HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 9

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.017 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:02:
[...]

He thanx hij werkt gewoon goed onder win mobile 5.0?
Ja, geen probleem. Haal wel de nieuwste versie. Beter dan pdagold is direct van zijn site: http://www.pocketgamer.org/d9/
Eerste keer laden duurt even. Daarna niet afsluiten met smartkey, maar eindigen met rode telefoontje. Daarna werkt hij razendsnel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 13:37
Whizzer schreef op maandag 03 april 2006 @
1) Ik heb de SPB backup geinstalleerd en een schedule dat ie om 04.00 een backup moet draaien en darna een soft reset uitvoeren. Ik lig dan toch nog lekker te pitten. Dus ik vanochtend de MDA aanzetten en kijken of de boel gelukt was; nope. Op het moment dat ik hem aanzette (lees: uit standby haalde) begon ie de backup te draaien... Klopt dit? Vast niet, maar weet iemand ook hoe dit komt?
Ikzelf gebruik ook Spb Backup en mij valt het op dat het proggie zich niet altijd netjes aan het opgegeven schedule houdt. Ook ik heb ingesteld dat ie om 4 uur 's nachts moet backuppen (zonder te soft resetten overigens, anders ben ik na de soft reset niet mobiel bereikbaar) en bij mij gaat dat meestal goed; als ik hem 's ochtends uit standby haal, geeft ie aan dat ie klaar is met backuppen en dat hij toestemming nodig heeft om te softresetten. Maar soms begint hij, net als bij jou, pas met backuppen wanneer ik hem uit suspend haal. Overigens heb ik in de afgelopen weken zelfs 1 maal meegemaakt dat hij een backup helemaal oversloeg.

Waar dit aan ligt; ik heb geen flauw idee. Misschien een bug in de Notification Queue in WM5? Mocht dit zo zijn, misschien dat een nieuwere versie van WM5 (zoals in een AKU2 ROM) dan uitkomst biedt.

Houd er overigens rekening mee dat, als je hebt insteld dat je toestel na een bepaalde tijd van inactiviteit om een wachtwoord moet vragen, dit Spb Backup ervan weerdhoudt om te backuppen. In zo'n geval begint de backup pas nadat je je wachtwoord hebt opgegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door TommyCP op 03-04-2006 14:52 . Reden: Typo ]

>>>insert witty remark here<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Met de nieuwe rom en 240Mhz loopt het TCMP matrix medium quality filmpje op 132%, das een behoorlijke verbetering al zeg ik het zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:50:
Hallo ik heb nu pocket plus op mijn mda en dat werkt goed vooral dat de programma's nu eindelijk echt afsluiten ik gebruikte eerst magic button maar die liep heel vaak vast. Maar nu zag ik het programma pocket breeze staan en daar had je een leuke update bij namelijk contact breeze.
[afbeelding]

Het makkelijke vind ik daaraan dat je die grote knoppen kunt instellen zodat je niet altijd je stylus hoeft te pakken om een letter aan te raken.

Maar nu is mijn vraag bestaat er ook zo'n programma en dan niet alleen voor pocket breeze. Want dan moet ik ook nog eens pocket breeze installeren enz. enz.

Misschien is er ook wel een reg. hack voor om de knoppen groter te krijgen in de contact list.
Leuk programma maar draait bij mij niet echt icm pocketbreeze, maar wist je dat als je de standaard dialer hebt je gewoon een naam kunt vormen met de toetsen zoals je dat normaal gebruikt op de sms manier?? Werkt net zo snel

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 13:47

Whizzer

Flappie!

TommyCP schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:46:
[...]

Houd er overigens rekening mee dat, als je hebt insteld dat je toestel na een bepaalde tijd van inactiviteit om een wachtwoord moet vragen, dit Spb Backup ervan weerdhoudt om te backuppen. In zo'n geval begint de backup pas nadat je je wachtwoord hebt opgegeven.
O, dat is lekker... :( Op mijn oude iPAQ heb ik Sprite Backup staan (versie 3.antiek) en die had daar dus geen problemen mee, die liep vrolijk door inclusief de softreset.

Maar mag ik dan uit je verhaal concluderen dat een soft-reset eigenlijk helemaal niet nodig is na een backup? Ik dacht altijd dat dat nodig was, mede omdat Sprite Backup dit ook deed... En het maakt mij niets uit als ie om 04.15 een reboot heeft. 's nachts zet ik het telefoon gedeelte toch uit.. :Z

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
fnc schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:19:
Namens een vriend van mij heb ik deze vraag.

Zou het mogelijk moeten zijn om een sim uit het tijdperk dat tmobile nog 'ben' was in de tmobile mda vario te kunnen gebruiken? Met de 'ben' sim blijft het scherm op de MDA zwart. Ik heb wel iets gehoord over 3volts en 5volts sims, zou dat hier kunnen spelen of zou de MDA beide moeten ondersteunen.

De 'ben' sim werkt zonder problemen in een tmobile branded SE d750i.
Dit is zeker mogelijk. Ik ben mijn ouwe BEN sim in mijn Vario gehad om zo direct alle contactpersonen op die sim over te zetten. Maar ook bellen e.d. ging hier prima.

Heb de vario sinds vrijdag. Heerlijk ding. Wel meteen Magic button geinstalleerd want dan dat sluiten = minimaliseren werd ik gek ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dat magic button loopt nogal veel vast bij mij, vooral de telefoon sluit hij niet goed af. Ik heb nu InClose Mible erop gezet, dat werkt tot nu toe nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist de mijne ook binnen gekregen.... nu installeren maar dan! 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anghell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:26
Heb het apparaat nu enkele weken, hartstikke leuk ding. Aan de hand van dit topic heb ik 'm geconfigureerd en geoptimaliseerd (waarvoor mijn dank).

Echter nog een aantal vragen:

- Is het mogelijk om de mappen Outlook en Hotmail (bij Berichten) te verwijderen? Ik gebruik beide niet en het zit eigenlijk alleen maar in de weg. Misschien een registry edit ofzo?

- "Het apparaat vergrendelen" op m'n Today-screen werkt niet. Vergrendel 'm, zet de Vario uit en weer aan en hij is als vanzelf weer ontgrendeld. Beetje jammer, want in m'n broekzak schiet ie nog wel 's per ongeluk aan. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

- Verandert na een ROM upgrade de directorystructuur van bijv. Windows? De reden dat ik dit vraag is de volgende: Ik back-up mijn Vario met SPB Back-up. Dit (handige) programma maakt een complete back-up van je PDA. Het zou heel leuk zijn als je na een ROM upgrade, gewoon de back-up compleet terug kan zetten. Scheelt uiteraard een heleboel configuratie tijd.

- Weet iemand wat de programmanaam van de telefoon functie is? Wil dit graag in m'n lijst van "Niet te sluiten programma's" zetten, zodat ie gewoon actief blijft.

Mijn voorbaatse dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felixk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06-2022

Zou het mogelijk moeten zijn om een sim uit het tijdperk dat tmobile nog 'ben' was in de tmobile mda vario te kunnen gebruiken? Met de 'ben' sim blijft het scherm op de MDA zwart. Ik heb wel iets gehoord over 3volts en 5volts sims, zou dat hier kunnen spelen of zou de MDA beide moeten ondersteunen.

Bij mij zit er en "Ben" sim uit 1998 in en die werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door felixk op 03-04-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
xileS schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:56:
Dat magic button loopt nogal veel vast bij mij, vooral de telefoon sluit hij niet goed af. Ik heb nu InClose Mible erop gezet, dat werkt tot nu toe nog goed.
Waar kan ik dit progje vinden, google geeft geen goede hint....

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vacuumcleaner
Probeer dit eens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:55

Dentheman

Zie signature

Ik sta op het punt deze Rom erop te zetten, contactpersonen, foto's, etc. zijn op m'n pc opgeslagen, maar m'n provider instellingen kan ik nergens vinden, kan ik ook die uit de sp (ik heb t-mobile) gebruiken? En waar moet ik die dan neerzetten?

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Anghell schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:14:
Echter nog een aantal antwoorden:

- Is het mogelijk om de mappen Outlook en Hotmail (bij Berichten) te verwijderen? Ik gebruik beide niet en het zit eigenlijk alleen maar in de weg. Misschien een registry edit ofzo?
Ja, dit is mogelijk.
[from xda-dev.]
load up a reg editor and goto HKLM/software/microsoft/inbox/svc then rename the "hotmail" key to "-hotmail" exit resco and press the power button to standby your device and save the reg changes. now if you go into messages the hotmail will be gone.

- Verandert na een ROM upgrade de directorystructuur van bijv. Windows? De reden dat ik dit vraag is de volgende: Ik back-up mijn Vario met SPB Back-up. Dit (handige) programma maakt een complete back-up van je PDA. Het zou heel leuk zijn als je na een ROM upgrade, gewoon de back-up compleet terug kan zetten. Scheelt uiteraard een heleboel configuratie tijd.
Het is niet mogelijk om een oude backup terug te zetten op een nieuwe ROM. De directorystructuur blijft wel hetzelfde.

- Weet iemand wat de programmanaam van de telefoon functie is? Wil dit graag in m'n lijst van "Niet te sluiten programma's" zetten, zodat ie gewoon actief blijft.
cprog.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 08:50:
Hallo ik heb nu pocket plus op mijn mda en dat werkt goed vooral dat de programma's nu eindelijk echt afsluiten ik gebruikte eerst magic button maar die liep heel vaak vast. Maar nu zag ik het programma pocket breeze staan en daar had je een leuke update bij namelijk contact breeze.
[afbeelding]

Het makkelijke vind ik daaraan dat je die grote knoppen kunt instellen zodat je niet altijd je stylus hoeft te pakken om een letter aan te raken.

Maar nu is mijn vraag bestaat er ook zo'n programma en dan niet alleen voor pocket breeze. Want dan moet ik ook nog eens pocket breeze installeren enz. enz.

Misschien is er ook wel een reg. hack voor om de knoppen groter te krijgen in de contact list.
thanks man!

Hoe krijg je trouwens dat thema? die startbalk enzo ziet er echt strak uit!

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

berns schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:56:
De rechtstreekse link naar WM5torage kon ik erg appreciëren
http://www.mobilnaut.cz/d...WM/Aplikace/WM5torage.CAB

thnx ebogaard
Wel, ik heb dit nu al 2 keer geprobeerd. Maar het werkt uiteindelijk niet met mijn M3000.
WindowsXP ziet wel nieuwe hardware (RNDIS) maar kan geen goede driver vinden.
Dus toch niet helemaak compatible met een USB-stick
Dan maar ActiveSync blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik tt5 sdkaart versie.
Als ik wil navigeren moet ik op dit moment mijn SDkaartje wisselen.

Ik kan natuurlijk tt5 naar mijn andere SDkaart conpiëren zodat het wisselen verleden tijd is.

Maar.....
TT5 staat in de root van het sd kaartje en dan wordt de boel onoverzichtelijk.

Is er een manier om deze versie in een map te plaatsen en van uit die map te navigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:43:
[...]

Waar kan ik dit progje vinden, google geeft geen goede hint....
Je bedoelt InClose Mobile? (ik zie opeens dat ik het verkeerd had getypt)

hier: http://www.insoftwarehouse.com/desktop/products/inclose/index.php?l=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Mijn Ben SIM-kaart komt uit 2000.
Werkt prima op de Wizard! 8)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Ik gebruik TomTom Navigator 5 en die loopt regelmatig vast.
Nu reageert hij zelfs helemaal niet meer en blijft hij na het opstarten op 'Geen GPS signaal staan'.

Meer mensen bekend met deze problemen met TomTom?
Ik heb de T-Mobile ROM: 1.6.2.2 NLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:21:
[...]

Voor de mensen waarbij de tweede sync niet lukt (eeuwig connecten e.d.): installeer de laatste rom. Dat loste voor mij het probleem op. Ik heb al weken geen soft reset meer hoeven doen.
Alvast bedankt, maar ik heb de t-mobile vario. En ben in de veronderstelling dat je die ROM niet kan updaten zonder het CID-lock te verwijderen, toch?? En als dit wel mogelijk is kan iemand mij vertellen waar ik deze vind? Ik heb nu versie 1.6.2.2, is dat de nieuwste???

bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Anghell schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:14:
.
Dit wordt afgeraden. Als je eenmaal rom-update hebt gedaan moet je geen backup terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
Whizzer schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:50:
[...]

O, dat is lekker... :( Op mijn oude iPAQ heb ik Sprite Backup staan (versie 3.antiek) en die had daar dus geen problemen mee, die liep vrolijk door inclusief de softreset.

Maar mag ik dan uit je verhaal concluderen dat een soft-reset eigenlijk helemaal niet nodig is na een backup? Ik dacht altijd dat dat nodig was, mede omdat Sprite Backup dit ook deed... En het maakt mij niets uit als ie om 04.15 een reboot heeft. 's nachts zet ik het telefoon gedeelte toch uit.. :Z
Een softreset is wel degelijk nodig, omdat Spb Backup vlak voor de backup alles uitschakeld met uitzondering van de telefoonfunctie. Op die manier blijf je ook na de backup telefonisch bereikbaar, echter voordat je je Wizard weer kunt gebruiken moet je eerst softresetten zodat alles weer opnieuw kan worden geladen. Een bijzonder handige functie vind ik, aangezien ik geen zin hem om om 4 uur 's nachts na de softreset mijn PIN-code in te voeren.

Dat Sprite zich niets van wachtwoorden aantrekt kan ook te maken hebben met de OS. Misschien dat het onder WM2003 (waar je iPAQ waarschijnlijk mee werkte) voor programma's mogelijk was om de beveiliging te omzeilen waar dit in WM5 niet meer mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Ik heb nu sinds een paar dagen de MDA Vario. Na enige tijd springt deze in de "inactieve stand". Als ik weer in de "actieve stand" wil terug komen, krijg ik geregeld een wit scherm en is Windows Mobile vastgelopen. Dit gebeurd 3-5 keer per dag. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

SeD_NcL schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:33:
Ik heb nu sinds een paar dagen de MDA Vario. Na enige tijd springt deze in de "inactieve stand". Als ik weer in de "actieve stand" wil terug komen, krijg ik geregeld een wit scherm en is Windows Mobile vastgelopen. Dit gebeurd 3-5 keer per dag. Is dit een bekend probleem?
Yup, dat is de reden dat ik van plan ben om van t-mobile rom naar een andere over te stappen, dan is de telefoon ook nog eens veel sneller en minder vastlopers :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Hmm mijn vario loopt steeds een beetje vast bij [Abeeldingen en video's], hij laadt de foto's dan niet. Weet iemand waardoor dit komt of hoe dit op te lossen is? En trouwens de foto's die ik maak zijn hartstikke donker, terwijl het hier best wel licht is.

/edit
hmm dat hij vast loopt komt door inclose mobile, jammer vond het wel fijn werken. en magic button werkt ook al niet fijn hier :(.

[ Voor 25% gewijzigd door xileS op 03-04-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

SeD_NcL schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:33:
Het is een bekend probleem, ik zelf heb in het begin ook wel eens een wit scherm gehad. Maar niet zo vaak als jij omschrijft. Oplossing weet ik niet maar bij mij komt het nu niet meer voor. Het ging bij mij vanzelf weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelf ook al een paar keer gevraagd en zag nu de vraag ook weer voorbij komen een paar pagina's terug van iemand anders, maar nog steeds geen antwoord helaas :(
Ik heb hiervoor een nokia 6670 gehad en kon daarmee via de nokia software een complete backup maken van mijn telefoon en sms'jes etc. Nu zou ik echter graag mijn sms'jes weer willen importeren in mijn mda vario, is hier een mogelijkheid voor en zoja met welke software? Ik zou dit heel graag willen namelijk, maar het lijkt wel of iedereen continu over deze vraag heen leest helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag ook een MDA Vario gaan kopen als vervanging voor mijn Toshiba E310. Reden is dat ik liefst nog maar 1 apparaat wil hebben dat ik altijd bij me heb voor agenda, notities en de andere reut. Een enkele keer een spelletje spelen vind ik ook wel lollig. Ik vind de form factor van de Vario helemaal top, je steekt m zo in je zak en hebt er geen last van.

De reden dat ik twijfel is dat ik bang ben dat 'ie nogal traag is. Ik heb er al eens mee gespeeld en zoveel sneller als mijn huidige PDA issie niet.

Wat is jullie indruk, is het snel genoeg of zit je zelfs bij eenvoudige taken te lang te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:20:
Ik wil graag ook een MDA Vario gaan kopen als vervanging voor mijn Toshiba E310. Reden is dat ik liefst nog maar 1 apparaat wil hebben dat ik altijd bij me heb voor agenda, notities en de andere reut. Een enkele keer een spelletje spelen vind ik ook wel lollig. Ik vind de form factor van de Vario helemaal top, je steekt m zo in je zak en hebt er geen last van.

De reden dat ik twijfel is dat ik bang ben dat 'ie nogal traag is. Ik heb er al eens mee gespeeld en zoveel sneller als mijn huidige PDA issie niet.

Wat is jullie indruk, is het snel genoeg of zit je zelfs bij eenvoudige taken te lang te wachten?
'Out-of-the-box' was ie voor mij veeels te traag.

Na ROM update (verlies je wel je garantie) is ie al een stuk sneller en stabieler wat betreft de simpele taken zoals calender, mailen, tomtom, teksten in word schrijven etc.

Maar voor chatten (teveel chats tegelijk), spelletjes (worms hapert, snes emu loopt klote), multitasken, etc is ie voor mij vaak te traag. Je kan em overclocken, maar nog weinig ervaring mee.

Wacht dus met smart op de MDA 2 (HTCHermes), maar tot die tijd ben ik vrij tevreden met dit alleskunnertje.

[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 03-04-2006 23:32 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
ik heb net SPB Pocket Plus erop gezet en die werkt tot nu toe wel normaal, maar in de topicstart staat dat het een trial is, maar voor hoe lang kan je hem dan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:54:
ik heb net SPB Pocket Plus erop gezet en die werkt tot nu toe wel normaal, maar in de topicstart staat dat het een trial is, maar voor hoe lang kan je hem dan gebruiken?
trial periode is 15 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
ok, want het rare is op de site wordt geloof ik niet gesproken over een trial periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Osdorp-Dude schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:31:
[...]
'Out-of-the-box' was ie voor mij veeels te traag.

Maar voor chatten (teveel chats tegelijk), spelletjes (worms hapert, snes emu loopt klote), multitasken, etc is ie voor mij vaak te traag. Je kan em overclocken, maar nog weinig ervaring mee.
Probeer eens de alpha versie van Agile messenger. Ondanks dat het een alpha versie is werkt ie bij mij perfect. Veel sneller dan de standaard MSN, gesprekken komen als tabs bovenin je scherm te staan. Notifications zijn veel beter te regelen. Je kunt hem zelf uit standby laten halen als je een berichtje krijgt, enz. En het is op dit moment een gratis (test) versie. O-)

Download

Draadje bij xda

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:20:

Ik vind het apparaatje (wel even het budget en alle overige functies voor je geld in het achterhoofd) absoluut niet traag. Het apparaat deed het eigenlijk met de originele rom al veel sneller als ik had verwacht voor een 200 mhz processortje. Eenvoudige taken zijn heel goed te doen hoor. Ik denk dan ook dat dit apparaatje daar meer op mikt als op een supersnelle multimediaspeler.. Hoewel zelfs dat met de goede programmatjes mogelijk is (filmpjes in dvd resolutie pikt ie vanzelfsprekend niet maar met een beetje compressen kom je een eind :)). Het enige wat bij mij niet lekker werkt is een snes emulator. (ik weet dat je hier niet om vraagt maar even ter vergelijking). Als jij hem alleen als agenda wilt gebruiken is dit zoieso nogal overkill ofniet ;) Ik zou gewoon even naar de winkel gaan en vragen of je hem werkend kan zien. Bij mij was dat geen probleem. Volgens mij is dit apparaatje nog niemand (die hem ook echt gebruikt waar hij voor is) echt tegen gevallen kwa snelheid :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had iemand al de "i-Mate WWE 2.16.7.1" op een T-Mobile Vario geinstalleerd? Ben het nu aan het proberen maar wil graag weten hoe jullie ervaringen zijn en dergelijke.

offtopic:
Eggy: bedankt voor de tutorial & ROM-dingetjes op je site

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 04-04-2006 09:10 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:57:
Had iemand al de "i-Mate WWE 2.16.7.1" op een T-Mobile Vario geinstalleerd? Ben het nu aan het proberen maar wil graag weten hoe jullie ervaringen zijn en dergelijke.

offtopic:
Eggy: bedankt voor de tutorial & ROM-dingetjes op je site
Heb ik er op gehad en werkt perfect: duidelijke verbetering in snelheid en stabiliteit! Waarom echter niet de Qtek 2.18 NL zelfde basis alleen nederlandstalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Lees mijn vraag nog eens over ;)

Het betreft inclose en geen MB B)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:26:
[...]

Heb ik er op gehad en werkt perfect: duidelijke verbetering in snelheid en stabiliteit! Waarom echter niet de Qtek 2.18 NL zelfde basis alleen nederlandstalig!
Hahaha, Nederlands? Dat is niet aan mij besteed; was dan ook flink boos toen ik mijn Vario kreeg van T-Mobile. :'(

Maar inderdaad; heb net even zitten spelen met de 2.17 en wat kleine Tweaks en CABs geinstalleerd en hij is inderdaad een enorme hoeveelheid sneller (wat denk je ook; als je een 1.3-versie kreeg van T-M).

Ow, en even teruglezend in dit topic:
@Eggy: die flags voor de kalender werkt vlekkeloos.

Verder; de tweaks voor SMS doen het ook lekker, nog een bedankje aan iemand voor de link voor TodayTime en ik ga zometeen ook maar eens kijken naar PocketBreeze ofzo.

*edit*
Ik zoek nog steeds een goede/uitgebreide site met gratis skins/themes met portrait/landscape-ondersteuning... _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 04-04-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je trouwens dat thema? die startbalk enzo ziet er echt strak uit!
Van die coole startbalken krijg je met het programma wisbar deze moet je installeren en dan kun je verschillende soorten thema's downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 19:48
MAX3400 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:12:
[...]

Hahaha, Nederlands? Dat is niet aan mij besteed; was dan ook flink boos toen ik mijn Vario kreeg van T-Mobile. :'(
Wat had je dan verwacht in Nederland :X

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk programma maar draait bij mij niet echt icm pocketbreeze, maar wist je dat als je de standaard dialer hebt je gewoon een naam kunt vormen met de toetsen zoals je dat normaal gebruikt op de sms manier?? Werkt net zo snel
Ik snap niet echt wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:36:
[...]

Ik snap niet echt wat je bedoeld.
Ik bedoel het volgende, als je op het groene telefoonhoorntje drukt krijg je de dialer. Als je bv "janssen"wil bellen druk je op "52677" etc. je dialer laat de mensen zien die er bij horen en zo kun je dus ook snel kiezen. Dit is getest op vario met de laatste imate rom.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties kwa snelheid. Dan denk ik dat ik 'm maar eens ga regelen.

Laatste vraag: ik zat er over te denken dit bij T-Mobile te doen, icm een Flex 20 abo voor 2 jr. Kost ie een euro of 30. Is er nog een betere aanbieding, of een reden om dit vooral niet te doen bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:12:
Bedankt voor de reacties kwa snelheid. Dan denk ik dat ik 'm maar eens ga regelen.

Laatste vraag: ik zat er over te denken dit bij T-Mobile te doen, icm een Flex 20 abo voor 2 jr. Kost ie een euro of 30. Is er nog een betere aanbieding, of een reden om dit vooral niet te doen bij T-Mobile?
Heb je al een T-Mobile abbo?
Ik heb de Vario sinds pas:
- Verlenging
- 1 jaar
- € 10,- per maand
- Toestelprijs: €100,-
Totaal: € 220

Lijkt me beter dan 2 jaar x €20 (= totaal €480)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Martino: Ik heb nog geen abonnement. Helemaal niet eigenlijk omdat ik een zakelijk toestel heb wat ik ook op zn tijd prive mag gebruiken.

Lullig dat je als nieuwe abbonnee niet zon goede aanbieding krijgt. Als ik 1 jaar met 10 euro per maand afsluit kost 'ie me 395 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Laatst online: 12-09 20:35
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:12:

http://www.belnu.nl/newsi...ite.php?abonnementnr1=794

Ik heb deze besteld. ( 1 jarig 25 euro pm + PIT + eenmalig 29 euro) Maar dat komt omdat ik nu absoluut geen 2 jarig abbo wil hebben. Verwacht dat er over een jaar wel goedkopere data opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:35:
@Martino: Ik heb nog geen abonnement. Helemaal niet eigenlijk omdat ik een zakelijk toestel heb wat ik ook op zn tijd prive mag gebruiken.

Lullig dat je als nieuwe abbonnee niet zon goede aanbieding krijgt. Als ik 1 jaar met 10 euro per maand afsluit kost 'ie me 395 euri.
Verschil moet er zijn :P
Maar laten we niet verder over prijzen gaan praten... (dit is tegen de policy van dit forum)
Kijk anders op Telecomvergelijker.
Hier kan je filteren uit tientallen internetshops, waardoor je (bijna) gegarandeerd de laagste toestel/abbonementsprijs kan vinden. Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 18:55
Ik zag dat Orange een paar dagen geleden de nieuwe ROM voor de M3000 op de site heeft staan. Aangezien ik mijne orgineel wil houden heb ik de Orange ROM er nog in zitten. Heeft iemand deze al geinstalleerd op zijn M3000 en wat zijn de ervaringen? Geen problemen met updaten? Sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2xdehelft schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:19:
Ik zag dat Orange een paar dagen geleden de nieuwe ROM voor de M3000 op de site heeft staan. Aangezien ik mijne orgineel wil houden heb ik de Orange ROM er nog in zitten. Heeft iemand deze al geinstalleerd op zijn M3000 en wat zijn de ervaringen? Geen problemen met updaten? Sneller?
Wat een narigheid van tmo zeg dat zelfs orange eerder met een rom update uit komt? Iemand enig idee wanneer tmobile met update komt?
En verspeel je ook je garantie als je de engelse tmobile rom erop zet? want die is wel al eens geupdate d8 ik???
dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 21:22
Het lukt me momenteel maar niet om Activesync te laten synchroniseren met Outlook. Is er ook een mogelijkheid om de Wizard te laten synchroniseren met een ander programma dan Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s

Martino-s

reul schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:30:
Het lukt me momenteel maar niet om Activesync te laten synchroniseren met Outlook. Is er ook een mogelijkheid om de Wizard te laten synchroniseren met een ander programma dan Outlook?
Exchange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Syncen kan ook via SyncML met applicaties die dat ondersteunen (in mijn geval gebruik ik de client van Synthesis AG om met Oracle Calendar te syncen.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martino-s schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:23:
[...]

Heb je al een T-Mobile abbo?
Ik heb de Vario sinds pas:
- Verlenging
- 1 jaar
- € 10,- per maand
- Toestelprijs: €100,-
Totaal: € 220

Lijkt me beter dan 2 jaar x €20 (= totaal €480)
tering dat wil k ook
ik heb soms dat i dan zelf gereset heeft, dus gewoon aanstaat maar zelf opnieuw is opgestart.
dan moet je je pincode nog invoeren maar daar vraagt i dan niet om.
hij geeft aan de hele tijd zoeken naar een netwerk, maar vindt niets.
prutsen met vliegtuigmodes aan en uit, proberen te bellen en dan op den duur komt dat pincode schermpje wel weer, maar niet ideaal (wel sneller dan reboot)..

iemand een oplossing voor? (snelkoppeling naar pincode scherm?)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dla = liev

[ Voor 157% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chubby-
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 08:03
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:26:
[...]

Wat een narigheid van tmo zeg dat zelfs orange eerder met een rom update uit komt? Iemand enig idee wanneer tmobile met update komt?
En verspeel je ook je garantie als je de engelse tmobile rom erop zet? want die is wel al eens geupdate d8 ik???
dank
Denk dat je garantie pas verloopt als je met je CID lock gaat zitten kloten.
Dus als jij die rom erop kan krijgen met CID lock er nog op, dan verlies je denk ik geen garantie.

In de eerdere discussies over garantie vs. rom update is het op deze manier nog niet ter sprake geweest voor zover ik weet. Maar ik kreeg het idee dat dergelijke discussies niet warm ontvangen worden in dit draadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:18:

[...]

ik heb soms dat i dan zelf gereset heeft, dus gewoon aanstaat maar zelf opnieuw is opgestart.
prutsen met vliegtuigmodes aan en uit, proberen te bellen en dan op den duur komt dat pincode schermpje wel weer, maar niet ideaal (wel sneller dan reboot)..

Zelfde probleem als Schonfeld heb ik ook...
orginele rom van Tmobile
Ik merk dan ook dat magic button is afgesloten (batterijbalkje weg, dus gewoon een reset in je broekzak :(
komt ook niet omdat ik dan sms ofzo heb gehad

reden?? unknown

genezen:
Ik doe vliegtuigmodus aan en dan uit, dan verschijnt de Sim-pin na een tijdje vanzelf...
Voorkomen is beter dan genezen, wat doen we er tegen vragen we ons dus af
bing69 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:00:
[...]

Ik bedoel het volgende, als je op het groene telefoonhoorntje drukt krijg je de dialer. Als je bv "janssen"wil bellen druk je op "52677" etc. je dialer laat de mensen zien die er bij horen en zo kun je dus ook snel kiezen. Dit is getest op vario met de laatste imate rom.
dat doet ie ook bij de orginele rom
En bij elk cijfertje staan de letters die eronder horen (weet ik niet uit mijn hoofd hoor)

dus op de fiets zou ik het als volgt moeten doen:
vario uit broekzak, op aan/uit knop drukken, evt pincode indrukken, telefoonhoorntje indrukken, 7,2,4,6,6,3 en hij heeft "schonf" al gevonden (hij werkt op voor- of achternaam) nogmaals telefoontje en ik bel...

Ik moet maar snel voor een auto zorgen met een mooie houder, het werkt voor geen meter op de fiets :(

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TommyCP schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:46:
[...]

Ook ik heb ingesteld dat ie om 4 uur 's nachts moet backuppen (zonder te soft resetten overigens, anders ben ik na de soft reset niet mobiel bereikbaar) en bij mij gaat dat meestal goed; als ik hem 's ochtends uit standby haal, geeft ie aan dat ie klaar is met backuppen en dat hij toestemming nodig heeft om te softresetten.
Je kunt hem ook gewoon 's nachts na een backup laten resetten, je bent namelijk ook bereikbaar als hij in het pincodescherm staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlawit schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:46:
Zelfde probleem als Schonfeld heb ik ook...
orginele rom van Tmobile
schonfeld heeft 2.18 rom qtek dus ligt niet aan rommie
ps. ik merk dat je mij in je tellijst hebt.. bel maar even over tip van autohouder heb zelf meerderen gehad; dus ervaring.

hoe start je zoekfunctie in contactpersonen sneller?
als je nu naar contactpersonen gaat
knop naar beneden inhoud
begint i na 20 namen de zoekfunctie te activeren.
zou prettig zijn als in reg kan terug brengen tot 5 of 7 oid; iemand?

iemand een .cabje waarmee toetsenbord verlichting aan blijft?
ivm met msn op bed... nu valt verlichting soms uit als even inactief en dan moet je eerst toets indrukken om te zien welke je eigenlijk wou indrukken (gok ik nog meestal mis)...
zoek progje die auto doet als wizard in netstroom hangt
maar een progje (exe) die toetsenbordverlichting aan laat staan onafhankelijk van netspanning kan ik wel zo instellen dat die alleen wordt geopend als in netstroom.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb n vraagje over de installatie van tomtom;

alle benodigde bestanden staan op de sd-kaart, ik installeer de bestandjes wzd.cab en ttn.cab, PIMadin.cab en als laatste gps.cab uit de map 2577. Daarna start ik de 5.21 update en klik op setup dan update installeren. als hij hiermee klaar is krijg ik geen reactie van het programma, ik klik op tomtom (wat wel bij mijn programma's staat) en vervolgens loopt de wizard vast.

ter info: ik heb de laatste q-tek rom NL, verder alleen totalcommander geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:36:
ik klik op tomtom (wat wel bij mijn programma's staat) en vervolgens loopt de wizard vast.
klinkt als minder lagele tomtom.. maar er van uitgaande dat dit niet het geval is;
je update is niet goed, probeer de bestanden uit \programmabestaden\navigator van iemand te regelen die de wel werkende 5.21 heeft... (kan ze je niet sturen omdat al mijn reisgegevens erin staan)

edit>update moet je trouwens vanaf pc draaien (of iig zo hebk t gedaan) dan vraagt i of je wilt verwijderen en nieuwe installe ok en dan moet t werken, mits je goede (eventueel legale ;) ) versie hebt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Ik heb gewoon in 1 keer de tomtom 5.21 update geinstalleerd, nooit problemen gehad, de versie die ik heb werkt gewoon perfect, gewoon installeren vanaf pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:36:
ik heb n vraagje over de installatie van tomtom;
Hmm, ik heb ook die laatste QTEK Rom/
Heb echter een TomTom 5.21 versie die zonder update installeert (ook met 4 cab bestanden):

App.-versie 5.210 (5430)
GPS stuurprogramma 1.20

Staat er in TomTom...
Misschien een andere versie proberen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 100% legale versie hoor :) heb de updat idd rechtstreeks vanaf de pc geinstalleerd en daarnaa opgestart, wat dus ongelofelijk lang duurt (10 min) nu zit ik vast bij het instellen welke stem je wilt :S

iemand die zijn bestanden uit, navigator wil sturen? (gijsflipse @ gmail (punt) com) bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:34:
ivm met msn op bed... nu valt verlichting soms uit als even inactief en dan moet je eerst toets indrukken om te zien welke je eigenlijk wou indrukken (gok ik nog meestal mis)...
maar een progje (exe) die toetsenbordverlichting aan laat staan onafhankelijk van netspanning kan ik wel zo instellen dat die alleen wordt geopend als in netstroom.
druk dan gewoon op de knop meest rechtsonder... pijltje naar rechts
kan je meteen verder typen en je hebt de Vario toch met je rechterhand vast dan??? (mag ik hopen)

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:29:
[...]

Alvast bedankt, maar ik heb de t-mobile vario. En ben in de veronderstelling dat je die ROM niet kan updaten zonder het CID-lock te verwijderen, toch?? En als dit wel mogelijk is kan iemand mij vertellen waar ik deze vind? Ik heb nu versie 1.6.2.2, is dat de nieuwste???

bedankt
Ik hou de t-mobile versie niet bij, weet niet of die al een 2.18 rom hebben uitgebracht. Ik heb zelf een qtek 9100 en draai daarop nu de 2.18 rom. Om die op de Vario te gebruiken zou je inderdaad moeten CID unlocken. Of je wacht op de update van t-mobile.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:05:
[...]

Lees mijn vraag nog eens over ;)

Het betreft inclose en geen MB B)
hier is hij te downloaden, maar ik heb hem gister er toch maar afgegooid. Ik kon op 1 of andere manier niet goed in de map afb. en video's komen. Ik draai nu Spb PocketPlus, daarmee heb ik nog geen problemen mee. Alleen ik heb wel eens dat ik msn niet kan afsluiten, hij komt dan steeds weer automatisch terug. Ik weet niet of dat door Pocketplus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:18:

Nee dat is het probleem niet. Hoewel ik dat ook soms heb, maar dan kan je je flightmodus gebruiken. Ik had echt het probleem dat ik m'n pincode ingetoets had, maar hij bleef zoeken. Backup terug gezet en het werkte weer. Ben toch blij dat ik sprite gekocht heb. Vroeg me eerst af of dat wel nodig was met WM5. Ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:34:
edit: ik had niet goed gelezen.
Maar hiermee gepaard gaand: Kun je (zoals bij WM2003 het geval was) de helderheid voor accu en stroombron apart kan instellen? Anyone?

[ Voor 11% gewijzigd door Fakir op 04-04-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik het geluidje uitzetten dat klinkt als je een gesprek beeindigd hebt? Ik kan dit niet vinden in Start > Instellingen > Geluiden en meldingen > Meldingen. Misschien via een register tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand problemen met die template voor spb weather, waarmee je ook Nederlandse steden kunt instellen? Ik heb Amsterdam, maar die geeft sinds gister alleen maar N/A. Buitenlandse steden doen het wel. Ook heb het idee, dat ie niet update, hoewel mijn instellingen wel op automatisch ieder uur updaten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:58:
Heeft iemand problemen met die template voor spb weather, waarmee je ook Nederlandse steden kunt instellen? Ik heb Amsterdam, maar die geeft sinds gister alleen maar N/A. Buitenlandse steden doen het wel. Ook heb het idee, dat ie niet update, hoewel mijn instellingen wel op automatisch ieder uur updaten staan.
http://www.leerlingenraad...e/download/Weeronline.tpl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er al meer mensen over gehoord in dit topic. Sinds vandaag kan ik (met de nieuwste Qtek rom) in eens niet meer synchroniseren via ActiveSync. Geen rare dingen geinstalleerd of iets dergelijks. Wel WM5torage, maar die draaide al een week naar behoren. Activesync blijft op "verbinding maken" staan. Ik heb op zowel mijn pc als mijn mda het profiel verwijderd, maar ik kan geen nieuwe instellingen meer toevoegen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Dentheman schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:50:
Ik sta op het punt deze Rom erop te zetten, contactpersonen, foto's, etc. zijn op m'n pc opgeslagen, maar m'n provider instellingen kan ik nergens vinden, kan ik ook die uit de sp (ik heb t-mobile) gebruiken? En waar moet ik die dan neerzetten?

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2xdehelft schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:19:
Heb em 4 dagen terug geinstalleerd, omdat de Qtek/I-mate roms niet te installeren waren op mijn m3000 :S

Mijn mening: Stukken sneller, stabieler! Accutijd lijkt vertweevoudigd, blauwetand lijkt 2x zo snel.
ben dus tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt helaas niet bij mijn standaard t-mobile rom. (rom 1.6.2.2 nld)

edit:
Ik las net dat iemant het wel voorelkaar had met een origele rom. Is het misschien een instelling die aan moet staan ozo?

Ik wil mijn rom namelijk nog maar gewoon standaard houden want dan heb ik mijn garantie nog steeds.

Of hebben jullie daar een oplossing voor?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 18:33:
[...]

Alleen ik heb wel eens dat ik msn niet kan afsluiten, hij komt dan steeds weer automatisch terug. Ik weet niet of dat door Pocketplus komt.
Is iets van MSN volgens mij. Doet ie bij mij af en toe op een I-Mate rom 2.17 en bij mijn vriendin op een TMO rom 1.16.

Oplossing is de alpha versi van Agile te gebruiken. http://www.agilemobile.com/downloads.html
Logt ook veel sneller in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik zag dat dit programma om te tweaken nog niet in de startpost staat. Met dit programma kan je via een vinkje geoon de registerhack selecteren die je wilt.
p.s. eerst registreren voordat je de downloads kan zien.

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=39725

[ Voor 30% gewijzigd door XthinkZ op 06-04-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
nsa1984 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:00:
download even de volgende file Hierin staat het netjes beschreven voor de vario rom zelf. Dezelfde settings werken ook voor imate.
Ik heb alles nu zo ingesteld, zoals hoe het in die pdf staat, maar als hij verbinding maakt met gprs begint er een timer te tellen. Hoort dit zo? want ik wil straks niet met onverwachte kosten zitten. Trouwens ik heb een vario met de nieuwste qtek rom.

/edit
Als ik me pdf handleiding kijk zie ik dat de vario letterherkenning heeft, maar als ik op de Input Selector druk zie ik die er niet bijstaan. Hoe krijg ik me letterherkenning werkend?

[ Voor 16% gewijzigd door xileS op 04-04-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:11:
[...]

/edit
Als ik me pdf handleiding kijk zie ik dat de vario letterherkenning heeft, maar als ik op de Input Selector druk zie ik die er niet bijstaan. Hoe krijg ik me letterherkenning werkend?
Zit volgens mij niet in de TMO rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK zit met een erg vreemd probleem

Ik heb een Qtek 9100 icm tmobile flex 30 abbonement.

In mijn thuisomgeving heb ik erg slecht bereik en valt het gsm onderdeel regelmatig weg (ook na de langverwachte rom update)

Zodra ik 5 km van mijn woonomgeving vandaan ben heb ik volle ontvangst en het gsm signaal blijft constant. ook de gprs verbinding werkt veel sneller.

Ik woon vlak bij de duitse grens, misschien dat hier het probleem ligt?

Ik vroeg me af of er meer mensen met dit probleem zitten en wat eraan te doen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:50:

In mijn thuisomgeving heb ik erg slecht bereik en valt het gsm onderdeel regelmatig weg (ook na de langverwachte rom update)

Zodra ik 5 km van mijn woonomgeving vandaan ben heb ik volle ontvangst en het gsm signaal blijft constant. ook de gprs verbinding werkt veel sneller.

Ik vroeg me af of er meer mensen met dit probleem zitten en wat eraan te doen is??
Geen idee hoe de infrastructuur bij jou in de buurt is, maar het klinkt alsof je ver van de dichtsbijzijnde mast woont of dat de dichtstbijzijnde mast niet lekker functioneert.

Heb je al gebeld met TMO hierover?

*edit*
De enige ervaring die ik heb met een slechte ontvangst is de duinweg van Wassenaar naar Scheveningen; er is/was daar een dood stuk van ongeveer 200m voor zowel Orange als KPN.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 04-04-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:50:

Niks vreemd, gewoon slecht bereik. Natuurgebied of zo? Kan ook zijn dat je signaal wordt weggedrukt door een sterker duits signaal. Zwakke plekken heeft elke provider (ik heb geen mm bereik met Vodafoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 21:11:

/edit
Download dit bestand en voer het uit op je vario, daarna heb je zowel Letter Recognizer als Block Recognizer.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 22:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyCP
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:06:
[...]

Je kunt hem ook gewoon 's nachts na een backup laten resetten, je bent namelijk ook bereikbaar als hij in het pincodescherm staat.
Als je na een softreset de pincode van je GSM-chip (dus niet een evt. pin van Windows Mobile zelf) niet invoert, ben je niet bereikbaar hoor. Althans, ik ben dat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na jarenlange klant te zijn geweest van ben en later Tmobile, werd ik toch gek van het feit dat ik thuis slecht bereik had.

Ben overgestapt naar Orange met nummerbehoud... en daar is h.e.e.a misgegaan.
De overzetten zou gisteren plaatsvinden, en om 10 uur sochtends werkte mijn tmobile sim niet meer.. vrolijk mijn orange sim erin gedaan, en ik kon bellen... Maar het was wel verdacht stil de hele dag.

Ik werd alleen gebeld door mensen met kpn huisnummer of kpn mobiel. Als mensen via tmobile bellen, krijgen ze een mededeling dat dit nummer niet meer bestaat.. nu komt het rare.. ik kan wel bellen(naar mobiel en vast met superbereik!!!), en zij zien dan dat ik bel, want mijn naam verschijnt in hun display met het juiste nummer.

Wie moet ik nu bellen.. tmobile of orange? en wat zou er mis zijn... Ze vertelden mij vantevoren dat alles binnen max. 24 uur alles geregeld zou zijn... is nu al veel langer..

Ik maak ook gebruik van Orange world, maar ik krijg niet de hack aan de praat. na veel zoeken.. op google en delen 6 7 8 en 9. ben ik niet veel wijzer geworden .

heb deze cab gedload en geinstalleerd:
NLRetailWM50.cab >orange world werkte direct..

toen naar start>instelling>verbinding>verbinding gegaan, en bij orange gprs proxy
http 10.250.255.188 poort 5080 en 5091 geprobeerd
wap :10.250.255.188 poort 9201 ingevoerd.

ook heb ik de wap instelling weggelaten.

ik kan alleen inloggen op orange.nl en zodra ik
http://www.google.nl/a.pdf intyp ( om te controleren of de hack werkt) blijt inet explorer zoeken, maar krijg geen foutmelding.

wat doe ik nu fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:41:
na jarenlange klant te zijn geweest van ben en later Tmobile, werd ik toch gek van het feit dat ik thuis slecht bereik had.

Ben overgestapt naar Orange met nummerbehoud... en daar is h.e.e.a misgegaan.
De overzetten zou gisteren plaatsvinden, en om 10 uur sochtends werkte mijn tmobile sim niet meer.. vrolijk mijn orange sim erin gedaan, en ik kon bellen... Maar het was wel verdacht stil de hele dag.

Ik werd alleen gebeld door mensen met kpn huisnummer of kpn mobiel. Als mensen via tmobile bellen, krijgen ze een mededeling dat dit nummer niet meer bestaat.. nu komt het rare.. ik kan wel bellen(naar mobiel en vast met superbereik!!!), en zij zien dan dat ik bel, want mijn naam verschijnt in hun display met het juiste nummer.

Wie moet ik nu bellen.. tmobile of orange? en wat zou er mis zijn... Ze vertelden mij vantevoren dat alles binnen max. 24 uur alles geregeld zou zijn... is nu al veel langer..
Heb ik ook gehad bij overstap van telfort naar t-mobile. Gewoon nog ff wachten. inkomend en uitgaand wordt niet tegelijk gepoort. en wat ook wel eens helpt is gewoon ff flightmode aan en uit. meld hij zich zelf weer aan bij het netwerk.
suc6

[ Voor 27% gewijzigd door SonOfSam op 05-04-2006 09:11 ]

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:16:
[...]

Download dit bestand en voer het uit op je vario, daarna heb je zowel Letter Recognizer als Block Recognizer.
Hoi, ik heb het bestand geinstalleerd. Bij de invoeropties kan ik kiezen tussen de verschillende opties maar...
wanneer ik op ok klik en weer terug ga de invoeropties staat ie gewoon weer op toetsenbord.

Weet je/iemand waar dit aan kan liggen of wat de remedie daar tegen is?

BVD

Ik zat bij de invoeropties in: instellingen>vandaag, terwijl je gewoon in word zelf moet zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopdRob
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-03 08:32
Wat ik dan wel weer raar vindt, is dat bij operators er nog steeds O2-NL staat in plaatst van NL Telfort.

Dat is toch al weer een tijdje teruggedraaid, in ieder geval voordat WM5 gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vijay555 van Xda-developers heeft een handig programmaatje geschreven waardoor je de balken boven en onder in beeld kunt minimaliseren: TodayToggle. Hoewel de functies aanwezig blijven (start / ok-sluiten / linker softket / rechter softkey) is het wel handig om deze functies aan softkeys toe te wijzen i.c.m. bijv smartkeys. Van belang is ook dat je een achtergrond hebt die dit ondersteunt, anders krijg je boven en onder witte stroken. Dit is dan het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/5510/large8ch.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
TopdRob schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:56:
Wat ik dan wel weer raar vindt, is dat bij operators er nog steeds O2-NL staat in plaatst van NL Telfort.

Dat is toch al weer een tijdje teruggedraaid, in ieder geval voordat WM5 gemaakt is.
Zit dat niet op je Sim? Mijn toestel gaf tot vorig jaar juni ook nog Ben NL aan.... Pas toen mijn simkaart uit 1999 sneuvelde en ik een nieuwe kreeg (tegelijk met nieuw toestel overigens, de simkaart sneuvelde niet in z'n eentje) kwam er T-Mobile NL in beeld...

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig nog een (gratis) Wifi vind-programmatje voor de HTC wizard? de Wififofum uit de startpost werkt bij mij niet :S (iets van .net 2.0 install probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:42:
Hoe kan ik het geluidje uitzetten dat klinkt als je een gesprek beeindigd hebt? Ik kan dit niet vinden in Start > Instellingen > Geluiden en meldingen > Meldingen. Misschien via een register tweak?
Niemand?
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:12:
weet iemand toevallig nog een (gratis) Wifi vind-programmatje voor de HTC wizard? de Wififofum uit de startpost werkt bij mij niet :S (iets van .net 2.0 install probleem)
Hitchhiker:

Afbeeldingslocatie: http://www.handango.com/include/pictures/710507/hitchhiker0.3-animated1.gif

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:51:
[...]

Zit dat niet op je Sim? Mijn toestel gaf tot vorig jaar juni ook nog Ben NL aan.... Pas toen mijn simkaart uit 1999 sneuvelde en ik een nieuwe kreeg (tegelijk met nieuw toestel overigens, de simkaart sneuvelde niet in z'n eentje) kwam er T-Mobile NL in beeld...
kan ook softwarematig iets zijn: als je een nieuwe t-mob sim in bijvoorbeeld de mio a701 doet (met WM 5.0) krijg je ook BEN te zien, ligt aan de coderingen in de gsm software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felixk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06-2022
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:22:
[...]

kan ook softwarematig iets zijn: als je een nieuwe t-mob sim in bijvoorbeeld de mio a701 doet (met WM 5.0) krijg je ook BEN te zien, ligt aan de coderingen in de gsm software
Even hier op inhakend, niet helemaal het zelfde maar wel vergelijkbaar. Na mijn rom te hebben geupdate met de nieuwste NL Q-tek rom geeft de HTC als provider aan Proximus. Ik heb voor de zekerheid mijn provider handmatig geselecteerd. Dit is in mijn geval T-mobile. Ik woon in amsterdam dus proximus (belgie) zal hier geen dekking hebben. Toch blijft hij Proximus als provider aangeven. Heeft dit te maken met het feit dat de Q-tek Rom uit belgie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Ik wil met mijn Vario meteen op kunnen nemen met de luidspreker aan. Dat wil ik omdat ik een pasieve houder voor in de auto heb gekocht. Als ik tijdens het autorijden wordt gebeld, wil ik met 1 druk op de knop op kunnen nemen met de luidspreker aan zodat ik niet moeilijk hoef te doen. Het zou mooi zijn als iets dergelijks in een profiles tooltje zou zitten.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
Bij mij werd er ook steeds O2 als provider aangegeven in diverse ROMs, ook bij de nieuwe I-mate. Toen ik de nieuwe Qtek installeerde stond er ineens Telfort. :)
Ik heb er al meer mensen over gehoord in dit topic. Sinds vandaag kan ik (met de nieuwste Qtek rom) in eens niet meer synchroniseren via ActiveSync.
Ik had ook problemen na het updaten naar de Qtek Rom, dit was verholpen door Activesync gewoon opnieuw te installeren.

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dlawit schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:36:
kan je meteen verder typen en je hebt de Vario toch met je rechterhand vast dan??? (mag ik hopen)
nee meestal heb ik dan mijn rechterhand ergens anders voor nodig zoals je zelf al aanvoelde.. k deed t nattuurlijk al op die manier echter t is makkelijker als die gewoon aanblijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn MDA heb ik pas geleden WM5Storage geinstalleerd. Briljant programma!
Het kopieren van films en mp3 gaat een stuk sneller dan met ActiveSync.

Weet iemand of het mogelijk is om te kunnen switchen van ActiveSync naar Wm5Storage zonder een soft-reset.

Ik wil namelijk mijn contacts, etc. kunnen syncen en daarna wat mp3 kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Ik heb de laatste romupdate van qtek gedaan (NL versie). Laatst weer opera geinstalleerd. Wat op de vorige rom prima werkte. Werkt nu ook wel, alleen het font lijkt op windings (of hoe je het ook spelt, igg al die symbooltjes). Dit geldt dus voor opera zelf: dus je urlinvoer, knoppen met search etc. Text van een site wordt wel prima weergegeven. Het menu e.d. is gewoon prima in het engels. Ik heb dus beta2 van opera (dat is die versie die tot 1 juni geldig is). Iemand suggesties?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.