Nevermind... tis maandag had mezelf al gevonden.....Pallas schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:25:
Ik kan me niet aanmelden bij een stampede team? Ik wil met de stampertjes meedoen...
Stomme aap dat ik ben
Nevermind... tis maandag had mezelf al gevonden.....Pallas schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:25:
Ik kan me niet aanmelden bij een stampede team? Ik wil met de stampertjes meedoen...
Verwijderd
En verdomd, hij heeft toch besloten mee te doen aan de stampede! Zo langzaam aan zie je een hoop ex-Fok! Fadders terug komen voor de stampede, is nog maar afwachten of ze blijven daarna, maar toch leuk dacht ik zoLordNemesis schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:24:
[...]
Ik kan me van vorig jaar nog een grote Fok!-er herinneren. Waar is mvdlubbe gebleven? Gaat die ook weer meedoen met deze stampede??
Aunt bunny is coming to get me!
dat is helemaal correct!!!iH8 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:41:
zo. ik heb zojuist via http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php Team_Elteor_Borislavj~iH8 op stampertjes gezet en op join geduwd. dat is het? hoe ik niets meer te doen verder?
[ Voor 10% gewijzigd door Cpt00kirk op 27-03-2006 14:45 ]
GezelligiH8 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:41:
zo. ik heb zojuist via http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php Team_Elteor_Borislavj~iH8 op stampertjes gezet en op join geduwd. dat is het? hoe ik niets meer te doen verder?
wat flushen?Cpt00kirk schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:43:
[...]
dat is helemaal correct!!!alleen moet je nog wel wat flushen zodat je in de stats meekomt!
[ Voor 5% gewijzigd door iH8 op 27-03-2006 14:52 ]
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Ik zag hem net in de stats verschijnen! Mooi voor Fok!/DPC, minder mooi voor de Joint Forces bent ik bang...Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:02:
[...]
En verdomd, hij heeft toch besloten mee te doen aan de stampede! Zo langzaam aan zie je een hoop ex-Fok! Fadders terug komen voor de stampede, is nog maar afwachten of ze blijven daarna, maar toch leuk dacht ik zo
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
nice, hopelijk ook een bericht op tweakers.net (zou het persoonlijk erg jammer vinden als dit niet zou gebeuren)Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:37:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/63365
En nu maar afwachten wat ie oplevert!
[ Voor 2% gewijzigd door mind_ op 27-03-2006 15:50 . Reden: fAutE ]
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
[ Voor 49% gewijzigd door Sempy op 27-03-2006 15:52 ]
Wat een n00b reacties op die frontpage zegVerwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:37:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/63365
En nu maar afwachten wat ie oplevert!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Wat wil je met het brede, jonge en voornamelijk niet-technisch publiek wat Fok! trekt.
[ Voor 4% gewijzigd door smoking2000 op 27-03-2006 16:05 ]
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Verwijderd
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/tstats/detail.php on line 175
Verwijderd
Ja ik doe mijn best om al die rare uitspraken te weerleggen!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 16:06 ]
Rapporteer de bug zou ik zeggen. Daar is de bug tracker voor.Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:02:
[...]
Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/tstats/detail.php on line 175
Er is een fout opgetreden bij het uitvoeren van de query
Table 'stats.averageProduction' doesn't exist
Query:
SELECT o.naam, ( o.cands + o.daily ) AS cands, ( ( ( o.cands + o.daily ) - 15649 ) / ( 0 - ap.avgDaily ) ) AS dagen, ap.avgDaily AS average FROM sp5_memberOffset o, averageProduction ap WHERE ap.avgDaily > 0 AND id>3 AND dag = '2006-03-27' AND ap.naam = o.naam AND ap.tabel = 'sp5_memberOffset' HAVING dagen > 0 ORDER BY dagen LIMIT 30
[ Voor 4% gewijzigd door smoking2000 op 27-03-2006 16:06 ]
Zal daar even een positieve reactie tussen zetten...Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:05:
[...]
Ja ik doe mijn best om al die rare uitspraken te weerleggen!
En ondertussen lief te blijven, das belangrijk als het om Fokkers gaat
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Verwijderd
Bij vorige stampedes werden leden die zich inschreven na de sluitingsdatum verdeeld over de op dat moment slechtspresterende stampede teams. Dit om de competitie tussen de stampede teams zo spannend mogelijk te houden.Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:46:
Wat doen we eigenlijk met de automated accounts na de sluiting van inschrijving voor de stampede?
Er kan doorlopend kracht aan toegevoegd worden, zou zonde zijn om dat af te sluiten...
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
kan geen kwaad, als je ziet dat er van de 4000 man, maar 30 aangemeld hebben...evert_ schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:56:
Die post op fok is wel mooi![]()
We zouden allemaal eigenlijk een positieve post (over DC of R@H eronder moeten zetten om iedereen over de streep te trekken)
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Lijkt me bijna tijd om éénmalig af te stemmen...iisschots schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:06:
Ik heb met elteor afgesproken dat de inschrijftermein is opgeschroeft tot 30 maart.
Vannavond zal ik ook op FOK!radio te horen zijn met een verhaal over rosetta.
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Verwijderd
Verwijderd
Tja ik zal mijn best doen, heb het gepost op de FP van Fok en in het topic op Fok... meer kan ik niet doen...archetta schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:35:
lijkt me toch handig om te proberen die mensen bij DPC te krijgen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 11:31 ]
Verwijderd
^^iisschots schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:06:
Ik heb met elteor afgesproken dat de inschrijftermein is opgeschroeft tot 30 maart.
Vannavond zal ik ook op FOK!radio te horen zijn met een verhaal over rosetta.
Het team is blij dat je joint/joined/whateverVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:01:
Op verzoek ga ik maar crunchen bij Lucky Angel: Stampede Chicken als T4F_Jerry !!![]()
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
deSempy schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 11:36:
[...]
Een heel groot forum zelfs![]()
Dit draadje gaat over de stampede van de schaapjes.
[ Voor 9% gewijzigd door mind_ op 28-03-2006 12:03 ]
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
w00t w00t .... zit ik toch een keer in het zelfde team als Jerry!!! nu een keer als collega ipv tegenvouwerT bij F@HVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:01:
Op verzoek ga ik maar crunchen bij Lucky Angel: Stampede Chicken als T4F_Jerry !!![]()
Ik neem aan dat je op FDC en eXS doeltiH8 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:04:
erg jammer dat mensen nogsteeds het grootste team joinen / kunnen joinen. lekker simpel winnen zo.
deze topic gaat toch over stampede teams? nou daar heb ik het dus over. de grootste teams hebben allemaal rond de dertig users. er zijn ook nog twee teams met rond de twintig users. als ik dan zoiets zie:AES schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:10:
[...]
Ik neem aan dat je op FDC en eXS doelt![]()
Maar die staan samen op de gedeelde eerste plaats, dus is er geen grootste
vind ik dat zoals ik al eerder eens gemeld heb verdomde jammer. als nu mensen weer durven zeggen dat ik niet zo zeuren moet ga ik er maar vanuit dat die bij de dikste teams zitten. simpel genoeg.Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 10:01:
Hier een lolly, en een Calimero plaatje. Als je wilt lachen en lol hebben wil ik ook nog wel een clown voor je regelen als je die hulp nodig hebtiH8 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:20:
[...]
deze topic gaat toch over stampede teams? nou daar heb ik het dus over. de grootste teams hebben allemaal rond de dertig users. er zijn ook nog twee teams met rond de twintig users. als ik dan zoiets zie:
[...]
vind ik dat zoals ik al eerder eens gemeld heb verdomde jammer. als nu mensen weer durven zeggen dat ik niet zo zeuren moet ga ik er maar vanuit dat die bij de dikste teams zitten. simpel genoeg.
[ Voor 59% gewijzigd door Cpt00kirk op 28-03-2006 13:52 ]
Verwijderd
Precies, en wat er voor de crew ook al gemeld werd. Iedereen die zich overdatum inschrijft, wordt mooi verdeeld over de team die hun het meest nodig hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:52:
Ach als de Fokkers heel sterk blijken te zijn, wat ik nog maar moet zien trouwens, zullen er best te vinden zijn die team willen switchen hoor
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:47:
Voordat ik beschuldigd ga worden van team-hoppen:
Kwam er eigenlijk net pas achter dat er volgens mij geen enkel schaap in een ander team zit en zover begrepen is dat niet de bedoeling. Bij deze meld ik mij dan ook vrijwillig en erg graag bij een van de kleinste teams: De stampertjes. Hopen dat jullie het mama-schaapje kunnen gebruiken en in jullie wei willen opnemen.
Ik heb momenteel 0 PC's op R@H staan. Er de Bearhunters gaan echt wel wat van mij krijgenVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:48:
Vraag me af of er nog echt veel power bij komt de eerste?
Zou iedereen ondertussen niet al geswitched zijn...?
Verwijderd
Als al die maffe schapen mama maar niet achterna gaan...Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:47:
Kwam er eigenlijk net pas achter dat er volgens mij geen enkel schaap in een ander team zit en zover begrepen is dat niet de bedoeling. Bij deze meld ik mij dan ook vrijwillig en erg graag bij een van de kleinste teams: De stampertjes. Hopen dat jullie het mama-schaapje kunnen gebruiken en in jullie wei willen opnemen.
Verwijderd
van harte welkomVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:47:
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag 4 pc's op R@H staan maar vanaf de eerste wil ik er zo'n 12 - 15 op R@H hebben, dus ja ... er komt nog power bij !Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:48:
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
* Cpt00kirk doet op dit moment ook nog niks maar wil toch zeker 1000+ punten per dag gaan doen!Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:48:
Verwijderd
Heb geen idee wat de kleinste klub is nu : site is offline.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 20:56 ]
Doet de crew hier nog wat aan? Is er misschien een mooi document wat we hier heen kunnen sturen? Ik denk dat dit mogelijk veel leden op kan leveren. En niet geschoten is altijd mis.rvec schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:35:
flabber.nl mischien een idee?
of geenstijl?
voor de rest heb ik geen grote nederlandse sites bij mijn favoriten
Verwijderd
Verwijderd
Helaas iischots, volgende keer beter, toch leuk dat je achter dat soort dingen aan zit toppieiisschots schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:31:
Ik heb geprobeer de stampede in de uitzending van Radio-online te krijgen van de TROS van vannavond. Helaas is dit niet gelukt.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 21:15 ]
Kijk voorlopig maar een beetje in de voorlopige stats. Probeer er voor te zorgen dat Fok niet het dubbele van nummer 2 doet. Voor de rest zien we tijdens de stampede wel denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:53:
Ehm klein probleem.
Zoals jullie zien is er vandaag een flink blik schapen opgetrokken, en ik verwacht nog wel iets meer eigenlijk.
We zitten al op iets van 39 man, met deze 17 erbij zou dat 56 maken...
Al die nieuwe leden doen in principe mee omdat ze Fok! willen helpen te winnen, daar was die FP natuurlijk voor, nieuwe leden aantrekken.
Ik ga mijn best doen om leden naar andere teams 'te krijgen', Fjolle is al bij een ander team gegaan, ik ga zelf ook naar een ander team, en zo zal ik proberen nog wat mee te krijgen om de boel wat gelijk te trekken. Ik zat aan 8 - 10 schaapjes naar een ander team te denken?
Of zeggen jullie, begin stampede maar eens afwachten en dan pas switchen?
Verwijderd
Mja die voorlopige stats... *zoekt*rvec schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:47:
[...]
Kijk voorlopig maar een beetje in de voorlopige stats. Probeer er voor te zorgen dat Fok niet het dubbele van nummer 2 doet. Voor de rest zien we tijdens de stampede wel denk ik
[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 29-03-2006 02:06 ]
http://tadah.mine.nu/index.php?prefix=sp5Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:52:
Mja die voorlopige stats... *zoekt*
Nee geen GoT vs Fok!, please!Chris.nl schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:57:
[...]
Het is leuk om gelijkwaardige teams te hebben maar waarom moet het Fokteam dan gaan schuiven, je kan er ook een Fok! v.s. Tweakers geintje van maken kiezen sommige teams samen te voegen om The Fok Flock meer tegenwicht te bieden.
[ Voor 50% gewijzigd door smoking2000 op 28-03-2006 22:00 ]
Verwijderd
Dat staat nergens, ik opperde enkel een idee, nadat fjolle een ander team ging versterken, that's all
Verwijderd
Shit... Het deel van het gebouw waar ik woon heeft geen internet meer. Geen idee wat er mis is maar er zal wel ergens een router uitgeklapt zijn
Voor jouw doen was je ff niet zo speedy. We zitten ongeveer 4,81945 Km van elkaar afVerwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:12:
[...]
Shit... Het deel van het gebouw waar ik woon heeft geen internet meer. Geen idee wat er mis is maar er zal wel ergens een router uitgeklapt zijn![]()
Ik heb de scripts op een 2e machine neergezet om de stats aan de praat te houden, als alles morgenochtend nog niet werkt zal ik het aanmeldingsscript daar ook opzetten maar ik hoop eigenlijk dat ze het tegen die tijd wel opgelost hebben.
Verwijderd
Oeh nouw komt het allemaal wel heel dichtbijAES schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:49:
[...]
Voor jouw doen was je ff niet zo speedy. We zitten ongeveer 4,81945 Km van elkaar af![]()
Al iets gehoord
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 11:10 . Reden: Koffie ]
kijk eens 7 posts boven je eigen postMobster schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:00:
Is er al een pagina waar we de stampede stats kunnen gaan bekijken?
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Naar het blijkt hebben we nog tijd voor wat werf aktie's dus bij deze meld je aan!Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 09:24:
[...]
Oeh nouw komt het allemaal wel heel dichtbij
Nog niks gehoord, de machine draait prima maar de lijn ligt er nog steeds uit, ik ga zo is boos wat mensen bellen want dit duurt veels te lang. Ik heb de backup hier neergezet, daar staat het aanmeldformulier voor de stampede ook weer tussen.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 21:06 . Reden: geen koffie ]
Furious Dutch Cows JOINT FORCES !Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:48:
[...]Naar het blijkt hebben we nog tijd voor wat werf aktie's dus bij deze meld je aan!
[ Voor 12% gewijzigd door Bellevue op 29-03-2006 21:40 ]
De jacht is mooier dan de vangst!
The Fok! Flock | 54 |
Furious Dutch Cows | 35 |
eXtreme Stampers | 32 |
Lucky Angel: Stampede Chicken | 32 |
Joint Forces | 27 |
Stampertjes | 23 |
Bearhunters | 20 |
Verwijderd
hmm die teams zijn groter( meer man) dan bij de stampede op FaD, dat belooft......wat!AES schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:03:
Tussenstand om 23:00 uur. We zijn allemaal gek op stats. Je krijgt ze zonder bijkomende kosten![]()
The Fok! Flock 54 Furious Dutch Cows 35 eXtreme Stampers 32 Lucky Angel: Stampede Chicken 32 Joint Forces 27 Stampertjes 23 Bearhunters 20
Hopelijk kick jij ook nog het promotie-topicMegaflix schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:40:
Hopelijk trekken we ook nog wat van die enorme OGR/RC5 power naar R@H toe
Verwijderd
Wat moeten we daar voor doen..??Megaflix schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:40:
Hopelijk trekken we ook nog wat van die enorme OGR/RC5 power naar R@H toe
Herken je dit:Megaflix schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:49:
Promotie-topic? Welke is dat?
[ Voor 1% gewijzigd door AES op 30-03-2006 00:03 . Reden: bolds ]
Ik stem voor pyrus, er stond nog niet heel veel op jagernet dus wat mij betreft mag je ook een nieuw forum starten. Maar ik denk dat dutch maar even de beslissing moet nemen aangezien jagernet zijn forum is.....Pyrus schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:25:
Zeg berenmansjes, kan dat forum misschien ergens anders gehost worden? Het is... hoe zal ik het zeggen... het grootste gedeelte van de tijd nog al dood? ( www.jagernet.nl toch?)
Als het geheel van DB + files niet te groot is (<=50MB) en niet teveel dataverkeer trekt (<=8GB/maand) kan ik 'm zelf wel hosten. Voor details enzo ff mailen of me te pakken proberen te krijgen op IRC (#dpc, irc.sorcery.net)
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Wat was het aantal bij stampede4 dan?Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:27:
[...]
hmm die teams zijn groter (meer man) dan bij de stampede op FaD, dat belooft......wat!
1
2
3
4
5
6
| Based on an average weekly output of 128.935 ----------------------------------------------------- When do they get you ----------------------------------------------------- Name Avg. Days XtremeSystems 172.050 8 |
w00t w00t ... leuk dat je ook meedoet xux!!! je draait erg lekker op SoB !! laat maar komen die powahVerwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:59:
Heb me ook maar even toegevoegd aan het kleinste team
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq