Stampede editie 5 - Rosetta@Home - het maken van teams

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.810 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 21:42

AES

Even een aantal posten samengevat met hier en daar een toevoeging :+

Voor (nog) meer duidelijkheid. In de gegevens van het inschrijfformulier zitten alle nicks die voor het sluiten van de batchrun van de statsbakkerts een score hebben bij Rosetta.

Wil je mee gaan doen met de Stampede, en je hebt nog geen Rosetta-account, meld je aan bij Rosetta en installeer de BOINC-client, etc. (zie de mini-FAQ) en produceer minimaal jouw eerste WU. Kijk dan een dag later of jouw nick al voorkomt op het inschrijfformulier en dan join je het team van jouw keuze.

Mocht je per ongeluk niet via de DPC-pagina jouw account hebben aangemaakt, maar op de standaard Rosetta-pagina, dan ga je hier naar toe, om alsnog DPC te joinen.

Let op:
Rosetta kent de Stampedeteams niet, want we praten over virtuele teams die alleen maar bestaan dankzij onze meesterstatsbakkerts. In Boinc Manager zul je dus nooit jouw Stampedeteam terug vinden. Controleer wel of daar als team Dutch Power Cows staat.

Sta je nu verkeerd in het overzicht, ga dan met die nick "No Team" joinen, en daarna met de juiste nick het gewenste team joinen. Alleen als je verkeerd vermeld staat en die nick zou niet voorkomen, dan mag een mailtje naar Speedkikker.

Verder over inschrijven geen mailtjes naar Speedkikker of wie dan ook. Gewoon de paar simpele regeltjes volgen _/-\o_

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 11:38
Ok, als ik het goed begrijp is het dus niet meer nodig om hier te vertellen met welk team je mee wilt doen?

Maak je eigen poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dus iedereen kan nu iedereen in andere teams zetten... Dat kan een mooi zooitje worden wanneer een 10 jarige zin heeft om te etteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvec
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-02 21:31
dat was dus ook wat ik al zei maar we moeten elkaar gewoon vertrouwen en aangezien alles door de statbakkers altijd nog verandert kan worden denk ik dat we gewoon moeten hopen dat alles goed gaat en anders kunnen de statbakkers het nog altijd recht zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

BOOTZ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:03:
Ok, als ik het goed begrijp is het dus niet meer nodig om hier te vertellen met welk team je mee wilt doen?
Nee, ik denk dat het juist leuk is om in dit draadje te lezen, wie waar gaat crunchen.

Maar ik denk dat het draadje leuker is om te lezen, als het gaat om taunten en joinen.
Misschien wil je eens tellen hoeveel "onduidelijke" posts er vandaag waren and more to come.
Niet meer en niet minder staat er in mijn post :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68172

Kan er trouwens een uitzondering worden gemaakt voor een frontpage op tweakers.net of zit dat er deze keer niet in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167100

BOOTZ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:03:
Hij zit bij >>>>>>>>>> jij wil dat toch ook http://furiousdc.7.forumer.com/ join<<<<<<<<<<<

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvec
er wordt hard aan het forum gewerkt maar het is er nog niet druk. Iedereen die een beetje gezeligheid op ons forum kan brengen nodig ik hierbij uit op www.rvec.frih.net/dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145925

Anoniem: 68172 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:31:
Kan er trouwens een uitzondering worden gemaakt voor een frontpage op tweakers.net of zit dat er deze keer niet in :?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar ja, op Fok! komt er wel één als het gaat zoals gepland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Gewoon wat feiten voor de zoekers binnen DPC en hopelijk ook voor velen daarbuiten.

Het gezellige en vriendelijke karakter van ons team zit opgesloten in "Angel", maar de razende en verpletterende Chicken Powah van het team hebben we tot uiting laten komen in de zeer duidelijke en wat grotere "Stampede Chicken".
De munt "Lucky Angel" is de verbindende eenheid tussen de twee gezichten van ons nog veel te kleine team.

Afbeeldingslocatie: http://linuxminded.xs4all.nl/tmp/lucky-angel_stampede-chicken_570x156.png

Wij geloven in Serious Fun. Het moet leuk zijn, maar het moet ook ergens om gaan. Nou en dat is zeker het geval. Wij willen onze bijdrage leveren aan een succesvolle Stampede en nog belangrijker:

XS een poepje laten ruiken en ons kuiken kan meuren als de hel })

We hebben dankzij vortoN een uitstekend werkend, snel en goed bezocht forum, dat nog iedere dag beter wordt.

Lucky Angel: Stampede Chicken is er klaar voor. Jij ook :?

Heb je al een Rosetta-account met een score in de hitparade? Gebruik dan deze link naar het inschrijfformulier. Dan kun je meteen zien wie er al in het team zitten.

Als je nog geen Rosetta-account hebt , meld je aan bij Rosetta en installeer de BOINC-client, etc. (zie de mini-FAQ) en produceer minimaal jouw eerste WU. Kijk dan een dag later of jouw nick al voorkomt op het inschrijfformulier en dan join je ons team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 04:41
Anoniem: 125039 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:10:
Welkom lucky Omied :*) .

Alleen hier sta je niet meer up to date.
Ja, ik zag het al... Ik ben nu even Rosetta aan het stampen, zodat mijn nieuwe naam in de lijst komt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies 100 stampede leden verdeeld over de teams !

Gaat lekker !

Gaan daar nog 100 bij komen .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacebull01
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-10-2024

Spacebull01

La Petite Cows

en alweer 101. Tijd voor een leuke verhaaltje over de 101 DPC'erts en de gemene XS die de 101 DPC'erts wilde pakken om met een mooi plaatsje te kunnen pronken :P

La Petite Cows~Spacebull01 reports for duty bij de Joint Forces 8)

Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 22:59

Lord_Nemesis

Wa oars?

LPC_Spacebull01 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 06:57:
en alweer 101. Tijd voor een leuke verhaaltje over de 101 DPC'erts en de gemene XS die de 101 DPC'erts wilde pakken om met een mooi plaatsje te kunnen pronken :P

La Petite Cows~Spacebull01 reports for duty bij de Joint Forces 8)
En alweer een welkom! _/-\o_

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:33
Eindelijk ook een keus gemaakt en dus nog een extra }:O voor Joint Forces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Sempy schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:48:
Eindelijk ook een keus gemaakt en dus nog een extra }:O voor Joint Forces.
* Lord_Nemesis sprakeloos is.
Alweer een JF-er! _/-\o_

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Anoniem: 145925 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 06:35:
Precies 100 stampede leden verdeeld over de teams !

Gaat lekker !

Gaan daar nog 100 bij komen .. :P
Ik kan me van vorig jaar nog een grote Fok!-er herinneren. Waar is mvdlubbe gebleven? Gaat die ook weer meedoen met deze stampede??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

Als mijn eerste WU'tje erdoor is zal ik ook gaan kiezen voor een team. Eens even wat anders dan alleen die rare konijnen. Tsjonge, jonge. Die spemmen stampen, je de posts om de oren.

Handige post trouwens, die opsomming van de verschillende subteams.

[ Voor 16% gewijzigd door MrMaD1909 op 21-03-2006 12:21 ]

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LordNemesis schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:24:
[...]

Ik kan me van vorig jaar nog een grote Fok!-er herinneren. Waar is mvdlubbe gebleven? Gaat die ook weer meedoen met deze stampede??
Die is nog weinig op het forum, en volgens mij onder een andere naam.

Zal es kijken of we hem kunnen overhalen. We hadden het laatst ook over hem inderdaad :)

Edit:

Helaas, hij gaat niet meedoen, erg jammer :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 145925 op 21-03-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ik mijn eerste unitje heb gedoneerd op het Rosetta project, kies ik voor de Lucky Angels! Heb met toegevoegd bij de tadah signup ;)

1 april gaat het gebeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

is er nog niets iets van een totaal overzicht van de grootte van de stampede teams atm?

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:32
iH8 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:19:
is er nog niets iets van een totaal overzicht van de grootte van de stampede teams atm?
Weet niet hoe aktueel deze is: http://www.athodyd.nl/dpc/stampede5/members.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iH8 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:19:
Deze waarschijnlijk: http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Anoniem: 68172 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:13:
Nu ik mijn eerste unitje heb gedoneerd op het Rosetta project, kies ik voor de Lucky Angels! Heb met toegevoegd bij de tadah signup ;)

1 april gaat het gebeuren :D
Hoihoi, lekker konijn, gezellig dat je er bij bent. Jij hebt natuurlijk gezien dat als je de tips in de poster (tien posts hierboven) leest, je vanzelf de aktuele stand ziet :z

[edit]Wist ik 't niet :?

[ Voor 4% gewijzigd door AES op 21-03-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

dank u hartelijk! da's precies wat ik zocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen die voor The Fok! Flock willen crunchen maar verder weinig rompslomp willen.....

Hier de automated installers waarmee je meteen meecruncht onder de naam [DPC]FOKschaap~Dolly

Guntec geoptimaliseerd :+

AMD 64 + Pentium 4 versie
Athlon + Pentium 3 versie

Graag gedaan.

:9

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 145925 op 21-03-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Welkom mede Angel Memot :*) en niet vergeten welkom MrMad :P .

@Omied: vanuit de uitkijkpost word je dan gespot :Y) .

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 125039 op 21-03-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Anoniem: 58287 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:23:
Ik richt hierbij Stampertjes op.

Leden:
[DPC]NGS~killerog
Team_Elteor_Borislavj~Wick

voor het derde lid wacht ik nog op een bevestigingsmailtje met de betreffende nick
Ook ik ondersteun de stampertjes,

TeamBVD~iisschots

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Pepper

The one and only!!

ik probeer me aan te melden maar mislukt iedere keer :(

eerst account aangemaakt via link..

na dit in de boinc client getikt the hebben .. bij project toevoegen ..
http://boinc.bakerlab.org/rosetta

vervolgens w8 woord en email .. en helaas hele tijd komt er project toevoegen mislukt..
Het "berichten van server" sectie is leeg.. dus dat schiet ook al niet op..

is dit bekend en moet ik het gewoon nog een paar keer proberen?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Als ik deze post lees: [rml]MAB in "[ Rosetta@Home] hitparade van 20 maart"[/rml]
lijkt het er op dat Rosetta even een bugje tussen de tanden heeft.

Zo te lezen doe jij in ieder geval niets fout.

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Rosetta is op dit moment bezig met de database. Gewoon effe wachten en over een tijdje nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Deel mij maar in bij het 'zwakste' team :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

Kom toch gewoon bij Furious Dutch Cows, de naam alleen al :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118292

AAN ALLE eXtreme Stampers

omdat is gebleken dat www.rvec.frih.net/dragon niet voor iedereen te bereiken was hebben rvec en ik vandaag de site naar mijn host verhuist. Het nieuwe adres is http://www.extremestampers.tk

De reeds gerigistreerde stampers en het forum zijn meeverhuisd en hoeven dus niet opnieuw aangemaakt te worden.

Wel wil ik de extreme stampers die zich nog niet op onze sub site gemeld hebben vragen dat alsnog te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:41

mcB

Ik heb me zojuist bij 'Lucky Angel: Stampede Chicken' gevoegd :)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167593

mcB schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:00:
Ik heb me zojuist bij 'Lucky Angel: Stampede Chicken' gevoegd :)
Lijkt me een goede keuze :)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 167593 op 22-03-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131267

Misschien even een hele stomme vraag. Een beetje rondneuzend op de site van BOINC zag ik dat Seti Nederland ook erg groot is. Is er ooit iemand geweest die geprobeerd heeft hen te verleiden om eens mee te doen met een stampede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Anoniem: 131267 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:13:
Misschien even een hele stomme vraag. Een beetje rondneuzend op de site van BOINC zag ik dat Seti Nederland ook erg groot is. Is er ooit iemand geweest die geprobeerd heeft hen te verleiden om eens mee te doen met een stampede.
Er zijn vaak meer stomme antwoorden, dan stomme vragen ;)

Er is een soort erecode dat DPC niet spamt naar aktieve deelnemers aan vergelijkbare projecten. Als ik het mis heb zal een BoBo wel reageren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AES schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:20:
[...]

Er zijn vaak meer stomme antwoorden, dan stomme vragen ;)

Er is een soort erecode dat DPC niet spamt naar aktieve deelnemers aan vergelijkbare projecten. Als ik het mis heb zal een BoBo wel reageren :?
Ach als we ze nu beloven dat wij hun kunnen helpen met één of andere stampede aan hun zijde...
Maar dan moet daar wel draagvlak voor zijn natuurlijk van onze kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 23:09

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Anoniem: 131267 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 00:13:
Seti@NL en DPC hebben in het verleden gesprekken gehad over het samenvoegen van de beide teams. Dit is alleen stukgelopen. Bovendien hebben beide teams een te sterke eigen identiteit om als één groep verder gaan. Ook zijn de leden het er zelf niet eens over wie nu over meer powerrrrrrrr beschikt. Persoonlijk was ik destijds tegen een merge met S@NL, nu nog steeds.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidfire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-06 17:27

Acidfire

Burning Universe

Bij deze join ik ook de Joint Forces :7 }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Acidfire schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 07:47:
Bij deze join ik ook de Joint Forces :7 }:O
De eerste wijze post van vandaag! _/-\o_
Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaD1909
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

* MrMaD1909 joint XS. Omdat ik hun plaatjes zo leuk vind. (en ze hebben een IRC kanaal)

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Gewoon wat feiten voor de zoekers binnen DPC en hopelijk ook voor velen daarbuiten.

Het gezellige en vriendelijke karakter van ons team zit opgesloten in "Angel", maar de razende en verpletterende Chicken Powah van het team hebben we tot uiting laten komen in de zeer duidelijke en wat grotere "Stampede Chicken".
De munt "Lucky Angel" is de verbindende eenheid tussen de twee gezichten van ons nog veel te kleine team.

Afbeeldingslocatie: http://linuxminded.xs4all.nl/tmp/lucky-angel_stampede-chicken_570x156.png

Wij geloven in Serious Fun. Het moet leuk zijn, maar het moet ook ergens om gaan. Nou en dat is zeker het geval. Wij willen onze bijdrage leveren aan een succesvolle Stampede en nog belangrijker:

XS een poepje laten ruiken en ons kuiken kan meuren als de hel })

We hebben dankzij vortoN een uitstekend werkend, snel en goed bezocht forum, dat nog iedere dag beter wordt.
Je kan daar een eigen Avatar van maar liefst 120*120 pixels uploaden.

Lucky Angel: Stampede Chicken is er klaar voor. Jij ook :?

Heb je al een Rosetta-account met een score in de hitparade? Gebruik dan deze link naar het inschrijfformulier. Dan kun je meteen zien wie er al in dat team zitten.

Als je nog geen Rosetta-account hebt , meld je aan bij Rosetta en installeer de BOINC-client, etc. (zie de mini-FAQ) en produceer minimaal jouw eerste WU. Kijk dan een dag later of jouw nick al voorkomt op het inschrijfformulier en dan join je ons team.

Daarna plaats je hier nog even een bericht om lekker te taunten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 16:10
iisschots schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:27:
[...]

Ook ik ondersteun de stampertjes,

TeamBVD~iisschots
Ik doe ook wel mee met de Stampertjes

RamonP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146390

Hmmmm, bij Xtremesystems hebben ze het nogal hoog in de bol:

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=93543
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=93019

Dat hadden ze nou niet moeten doen...
I'm not Mad, I'm Furious!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:12

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Anoniem: 146390 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:22:
Hmmmm, bij Xtremesystems hebben ze het nogal hoog in de bol:
[...]
Ze hebben een punt, laten wij maar eens waar maken wat wij zeggen.
Wordt het uitstel van executie, of zal DPC daadwerkelijk genoeg power op R@H kunnen houden om daar aars te kicken?

De tijd zal het leren.

Laten we hopen voor het ego van DPC dat we bij R@H niet in een zelfde lelijke positie komen als bij F@H en SETI, waar we eigenlijk geen speler meer zijn die er toe doet.

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
smoking2000 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:06:
Laten we hopen voor het ego van DPC dat we bij R@H niet in een zelfde lelijke positie komen als bij F@H en SETI, waar we eigenlijk geen speler meer zijn die er toe doet.
Het bestaan van Boinc is mede oorzaak daarvan denk ik. Heb je gezien hoeveel verschillende Boinc-projecten er nu al zijn? Waar vroeger alle DC-ers (niet alleen van DPC) hun krachten verdeelden over een project of 5-10, daar schieten ze nu als paddenstoelen uit de grond, sommigen concentreren daardoor hun power op slechts een paar projecten (bijv Seti Germany) en kicken daar de kont van alles en iedereen.

Free-DC en XS concentreren hun Boinc-vermogen op slechts een paar projecten, waar DPC zo'n beetje 50-50 doet met R@h en Seti. Maar kijk je naar de RAC op Boinc-stats bij Gecombineerd, dan zie je dat ze alle drie zo'n beetje rond de 200k per dag zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

smoking2000 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:06:
[...]Ze hebben een punt, laten wij maar eens waar maken wat wij zeggen.
Wordt het uitstel van executie, of zal DPC daadwerkelijk genoeg power op R@H kunnen houden om daar aars te kicken?
Deels hebben ze een punt uiteraard : DPCers zijn te verdeeld als je het vergelijkt met de andere grotere DC spelers.
Misschien idee om vaker/geregeld een bepaald (hetzij alleen medisch, hetzij alleen wetenschappelijk of een combi daarvan) projekt te ondersteunen.
Zelf ben ik van plan om na de Stampede, draai zelf nu ook R@H, F@h (nr.2 van de poll, maar een projekt waar DPC te laag geklasseerd staat) te gaan draaien voor een bepaalde periode.
En daarna misschien wel weer een andere medisch projekt.
Heb te weinig vermogen om echt van invloed te kunnen zijn, maar als er meer willen switchen tussen (medische) projekten kunnen we ze misschien zo nu en dan een p**pje laten ruiken.
Maar goed : eerst de Stampede maar eens afwachten en ik hoop wel dat we ze goed te pakken nemen zodat het voor de nrs 1 en 3 een grote teleurstelling/klap wordt en niet voor ons })

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 22-03-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Maar die vlieger gaat niet op voor F@H, gezien dat niet op BOINC draait. En de F@H BOINC client is nog in closed beta.

Er is een mooie discussie opgang gebracht op het F@H forum over de waarde van credits voor teams/personen om een project te doen. Ik denk dat dat veel belangrijker is in de afweging dan de client zelf.

Maar wie weet als de F@H BIONC client uitkomt wat er zal gebeuren. Eerst maar even de Stampede doen, onder tussen denk ik wel verder om F@H uit het slop te trekken...

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
Anoniem: 109360 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:45:
[...]

Deels hebben ze een punt uiteraard : DPCers zijn te verdeeld als je het vergelijkt met de andere grotere DC spelers.
Daarom is het misschien een idee om als DPC niet meer mee te doen aan nieuwe projecten?
Dus pas aan een nieuw project meedoen als we op andere projecten (vooral de vergelijkbare) goed staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Laatst online: 16-06 17:03
Nou jongens, als je nog niet besloten hebt:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~soeth011/xs1.jpg

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvec
bericht aan iedereen die eerder de site van de extreme stampers niet kon vinden:
http://www.extremestampers.tk

Hij staat nu (met dank aan Nagy) op een andere (niet gratis) server.

En het IRC kanaal #extremestampers wordt ook al wat drukker dus iedereen die toch aan het idlen is....

edit: pavla mooi gemaakt _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door rvec op 22-03-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ik kan me nog herinneren dat er bij de vorige stampede bij Find-a-drug een frontpageartikel op tweakers voorbij kwam. (gevonden: nieuws: DPC organiseert Stampede voor medicijnonderzoek)

Zijn er vanuit de stampede crew al acties ondernomen om dit voor deze stampede ook te doen?

/edit:
bij stampede #3 had een frontpage post (2 in totaal) op tweakers.net een gigantische groei in het aantal DPC-leden tot gevolg:
Afbeeldingslocatie: http://www.funcracker.net/stampede/pics/s3_leden_dpc.png

[ Voor 26% gewijzigd door Lord_Nemesis op 22-03-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 20:33
LordNemesis schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:48:

Zijn er vanuit de stampede crew al acties ondernomen om dit voor deze stampede ook te doen?
Gezien dit draadje van enkele maanden geleden denk ik niet dat er een frontpage post komt op tweakers. Een stampede is denk ik in ogen van de frontpage-redactie niet echt iets bijzonders (helaas).

[ Voor 11% gewijzigd door Sempy op 22-03-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

_/-\o_ Welkom Vold _/-\o_

Als je je registreert op ons mooie forum van de Lucky Angel: Stampede Chicken (zie sig) mag je ipv te kiezen uit standaard plaatjes een eigen Avatar van maar liefst 120*120 pixels en 65KB uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Even een vraagje van huishoudelijke aard [dit is mijn eerste stampede]

Ik neem aan dat de punten van de virtuele teams pas geteld worden op 1 april, of geldt dit alleen voor de WU's die zijn verkregen vanaf die datum.

Anders kan ik nu alvast een machine van SETI overzetten naar Rosetta voor een maand een een miniflush realiseren op 1 april.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Laatst online: 20:15

Dogooder

dus...

Sempy schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:26:
[...]

Gezien dit draadje van enkele maanden geleden denk ik niet dat er een frontpage post komt op tweakers. Een stampede is denk ik in ogen van de frontpage-redactie niet echt iets bijzonders (helaas).
Als er geen frontpage post komt zou ik dat erg betreuren. Ik heb het idee dat er bij dit project, de stampede brengt er extra vaart, extra aandacht wordt besteed aan het werven van leden en ook de groep computer "GeBrUiKeRs" wordt geprobeert binnen te halen. De actieve medewerking van David Baker, de automatic installer. Een nieuwspost zou erg goed van pas kunnen komen voor dit doel. Misschien moet iedereen gaan netwerken dat er een nieuwspost komt op andere sites waarna T.net genoodzaakt is het over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder

Dogooder

dus...

Black Piet schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:23:
Even een vraagje van huishoudelijke aard [dit is mijn eerste stampede]

Ik neem aan dat de punten van de virtuele teams pas geteld worden op 1 april, of geldt dit alleen voor de WU's die zijn verkregen vanaf die datum.

Anders kan ik nu alvast een machine van SETI overzetten naar Rosetta voor een maand een een miniflush realiseren op 1 april.
Ik geloof dat dat nou net niet de bedoeling is. De strijd is eerlijker als iedereeen op nul begint. Er wordt volgens mij van iedereens eerlijkheid uitgegaan. Hoewel het natuurlijk wel opvalt als jij als enige een grote output hebt de eerste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik wil Stampertjes joinen, maar mijn nick staat er nog niet bij :)

FYI: TheSubspaceFighters @ Stampertjes

Morgen nieuwe poging :)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Dogooder schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:25:

Ik geloof dat dat nou net niet de bedoeling is. De strijd is eerlijker als iedereeen op nul begint. Er wordt volgens mij van iedereens eerlijkheid uitgegaan. Hoewel het natuurlijk wel opvalt als jij als enige een grote output hebt de eerste dag.
Tuurlijk, maar hoe controleer je dat? Krijgen we speciale Stampede WU's :? . Ik zal mijn PC maar overzetten op 1 april [correctie, het project weer activeren]....en laat het stampen beginnen [Ook al laat ik 1 machine maar 24/7 draaien; de andere blijven nog even op SETI]. Anders is onze output daar lager...

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Blue_man schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:26:

FYI: TheSubspaceFighters @ Stampertjes

Morgen nieuwe poging :)
Misschien speelt toeval hier een rol :?

Er zal een trouwe fan van jou niet blij zijn. Nu heb je nog een dag bedenktijd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Laatst online: 22-01 23:04
AES schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:40:
_/-\o_ Welkom Vold _/-\o_

Als je je registreert op ons mooie forum van de Lucky Angel: Stampede Chicken (zie sig) mag je ipv te kiezen uit standaard plaatjes een eigen Avatar van maar liefst 120*120 pixels en 65KB uploaden.
Dank u, ik strijd voor de kip! (zeker met aankomende griep moet je die beesten een beetje helpen) En een avatar van maarliefst 120*120 pixels, u bent te goed voor deze wereld! _/-\o_ :+

Maar even serieus: Wij gaan winnen, wat is de prijs deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
LordNemesis schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:48:
Ik kan me nog herinneren dat er bij de vorige stampede bij Find-a-drug een frontpageartikel op tweakers voorbij kwam. (gevonden: nieuws: DPC organiseert Stampede voor medicijnonderzoek)

/edit:
bij stampede #3 had een frontpage post (2 in totaal) op tweakers.net een gigantische groei in het aantal DPC-leden tot gevolg:
[afbeelding]
Ik heb met FOK geregeld dat we daar twee FP post krijgen, een aan het begin en een aan het einde van de stampede. Daarnaast heb ik het al onderwerp aangedragen bij FOKradio. Ook ben ik bezig met tnet en wat andere media. Maar omdat hier nog weinig over valt de zeggen zal ik hierover niet posten. Pas wanneer dat helemaal duidelijk is zal ik daar iedereen van op de hoogte stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Vold schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:54:
[...]

Dank u, ik strijd voor de kip! (zeker met aankomende griep moet je die beesten een beetje helpen) En een avatar van maarliefst 120*120 pixels, u bent te goed voor deze wereld! _/-\o_ :+

Maar even serieus: Wij gaan winnen, wat is de prijs deze keer?
Een couponboekje met tien maal het recht om op de FP van Tweakers.net te posten.
Leuk, niet waar :?

Maar wat nog veel leuker is: eeuwig durende roem voor de Chicken Powah })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
Stamp tijd!!

* archetta heeft er zin in:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

iisschots schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:58:
[...]
Ik heb met FOK geregeld dat we daar twee FP post krijgen, een aan het begin en een aan het einde van de stampede. Daarnaast heb ik het al onderwerp aangedragen bij FOKradio. Ook ben ik bezig met tnet en wat andere media. Maar omdat hier nog weinig over valt de zeggen zal ik hierover niet posten. Pas wanneer dat helemaal duidelijk is zal ik daar iedereen van op de hoogte stellen :)
Mij hoor je niet meer! _/-\o_ ;)

Ben blij dat er iemand mee bezig is. Het was mij niet duidelijk of dat wel gebreurde.

Nogmaals; Hulde!

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_Nemesis op 22-03-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder

Dogooder

dus...

was mij ook niet helemaal duidelijk wat er gebeurde, mij zal je ook niet meer horen. Goed initiatief _/-\o_ ik hoop dat het allemaal lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167593

LordNemesis schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:14:
[...]

Mij hoor je niet meer! _/-\o_ ;)

Ben blij dat er iemand mee bezig is. Het was mij niet duidelijk of dat wel gebreurde.

Nogmaals; Hulde!
quote uit dit draadje op pagina 1
Overige actiepunten

In overleg met de PV-ers en statsbouwers zullen de ontbrekende zaken in dit topic aangepast worden, daarnaast zal ik contact opnemen met de mensen die zich aangemeld hebben om te helpen om een stampede-promo-team te gaan maken om zoveel mogelijk nieuwe leden aan te trekken
Dan zat je hier niet bij dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Laatst online: 15:46

itsalwaysme

Graast voor DB

AES schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Een couponboekje met tien maal het recht om op de FP van Tweakers.net te posten.
Leuk, niet waar :?

Maar wat nog veel leuker is: eeuwig durende roem voor de Chicken Powah })
Hadden we vorige keer ook niet iets op nu.nl staan???
(of was dat nu voor iets anders, dat weet ik niet meer :S)

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis

Lord_Nemesis

Wa oars?

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Vanuit de vorige stampede en andere nieuwtjes omtrent DPC heb contact met mensen van FOK en anderen, deze breng ik altijd op de hoogte wanneer er wat groots en leuks gebeurt met DPC. Dan kunnen ze daar iets over schrijven wanneer ze daar ruimte voor hebben. Dit heb ik dus ook nu weer gedaan.

Met de verdere organisatie van de stampede bemoei ik mij helemaal niet meer. Dat laat ik mooi aan de stampede crew over. Dus als je daar wat meer over wil weten kun je het beste. elteor<AT>dutchpowercows<PUNT>org mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
AES schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:38:
[...]

Misschien speelt toeval hier een rol :?

Er zal een trouwe fan van jou niet blij zijn. Nu heb je nog een dag bedenktijd O-)
Is dat een uitdaging? ;)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40595

Afbeeldingslocatie: http://www.jagernet.com/Themes/xtEnhanced/images/xtLOGO.gif

zijn er nog mensen binnen The Bearhunters die deze afbeelding kunnen veranderen/vernieuwen.
of iemand anders binnen DPC die er handig mee is ?
het BEARHUNTER forum heeft natuurlijk wel een goed logo nodig.
ik zelf heb jammer genoeg geen tijd ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Dat heb je helemaal goed. Ik denk dat ze zachtjes in een hoekje zit te wenen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 10:15

TommyGun

Stik er maar in!

Forum van Joint Forces is echt extreem dood :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paraiko
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-01 21:57

paraiko

We are the Cow

volgens mij kunnen de stampertjes deze stampede nog wel wat graaskracht gebruiken 8)
(zelfs dat beetje van mij :X )

Daarom en omdat ik ooit ook ben begonen met grazen bij de stampertjes tijdens de df stampede,
heb ik me net bij de stampertjes aangesloten. Ik hoop dat jullie me willen hebben :)

Assimilate, Graze, Stampede !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Ik ben een grote werving aan't doen in m'n vriendenkring voor de Stampertjes (onder Team_Gäöl natuurlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:33

TheZoo

Animals Behind Bars

TommyGun schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:27:
Forum van Joint Forces is echt extreem dood :P
Then get over there and make some noise!!!!! :+

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
Blue_man schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:26:
Je naam komt er pas bij te staan als je ten minste een resultaat instuurt. Heb je al een WU ingestuurd?
Jammer trouwens dat je naar de stampertjes gaat... Wij kippen zijn beter! :P

[ Voor 13% gewijzigd door Omied op 22-03-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

teams teams en nog eens teams... ik weet het zo net nog niet. :P ik kijk de kat nog even uit de boom denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 15:21

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb Bearhunters gejoined, BioInf zit bij Stampertjes....

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Toch maar gekozen om Lucky angel te joinen. (Knopje was ook zo verleidelijk stond al drie dagen in m'n session saver. :P )
Lucky Angel: Stampede Chicken (24 leden)

schapie~schapie
Hoop iig dat er een beetje balans is maar dat komt wel goed volgens mij tussen de drie/vier grootste teams. :)

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Schapie schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:43:
Toch maar gekozen om Lucky angel te joinen. (Knopje was ook zo verleidelijk stond al drie dagen in m'n session saver. :P )

[...]

Hoop iig dat er een beetje balans is maar dat komt wel goed volgens mij tussen de drie/vier grootste teams. :)
Schapie dat is echt een goede keuze. Kijk even op ons forum bij slow chat/spam. Daar ben je om 22:44 al verwelkomd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

/me Snif, zakdoekje lenen Blue_man?

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 125039 op 23-03-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86809

Je mag deze anders wel even gebruiken...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lu.di/lace-edge-pointed-hanky.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn, nu hebT ikkes er echt eentje nodig :P , maar eerlijk is eerlijk hij is wel moo!i Alleen als je de spellingcontrole erop los laat dan komt er Lucky Angel : stampede Chicken op te staan!

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 125039 op 23-03-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86809

Anoniem: 125039 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 00:13:
damn, nu hebT ikkes er echt eentje nodig :P , maar eerlijk is eerlijk hij is wel moo!i Alleen als je de spellingcontrole erop los laat dan komt er Lucky Angel : stampede Chicken op te staan!
Ik had er al net een andere naam op geborduurd... maar jij ben ook niet echt snel tevreden.

Nou vooruit dan maar, omdat ik in een goeie bui ben...
en als je al die verkeerde keuzes blijft maken zal je 'm wel nodig hebben ook :+

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lu.di/script-hanke.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 86809 op 23-03-2006 00:53 . Reden: nog meer boduurwerk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

weergaloos, van harte welkom bij ons team. Hier geen gezeur over een forum dat niet werkt; geen gejatte plaatjes van een jaar oud, maar een homemade banner van smoking2000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
* iisschots heet blue_man welkom bij de stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Hoihoi, Bluppie _/-\o_

Heerlijk hoe sommigen gewoon zelf beslissen en niet achter de oude garde aanlopen :+

Vind snel jouw weg naar ons forum (zie sig) en we hopen dat je het gezellig zal hebben bij ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@La Muis: I need a drink ..... 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151618

Ik ook nu...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98414

Bearhunters zoeken nog een aap, Fries, alcoholica, Pastis51-er, switcherT, Brabo, konijn, BVD-er, foutje, schaap en enige van de vele koeien- en kippen-varianten voor inter-team-onaal gezelschap. Brute crunch kracht is een pre, maar absoluut niet noodzakelijk. Team-spirit en geen bezwaar tegen berenhuiden worden wel verwacht van onze toekomstige jacht-genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

You gotta ask yourself

Afbeeldingslocatie: http://linuxminded.xs4all.nl/tmp/feel-lucky_coin-behind-lucky_570x428.png

Wij wel!

Join Lucky Angel: Stampede Chicken

[ Voor 9% gewijzigd door smoking2000 op 23-03-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

_/-\o_ Welkom _/-\o_ Lucky Angel~Pienie bij het gezelligste team, maar ook met heel veel Chicken Powah })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als het goed is zit ik nu bij Joint Forces

Kom op met die FP, het is bijna 28 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:33

TheZoo

Animals Behind Bars

gp500 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:28:

Welkom gp500 :*)

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

gp500 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:28:

Zeg, wat zitten al die Grutte Pieren daar hutjemutje bijelkaar :P

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Afbeeldingslocatie: http://www.boincsynergy.com/stats/graph-teams.php?project=rah&teamid=78

Stampede is op komst zou je zeggen :+
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.