heeft hetzelfde maar dan met 40k (tenminste toen ik daar werktte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blue eyes schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:10:
[...]

Daarom gaat mede het bonussysteem over de kop. Bijv. de oud Getronics medewerkers hadden veelal geen vergelijkbaar-of uberhaupt geen bonus.

Nu dus wel. Dit betekent alleen dat diegene welke al een bonus hadden daarop gekort worden om het totale kostenplaatje niet te hoog laten worden.

Tja. Dus ik heb 1/3 van mijn bonus ingeleverd voor jou :D

Ik weet echter niet of dit voor geheel Getronics geldt, ik denk alleen voor de detacheringstak. Immers het aantal facturabele uren is voor 80% verantwoordelijk van je bonus. De overige 20% is je beoordeling.
helaas krijgen wij die 1/3 niet. uiteindelijk gaat iedereen naar 10%, maar dat gebeurt natuurlijk niet direct, maar met stapjes van 2%.
Aan de andere kant, beter dan niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
Ik begreep dat iedereen naar 15% zou gaan?

Of geldt dat niet voor iedere schaal / functie? In mijn functie iig wel.

[ Voor 11% gewijzigd door blue eyes op 16-10-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Vast niet :P

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Vanaf maandag bestaat GPR niet meer en is het onderdeel van KPN.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
90% van de aandelen zijn ingediend iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matango
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-05-2023
Blijft het nog steeds schandalig dat Wagenaar een oprotpremie krijgt. Volgens mij zijn de meeste bonussen toch prestatieafhankelijk, en presteren is het enige wat wagenaar totaal niet heeft gedaan. Ik heb zelden een topmanager zo ontzettend aan zien klooien. Zelfs zonder boekhoudschandaal heeft hij de waarde van het bedrijf in twee jaar tijd extreem doen kelderen, ver beneden de werkelijke waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z:RoW23
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 18:05
Hoe zit het eigenlijk met de bedrijfscultuur binnen GPR? Is het net als bij LCMG zo dat iedereen pakken draagt?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.