Stampede editie 5 - Rosetta@Home - het maken van teams

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 2.849 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-07 18:56
Anoniem: 141104 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:01:
Op verzoek ga ik maar crunchen bij Lucky Angel: Stampede Chicken als T4F_Jerry !! :D :D
w00t w00t .... zit ik toch een keer in het zelfde team als Jerry!!! nu een keer als collega ipv tegenvouwerT bij F@H :D :D

Welkom on board Jerry >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

erg jammer dat mensen nogsteeds het grootste team joinen / kunnen joinen. lekker simpel winnen zo.

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 21:42

AES

iH8 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:04:
erg jammer dat mensen nogsteeds het grootste team joinen / kunnen joinen. lekker simpel winnen zo.
Ik neem aan dat je op FDC en eXS doelt :?
Maar die staan samen op de gedeelde eerste plaats, dus is er geen grootste :+

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:17
Het aantal members in een team zegt niets over de kracht, het gaat om de hoeveelheid cpu-power die je tot je beschikking hebt. De werkelijke verhoudingen blijken pas als de stampede begonnen is. (al kan Joint Forces natuurlijk wel wat extra members gebruiken :P ).

@ mind_: ik denk idd dat ik een leesbril nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

AES schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:10:
[...]

Ik neem aan dat je op FDC en eXS doelt :?
Maar die staan samen op de gedeelde eerste plaats, dus is er geen grootste :+
deze topic gaat toch over stampede teams? nou daar heb ik het dus over. de grootste teams hebben allemaal rond de dertig users. er zijn ook nog twee teams met rond de twintig users. als ik dan zoiets zie:
Anoniem: 141104 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:01:
Op verzoek ga ik maar crunchen bij Lucky Angel: Stampede Chicken als T4F_Jerry !! :D :D
vind ik dat zoals ik al eerder eens gemeld heb verdomde jammer. als nu mensen weer durven zeggen dat ik niet zo zeuren moet ga ik er maar vanuit dat die bij de dikste teams zitten. simpel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:19

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

iH8 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:20:
[...]

deze topic gaat toch over stampede teams? nou daar heb ik het dus over. de grootste teams hebben allemaal rond de dertig users. er zijn ook nog twee teams met rond de twintig users. als ik dan zoiets zie:

[...]

vind ik dat zoals ik al eerder eens gemeld heb verdomde jammer. als nu mensen weer durven zeggen dat ik niet zo zeuren moet ga ik er maar vanuit dat die bij de dikste teams zitten. simpel genoeg.
Hier een lolly, en een Calimero plaatje. Als je wilt lachen en lol hebben wil ik ook nog wel een clown voor je regelen als je die hulp nodig hebt :P

Jerry is een Folding@Home DPCer, net als een zooi van de andere Lucky Angel: Stampede Chicken members. Logisch dat hij gerecruteerd is. maar iedereen is welkom, zie de grote groep Cureseekers bv.

Je ben verder vrij om te switchen naar een team waarvan je verwacht dat het gaat winnen als je bang bent voor je verlies.

Ik ga mee doen voor de lol, boeiend of mijn team 1e word of niet. Ik zie het goed gebeuren dat de Fok! Schaapjes wederom een blik users open trekken waar de DPCers niet tegenop kunnen.

Waar het om gaat is dat DPC in het hele project flink aars kickt. Als je daaraan hebt mee gedaan, zou dat toch genoeg voldoening moeten geven?

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
like he ^^^ says ....... meedoen is beter dan winnen!!! (hoewel het altijd lekkerde voelt als je er ook nog bij wint) >:) >:)

heb me bij een team ingeschreven ver in het begin en kan toch niet ruiken welk team het grootste wordt? Tevens zegt het aantal niks als er een team is van 3 mensen die 30+ DUAL pc's hebben of een team van 25 man die met 1 pctje ( bijvoorbeeld P3-500) mee gaat doen!!

[ Voor 59% gewijzigd door Cpt00kirk op 28-03-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145925

Ach als de Fokkers heel sterk blijken te zijn, wat ik nog maar moet zien trouwens, zullen er best te vinden zijn die team willen switchen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Anoniem: 145925 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:52:
Ach als de Fokkers heel sterk blijken te zijn, wat ik nog maar moet zien trouwens, zullen er best te vinden zijn die team willen switchen hoor :)
Precies, en wat er voor de crew ook al gemeld werd. Iedereen die zich overdatum inschrijft, wordt mooi verdeeld over de team die hun het meest nodig hebben.

Dus wederom: meer lol maken. Het komt allemaal goed.
En als het dan alsnog fout gaat, kan je altijd Fatal Error Group nog joinen bij F@H :P

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141104

Het is toch een Stampede van DPC !!! Toch niet van individuele teams binnen DPC !! ?
Wat maakt het uit in welk team je zit, tis maar dat je in een team zit zodat je de mooie stats kunt bekijken, verder niets !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Mooi gesproken. Laten we het vooral gezellig houden. Onderling, maar vooral naar de Fokkers. De echte strijd begint pas op 1 april 00.00.
Als we het volgende zouden kunnen afspreken: de eerste die weer loopt te “zeuren” over oneerlijke krachtsverhoudingen, mag dat alleen doen met vrijwillig strafwerk. Namelijk het zoeken naar de meest onnodige, dan wel foute posts in deze draad. Voor de mooiste zijn palen beschikbaar gesteld. Poesch en Marga vragen nog versterking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150661

Voordat ik beschuldigd ga worden van team-hoppen:
Kwam er eigenlijk net pas achter dat er volgens mij geen enkel schaap in een ander team zit en zover begrepen is dat niet de bedoeling. Bij deze meld ik mij dan ook vrijwillig en erg graag bij een van de kleinste teams: De stampertjes. Hopen dat jullie het mama-schaapje kunnen gebruiken en in jullie wei willen opnemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag me af of er nog echt veel power bij komt de eerste?

Zou iedereen ondertussen niet al geswitched zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Anoniem: 150661 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:47:
Kwam er eigenlijk net pas achter dat er volgens mij geen enkel schaap in een ander team zit en zover begrepen is dat niet de bedoeling. Bij deze meld ik mij dan ook vrijwillig en erg graag bij een van de kleinste teams: De stampertjes. Hopen dat jullie het mama-schaapje kunnen gebruiken en in jullie wei willen opnemen. :)
_/-\o_ respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Anoniem: 145925 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:48:

Ik heb momenteel 0 PC's op R@H staan. Er de Bearhunters gaan echt wel wat van mij krijgen :)

Dus er komt denk ik nog genoeg bij hoor!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als al die maffe schapen mama maar niet achterna gaan...

Als er 1 schaap over de dam is enzo :D

Goeie move en succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58287

van harte welkom _/-\o_ je kan je ook op het forum aanmelden of ons op irc.sorcery.net bezoeken in #stampertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141104

Ik heb sinds vandaag 4 pc's op R@H staan maar vanaf de eerste wil ik er zo'n 12 - 15 op R@H hebben, dus ja ... er komt nog power bij ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
Ik heb geprobeer de stampede in de uitzending van Radio-online te krijgen van de TROS van vannavond. Helaas is dit niet gelukt.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk

* Cpt00kirk doet op dit moment ook nog niks maar wil toch zeker 1000+ punten per dag gaan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah okay, gerustgesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De Bearhunters hebben ook weer een lid erbij ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-07 08:19
Ik vind trouwens dat Fok! goed bezig is met ondermeer die FP!! _/-\o_
Zijn er trouwens nog meer forums of sites benadert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvec
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 22:04
flabber.nl mischien een idee?
of geenstijl?
voor de rest heb ik geen grote nederlandse sites bij mijn favoriten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

MadMarky schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:43:
De Bearhunters hebben ook weer een lid erbij ;)
Heb geen idee wat de kleinste klub is nu : site is offline.

EDIT : Nog steeds offline.

Misschien maar alleen blijven dan :?

Ook nog een andere backup-site online waar we kunnen aanmelden :?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 109360 op 28-03-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Laatst online: 17-07 08:19
rvec schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:35:
flabber.nl mischien een idee?
of geenstijl?
voor de rest heb ik geen grote nederlandse sites bij mijn favoriten
Doet de crew hier nog wat aan? Is er misschien een mooi document wat we hier heen kunnen sturen? Ik denk dat dit mogelijk veel leden op kan leveren. En niet geschoten is altijd mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devzero642
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm klein probleem.

Zoals jullie zien is er vandaag een flink blik schapen opgetrokken, en ik verwacht nog wel iets meer eigenlijk.

We zitten al op iets van 39 man, met deze 17 erbij zou dat 56 maken...

Al die nieuwe leden doen in principe mee omdat ze Fok! willen helpen te winnen, daar was die FP natuurlijk voor, nieuwe leden aantrekken.

Ik ga mijn best doen om leden naar andere teams 'te krijgen', Fjolle is al bij een ander team gegaan, ik ga zelf ook naar een ander team, en zo zal ik proberen nog wat mee te krijgen om de boel wat gelijk te trekken. Ik zat aan 8 - 10 schaapjes naar een ander team te denken?

Of zeggen jullie, begin stampede maar eens afwachten en dan pas switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

iisschots schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:31:
Ik heb geprobeer de stampede in de uitzending van Radio-online te krijgen van de TROS van vannavond. Helaas is dit niet gelukt.
Helaas iischots, volgende keer beter, toch leuk dat je achter dat soort dingen aan zit toppie :)

Koeiuhhh geef iischots eens een welgemeend applausje 8) mag best (ook als er eens iets niet lukt!).
Doet goed werk, die uitzending over DPC op Fokradio was ook grappig...

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 138731 op 28-03-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvec
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 22:04
Anoniem: 145925 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:53:
Ehm klein probleem.

Zoals jullie zien is er vandaag een flink blik schapen opgetrokken, en ik verwacht nog wel iets meer eigenlijk.

We zitten al op iets van 39 man, met deze 17 erbij zou dat 56 maken...

Al die nieuwe leden doen in principe mee omdat ze Fok! willen helpen te winnen, daar was die FP natuurlijk voor, nieuwe leden aantrekken.

Ik ga mijn best doen om leden naar andere teams 'te krijgen', Fjolle is al bij een ander team gegaan, ik ga zelf ook naar een ander team, en zo zal ik proberen nog wat mee te krijgen om de boel wat gelijk te trekken. Ik zat aan 8 - 10 schaapjes naar een ander team te denken?

Of zeggen jullie, begin stampede maar eens afwachten en dan pas switchen?
Kijk voorlopig maar een beetje in de voorlopige stats. Probeer er voor te zorgen dat Fok niet het dubbele van nummer 2 doet. Voor de rest zien we tijdens de stampede wel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rvec schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:47:
[...]

Kijk voorlopig maar een beetje in de voorlopige stats. Probeer er voor te zorgen dat Fok niet het dubbele van nummer 2 doet. Voor de rest zien we tijdens de stampede wel denk ik
Mja die voorlopige stats... *zoekt*

En we kijken het dan wel even aan, veel van onze leden zijn toch 'klein' spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Een andere kant van deze discussie;
Waarom moet het Fok team zich aanpassen?
In de op staat ook duidelijk dat het Fok! team een uitzonderingpositie heeft. Het is leuk om gelijkwaardige teams te hebben maar waarom moet het Fokteam dan gaan schuiven, je kan er ook een Fok! v.s. Tweakers geintje van maken, kiezen sommige teams samen te voegen om The Fok Flock meer tegenwicht te bieden.

-edit-

Er komt altijd nog een 7 april "tussenevaluatie" van de stampede en dan is er ook mogelijkheid om dingen aan te passen toch?

[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 29-03-2006 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

http://tadah.mine.nu/index.php?prefix=sp5

Maar die is down atm :'(
Chris.nl schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:57:
[...]
Het is leuk om gelijkwaardige teams te hebben maar waarom moet het Fokteam dan gaan schuiven, je kan er ook een Fok! v.s. Tweakers geintje van maken kiezen sommige teams samen te voegen om The Fok Flock meer tegenwicht te bieden.
Nee geen GoT vs Fok!, please!
Don't feed the trolls enzo...

[ Voor 50% gewijzigd door smoking2000 op 28-03-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chris.nl schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:57:

Waarom moet het Fok team zich aanpassen?
Dat staat nergens, ik opperde enkel een idee, nadat fjolle een ander team ging versterken, that's all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ah joh :Y) 1 trol maakt nog geen zomer
'k ben maar een schaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99231

Shit... Het deel van het gebouw waar ik woon heeft geen internet meer. Geen idee wat er mis is maar er zal wel ergens een router uitgeklapt zijn :'(

Ik heb de scripts op een 2e machine neergezet om de stats aan de praat te houden, als alles morgenochtend nog niet werkt zal ik het aanmeldingsscript daar ook opzetten maar ik hoop eigenlijk dat ze het tegen die tijd wel opgelost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Anoniem: 99231 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:12:
[...]
Shit... Het deel van het gebouw waar ik woon heeft geen internet meer. Geen idee wat er mis is maar er zal wel ergens een router uitgeklapt zijn :'(

Ik heb de scripts op een 2e machine neergezet om de stats aan de praat te houden, als alles morgenochtend nog niet werkt zal ik het aanmeldingsscript daar ook opzetten maar ik hoop eigenlijk dat ze het tegen die tijd wel opgelost hebben.
Voor jouw doen was je ff niet zo speedy. We zitten ongeveer 4,81945 Km van elkaar af :+
Al iets gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99231

AES schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:49:
[...]

Voor jouw doen was je ff niet zo speedy. We zitten ongeveer 4,81945 Km van elkaar af :+
Al iets gehoord :?
Oeh nouw komt het allemaal wel heel dichtbij :P

Nog niks gehoord, de machine draait prima maar de lijn ligt er nog steeds uit, ik ga zo is boos wat mensen bellen want dit duurt veels te lang. Ik heb de backup hier neergezet, daar staat het aanmeldformulier voor de stampede ook weer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151618

Hmm wij hebben een forum hoor>>>>>>>>>>>>>>>> >:)
http://furiousdc.7.forumer.com
>>>>>>>>>>>>>>>>>>dus bedank voor de aandacht. >:)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 151618 op 29-03-2006 11:10 . Reden: Koffie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Is er al een pagina waar we de stampede stats kunnen gaan bekijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mobster schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:00:
Is er al een pagina waar we de stampede stats kunnen gaan bekijken? :)
kijk eens 7 posts boven je eigen post :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Frentik schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:09:
[...]

kijk eens 7 posts boven je eigen post :P
Je moet deze hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167100

Anoniem: 99231 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:24:
[...]
Oeh nouw komt het allemaal wel heel dichtbij :P

Nog niks gehoord, de machine draait prima maar de lijn ligt er nog steeds uit, ik ga zo is boos wat mensen bellen want dit duurt veels te lang. Ik heb de backup hier neergezet, daar staat het aanmeldformulier voor de stampede ook weer tussen.
Naar het blijkt hebben we nog tijd voor wat werf aktie's dus bij deze meld je aan!

Furious Dutch Cows
:+ >:)

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 167100 op 29-03-2006 21:06 . Reden: geen koffie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellevue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-07 11:29
Whehehe ff tijd voor een rookgordijn:
Anoniem: 167100 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:48:
[...]Naar het blijkt hebben we nog tijd voor wat werf aktie's dus bij deze meld je aan!
Furious Dutch Cows JOINT FORCES !
Joint Forces official site met Forum!
:+ >:)

Die nul-deler doet grmbl meer alleen dan mijn hele team bij elkaar! :X :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Bellevue op 29-03-2006 21:40 ]

De jacht is mooier dan de vangst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Tussenstand om 23:00 uur. We zijn allemaal gek op stats. Je krijgt ze zonder bijkomende kosten :+

The Fok! Flock 54
Furious Dutch Cows 35
eXtreme Stampers 32
Lucky Angel: Stampede Chicken 32
Joint Forces 27
Stampertjes 23
Bearhunters 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Pyrus

Hardknock life

Zeg berenmansjes, kan dat forum misschien ergens anders gehost worden? Het is... hoe zal ik het zeggen... het grootste gedeelte van de tijd nog al dood? ( www.jagernet.nl toch?)

Als het geheel van DB + files niet te groot is (<=50MB) en niet teveel dataverkeer trekt (<=8GB/maand) kan ik 'm zelf wel hosten. Voor details enzo ff mailen of me te pakken proberen te krijgen op IRC (#dpc, irc.sorcery.net)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

AES schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:03:
Tussenstand om 23:00 uur. We zijn allemaal gek op stats. Je krijgt ze zonder bijkomende kosten :+

The Fok! Flock 54
Furious Dutch Cows 35
eXtreme Stampers 32
Lucky Angel: Stampede Chicken 32
Joint Forces 27
Stampertjes 23
Bearhunters 20
hmm die teams zijn groter( meer man) dan bij de stampede op FaD, dat belooft......wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Hopelijk trekken we ook nog wat van die enorme OGR/RC5 power naar R@H toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Megaflix schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:40:
Hopelijk kick jij ook nog het promotie-topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megaflix schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:40:
Wat moeten we daar voor doen..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Promotie-topic? Welke is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Herken je dit:
De vijfde Stampede van Dutch Power Cows komt in april op het project Rosetta.

Rosetta is een medisch onderzoeksproject van de Universiteit van Washington en het Howard Hughes Medical Insitute op het gebied van proteïnen (eiwitten die in aantallen gemeten de belangrijkste bouwstof van de mens vormen) en hoe de driedimensionale vormen daarvan zich ontwikkelen. Het doel is medicijnen te vinden tegen ziektes als kanker, Alzheimer, HIV en malaria.
Er is heel veel rekenkracht nodig en daartoe is er een gedistribueerd BOINC computerproject Rosetta@Home, waarbij de niet gebruikte capaciteit van ongeveer honderdduizend PC’s wereldwijd wordt ingezet. Hierbij draait als je PC aanstaat een programma op de achtergrond mee met een lage prioriteit, zodat je het niet of nauwelijks merkt.

De Stampede is sinds augustus 2003 een terugkerend verschijnsel bij Dutch Power Cows (DPC). Eén of twee keer per jaar worden de krachten van deelnemers aan de elf projecten waaraan DPC meedoet, gebundeld op één project om de positie ten opzichte van de buitenlandse “concurrentie” te verstevigen. Want hoewel de eerste gedachte is om belangrijke en goede doelen te ondersteunen, is er via allerlei standenlijsten een ware competitie aan de gang. Nu is het door een echte verkiezing Rosetta@Home geworden.

Wereldwijd staat DPC nu nog op de tweede plaats, maar dreigt binnenkort te worden ingehaald door Xtreme Systems (XS).
XS heeft DPC eerder al eens op D2OL (onderzoek naar medicijnen tegen onder andere Ebola, SARS en pokken) verslagen. En als de Stampede een daverend succes wordt, dan kan zelfs de achterstand op de nummer één Free-DC grotendeels worden ingelopen.

Lees hier verder om te lezen hoe je kunt helpen bij het vinden van medicijnen tegen ernstige menselijke ziektes, en hoe je meebouwt aan een geweldig succes van DPC. Als je toch eerst meer wil weten van de details, dan kun je op deze pagina meer te weten komen.

hier en pagina zijn tags naar relevante pagina’s

Nu het toch hier staat, graag commentaar op FDC :+

Het is nooit te laat :)

[ Voor 1% gewijzigd door AES op 30-03-2006 00:03 . Reden: bolds ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ow die :) Die tekst is hartstikke goed :D Nu nog naar iedereen mailen die je kent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pyrus schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:25:
Zeg berenmansjes, kan dat forum misschien ergens anders gehost worden? Het is... hoe zal ik het zeggen... het grootste gedeelte van de tijd nog al dood? ( www.jagernet.nl toch?)

Als het geheel van DB + files niet te groot is (<=50MB) en niet teveel dataverkeer trekt (<=8GB/maand) kan ik 'm zelf wel hosten. Voor details enzo ff mailen of me te pakken proberen te krijgen op IRC (#dpc, irc.sorcery.net)
Ik stem voor pyrus, er stond nog niet heel veel op jagernet dus wat mij betreft mag je ook een nieuw forum starten. Maar ik denk dat dutch maar even de beslissing moet nemen aangezien jagernet zijn forum is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-07 13:10

JohFraEl

Slainte!

Anoniem: 138731 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:27:
[...]

hmm die teams zijn groter (meer man) dan bij de stampede op FaD, dat belooft......wat!
Wat was het aantal bij stampede4 dan?

Nu zitten we aan 223 deelnemers totaal, en d'r zit hier en daar behoorlijk wat power zo te zien.

Maar of het voldoende zal wezen:
code:
1
2
3
4
5
6
Based on an average weekly output of 128.935
-----------------------------------------------------
When do they get you
-----------------------------------------------------
Name            Avg. Days 
XtremeSystems 172.050 8

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fokschaapje/nog2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84462

Heb me ook maar even toegevoegd aan het kleinste team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Anoniem: 84462 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:59:
Heb me ook maar even toegevoegd aan het kleinste team ;)
w00t w00t ... leuk dat je ook meedoet xux!!! je draait erg lekker op SoB !! laat maar komen die powah >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naar het blijkt hebben we nog tijd voor wat werf aktie's dus bij deze meld je aan!

Furious Dutch Cows

Hmm we willen eerst die power wel in aktie zien op 1 april ben heel benieuwd en waar zijn de stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40595

Frentik schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 00:21:
[...]

Ik stem voor pyrus, er stond nog niet heel veel op jagernet dus wat mij betreft mag je ook een nieuw forum starten. Maar ik denk dat dutch maar even de beslissing moet nemen aangezien jagernet zijn forum is.....
de url is jagernet.com maar als iemand anders en forum heeft dan vind ik dat prima, want ik heb weinig tijd om me ermee te bemoeien deze stampede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook de stampertjes kunnen nog wel een paar leden gebruiken ;)
Het oudste stampede team is nog lang niet vastgeroest en zal dus ook eens laten zien wat we kunnen :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:53

My

Mijn pc-tje heeft nog geen autoput ' veroorzaakt', dus ik kan me niet aanmelden op die aanmeldpagina, maar ik wil me toch graag aanmelden bij FDC.

Dus [DPC]Team Switch~My wil bij FDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Laatst online: 21:53

Dogooder

dus...

ik ben zo vrij geweest om de tekst die AES gepost heeft uit te breiden. Ik probeer namelijk de mensen op verschillende kantoren te bereiken en mee te laten doen. (totall n00bs, maar met pentium IV). Ik post de tekst hier ter review, en ik weet niet hoe het zit op met copyright en plagiaat, ik hoop dat ik er gebruik van mag maken.

De vijfde Stampede van Dutch Power Cows komt in april op het project Rosetta.

Rosetta is een medisch onderzoeksproject van de Universiteit van Washington en het Howard Hughes Medical Insitute op het gebied van proteïnen (eiwitten die in aantallen gemeten de belangrijkste bouwstof van de mens vormen) en hoe de driedimensionale vormen daarvan zich ontwikkelen. Het doel is medicijnen te vinden tegen ziektes als kanker, Alzheimer, HIV en malaria.
Er is heel veel rekenkracht nodig en daartoe is er een gedistribueerd BOINC computerproject Rosetta@Home, waarbij de niet gebruikte capaciteit van honderdduizenden PC’s wereldwijd wordt ingezet. Hierbij draait als je PC aanstaat een programma op de achtergrond mee met een lage prioriteit, zodat je het niet merkt.

De Stampede is sinds augustus 2003 een terugkerend verschijnsel bij Dutch Power Cows (DPC). Eén of twee keer per jaar worden de krachten van deelnemers aan de elf projecten waaraan DPC meedoet, gebundeld op één project om de positie ten opzichte van de buitenlandse “concurrentie” te verstevigen. Want hoewel de eerste gedachte is om belangrijke en goede doelen te ondersteunen, is er via allerlei standenlijsten een ware competitie aan de gang. Nu is het door een echte verkiezing Rosetta@Home geworden.

Wereldwijd staat DPC nu nog op de tweede plaats, maar dreigt binnenkort te worden ingehaald door Xtreme Systems (XS).
XS heeft DPC eerder al eens op D2OL (onderzoek naar medicijnen tegen onder andere Ebola, SARS en pokken) verslagen. En als de Stampede een daverend succes wordt, dan kan zelfs de achterstand op de nummer één Free-DC grotendeels worden ingelopen.

Het helpen bij het vinden van medicijnen tegen ernstige menselijke ziektes, en meebouwen aan een geweldig succes van DPC is voor iedereen mogelijk. Het helpen bij het ontwikkelen van nieuwe medicijnen voor kanker, HIV, malaria, enz. D.m.v. het uitrekenen van de drie-dimensionale structuren van complexe biologische moleculen (eiwitten) klinkt ingewikkeld, en dat is het ook. Gelukkig hoef je hier als gebruiker niet over na te denken, en is meedoen zo simpel als een programma installeren.

Hoe doe ik mee?
Uitgebreide instructies over hoe je mee kunt doen kun je hier vinden. Daar staat alles netjes uitgelegd. In het kort komt het op het volgende neer:

1. Meld je aan bij Rosetta@home door op de link te klikken.
2. Download de zogenaamde 'Boinc' client; het programma dat de berekeningen gaat uitvoeren.
3. Installeer het Boinc-programma, en zorg voor de goede instellingen.
4. Meld je aan voor de stampede.

TE INGEWIKKELD?
Daarvoor is een automatische installatie ontwikkeld. Deze is meegestuurd, door deze te installeren en gewoon uit te voeren doet je pc automatisch mee op mijn account waardoor alle instellingen automatisch geregeld zijn. Je pc gaat zich in de tijd dat jij hem niet gebruikt inzetten voor de medische wetenschap.

Nu komt misschien de vraag of dit allemaal wel echt is en geen virus of spam. Het Rosetta project is al in verschillende media verschenen. Zoals de Daily Telegraph http://www.telegraph.co.u...d/2005/09/21/ecfori21.xml

Of de nieuwssite FOK.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/63365

innovations report schreef:
Computers Make Big Strides in Predicting Protein Structure; the current state of computer-predicted protein-folding and a mention of the new Rosetta@home project.

Science Daily:
'Rosetta' Software To Unlock Secrets Of Many Human Proteins; an overview of the Rosetta software used by the Human Proteome Folding project.

Ook de vorige stampedes van DPC op andere projecten zijn in de media geweest. Bijvoorbeeld op de nieuwssite van Tweakers
nieuws: Stampede brengt DPC richting de top bij Find-a-Drug
nieuws: DPC: Tweakers vechten tegen kinderziekte

Meer informatie en natuurlijk de resultaten van de onderzoeken die geholpen worden de vele thuis/kantoor computers zijn te vinden op de officieele site van Rosetta. http://boinc.bakerlab.org/rosetta/

Maar hoe werkt dat programma nu precies?
De hedendaagse computers, thuis en op kantoor, zijn snel. Sneller dan men kan lezen en schrijven. Een computer met een 1 GHz processor doet ongeveer 1 miljard (1.000.000.000) bewerkingen per seconden. Veelal staat de computer niets te doen omdat de computer vele malen sneller is als de mens, bv bij het schrijven van een document, het lezen van een document. In zo’n geval is de gebruiker bezig, maar de computer staat te wachten tot de gebruiker klaar is met het lezen van de pagina of het bedenken van de volgende zin.
Wat doet dit programma nu? Het programma gebruikt alle tijd die niet door de gebruiker gebruikt wordt voor zoeken naar medicijnen. Dus als de gebruiker aan het lezen is, in vergadering zit of iets anders doet, gaat de pc wat nuttigs doen in de tijd die normaal ongebruikt zal zijn en bevorderd de onderzoeken naar complexe medicijnen.

Waarom mijn computer?
Gedistribueerde computerprojecten zijn gebaseerd op het principe van vele handen maken licht werk. Het onderzoeken van eiwitten voor medicijnen is een gigantische complexe taak. Zouden onderzoekers dat op hun eigen computer doen dan zou het misschien wel honderden jaren duren voordat er een resultaat bereikt wordt. Dit kan opgelost worden door hele grote supercomputers het werk laten doen, maar deze zijn zeer kostbaar en alleen weggelegd voor overheden en niet haalbaar voor unversiteiten of onderzoeks instituten. Bij gedistribueerde computerprojecten wordt de complexe taak verdeelt over duizende computers die allemaal een beetje doen. Het vele handen maken licht werk. Alle resultaten worden door de wetenschappers weer aan elkaar geknoopt en hebben zo hetzelfde resultaat als wanneer 1 enkele pc honderden jaren zou rekenen. Dus hoe meer mensen er mee doen, hoe meer rekenkracht de wetenschappers tot hun beschikking hebben, en hoe sneller er resultaten worden geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ik zou punt 4 (meld je aan voor de stampede) veranderen in: meld je aan bij DPC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Om te proberen dit draadje leesbaar te houden stond de link naar FDC er bij :+
Nu het toch hier staat, graag commentaar op FDC

Het is nooit te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Laatst online: 21:53

Dogooder

dus...

AES schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:37:
Om te proberen dit draadje leesbaar te houden stond de link naar FDC er bij :+

[...]
oops, iets te enthousiast in dit draadje geweest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

@Dogooder. Niets mis met enthousiasme :9
We willen toch allen dat de Stampede een succes wordt. En vele graantjes maken een brood, dus spam je rot in jouw omgeving. Het stukje van Megaflix en mij is bedoeld voor "buitenstaanders" en is juist kort gehouden met slechts twee links. Anders krijg je het nergens geplaatst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:30:
Mijn pc-tje heeft nog geen autoput ' veroorzaakt', dus ik kan me niet aanmelden op die aanmeldpagina, maar ik wil me toch graag aanmelden bij FDC.

Dus [DPC]Team Switch~My wil bij FDC.
Even hier ingeven>>>>>>>> http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php

dan hier >>>>>>>>> http://furiousdc.7.forumer.com
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Er is al een post gemaakt op WDO. Deze staat er al sinds 27 maart.

http://www.dutchpowercows.org/doc.php?id=484

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je leest niet goed (as usual :P)

Hij heeft nog geen output dus hij kan zich daar nog niet opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Tussenstand met de virtuele stats van 14:00 uur :+

Team Leden Virtuele daily
The Fok! Flock 55 3
Furious Dutch Cows 35 1
eXtreme Stampers 32 6
Lucky Angel: Stampede Chicken 31 4
Joint Forces 27 5
Stampertjes 24 2
Bearhunters 21 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Pyrus

Hardknock life

Anoniem: 40595 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:31:
[...]

de url is jagernet.com maar als iemand anders en forum heeft dan vind ik dat prima, want ik heb weinig tijd om me ermee te bemoeien deze stampede.
Ok, in dat geval :)
* Pyrus klust wat links
* Pyrus klust wat rechts
* Pyrus gooit wat bits om

Forum! \o/
berenmansjes, tot snel op deze webstek :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AES schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:30:
Tussenstand met de virtuele stats van 14:00 uur :+

The Fok! Flock 55 3
Furious Dutch Cows 35 1
eXtreme Stampers 32 6
Lucky Angel: Stampede Chicken 31 4
Joint Forces 27 5
Stampertjes 24 2
Bearhunters 21 7
Een na kleinste team en toch nog tweede >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

Pyrus schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:00:
[...]

* Pyrus klust wat links
* Pyrus klust wat rechts

Forum! \o/
Oe. Ik ben er al. Doe mij in die speciale groep.

Ik zal even op het oude forum vermelden dat we verhuisd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58287 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:24:
[...]

Je leest niet goed (as usual :P)

Hij heeft nog geen output dus hij kan zich daar nog niet opgeven
Ja.......koekje bij de koffie voor mij?
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwmoeder
  • Laatst online: 12-07 10:04
eXtreme Stampers doet het wat zwak vandaag, alhoewel we wel de overall 1 hebben >:)

[ Voor 13% gewijzigd door uwmoeder op 30-03-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Anoniem: 58287 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:01:
[...]

Een na kleinste team en toch nog tweede >:)
* iH8 ziet geen 2de plaats :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
eXtreme Stampers laten iedereen gewoon nog even in de waan dat ze kunnen winnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Iedereen heeft de Stampede-FAQ gelezen, dus hier staat niets nieuws. Maar net zoals je best vaker kunt lachen om dezelfde mop, kan het ook geen kwaad om nog een keer te lezen dat het niet is toegestaan om gespaarde buffers tijdens de Stampede te flushen. Ook het geliefde spelletje van sparen voor mini- of Megaflushes hoort niet bij een Stampede.
Over het inschrijfformulier is vorige week veel angst voor "geintjes" uitgesproken. Dat is gelukkig allemaal goed gegaan. Dus mochten er nog wat volle Rosetta-uiers zijn: melken die koeien, en dan is ook dat weer geregeld.

Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/1811/melkmchne2ez.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

ok. dit post ik even voor [DPC]FOKschaap~Fjolle. ze heeft zich eerst aangemeld als zijnde fokflock maar is geswitched naar stampertjes. nu staat ze al twee dagen op de aanmeldpagina onder stampertjes onderverdeeld maar in de stats staat ze nogsteeds bij de fokflock.

iemand die daar even naar kan kijken aub? dank!

sorcery.net #stampertjes kun je haar bereiken mochten er vragen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pyrus schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:00:
[...]

* Pyrus klust wat links
* Pyrus klust wat rechts

Forum! \o/
registered & bookmarked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog iets over het inschrijfformulier...

Een van de Fokschapen had zich aangemeld bij Rosetta zonder [dpc]FOKschaap voor zijn naam.
Dat heeft hij nu dus veranderd, maar nu staat hij dus 2 keer onder The Fok! Flock.

Een keer als ATOG2074 en één keer met de fokschaap naam ervoor...
Voor de punten maakt dat niet uit volgens mij, maar het staat wat raar ...

Kan em ook niet op 'no team' zetten omdat de naam ATOG 2074 niet meer voorkomt in het rijtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:22
De Bearhunters hebben er een nieuw stampedelid bij. Ik heb vernomen dat ze wel wat hulp kunnen gebruiken, ook al is het maar 1 pctje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik las met plezier de thread @ XS, we mogen natuurlijk niet overmoedig worden (ja hier spreekt mr. Zwartkijker) maar laat gewoon die spierballen rollen!

De olympische spelen draaien toch ook niet rond wie het meest over zijn prestatie praat?

Wie weet moeten we uit puur medelijden nog XS joinen omdat ze zo schaamteloos voorbijgestoken worden ;)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Tussenstand om 21:00 uur

The Fok! Flock 55 1
Furious Dutch Cows 35 3
eXtreme Stampers 32 4
Lucky Angel: Stampede Chicken 30 5
Joint Forces 27 6
Stampertjes 24 2
Bearhunters 23 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164345

Blue_man schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:14:
Ik las met plezier de thread @ XS, we mogen natuurlijk niet overmoedig worden (ja hier spreekt mr. Zwartkijker) maar laat gewoon die spierballen rollen!

De olympische spelen draaien toch ook niet rond wie het meest over zijn prestatie praat?

Wie weet moeten we uit puur medelijden nog XS joinen omdat ze zo schaamteloos voorbijgestoken worden ;)
Het probleem is dat wij jullie moeten voorbijsteken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyske
  • Laatst online: 09-05 20:51
Gyske wil graag grazen bij Furious Dutch Cows

'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AES

AES

Je hebt nog maar 110 minuten om je aan te sluiten bij een Stampede team,

anders moet je wachten tot na 7 april en kun je misschien niet bij het leukste team :9

Afbeeldingslocatie: http://img204.imageshack.us/img204/4427/kip10over105fh.jpg

more Chicken Powah })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 08:55
Aangezien FDC mi al meer dan genoeg leden heeft (natuurlijk zegt dat niet alles), zal ik het kleinste team op dit moment komen versterken : the Bearhunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.ikesi.com/Mark/Stampede5v3.png
Stampede episode 5 - The Cows Have Gone Mad(Again)!
Afbeeldingslocatie: http://www.elteor.nl/stampede/mark2.bmpDe inschrijving voor de stampede teams is momenteel gesloten.

Gaarne hier verder met enige dienstmededelingen het vervolg van de Stampede....

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Laatst online: 18-07 00:35
Anoniem: 145925 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:32:
Nog iets over het inschrijfformulier...

Een van de Fokschapen had zich aangemeld bij Rosetta zonder [dpc]FOKschaap voor zijn naam.
Dat heeft hij nu dus veranderd, maar nu staat hij dus 2 keer onder The Fok! Flock.

Een keer als ATOG2074 en één keer met de fokschaap naam ervoor...
Voor de punten maakt dat niet uit volgens mij, maar het staat wat raar ...

Kan em ook niet op 'no team' zetten omdat de naam ATOG 2074 niet meer voorkomt in het rijtje...
Ja, dit had ik zelf ook... (Inmiddels niet meer)
Ik kon mijn oude naam ook niet verwijderen, doordat de statsbakker zelf mij al had toegevoegd aan het lijstje voordat ik een WU had geflusht... Toen ik later onder mijn subteamnaam een WU flushte en mezelf toevoegde aan het lijstje bleef m'n oude naam ook staan (inmiddels trouwens wel weg).
Maar op zich is dat geen probleem lijkt mij, want de oude naam heeft toch geen output... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

Thnx voor die mooie noobtext :) Die gaat vanavond de hele kennisenkring rond en op al mn websites :D Let the stamping begin muahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-07 20:17

TheZoo

Animals Behind Bars

AES schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:02:
Ook het geliefde spelletje van sparen voor mini- of Megaflushes hoort niet bij een Stampede.
Ben ik volledig bekend mee, ik heb alleen een klein probleem: niet alle koeien flushen netjes ondanks dat ze op 'netwerkverbinding altijd beschikbaar' staan :/ Nou zou dat niet zo erg zijn, ware het niet dat ik in het weekend niet altijd in de gelegenheid ben alle koeien te melken.
Iemand wat config tips?

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gyske schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:28:
Gyske wil graag grazen bij Furious Dutch Cows
-
-Heb je je nog ingeschreven bij de teams?
-Heb je onze website al gezien? http://furiousdc.7.forumer.com

Welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Elteor schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:08:
[afbeelding]
Stampede episode 5 - The Cows Have Gone Mad(Again)!
[afbeelding]De inschrijving voor de stampede teams is momenteel gesloten.

Gaarne hier verder met enige dienstmededelingen het vervolg van de Stampede....
Graag niet meer in dit topic posten voor de duidelijkheid. Anders loop alles door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Slotje nodig iisschots?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Ja, deze is aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyske
  • Laatst online: 09-05 20:51
Anoniem: 151618 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:12:
[...]

-
-Heb je je nog ingeschreven bij de teams?
-Heb je onze website al gezien? http://furiousdc.7.forumer.com

Welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
Ben beetje knuppel geweest... Heb niet helemaal doorgelezen en dus niet via website aangemeld. Ik kom er dus denk ik 7 april pas bij

'Chaos is found in greatest abundance wherever order is sought. It always defeats order, because it is better organized'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Meest worden nuttige topics niet gesloten. ;)
Maar ik weet niet of de got policy daar voor dpc van afwijkt ?
Want het topic van stampede #4 is ook nog gewoon open. ;)

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.