HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 9

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.897 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb alles nu zo ingesteld, zoals hoe het in deze pdf staat, maar als hij verbinding maakt met gprs begint er een timer te tellen. Hoort dit zo? want ik wil straks niet met onverwachte kosten zitten. Trouwens ik heb een vario met de nieuwste qtek rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171449

dlawit schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:02:
[...]

heb je smart dialing wel aanstaan?

Ik kan voor of achternaam of beide gewoon intoetsen met de cijfers en dan selecteert ie de contactpersoon gewoon
:/

Eind december de Vario gekregen (hoe check ik mijn rom ook alweer?)
Als ik op opties smart dialing klik in het menu gebeurd er niets er komt geen instellingen menu ofzo. Hoe zou dit kunnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147203

Hallo tweakers,

Ik heb iets geks met mijn HTC (ik heb de t-mobile vario, rom 1.6.2.2). Ik kan niet meer emailen. Het programma start wel op, en ik kan email checken. Maar ik krijg het niet voor elkaar berichten te sturen. Ik kan al geen geadresseerde invullen. Zelfs niet met contactpersonen toevoegen. En zodra ik reply doe zit er geen replyadres in de"aan" regel. Als ik een nieuwe mail start kan ik niets invullen, ik kan niet met mijn stylus op de aanregel een adresinvullen. Nix. Ik heb vandaag al 3x een soft reset gedaan, alle mail verwijderd in de inbox en outbox etc.

Ik heb zowiezo problemen met tmail. Soms weigert 'ie mail binnen te halen. Dan zegt ie na verbinding te heben gemaakt dat er (zeg maar) 3 mails zijn, maar voortijdig sluit hij af. Ik moet zelf een onzinmail versturen (aan mezelf) om tmail te forceren de mail toch binnen te halen.

Iemand hiermee ervaring? Is er een beter mailprogramma? Iemand raad???
Bedankt!

edit: sms-jes, mms-jes etc mag ik ook niet versturen. alleen ontvangen
:? :?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 147203 op 05-04-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

xileS schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:14:
Ik heb alles nu zo ingesteld, zoals hoe het in deze pdf staat, maar als hij verbinding maakt met gprs begint er een timer te tellen. Hoort dit zo? want ik wil straks niet met onverwachte kosten zitten. Trouwens ik heb een vario met de nieuwste qtek rom.
Welke provider heb je? En welk tariefplan voor data?
Die timer is er alleen om aan te geven hoe lang je al verbonden bent met GPRS. Sommige abbo's rekenen namelijk per minuut ipv per 100 Kb of per Mb. Wil je weten hoeveel data je verbruikt zou je een GPRS monitor nmoeten instaleren. Als je bijvoorbeeld T-Mbile PIT hebt hoef je je helemaal geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 00.5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

ik nu een een tijdje mijn vario, ik heb de soft reset truuk gebruikt om bijna alle t-mobile dingen er af te krijgen. Alleen ik krijg het t-mobile logo wat je ziet als je gaat bellen niet weg, omdat ik hem niet kan over schrijven. Het gaat hierbij om het plaatje uit de startpost. Heeft hier iemand verder last van gehad? Degene die hem hebben overschreven kunnen zei mischien vertellen hoe ze dat hebben gedaan?

00.5 moreevolved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 09:31
Anoniem: 77248 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:45:
[...]
Wil niet lullig doen, maar QVGA staat voor QuarterVGA oid. Dus een kwart van VGA = 320 * 240. En toevallig is dat de resolutie van onze geliefde Wizard. Je bedoelde waarschijnlijk dat het gewoon VGA was en niet QVGA.
Dat bedoelde ik idd..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20836

Het lukte me niet bepaalde files gedelete te krijgen uit \Extended_Rom.
Na softreset en hardreset was ie weer gevuld als vanouds.
Heb alles volgens faq gedaan.

Tips iemand?

edit: MDA vario T-mobile

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 20836 op 05-04-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Anoniem: 170289 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:17:
[...]

Kopieer de lettertype-file "arial.ttf" uit de windowsmap van een normale windows PC naar de /windows map op je Pocket PC, soft-reset, en Opera werkt weer normaal.
Het werkt weer naar behoren. Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23712

Anoniem: 169527 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:27:
[afbeelding]ok dit MOET ik dus echt gewoon hebben, kan allen nergens een release vinden.
IEMAND???
http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=16879

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94100

Ik heb de Vario nu sinds 2 weken, machtig apparaat :).
Ik ben nu een btje op zoek naar coole (liefst freeware) spellen. Op de site van astraware hebben ze een hoop spellen, helaas wel allemaal koopspellen maar toch speelbare demo's.
Ultimate Bowling Fighter vind ik zelf erg lache, met de demo kan je met 1 mannetje spelen en de laadtijd neemt toe naarmate je het spel vaker speelt, maar als je het spel dr opnieuw opzet begint ie gewoon weer bij 1 gespeeld spel >:) Je kan met je styles richting, snelheid en effect geven, btje nintendo DS achtig spel. Op deze site kan je de demo downloaden: http://www.astraware.com/all/wm5/ubf/

Op de microsoft site nog een gratis arkanoid achtig spel gevonden:
http://www.microsoft.com/...0726135ce7&displaylang=en

Ook nog een tijdje SimCity 2000 gedaan maar btje frustrerende besturing enzo :) Werkt verder wel prima

Als iemand nog tips / links voor leuke spellen heeft zijn die welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
00.5 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 18:36:
ik nu een een tijdje mijn vario, ik heb de soft reset truuk gebruikt om bijna alle t-mobile dingen er af te krijgen. Alleen ik krijg het t-mobile logo wat je ziet als je gaat bellen niet weg, omdat ik hem niet kan over schrijven. Het gaat hierbij om het plaatje uit de startpost. Heeft hier iemand verder last van gehad? Degene die hem hebben overschreven kunnen zei mischien vertellen hoe ze dat hebben gedaan?
Verwijderen met TotalCommander of Resco File Explorer. Dit staat nota bene in de Start Post! :>

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:01
Anoniem: 170289 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:16:
[Hier stond iets over het geluidje bij de ophang toets disablenen]

Niemand?
Ik heb het even voor je opgezocht, ik had je vraag kennenlijk gemist:

Volgens mijn documentatie:
\hkey_current_user\controlpanel\soundcategories\incall
"initvol" = 0
\hkey_current_user\controlpanel\soundcategories\incallfeedback
"initvol" = 0

Daarna even een PWR (power cycle) van je mda en je ook dat irritante klikje is weg :)

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170289

Thanks! Werkt nu zoals ik het graag wil!

Voor diegenen die graag Pushmail willen maar geen server ter beschikking hebben is er nu een gratis Pushmail service: emoze.com de iMate K-Jam wordt officieel nog niet ondersteunt maar je kunt ook gewoon opgeven dat je een Tmobile MDA Compact hebt, denk dat het dan ook gewoon werkt! Heb het wel nog niet zelf uitgetest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Leuk bedacht dat pushmail, maar als de email client simpelweg de imap-verbinding open zou laten staan ipv meteen weer te disconnecten, dan was 'pushmail' mogelijk geweest met iedere standaard imap-server. Hopelijk komt daar nog eens een hack voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Is zo'n MDA (redelijk) draagbaar? Want ik wil 'm wel iedere dag gewoon in m'n zak mee kunnen nemen. :)

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 10:03

sjaak

un giorno credi

Ik vind um niet onhandig. Heb wel meestal een spijkerbroek aan met redelijke zakken maar geen last ervan. Qua vorm ook geen irritant gevoel en niet te zwaar. Moet er wel bij zeggen dat ik liever een wat zwaarder groter toestel heb ipv een nanokia. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 00.5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

Appie_NL schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:21:
[...]

Verwijderen met TotalCommander of Resco File Explorer. Dit staat nota bene in de Start Post! :>
met total commander lukte het ook niet

heb hem ff gerset en nu doet ie het wel :S

[ Voor 10% gewijzigd door 00.5 op 06-04-2006 08:35 ]

00.5 moreevolved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 21:54

Dentheman

Zie signature

00.5 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:25:
[...]

met total commander lukte het ook niet
misschien komt het omdat je je dailer nog aan hebt staan?

[ Voor 1% gewijzigd door Dentheman op 06-04-2006 08:28 . Reden: typo ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169527

XthinkZ schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:58:
Ik zag dat dit programma om te tweaken nog niet in de startpost staat. Maar dit programma maakt de meeste tweaks overbodig:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=39725
waar downloaden we deze tool?
kan nergens vinden :/

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 169527 op 06-04-2006 09:56 . Reden: wat is Opera voor programma? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169527 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:14:
[...]

Je moet ingelogd zijn op het forum van XDA developers. Dan zie je in de startpost de bestanden. Je hebt er 2 nodig: "RegistryWizard_PPC.ARMV4.CAB" en "OpenNETCF.SDF.wce4.armv4.cab" :9 . Het is nog wel in een beta-fase, dus een backup lijkt me niet overbodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147203 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:58:
Je moet ingelogd zijn op het forum van XDA developers. Dan zie je in de startpost de bestanden. Je hebt er 2 nodig: "RegistryWizard_PPC.ARMV4.CAB" en "OpenNETCF.SDF.wce4.armv4.cab" :9 . Het is nog wel in een beta-fase, dus een backup lijkt me niet overbodig!
dan doek maar niets:)
iemand de registry code waarmee je de scroll balken kleiner kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:01
Anoniem: 169527 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:14:
[...]

even registreren op xda dan terug naar dat draadje. Dan zie je er meerdere files attached.

[ Voor 0% gewijzigd door nsa1984 op 06-04-2006 10:15 . Reden: spuit-elf / refreshen nsa ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169527 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:02:
[...]

Nou, inmiddels zijn ze 3 maanden verder, dus de ergste bugs zijn er wel uit. Ik waarschuw alleen maar. Ik ga het progje zometeen installeren (misschien helpt het wel tegen mijn emailprobleem zie stukje hierboven). En er is een actief forum dat meehelpt in de ontwikkeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
kijk eens aan

http://www.inkoopacties.net/ia/82z1ndf6/1

inkoopactie voor o.a. 2GB miniSD...

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
Hey,

Ik heb een probleempje met mijn vario, en het antwoord nog niet echt kunnen vinden. Ik ben er gisteren 5 uur mee bezig geweest om het op te lossen, en bijna mijn telefoon weggegooid. Als ik hem aan de USB kabel hang, start activesync. Alleen ipv dan te syncen, blijft hij staan op "bezig met ophalen instellingen..." En ik kan dan niet met het hele programma en moet uit taakbeheer hele process tree beindigen.

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/1089/activestink7dz.jpg

Ik heb activesync 4.1 al geinstalleerd, geuninstalled, weer geinstalleerd, gereboot, firewall uit gezet, hier al gekeken: http://www.microsoft.com/...p/activesync/default.mspx en die firewall instellingen overgenomen enz enz. misschien is het probeem heel simpel, maar heb 4 topics terug gezocht, en niets kunnen vinden hierover.

Iemand een idee? Bastogne koekje voor de oplosser! tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137136

:9 ik heb nu een apparaat gevonden, waar ik mee heb kunnen proef draaien en dat bevalt mij eerlijk gezegt beter als onze geliefde vario. dat is de MIO A701 en dan kun je hem ook nog kopen met navigatie software. het grote voordeel vind ik er van dat er gps in zit. eindelijk niet meer die rompslomp. ik heb hem hier vandaan had hem al binnen 2 dagen binnen en voor een aantrekkelijke prijs !!!

www.vdbcomputers.nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 23:57

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik ga het nog één keer proberen: weet iemand iets over de snelheid van Mini-SD kaarten? Ik heb het idee dat de 512 die erbij zit (T-Mobile) een beetje traaaag is. Zijn er snelheidsverschillen en merk je daar iets van op de Vario? (maw: heeft ie een snelle interface).

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 21:54

Dentheman

Zie signature

[...][/quote]
mphilipp schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:22:
[...]

Ik ga het nog één keer proberen: weet iemand iets over de snelheid van Mini-SD kaarten? Ik heb het idee dat de 512 die erbij zit (T-Mobile) een beetje traaaag is. Zijn er snelheidsverschillen en merk je daar iets van op de Vario? (maw: heeft ie een snelle interface).
ik heb eerst 3 maanden met de 512 mb bijgeleverde rondgelopen en nu met de 2 gig, qua snelheid geen verschil, wel ietsjes maar dat komt omdat ik heel veel bestanden die op het geheugen van de telefoon stonden eindelijk naar m'n kaartjes kon moven :)
Dentheman schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:50:
Ik sta op het punt deze Rom erop te zetten, contactpersonen, foto's, etc. zijn op m'n pc opgeslagen, maar m'n provider instellingen kan ik nergens vinden, kan ik ook die uit de sp (ik heb t-mobile) gebruiken? En waar moet ik die dan neerzetten? of zitten die al in de rom ingebakken?

[ Voor 31% gewijzigd door Dentheman op 06-04-2006 13:28 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:51

YellowCube

Wait...what?

ligt het aan mij of moet je echt 1 voor 1 je contacten van je SIM kaart naar je toestel verkassen?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:09
YellowCube schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:33:
ligt het aan mij of moet je echt 1 voor 1 je contacten van je SIM kaart naar je toestel verkassen?
Ligt aan jou.
Met sim-manager kan je "alles selecteren" kiezen, dan zou het moeten lukken....
Kan me niet herinneren dat ik ze 1 voor 1 heb verplaatst/gekopieerd....

edit:
Sim Manager -> Menu Extra -> Alles selecteren....
Op geselecteerde namen met stylus -> kopieren naar contactpersonen....

edit2: zoek eerst een beter man, voordat je een vraag stelt 8)

[ Voor 26% gewijzigd door matthijst op 06-04-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

goed...help je me dan ook even herinneren dat ik eerst even beter zoek voor ik weer een vraag stel
:/

:+

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 169527 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:02:
[...]

Kan je instellen in dat bestandje. En betafase is omdat hij constant nieuwe functies toevoegd, in principe is het niets anders dan de juiste registerinstellingen in/uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mphilipp schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:22:
...
mistercash schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:
Dacht om een mini-SD van 2GB te gaan kopen
Anoniem: 169527 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:51:
Snelheid maakt niet veel omdat je kaartje er toch niet steeds uit gaat halen. Enkel voor grote bestanden als tomtom en dan scheelt de snelste met de minder snelle alsnog te weinig om het te merken met een bestand van 2 gig). Als kaartje in telefoon dan is usb (serieel) overdracht zwakste schakel dus zal je al helemaal niets merken van sneller kaartje. Heb zelf dus de scandisk en bevalt goed, windows media player synchro automatisch nieuwe versjes en versjes diek leuk vind (zoekt i zelf uit), geweldig k ben helemaaal van winamp af nu, en tcpmp gebruik ik ook niet meer voor mp3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
XthinkZ schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:53:
Kan je instellen in dat bestandje. En betafase is omdat hij constant nieuwe functies toevoegd, in principe is het niets anders dan de juiste registerinstellingen in/uitschakelen.
met andere woorden: kan geen kwaat?

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 169527 op 06-04-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19425

Ik ga mijn pas nieuwe MDA Vario verkopen.. heb vandaag op school bij iemand die Samsung P300 (ja die op een calculator lijkt) gezien en wil hem nu ook.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ik heb het bestand zelfs op mij pro gedraaid. Maar je vroeg dus om de dikte van je scrollbalken aan te passen. Dat kan dus met dat progje. En ja elk programma kan kwaad, maar als jij je scrollbar wilt aanpassen moet je zowiezo het register in, en dat risico durf je wel te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Anoniem: 169527 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:18:
[...]

...

[...]

[...]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[...]
met andere woorden: kan geen kwaat?
Bestaan er onduidelijkere manieren om op een post te reageren vraag ik me af?
En...kan het kwaad om je woordenboek eens af te stoffen? ;)

Die 2Gb van Sandisk lijkt me idd niet sneller. Ik zie nl bij Sandisk vwb de mini-SD's nergens een concrete snelheidsaanduiding. Bij gewone SD's zie je, net als bij CF's 40x, 80x etc...
Zijn er 'snelle' en 'langzame' Mini-SD's? En: is de interface van de Vario er snel genoeg voor?

Ik prop nl zoveel mogelijk op dat kaartje (behalve systeemzaken) en heb stellig de indruk dat sommige dingen langzamer starten vanaf het kaartje dan vanuit het systeemgeheugen.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:31

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 137136 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:14:
:9 ik heb nu een apparaat gevonden, waar ik mee heb kunnen proef draaien en dat bevalt mij eerlijk gezegt beter als onze geliefde vario. dat is de MIO A701 en dan kun je hem ook nog kopen met navigatie software. het grote voordeel vind ik er van dat er gps in zit. eindelijk niet meer die rompslomp. ik heb hem hier vandaan had hem al binnen 2 dagen binnen en voor een aantrekkelijke prijs !!!

www.vdbcomputers.nl :D
Ben jij van vdbcomputerso ofzo want in het mio A701 topic had je ook al gezet dat die A701 daar zo´n aantrekkelijke prijs had en dat ze snel leveren :? :? :?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 17:47

Sick Nick

Drop the top!

Ach ja, zo'n ingebouwde muis is ook niet alles. Er zijn genoeg auto's met een warmtewerende voorruit en dan heb je dus totaal geen ontvangst behalve bij de tolgat bovenaan de ruit achter de achteruitkijkspiegel. Doe mij maar die losse ontvanger erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172298

Is er ook een mogelijkheid om te zien hoeveel minuten je hebt gebeld. Er is wel een filter om e.e.a. apart te bekijken, maar de samenvatting gaat over alle gesprekken In en uitgaand. Ik wil graag de uitgaande apart bekijken en samengevat zien in minuten.

wie weet wat.

verder blijven de synchronisatie problemen spelen. alle tweaks geprobeert, niets helpt. Wordt tijd dat microsoft met een volgende versie uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Al mensen ervaring met Skype mobile en de wizzard? Ben benieuwd of we hem er goed op kunnen laten draaien (mij lukt het namelijk nog niet echt. De geluiden in de Echo lopen niet helemaal super)...

Ook wil ik graag weten welk progje jullie gebruiken om openstaande programma's goed af te sluiten.

Als ik MSN aan laat staan, vraagt dit veel van mijn batterij.

Ik heb PIT van T-mobile aangeschaft. Hoe kan ik controleren of hij van de goede verbinding gebruikt maakt en niet van T-Zones....

Verder heb ik mijn Vario nu 3 dagen en ben zeer tevreden!!! Binnenkort maar even het forum doorlopen om wat tweaks door te voeren!!!

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170560

Ben tevree over app. Heb enkele prg echter nog steeds niet lopend: o.a. TT.
Moet daardoor fulle reset doen en krijg nu laatste Wifi 2.1 niet aan de praat..: vraagt nieuwere versie framework. Via Active gedaan, maar deze installatie mislukt.
Wat doe ik niet goed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je die hardreset met softreset truuk doet wat moet je dan nog allemaal installeren moet je dan alle instellingen zelf instellen. Dus je t-mobile sms enz. Of staat dat dan automatisch goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
thanks, die zag ik nog niet maar is nog wel een animocheck.
deze: http://www.inkoopacties.net/ia/7skg5rbd misschien ook wel interesant voor sommige. Het is een inkoopactie voor ADAPT GPS ontvangers en Brodit houders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-04 19:34

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

xileS schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:20:
[...]

thanks, die zag ik nog niet maar is nog wel een animocheck.
deze: http://www.inkoopacties.net/ia/7skg5rbd misschien ook wel interesant voor sommige. Het is een inkoopactie voor ADAPT GPS ontvangers en Brodit houders
Ziet er heel interessant uit.. ik vraag me alleen altijd af hoe het gaat als het produkt wat gaat mankeren.. garantie enz... :o

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 170289 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:19:
[...]

\windows\cprog.exe"[/i]) (met aanhalingstekens)

OEPS, niks geen aanhalingstekens: zonder en gelijk mét icoon. Dus de devicestring hoeft niet eens mee..

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 170560 op 06-04-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161200

jongens... heb nu zo'n mooie QTEK9100NL _/-\o_ _/-\o_

heb ik er een mooi MINISD geheugen kaartje er bijgekocht.... maar nu wil ik mijn SMSjes.. die ik ontvang daarop willen slaan....

standaard worden ze onder /windows/messaging opgeslagen.....

kan dit gewoon ingesteld worden??? of toch register induiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 10:55
Ik heb misschien een stomme vraag..

Ik rij in een Fiat Stilo Abarth, daar zit een Connect Nav+(navigatie, Telefoon, MP3, CD-wisselaar enzv..) op waarvoor je een dualsim nodig hebt om ook met dat systeem te bellen. Echter om makkelijk te kunnen switchen tussen de MDA Vario en het connect Nav+ systeem zet (en weer terug) zet ik altijd mijn telefoon, zodra ik de auto instap, in vliegtuig mode. Nu moet ik dit alleen steeds via het scherm doen en het leek mij dus makkelijk om dat via een hardware knop te doen. dus logischerwijs is mijn vraag dan ook:

Kan ik ook de "vliegtuig mode" toggle achter een hardwareknop zetten?

Ik heb uiteraard al gekeken of dit mogelijk was met PocketPlus, maar helaas staat deze functie er niet tussen.

Misschien dat iemand een truckje of een ander progamma weet zodat dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139657

offtopic:
Jhon schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:26:
.....
Ik rij in een Fiat Stilo Abarth,
.....
:9~ _/-\o_ Abarth :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74303

Nou ik heb 'm dus. Ben er erg over te spreken en de traagheid valt me erg mee. Wat niet wilt zeggen dat ik er geen andere ROM op gaat zetten. Nederlands als OS=Yech!.

Dit is niet 2e pocket PC dus de kans om meteen eens wat nieuwe tools te testen terwijl mijn oude PDA "productie" draait. Ehem...

Heeft iemand nog goede tips voor tools om snelle notities met alarm te maken? Voorheen gebruikte ik BugMe! maar die is nogal buggy. Geeft soms geen alarm als het moet en dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jhon schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:26:
Ik heb misschien een stomme vraag..

Ik rij in een Fiat Stilo Abarth, daar zit een Connect Nav+(navigatie, Telefoon, MP3, CD-wisselaar enzv..) op waarvoor je een dualsim nodig hebt om ook met dat systeem te bellen.
Hier nog een... goed idee trouwens... jammer dat ik 'm dit jaar weg moet doen al.

Maar wat een gekloot... ik heet inmiddels MR voicemail omdat ik altijd vergat voicemail te bellen of telefoon uit en aan te zetten.

Wat betreft je vraag over hardbuttons, dunno. Mogelijk dat je het met een script kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139657

Anoniem: 74303 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:56:
[...]

Hier nog een... goed idee trouwens... jammer dat ik 'm dit jaar weg moet doen al.

Maar wat een gekloot... ik heet inmiddels MR voicemail omdat ik altijd vergat voicemail te bellen of telefoon uit en aan te zetten.

Wat betreft je vraag over hardbuttons, dunno. Mogelijk dat je het met een script kan fixen?
aha je auto wegdoen neem ik aan? ;) (mail me ns voor wat foto's / vraagprijs)
(gijsflipse @ gmail punt com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• integro
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-05 08:22
Ik overweeg om een Qtek aan te schaffen, maar ben een beetje bang dat hij niet echt goed als telefoon te gebruiken is. En dat is wel mijn eis, ik wil juist voorkomen wederom met 2 devices te lopen.

Als er in reviews al over gesproken wordt, dan wordt het vergeleken met een nokia, en komt de Qtek er slecht af. Momenteel heb ik een nokia 6230.

Mijn vraag is:
- is het echt zo slecht, en ligt dat aan de luidspreker/microfoon in het device
- is het dan dus te verhelpen met een bluetooth headset? (die nu ik toch al in 95% van de gevallen gebruik)

[ Voor 200% gewijzigd door integro op 06-04-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:09
integro schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:24:
Ik overweeg om een Qtek aan te schaffen, maar ben een beetje bang dat hij niet echt goed als telefoon te gebruiken is. En dat is wel mijn eis, ik wil juist voorkomen wederom met 2 devices te lopen.

Als er in reviews al over gesproken wordt, dan wordt het vergeleken met een nokia, en komt de Qtek er slecht af. Momenteel heb ik een nokia 6230.

Mijn vraag is:
- is het echt zo slecht, en ligt dat aan de luidspreker/microfoon in het device
- is het dan dus te verhelpen met een bluetooth headset? (die nu ik toch al in 95% van de gevallen gebruik)
Vind geluid verder niks mis mee.
Verschil is dat je bij een Nokia de toetsen voelt en je hier op zo'n touchscreen moet lopen klooien.

En wat ik het ergste mis: bij Nokia druk je de "bellen" knop in en dan kan je met pijltje omhoog/omlaag door de laatst gebelde nummers heen scrollen... Kan niet met de QTEK...

Je kan via het touchscreen wel een lijstje met laatst gebelde nummers krijgen, maar daar staan alle nummers in, dus sommigen 6-dubbel ofzo, ook niet echt handig... Zouden ze een filteroptie op moeten zetten dat je alleen de unieke uitgaande en inkomende nummers kan laten zien, geen dubbelen....
Of heeft iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 06-04-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Ik vond het juist een gebrek van de nokia dat je alleen maar ieder nummer 1x kon zien. Als ik dan wou 'bewijzen' dat ik mijn vriendin wel 10x gebeld had dan kon dat met mijn nokia niet en nu wel ;)

Afbeeldingslocatie: http://upload.luppie.net/uploaded/IMG_2061.JPG

Dit waren trouwens al mijn voorgaande Nokia's en mijn Vario, ik was altijd een Nokia gek/fan maar na mijn vario hoef ik nooit een Nokia weer (of Nokia moet t.z.t. overstappen op Windows Mobile)

[ Voor 42% gewijzigd door Luppie op 06-04-2006 23:39 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80337

Ik ben net naar de nieuwe gtek rom gegaan maar nu heb ik wat probleempjes met activesync.
Ik kan wel connecten en syncroniseren via mijn usb kabel, maar ik kan ik comm manager activesync zelf niet selecteren om vervolgens te kunnen connecten via bluetooth.

Bij mijn vorige standaard rom van tmobile kon dit wel gewoon. Ik heb de instructie om te connecten uit de SP gevolgd maar helpt niet. Ook omdat ik activesync al niet kan aanklikken. Kom wel gewoon in de bluetooth settings maar dat is gewoon via de bluetooth selectie.
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cobra_Lup schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:35:
Ik vond het juist een gebrek van de nokia dat je alleen maar ieder nummer 1x kon zien. Als ik dan wou 'bewijzen' dat ik mijn vriendin wel 10x gebeld had dan kon dat met mijn nokia niet en nu wel ;)
Met een Nokia kun je per nummer zien op welke tijdstippen je het hebt gekozen.

Overigens kun je met de Qtek wel filteren op uitgaand, inkomend en gemist ipv alles door elkaar. Maar elk nummer maar 1 keer zou nog mooier zijn idd! En een simpele manier om langs de laatstgekozen nummers te kunnen bladeren zonder het scherm nodig te hebben, zou geweldig zijn. Nu staat standaard het nummer van het laatste gesprek in beeld. Als je nu gewoon met de pijltjestoets naar de een-na-laatste, twee-na-laatste enz. zou kunnen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-06-2022
Hoi!

Wellicht zijn mijn vragen al beantwoord, maar ze staan (nog) niet in de startpost.

Ten eerste zou ik graag willen weten of ik via bluetooth mijn HTC Wizaqrd (MDA Vario) aan mij Nokia 6210 kan koppelen, en dan mijn HTC Wizard als audio device of headset voor mijn Nokia gebruiken, zodat ik mijn nokia kan opnemen met mijn HTC Wizard.

ik heb nog een vraagje. Ik heb een MDA Vario met een T-Mobile Flat-fee gprs abbo. Nu reis ik veel naar het buitenland, en wil ik graag ervoor zorgen dat GPRS alleen op het T-Mobile NL netwerk gebruikt kan worden. Dus dat ie in het buitenland geen verbinding maakt met andere GPRS netwerken. Weet iemand hoe ik hiervoor kan zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142667

En een simpele manier om langs de laatstgekozen nummers te kunnen bladeren zonder het scherm nodig te hebben, zou geweldig zijn. Nu staat standaard het nummer van het laatste gesprek in beeld. Als je nu gewoon met de pijltjestoets naar de een-na-laatste, twee-na-laatste enz. zou kunnen gaan...
Ik gebruik VJPhoneShortcuts van http://www.vijay555.com/index.php?Releases:VJPhoneShortcuts. Heb hieruit VJCallHistory onder button 2 vastgezet. Hierna met je Dpad door de laatst gekozen nummers lopen. Bellen zonder je stylus te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-05 12:51
Er is een update uitgekomen voor de Qtek 9000 inclusief A2DP (stereo bluetooth). Dat geeft weer hoop voor de HTC Wizard, de reden voor uitstellen van A2DP naar een latere ROM update lijkt verband te houden met software problemen en niet met hardware problemen. Zie dit artikel op HTC Wizard Web.

There is no spoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
Over:

ik heb nog een vraagje. Ik heb een MDA Vario met een T-Mobile Flat-fee gprs abbo. Nu reis ik veel naar het buitenland, en wil ik graag ervoor zorgen dat GPRS alleen op het T-Mobile NL netwerk gebruikt kan worden. Dus dat ie in het buitenland geen verbinding maakt met andere GPRS netwerken. Weet iemand hoe ik hiervoor kan zorgen?

Heb ik een oplossing gevonden op http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=161 , alleen als iemand een automatische oplossing voor mijn probleem heeft hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

het pim bestand wat in je root staat bevat neem ik aan alle dingen als taken, notes, afspraken en contactpersonen.
Ik ben nu enigzins aan het klooien en wil eigenlijk niet het risico lopen dat ik opeens wat zaken verziek. Het volstaat dan gewoon het pim bestand te kopieëren naar bijv. je SD kaart zodat je in het geval van een foutje de zaken gewoon weer terug kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo allemaal,

Jullie herinneren vast wel mijn vraag over het emailprobleem (ik kan geen geadresseerde invoegen). Vanochtend mijn HTC per ongeluk gesoftreset (de batterij glipte eruit door onhandig gedoe van mij }:O ). En bij het opstarten kreeg ik de mededeling "installatie van SQL microsoft mobile 5 is niet gelukt" o.i.d. Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben :? btw: ik heb dus nog steeds het probleem, en overweeg nu maar een hard-reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ricadelic schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:28:
Over:

Heb ik een oplossing gevonden op http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=161 , alleen als iemand een automatische oplossing voor mijn probleem heeft hoor ik het graag!
GPRS kost pas geld als je daadwerkelijk data gaat verzenden/ontvangen dus lijkt me niet dat men zich daar druk om hoeft te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:33:
[...]

GPRS kost pas geld als je daadwerkelijk data gaat verzenden/ontvangen dus lijkt me niet dat men zich daar druk om hoeft te maken. :)
NOU! Als ik in het buitenland ben en hij gaat om het kwartier mijn e-mail ophalen met bijlagen, flitsers gaat downloaden als ik TomTom gebruik, etc etc. (zoals ik dat heb ingesteld voor in NL waar ik toch onbeperkt PIT heb) dan denk ik dat ik toch een leuke rekening thuis krijg! Nou kun je natuurlijk als je naar het buitenland gaat in de opties van al die programma's opgeven dat niet automatisch verbinding gemaakt wordt, maar als je zoals ik in de grenstreek woont is dàt een beetje omslachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleem met mijn mda vario met originele rom.
Ik heb sinds kort wisbar geinstalleerd en ik kom er nu achter dat mijn mda zo nu en dan uitzichzelf herstart. Dit zie ik omdat dan mijn skin van wisbar weer weg is en er in check notifications weer een opstart bij staat. Hoe kan dit hoe kan ik dit weer normaal krijgen?
Waar kan dit door komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T1eA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-06 12:49

T1eA

Browser

Ik heb even gezocht maar kan nog steeds geen antwoord voor mijn probleem vinden...
Ik wil mijn QTek 9100 verbinden dmv een USB kabel aan mijn pc dit werkt opeens niet meer ik krijg namelijk de volgende melding:

------------------------------------------
Pocket PC Networking

Kan geen door de server toegekend IP-adres verkrijgen. Probeer het later opnieuw of voer in Netwerkinstellingen een IP-adres in.
------------------------------------------

Ik heb dit op 3 XP machine geprobeerd allemaal met hetzelfde effect het ligt dus waarschijnlijk aan mijn telefoon. Het probleem is ik wil ALLEEN mijn CONTACTPERSONEN eraf halen omdat ik een update wil installeren de rest heb ik niet nodig. Iemand een ander idee?

Systeem configuratie:

XP (Pro 2x (desktop) en Home 1x (Laptop))
Office 2003
Active sync 4.1
Geen USB Hub

Ipinstelling 192.168.100.x geprobeerd

QTek 9100 Standaard Installatie
TomTom
PocketMusic
TCPMP
Resco Explorer + Plugins

[ Voor 5% gewijzigd door T1eA op 07-04-2006 12:25 ]

ICT G33K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
Precies. In belgie alleen al kost GPRS bij T-Mobile 9ct per 10kb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124333

Ik zit nog steeds met een probleem, en ik heb net in gezocht in vorige topics maar kon het zo gauw niet vinden.

Als ik contacten wil kopieren van de Vario naar de Simkaart (zonder dit 1 voor 1 te doen), hoe moet dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

ricadelic schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 10:28:
Over:
Er stond ginds iets over het herstellen van de verbinding omdat het niet zou lukken. Ik heb die ervaring niet, maar ik heb het ietsje anders gedaan:

modem aanmaken met naam devnull (kan natuurlijk van alles zijn).
Laat 'm wijzen naar een hayes compatible modem op com1.
Als nummer geef je jibberish op (er zit toch geen modem op com1). Ik heb # staan.
bogus username/password

Als je dan naar het buitenland gaat, maak je devnull je default connection. Werkt prima bij mij. Dit is volgens mij de enige redelijk elegant oplossing. Geen gekloot in de registry of elk ander programma dat internet nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98752

Anoniem: 98752 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:26:
hey,

Ik wil met mijn Vario meteen op kunnen nemen met de luidspreker aan. Dat wil ik omdat ik een pasieve houder voor in de auto heb gekocht. Als ik tijdens het autorijden wordt gebeld, wil ik met 1 druk op de knop op kunnen nemen met de luidspreker aan zodat ik niet moeilijk hoef te doen. Het zou mooi zijn als iets dergelijks in een profiles tooltje zou zitten.

Iemand enig idee?
Is er iemand met een antwoord op bovengenoemnde vraag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik krijg bij het verzenden van mail een error, namelijk: Messages cannot be downloaded to your mobile device. Make sure you are connected and that your e-mail account settings are correct. Then, try to download messages again.

Het vreemde is; ik kan wel mail ophalen van Gmail en ik zie ook headers verschijnen en ik kan ook mailtjes verder laten downloaden, maar op dit moment staan er nog steeds 2 in mijn outbox die blijkbaar niet verstuurd willen/kunnen worden.

Anyone?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Uit de Startpost:

Brando 2,5 naar 3,5 mm Stereo Head Jack Converter

[afbeelding]

Dit extension cord is geschikt voor gebruik met de HTC Wizard en geeft je de mogelijkheid normale earphones met 3.5mm plug te gebruiken. Hij is echter niet geschikt voor het gebruik in combinatie met een headset.[/center]
Is smartphoneshop de enige die dat verloopje heeft? Ik vind 19€ namelijk behoorlijk duur, vooral als je ziet dat het bij brando zelf maar 7 euro kost.

edit:
omdat ik toch een musicdock bij www.gpsplaza.nl ging bestellen had ik maar even gebeld of ze die kabeltjes toevallig ook konden leveren en dat was inderdaad geen probleem, voor 5€ stoppen ze er bij mij eentje bij :)

[ Voor 16% gewijzigd door tijsco op 07-04-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

ricadelic schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:55:
Hoi!

Wellicht zijn mijn vragen al beantwoord, maar ze staan (nog) niet in de startpost.

Ten eerste zou ik graag willen weten of ik via bluetooth mijn HTC Wizaqrd (MDA Vario) aan mij Nokia 6210 kan koppelen, en dan mijn HTC Wizard als audio device of headset voor mijn Nokia gebruiken, zodat ik mijn nokia kan opnemen met mijn HTC Wizard.

Heb jij een Nokia 6210? Kom jij uit het stenen tijdperk? :o
De Nokia 6210 had trouwens geen bluetooth. Dit had de opvolger, de Nokia 6310 wel.
Je zult wellicht de Nokia 6230 bedoelen. Een van de meest verkochte Nokia's... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
Neej ik kom niet uit het stenen tijdperk (haha) maar dit is mijn werk telefoon. Correctie - Mijn telefoon is inderdaad een 6230 ;-) - Heeft iemand dus een idee hoe ik mijn MDA als 'audio-device' aan mijn Nokia 6230 kan koppelen?

[ Voor 9% gewijzigd door ricadelic op 07-04-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P
zelfde probleem als ricadelic:
wil mijn wizard gebruiken als bleutooth handsfree.
dus dat de wizard vebonden is via bleutooth aan de 6310.

de bedoeling is dan dat wanneer de 6310 overgaat,
ik via de bleutooth verbinding met de 6310 het gesprek kan aannemen en voeren met de wizard.
volgens mij is er eens iets over gepost maar kan het niet terugvinden.... iemand?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 169527 op 07-04-2006 14:48 . Reden: mierenneuk even over dat ik bluetooth verkeerd schrijf please... :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 09:31
Dit zou werken als je Vario een Headset of Handsfree bluetooth profiel had; maar de standaard MS BT Stack heeft deze niet. Denk dat je het met deze standaard stack niet werkende zal krijgen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
OK ik ben nu iig iets verder. Moet nu op zoek naar alternatieve bluetooth stacks zoals http://forum.xda-develope...p?t=33532&highlight=stack en http://www.indoxda.net/index.php?nId=324

<edit> De laatste link beschrijft hoe je de widcomm BT stack op je wizard installeerd. Ik zal vanavond laten weten of het ook echt werkt :p

[ Voor 44% gewijzigd door ricadelic op 07-04-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 02:22

sjorsfeenema

de mijne is mooier

is er ook een internet brouwser dvoor de pocket pc die php sites kan verwerken?

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

sjorsfeenema schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:34:
is er ook een internet brouwser dvoor de pocket pc die php sites kan verwerken?
Websites gemaakt in PHP werken bij mij gewoon. (in IE)
Wat bedoel jij met 'verwerken'?

P.S. Bier brouw je en internetten noem je browsen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 02:22

sjorsfeenema

de mijne is mooier

lol ik bedoel dat ik bijvoorbeeld kan inloggen op Ogame.nl kan ik onderweg lekker bouwen

[ Voor 4% gewijzigd door sjorsfeenema op 07-04-2006 15:39 ]

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Vraagje:
Kan je vario als modem gebruiken als die via Wlan is connected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetallerbeste
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 22:59
De laatste link beschrijft hoe je de widcomm BT stack op je wizard installeerd. Ik zal vanavond laten weten of het ook echt werkt :p
Ik ben zeer benieuwd!
Want als het werkt koop ik vanavond nog een Bluetooth Stereo HeadPhone. Welke gebruik jij, en kun je er ook mee telefoneren, want dat is eigenlijk de tweede voorwaarde..
Laat het maar weten.. Ik druk hier wel continue op vernieuwen.. hahahah
;)

Te koop Jabra 620s (Bluetooth Stereo Headset) voor 60 euro. stuur een e-mail wanneer je interesse hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik zo die screenshots bekijk lijkt t me niet dat die optie erin zit.. maar ik wacht:)
anderen die oplossing weten? (wizard moet zich dus gaan gedragen als een bt-handsfree unit)
Martino-s schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:36:P.S. Bier brouw je en internetten noem je browsen... 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/images/smilies/mierenneuker.gif
net testje gedaan met batterij; resultaten:
de intensiteit van je scherm maakt of je batt lang meegaat of niet
overclocken, gebruik cpu en programmas hebben weinig invloed op verbruik vergeleken met de intensiteit van je backlight.

dus gewoon vaak alleen het scherm uitdoen; programmas eventueel gewoon laten draaien (met spb)
-> scheelt enorm.

ps. backlight dimmen tot nul helpt, dimmen maar aan lijkt niet echt te helpen onderzoeken...
ik dim het backlight zelf niet omdat ik die brando screen protector heb waardoor het scherm al ondeduidelijk genoeg is (kut ding achteraf maarjah hij zit er nu eenmal op

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 169527 op 07-04-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Anoniem: 169527 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:55:
ik dim het backlight zelf niet omdat ik die brando screen protector heb waardoor het scherm al ondeduidelijk genoeg is (kut ding achteraf maarjah hij zit er nu eenmal op
Ik ben van plan om binnenkort die brando screenprotector aan te schaffen.
Kan ik dat dus beter niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martino-s schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:30:
[...]

Ik ben van plan om binnenkort die brando screenprotector aan te schaffen.
Kan ik dat dus beter niet doen?
De meningen over screenprotectors zijn redelijk verdeeld. Maar iedereen is het er volgens mij wel overeens dat die van Brando het beste zijn!? Ik ben in iedergeval ZÉÉR tevreden over mijn brando screenprotector! Ik had m er in 5 minuten op zonder ook maar een enkel luchtbelletje en met geen een stofje eronder. Touchscreen werkt nog precies hetzelfde als eerst! Ik zou in ieder geval altijd een screenprotector erop zetten, zeker als je hem in je broekzak wilt dragen (met sleutels!!!) als er dan een krasje op zit kun je de protector tenminste zo vervangen!

En als ie toch niet bevalt kun je hem er zoweer vanaf halen (met een stukje plakband)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 170289 op 07-04-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142667 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:57:
[...]

Ik gebruik VJPhoneShortcuts van http://www.vijay555.com/index.php?Releases:VJPhoneShortcuts. Heb hieruit VJCallHistory onder button 2 vastgezet. Hierna met je Dpad door de laatst gekozen nummers lopen. Bellen zonder je stylus te gebruiken!
Errug handig, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170289 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 16:34:
[...]

De meningen over screenprotectors zijn redelijk verdeeld. Maar iedereen is het er volgens mij wel overeens dat die van Brando het beste zijn!? Ik ben in iedergeval ZÉÉR tevreden over mijn brando screenprotector! Ik had m er in 5 minuten op zonder ook maar een enkel luchtbelletje en met geen een stofje eronder. Touchscreen werkt nog precies hetzelfde als eerst! Ik zou in ieder geval altijd een screenprotector erop zetten, zeker als je hem in je broekzak wilt dragen (met sleutels!!!) als er dan een krasje op zit kun je de protector tenminste zo vervangen!

En als ie toch niet bevalt kun je hem er zoweer vanaf halen (met een stukje plakband)
Eens ivm beschadigen en over bevestigen is al genoeg gezegd: zeker nooit boeken gekaft met plakplastic vroeger? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
Anoniem: 169527 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:55:

[...]

[...]
net testje gedaan met batterij; resultaten:
de intensiteit van je scherm maakt of je batt lang meegaat of niet
overclocken, gebruik cpu en programmas hebben weinig invloed op verbruik vergeleken met de intensiteit van je backlight.

dus gewoon vaak alleen het scherm uitdoen; programmas eventueel gewoon laten draaien (met spb)
-> scheelt enorm.

ps. backlight dimmen tot nul helpt, dimmen maar aan lijkt niet echt te helpen onderzoeken...
Ik druk altijd met de aan/uit knop mijn scherm uit als ik hem in mijn broekzak steek...
mjah als ik hem daarmee weer wakker maak moek altij de pincode intoetsen... als ik gebeld wordt gaat ie gewoon op normale lichtsterkte wakker worden en zelfde bij sms (eerst licht, dan een tijdje later melding van sms door geluid en beeld)

kan momenteel 3 à 5 dagen met een volle batterij... (alles orgineel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:34:
Ik probeer eerste keer een hard reset uit te voeren, maar dit lukt niet. Ik draai nieuwste i-mate rom.
Ook mee zitten klungelen: in manual staat eea niet duidelijk. In deze thread dus wel:

Voor het uitvoeren van een hard reset moet je zowel de Comm als Voice toetsen ingedrukt houden. Druk terwijl je de Comm en Voice toetsen ingedrukt hebt met de stylus in het soft reset gaatje gedurende zo'n één seconde. Blijf de Comm en Voice toetsen ingedrukt houden totdat je een confirmation scherm krijgt. Hier kwam ik verder mee.. Druk nu op de Talk toets (het groene hoorntje) om de hard reset te confirmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
quote:
De laatste link beschrijft hoe je de widcomm BT stack op je wizard installeerd. Ik zal vanavond laten weten of het ook echt werkt

Ik ben zeer benieuwd!
Want als het werkt koop ik vanavond nog een Bluetooth Stereo HeadPhone. Welke gebruik jij, en kun je er ook mee telefoneren, want dat is eigenlijk de tweede voorwaarde..
Laat het maar weten.. Ik druk hier wel continue op vernieuwen.. hahahah
-> Ik heb geen headset, maar ik wil het standaard koptelefoontje gebruiken of de vario zelf gebruiken om mijn nokia op te nemen... Btw: ik weet niet zeker of het stereo gedeelte al werkt. Misschien dat iemand daar nu al een antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tijsco schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:56:
[...]

Is smartphoneshop de enige die dat verloopje heeft? Ik vind 19€ namelijk behoorlijk duur, vooral als je ziet dat het bij brando zelf maar 7 euro kost.

edit:
omdat ik toch een musicdock bij www.gpsplaza.nl ging bestellen had ik maar even gebeld of ze die kabeltjes toevallig ook konden leveren en dat was inderdaad geen probleem, voor 5€ stoppen ze er bij mij eentje bij :)
zie mediamarkt: plug < € 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:37
sjorsfeenema schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:38:
lol ik bedoel dat ik bijvoorbeeld kan inloggen op Ogame.nl kan ik onderweg lekker bouwen
Ik denk dat dat met opera wel moet gaan werken of anders met minimo (mozilla voor pocket pc).
Opera
Minimo

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139657 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:12:
[...]
aha je auto wegdoen neem ik aan? ;) (mail me ns voor wat foto's / vraagprijs)
(gijsflipse @ gmail punt com)
Leasebak... dus dat wordt de hoofdprijs... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Voor gebruikers van Spb Pocket Plus en Spb Backup heb ik het nieuws dat van beide programma's vandaag nieuwe versies zijn uitgekomen. Pocket Plus is geupdate van 3.1 naar 3.1.1 en Backup van 1.1.1 naar 1.1.2.

http://www.spbsoftwarehou...ocketplus/history.html?en
http://www.spbsoftwarehou...ts/backup/history.html?en

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:39

thomaske

» » » » » »

ricadelic schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:04:
[...]

-> Ik heb geen headset, maar ik wil het standaard koptelefoontje gebruiken of de vario zelf gebruiken om mijn nokia op te nemen... Btw: ik weet niet zeker of het stereo gedeelte al werkt. Misschien dat iemand daar nu al een antwoord op kan geven?
Het stereo gedeelte heeft hier niets mee te maken. Je telefoonsignaals is *altijd* mono (ookal heb je 2 oordopjes in).

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
ricadelic schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:08:
OK ik ben nu iig iets verder. Moet nu op zoek naar alternatieve bluetooth stacks zoals http://forum.xda-develope...p?t=33532&highlight=stack en http://www.indoxda.net/index.php?nId=324

<edit> De laatste link beschrijft hoe je de widcomm BT stack op je wizard installeerd. Ik zal vanavond laten weten of het ook echt werkt :p
Jajaja, laat me weten of het werkt! Kan je ook controleren of er een PAN profile in zit?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Anoniem: 169527 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:36:
:P
[...]
zelfde probleem als ricadelic:
wil mijn wizard gebruiken als bleutooth handsfree.
dus dat de wizard vebonden is via bleutooth aan de 6310.

de bedoeling is dan dat wanneer de 6310 overgaat,
ik via de bleutooth verbinding met de 6310 het gesprek kan aannemen en voeren met de wizard.
volgens mij is er eens iets over gepost maar kan het niet terugvinden.... iemand?
Waarom schakel je die 6310 niet gewoon door naar je wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
Lol ik zit vaak in het buitenland. Weet je wat het kost als je wordt gebeld op je prive telefoon als je in bv duitsland of de UK zit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
Appie_NL schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:50:
[...]

Jajaja, laat me weten of het werkt! Kan je ook controleren of er een PAN profile in zit?
Ik ben nu ermee aan het klooien, en heb op dit moment GPRS verkeer onmogelijk gemaakt :p
Zodra ik er precies achter ben hoe het allemaal werkt, schrijf ik wel een kleine tutorial ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.