HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 9

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.896 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-06-2022
quote:
De laatste link beschrijft hoe je de widcomm BT stack op je wizard installeerd. Ik zal vanavond laten weten of het ook echt werkt

Ik ben zeer benieuwd!
Want als het werkt koop ik vanavond nog een Bluetooth Stereo HeadPhone. Welke gebruik jij, en kun je er ook mee telefoneren, want dat is eigenlijk de tweede voorwaarde..
Laat het maar weten.. Ik druk hier wel continue op vernieuwen.. hahahah
-> Ik heb geen headset, maar ik wil het standaard koptelefoontje gebruiken of de vario zelf gebruiken om mijn nokia op te nemen... Btw: ik weet niet zeker of het stereo gedeelte al werkt. Misschien dat iemand daar nu al een antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170560

tijsco schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 13:56:
[...]

Is smartphoneshop de enige die dat verloopje heeft? Ik vind 19€ namelijk behoorlijk duur, vooral als je ziet dat het bij brando zelf maar 7 euro kost.

edit:
omdat ik toch een musicdock bij www.gpsplaza.nl ging bestellen had ik maar even gebeld of ze die kabeltjes toevallig ook konden leveren en dat was inderdaad geen probleem, voor 5€ stoppen ze er bij mij eentje bij :)
zie mediamarkt: plug < € 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:37
sjorsfeenema schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:38:
lol ik bedoel dat ik bijvoorbeeld kan inloggen op Ogame.nl kan ik onderweg lekker bouwen
Ik denk dat dat met opera wel moet gaan werken of anders met minimo (mozilla voor pocket pc).
Opera
Minimo

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74303

Anoniem: 139657 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:12:
[...]
aha je auto wegdoen neem ik aan? ;) (mail me ns voor wat foto's / vraagprijs)
(gijsflipse @ gmail punt com)
Leasebak... dus dat wordt de hoofdprijs... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 13:22
Voor gebruikers van Spb Pocket Plus en Spb Backup heb ik het nieuws dat van beide programma's vandaag nieuwe versies zijn uitgekomen. Pocket Plus is geupdate van 3.1 naar 3.1.1 en Backup van 1.1.1 naar 1.1.2.

http://www.spbsoftwarehou...ocketplus/history.html?en
http://www.spbsoftwarehou...ts/backup/history.html?en

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:39

thomaske

» » » » » »

ricadelic schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:04:
[...]

-> Ik heb geen headset, maar ik wil het standaard koptelefoontje gebruiken of de vario zelf gebruiken om mijn nokia op te nemen... Btw: ik weet niet zeker of het stereo gedeelte al werkt. Misschien dat iemand daar nu al een antwoord op kan geven?
Het stereo gedeelte heeft hier niets mee te maken. Je telefoonsignaals is *altijd* mono (ookal heb je 2 oordopjes in).

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 21:22
ricadelic schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:08:
OK ik ben nu iig iets verder. Moet nu op zoek naar alternatieve bluetooth stacks zoals http://forum.xda-develope...p?t=33532&highlight=stack en http://www.indoxda.net/index.php?nId=324

<edit> De laatste link beschrijft hoe je de widcomm BT stack op je wizard installeerd. Ik zal vanavond laten weten of het ook echt werkt :p
Jajaja, laat me weten of het werkt! Kan je ook controleren of er een PAN profile in zit?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Anoniem: 169527 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:36:
:P
[...]
zelfde probleem als ricadelic:
wil mijn wizard gebruiken als bleutooth handsfree.
dus dat de wizard vebonden is via bleutooth aan de 6310.

de bedoeling is dan dat wanneer de 6310 overgaat,
ik via de bleutooth verbinding met de 6310 het gesprek kan aannemen en voeren met de wizard.
volgens mij is er eens iets over gepost maar kan het niet terugvinden.... iemand?
Waarom schakel je die 6310 niet gewoon door naar je wizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
Lol ik zit vaak in het buitenland. Weet je wat het kost als je wordt gebeld op je prive telefoon als je in bv duitsland of de UK zit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricadelic
Appie_NL schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:50:
[...]

Jajaja, laat me weten of het werkt! Kan je ook controleren of er een PAN profile in zit?
Ik ben nu ermee aan het klooien, en heb op dit moment GPRS verkeer onmogelijk gemaakt :p
Zodra ik er precies achter ben hoe het allemaal werkt, schrijf ik wel een kleine tutorial ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.