ik dacht ga ik de teams gelijktrekken 22-23 of maak ik er 21-24 van.Theadalus schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:45:
[...]
Zeg, wat zitten al die Grutte Pieren daar hutjemutje bijelkaar
lol, dacht even dat het aantal members op de Y-as bij 0 begon, maar het begint bij 400.archetta schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:01:
[afbeelding]
Stampede is op komst zou je zeggen
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Nu je het zegt inderdaad. Ben benieuwd of ik mag blijven ivm mijn PoF lidmaatschapTheadalus schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:45:
[...]
Zeg, wat zitten al die Grutte Pieren daar hutjemutje bijelkaar
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Verwijderd
He trouwens, welk team is dit jaar de grote underdog? Ik heb dagelijks 1000 knikkers in de aanbieding.
Je kan altijd de status bekijken op: http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php
Of de prachtige grafische skills van speedkiker: http://tadah.mine.nu/stampede/teams.php
En je kan natuurlijk ook een bezoek brengen aan de forums:
De verschillende teams (met indien beschikbaar) hun forum:
Bearhunters
eXtreme Stampers
Furious Dutch Cows
Joint Forces
Lucky Angel: Stampede Chicken
The Fok! Flock
Stampertjes (sorry heb geen forum van jullie gevonden)
Of de prachtige grafische skills van speedkiker: http://tadah.mine.nu/stampede/teams.php
Bearhunters
eXtreme Stampers
Furious Dutch Cows
Joint Forces
The Fok! Flock
[ Voor 116% gewijzigd door Kristof op 24-03-2006 08:59 ]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
vraag ik mezelf ook af. maar ik heb nog tot de 28ste. wil ze ook goed besteed zien en een mooi gevecht meemaken. * iH8 is er klaar voor.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:03:
He trouwens, welk team is dit jaar de grote underdog? Ik heb dagelijks 1000 knikkers in de aanbieding.
Aunt bunny is coming to get me!
Leuk dat jullie met me inzitten, maar konijnen kweken als ... konijnen, en wat nu het kleinste team is is op het eind flink uitgebreid!Omied schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:09:
[...]
Je naam komt er pas bij te staan als je ten minste een resultaat instuurt. Heb je al een WU ingestuurd?
Jammer trouwens dat je naar de stampertjes gaat... Wij kippen zijn beter!
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Verwijderd
Furious Dutch Cows
http://furiousdc.7.forumer.com/index.php
En???? waar ga jij bij flushen.....................
http://furiousdc.7.forumer.com/index.php
En???? waar ga jij bij flushen.....................

Verwijderd
Kijk, plaatjes! Ik had er al even gekeken maar je ziet niet hoeveel rekenkracht er nou echt is. Wie weet hoeveel mensen er lekker eiwitten zitten te origamieen op hun Commodore 64's. Maar ik heb de underdog gevonden... de Bearhunters!
Bij Lucky Angel: Stampede Chicken is iedere cruncher met het goede karakter welkom, of je nu met een klein kalfje of een hele dikke koe, desnoods met een hele stal mee komt grazen 

We do. Join us en we zullen XS een poepje laten ruiken en ons kuiken kan meuren als de hel
We hebben een uitstekend werkend, razendsnel en goed bezocht forum.
Je kan daar een eigen Avatar van maar liefst 120*120 pixels en een hoge kwaliteit (65KB) uploaden.

We do. Join us en we zullen XS een poepje laten ruiken en ons kuiken kan meuren als de hel
We hebben een uitstekend werkend, razendsnel en goed bezocht forum.
Je kan daar een eigen Avatar van maar liefst 120*120 pixels en een hoge kwaliteit (65KB) uploaden.
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
Als je me eerst vertelt wat een PoF lidmaatschap is zla ik zien of je ook een toeristen visum kan krijgenTheZoo schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:32:
[...]
Nu je het zegt inderdaad. Ben benieuwd of ik mag blijven ivm mijn PoF lidmaatschap
PoF = Prikkeldaad om Frieslandgp500 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:43:
[...]
Als je me eerst vertelt wat een PoF lidmaatschap is zla ik zien of je ook een toeristen visum kan krijgen![]()
Geinte hoor
Verwijderd
Een 4400x2 en een duron 1200 in de aanbieding... eerste team dat reageert heeft me binnen 
edit: en forum heeft
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 20:24 ]
teamBVD (geen stampende team, maar wel groot, en +forum)Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:24:
Een 4400x2 en een duron 1200 in de aanbieding... eerste team dat reageert heeft me binnen
[ Voor 5% gewijzigd door BasieP op 23-03-2006 20:25 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Voor de stampede: Joint ForcesVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:24:

Enlist Today!
[ Voor 23% gewijzigd door TheZoo op 23-03-2006 20:31 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Verwijderd
Athmozz joint Joint Forces!TheZoo schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:28:
[...]
Voor de stampede: Joint Forces
[afbeelding]
Enlist Today!
@ Frentik: sorry, to late...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 20:41 ]
Verwijderd
Eerst had ik gedacht niet mee te doen met de stampede,
toen kwam Frentik's post en zag ik een lief klein onschuldig beertje dat gestampt moet worden...
Bij deze join ik the bearhunters
toen kwam Frentik's post en zag ik een lief klein onschuldig beertje dat gestampt moet worden...
Verwijderd
Hoe meer zielen, hoe meer puntenVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:11:
Eerst had ik gedacht niet mee te doen met de stampede,
Aangezien het team "Bearhunters" de kleinste WAS
heb ik me bij hun aangemeld. Lets crunch!
help :?
Welkom nieuwe Bearhunters !!
PS. Over het forum, vanaf thuis kom ik er wel op, vanaf het werk niet (firewall error)..iemand anders ook problemen mee?
PS. Over het forum, vanaf thuis kom ik er wel op, vanaf het werk niet (firewall error)..iemand anders ook problemen mee?
Hier is het andersom: Vanop het werk lukt het, en gisterenavond thuis nietFrentik schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:50:
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Mmmm ook ik kom er niet opFrentik schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 08:50:
Welkom nieuwe Bearhunters !!![]()
Ook vanaf mijn werk, maar geen firewall probleem gok ik.The page cannot be displayed
help :?
Alweer bijna 3 uur stil hier. Ik kan me niet voorstellen dat met nog 4 dagen te gaan, iedereen al een team heeft uitgezocht. Dus: Enlist Today! bij de Joint Forces.
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
ehhhh...
wat is er aan de hand met ons Furious Dutch Cows forumpje?
ik krijg alleen maar meuk op mn scherm
wat is er aan de hand met ons Furious Dutch Cows forumpje?
ik krijg alleen maar meuk op mn scherm
Lucky Angel: Stampede Chicken waar iedere cruncher met het echte karakter welkom is, of je nu met een klein kalfje of een hele dikke koe, desnoods met een hele stal mee komt grazen 

Join us en we zullen XS een poepje laten ruiken en ons kuiken kan meuren als de hel

Join us en we zullen XS een poepje laten ruiken en ons kuiken kan meuren als de hel
Heb me ook maar aangemeld bij een willekeurig, niet-nadergenoemd team 
Het team LSezApDqwEfnsxbwBwoFaezwD* is vast en zeker erg blij met je bijdrage.Kristof schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:00:
Heb me ook maar aangemeld bij een willekeurig, niet-nadergenoemd team
* Deze obfuscatie werd mede mogelijk gemaakt door de Folding@Home protected usernames encoding
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Ja, eXtreme Stampers, dat is waar JIJ moet zijn. Laat eXtreme Systems en FreeDC zien dat je niet over je heen laat lopen. We hebben een prachtige site en gezellige leden voor je klaar staan.
Dus twijfel niet: eXtreme Stampers!!
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Ik graak niet op het forum van de extreme stampers ... Ik heb account gemaakt en ik ging een mail krijgen binnen de 24 uur , nog altijd niet gekregen
Verwijderd
Kijk wat is wijsheid..................................we zijn benieuwd!!!!!!!!!!!Witlof schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:59:
Ik heb me maar bij de Furious Dutch Cows toegevoegd
je kunt je nog bedenkenevert_ schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 14:52:
Ik graak niet op het forum van de extreme stampers ... Ik heb account gemaakt en ik ging een mail krijgen binnen de 24 uur , nog altijd niet gekregen

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 24-03-2006 15:28 ]
Ik zit te twijfelen tussen de twee kleinste teams tot nu toe. Bearhunters of Stampertjes. Wie doet mij even de URL's van hun sites dan wel fora toekomen?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Bearhunters hebben een lid erbijKristof schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:15:
Je kan altijd de status bekijken op: http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php
Bearhunters
eXtreme Stampers
Furious Dutch Cows
Joint Forces
The Fok! Flock
Zelfde pagina, paar posts naar boven Mobster
Zo... nu wordt het ook voor mij tijd om te kijken welk team ik ga versterken. Het wordt iig een van de kleinste (geen idee welke dat zijn nog, ga nu kijken)
Forum Bearhunters heeft af en toe wat problemen maar wordt hard aan gewerktMobster schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:09:
Ik zit te twijfelen tussen de twee kleinste teams tot nu toe. Bearhunters of Stampertjes. Wie doet mij even de URL's van hun sites dan wel fora toekomen?
Stampertjes hebben op het moment nog geen Forum maar daar wordt aan gewerkt heb ik uit betrouwbare bronnen!!
Verwijderd
Dat had ik dus ook. Maar die Bearhunters zijn nog net ietsje kanslozer dus die moesten het maar worden...Mobster schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:09:
Het is toch wel grappig hoe verschillend je kunt denken over klein en kansloos. Als je naar de "virtuele Stampede stats" van Speedy Speedkikker kijkt van vijf uur zie je in de top5:
ha, ha: zowel Stampertjes als Bearhunters
en niet Lucky Angel: Stampede Chicken

ha, ha: zowel Stampertjes als Bearhunters
en niet Lucky Angel: Stampede Chicken

Waar koop jij agenda's met 91 wekenVerwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:51:
Heb nog een week om te zien welk team op dat moment het kleinst is
Volgens mij nokken we dinsdag om 24.00 uur
Verwijderd
Ok, 4 dagen danAES schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:57:
[...]
Waar koop jij agenda's met 91 weken![]()
Volgens mij nokken we dinsdag om 24.00 uur

Rustig blijven
Ik wacht nog even met kiezen.
Het wordt zowiezo Bearhunters of de stampertjes.
Met maar (13-12=)1 lid verschil kan ik dus veel betekenen voor een van de teams.
Nu nog op zoek naar extra power
Het wordt zowiezo Bearhunters of de stampertjes.
Met maar (13-12=)1 lid verschil kan ik dus veel betekenen voor een van de teams.
Nu nog op zoek naar extra power
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Waarom sta ik hier http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php nog niet bij Joint ForceS

JFS Jet Fuel Starter.!!

JFS Jet Fuel Starter.!!
Je moet je zelf daar wel even aanmelden door middel van het dropdown menu.gp500 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 23:58:
Waarom sta ik hier http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php nog niet bij Joint ForceS
[afbeelding]
JFS Jet Fuel Starter.!!
Als je nog niet in het dropdown menu staat moet je eerst een wu'tje hebben ingeleverd dan zal je in de stats komen en ook in het dropdown menu. * Schapie had dat eerst ook nog niet door.

Jij hoeft dus alleen maar even je naam op te zoeken en joint forces in het andere dropdown menu, signup en je bent klaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Schapie op 25-03-2006 00:34 ]
No signature found
Met al die mooie "Team Art" hiero, wordt het ook eens tijd dat FDC iets laat zien!

Furious Dutch Cows!

Furious Dutch Cows!
Computing...
Al was het alleen maar om Vorton voor te blijven :
/me joint Lucky Angel: Stampede Chicken
ff kijken wie er meer kan doen in een rechtstreekse battle!
Verwijderd
NiemandPrang schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:55:

That's the spirit!Prang schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 00:55:

Welkom! En moge de koe-strijdgeesten met u zijn.
Mochten er nog twijfelaars zijn:

edit:
Nog van de vorige keer

edit2:
En als je in linux zit mag je natuurlijk ook meedoen

edit:
Nog van de vorige keer

edit2:
En als je in linux zit mag je natuurlijk ook meedoen

[ Voor 59% gewijzigd door RedPixel op 25-03-2006 17:35 ]
I see red pixels.
Woei, wwwhizz is goed bezig
Waarom doet Joint Forces volgens deze stats niet mee??
/edit:
Deze worden hopelijk wel op de begindag van de stampede gereset?
/edit:
[ Voor 25% gewijzigd door Lord_Nemesis op 25-03-2006 18:51 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
Verwijderd
Heb € 50,00 overgemaakt met de tekst die niet opnemen in de stats...............LordNemesis schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:50:
/edit:
Toch zonde van die 50 pop. Er schijnt nog zo'n ongeschreven regel van DJKlungel te bestaan, die zegt dat Joint Forces dit jaar iig zou worden verdeeld over de andere teamsVerwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:57:
[...]
Heb € 50,00 overgemaakt met de tekst die niet opnemen in de stats...............
Was het niet eens de befaamde waterpipebomb + rookscherm camouflage techniekVerwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:57:
[...]
Heb � 50,00 overgemaakt met de tekst die niet opnemen in de stats...............
LordNemesis, sterker nog. Dat gebeurt nu al. Namelijk bij iedere run, dus de statsbakkerts hebben alles voor de bakkerLordNemesis schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 18:50:
/edit:
Behalve het toevoegen van het team dat bekend staat onder de veelzeggende naam Joint Forces...AES schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:07:
[...]
LordNemesis, sterker nog. Dat gebeurt nu al. Namelijk bij iedere run, dus de statsbakkerts hebben alles voor de bakker
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery
LordNemesis, iedere run worden jullie scores automagisch op nul gezet. Dan kom je dus nooit in de stats en wordt je vanzelf over de andere teams verdeeld. Lees dan goed wat DJKlungel heeft gezegdLordNemesis schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:17:
[...]
Behalve het toevoegen van het team dat bekend staat onder de veelzeggende naam Joint Forces...
AES schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:01:
Er schijnt nog zo'n ongeschreven regel van DJKlungel te bestaan,
Hoe kun je nou iets lezen wat niet geschreven is?

Hij is mij ook totaal kwijt.

@LordNemesis en @TheZoo. Kijk voor de gein eens op jullie eigen JF-Forum. Daar staat al een hele tijd een zereneus antwoord op de eerste vraag van (Lord)Nemesis
Verwijderd

ziet er leuk uit zal hem op het forum erbij zetten
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 20:13 ]
Toen LordNemesis zijn eerste vraag stelde, kende ik hem waarschijnlijk niet eens
't gaat lekker; al 162 DPC'erts hebben zich aangemeld bij: http://tadah.mine.nu/stampede/signup.php
Ook de onderlinge competitie steekt al weer ruimschoots de kop op
Ben benieuwd hoeveel power dat gaat opleveren tijdens de stampede ....
We kunnen er iig tegenaan voor 'n goeie! Stampze!
Ook de onderlinge competitie steekt al weer ruimschoots de kop op
Ben benieuwd hoeveel power dat gaat opleveren tijdens de stampede ....
We kunnen er iig tegenaan voor 'n goeie! Stampze!
Je hebt nog maar drie dagen en 30 minuten om je aan te sluiten bij een Stampede team,
anders moet je wachten tot na 7 april en kun je misschien niet bij het leukste team

Join Lucky Angel: Stampede Chicken for more Chicken Powah
ik vind dat XS, FDC, JF en vooral LASC al voldoende users hebben. ik zou er onderhand de stop op gooien. 30 max per team, de rest vanaf nu bij de kleinere teams. vind niet echt dat reclame voor een team als LASC nog noodzakelijk is.
edit: ter verduidelijking, natuurlijk is veertig/vijftig per team nog beter
maar het lijkt me leuker als het qua joins wat gelijker op zou gaan.
edit: ter verduidelijking, natuurlijk is veertig/vijftig per team nog beter
[ Voor 28% gewijzigd door iH8 op 25-03-2006 23:45 ]
Er is een max van 6 stampede-teams dacht ik zo, dus als er meer dan 180 mensen meedoen, dan worden de teams groter dan 30 man/vrouw.iH8 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:40:
ik vind dat XS, FDC, JF en vooral LASC al voldoende users hebben. ik zou er onderhand de stop op gooien. 30 max per team, de rest vanaf nu bij de kleinere teams. vind niet echt dat reclame voor een team als LASC nog noodzakelijk is.
edit: ter verduidelijking, natuurlijk is veertig/vijftig per team nog betermaar het lijkt me leuker als het qua joins wat gelijker op zou gaan.
Computing...
Ik vind het persoonlijk op voorhand beter verdeeld dan de vorige keer. Bovendien heb je volgens mij niet in de gaten dat één user misschien wel 10 computers tot zijn beschikking hebben. Maar de uiteindelijke output zien we vanzelf natuurlijk na 1 apriliH8 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:40:
edit: ter verduidelijking, natuurlijk is veertig/vijftig per team nog betermaar het lijkt me leuker als het qua joins wat gelijker op zou gaan.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik vind dat men minder moet zeuren en meer lol moet maken.iH8 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:40:
De teams zijn prima verdeeld. Alleen Bearhunters en Stampertjes zijn klein met 13 en 12 members
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Leden | % | Team ------+------+------------------------------- 30 | 18.5 | Lucky Angel: Stampede Chicken 29 | 17.9 | eXtreme Stampers 28 | 17.3 | Furious Dutch Cows 27 | 16.7 | Joint Forces 23 | 14.2 | The Fok! Flock 13 | 8.0 | Bearhunters 12 | 7.4 | Stampertjes |
Als je rechtvaardigheid wilt, ronsel mensen voor de onderste 3 teams.
In eerste instantie reageer ik positief op Xaverius. Aantal inschrijvers zegt niets, maar dan ook helemal niets over de kracht van een team.Xaverius schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:54:
[...]
Ik vind het persoonlijk op voorhand beter verdeeld dan de vorige keer. Bovendien heb je volgens mij niet in de gaten dat één user misschien wel 10 computers tot zijn beschikking hebben. Maar de uiteindelijke output zien we vanzelf natuurlijk na 1 april
In tweede instantie, en wie zich aangesproken voelt, moet maar reageren. De stand van 2 minuten geleden, dan lijken me bolds in een tekst ietwat overdreven
Lucky Angel: Stampede Chicken | 30 |
eXtreme Stampers | 29 |
Furious Dutch Cows | 28 |
Joint Forces | 27 |
The Fok! Flock | 23 |
Bearhunters | 13 |
Stampertjes | 13 |
Heb mij dan ook maar eens aangemeld bij een stampede team ... zal de komende weekjes uitkomen voor:
Go Stampertjes !!!
Stampen met die hele handel ...
Go Stampertjes !!!

| My SpiderWeb |
't was ook eigenlijk (niet) zo (slecht) bedoeld maar ik ben niet zo'n goede photoshopper.smoking2000 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:54:
Als je rechtvaardigheid wilt, ronsel mensen voor de onderste 3 teams.
Je kan ook mensen helpen met de client installeren en configureren. Zo ronsel je direct, ipv via propaganda
Denk dat het allemaal wel mee valt. Volgens mij zijn er best veel mensen die tot het laatste moment wachten met het joinen van een team, dus de bearhunters en stampertjes zouden best nog wel een boost kunnen krijgen qua crunchers.iH8 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 23:40:
Verwijderd
Stampertje here I come!
Ook al gaat het richting zomer, deze stamp kan altijd...
Ik ben zoveel mogelijk power bij elkaar aan het verzamelen
/me Hwg poetst zijn dual Xeon monstertje op
Ook al gaat het richting zomer, deze stamp kan altijd...
Ik ben zoveel mogelijk power bij elkaar aan het verzamelen
/me Hwg poetst zijn dual Xeon monstertje op
Plaatje doet et niet?Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:37:
[afbeelding]
help ons mee door je vandaag nog aan te melden voor stampede 5
forum
Hier heb je een mooi plaatje:

[ Voor 11% gewijzigd door RedPixel op 26-03-2006 14:12 ]
I see red pixels.
Laten we jagen op beren.
Bearhunters ik meld mij bij julie aan.
Ik heb weer eens met m'n tengels aan de PC gezeten en nu doet ie 't niet meer.
Zo dicht bij m'n eerste stampede gebeurt er dit. Ik ga me nu even voor m'n plet slaan
.
Ik zal proberen om voor de stampede alles weer aan het draaien te hebben, om toch nog mee te kunnen doen.
Zo dicht bij m'n eerste stampede gebeurt er dit. Ik ga me nu even voor m'n plet slaan

Ik zal proberen om voor de stampede alles weer aan het draaien te hebben, om toch nog mee te kunnen doen.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Verwijderd
Ik vind dat men minder moet zeuren en meer lol moet maken.
Helemaal mee eens aan met die bakken en draaien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Helemaal mee eens aan met die bakken en draaien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Goed bezig!Rubencs schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:33:
Laten we jagen op beren.![]()
Iemand trouwens nog wat van Iffy gehoord? Dat was ons grootste lid de vorige keer als ik me niet vergis!?
Het lukt me trouwens niet het forum te bereiken.

Verwijderd
[rml][ FaD] hitparade van 16 december[/rml]Gijsh schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:08:Iemand trouwens nog wat van Iffy gehoord? Dat was ons grootste lid de vorige keer als ik me niet vergis!?
Hij zou zo nu en dan nog eens kijken op de fora, maar vanaf die datum niets meer van 'm vernomen.
Kom ook niets meer tegen op google, dus misschien van de DC-bodem verdwenen ?
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/61875/topicsVerwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:34:
[...]
[rml][ FaD] hitparade van 16 december[/rml]
Hij zou zo nu en dan nog eens kijken op de fora, maar vanaf die datum niets meer van 'm vernomen.
Kom ook niets meer tegen op google, dus misschien van de DC-bodem verdwenen ?
15 maart was de laatste keer?
I see red pixels.
Mm zonde, misschien een idee als iemand hem eens benadert of hij misschien interesse heeft ook nu weer mee te doen?
Verwijderd
omdat het een quote is en dan werken de plaatjes nietwwwhizz schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:08:
[...]
Plaatje doet et niet?
Hier heb je een mooi plaatje:
[afbeelding]
en als je het probeert zonder www in de url, dus alleen klik voor het forumGijsh schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:08:
[...]
Goed bezig!![]()
Iemand trouwens nog wat van Iffy gehoord? Dat was ons grootste lid de vorige keer als ik me niet vergis!?
Het lukt me trouwens niet het forum te bereiken.
*komt aansloffen, met één enkel moeizaam reutelend PC-tje*
"Recidivist Bellevue meld zich voor dienst."
* herinnert zich dramatische strijd van vorig jaar, kijkt rond en ziet Dopamine nergens *
*mompelt in zichzelf* Gelukkig zijn er wat grote pieren, anders zouden we dit jaar WEER als laatste eindigen...
"Recidivist Bellevue meld zich voor dienst."
* herinnert zich dramatische strijd van vorig jaar, kijkt rond en ziet Dopamine nergens *
*mompelt in zichzelf* Gelukkig zijn er wat grote pieren, anders zouden we dit jaar WEER als laatste eindigen...
De jacht is mooier dan de vangst!
Welkom Bellevue!
(nu dopamine nog
)
En; 1 PC?? Ergens geloof ik je niet....
Verwijderd

Het forum voor de stampertjes wordt tijdelijk hier ondergebracht. Als de url veranderd zal dat natuurlijk hier gemeld worden
het teken van FAD? waarom staat dat erin?
Hebben ze de vorige keer gewonnen met FAD?
Ehh.. iemand anders mag de kar nu trekkenLordNemesis schreef op maandag 27 maart 2006 @ 09:11:
Welkom Bellevue!(nu dopamine nog
)
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Je hebt nog maar anderhalve dag om je aan te sluiten bij een Stampede team. Tenminste, als je nu al voorkomt op het inschrijfformulier. Sta je er nog niet bij, lever dan uiterlijk in de vooravond een WU in om morgen zeker in de stats te komen en daarmee op het formulier.
Anders moet je wachten tot na 7 april en kun je misschien niet met ons meestampen

Join Lucky Angel: Stampede Chicken for more Chicken Powah
Verwijderd
Was het enige logo wat zo vlot beschikbaar wasrvec schreef op maandag 27 maart 2006 @ 11:38:
het teken van FAD? waarom staat dat erin?
Verwijderd
Waar het nu om gaat is dat er een web site is!Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:00:
[afbeelding]
Het forum voor de stampertjes wordt tijdelijk hier ondergebracht. Als de url veranderd zal dat natuurlijk hier gemeld worden
Ik kan me niet aanmelden bij een stampede team? Ik wil met de stampertjes meedoen...
Dit topic is gesloten.