HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 9

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het de moeite is om te wachten op de vario II boven deze vario variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er in de nieuwe NL rom nou A2DP? Dat is voor mijn toch de belangrijkste reden om te upgraden.

Daarnaast, nu er een nieuwe versie van de nl rom uit is, gaat T-Mobile dan ook een nieuwe versie van hun ROM-Extended ROM uitbrengen?

arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:55:
Weet iemand of het de moeite is om te wachten op de vario II boven deze vario variant?
Ik zou wachten op de vario VI als ik jou was.
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:06:
Zit er in de nieuwe NL rom nou A2DP? Dat is voor mijn toch de belangrijkste reden om te upgraden.
Hoe kan je dat zien?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Denk dat T-Mobile t.z.t. wel een nieuwe ROM zal leveren maar testen zal natuurlijk ook zijn tijd kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vighu
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:24
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 13:00:
[...]

Dan staan er nog snelkoppeling in je submap van programma's na deïnstallatie.
Deze snelkoppelingen achteraf met de verkenner verwijderen en alles is weer oké.
Bedankt eindelijk iemand die me deze simpele oplossing kon geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang zoeken op XDA forum ben ik eindelijk van de standaard t-mobile dialpad en de lelijke WM5 dialpad af, en heb ik mijn dialpad zoals ik het graag wil:

Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/4944/phone9lb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/397/phone20wh.th.jpg

Het is super eenvoudig:
  • Vervolgens creëer je in MS Paint / Photoshop of welk programma dan ook, twee afbeeldingen met de volgende eigenschappen:
    • - naam: "Bkgnd_Port.bmp" / resolutie: 240x268 pixels
    • - naam: "Bkgnd_Land.bmp" / resolutie 320x188 pixels
  • Deze bestanden kopieer je naar de windows map op je PPC en overschrijft de oude bestanden.
  • Na een soft-reset is je dialpad aangepast!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

geen smartdial meer dus?

[ Voor 5% gewijzigd door Nanax op 27-03-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nanax

Als je op mijn post reageert: na het installeren van de aangepaste vodafone skin werkt smart dialing volgens mij gewoon hoor! Tenminste smart dialing is toch dat als je begint met het ingeven van een nummer hij laat zien welke personen/nummers daarmee overeenkomen, en je deze vervolgens aan kunt klikken?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Op de nieuwste WWE Rom staat een hele mooie Transcriber die niet op de nieuwste Nederlandse Rom staat. Kan iemand mij helpen met die (engelse) Transcriber op mijn nederlandse rom te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 17:41
kijk even in de openingspost, daar staat hoe je de block- en de letter recognizer kan installeren. De Transriber kan je ook los van Microsoft downloaden

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Laatst online: 12-09 22:50

neevedr

Dat was ik niet!

Dat is een verouderde versie voor Windows Mobile 2003. Ik wil graag die uit de Engelse Qtek Rom maar wil niet (weer) de Engelse Rom installeren op mijn net geinstalleerde nederlandse Vario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay okay...ik weet het, en heb het al vaker langs zien komen, toch vraag ik het nog een x...
ik heb sinds vandaag ook zo'n irri piep in / op me vario... is hier iets aan te doen?
ik hoor hem bijna niet, maar toch is het erg storend nou ik weet dat ie piept...
alvast een grote THNX....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:23:
okay okay...ik weet het, en heb het al vaker langs zien komen, toch vraag ik het nog een x...
ik heb sinds vandaag ook zo'n irri piep in / op me vario... is hier iets aan te doen?
ik hoor hem bijna niet, maar toch is het erg storend nou ik weet dat ie piept...
alvast een grote THNX....
Ik heb hem opgestuurd naar www.fixsupport.nl en ik kreeg daar een berichtje dat het apparaat bij de fabrikant is aangeboden i.v.m. garantie die ik nog heb.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:50:
[...]

Ik heb hem opgestuurd naar www.fixsupport.nl en ik kreeg daar een berichtje dat het apparaat bij de fabrikant is aangeboden i.v.m. garantie die ik nog heb.
Ben benieuwd.
piept ie niet gewoon bij iedereen? het komt namelijk zoo vaak voor. volgens mij piept ie alleen niet bij mensen met slechte oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

is gewoon garantie.
Heb zelf ook zo'n toestel gehad.
Kreeg toen via de provider een andere aangeboden.. (die ook 3 x retour ging) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag weer mijn mda terug want mijn toestel was kapot. Maar nu is mijn screenprotector eraf. Ik heb al gegekeken op marktplaats. 15 euro voor een rot stukje folie, zijn die mensen wel gezond? Iemand weet waar ik voordelig een screenprotector kan kopen? (geen doehetzelf troep die ik bij de mediamarkt tegen kwam dat je zelf de juiste formaat moet knippen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=24284
Heb deze case vandaag gezien, kan ik hier mijn toetsenbord nog bij gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:20:
@ Nanax

Als je op mijn post reageert: na het installeren van de aangepaste vodafone skin werkt smart dialing volgens mij gewoon hoor! Tenminste smart dialing is toch dat als je begint met het ingeven van een nummer hij laat zien welke personen/nummers daarmee overeenkomen, en je deze vervolgens aan kunt klikken?
dat is in ieder geval wat ik bedoel.. top mooi dat ga ik eens ff doen _/-\o_
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:47:
Ik heb sinds vandaag weer mijn mda terug want mijn toestel was kapot. Maar nu is mijn screenprotector eraf. Ik heb al gegekeken op marktplaats. 15 euro voor een rot stukje folie, zijn die mensen wel gezond? Iemand weet waar ik voordelig een screenprotector kan kopen? (geen doehetzelf troep die ik bij de mediamarkt tegen kwam dat je zelf de juiste formaat moet knippen)
www.gpsplaza.nl (niks mee te maken zelf)

7 euro. volgens mij de goedkoopste
Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:52:
[afbeelding]
ik weet vrij zeker van niet.. als je al naar de afbeelding kijkt zie je dat hij ingeklemd zit en dus niet zal kunnen uitschuiven.

[ Voor 53% gewijzigd door Nanax op 27-03-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe rom (2.18) de extended wel of niet laten installe????? hij gaat nu bijna los....

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 20:08 . Reden: uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:45:
Na lang zoeken op XDA forum ben ik eindelijk van de standaard t-mobile dialpad en de lelijke WM5 dialpad af, en heb ik mijn dialpad zoals ik het graag wil:

[afbeelding]
[afbeelding]

Het is super eenvoudig:
  • Vervolgens creëer je in MS Paint / Photoshop of welk programma dan ook, twee afbeeldingen met de volgende eigenschappen:
    • - naam: "Bkgnd_Port.bmp" / resolutie: 240x268 pixels
    • - naam: "Bkgnd_Land.bmp" / resolutie 320x188 pixels
  • Deze bestanden kopieer je naar de windows map op je PPC en overschrijft de oude bestanden.
  • Na een soft-reset is je dialpad aangepast!
zeg ik heb het dus net even gedaan. valt me een ding op: jij het t-mobile in tekst in de bovenhoek staan.. ik heb nog het logo'tje.. enig idee hoe dit komt?

[ Voor 218% gewijzigd door Nanax op 27-03-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
:-(

Net even gebeld met T-Mobile omdat ik het niet voor elkaar krijg om geluid af te spelen bij het ontvangen SMS/Email. Het enige wat ze me wisten te vertellen is dat er 10 dagen omruil garantie op de telefoon zit als hij het niet zou doen ( dit is dag 11 ) En toen ik vroeg wat de huidige software versie was konden ze mij dit niet vertellen. De aftersales afdeling kon dit wel die was bereikbaar tot 20:00 ( het is nu 20:29 ook hier ben ik weer dus net te laat voor :-( )

Wil ik het toestel laten repareren dan moet ik hem opsturen en ben ik hem 2 weken kwijt mooi klote dus. Ik wou dat ik een nokia had gewoon ff naar de Nokia Store software update en gaan :-(

Of heeft iemand al een oplossing gevonden voor het SMS/Email geluids probleem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heb dus net mijn Rom geupdate met dat pushmail gedoe.. ik snap er niet echt veel van.. hoe stel ik zoiets in? en wat waren de gprs instellingen van tmobile ook alweer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

instellingen zouden hier mee te installeren moeten zijn : klik

pushmail werkt alleen in combinatie met een speciaal systeem.. meer info kan je op de site van pocketinfo vinden: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 09:19
Ik kwam een handig programmaatje tegen wat van je windows mobile device een usb sticky (mass storage drive)maakt. Kortom: Je runt het programmaatje, je sluit de usb kabel aan op je pc en je krijgt er een extra schijf bij->je storage card. Werkt ideaal: linkje naar artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/5577

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

haha kijk eens een paar posts boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
raymonvdm schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:31:
:-(

Net even gebeld met T-Mobile omdat ik het niet voor elkaar krijg om geluid af te spelen bij het ontvangen SMS/Email. Het enige wat ze me wisten te vertellen is dat er 10 dagen omruil garantie op de telefoon zit als hij het niet zou doen ( dit is dag 11 ) En toen ik vroeg wat de huidige software versie was konden ze mij dit niet vertellen. De aftersales afdeling kon dit wel die was bereikbaar tot 20:00 ( het is nu 20:29 ook hier ben ik weer dus net te laat voor :-( )

Wil ik het toestel laten repareren dan moet ik hem opsturen en ben ik hem 2 weken kwijt mooi klote dus. Ik wou dat ik een nokia had gewoon ff naar de Nokia Store software update en gaan :-(

Of heeft iemand al een oplossing gevonden voor het SMS/Email geluids probleem ??
misschien een raar idee maar je hebt onder Sound & Notifications wel een haakje bij Events, Programs en Notifications (alarms, reminders) ? Als ik mij goed herinner moest ik daar naar de i-mate rom update een haakje zetten

[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 27-03-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Heeft iemand toevallig de Sony HBH-662 Bluetooth Headset?
Werkt die met de Vario en zo ja:

Hoe werkt zoiets: bluetooth de hele dag aan laten staan neem ik aan? Hoe lang gaat de accu dan nog mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Laatst online: 12-09 11:52
matthijst schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:01:
Heeft iemand toevallig de Sony HBH-662 Bluetooth Headset?
Werkt die met de Vario en zo ja:

Hoe werkt zoiets: bluetooth de hele dag aan laten staan neem ik aan? Hoe lang gaat de accu dan nog mee?
Toevallig de laatste week geprobeert in verband met een net aangeschafte jabra 250v. Na een dag lopen met bt aan heb je ongeveer 50% accu over, dit is met vrijveel internetten en een kwartier bellen ongeveer.

Dus bluetooth aan == dagelijks laden, gelukkig als je hem aan je pc synchroniseert dat ie zelfstandig alvast wat aan het laden slaat. :)

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik heb het gevonden bij mij werkt het SMS geluid weer :-)

Ik heb het zelf gesloopt met aanpassingen in het register :( Als ik namelijk de active sync key rename dan werkt het niet meer :( )

--------------------------------------------------------------

• Met behulp van de volgende registry wijziging kun je folders (accounts) verwijderen uit je Messaging applicatie zoals de Hotmail account:

Quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Svc"

2) Je zult hier een registry entry aantreffen met de naam "Hotmail", wijzig deze in "-Hotmail".

3) Wanneer je bijvoorbeeld de "Outlook E-Mail" folder wilt verwijderen dien je de "ActiveSync" waarde in "-ActiveSync" te veranderen. Deze zul je aantreffen in dezelfde key als de Hotmail waarde.

4) Schakel het toestel uit met behulp van de standby toets (door deze 5 sec ingedrukt te houden) en schakel hem vervolgens weer in.

Mischien ook iets voor topic starter ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jedego
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-08 00:35
[afbeelding]
Ik heb deze case al een tijdje, en ben er super tevreden mee! hij is sterk, sluit goed, alle knoppen zijn nog steeds bruikbaar als de wizard er in zit en de infrarood, speakers, pluggen aan de onderkant en de sd aan de bovenkant zijn vrij om te gebruiken.

Over het toetsenbord, als je hem dicht hebt zitten kun je het toetsenbord niet gebruiken. klap je hem open, dan kun je de wizard gewoon openschuiven en het toetsenbord gebruiken (ik vind het persoonlijker lekkerder typen dan zonder case)

(ik zal kijken of ik morgen foto's online kan zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]matthijst schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:15:
[...]

[quote]

Jammerlijke reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebas_ly
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-03-2023
kickassmen schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:22:
Ik kwam een handig programmaatje tegen wat van je windows mobile device een usb sticky (mass storage drive)maakt. Kortom: Je runt het programmaatje, je sluit de usb kabel aan op je pc en je krijgt er een extra schijf bij->je storage card. Werkt ideaal: linkje naar artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/5577
Dit werkt idd perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nanax schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:07:
[...]

zeg ik heb het dus net even gedaan. valt me een ding op: jij het t-mobile in tekst in de bovenhoek staan.. ik heb nog het logo'tje.. enig idee hoe dit komt?
Daar heb ik geen ervaring mee want ik heb eerst van een t-mobile rom geupgrade naar de Qtek NL rom (toen was bij mij het t-mobile logo al weg en had ik de standaard WM5 dialer) en toen die vodafone plugin uitgevoerd. Maar volgens mij staat in de startpost uitgelegd hoe je dat logo wegkrijgt? denk dat dat jouw probleem wel oplost:

gevonden in de startpost: (voor de download kijk ff in de originele startpost)

Op de achtergrond van de dialer staat nu nog wel een T-Mobile logo. Ook deze kun je verwijderen door hem met een transparant gif bestand te vervangen.

6] Download het volgende bestand:

carrierlogo.gif (right click, save as)

7] Wijzig de bestandsnaam niet, deze moet dus carrierlogo(.gif) zijn.

8] Zet het bestand nu op je MDA Vario en vervang het bestaande carrierlogo.gif bestand (te vinden in de Windows map op je MDA Vario) met het zojuist gedownloade bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen een paar paginas terug gelezen te hebben dat iemand SecureW2 heeft draaien op zijn Vario. Zou iemand effe een korte uitleg kunnen geven hoe hij het voor elkaar heeft gekregen. Als ik hem wil installeren krijg ik te zien dat het niet geschikt is voor PPC. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raymonvdm schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:42:
Ik heb het gevonden bij mij werkt het SMS geluid weer :-)

Ik heb het zelf gesloopt met aanpassingen in het register :( Als ik namelijk de active sync key rename dan werkt het niet meer :( )

--------------------------------------------------------------

• Met behulp van de volgende registry wijziging kun je folders (accounts) verwijderen uit je Messaging applicatie zoals de Hotmail account:

Quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Svc"

2) Je zult hier een registry entry aantreffen met de naam "Hotmail", wijzig deze in "-Hotmail".

3) Wanneer je bijvoorbeeld de "Outlook E-Mail" folder wilt verwijderen dien je de "ActiveSync" waarde in "-ActiveSync" te veranderen. Deze zul je aantreffen in dezelfde key als de Hotmail waarde.

4) Schakel het toestel uit met behulp van de standby toets (door deze 5 sec ingedrukt te houden) en schakel hem vervolgens weer in.

Mischien ook iets voor topic starter ??
Bedankt! Nu is die voor mij onzinnige "outlook email" account tenminste niet meer zichtbaar. Maar betekent dit dat mijn sms-geluid het nu niet meer doet?? Overigens hoef je de telefoon niet helemaal uit te zetten. Even outlook de email applicatie uit het geheugen gooien en opnieuw opstarten is voldoende. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:24:
[quote]matthijst schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:15:
[...]

Jammerlijke reactie.
Je kan altijd wel wachten op een volgende versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jedego schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:03:
[...]

Ik heb deze case al een tijdje, en ben er super tevreden mee! hij is sterk, sluit goed, alle knoppen zijn nog steeds bruikbaar als de wizard er in zit en de infrarood, speakers, pluggen aan de onderkant en de sd aan de bovenkant zijn vrij om te gebruiken.

Over het toetsenbord, als je hem dicht hebt zitten kun je het toetsenbord niet gebruiken. klap je hem open, dan kun je de wizard gewoon openschuiven en het toetsenbord gebruiken (ik vind het persoonlijker lekkerder typen dan zonder case)

(ik zal kijken of ik morgen foto's online kan zetten)
Hey bedankt ^O^ ik wacht ff op de foto's en dan ga ik er ook denk ik één bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:41:
[...]

Daar heb ik geen ervaring mee want ik heb eerst van een t-mobile rom geupgrade naar de Qtek NL rom (toen was bij mij het t-mobile logo al weg en had ik de standaard WM5 dialer) en toen die vodafone plugin uitgevoerd. Maar volgens mij staat in de startpost uitgelegd hoe je dat logo wegkrijgt? denk dat dat jouw probleem wel oplost:

gevonden in de startpost: (voor de download kijk ff in de originele startpost)

Op de achtergrond van de dialer staat nu nog wel een T-Mobile logo. Ook deze kun je verwijderen door hem met een transparant gif bestand te vervangen.

6] Download het volgende bestand:

carrierlogo.gif (right click, save as)

7] Wijzig de bestandsnaam niet, deze moet dus carrierlogo(.gif) zijn.

8] Zet het bestand nu op je MDA Vario en vervang het bestaande carrierlogo.gif bestand (te vinden in de Windows map op je MDA Vario) met het zojuist gedownloade bestand.
wederom bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nsa1984 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:31:
[...]

Toevallig de laatste week geprobeert in verband met een net aangeschafte jabra 250v. Na een dag lopen met bt aan heb je ongeveer 50% accu over, dit is met vrijveel internetten en een kwartier bellen ongeveer.

Dus bluetooth aan == dagelijks laden, gelukkig als je hem aan je pc synchroniseert dat ie zelfstandig alvast wat aan het laden slaat. :)
dit is dus met het a2dp profiel of wat? Wat zijn de resultaten met die Jabra headphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Ik heb deze case en het toetsenbord is prima te gebruiken.
Schuift gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]matthijst schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 07:04:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 00:24:
matthijst schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:15:
[...]

[...]

Je kan altijd wel wachten op een volgende versie.
Dat is een terechte opmerking, echter, spreek je dan over het algemeen over een iets wat nog niet bekend is. De vario II is bekend en wordt geleverd per juni 2006. Dan is het m.i. de moeite waard om zeker in overweging te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
@raymonvdm

Deze kwam toch van www.smarter-phones.com en niet uit de topicstart, right? Als iemand anders dit kan bevestigen zal ik die even editen.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 02:33:
[...]

Bedankt! Nu is die voor mij onzinnige "outlook email" account tenminste niet meer zichtbaar. Maar betekent dit dat mijn sms-geluid het nu niet meer doet?? Overigens hoef je de telefoon niet helemaal uit te zetten. Even outlook de email applicatie uit het geheugen gooien en opnieuw opstarten is voldoende. :)
Als je dit kan bevestigen dan zet ik er een note bij. Wanneer je nog steeds een SMS geluid hoort laat ik hem zo staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Eggy op 28-03-2006 10:36 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:31:
[...]

Ik heb deze case en het toetsenbord is prima te gebruiken.
Schuift gewoon uit.
Zeker weten? want iemand zegt net iets anders :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op de site pocketinfo.nl is een bericht verschenen met een update van de M3000 ROM.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/5586_1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Guys..help me out here..

Ik heb de Vario vanaf dag 1 dat dee door T-mobile geleverd werd en heb eigenlijk ook al geruimte tijd het volgende probleem:

Compleet niet willekeurig of te verklaren valt het geuid van mijn Vario uit. Dat wil zeggen alle piepjes.notifications en beltonen. Als ik dus gebeld wordt hoor ik 0.0 en mis ik oproepen.

Het is makkelijk te testen door het geluid harder te zetten (je hoort dan zo'n oplopend piepje) maar die doet het dan niet. Na een softreset heb ik al mijn geluiden weer terug. Overigens doet mijn speaker bij een telefoongesprek het wel gewoon op zo'n moment.

Ik heb alles al geprobeerd including een hardware reset maar het mag niet baten het komt telkens weer terug. Het gebeurd bij de vaste t-mobile ringtone die standaard staat maar ook bij zelf gekozen ringtones. Zo gaat het 4 dagen goed en zo gebeurd het iedere dag..niet te verklaren dus.

Ik voer uiteraard zelf geen handelingen uit en het apparaat is gewoon nog helemaal origineel wat betreft firmware.

Nu kan ik wel de firmware vervangen maar kan dan nooit meer save terug naar T-mobile mocht het dus wel aan de hardware liggen. (wat me sterk lijkt).

Iemand ervaringen hiermee of suggesties wat te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Grappig... heb hetzelfde probleem ook gehad. Opeens een aantal gemiste oproepen en niet gelezen SMSjes maar het geluid stond gewoon aan. Weet geen oplossing en ook geen reden maar weet nu in ieder geval dat ik niet de enige was (gebeurde overigens met en zonder T-Mobile 'meuk' op het toestel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rempx
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 23:03
Nu ook met je PIT internetten op kpn hot spots!

http://www.pocketinfo.nl/artikel/5587 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wat een zieke gasten joh:

"Tot 1 januari 2007 maakt het voor u als T-Mobile abonnee niet meer uit of u zich bevindt op een T-Mobile HotSpot van KPN HotSpot. U betaalt gewoon overal hetzelfde tarief!" Na deze datum gaat men waarschijnlijk €2,- (excl. BTW) per 10minuten!! betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe los ik het gmail probleem op? hij verwijderd al mijn mailtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beter dan card export 1.12?
en direct download link?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:29:
[...]
beter dan card export 1.12?
en direct download link?
vele malen beter. via card export kon ik alleen lezen en niet schrijven. en sinds een hard reset en reinstall werkt het helemaal voor geen meter meer.

klein nadeeltje is dat er geen pictogram onderaan je taskbar (rechtsonder) verschijnt wat wel het geval is met card export

verder top prog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indeed nice, zou prettig zijn als er een progje komt waarmee je toets kan aanwijzen voor activate en diactivate iemand die creatief is? :) of met snelkoppeling oid. maar dit terzijde....

iemand die wizard al werkend heeft als afstandbediening?

meerdere pogingen gedaan maar krijg em niet in de ether
(ofja eigenlijk fout want lucht heeft niets mee te maken maar men snapt (ether is namelijk met radiogolven en ir is licht maar ik moet niet zo terzijdes doen))...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 14:54 . Reden: owjah en zaklampfunctie? dus lampje aan zonder camera geklooi [quote]hieronder[/quote]kaartje herkenning: wel op apparaat geinstalleerd? niet op storage card instaleren, als nog niet reset wizard kaartje erin eruit klaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij herkent hij mijn kaartje steeds niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 09:23:
[...]

dit is dus met het a2dp profiel of wat? Wat zijn de resultaten met die Jabra headphone?
Ik heb de jabra 250v sinds afgelopen (060328) dinsdagmiddag 16.00.
Ervaringen tot nog toe:
* Gesprekken gaan perfect, zelfs met het huidige weer op het station nog prima te verstaan :)
* Voice dialing lijkt niet te werken.
* Zowel het headset als het handsfree profiel word ondersteund. A2DP niet dus. Dit komt door de firmware van mijn MDA vario (imate laatste) en het feit dat deze headset slecht mono (1 oortje) is.

Wat betreft voice dialing, lijkt het erop dat ik de voice input niet via de jabra geleid krijg. Iemand advies / ideeen ?
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:52:
Bij mij herkent hij mijn kaartje steeds niet..
Dat komt bij mij ook vaker voor. Mijn oude Sony had hier ook last van uiteindelijk een keer terug gestuurd hebben ze de spacers vervangen.

[ Voor 18% gewijzigd door nsa1984 op 28-03-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ik heb de laatste tijd dat ik wel gewoon kan bellen, maar niet gebeld kan worden. Andere mensen krijgen dan in gesprek. Dit is heeeeeeeeeeeeeel irritant!

Beter komt Tmobile heel snel met een betere ROM, want dit gaat ik echt niet zo volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carel schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:59:Beter komt Tmobile heel snel met een betere ROM, want dit gaat ik echt niet zo volhouden.
rag je die er toch af en gooi je die nieuwe nl qtek .18 drop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:41:
[...]
rag je die er toch af en gooi je die nieuwe nl qtek .18 drop....
Heb ik dan niet qua garantie een probleem?, ws wel ;) Aan de andere kant wat kan mij het ook allemaal schelen :P ff op zoek naardie url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij iedereen dat het kaartje een stukje uitsteekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die kan connecten naar de experiabox van kpn?
Heb de mda vario met de q-tek-rom 2.18.7.6 NLD. De originele rom van t-mobile wilde ook al niet.
Ik heb de patch uit de openingspost ook al geprobeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
yeah bij mij werkt de update ook naar behoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
K heb de Qtec update ook gedaan, ging verder goed. Nu maar afwachten of inderdaad verbeteringen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
nsa1984 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:55:
[...]

Ik heb de jabra 250v sinds afgelopen (060328) dinsdagmiddag 16.00.
Ervaringen tot nog toe:
* Gesprekken gaan perfect, zelfs met het huidige weer op het station nog prima te verstaan :)
* Voice dialing lijkt niet te werken.
* Zowel het headset als het handsfree profiel word ondersteund. A2DP niet dus. Dit komt door de firmware van mijn MDA vario (imate laatste) en het feit dat deze headset slecht mono (1 oortje) is.

Wat betreft voice dialing, lijkt het erop dat ik de voice input niet via de jabra geleid krijg. Iemand advies / ideeen ?
Nog even wat betreft voice dailing. Dit werkt wel via de jabra microfoon, maar perfect is dat nog niet. Gesprekken gaan wel uitstekend dus ik denk dat dat aan de delay ligt. Ik heb dit nu getest door mijn mda vario op mijn kamer 1e verdieping te leggen, en zelf beneden op de begane grond te zitten .... er zat dus een plafon tussen en ik heb normaal gespreks volume gebruikt. Tijdens deze testen kraakte mijn headset wel wat, maar dat zou kunnen komen door het gewapend betonnen plafon.
Carel schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:33:
K heb de Qtec update ook gedaan, ging verder goed. Nu maar afwachten of inderdaad verbeteringen optreden.
Ik denk wel dat het jouw problemen oplost, heb er zelf eerlijk gezegd nog geen last van gehad met t-mobile in combinatie met mijn telefoon. Wel eerder al met mijn goede ouwe 3310 en vodafoon/libertel destijds.

[ Voor 16% gewijzigd door nsa1984 op 28-03-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:13:
Is er iemand die kan connecten naar de experiabox van kpn?
Heb de mda vario met de q-tek-rom 2.18.7.6 NLD. De originele rom van t-mobile wilde ook al niet.
Ik heb de patch uit de openingspost ook al geprobeert.
Je moet er wel aan denken dat je WPA Key instelt. Dat is bij de KPN experiabox een vaste key die vermeld is in de brief die je bij je installatie ontvangen hebt. Een hele lange reeks letters/getallen, ik geloof 32 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik, en het wlan gedeelte werkt ook prima met m'n lapotp. Krijg alleen geen ip-adres van de box op m'n wizard. Ook handmatige invoer werkt niet. Hij connect wel met een 3com ap, via wep, op m'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 maart 2006 @ 18:50:
[...]

Ben benieuwd.
soms kan het handig zijn om ff de site goed te lezen...ik weet het natuurlijk niet precies maar volgens mij gaat er hier iets verkeerd!

Fixsupport is een bedrijf dat zich bezig houdt met het repareren van hightech communicatieapparatuur die buiten de fabrieksgarantie vallen.

en dit
Wat is onze missie
In tegenstelling tot andere reparatiecentra kunt u bij Fixsupport geen aanspraak maken op uw fabrieksgarantie. Wij hebben namelijk geen contractuele verplichtingen met fabrikanten

fijn als je dus daar je toestel hebt ingeleverd...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de website van pocketinfo.nl kan je nu ook de nieuwe Nederlandse AKU2 ROM update downloaden voor de ORANGE SPV M3000

Greets marco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
nieuwe versie van wififofum is uit: http://msmobiles.com/news.php/5065.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

is er een manier om bepaalde functies toe te kennen aan het knopje op de headset? (buiten het aannemen/beeindigen van een inkomende oproep)

ik zou graag er de volgende plaat in media player mee willen starten ofzo..

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Qris schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:57:
is er een manier om bepaalde functies toe te kennen aan het knopje op de headset? (buiten het aannemen/beeindigen van een inkomende oproep)

ik zou graag er de volgende plaat in media player mee willen starten ofzo..
op welke headset?
de jabra bt250v is in het algemeen al niet prettig voor audio/multimedia. Knoppen toewijzen kan geloof ik niet op de jabra. misschien wel als er een firmware update komt met S2DP en een ondersteunende headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

nsa1984 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:00:
[...]

op welke headset?
de jabra bt250v is in het algemeen al niet prettig voor audio/multimedia. Knoppen toewijzen kan geloof ik niet op de jabra. misschien wel als er een firmware update komt met S2DP en een ondersteunende headset.
de standaard meegeleverde headset.. weet niet precies welke dat is... hij zat in het t-mobile pakket (tis een mda vario).. een zilvere

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 13:41:
Hoe los ik het gmail probleem op? hij verwijderd al mijn mailtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Heb je de link naar de instellingen uit de topicstart al geprobeerd? Volgende keer trouwens iets langer wachten voordat je een vraag een schop verkoopt.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
Qris schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:04:
[...]
de standaard meegeleverde headset.. weet niet precies welke dat is... hij zat in het t-mobile pakket (tis een mda vario).. een zilvere
Dankje dat wou ik graag even weten, volgens mij is die knop die erop zit niet anders in te delen.
Is de knop die voor voice dialing is neem ik aan.
Die andere is volume schuifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggy schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:33:
Heb je de link naar de instellingen uit de topicstart al geprobeerd? Volgende keer trouwens iets langer wachten voordat je een vraag een schop verkoopt.
Ik heb het al gedaan, alleen het werkt maar niet! de mails komen niet eens meer binnen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nogsteeds problemen met gmail... zo af en toe haalt hij even alle berichten opnieuw op.. dus heb ik ineens 88 ongelezen emails... is ook niet handig en volgens mij slurpt dit batterij want als ie dat een paar keer per dag doet moet ie aardig wat verkeer geepee-er-essen...

Nog een vraag:
Ik Had altijd als beltoon oldphone en dan het volume langzaam harder laten worden.. Nu heb ik een mp3 echter kan ik deze niet harder laten worden... Dit omdat de mp3 30 seconden duurt en dat luider laten worden van het volume gaat per beltoon zegmaar (bij oldphone dus per rinkel) nu dus het volledige mp3tje.. Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de beltoon per zoveel seconden harder te laten worden?? Ik zou u zeer dankbaar zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met mijn mda in mijn today scherm werken de onderste 2 knoppen niet meer dus die 2 knoppen waar je 2 functies aan kan toe wijzen. Welke functie ik er ook aan toe pas het werkt niet als ik gewoon op mijn scherm op de tekst type werkt het wel. De knoppen werken wel als ik andere software op start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghanszz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 11:27
Nss schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 02:34:
Lukt het iemand om via www.pocketpcmedia.nl/tv_dutch.php3 het NOS journaal te bekijken? Helaas lukt dat bij mij niet, ik krijg eerst (gedeeltelijk) het advertentie filmpje te zien, vervolgens begint het NOS journaal te 'spelen', maar zie niks anders dan zwart scherm. Gebruik gewoon de de media player. Openen van stream met bijvoorbeeld andere media player als TCPMP lukt niet.
Ik heb precies hetzelfde. Is er toevallig iemand die hiervoor al een antwoord weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03:07

13art

Moderator Mobile
Toppertje _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 28-03-2006 21:48 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Is er overigens al een testbericht in hoeverre die nieuwe Qtec rom met multimedia presteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Mwah... 24 x E20,- minus 5 x E10,- minus E22,50 = E407,50 voor een MDA en 24 x E20,- beltegoed.

Dus E12,50 meer betalen voor een Flex 20 abbo met de MDA (zelfde brand, lock etc.) en een berg belminuten dus zo interessant is het m.i. niet...

Of mis ik iets? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Gaat om mensen die al een abbo hebben of een ander abbo willen neem ik aan...

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet. Ik vertrouw dit niet. Hoezo T-mobile branded? Hoe komt hij eraan? ZIjn ze gestolen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 23:51:
[...]

Ik weet het niet. Ik vertrouw dit niet. Hoezo T-mobile branded? Hoe komt hij eraan? ZIjn ze gestolen ofzo?
Nee omdat je in bulck op koop, krijg je korting omdat het goedkoper produceren is. Dus die prijzen zouden best kunnen kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:48:
[...]

indeed nice, zou prettig zijn als er een progje komt waarmee je toets kan aanwijzen voor activate en diactivate iemand die creatief is? :) of met snelkoppeling oid. maar dit terzijde....

iemand die wizard al werkend heeft als afstandbediening?

meerdere pogingen gedaan maar krijg em niet in de ether
(ofja eigenlijk fout want lucht heeft niets mee te maken maar men snapt (ether is namelijk met radiogolven en ir is licht maar ik moet niet zo terzijdes doen))...
Ik heb ook al heel veel verschillende versies van verschillende programma's geprobeerd, maar geen die werkt. Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Laatst online: 11-09 17:41
Ik kan me vaag herinneren ergens gelezen te hebben dat Orange een andere Todayscreen heeft die handiger is. Klopt dat ook met deze nieuwe rom?

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:26
[...]

Hmz, vind het nooit zo leuk om dit te horen, maar goed: http://www.inkoopactie.net/ia/s54v5t19
Zie die IA voor mijn vorige. Niks gestolen, gewoon eerlijk, desnoods met factuur. De standaard T-Mobile garantie van 2 jaar geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 21:01:
Ik heb het volgende probleem met mijn mda in mijn today scherm werken de onderste 2 knoppen niet meer dus die 2 knoppen waar je 2 functies aan kan toe wijzen. Welke functie ik er ook aan toe pas het werkt niet als ik gewoon op mijn scherm op de tekst type werkt het wel. De knoppen werken wel als ik andere software op start.
Ik heb eens geprobeerd met verschillende functies onder de knoppen te zetten maar het werkt nog steeds niet.

Ik heb nog een vraag je ik heb nu de mda 1maand en ik heb al verschillende soorten software pakketen erop gehad maar hebben jullie ook software wat er echt op moet staan.

Ik heb nu spbpockect +, pocket mechanic, tcpmp player, vitoNavigator2, resco explorer, en natuurlijk tomtom.

Zijn er ook nog handige gps programmatjes die met kaarten van google earth werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 08:49:
[...]

Zijn er ook nog handige gps programmatjes die met kaarten van google earth werken??
Reperion is wel grappig. Upload je positie, mapquest kaarten op je PDA of de pc en je route plotten in google earth via kml file.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:01

KSH

Ik heb de tweak uit de startpost uitgeprobeerd om TCPMP voor streaming media te gebruiken ipv Windows media player. Nu krijg ik elke keer de foutmelding dat er sprake is van een onbekend bestandsformaat, zowel met streaming radio als televisie. Dit gebeurt dus ondanks dat ik in TCPMP alle bestandsformaten heb geformateerd.

Wie heeft het wel werkend gekregen, of werkt deze tweak echter alleen met Orb?

(Heb Vario i.c.m. de nieuwste Nederlandse Qtek ROM)

By the way Eggy, elke keer als ik een softreset deed (stap 3), dan verdween mijn aanpassing elke keer. Heb toen maar gewoon de ''uit" knop gebruikt.

Met behulp van deze wijziging zal het ook geen problemen opleveren wanneer je automatisch meerdere bestanden achter elkaar probeert af te spelen, wat bij WMP wel het geval is.

1) Koppel TCPMP allereerst aan het automatisch afspelen van 'Windows metafiles (ASX)' onder "Options > Settings > Select Page > File Associations" in TCPMP.

2) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shell\Rai\:WMPLAYER"

2) Vervang hier bij de String Value "1" de String waarde "wmplayer.exe" met de locatie van TCPMP of andere gewenste applicatie waarmee je deze bestanden wilt afspelen:
"\Program Files\TCPMP\player.exe", inclusief aanhalingstekens (wanneer hij zich op je main storage bevindt)
"\Storage Card\Program Files\TCPMP\player.exe", inclusief aanhalingstekens (wanneer hij zich op je geheugen kaart bevindt)
3) Voer een soft reset uit.

[ Voor 32% gewijzigd door KSH op 29-03-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja joh, beschuldig jij iemand even lekker van diefstal / heling :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:29:
[...]
Ja joh, beschuldig jij iemand even lekker van diefstal / heling :r
Ook weer een beetje overdreven reactie he :)
Kan me best voorstellen dat er vragen zijn over het hoe en wat maar geloof me... dit zit wel goed ;)

(spreek uit ervaring... mijn Vario komt hier ook vandaan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:11:
Is het bij iedereen dat het kaartje een stukje uitsteekt?
* dlawit voelt over de bovenkant van zijn vario...

ik heb moeite om de kaart met mijn vinger los te klikken, hij zit een beetje vezonken in het apparaat, met de nagel kom ik er wel bij... je moet hem dan nog wel ff lostrekken
nsa1984 schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:43:
[...]

Dankje dat wou ik graag even weten, volgens mij is die knop die erop zit niet anders in te delen.
Is de knop die voor voice dialing is neem ik aan.
Die andere is volume schuifje.
Voicedialing?
Ik kan er alleen mee opnemen en afsluiten, tis me niet gelukt om erdoor te voicedialen... (jammergenoeg)
Doet die Bluetrek BT headset dat trouwens wel??? (die heb ik wel, maar een paar honderd kilometer verderop :( )

Vraagje mbt Hotspots of andere WLAN
kan je je Vario ook als Modem gebruiken als die via Wlan connect? Hotspotten op Vario is gratis voor mij, zou ik via linkkabel op me Laptop kunnen werken met Hotspot?
Kantoor@Macdonalds >:)

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reperion is wel grappig. Upload je positie, mapquest kaarten op je PDA of de pc en je route plotten in google earth via kml file.
Maar wat ik wil is kaarten in mijn mda laden om zo te kijken waar ik loop. Want bij google earth kun je kaarten opslaan met coordinaten. Ik wil ook op vakantie in de berergen zien waar ik ben. En ik wil het liefst niet voor de kaarten betalen.
Dus als iemant weet wel programma ik nodig ben en waar ik anders kaarten kan krijgen is dat ook goed.

Ik heb al tomtom to dus ik zie wel waar ik ben maar ik kan natuurlijk niet de kleine weggetjes zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die de wizard als afstandbediening werkend krijgt?
iemand die de wizard als zaklamp werkend krijgt?

vraag voor mensen met ervaring met 240mhz op de qtek 2.18 nl rom:
k heb qtek 2.18 nl rom, en overclock op 228. nu lees ik veel 240 mhz.
ondervindt iemand problemen met 240 op die rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:00:
iemand die de wizard als afstandbediening werkend krijgt?
iemand die de wizard als zaklamp werkend krijgt?

vraag voor mensen met ervaring met 240mhz op de qtek 2.18 nl rom:
k heb qtek 2.18 nl rom, en overclock op 228. nu lees ik veel 240 mhz.
ondervindt iemand problemen met 240 op die rom?
Heb hem ondertussen een week of 4 non-stop op 240 draaien.
Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rom 2.18 is nog niet zo oud. dus het maakt niet uit welke rom je hebt?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
KSH schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:02:
Ik heb de tweak uit de startpost uitgeprobeerd om TCPMP voor streaming media te gebruiken ipv Windows media player. Nu krijg ik elke keer de foutmelding dat er sprake is van een onbekend bestandsformaat, zowel met streaming radio als televisie. Dit gebeurt dus ondanks dat ik in TCPMP alle bestandsformaten heb geformateerd.

Wie heeft het wel werkend gekregen, of werkt deze tweak echter alleen met Orb?

(Heb Vario i.c.m. de nieuwste Nederlandse Qtek ROM)

By the way Eggy, elke keer als ik een softreset deed (stap 3), dan verdween mijn aanpassing elke keer. Heb toen maar gewoon de ''uit" knop gebruikt.

<knip>

Bij mij werkte het ook niet meer goed. Streams van ORB waren geen probleem, maar streams van andere sites werkten niet meer. TCPMP kon die files niet afspelen terwijl WMP daar geen problemen mee had.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 13-09 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

matthijst schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:22:
[...]

Heb hem ondertussen een week of 4 non-stop op 240 draaien.
Geen probleem.
Ik gebruik de laatste I-Mate Rom en draai al 3 weken op 240 Mhz :)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:45:
[...]

Maar wat ik wil is kaarten in mijn mda laden om zo te kijken waar ik loop. Want bij google earth kun je kaarten opslaan met coordinaten. Ik wil ook op vakantie in de berergen zien waar ik ben. En ik wil het liefst niet voor de kaarten betalen.
Dus als iemant weet wel programma ik nodig ben en waar ik anders kaarten kan krijgen is dat ook goed.

Ik heb al tomtom to dus ik zie wel waar ik ben maar ik kan natuurlijk niet de kleine weggetjes zien.
Dat zeg ik: Reperion dus. Op het moment dat je de applicatie draait, haalt hij als je dat aanzet met door jou ingestelde vaste interval de mapquest kaart van je lokatie op, je kunt zoomen en via de tracker op internet je omgeving bekijken. Die kaarten zijn heel aardig nauwkeurig, zolang je op voor auto's toegankelijke wegen bent.

Voor kleine weggetjes ben je denk ik aangewezen op een tool als OziExplorerCE. Je moet dan echter wel de kaarten als afbeelding op je pda hebben. En die kaarten zijn vaak weer niet gratis.
Ik gebruik zelf OziExplorer met de topografische kaarten van NL, schaal 1:25000. Nauwkeuriger krijg je ze niet. Of en waar je dit soort kaarten voor het buitenland kunt krijgen weet ik niet..

[ Voor 19% gewijzigd door ToMaSZ op 29-03-2006 12:27 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.