HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 9

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.024 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die de MiniSD kaart in hun Vario als "USB-stick" willen gebruiken, is WM5torage een handig programma en al eerder in dit forum genoemd.
Voor degenen die geen zin hebben zich weer in te schrijven bij één of andere site, hier een directe link naar versie 1.21 die ik heb opgesnord:
http://www.mobilnaut.cz/d...WM/Aplikace/WM5torage.CAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb MDA Vario , hier op maar eens "GPRS always on " ingesteld ; vervolgens kan ik niet meer synchroniseren in deze stand.
Als ik via WiFi het internet op ga moet ik eerst naar "verbindingen=> geavanceerd => netwerk instellen, => maakt verbinding met het internet via "mijn ISP" en klaar ( kan dit niet handiger?) .
GPRS wordt afgesloten en moet later weer opgestart worden.

Veel voordeel in "always on"zie ik dus niet, zeker niet omdat ik niet kon synchroniseren.

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:29:
[...]

rom 2.18 is nog niet zo oud. dus het maakt niet uit welke rom je hebt?
Oeps, sorry, had over de romversie heen gelezen :o

Volgens mij maakt de ROM-versie inderdaad niks uit; 2.18 is natuurlijk wel stabieler, dus minder soft-resets nodig en standaard sneller...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Ik heb mjin M3000 inmiddels 2 dagen en ben er zeer tevreden mee.

Direct na binnenkomst de meest recente QTEK NL firmware erop gezet wat voor mij makkelijker werkte dan de Orange Firmware, kep het ook geen kans gegeven, maar dat is een ander verhaal ;)

Heb inmiddels alles werkend:

Wifi (ik verbaas me echt over het feit dat er zoveel verbindingen onbeveiligd zijn in Amsterdam >:) )

Orange World inc port 5080 aanpassing (Was ff langs Orange gegaan om Orange World in zijn geheel te laten instellen (niet de 5080 truck ;)) maar de persoon wist niet hoe dat moest 8)7 , dus zelf maar gedaan)

BT Headset (Logitech Mobile Freedom, icm stemherkenning van de Wizard werkt dit prima)

BT Syncronisatie Active Sync (Wat een verademing met het instellen ivm de M500)

Spb Weather (Klopt niet echt, het zou moeten regenen in Amsterdam, terwijl het strak blauw is, iemand een suggestie? zowel weather.com, intellicastis en Gismeteo.ru geven verkeerde data.)

Magic Button 2.0 (Werkt ok, is minder zwaar dan Spb Pocket Plus 3.1, echter sluit "Telefoon" niet goed, ligt dit aan de QTEK firmware of aan Magic Button?)

Wififofum (Nog ff mee stoeien, ik heb geen gps ontvanger en dan werkt de radar niet echt lekker, zie ik iets over het hoofd in het programma of kan je geen signaal sterkte zien?)

Dit alles heb ik grotendeels gedaan adhv Eggy openingspost en zijn site, mijn dank hiervoor.

Ik zoek nog degelijke themes maar kan niet echt iets vinden, iemand een suggestie.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 10-09 14:35
vacuumcleaner schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:54:
*KNIP*

Wififofum (Nog ff mee stoeien, ik heb geen gps ontvanger en dan werkt de radar niet echt lekker, zie ik iets over het hoofd in het programma of kan je geen signaal sterkte zien?)
*KNIP*
Moet kunnen, bij je instellingen. Kan het nu alleen even niet nakijken waar precies, heb gister nieuwe rom erop gezet maar nog niet alle software die ik had terug gezet (waaronder dus wififofum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spb Weather (Klopt niet echt, het zou moeten regenen in Amsterdam, terwijl het strak blauw is, iemand een suggestie? zowel weather.com, intellicastis en Gismeteo.ru geven verkeerde data.)

Magic Button 2.0 (Werkt ok, is minder zwaar dan Spb Pocket Plus 3.1, echter sluit "Telefoon" niet goed, ligt dit aan de QTEK firmware of aan Magic Button?)
Als weerprogramma zou ik: http://www.s-church.net/WindowsMobileSoftware.aspx gebruiken. Is gratis en haalt gewoon zijn info van weather.com. heb net even gekeken en weerbericht klopt wel aardig met dat van Amsterdam.

Heb zelf ook het probleem met MB2.0 en de nieuwste Qtek WWE, dus zou er vast eens mee te maken kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:14:
[...]

Als weerprogramma zou ik: http://www.s-church.net/WindowsMobileSoftware.aspx gebruiken. Is gratis en haalt gewoon zijn info van weather.com. heb net even gekeken en weerbericht klopt wel aardig met dat van Amsterdam.

Heb zelf ook het probleem met MB2.0 en de nieuwste Qtek WWE, dus zou er vast eens mee te maken kunnen hebben.
Je zou zeggen dat als beide programma's hun data van weather.com halen dat zij dezelfde voorspellnig moeten geven, ik ga het i.e.g. proberen.

Daarnaast gooi ik MB eraf en wacht tot de nieuwe versie.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
In deze topic op pocketinfo staat beschreven wat je moet doen dat je bij SPB Weather kunt kiezen dat het programa de data bij weeronline.nl vandaan haalt. Klopt hier aardig een je kunt bijna elke plaats in Nederland toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Zou niet iemand een topic kunnen starten: "Mijn Vario"
met evt screenshots van je theme maar vooral ook de config
  • welke rom
  • welke registry hacks
  • welke programma's draaien
  • waarvoor gebruik je de vario
en het liefst linkjes erbij waar je de zooi vandaan kan halen

Voor de über pimper de mogelijkheid om zijn vette config te laten zien en voor anderen bron voor handige proggies e.d.

ideetje???

Mijn Vario is nog zo goed als orgineel (heb em sinds kerst 2005 :X ) op wat suffe programma's na... gebruik hem nu ook amper omdat ik in het buitenland zit (alleen maar als wekker en sms-ontvanger), maar ik wil hem zsm wel oppimpen.

een TS met een goed voorbeeld is dan wat beter lijkt me

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvennieB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 15:20
Cobra_Lup schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:21:
[...]

Deze liefhebber heeft hem net geïnstalleerd ;)

Thanx Eggy
Sorry even snel een vraagje voordat ik mijn qtek 9100 ga updaten welke van die bestanden moet ik kiezen, zie door de bomen het bos niet meer....

Welk bestand is de laatste NL update??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vacuumcleaner:

Bij SPB Weather kan je een nieuwe template erop zetten met een Nederlandse weercentrale nl. weeronline.nl. De template kan je downloaden, is ergens in vorige delen bekendgemaakt (ik dacht in deel 6 of 7). Kijk maar eens. De weersvoorspellingen van weeronline.nl zijn een stuk betrouwbaarder voor Nederland dan die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Ik gebruik nu de template van weeronline en die geeft een lekker zonnetje aan in Amsterdam.... en dat klopt 8)
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistercash
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Wat is het maximum van mini-SD?
En welke snelheden zijn gesupport?

Dacht om een mini-SD van 2GB te gaan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Sinds gisteren de AKU 2.0 ROM voor de M3000 erop gezet. Na het terugzetten van mijn backup is mijn MMS-folder weg :|

De MMS-instellingen zin er nog wel gewoon, maar mn mapje is weg, iemand een idee om dat terug te krijgen :?

Ik heb al zitten kijken in de Extended Rom, maar het CABje MP-Shortcut-MMS1-JAVA5XX-VOICE... doet niets. Weet iemand wel CABje ik wel moet hebben?

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svenska schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:39:
Welk bestand is de laatste NL update??
2.18 kijk op die smartphone. huppeldepup site die in startpost staat daar staat duidelijk 2.18 nederlands (qtek is makertje)
mistercash schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:33:
Dacht om een mini-SD van 2GB te gaan kopen
2gig is grootste en super relax heb zelf ook, scan disk overal te krijgen vanaf 79,-.
Snelheid maakt niet veel omdat je kaartje er toch niet steeds uit gaat halen. Enkel voor grote bestanden als tomtom en dan scheelt de snelste met de minder snelle alsnog te weinig om het te merken met een bestand van 2 gig). Als kaartje in telefoon dan is usb overdracht zwakste schakel dus zal je al helemaal niets merken van sneller kaartje. Heb zelf dus de scandisk en bevalt goed, windows media player synchro automatisch nieuwe versjes en versjes diek leuk vind (zoekt i zelf uit), geweldig k ben helemaaal van winamp af nu, en tcpmp gebruik ik ook niet meer voor mp3.

mijn vraagjes:
iemand die de wizard als afstandbediening werkend krijgt?
iemand die de wizard als zaklamp werkend krijgt?
of voelt iemand zich geroepen het zelf te bouwen O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 14:54 . Reden: krijg je 5 euro van mij op je bankrekening ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:51:

Werken de ppc RC progjes niet op de MDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vraagjes:
Ik ben hier ook al een tijdje mee bezig. Ik wil eigenlijk graag via bluetooth powerdvd kunnen besturen. Ik had hier het ideale programma voor gevonden namelijk Total Input (deze kan ook als toetsenbord functioneren). Helaas krijg ik dit niet werkend en ik verwacht eigenlijk dat de reden daarvoor is dat dit programma werkt via netwerk. Ik heb hem alleen via bluetooth geprobeerd maar blijk ook met mijn bluetooth verbinding in de netwerkverbindingen problemen te hebben. Zodra ik deze aanzet is mijn internet op mijn lan verbinding weg, en total input werkt ook niet. Ik heb bij het internet protocol van de bluetoothverbinding gewoon alles automatisch toe laten wijzen (ip,dns enz). Iemand ervaring met dat probleem met de bluetooth verbinding? Het gaat hier dus niet over internet delen of iets dergelijks. Dat kan activesync ook. Ik wil gewoon mijn pc kunnen benaderen vanuit total input.

Voor de rest: via infrarood bestaan er idd zoals hierboven ook al gezegt is programmatjes. Echter schijnen er maar weinig pdas te zijn die ook echt ver genoeg komen om je pda als afstandsbediening te gebruiken. Ik heb het nooit geprobeerd maar ik denk dat ik vanavond eens even naar de mogelijkheden van dit ga kijken. Als het blijkt te werken hoor je het. Andere mensen misschien een verklaring voor mijn bluetoothprobleem?

edit: ik heb trouwens een belkin bluetooth 2.0 adapter op de pc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Over weeronline

Weet iemand hoe je die "N/A" weg kunt krijgen bij de eerste dag?

Vind het er vrij verlept uit zien: wil zien wat er voor vandaag voorspeld is, of gewoon vandaag er niet meer bij zien staan.
Met de weather.com template laat ie wel gewoon alle dagen zien. Met weeronline staat er voor de eerste dag Not Available (staat ook niet op weeronline.nl, dus das nog wel te verklaren) :(

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 29-03-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:32:
Over weeronline
Weet iemand hoe je die "N/A" weg kunt krijgen bij de eerste dag?
Even wachten tot na middernacht. Daarna heb je er geen last meer van.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn vraagjes:
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:37:

Voor de rest: via infrarood bestaan er idd zoals hierboven ook al gezegt is programmatjes. Echter schijnen er maar weinig pdas te zijn die ook echt ver genoeg komen om je pda als afstandsbediening te gebruiken. Ik heb het nooit geprobeerd maar ik denk dat ik vanavond eens even naar de mogelijkheden van dit ga kijken. Als het blijkt te werken hoor je het.
heb zelfook al meerdere geprobeerd,maar lukt me niet.....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan me helpen?

Ik heb als beltoon sinds gisteren een mp3'tje ingesteld. echter was deze vandaag ineens weg (als beltoon dan) dus ik opnieuw deze beltoon ingesteld maar nu is de beltoon niet eens meer selecteerdbaar in het rijtje met geluiden voor inkomende oproep.... heel vreemd... Ook een aantal standaard tmobile ringtones zijn weg.. ze staan allen nog wel in de windows map maar niet meer in het rijtje bij geluiden...
iemand enig idee hoe ik deze weer opnieuw kan selecteren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:49:
heb zelfook al meerdere geprobeerd,maar lukt me niet.....
Gaat idd ook niet lukken, zit helaas geen 'consumer ir' op de wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:58
weet iemand hoe ik de contactpersonen (tel nummers+naam) van het geheugen van mijn telefoon op mijn sim kaart kan krijgen?
ik heb me wezenloos gezocht naar deze simpele opties maar kon m nergens vinden? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Laatst online: 08-06 08:22
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:37:
[...]

Ik ben hier ook al een tijdje mee bezig. Ik wil eigenlijk graag via bluetooth powerdvd kunnen besturen. [...]
Is Salling Clicker dan misschien wat voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
jaguarxj16 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:19:
weet iemand hoe ik de contactpersonen (tel nummers+naam) van het geheugen van mijn telefoon op mijn sim kaart kan krijgen?
ik heb me wezenloos gezocht naar deze simpele opties maar kon m nergens vinden? :S
Een tijdje terug heb ik dat gedaan met Jeyo Mobile Companion (zover ik me het goed herinneren). Het is pay-ware, maar in de demo zitten alle features.
[Edit]
Verder kan je in je contact list een contactpersoon selecteren en openen, en dan rechts bij Menu Save to SIM kiezen. Dit kan alleen 1by1, met Jeyo kon ik een hele handel in 1 keer overzetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Bebob_NL op 29-03-2006 22:07 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of je nog iets leuks kan doen met een USB > SIMkaart lezer? Ik kreeg deze gratis van T-Mobile om op je PC een backup te maken van de nummers die op je SIM-kaart staan. Ik heb altijd al mijn contacts op mijn telefoon staan dus ik heb er eigenlijk niks aan. Er zit een progje bij van T-Mobile maar daar kun je alleen telefoonnrs en sms-berichten van je SIM afhalen. misschien dat er nog andere leuke progjes zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedego
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-08 00:35
Bij deze de foto's van de Wizard in de aluminium case

Afbeeldingslocatie: http://www.jedego.nl/tweakers/DSC00071%20(Custom).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.jedego.nl/tweakers/DSC00072%20(Custom).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.jedego.nl/tweakers/DSC00073%20(Custom).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.jedego.nl/tweakers/DSC00074%20(Custom).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.jedego.nl/tweakers/DSC00075%20(Custom).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.jedego.nl/tweakers/DSC00077%20(Custom).JPG

Ik vind het persoonlijk echt uitstekend werken. Hij is goed beschermd en alle knoppen die je nodig hebt om op te nemen of iemand te bellen uit je contactlist zijn nog beschikbaar. Toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met het ICOO protocol?
TCPMP ondersteudn dit niet en kan daarom bepaalde filmpjes niet streamen..

zaklamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de foto's! is dat die PDAir ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:52
jedego schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:35:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het persoonlijk echt uitstekend werken. Hij is goed beschermd en alle knoppen die je nodig hebt om op te nemen of iemand te bellen uit je contactlist zijn nog beschikbaar. Toppertje
Zo op de foto's ziet het er inderdaad goed uit.
Twee dingen:
* Dat typen in uitgeschoven toestand, forceer je dan de klep die je openklapt niet?
* Is die nu echt zo dik als lijkt (2*mda vario dikte?) Kun je dat opmeten en terug vermelden?

nsa is bijna jarig dus maar ff op lijstje naar zijn ouders toe zetten ;) Anders schaf ik hem zelf wel ff aan. Paps Mams deze dus :) of zou die ergens anders nog goedkoper zijn ? 31dolar is niet duur toch ?

[ Voor 7% gewijzigd door nsa1984 op 29-03-2006 23:05 ]

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En de lens van het fototoestel/flits, zover ik weet werkt deze niet door aluminium heen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
vacuumcleaner schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:56:
[...]

En de lens van het fototoestel/flits, zover ik weet werkt deze niet door aluminium heen... :+
En wie zegt dat daar geen gaatje zit ?

Als dit tenminste dezelfde case is. Brando is al tijden mijn leverancier voor pda materialen, 3 dollar verzendkosten en binnen een week vanuit honkong in nederland op mijn deurmat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
nsa1984 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:09:
[...]

En wie zegt dat daar geen gaatje zit ?

Als dit tenminste dezelfde case is. Brando is al tijden mijn leverancier voor pda materialen, 3 dollar verzendkosten en binnen een week vanuit honkong in nederland op mijn deurmat. :)
Ow, dacht dat het een home-made houder was B)
En aan die foto's kon ik niet ruiken dat hij een gaatje aan zijn achterkant had.... lekkere zinspeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelwood
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:56:
wie kan me helpen?

Ik heb als beltoon sinds gisteren een mp3'tje ingesteld. echter was deze vandaag ineens weg (als beltoon dan) dus ik opnieuw deze beltoon ingesteld maar nu is de beltoon niet eens meer selecteerdbaar in het rijtje met geluiden voor inkomende oproep.... heel vreemd... Ook een aantal standaard tmobile ringtones zijn weg.. ze staan allen nog wel in de windows map maar niet meer in het rijtje bij geluiden...
Heb je toevallig een musicplayer geinstalleerd? O-)
Zo ja, dan heeft die waarschijnlijk alle mp3 toegeeigend en dan "ziet" windowsmobile ze niet meer. 8)7
Moet je dus ff de instellingen van je musicplayer aanpassen ;)

Zelf heb ik ook een vraagje:
Misschien heb ik het gemist maar wat is het verschil tussen de rom versies 217 en 218??
Ik vind dat ze wel heel snel elkaar opvolgen dus was/is er iets met 217 dat ik heb gemist?

[ Voor 13% gewijzigd door Travelwood op 29-03-2006 23:45 ]

Try my footsteps for size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Laatst online: 11-09 17:41
over magic button en de phoneapplicatie, da's normaal: Klik op de phoneapplicatie in de magicbutton taskbar, hou vast en selecteer "Don't Show When Inactive"

[ Voor 12% gewijzigd door birdibird op 29-03-2006 23:48 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Travelwood schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:28: [...] Heb je toevallig een musicplayer geinstalleerd? O-) Zo ja, dan heeft die waarschijnlijk alle mp3 toegeeigend en dan "ziet" windowsmobile ze niet meer. 8)7 Moet je dus ff de instellingen van je musicplayer aanpassen ;) Zelf heb ik ook een vraagje: Misschien heb ik het gemist maar wat is het verschil tussen de rom versies 217 en 218?? Ik vind dat ze wel heel snel elkaar opvolgen dus was/is er iets met 217 dat ik heb gemist?
bedankt voor je reactie maar ik heb helaas geen music players geinstalleerd.... nog andere opties.. heb niet zo'n zin in een harde reset eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 23:51:
[...]

bedankt voor je reactie maar ik heb helaas geen music players geinstalleerd.... nog andere opties.. heb niet zo'n zin in een harde reset eigenlijk..
Je kunt even met myextensions kijken waar de MP3 heen gelinkt word, mnaar indien je geen media applicaties hebt geinstalleerd denk ik niet dat die zomaar ergens anders heen gelinkt word.

Wat dan je mogelijke oplossing word durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
ik heb ineens een probleem:

mijn icoontje va opera is inees weg (dat geldt ook voor andere programma's)
tevens als ik het icoontje (wat is veranderd in een klein vierkantje met blauwe balk) krijg ik de volgende mededeling:

Het bestand "opera" kan niet worden geopend. Het is of niet onderteknd met een vertrouwd certificaat, of een van de componenten kan niet gevonden worden. U moet dit beswtand wellicht opnieuw installeren of herstellen.

Het is echt gebeurt van de ene op de andere dag. Heb verder niks gedaan. Volgens mij zijn alle programma's die ik op de SD card had geinstalleerd niet meer op te starten. Tevens blijkt dat de opslagkaart als "storage card2" wordt aangeduid. Dat was volgens mij eerst gewoon "storage card"

Weet een van de tweakers hoe dit op te lossen (behalve dan alles opnieuw te gaan installeren) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedego
Ik heb de case altijd in mijn zak, gaat perfect!

Ik denk dat hij 3 a 4 milimeter dikker wordt met de case. Dit omdat er ook filt aan de binnenkant van de case zit zodat je wizard geen krassen krijgt.

En over het forceren van het klepje tijdens het typen; niks mee aan de hand. Als ik hem open heb en ik type, dan staat er geen druk op het klepje. En het is zoiezo een rete sterk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Als je Smartskey hebt geinstalleerd wordt je rechter softkey gemapped om programma's volledig af te sluiten. Als je je camera start en daarna het ledje aanzet en je houdt de rechter softkey ingedrukt, dan sluit de camera af, maar je ledje blijft branden totdat je de camera weer start.

Camera -> led aanzetten -> rechter softkey ingedrukt houden.

Ik kwam nog een paar 'bugjes' tegen als je programma's op die manier afsluit, maar weet ze niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die case ziet er solide en functioneel uit, maar mooi kan ik het niet noemen. Eerder lomp en goedkoop. Onhandig ook, als je altijd belt mbv smart dialing. Gelukkig heb ik nog nooit een telefoon laten sneuvelen, dus ik stop mijn Wizard zonder twijfel zo in mijn broekzak. Er zit overigens wél een Brando screen protector op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar welke case is het nou jedego?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Afgelopen maandag heb ik een MDA Vario bij T-Mobile besteld. Als ik dit topic zo lees, dan moet het niet zo moeilijk zijn om de theme en andere T-Mobile zaken in Windows Mobile aan te passen. Ik vraag me eigenlijk nog wel iets af, is er een simpele methode om het T-Mobile logo van de cover af te halen (zonder krassen e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:59
SeD_NcL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:09:
Afgelopen maandag heb ik een MDA Vario bij T-Mobile besteld. Als ik dit topic zo lees, dan moet het niet zo moeilijk zijn om de theme en andere T-Mobile zaken in Windows Mobile aan te passen. Ik vraag me eigenlijk nog wel iets af, is er een simpele methode om het T-Mobile logo van de cover af te halen (zonder krassen e.d.)?
Zie ts, daarin wordt de suikerklontjes methode besproken, schijnt uitstekend te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hmmm, opeens last van dat het alarm niet altijd af gaat.
Staat standaard ingesteld voor 5 dagen in de week. Gisteren ging hij wel af, vandaag niet.
Geluid staat uiteraard aan....

Op xda dev lees ik dat dit een standaard bug is die random optreedt en er al vanaf wm2003 in zit...

Iemand toevallig een oplossing gevonden? Of is het een kwestie van opnieuw flashen en hopen dat hij het dan wel goed doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
Wie kan mij vertellen hoe ik snelkoppelingen onderin krijg geplaatst zoals op het plaatje?

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/files/chromeglow.jpg

Is het een reg aanpassing of een programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:56:
wie kan me helpen?

Heb ik ook last van gehad. Bij mij kwam het doordat hij ineens mijn storagecard niet meer zag. ff de minisd uit en weer in. mp3'tje ff selecteren en klaar.
doet het sindsdien wel weer goed.
suc6

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:35:
Wie kan mij vertellen hoe ik snelkoppelingen onderin krijg geplaatst zoals op het plaatje?

[afbeelding]

Is het een reg aanpassing of een programma?
Maak een map aan op je mobiel met bijv. de naam TrayLaunch. Download het volgende bestand: http://www.filefactory.co...=9422f5c56dda67c2295cd26b en kopieer het naar de map die je net gecreerd hebt. Start het programmaatje op je mobiel. Je krijgt nu een scherm waarin boven in beeld staat enable TrayLaunch, zet hier een vinkje voor. Klik linksonder op "Add..." en geef de locatie op van het programma dat je via TrayLaunch wilt starten (bijv. "\windows\cprog.exe") (met aanhalingstekens) en klik op ok. Klik rechtsboven op OK en in de Tray op je Today-scherm staat de snelkoppeling.
Als je het icoontje van de snelkoppeling wilt wijzigen doe je het volgende: Als je in PHM TrayLaunch de locatie van het programma of snelkoppeling ingeeft (bijv. "\windows\cprog.exe") typ je daar bijvoorbeeld achteraan: ?deviceinfo.exe,-103 met de locatie van het icoon dat je wilt gebruiken. de hele locatie wordt dan: "\windows\cprog.exe"?deviceinfo.exe,-103
Voor het weergeven van de icoontjes die in een bestand voorkomen kun je gebruik maken van dit programmaatje:
http://www.filefactory.co...=963b68b3943cac1c78038612, ook dit bestand kopieer je naar je mobiel en voer je daar uit.

Voor meer informatie, onder andere over het maken van snelkoppelingen naar items in het configuratiescherm, kijk ook eens op:
http://forum.xda-develope...ic.php?t=42913&highlight=

PS Sorry voor de omslachtige filehosting, kon even niet anders.

Voor het skinnen van je dialpad kun je dit gratis programmatje gebruiken:
http://www.zombienexus.ne...ATID=1|2|3|4|5|6|7|8|9|10

Werkt bij mij perfect en ook smartdialing blijft werken:
Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/3585/dialpad14ld.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img58.imageshack.us/img58/5439/dialpad42ul.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/7980/dialpad27ew.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/2145/dialpad51qc.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/1125/dialpad37we.th.jpg

En... niet onbelangrijk, het is ook weer zo te verwijderen!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
danda schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 01:04:
ik heb ineens een probleem:

mijn icoontje va opera is inees weg (dat geldt ook voor andere programma's)
tevens als ik het icoontje (wat is veranderd in een klein vierkantje met blauwe balk) krijg ik de volgende mededeling:

Het bestand "opera" kan niet worden geopend. Het is of niet onderteknd met een vertrouwd certificaat, of een van de componenten kan niet gevonden worden. U moet dit beswtand wellicht opnieuw installeren of herstellen.

Het is echt gebeurt van de ene op de andere dag. Heb verder niks gedaan. Volgens mij zijn alle programma's die ik op de SD card had geinstalleerd niet meer op te starten. Tevens blijkt dat de opslagkaart als "storage card2" wordt aangeduid. Dat was volgens mij eerst gewoon "storage card"

Weet een van de tweakers hoe dit op te lossen (behalve dan alles opnieuw te gaan installeren) ?
Even een soft reset doen, dan komt het weer goed. Mocht er inmiddels door een programma dat de SD card voor opslag gebruikt een folder "storage card" aangemaakt zijn, dan moet je die misschien eerst nog verwijderen (hebt dit in een soorgelijk geval een keer gehad, doordat PIE die aanmaakte om zijn cache op te slaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeg ik: Reperion dus. Op het moment dat je de applicatie draait, haalt hij als je dat aanzet met door jou ingestelde vaste interval de mapquest kaart van je lokatie op, je kunt zoomen en via de tracker op internet je omgeving bekijken. Die kaarten zijn heel aardig nauwkeurig, zolang je op voor auto's toegankelijke wegen bent.

Voor kleine weggetjes ben je denk ik aangewezen op een tool als OziExplorerCE. Je moet dan echter wel de kaarten als afbeelding op je pda hebben. En die kaarten zijn vaak weer niet gratis.
Ik gebruik zelf OziExplorer met de topografische kaarten van NL, schaal 1:25000. Nauwkeuriger krijg je ze niet. Of en waar je dit soort kaarten voor het buitenland kunt krijgen weet ik niet..[/quote]

Oke maar ik wil id de kaarten op mijn mda bekijken niet op internet.

Werkt oziexplorerce met een bluetooth gps module? En met wat voor programma zet je de kaarten dan om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedego
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:57:
Maar welke case is het nou jedego?
Ik heb hem destijds hier vandaag getoverd http://pdashop.nl/product/21587/18887/17 maar als je goed gaat zoeken kun je hem voor veel goedkoper vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:04

KSH

Bestaat er ook de mogelijkheid om de regel onder (met o.a. batterij-icoontje) te verwijderen, zodat je het beginscherm volledig voor een afbeelding kan gebruiken?

Draai laatste NL Qtek Rom

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/files/chromeglow.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door KSH op 30-03-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KSH schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:28:
Bestaat er ook de mogelijkheid om de regel onder (met o.a. batterij-icoontje) te verwijderen, zodat je het beginscherm volledig voor een afbeelding kan gebruiken?

Draai laatste NL Qtek Rom

[afbeelding]
Ja die mogelijkheid is er: delete the file "init_tray.lnk" in de map \windows\opstarten, soft-reset en klaar!
Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/3458/rhinobmp7um.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:38:
Ja die mogelijkheid is er: delete the file "init_tray.lnk" in de map \windows\opstarten, soft-reset en klaar!
Voorbeeld:
[afbeelding]
Hey, dat bluetooth icoontje op je desktop, kan je BT daarmee ook in-en uitschakelen?
Of is het alleen een indicator?

Indien het aan-uitknop is: waarmee krijg je dat voor elkaar?

edit: ah, gevonden, alleen een indicator dus, maar wel verrekte handig. Hier is de registryfile te downloaden (werkt met de laatste ROMs):
http://forum.xda-developers.com/download.php?id=9943

[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 30-03-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 10-09 14:35
Red Nalie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 08:25:
[...]

Zie ts, daarin wordt de suikerklontjes methode besproken, schijnt uitstekend te werken.
Het werkt uitstekend :D
Ik heb het ook gedaan met mijn MDA, het is ff een werkje maar het resultaat is top. Ik heb geen enkele kras erop!
Let wel op dat wanneer je het gaat doen, het het beste is om je telefoon ondersteboven te houden en kleine bewegingen te maken. Anders zit er straks suiker tussen je knopjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 12:57:
[...]

Hey, dat bluetooth icoontje op je desktop, kan je BT daarmee ook in-en uitschakelen?
Of is het alleen een indicator?

Indien het aan-uitknop is: waarmee krijg je dat voor elkaar?
Het is alleen een indicator die zoals je ziet het gebruikte netwerk weergeeft, de status van Bluetooth en de status van WiFi (aan/uit + netwerknaam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nsa1984 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:54:
[...]

nsa is bijna jarig dus maar ff op lijstje naar zijn ouders toe zetten ;) Anders schaf ik hem zelf wel ff aan. Paps Mams deze dus :) of zou die ergens anders nog goedkoper zijn ? 31dolar is niet duur toch ?
Kijk hier eens

http://cgi.ebay.nl/Metal-...38331QQrdZ1QQcmdZViewItem

Ik heb ze daar ook besteld, ging prima

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 21:03
Capa schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:02:
[...]

Het werkt uitstekend :D
Ik heb het ook gedaan met mijn MDA, het is ff een werkje maar het resultaat is top. Ik heb geen enkele kras erop!
Let wel op dat wanneer je het gaat doen, het het beste is om je telefoon ondersteboven te houden en kleine bewegingen te maken. Anders zit er straks suiker tussen je knopjes :+
Thanx for the tips. Vond de topic over de suikerklontjes hier. Ik zal het binnenkort proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Ik geloof je direct, maar ebay en nsa is nogo sinds erug veel gezeik met ebay over advertenties die ik zou hebben geplaatst, terwijl ik nooit geplaatst heb en slechts 1maal heb gekocht.

Die koop was ook nog eens lekker betrouwbaar gezien het leveren van een defect product terwijl een werkende versie belofd was maar goed daa ben ik toen maar niet meer achteraan gegaan.

Dus als jij gelukkig bent met ebay, be happy and stay happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Voorbeeld:
[afbeelding]
Perfekt, dank, liep ik ook tegenaan! Ehh, domme vraag misschien: maar hoe fix je de screenprints..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een MDA Vario. Ik heb altijd Nokia gehad en daarmee kon ik al mijn gegevens via de nokia applicaties overzetten van telefoon op telefoon (sms, contactpersonen enz. enz). Nu is het overzetten van de contactpersonen niet zo moeilijk van mijn nokia naar mijn mda. Dit kan gewoon via outlook. Maar is er ook een mogelijkheid om de smsjes van de Nokia (6230) over te zetten naar de mda via een conversie programmaatje ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

zou iemand mij aub de hier besproken snelkoppeling kunnen mailen? ik heb total commander op mijn vario staan dus kan zelf geen snelkoppeling maken en ik wil ook liever niet nog eens resco explorer installeren want dan wordt mijn vario zo vol..

"\Windows\OmapClock.exe" –clock 240

mail: cvanlumig@hotmail.com

míjn dank is groter ;)

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:32:
[...]

Perfekt, dank, liep ik ook tegenaan! Ehh, domme vraag misschien: maar hoe fix je de screenprints..?
Voor de screen dumps gebruik ik het programmaatje RhinoCapture:
http://www.filefactory.co...=f435d8c6b25e259d4c664762

Let wel even op als je een Nederlandse ROM gebruikt: De setup zet de snelkoppeling naar RhinoCapture in \windows\Start menu\rhinocapture.lnk, deze moet je handmatig knippen/plakken naar \windows\startmenu\rhinocapture.lnk Als je via start > rhinocapture vervolgens een screendump maakt zet hij deze in de root van je mobiel als .bmp bestand, deze kun je vervolgens ophalen vanaf je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/files/aquatic.jpg

Ik gebruik nu deze today theme. Yanathan van XDA-Developers had een leuke selectie van HTC Wizard themes ontworpen in .tsk vorm waardoor je dus geen software nodig hebt om ze te gebruiken:

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=188

@birdibird

Ik zal proberen vanavond je tutorial even op te nemen in de startpost ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe ontwerp je zelf een thema?
k wil gewoon 1 kleursamenstelling, zonder streepjes of patroontjes, t liefst gewoon windows klasiek standaard style, kan zelf wel ontwerpen, maar welke files moet ik aanpassen en hoe krijg je het aan de praat?
(as men helpt pleur ik me creatie hier, een windows standaard + eentje die in kleuren van wizard is)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh de link naar Qtek 2.18 NL is down en op www.smarter-phones.com kan ik hem ook niet dowloaden :S

Dan maar I-mate rom ENG erop ;)

Whaha of ik wacht wel tot vanavond :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:28
Qris schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:44:
zou iemand mij aub de hier besproken snelkoppeling kunnen mailen? ik heb total commander op mijn vario staan dus kan zelf geen snelkoppeling maken en ik wil ook liever niet nog eens resco explorer installeren want dan wordt mijn vario zo vol..

"\Windows\OmapClock.exe" –clock 240

mail: cvanlumig@hotmail.com

míjn dank is groter ;)
Je kan vrij simpel met verkenner een snelkoppeling maken, en die vervolgens aanpassen met total commander (bij verkenner is het zo dat je gewoon moet kopieren en vervolgens ff plakken als snelkoppeling, voila).

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
@Schonfeld

Wellicht dat je hier nog iets aan hebt:

http://wiki.xda-developer...name=WindowsMobile5Colors
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:25:
Huh de link naar Qtek 2.18 NL is down en op www.smarter-phones.com kan ik hem ook niet dowloaden :S

Dan maar I-mate rom ENG erop ;)

Whaha of ik wacht wel tot vanavond :)
Hij zou het gewoon moeten doen. Ik heb hem alleen wel afgesloten voor guests omdat ik niet wil dat de server down gaat of traag wordt :p Attachments doen het blijkbaar ook niet wanneer je niet geregistreerd bent maar dat is niet opzettelijk. In m'n admin panel staan ze ook beschikbaar voor guests maar dat moet ik dus even fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:53:
[...]

Voor de screen dumps gebruik ik het programmaatje RhinoCapture:
http://www.filefactory.co...=f435d8c6b25e259d4c664762

Let wel even op als je een Nederlandse ROM gebruikt: De setup zet de snelkoppeling naar RhinoCapture in \windows\Start menu\rhinocapture.lnk, deze moet je handmatig knippen/plakken naar \windows\startmenu\rhinocapture.lnk Als je via start > rhinocapture vervolgens een screendump maakt zet hij deze in de root van je mobiel als .bmp bestand, deze kun je vervolgens ophalen vanaf je PC.
Dank! En werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Vraagjes:

1. Kan je met de bijgeleverde headset voicedialen (mijn niet gelukt)

2. Kan je vario als modem gebruiken als die via Wlan is connected?

3. Zou niet iemand een topic kunnen starten: "Mijn Vario"
met evt screenshots van je theme maar vooral ook de config

welke rom
welke registry hacks
welke programma's draaien
waarvoor gebruik je de vario

en het liefst linkjes erbij waar je de zooi vandaan kan halen

Voor de über pimper de mogelijkheid om zijn vette config te laten zien en voor anderen bron voor handige proggies e.d.

ideetje???

Mijn Vario is nog zo goed als orgineel (heb em sinds kerst 2005 ) op wat suffe programma's na... gebruik hem nu ook amper omdat ik in het buitenland zit (alleen maar als wekker en sms-ontvanger), maar ik wil hem zsm wel oppimpen.

een TS met een goed voorbeeld is dan wat beter lijkt me

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb zelf ook deze aluminium case werkt prefect. Toestel is perfect beschermd. En je kunt hem als je hem niet mooi vind gewoon opleuken.

Afbeeldingslocatie: http://www.deff.nl/temp/Picture029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deff.nl/temp/Picture030.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.deff.nl/temp/Picture031.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik gebruik nu pocket plus voor de mda ik vind hem handig omdat hier ook een close plugin (programma's sluiten echt af en staan niet meer in het geheugen) in zit maar nu kwam ik de volgende today plugin tegen namelijk PocketBreeze zit er in PocketBreeze ook zo'n close functie. Want ik vind het mooie aan dit programma alle skins die je hier voor kunt downloaden.

Of wordt je mda heel traag van PocketBreeze met een cole skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:27:
Hallo ik gebruik nu pocket plus voor de mda ik vind hem handig omdat hier ook een close plugin (programma's sluiten echt af en staan niet meer in het geheugen) in zit maar nu kwam ik de volgende today plugin tegen namelijk PocketBreeze zit er in PocketBreeze ook zo'n close functie. Want ik vind het mooie aan dit programma alle skins die je hier voor kunt downloaden.

Of wordt je mda heel traag van PocketBreeze met een cole skin.
er zijn mensen die beweren dat hij juist van PocketPlus traag wordt.. hier heb ik echter nog geen last van gehad.. en dat andere progje ken ik niet.. vin PocketPlus wel chill.. en zeker nu ik die posts hierboven gelezen heb over die traylaunch.. super chill!

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RenE- schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:54:
[...]

Is Salling Clicker dan misschien wat voor je?
Toppie!! Het werkt echt perfect met windows media player en winamp, en met een plugin idd ook voor powerdvd >:) . Heb echt geen spijt van dit programma _/-\o_ Eindelijk ook mijn brando protector binnen. Mijn dag kan niet meer stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:58
Appie_NL schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:05:
[...]

Een tijdje terug heb ik dat gedaan met Jeyo Mobile Companion (zover ik me het goed herinneren). Het is pay-ware, maar in de demo zitten alle features.
[Edit]
Verder kan je in je contact list een contactpersoon selecteren en openen, en dan rechts bij Menu Save to SIM kiezen. Dit kan alleen 1by1, met Jeyo kon ik een hele handel in 1 keer overzetten.
Ik ben nu de contacten aan het overzetten! hartstikke bedankt voor t programma!! (Jeyo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:18:
[...]

Ik heb zelf ook deze aluminium case werkt prefect. Toestel is perfect beschermd. En je kunt hem als je hem niet mooi vind gewoon opleuken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Is dat die PDAir case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Gebruik nu een tijdje de nieuwste iMate ROM. Helaas heeft ie erg veel last van kinderziektes die, denk ik, door de extended rom van iMate worden veroorzaakt.

Staan verder geen programma's op, dus kan nergens anders aan liggen lijkt me...

- Hij kan soms erg traag zijn met laden van programma's, blijft het laad icoontje maar ronddraaien.
- Start-balk was gistermiddag ineens na unlocken wit en niet terug te halen tot een soft-reset
- Alarm werkt soms niet, ben al op 2 afspraken te laat gekomen waaronder eerste werkdag |:(
- Batterij icoontje werkt heel vaag. Ene moment blijft ie zo gauw 2 uur tussen 100 en 90% hangen terwijl andere keer in precies zelfde situatie is ineens terugzakt naar 60%...

Denk dus dat ik maar weer eens nieuwste Qtek ga proberen. Maar even m'n ervaring met iMate terzijde.

Heb wat vragen, wellicht weten jullie dit.

Er zijn enkele dingetjes waar ik me vreselijk aan erger, al sinds m'n eerste stock T-mobile rom:

1. Als je calender opent en nieuwe afspraak wil maken, verschijnt scherm waar je onderwerp kan invullen. Als je dan vervolgens je keyboard uitschuift en beeld wordt 90 graden gedraaid, kan je niet langer tekst typen in balkje en moet je vervolgens of met je vinger of stylus pakken om balkje opnieuw te selecteren. Is dit via tweak op te lossen?

2. MSN heeft bij al sinds ik m'n Vario heb vaak de neiging om berichten soms echt continue achter mekaar niet door te willen zenden. Krijg je steeds melding dat het bericht niet afgeleverd kan worden. Ligt dit aan het netwerk of is dit iets anders? Gebeurt soms als je in bijv tram zit, wat begrijpend is als signaal zwakker wordt, maar ook gewoon als je thuis op de bank zit... :X

3. Wat is het max aantal pop adressen dat je kan invoeren? Heb er nu 4 en wil er graag nog eentje bij hebben van school. Maar toevoegen lukt niet? Kan dit omzeild worden?

4. En bestaat er een mogelijkheid om in 1x al je accounts te laten checken op nieuwe berichten? Heb ze sowieso ingesteld op elke 15min controleren nu omdat elke keer handmatig elk account 'send/receive' selecteren erg vervelend is maar gaat weer ten koste van de accuduur.

5. Kan je voor bijv msn ook andere geluidjes wijzigen. Zachte deuntje dat je nu krijgt als iemand reageer hoor ik vaak niet en wordt ook gebruikt bij andere toepassingen.

6. En als laatste. Werk graag met me vingers op telefoon, erg knullig om telkens stylus uit ding te halen als je ff snel iets wil doen. Zijn er mensen hier die hun Vario dusdanig met software hebben aangepast dat je dingen makkelijker met je 'dikke mannen' vingers kan besturen?

Zit telkens zo te priegelen als ik em wil locken. Was sowieso van plan om dit te forwarden naar knop aan zijkant. Maar wellicht groter icoontje op desktop?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
[...]

Voorbeeld:
[afbeelding]
Zou jij met kunnen vertellen welke progs in precies zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Osdorp-Dude schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:24:
<knip>
Er zijn enkele dingetjes waar ik me vreselijk aan erger, al sinds m'n eerste stock T-mobile rom:

1. Als je calender opent en nieuwe afspraak wil maken, verschijnt scherm waar je onderwerp kan invullen. Als je dan vervolgens je keyboard uitschuift en beeld wordt 90 graden gedraaid, kan je niet langer tekst typen in balkje en moet je vervolgens of met je vinger of stylus pakken om balkje opnieuw te selecteren. Is dit via tweak op te lossen?
Oeh, daar heb ik me letterlijk naar rotgezocht, maar niets nuttigs over kunnen vinden. Een zeer irritante "feature". :(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Laatst online: 13-08 14:44
Hoe kun je een bestand verzend met bluetooth :?

[ Voor 6% gewijzigd door IKKE86 op 30-03-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de PDair Metal Deluxe Case voor Qtek 9100, K-Jam, MDA Vario

besteld bij http://www.digitalsonline.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.picfury.com/7/lafjes-1-th.jpg
ben aan het prutsen, maar krijg niet naar me zin
ms theme generator kan alleen achtergrond veranderen
kleuren moek aanpassen in register en is niet prettig
zoek programma waarmee je elke kleur kan aangeven van elk element...
theme generator doet achtergrond trouwens ook niet goed:
Afbeeldingslocatie: http://www.picfury.com/7/lafjes2-1-th.jpg

edit> zoek ook progje om icons mee te veranderen, wil elk icon grijswaarden geven iemand suggesties?

heb bvrp pockettheme manager gekocht maar ook dees maakt zelfde themes (bij draaien draait niet mee en kleuren worden niet allemaal doorgevoerd) isdr niets voor wm5 ofzow;/
(KUT Afbeeldingslocatie: http://www.picfury.com/7/kut-2-th.jpg)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 21:38 . Reden: de kleur van de teksten aanpassen etc wil ook niet, wou de kleur van het MDA overnemen.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IKKE86 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:00:
Hoe kun je een bestand verzend met bluetooth :?
Hoe wil je het verzenden? Telefoon naar telefoon of pc naar telefoon of telefoon naar pc?
Telefoon naar telefoon:
Je zet bluetooth aan (beide telefoons) ,je gaat naar de verkenner (op de telefoon waarmee je gaat sturen). Bestand wat je wilt verzenden. even stylus erop houden en dan in het menu klikken op bestand verzenden. Bluetooth aantikken. Devicenaam van andere telefoon kiezen. Mogelijk een gezamelijke pin instellen en accepteren op de andere telefoon en sturen maar :)
Telefoon naar pc
Even activesync installeren ,bluetooth instellen (je pc en je telefoon instellen op dezelfde compoort). Bluetooth op beiden aan. Activesync opstarten op telefoon. Dan in activesync(pc) klikken op extra en dan verkennen. Bestand kopieren en plakken op je harddisk.
Pc naar telefoon
Zelfde methode als telefoon naar pc maar dan andersom kopieren en plakken.

Het is echt een eitje als je het een keer gedaan hebt. Wat dat betreft is bluetooth lekker gebruiksvriendelijk. Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Eggy schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:57:
[afbeelding]

Ik gebruik nu deze today theme. Yanathan van XDA-Developers had een leuke selectie van HTC Wizard themes ontworpen in .tsk vorm waardoor je dus geen software nodig hebt om ze te gebruiken:

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=188

@birdibird

Ik zal proberen vanavond je tutorial even op te nemen in de startpost ;)
Bij mij gaan de randen niet mee van kleur. Dus het midden wordt zegmaar anders maar de randen houden de zelfde kleur. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:33:
Bij mij gaan de randen niet mee van kleur. Dus het midden wordt zegmaar anders maar de randen houden de zelfde kleur. Iemand enig idee?
als je afbeelding hebt draait die dan wel goed als je em uitschuift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:02:
[...]

als je afbeelding hebt draait die dan wel goed als je em uitschuift?
alles draait gewoon goed, maar de randen blijven geel en worden niet zwart zoals het zou horen :(

hij doet het al

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 30-03-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Hallo Allemaal,
Ik heb inmiddels 2 weken (na Cebit) de Qtek 9100 (na het sterven van mijn SE P910i tijdens de beurs!?).

Reeds veelvuldig gebruik gemaakt van dit forum en heb oa nieuwe rom erop 2.17.7.2 WWE en ga dit weekend de nieuwe NL rom uitproberen.

Daarnaast reageer ik niet voor niet natuurlijk, want ik heb volgens mij de ultimate layout van het hoofdscherm. Dat zou ik graag willen laten zien en mijn vraag is dan ook:
Hoe maak je die screenprints? Is daar een programmaatje voor?

Graag help ik mee aan dit soort nieuwe info en vind page 27 en 28 weer van goed niveau!!!

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Rougenator schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:00:
Daarnaast reageer ik niet voor niet natuurlijk, want ik heb volgens mij de ultimate layout van het hoofdscherm. Dat zou ik graag willen laten zien en mijn vraag is dan ook:
Hoe maak je die screenprints? Is daar een programmaatje voor?

Graag help ik mee aan dit soort nieuwe info en vind page 27 en 28 weer van goed niveau!!!
Hmm als je pagina 27 en 28 van goed niveau vindt, hoe kan je dit dan gemist hebben????
8)7

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:53
troftnom schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:12:
[...]

Even een soft reset doen, dan komt het weer goed. Mocht er inmiddels door een programma dat de SD card voor opslag gebruikt een folder "storage card" aangemaakt zijn, dan moet je die misschien eerst nog verwijderen (hebt dit in een soorgelijk geval een keer gehad, doordat PIE die aanmaakte om zijn cache op te slaan).
Thx, bleek inderdaad een nieuwe folder storage card te zijn aangemaakt (waarschijnlijk door registry wizaRD). Na deze verwijderd te hebben werkt alles weer perfect. Nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:24:
[...]

Zou jij met kunnen vertellen welke progs in precies zie?
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/9549/0015wc.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/1369/0020bc.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/9294/0030qo.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/3020/0044ca.th.jpg

Ik gebruik de laatste Qtek NL rom 2.18 i.c.m.

Van boven naar onder:

- Bovenkant scherm: batterijstatusindicator van Spb Pocket Plus (http://www.spbsoftwarehouse.com)

- Standaard datum en tijd

- Ammar wireless plugin, geeft status gsm-netwerk, status WiFi en status Bluetooth (zie enkele posts hierboven)

- Profiel snelkoppeling (snel switchen tussen max. 9 profielen), (http://www.winmobileapps.com)

- 3 Tabbladen van Spb Pocket Plus (alle icoontjes van de tabbladen heb ik verwijderd) (http://www.spbsoftwarehouse.com)

1e tabblad (van links naar rechts)

- TomTom Navigator 5.21 i.c.m. Flitsnav en CheckPoint (http://www.flitsservice.nl)
- MSN Messenger
- TCPMP Player (zie TS)
- Opera browser (met custom-made NL-taal!)
2e tabblad: wat games

3e tabblad: Spb ToPlay (= standalone WM 10 controller) (http://www.spbsoftwarehou...ocketplus/plugins.html?en

- Standaard berichten, agenda en vergrendel plugins

- In onderste tray: PHM TrayLauncher (zie enkele posts hiervoor)
met (van links naar recht: Total Commander / Check Notifications / Hitchhiker / Screen switcher / Actieve Programma's

- Remap softkeys naar "nieuw bericht" en "Telefoon" m.b.v. SoftKeyAppletEx.cpl (= één simpele file die je naar je windowsmap kopieert waarna je in je instellingen een extra icoontje hebt waarmee je de softkeys kan wijzigen!)

- Custom dialpad (vodafone_de.cab i.c.m. met theme-achtergrond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh krijg elke keer INVALID VENDER ID (fout294) als ik me orange m3000 rom wil upgraden met de QTEK 2.18 NL (gedownload van swarter-phones, thnx eggy voor tip om te registreren ;)) :S

One of these error messages will appear when you use the wrong RUU to do the upgrade. RUU will check if the Model ID and Language ID are compatible with the device. Make sure you use the appropriate RUU tool to upgrade.

Dit is de uitleg die ik erbij krijg :S
Wat doe ik verkeerd? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hoe kom je aan die mooie icoontjes en zo scherp van bijv messenger en opera enz!? Suprrr bedankt overgins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:07:
Huh krijg elke keer INVALID VENDER ID (fout294) als ik me orange m3000 rom wil upgraden met de QTEK 2.18 NL (gedownload van swarter-phones, thnx eggy voor tip om te registreren ;)) :S

One of these error messages will appear when you use the wrong RUU to do the upgrade. RUU will check if the Model ID and Language ID are compatible with the device. Make sure you use the appropriate RUU tool to upgrade.

Dit is de uitleg die ik erbij krijg :S
Wat doe ik verkeerd? :(
Het lijkt erop dat je toestel nog een CID-lock heeft. Hoe je die verwijdert mag op dit forum niet besproken worden, maar google doet wonderen.

Vraagje van mijzelf:

Het is nu donderdag en aangezien ik de komende week weinig afspraken heb (die in mijn mobiel staan), staat nu al op mijn today-screen een afspraak voor volgende week woensdag! Weet iemand of je ergens (in het register) kunt instellen dat je bijv. maximaal 2 dagen vooruit wil kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:13:
[...]

Het lijkt erop dat je toestel nog een CID-lock heeft. Hoe je die verwijdert mag op dit forum niet besproken worden, maar google doet wonderen.
Een CID-lock op een orange toestel?

Edit: Zal de I-mate ENG dan maar eens proberen :)

Edit2: Werkt ook niet, hmmz, dan maar eens proberen met die orange update rom :S
Edit3: Die werkt wel? :S wtf?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:14:
[...]

Een CID-lock op een orange toestel?

Edit: Zal de I-mate ENG dan maar eens proberen :)
Volgens mij staat in de startpost ook het een en ander of het unlocken van de CID-lock.
Heb hier echter niet zoveel verstand van dus mss daar eens zoeken, ik denk echter dat eem WWE ROM dan ook niet installeert bij jou.
DaannO schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 00:09:
Hoe kom je aan die mooie icoontjes en zo scherp van bijv messenger en opera enz!? Suprrr bedankt overgins
Dat zijn gewoon de standaard snelkoppelingen? Tenminste als je Spb Pocket plus geinstalleerd hebt, kun je via dat programma gewoon snelkoppelingen naar een willekeurig programma toevoegen aan de tabbladen op je today-screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Het is nu donderdag en aangezien ik de komende week weinig afspraken heb (die in mijn mobiel staan), staat nu al op mijn today-screen een afspraak voor volgende week woensdag! Weet iemand of je ergens (in het register) kunt instellen dat je bijv. maximaal 2 dagen vooruit wil kijken?
1) Browse naar de volgende key:

HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\Calendar\

2) Stel de DWORD waarde van "Flags" in op "5", decimaal.

3) Reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik volg dit topic al enige tijd aangezien ik ook een nieuw abonnement moet aanschaffen (in juli weliswaar, maar toch alvast orientere) en dit toestel interessant vind (vooral icm het t-mobile internet idee). Nu kom ik op de site van t-mobile de mda pro tegen voor slechts een meerprijs van €40 bij een flex 25 abonnement. Dat begint dus ook erg interessant te worden, maar ik kom nergens een dergelijk topic als dit tegen waarbij het zeer uitgebreid wordt besproken.

Is er wel ergens zoveel en goede info over dit apparaat terug te vinden?

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets waar ik maar niet achter kan komen: waar is de instelling "today time-out" voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter Info:

T-Mobile is ook bezig de nieuwe Rom te 'verneuken' tot een T-Mobile Rom. Ze konden nog geen termijn aangeven waar in ik het kon verwachten maar ze zijn er in ieder geval mee bezig. Dat is goed nieuws voor de genen (zoals ik) die geen zin hebben om hun MDA Vario te unlocken/illegaal te upgraden maar wel een firmware upgrade te hebben.

Wel Jammer dat er nog steeds geen A2DP in zit. Heeft iemand enig idee of dat uberhaupt op de 9100 gaat komen of er gewoon besloten is om het niet te doen (vanwege te weinig processor capaciteit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
Appie_NL schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:37:
[...]

Oeh, daar heb ik me letterlijk naar rotgezocht, maar niets nuttigs over kunnen vinden. Een zeer irritante "feature". :(
Wat ik vaak wel merkte is dat ik dan nog even een paar letters kan typen, en dan verliest het onderwerp-veldje gewoon zijn focus. Zeer irritant. Dit is ook als je een nieuwe contact toevoegd bij het invullen met zijn naam.
Gewoon een irritante fout denk ik?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.