HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 9

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:25:
[...]

1) Browse naar de volgende key:

HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\Calendar\

2) Stel de DWORD waarde van "Flags" in op "5", decimaal.

3) Reset :)
Helaas, dat werkt niet, melding staat er nog steeds. Ik heb natuurlijk wel nog even gecontroleerd of de flags=5 waarde nog in t register staat na de reset. ook flags=2 en flags=3 bieden geen resultaat.
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 06:34:
Iets waar ik maar niet achter kan komen: waar is de instelling "today time-out" voor??
Dat is volgens mij de tijd todat het scherm terug gaat naar het today-scherm, ongeacht welk programma je open hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 13:55
telefoontoestel schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:53:
Nu kom ik op de site van t-mobile de mda pro tegen voor slechts een meerprijs van €40 bij een flex 25 abonnement. Dat begint dus ook erg interessant te worden, maar ik kom nergens een dergelijk topic als dit tegen waarbij het zeer uitgebreid wordt besproken.

Is er wel ergens zoveel en goede info over dit apparaat terug te vinden?
Heb je hier al eens gekeken HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me wizard al ruim een week. Geen beschadigingen, niet laten vallen, netjes protector erom. Maar nu gaat steeds ineens me blacklight uit en krijg hem niet aan. Heeft iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?

Greetz Hugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe heb jij dat gefikst dan? bij mij draait i wel maar dan is die afbeelding als achtergrond te klein:
Afbeeldingslocatie: http://www.picfury.com/7/lafjes-1-th.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.picfury.com/7/lafjes2-1-th.jpg
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:06:
- Remap softkeys naar "nieuw bericht" en "Telefoon" m.b.v. SoftKeyAppletEx.cpl (= één simpele file die je naar je windowsmap kopieert waarna je in je instellingen een extra icoontje hebt waarmee je de softkeys kan wijzigen!)
waar halen we die SoftKeyAppletEx.cpl vandaan?
(mailtje naar ookhoi@hotrmail.com O-) )

en nog vraagje:)
iemand al een cabje dat de tijd altijd rechts boven staat?
(dus die accu indicator weg, zodat er ruimte komt voor de tijd en de tijd dus ook in verticale stand altijd zichtbaar is?)

hoe wijzigen we de skin van windows media player en de mijn info achtergrond?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 10:26 . Reden: tijdtijdtijd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
telefoontoestel schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:53:
Ik volg dit topic al enige tijd aangezien ik ook een nieuw abonnement moet aanschaffen (in juli weliswaar, maar toch alvast orientere) en dit toestel interessant vind (vooral icm het t-mobile internet idee). Nu kom ik op de site van t-mobile de mda pro tegen voor slechts een meerprijs van €40 bij een flex 25 abonnement. Dat begint dus ook erg interessant te worden, maar ik kom nergens een dergelijk topic als dit tegen waarbij het zeer uitgebreid wordt besproken.

Is er wel ergens zoveel en goede info over dit apparaat terug te vinden?
Je Abbo loopt in Juni af?
Je kan 3 maand van tevoren wel verlengen... Ik heb sinds 3 dagen een nieuw abbo, maar al 3 maand een Vario met PIT :)

mjah je kan iid ook wachten op de nieuwe...

Een Vario heb je, onderzoek je een weekje (Als je daar tijd voor hebt! ) en pimp je dan in een week (Als je daar tijd voor hebt! ) op tot je ideale agenda/musicplayer/tomtom/mobiele internetter/sms-mail-mms apparaat/gadget/phone (ja, je kan er ook nog mee bellen)! Als je daar tijd voor hebt!

En als je op alle nieuwe gadgets geilt zou ik een eenjarig Abbo nemen...

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:27

Kroontje

...

Ola,

ik kan met geen mogelijkheid de methode vinden om categorieën te verwijderen. Ik bedoel hiermee de categorieën zoals je ze kan kiezen bij een nieuwe afspraak. Wél de methode om nieuwe categorieën aan te maken gevonden.

Ik weet van mijn vorige iPaq 2210 dat ik de categorieën wel kon verwijderen, maar bij de nieuwe ROM van iMate op mijn MDA Vario kan ik deze mogelijkheid niet vinden en vindt dit vrij irritant.

Wie o wie heeft hier meer informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:11:
[...]

hoe heb jij dat gefikst dan? bij mij draait i wel maar dan is die afbeelding als achtergrond te klein:
[afbeelding][afbeelding]

[...]

waar halen we die SoftKeyAppletEx.cpl vandaan? (mailtje anders naar ookhoi@hotrmail.com (A))

en nog vraagje:) iemand al een cabje dat de tijd altijd erchts boven staat?
(dus die accu indicator weg, zodat er ruimte komt voor de tijd en de tijd dus ook in verticale stand altijd zichtbaar is?)
SoftKeyAppletEx.cpl op Rapidshare.

File kopiëren naar de map \windows, soft-reset, start > instellingen > systeem > Soft Key
Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/9589/getscreen3am.th.jpg
Cabje voor de tijd ben ik nog niet tegengekomen, sowieso nog geen enkel oplossing gezien daarvoor.

Oja, handiger dan RhinoCapture is het freeware programmaatje GetPDAScreen, Hiermeer kun je als je via ActiveSync een verbinding hebt, op je PC een screenshot maken van t scherm van je PDA en direct opslaan als .bmp of .jpg.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:28:
...Oja, handiger dan RhinoCapture is het freeware programmaatje
Thanks voor uitleg, btw ik gebruik Jeyo Mobile Companion voor de screenies, hiermee backup ik ook sms en callhistorie werkt redelijk nice alleen de call historie zet i niet goed terug, maar die kan je ook terugkrijgen door pimmie te kopieren in je root...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Laatst online: 12:49

thomaske

» » » » » »

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:11:

Wel Jammer dat er nog steeds geen A2DP in zit. Heeft iemand enig idee of dat uberhaupt op de 9100 gaat komen of er gewoon besloten is om het niet te doen (vanwege te weinig processor capaciteit)?
Ik gebruik de QTEK Test rom (RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test) dat is namelijk de enige waar A2DP ondersteuning in zit.

Heb het er nu 1 dag op staan (voor m'n motorola stereo headset) en werkt redelijk.

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Kroontje schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:28:
Ola,

ik kan met geen mogelijkheid de methode vinden om categorieën te verwijderen. Ik bedoel hiermee de categorieën zoals je ze kan kiezen bij een nieuwe afspraak. Wél de methode om nieuwe categorieën aan te maken gevonden.

Oeps, ben ik ook naar opzoek: hoe deed je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, handiger dan RhinoCapture is het freeware programmaatje GetPDAScreen, Hiermeer kun je als je via ActiveSync een verbinding hebt, op je PC een screenshot maken van t scherm van je PDA en direct opslaan als .bmp of .jpg.[/quote]

Rhino werkt goed, maar heeft 1 nadeeltje. Foto houd zelfde naam en wordt dus iedere keer overschreven.
Es kijken hoe dit prg werkt, dank voor tip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:15:
Oja, handiger dan RhinoCapture is het freeware programmaatje GetPDAScreen, Hiermeer kun je als je via ActiveSync een verbinding hebt, op je PC een screenshot maken van t scherm van je PDA en direct opslaan als .bmp of .jpg.
Rhino werkt goed, maar heeft 1 nadeeltje. Foto houd zelfde naam en wordt dus iedere keer overschreven.
Es kijken hoe dit prg werkt, dank voor tip..[/quote]

Hmm, meestal heb ik Qtek in cradle bij connecten: screendump wordt dan ook in landscapeformaat en kapt dus af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij is het nog niet hier gepost, dus ik doe het maar :) De AKU2 ROM van de 9100 is uit. Zie ook het bericht op Pocketinfo.nl De update is hier te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Die is er al behoorlijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:27

Kroontje

...

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:14:
Oeps, ben ik ook naar opzoek: hoe deed je dat?
Wanneer je bijvoorbeeld een nieuwe afspraak aanmaakt, bij categorieën op New/Nieuw klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Kan iemand ook een linkje direct naar de rom update plaatsen, voor dienenen die niet kunnen inloggen op de Qtek.nl site? _/-\o_

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rougenator schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:38:
Kan iemand ook een linkje direct naar de rom update plaatsen, voor dienenen die niet kunnen inloggen op de Qtek.nl site? _/-\o_
voor degene die denken dat rougenator lui is: k heb ook geprobeerd maar imei van tmobile apparaat wordt niet herkent omdat qtek de aftersales van de vario niet regeld.. dus klikkeble linkje zou prettig zijn
J0YR1D3R schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:16:
Volgens mij is het nog niet hier gepost, dus ik doe het maar :) De AKU2 ROM van de 9100 is uit. Zie ook het bericht op Pocketinfo.nl De update is hier te halen :)
ist een update? dus kan ik gewoon me 2.18 rom hiermee updaten zonder alles kwijt te zijn?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wat is precies die reg hack om de bt icoon en wifi icoon te zien in today?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook de NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomaske schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:47:
[...]

Ik gebruik de QTEK Test rom (RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test) dat is namelijk de enige waar A2DP ondersteuning in zit.

Heb het er nu 1 dag op staan (voor m'n motorola stereo headset) en werkt redelijk.
Redelijk? Ben je er niet laaiend enthousiast over? Ik heb geen idee maar het leek mij een goed idee om binnenkort die Logitech HS 200 aan te schaffen zodra die uit is, maar dan moet A2DP wel in de ROM zitten en de ervaringen positief. Ik bedoel dan een Final ROM, of liever nog, een T-Mobile ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:53
DaannO schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:08:
Wat is precies die reg hack om de bt icoon en wifi icoon te zien in today?
http://forum.xda-developers.com/download.php?id=9943

Daar staat ie (downloaden naar storage card en uitvoeren op het apparaat).
Werkt op de laatste I-Mate en QTEK rom versies...
Op eerdere versies moet je geloof ik nog een .dll downloaden (zie xda dev forum daarvoor).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Laatst online: 12:49

thomaske

» » » » » »

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:00:
[...]

Redelijk? Ben je er niet laaiend enthousiast over? Ik heb geen idee maar het leek mij een goed idee om binnenkort die Logitech HS 200 aan te schaffen zodra die uit is, maar dan moet A2DP wel in de ROM zitten en de ervaringen positief. Ik bedoel dan een Final ROM, of liever nog, een T-Mobile ROM.
Het pairen gaat wat ingewikkeld, maar daar moet ik misschien nog handigheid in krijgen. En toen ik vanochtend op de fiets zat (met m'n nieuwe motorola HT820) haperde de muziek af en toe.

Mgoed.. heb het pas een dagje draaien.. maar geen snoertjes meer is echt ideaal!

(verder trouwens nog geen problemen ondervonden met de ROM)

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arno_stolk schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:11:
T-Mobile is ook bezig de nieuwe Rom te 'verneuken' tot een T-Mobile Rom.
grinnik :)

del>foutje...

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:55:
[...]
vind jij het de moeite waard?
wat biedt de update extra, en gebruik jij de update?
Die link verwijst naar het WiFi en Bluetooth icoon op je Todayscreen, weet niet of je dat met 'update' bedoelt? Die indicators vind ik wel handig; vergeet nog wel 's wifi uit te zetten, ondanks het knipperende lampje 8)7

Over de firmware update: je bent alles kwijt wat je geinstalleerd had. Ik vind het wel de moeite waard (kwam van QTEK 1.6.7?); de laatste 2.18 firmwares zijn stukken stabieler en sneller dan de oudere firmwares....

Ik zou iedereen aanraden de laatste QTEK NL, of QTEK/I-Mate WWE firmware te gebruiken, gewoon omdat die het stabielst zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 31-03-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry verkeerd gelezen dacht dat je op die nieuwe AKU2 rom reageerde maar die gozer zal wel gewoon de 2.18 bedoelen; diek ook al poosje heb draaien iig thnq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet neit of ik hier goed zit in dit topic, maar wie kan mij helpen?
Mijn M3000 wil niet syncen met mijn pc.
Dit zijn de officiele stappen van Orange:

1 Plaats de cd die met uw SPV M3000 werd geleverd in het cd-romstation van
uw desktop computer. Sluit de SPV M3000 nog niet aan op de computer.
De cd start automatisch, volg de aanwijzingen op het scherm voor het
installeren van Microsoft® Outlook 2002 en Microsoft® ActiveSync® 4.0.
2 Start uw computer opnieuw op en sluit uw SPV M3000 met de USB-kabel
op de pc aan. ActiveSync® start automatisch zodra uw telefoon gedetecteerd
is en de Aansluitingswizard wordt geopend. Doorloop de schermen van de
wizard en voer de gevraagde gegevens in.
3 U kunt nu kiezen of u een exclusieve relatie wilt leggen met deze pc, of
een tijdelijke gastrelatie (als u bijvoorbeeld een geleende laptop of de
computer van een collega gebruikt). Hierna zullen de pc en de SPV M3000
synchroniseren.

Bij stap 2 start ip de computer opnieuw op, en sluit ik de usb kabel aan. Dan sluit ik de m3000 op de kabel aan en ActiveSync 4.1 reageert hierop door de melding 'Connecting' te geven. Maar daarna geberut er niets meer. Er komt geen aansluitingswizard, er wordt niet gevraagd om een exclusieve relatie af teleggen... Hij blijft alleen maar connecting aangeven.
Ik heb ergens al gelezen dat het wel eens aan de firewall kan liggen dus had ik zowel de windows firewalle als mijn router firewall uitgeschakeld, maar zonder succes. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vario van mijn vriendin wilde maar één keer synchroniseren via active sync.
Na het verbreken van de USB verbinding kon alleen opnieuw gesynct worden na een soft reset van de Vario.

Op XDevelopers heb ik de volgende oplossing gevonden:

To force ActiveSync 4.1 to use the default LSP, set the REG_DWORD value of the following registry key to any value other than zero.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services\AllowLSP

Security risk: Low. This setting is used only by ActiveSync processes.

Note; The key was not in my registry at all, i just added it.
(I applied it in the PC's registry!)

Ik heb de registry-key aangemaakt op de PC met een waarde 1, gereset en nou werkt het als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is deze vraag al eerder aan de orde geweest, als dat zo is dan mijn excuses daarvoor.

Ik heb een QTEK 9100 en daar zit een pielframa case omheen. Wat ik wil is eigenlijk vrijwel alles doen zonder de QTEK uit de case te halen en ook zonder het toetsenbord en de stylus te gebruiken.
Misschien had ik beter kunnen kiezen voor een smartphone ;)

Ik wil dus alleen de knoppen gebruiken. Nu kun je die instellen maar zelfs dan kun je geen nummer intoetsen maar alleen kiezen vanuit je contactpersonen, als je wilt bellen dus.
Wat ik eigenlijk wil is de phone pad gebruiken waarop je normaliter met de stylus intoetst. Ik wil dan niet de stylus gebruiken maar bijvoorbeeld de links/rechts toetsen maar ik kom niet op het scherm zelf, althans niet op het screen toetsenbord.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk vertel...
Ik wil dus gewoon kunnen bellen naar een nieuw nummer, zonder het uitschuifbare toetsenbord of de stylus te gebruiken. Je kunt bij het instellen van de knoppen wel kiezen voor scherm links of scherm rechts maar niet voor scherm midden, en dat is juist waar het toetsenbordje zit op het scherm, in het midden.

Iedere suggestie is welkom.

Edit, ik weet nu dat ik 'invoerscherm' aan een knop kan toewijzen dus nu heb ik het toetsenbord in beeld, maar hoe kom ik daarop zonder stylus? Wat makkelijk zou zijn is wanneer je in 1 keer de phone pad tevoorschijn kunt halen en dan vervolgens met de knoppen de phone pad kunt gebruiken, dit alles dus zonder stylus en uitschuifbaar toetsenbord.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:48
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:33:
Misschien is deze vraag al eerder aan de orde geweest, als dat zo is dan mijn excuses daarvoor.

Ik heb een QTEK 9100 en daar zit een pielframa case omheen. Wat ik wil is eigenlijk vrijwel alles doen zonder de QTEK uit de case te halen en ook zonder het toetsenbord en de stylus te gebruiken.
Misschien had ik beter kunnen kiezen voor een smartphone ;)

Ik wil dus alleen de knoppen gebruiken. Nu kun je die instellen maar zelfs dan kun je geen nummer intoetsen maar alleen kiezen vanuit je contactpersonen, als je wilt bellen dus.
Wat ik eigenlijk wil is de phone pad gebruiken waarop je normaliter met de stylus intoetst. Ik wil dan niet de stylus gebruiken maar bijvoorbeeld de links/rechts toetsen maar ik kom niet op het scherm zelf, althans niet op het screen toetsenbord.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk vertel...
Ik wil dus gewoon kunnen bellen naar een nieuw nummer, zonder het uitschuifbare toetsenbord of de stylus te gebruiken. Je kunt bij het instellen van de knoppen wel kiezen voor scherm links of scherm rechts maar niet voor scherm midden, en dat is juist waar het toetsenbordje zit op het scherm, in het midden.

Iedere suggestie is welkom.

Edit, ik weet nu dat ik 'invoerscherm' aan een knop kan toewijzen dus nu heb ik het toetsenbord in beeld, maar hoe kom ik daarop zonder stylus? Wat makkelijk zou zijn is wanneer je in 1 keer de phone pad tevoorschijn kunt halen en dan vervolgens met de knoppen de phone pad kunt gebruiken, dit alles dus zonder stylus en uitschuifbaar toetsenbord.
toon volledige bericht
Uh, heel simpel. Als je in je today screen zit druk je op de groene 'opneem' knop en je keypad komt te voorschijn die je dan simpel met je vingers kan bedienen. Zo bel ik ook altijd het snelst een nummer.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:41
ChiLLeR schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:03:
[...]

Uh, heel simpel. Als je in je today screen zit druk je op de groene 'opneem' knop en je keypad komt te voorschijn die je dan simpel met je vingers kan bedienen. Zo bel ik ook altijd het snelst een nummer.
Ik ben bang dat miereneuker bedoelde dat hij het touch gedeelte en het keybord niet wil raken. Ik denk dat je dan toch naar voice dialing moet gaan kijken. Dat werkt trouwens wel uber op de HTC wizzard dus ... wat dat betreft heb je het goed getroffen. Wel vraag ik me af waarom een HTC wizzard als je niet aan het touche / keybord mag komen :$

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Voor de mensen die niet kunnen wachten heb ik ff een mirror opgezet...

http://www.umts-mobiel.nl/Qtek/

ik kreeg m zelf ook met pijn en moeite binnen, meteen geinstalleerd.. werkt top!!! erg tevreden.

Dit is diegene van de qtek site..

voor een bedankje --> registreer je op www.umts-mobiel.nl

ik probeer de site nieuw leven in te blazen door een forum!

u bent welkom.

suc6 ermee!

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-08 11:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nicknec schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:40:
Voor de mensen die niet kunnen wachten heb ik ff een mirror opgezet...

http://www.umts-mobiel.nl/Qtek/

ik kreeg m zelf ook met pijn en moeite binnen, meteen geinstalleerd.. werkt top!!! erg tevreden.

Dit is diegene van de qtek site..

voor een bedankje --> registreer je op www.umts-mobiel.nl

ik probeer de site nieuw leven in te blazen door een forum!

u bent welkom.

suc6 ermee!
toon volledige bericht
CID unlocked toestel voor nodig, neem ik aan? Voordat we weer een flink aantal vragen gaan krijgen hierover. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Tja, dat is met elke ROM update... Staat ook in startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik bv op pda.t-mobile een video wil bekijken, start deze niet op.
ook bewegende weerkaarten komen als stilstaand beeld.

is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:24:
De Vario van mijn vriendin wilde maar één keer synchroniseren via active sync.
Na het verbreken van de USB verbinding kon alleen opnieuw gesynct worden na een soft reset van de Vario.

Op XDevelopers heb ik de volgende oplossing gevonden:

To force ActiveSync 4.1 to use the default LSP, set the REG_DWORD value of the following registry key to any value other than zero.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services\AllowLSP

Security risk: Low. This setting is used only by ActiveSync processes.

Note; The key was not in my registry at all, i just added it.
(I applied it in the PC's registry!)

Ik heb de registry-key aangemaakt op de PC met een waarde 1, gereset en nou werkt het als een zonnetje
toon volledige bericht
Ik heb het zelfde probleem, maar weet niet waar ik de regel:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services\AllowLSP
moet toevoegen.

ik heb total commander, maar geen idee waar ik zoeken moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nsa1984 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:38:
[...]

Ik ben bang dat miereneuker bedoelde dat hij het touch gedeelte en het keybord niet wil raken.
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleempje met TCPMP. Ik heb daarin de 2 smalle hardewareknoppen onder het scherm ook een functie toebedeeld. Daardoor doen deze het echter niet meer in Windows zelf. De oplossing is natuurlijk simpel, TCPMP anders configureren. Maar het leek me slim om het hier toch even te melden. Om anderen voor dit probleempje te behoeden en misschien is er ook wel een work-around die ik niet kan vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 06:02:
Heb een probleempje met TCPMP. Ik heb daarin de 2 smalle hardewareknoppen onder het scherm ook een functie toebedeeld. Daardoor doen deze het echter niet meer in Windows zelf. De oplossing is natuurlijk simpel, TCPMP anders configureren. Maar het leek me slim om het hier toch even te melden. Om anderen voor dit probleempje te behoeden en misschien is er ook wel een work-around die ik niet kan vinden. :)
Ook last van gehad inderdaad, erg irritant :(
Nog geen oplossing gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:24:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, maar weet niet waar ik de regel:HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows CE Services\AllowLSP
moet toevoegen.

ik heb total commander, maar geen idee waar ik zoeken moet.
In de registry van je PC
via het startmenu, dan "run" (uitvoeren) regedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Vraagjes:

1. Kan je met de bijgeleverde headset voicedialen (mij niet gelukt)

2. Kan je vario als modem gebruiken als die via Wlan is connected?

3. Zou niet iemand een topic kunnen starten: "Mijn Vario"
met evt screenshots van je theme maar vooral ook de config

welke rom
welke registry hacks
welke programma's draaien
waarvoor gebruik je de vario

en het liefst linkjes erbij waar je de zooi vandaan kan halen

Voor de über pimper de mogelijkheid om zijn vette config te laten zien en voor anderen bron voor handige proggies e.d.

ideetje???

Mijn Vario is nog zo goed als orgineel (heb em sinds kerst 2005 ) op wat suffe programma's na... gebruik hem nu ook amper omdat ik in het buitenland zit (alleen maar als wekker en sms-ontvanger), maar ik wil hem zsm wel oppimpen.

een TS met een goed voorbeeld is dan wat beter lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 07:07
Net even alle reacties van de laatste week doorgenomen.
En weer interessante info gezien.
Het viel me wel op dat er meer reacties komen van mensen die niet (genoeg) de moeite genomen hebben om te kijken als hun vraag al niet eerder beantwoord werd.
De 12 pagina`s die ik doornam, hadden er eigenlijk veel minder kunnen zijn voor dezelfde info.
In de eerste delen werd hier veel meer op gelet.
Je moet dus meer lezen voor minder info.
Maar zoals gezegd blijft er interessante info te vinden.

De rechtstreekse link naar WM5torage kon ik erg appreciëren
http://www.mobilnaut.cz/d...WM/Aplikace/WM5torage.CAB

thnx ebogaard

[ Voor 9% gewijzigd door berns op 01-04-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws: "Sandisk introduceert 4 en 8 GB geheugenkaartjes (ook MiniSD)". Kosten? $200,- tot $ 500,- maar dan heb je ook wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-07 09:47

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

berns schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:56:
....
De rechtstreekse link naar WM5torage kon ik erg appreciëren
Ik had het erg gewaardeerd als je van de bovenstaande zin direct een linkje naar de bedoelde post had geplaatst...

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar de file "wmodem.exe" (of .lnk) staat? Ik heb per ongeluk de snelkoppeling in "programma's" verwijdert maar kan het originele bestand nu niet meer in de windows map vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 07:07
1 April?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AZT3K
  • Laatst online: 11-11-2020
Hier nog een tip voor mensen die hun taakbalk kleur willen veranderen of problemen hebben met thems die de taakbalk niet veranderen :)

WM5 Taakbalk Registry Tweak Tutorialje kan als je apps ontwikkelt er ook van gebruik maken en zo de taakbalk laten veranderen vanuit je app. Ik ben trouwens nog op zoek naar iemand die een beetje apps kan maken voor wm5 en die een simpele app maakt die alle codes afgaat... zo kreeg jee een regenboog animatie aan kleuren op je scherm :)

btw ik dacht dat zwart niet kon maar ook de greyscales zijn te usen (0 tot 2xx)
voor de meest donkere taakbalk (bijna zwart) gebruik je code: 158

greetz bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 09:00
Maandag komt mijn T-mobile MDA Vario binnen als het goed is. Vandaag is echter al de bestelde "Oasis Media Bluetooth GPS Receiver" aangekomen. In deze doos zit een 12 volt-oplader voor in de auto, waar een normale USB-kabel in moet om de GPS receiver van spanning te voorzien.

Zou deze oplader ook compatible kunnen zijn met de MDA Vario zelf? Dus dat ik alleen maar de oplader + gps receiver met een USB-kabel hoef te verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reul schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:48:
Maandag komt mijn T-mobile MDA Vario binnen als het goed is. Vandaag is echter al de bestelde "Oasis Media Bluetooth GPS Receiver" aangekomen. In deze doos zit een 12 volt-oplader voor in de auto, waar een normale USB-kabel in moet om de GPS receiver van spanning te voorzien.

Zou deze oplader ook compatible kunnen zijn met de MDA Vario zelf? Dus dat ik alleen maar de oplader + gps receiver met een USB-kabel hoef te verbinden?
Ja de 12v (sigarettenaansteker) adapter is met elk USB apparaat te gebruiken dus ook met de Vario. Echter, de GPS ontvanger en de Vario hebben volgens mij een aparte aansluiting (ik gebruik de keomo GPS): de Vario heeft een mini-usb aansluiting en de GPS een ronde "nokia" ansluiting. De datakabel die je bij je vario krijgt (USB > miniUSB) kun je wel gebruiken i.c.m. de autolader: Het komt er dus op neer dat je dan mee moet nemen: 12V adapter, kabeltje voor tussen adapter en GPS (USB > ronde "nokia") en kabeltje voor tussen adapter en Vario (USB > miniUSB) en natuurlijk je GPS en je Vario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 21:53

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb ook een keomo BT gps en daar zit een miniUSB laadplug op. Zat verder in de doos een 220v stekker en een 12v stekker. Daar gaat een USB in en aan het uiteinden van de kabel (met ingebouwd haspeltje, erg handig) zit een miniUSB. Die gebruik ik dus voor de vario aangezien de gps ontvanger 30 uur meegaat op 1 lading :p
Het is er eentje met een nemerix chipset en ook een nokia-compatible batterij erin.

Afbeeldingslocatie: http://www.iwex.nl/images/shop_image/product/993046.jpg
Deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Is het mogelijk dat tijdens het afspelen in de Windows media speler dat dan toetsenblokkering ingaat én het beeldscherm uitgaat?

T mooiste zou zijn als beeldscherm uitgaat en toetsenblokkering aangaat als je op de aan-uit knop drukt, en dat windows media speler dan blijft doorgaan :D is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een MDA Vario en deze gesynchronyseerd met mijn MS Outlook op mijn PC. Nu wil ik echter ook mijn email binnenhalen op mijn Vario en niet alleen binnenkrijgen zodra ik deze gesynchronyseerd heb met mijn pc. Is het mogelijk om emailinstellingen te veranderen van je 'gesynchronyseerde-email-map'? Als ik naar Menu -> Extra -> Opties ga kan ik dat account niet aanpassen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:37:
Is het mogelijk dat tijdens het afspelen in de Windows media speler dat dan toetsenblokkering ingaat én het beeldscherm uitgaat?

T mooiste zou zijn als beeldscherm uitgaat en toetsenblokkering aangaat als je op de aan-uit knop drukt, en dat windows media speler dan blijft doorgaan :D is dit mogelijk?
Je kunt wel in media player een button toewijzen waardoor het scherm uitgaat. Ik heb die functie toewijzen aan d-pad naar onder inhouden. Daardoor gaat het scherm uit maar kun je wel nog het volume regelen en naar voren en naar schter spoelen. toetsenblokkering is er dan echter niet bij. Ik heb geprobeerd om dat met een extern programmaatje te regelen: VJDeviceLock De devicelock functie van dat programmaatje had ik toegewezen aan de voicedial knop inhouden (oorspronkelijk memo opnemen). Probleem is dan echter dat als je dan in WM het beeld op zwart zet door het inhouden van d-pad naar onder en je vervolgens op de knop duwt om de keylock te activeren, de keylock actief wordt maar dat tegelijkertijd het beeldscherm weer aangaat.

Ik heb echter ook SPB PocketPlus geinstalleerd en daar zit een snelkoppeling bij naar Screen-Toggle. Ik heb nu die functie toegewezen aan de knop "voicedialing" en de keylock functie toegewezen aan "voicedialing inhouden". Als ik nu in media player zit duw ik eerst 2x kort op de voicedialing toets waardoor het beeldscherm uitgaat en dan 1x lang om de keylock te activeren. Je schakelt vervolgens het scherm weer in door op de aan/uit toets te drukken en de keylock schakel je uit door op "ontgrendelen" te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:02:
[...]

Ik heb echter ook SPB PocketPlus geinstalleerd
ik ook 8)
en daar zit een snelkoppeling bij naar Screen-Toggle. Ik heb nu die functie toegewezen aan de knop "voicedialing"
ik nu ook 8)
en de keylock functie toegewezen aan "voicedialing inhouden".
Die keylock functie zie ik er niet bij staan als ik bij instellingen > knoppen kijk.. (ik bedoel dus de keylock functie) :?
Als ik nu in media player zit duw ik eerst 2x kort op de voicedialing toets waardoor het beeldscherm uitgaat en dan 1x lang om de keylock te activeren. Je schakelt vervolgens het scherm weer in door op de aan/uit toets te drukken en de keylock schakel je uit door op "ontgrendelen" te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:14:

Die keylock functie zie ik er niet bij staan als ik bij instellingen > knoppen kijk.. (ik bedoel dus de keylock functie) :?

[...]
daarvoor heb ik dus het programmaatje VJDeviceLock geinstalleerd 8) Als je dat programmainstalleerd staat VJDeviceLock wèl in het dropdown menu. Dat programma werkt trouwens wel alleen als je devicelock op je todayscherm hebt staan!

Zou iemand kunnen kijken of die het bestand wmodem.exe in zijn \windows map heeft staan? Ik denk dat ik die per ongeluk verwijderd heb |:( Als iemand dat bestand zou kunnen uploaden naar rapidshare.de ofzo zou ik erg geholpen zijn! (ik heb niet zo veel zin in een hardreset! :'( )

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
dlawit schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 08:54:
3. Zou niet iemand een topic kunnen starten: "Mijn Vario"
met evt screenshots van je theme maar vooral ook de config

welke rom
welke registry hacks
welke programma's draaien
waarvoor gebruik je de vario
Enigzins overbodig lijkt me. De huidige topicstart bevat al registry hacks, programma's en andere informatie over de functies waarvoor je hem kunt gebruiken. Ook de ROMs zijn redelijk overzichtelijk terug te vinden. Je kunt het beste voor een AKU 2 ROM gaan, hierbij blijft alleen de carrier/taal als keuze over. Verder verschillen de huidige AKU 2 ROMs zo goed als niet van elkaar.

Wanneer men actief gebruik zou maken van dit topic gaat het overzicht eveneens verloren. Opzich geen slecht idee, maar moeilijk te realiseren op een forum als GoT.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:19:
[...]

daarvoor heb ik dus het programmaatje VJDeviceLock geinstalleerd 8) Als je dat programmainstalleerd staat VJDeviceLock wèl in het dropdown menu. Dat programma werkt trouwens wel alleen als je devicelock op je todayscherm hebt staan!
[/quote]Bedankt!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Eggy schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:23:
[...]

Enigzins overbodig lijkt me. De huidige topicstart bevat al registry hacks, programma's en andere informatie over de functies waarvoor je hem kunt gebruiken. Ook de ROMs zijn redelijk overzichtelijk terug te vinden. Je kunt het beste voor een AKU 2 ROM gaan, hierbij blijft alleen de carrier/taal als keuze over. Verder verschillen de huidige AKU 2 ROMs zo goed als niet van elkaar.

Wanneer men actief gebruik zou maken van dit topic gaat het overzicht eveneens verloren. Opzich geen slecht idee, maar moeilijk te realiseren op een forum als GoT.
ok duidelijk!!!

Vraagje:
Kan je vario als modem gebruiken als die via Wlan is connected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen 1 april grap!: 2! handige, nieuwe programmaatjes 8)

(1)
Voor mensen die 1 in plaats van 2 regels voor de datum en de klok willen:
klik hier

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/5153/tijd2xx.jpg

Ik heb het getest op de laatste Qtek NL Rom en daar werkt het op zoals je hierboven kunt zien!!!
Ga nadat je het bestand geinstalleerd hebt naar instellingen > vandaag > items, klik op "TodayTime" en vervolgens op "opties".
Daar kun je zelf aangeven hoe de datum en tijd getoond moet worden:

* d -> dag van de maand (1, 2, 3, ...)
* dd -> dag van de maand (01, 02, 03, ...)
* ddd -> korte afkorting van de dag (Ma, Di, Wo, ...)
* dddd -> dag van de week (maandag, dinsdag, woensdag, ...)
* M -> nummer van de maand 1 tot 12 (1, 2, 3)
* MM -> nummer van de maand 1 tot 12 (01, 02, 03, ...)
* MMM -> Afkorting voor de maand (jan, feb, maa, ...)
* MMMM -> Maand (januari, februari, april, ...)
* y -> maximaal 2 cijfers voor het jaar (99, 0, 1, ...)
* yy -> twee cijfers voor het jaar (99, 00, 01, ...)
* yyyy -> jaar (1999, 2000, 2001, ...)
* gg -> Eeuw

* h -> uur (8, 9, 10, 11, 12, 1, 2, ...)
* hh-> uur (08, 09, 10, 11, 12, 01, 02, ...)
* H -> uur (8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, ...)
* HH -> uur (08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, ...)
* m -> Minuut (1, 2, 3, ...)
* mm -> Minuut (01, 02, 03, ...)
* s -> seconden (1, 2, 3, ...)
* ss -> seconden (01, 02, 03, ...)
* t -> A of P
* tt -> AM of PM
* @ -> Swatch Internet Tiijd (@100)

Mijn set-up:
links: dddd d MMMM yyyy
rechts: HH:mm

(met dank aan ei99070 van XDA developers) _/-\o_

(2)
Mensen die TrayLaunch gebruiken, evenals die mensen die geen device lock op hun today-screen willen, evenals mensen die zoals hiervoor werd besproken, tijden het gebruik van WM10 het scherm op zwart willen èn devicelock inschakelen... kortom voor iedereen dus!:

Is er nu dit programmaatje: Device lock die je aan een hardeware button kan toewijzen of je kunt een snelkoppeling in je tray plaatsen! Je kunt bovendien één programma vlak voor de lock aangaat laten uitvoeren (bijv. SPB Screen-Toggle) èn het device-lock item op het Todayscherm hoeft niet ingeschakeld te zijn!

(met dank aan armstrom van XDA-developers) _/-\o_

[ Voor 226% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i have an MDA running the latest Qtec and microsoft updates. For a while now i have been busy trying to connect my MDA using wireless to my KPN Experia router, and no luck...

i have also done the reg change for b/g enviroment.
i tryed changing all sort of setting such as encryption, adding mac address, b/g mixed and b alone. when i try to connect it displays connecting the after a while it gives up. does any body have any idea what i should do?

TNX
Zeey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I have upgraded my MDA to the latest version of windows a while ago.
Now when i sync. my contacts i do not get all of them to my phone. it seems contacts with extra info and picture do not get copied.
Has any body else experianced the same problem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 08:09:
[...]

In de registry van je PC
via het startmenu, dan "run" (uitvoeren) regedit
heb ik gedaan, maar geen succes, ik kan synchroniseren, als ik daarna weer wil synchroniseren, ben ik wel verbonden, maar blijft hangen bij het zoeken naar wijzigingen

iemand een oplossing?
,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik leuke freeware spellen kan vinden die het op mijn mda ook doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
Ik lees dit topic nooit, maar ik heb een vraagje. Vinden jullie de Vario niet érg traag? Ik heb er hier één liggen (niet van mij), en zelfs het alignen van het schermpje gaat echt zooo traag. Het kruisje beweeg totaal niet vloeiend en het duurt lang voordat hij überhaupt beweegt. Verder duurt het opstarten erg lang en duurt het lang voordat applicaties gestart zijn. Mijn eigen PDA zoeft overal doorheen (WM2003). Klopt dat of is er gewoon iets geks met deze Vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op zondag 02 april 2006 @ 02:39:
Ik lees dit topic nooit, maar ik heb een vraagje. Vinden jullie de Vario niet érg traag? Ik heb er hier één liggen (niet van mij), en zelfs het alignen van het schermpje gaat echt zooo traag. Het kruisje beweeg totaal niet vloeiend en het duurt lang voordat hij überhaupt beweegt. Verder duurt het opstarten erg lang en duurt het lang voordat applicaties gestart zijn. Mijn eigen PDA zoeft overal doorheen (WM2003). Klopt dat of is er gewoon iets geks met deze Vario?
Dan zou ik zeggen: lees dit forum eens door!!! out-of-the-box kan de wizard erg langzaam zijn maar er zijn heel veel manieren om hem te versnellen:
de register-tweaks uit de startpost, installeren van een taskmanager zodat programma's echt worden afgesloten i.p.v. geminimaliseerd, processor overclocken, en zeker aan te bevelen: een ROM-update als je nog van de standaard t-mobile rom gebruik maakt, dan is de wizard echt niet langzaam meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
Ah :). Wel slordig opzich, dat 'ie out-of-the-box erg traag is. Ik wist dat er tweaks zijn om hem sneller te maken, maar er stond zo gauw niks in de OP over out-of-the-box snelheid ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 11-08 08:23
Is er trouwens al ergens een OC database? Ik heb hem nu maar op 240 draaien voor de gein, zo te zien helpt dit zeker 50% in de performance. Echter vroeg ik mij af hoever anderen komen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@1-2tje
Enorm goeie tip! Helemaal aangezien die vreselijke batterij niet boven uit het scherm te krijgen is met de nieuwe ROM's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Ik ben bezig met deze registry edit:
Linker Soft Key (Default toepassing: Calendar)

1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\112"

2) Klik nu op de "Default" entry en wijzig hiervan de "String" waarde. Standaard staat hier "Calendar" ingevuld. De text die je hier invult zal worden weergegeven op je linker Soft Key waar voorheen dan ook Calendar stond.

3) Klik vervolgens op de "Open" entry en wijzig ook hiervan de "String" waarde. Je dient hier de locatie van de applicatie die je wilt starten (door het indrukken van de linker Soft Key) in te voeren. Deze waarde zal dus meestal naar een .exe bestand verwijzen.
De stappen 1 en 2 zijn gelukt. In plaats van calendar staat er nu links onder 'nieuwe sms'. Nu moet ik alleen dus bij stap 3 het programma hiervoor aangeven. Kan iemand mij vertellen waar ik dit vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:08:
[...]
De stappen 1 en 2 zijn gelukt. In plaats van calendar staat er nu links onder 'nieuwe sms'. Nu moet ik alleen dus bij stap 3 het programma hiervoor aangeven. Kan iemand mij vertellen waar ik dit vind?
Helaas heb ik niet echt een antwoord op je vraag welke .exe/.lnk naar een nieuw sms bericht verwijst.

Echter, eenvoudiger dan via het register kun je de softkeys ook wijzigen door dit bestandje naar je windows map te kopieren. Na een soft-reset staat er in je instellingen > system een icoontje 'softkeys' waarmee je heel eenvoudig je softkeys kunt aanpassen:

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/4080/softkeys3om.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:07
Sick Nick schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 13:30:
Ik heb ook een keomo BT gps en daar zit een miniUSB laadplug op. Zat verder in de doos een 220v stekker en een 12v stekker. Daar gaat een USB in en aan het uiteinden van de kabel (met ingebouwd haspeltje, erg handig) zit een miniUSB. Die gebruik ik dus voor de vario aangezien de gps ontvanger 30 uur meegaat op 1 lading :p
Het is er eentje met een nemerix chipset en ook een nokia-compatible batterij erin.

[afbeelding]
Deze dus
De mijne is vanmorgen uit de auto gejat, weet je ook het type nummer van jouw gps??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:39:
[...]

heb ik gedaan, maar geen succes, ik kan synchroniseren, als ik daarna weer wil synchroniseren, ben ik wel verbonden, maar blijft hangen bij het zoeken naar wijzigingen

iemand een oplossing?
,
Zelfde probleem hier, iemand die een oplossing weet. Ik ben het zat om elke keer te soft-resetten!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:07
bing69 schreef op zondag 02 april 2006 @ 15:03:
[...]

De mijne is vanmorgen uit de auto gejat, weet je ook het type nummer van jouw gps??
en waar heb je hem gekocht voor welke prijd??

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:06

mphilipp

Romanes eunt domus

Carel schreef op zondag 02 april 2006 @ 10:33:
Is er trouwens al ergens een OC database? Ik heb hem nu maar op 240 draaien voor de gein, zo te zien helpt dit zeker 50% in de performance. Echter vroeg ik mij af hoever anderen komen :) ?
Is er nu al een oplossing voor het standby probleem icm het overkloktooltje? Ik zet m'n Vario steeds op standby en stop 'm dan weg. Ik moet dat wel doen, want wachten tot ie zelf gaat slapen is geen optie. Ik wil dat ding nl niet op mijn buro laten liggen, maar bij me hebben. En als je 'm zelf laat inslapen, re-set ie de klok weer bij het wakkerworden en draait ie weer retetraag.

Anyone?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

icm met smartskey is er geen probleem met standby gaan. zie startpost voor link forum waar t besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Vaag. Net wilde m'n qtek gewoon geen provider vinden. Hij bleef maar zoeken. Simkaartjes even omgewisseld met m'n andere toestel. Bleek echt aan toestel te liggen. Uiteindelijk backup terug moeten zetten. Nu werkt alles weer, althans voor zover alles werkt met de nieuwe rom. Er zijn toch ineens wat programma's die niet meer naar behoren werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:42:
[...]

Zelfde probleem hier, iemand die een oplossing weet. Ik ben het zat om elke keer te soft-resetten!!!!!
Magic Button installeren (zie startpost) en via dit programma Active Sync afsluiten voordat je weer opnieuw je Wizard aan de usb kabel hangt. Dat loste het probleem bij mij in ieder geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op zondag 26 maart 2006 @ 17:38:
De Nederlandse Qtek ROM welke AKU 2.0 bevat is nu ook te downloaden, voor de liefhebbers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Laatst online: 27-06 17:12
Nou ook sinds kort een qtec 9100 van vodafone.

Op zich een leuk ding, niet te groot, etc. wel een aantal minpunten zo na de eerste week, waar
wellicht wat op de te verzinnen is?

Wel een beetje teleurgesteld over de batterijduur... elke dag opladen is een beetje teveel van het goede... of wordt dit nog beter met de tijd?

Telefoonfunktionaliteit is erg beperkt. geen belprofielen en als je wilt doorschakelen moet je tig
niveaus de instellingen in....

Traag bij sommige funkties... Kan natuurlijk die OC guide volgen maar dan doe ik NOG korter met
een batterij en dat is echt niet acceptabel.

Ik begrijp ook niet waarom ik via gprs alleen maar op de vodafone site kom voor instellingen, de rest werkt niet.... ik dacht even makkelijk via gprs internet verbinding met m'n mailservers te maken maar ho maar... pushmail werkt wel, internet via wifi ook....

verder wel een leuk dingetje maar niet echt 'best of both worlds' met zo'n beperkte belfunktionaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Deegeeooh schreef op zondag 02 april 2006 @ 19:29:
Nou ook sinds kort een qtec 9100 van vodafone.
...
Update de firmware eens, gaat de batterij opeens veel langer mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
mphilipp schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:23:
Is er nu al een oplossing voor het standby probleem icm het overkloktooltje?
Anyone?
Met MemMaid kan je elke keer dat ie uit standby komt de snelkoppeling met je overclocksnelheid laten uitvoeren:

1. Download the following file and unzip. Save the OmapClock.exe to your \Windows folder on your device: http://forum.xda-developers.com/download.php?id=9181

2. Open File Explorer on your device and open Omapclock.exe. Find the maximum speed that your device will handle without locking up. On each test, test all applications you use. This is important because once you place this in your startup, it will load up automatically and could cause your device to stop responding! 252Mhz works for me. Suspending the device at this point will cause the speed to be reset back to default. Execute Windows\OmapClock.exe again if this happens and you want to continue testing.

3. Download and install Resco File Explorer 2005: http://resco.net

4. Open Resco Explorer and go to the \Windows folder. Locate the OmapClock.exe file and hold the stylus on this file until menu pops. Choose “Copy”.

5. Now browse to \Windows\Startup then hold stylus in an empty area and when menu pops, choose paste shortcut.

6. Hold the stylus on the newly created OmapClock shortcut and choose Properties then click the Shortcut tab.

7. Target should be: “\Windows\OmapClock.exe” –clock 252
Change the 252 to the clock speed you tested in step 2 above.

8. Soft reset and test. Suspending the device will reset the device back to the default speed. This is a secondary test to make sure the device does not lock up!

9. Download and install DinarSoft MemMaid: http://www.handango.com/P...productId=123995&R=123995

10. Open MemMaid and choose the Notification queue button/tab on the bottom (second fromft) then click the ADD button.

11. For Program, click the browse button and browse to the shortcut you created in steps 5-7. The location of the shortcut is \Windows\Startup.

12. From the event dropdown choose “The device woke up”.

13. Click Add.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 12-08 06:04
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 15:04:
Geen 1 april grap!: 2! handige, nieuwe programmaatjes 8)

(1)
Voor mensen die 1 in plaats van 2 regels voor de datum en de klok willen:
klik hier

[afbeelding]

Ik heb het getest op de laatste Qtek NL Rom en daar werkt het op zoals je hierboven kunt zien!!!
Ga nadat je het bestand geinstalleerd hebt naar instellingen > vandaag > items, klik op "TodayTime" en vervolgens op "opties".
Daar kun je zelf aangeven hoe de datum en tijd getoond moet worden:

* d -> dag van de maand (1, 2, 3, ...)
* dd -> dag van de maand (01, 02, 03, ...)
* ddd -> korte afkorting van de dag (Ma, Di, Wo, ...)
* dddd -> dag van de week (maandag, dinsdag, woensdag, ...)
* M -> nummer van de maand 1 tot 12 (1, 2, 3)
* MM -> nummer van de maand 1 tot 12 (01, 02, 03, ...)
* MMM -> Afkorting voor de maand (jan, feb, maa, ...)
* MMMM -> Maand (januari, februari, april, ...)
* y -> maximaal 2 cijfers voor het jaar (99, 0, 1, ...)
* yy -> twee cijfers voor het jaar (99, 00, 01, ...)
* yyyy -> jaar (1999, 2000, 2001, ...)
* gg -> Eeuw

* h -> uur (8, 9, 10, 11, 12, 1, 2, ...)
* hh-> uur (08, 09, 10, 11, 12, 01, 02, ...)
* H -> uur (8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, ...)
* HH -> uur (08, 09, 10, 11, 12, 13, 14, ...)
* m -> Minuut (1, 2, 3, ...)
* mm -> Minuut (01, 02, 03, ...)
* s -> seconden (1, 2, 3, ...)
* ss -> seconden (01, 02, 03, ...)
* t -> A of P
* tt -> AM of PM
* @ -> Swatch Internet Tiijd (@100)

Mijn set-up:
links: dddd d MMMM yyyy
rechts: HH:mm

(met dank aan ei99070 van XDA developers) _/-\o_
toon volledige bericht
Top tweak dit, ik zit echter met die mat witte regel, hoe krijg ik die weg?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:06

mphilipp

Romanes eunt domus

matthijst schreef op zondag 02 april 2006 @ 20:02:
[...]
Met MemMaid kan je elke keer dat ie uit standby komt de snelkoppeling met je overclocksnelheid laten uitvoeren:
Werkt niet als je 'm zelf met de knop in standby brengt. Ik heb dit nl al een keer geprobeerd. Ik zal (nog eens) die Smartkey proberen, maar die had toen ik het eerder probeerde precies hetzelfde probleem. Het werkt wél als je de machine zelf in laat slapen, maar als je op het knopje drukt zodat ie in standby gaat en je drukt 'm weer aan, staat ie gewoon weer op 180. Maar goed, ik probeer het nog wel een keer, maar ik meen dat hier al eerder expliciet een opmerking over gemaakt is.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij T-Mobile een Vario neemt met Flex 20 en Internet Totaal pakket (9,50 euro p/m) worden de kosten dan van je beltegoed afgeschreven of komt dat er bovenop (dus dan 30 euro per maand ipv 20)?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:28:
Als je bij T-Mobile een Vario neemt met Flex 20 en Internet Totaal pakket (9,50 euro p/m) worden de kosten dan van je beltegoed afgeschreven of komt dat er bovenop?
komen er bovenop.

maar dan nog 30 euro voor een mobiel onbeperkt internet ? :) :kwijl:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nsa1984 schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:30:
[...]

komen er bovenop.

maar dan nog 30 euro voor een mobiel onbeperkt internet ? :) :kwijl:
Oké... Dan weet ik dat :P

Maar welke is het goedkoopste? Q-tek, Orange, I-mate of T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:09:
[...]

Top tweak dit, ik zit echter met die mat witte regel, hoe krijg ik die weg?
er zijn een aantal posts geleden een paar mooie themes gepost met boven en onder een mat witte regel inderdaad, ik neem aan dat je een daarvan gebruikt? die krijg je helaas dus niet weg. Oplossing: òf een ander theme installeren òf als je de wireless plugin gebruikt kun je die bovenaan zetten (want die gebruikt 2 regels) en dan de tijd daaronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 12-08 06:04
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:36:
[...]

er zijn een aantal posts geleden een paar mooie themes gepost met boven en onder een mat witte regel inderdaad, ik neem aan dat je een daarvan gebruikt? die krijg je helaas dus niet weg. Oplossing: òf een ander theme installeren òf als je de wireless plugin gebruikt kun je die bovenaan zetten (want die gebruikt 2 regels) en dan de tijd daaronder.
8)7 En ik maar zoeken naar een reg-tweak.

Iemand nog een alternatief voor magic button? Deze werkt niet lekker icm comm manager, active sync en telefoon. Geen Spb Pocket Plus, hierin zit teveel andere tools

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:31:
[...]
Maar welke is het goedkoopste? Q-tek, Orange, I-mate of T-Mobile?
Hoe bedoel je dit?
In de zin welke van de toestellen het goedkoopste is in aanschaf?
Ik denk dat de volgorde dan wordt:
T-mobile,
Orange,
Qtek,
I-mate.

Maar het maakt eigenlijk geen drol uit welke je koopt als je een orange koopt en er een t-mobile rom opzet. Dan heb je toch een t-mobile apparaat, enkel je garantie loopt dan via orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 23:32
nsa1984 schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:04:
[...]

Hoe bedoel je dit?
In de zin welke van de toestellen het goedkoopste is in aanschaf?
Ik denk dat de volgorde dan wordt:
T-mobile,
Orange,
Qtek,
I-mate.

Maar het maakt eigenlijk geen drol uit welke je koopt als je een orange koopt en er een t-mobile rom opzet. Dan heb je toch een t-mobile apparaat, enkel je garantie loopt dan via orange.
Even een kleine waarschuwing: je hebt dus geen garantie als je een Orange M3000 inlevert bij een servicepunt als je er een T-Mobile rom in hebt zitten. En ik denk dat je daarna zelfs een aantekening hebt, dat als je nog eens het toestel inlevert dat ze moeilijk gaan doen.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb nu pocket plus op mijn mda en dat werkt goed vooral dat de programma's nu eindelijk echt afsluiten ik gebruikte eerst magic button maar die liep heel vaak vast. Maar nu zag ik het programma pocket breeze staan en daar had je een leuke update bij namelijk contact breeze.
Afbeeldingslocatie: http://www.sbsh.net/products/contactbreeze/pictures/promo3.jpg

Het makkelijke vind ik daaraan dat je die grote knoppen kunt instellen zodat je niet altijd je stylus hoeft te pakken om een letter aan te raken.

Maar nu is mijn vraag bestaat er ook zo'n programma en dan niet alleen voor pocket breeze. Want dan moet ik ook nog eens pocket breeze installeren enz. enz.

Misschien is er ook wel een reg. hack voor om de knoppen groter te krijgen in de contact list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:50:
Hallo ik heb nu pocket plus op mijn mda en dat werkt goed vooral dat de programma's nu eindelijk echt afsluiten ik gebruikte eerst magic button maar die liep heel vaak vast. Maar nu zag ik het programma pocket breeze staan en daar had je een leuke update bij namelijk contact breeze.
[afbeelding]

Het makkelijke vind ik daaraan dat je die grote knoppen kunt instellen zodat je niet altijd je stylus hoeft te pakken om een letter aan te raken.

Maar nu is mijn vraag bestaat er ook zo'n programma en dan niet alleen voor pocket breeze. Want dan moet ik ook nog eens pocket breeze installeren enz. enz.

Misschien is er ook wel een reg. hack voor om de knoppen groter te krijgen in de contact list.
Ik gebruik zelf D9: http://www.pdagold.com/so...sp?s=D9&p=1&frm_Submit=OK
Heb ik onder een knop gezet. Zo kan ik contacten selecteren zonder m'n stylus te gebruiken. Je toetst gewoon de eerste letters van de naam van iemand en je krijgt de lijst met mogelijkheden. Volgens mij net zo als in contact breeze. Ideaal voor onderweg, op de fiets of zo bellen. De skin is wel heel lelijk, maar het werkt wel fijn. Je voelt ook bij iedere toetsaanslag een korte vibratie. Zo weet je dat je hem hebt ingedrukt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 13:47

Whizzer

Flappie!

Hey Mensen,

Eind vorige week heb ik een MDA Vario on ontvangst mogen nemen en na een kleine 4 uur in bezit te hebben, hoe ik niet meer op garantie van T-Mobile te rekenen ;). Inmiddels dus deel 9 (lees: dit topic) helemaal doorgespit en diverse handige dingen op de Vario gezet. Om nu 1 t/m 8 ook nog door te gaan lezen is vast niet goed voor de verhouding baas <-> werknemer.....

Het ding bevalt goed, ik hoef nu mijn oude ipaq 5450 tenminste ook niet meer mee te slepen naast m'n oude phone.

Maar toch zit ik met 2 kleine dingen:
1) Ik heb de SPB backup geinstalleerd en een schedule dat ie om 04.00 een backup moet draaien en darna een soft reset uitvoeren. Ik lig dan toch nog lekker te pitten. Dus ik vanochtend de MDA aanzetten en kijken of de boel gelukt was; nope. Op het moment dat ik hem aanzette (lees: uit standby haalde) begon ie de backup te draaien... Klopt dit? Vast niet, maar weet iemand ook hoe dit komt?
2) Via de GPRS of WiFi verbinding probeer ik netjes al mijn mail binnen te lepelen. GMail hack gaan we zo nog even doen, maar ook van mijn prive mail welke op een IMAP server draait. Echter moet ik een andere mail-folder instellen (lang leve cyrus imap :( ). En die instelling krijg ik dus niet gevonden. Even een voorbeeld. Mijn Inbox is dus in de folder INBOX en niet (zoals de MDA wil doen) Inbox. Mijn Sent Items zitten in "INBOX.Sent Items" en niet "Sent Items". Iemand enig idee of ik dat in kan stellen en zo ja, waar?

Zo, nu nog even snel verder rotzooien voordat de baas begint te emmeren...

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf D9: http://www.pdagold.com/so...sp?s=D9&p=1&frm_Submit=OK
Heb ik onder een knop gezet. Zo kan ik contacten selecteren zonder m'n stylus te gebruiken. Je toetst gewoon de eerste letters van de naam van iemand en je krijgt de lijst met mogelijkheden. Volgens mij net zo als in contact breeze. Ideaal voor onderweg, op de fiets of zo bellen. De skin is wel heel lelijk, maar het werkt wel fijn. Je voelt ook bij iedere toetsaanslag een korte vibratie. Zo weet je dat je hem hebt ingedrukt gehad.
He thanx hij werkt gewoon goed onder win mobile 5.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Je kunt in de windowsmap 'messaging' vinden. Als je deze als link opgeeft krijg je je inbox van mail of sms (wat je zelf instelt) Als je vervolgens nog een keertje op dezelfde toets druk krijg je 'new sms' of 'new email' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Laatst online: 24-03 17:07
[...]
Ik gebruik daarvoor het programma tnsms.exe. deze zat bij de oude t-mobile rom maar werkt ook voor de imate aku2 rom. maar als je die niet kan krijgen, misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.vijay555.com/index.php?Releases:VJPhoneTools. heb ik zelf niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Laatst online: 24-03 17:07
Osdorp-Dude schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:24:
[...]

1. Als je calender opent en nieuwe afspraak wil maken, verschijnt scherm waar je onderwerp kan invullen. Als je dan vervolgens je keyboard uitschuift en beeld wordt 90 graden gedraaid, kan je niet langer tekst typen in balkje en moet je vervolgens of met je vinger of stylus pakken om balkje opnieuw te selecteren. Is dit via tweak op te lossen?

[...]
ik vind t ook vet akelig. je kan echter wel even met de pijltjes naar beneden en weer naar boven. dan kan je weer tekst invoeren. is ook irritant, maar je hoeft iig niet je stylus te pakken of op het scherm te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

mphilipp schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:19:
[...]

Werkt niet als je 'm zelf met de knop in standby brengt. Ik heb dit nl al een keer geprobeerd. Ik zal (nog eens) die Smartkey proberen, maar die had toen ik het eerder probeerde precies hetzelfde probleem. Het werkt wél als je de machine zelf in laat slapen, maar als je op het knopje drukt zodat ie in standby gaat en je drukt 'm weer aan, staat ie gewoon weer op 180. Maar goed, ik probeer het nog wel een keer, maar ik meen dat hier al eerder expliciet een opmerking over gemaakt is.
Ik heb met smartskey geen problemen. Ook als ik zelf het toestel in standby zet, blijft die op 240 staan, nadat ik m weer aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fnc
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

fnc

Namens een vriend van mij heb ik deze vraag.

Zou het mogelijk moeten zijn om een sim uit het tijdperk dat tmobile nog 'ben' was in de tmobile mda vario te kunnen gebruiken? Met de 'ben' sim blijft het scherm op de MDA zwart. Ik heb wel iets gehoord over 3volts en 5volts sims, zou dat hier kunnen spelen of zou de MDA beide moeten ondersteunen.

De 'ben' sim werkt zonder problemen in een tmobile branded SE d750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:42:
[...]

Voor de mensen waarbij de tweede sync niet lukt (eeuwig connecten e.d.): installeer de laatste rom. Dat loste voor mij het probleem op. Ik heb al weken geen soft reset meer hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
RudiVader schreef op maandag 03 april 2006 @ 07:18:
[...]

Even een kleine waarschuwing: je hebt dus geen garantie als je een Orange M3000 inlevert bij een servicepunt als je er een T-Mobile rom in hebt zitten. En ik denk dat je daarna zelfs een aantekening hebt, dat als je nog eens het toestel inlevert dat ze moeilijk gaan doen.
Klopt inderdaad, maar voordat je een toestel in levert kun je er mooi even een orage rom op flashen als ie van orange afkwam. Enige wat ze kunnen zien dan is dat hij wel heel recentelijk is geflasht vertel je dat je het hebt gedaan vanwege het probleem kunnen ze het niet meer weigeren. :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.