Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij shipped op de 21, maar hij komt in Europa dus waarschijnlijk LATER aan... (1 of 2 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Zie nou zo 123 niet echt heel veel verschil tussen deze settings behalve de framerate.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op wat voor een systeem is dit filmpje gemaakt dan? En wat zijn de settings van het 2e deel van het filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Even een disclaimer over die walkthrough en vergelijkings filmpjes, de framerate is met name zo bagger door het video opname programma (stond op die site). Zo loopt de game dus niet in werkelijkheid op die pc specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:21:
Hij shipped op de 21, maar hij komt in Europa dus waarschijnlijk LATER aan... (1 of 2 dagen)
Op TheElderScrolls stond 20e shipping, 21e in stores.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie wel verchil in dat filmpje. Het eerste heeft veel scherpere textures. Vind het er vooral van dichtbij allemaal prachtig uitzien. Alleen als je ver weg kijkt is het landschap een low res groen vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Toch Morrowind maar weer aan het installeren om de leegte in me hart op te vullen...

Echt zo lang geleden dat ik dat klote gevoel heb gehad van het wachten op zown bruut spel :(
Laatste keer was bij Sin volgens mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Die is van gisteren ;)

Blijft verder een indrukwekkend filmpje :)
Neem aan dat lipsync etc. wel behouden blijft als je met lage settings speelt.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net (weer :P) een beetje te kijken op die site van TES4: Oblivion, en ik kwam op de pagina met alle skills (of in ieder geval een paar skills, wie weet zijn er nog meer skills).

Ik heb ongeveer een jaartje Everquest II gespeeld, als een Conjurer, d.w.z. een soort van Mage die allemaal creatures ed op kan roepen en deze kan gebruiken als minions.

En wat zie ik op de site :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.elderscrolls.com/images/codex/skill_conjuration.gif

Conjuration
Cast spells to summon otherworldly creatures, magical weapons and armor, and turn the undead.

Governing Attribute: Intelligence

Met andere woorden, je kan dus zelf ook creatures summonen maar ook undead voor je laten vechten, oftewel een necromancer!! >:)

Cool :D

Ik zie ook nog allemaal andere skills, en als ik de filmpjes begrijp kun je zelf beslissen wat voor character je maakt. Fighter, Mage, Scout of een mix daarvan. In het presentatiefilmpje zag je ook dus een character in dikke armor met z'n zwaardje spells casten, en in hetzelfde filmpje zag je hem ook rondsneaken :P

Zou het dus misschien mogelijk zijn om dus (al zal dit heel lang duren) elke skill te krijgen en te masteren?

Nou dat, mijn mede tweakers, dat zou legendarisch cool zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 18:29
De skills die in de codex staan zijn alle skills (21 in totaal, 7 per class), je kiest 7 major skills (als die omhoog gaan, gaat ook je level omhoog). De overige 14 skills zijn de misc skills, die kun je ook hoger krijgen, maar die tellen dus niet mee voor je level. Je kan dus alle skills op 100 krijgen, maar dan ben je wel een tijdje bezig inderdaad ;)

edit:
Er is ook een snellere manier om skills te verhogen: trainen bij npc's, maar dat kost wel veel geld om dan iedere skill op 100 te krijgen (en ik weet niet zeker of dit hezelfde werkt als bij morrowind, daar kon je namelijk heel veel armor/wapens etc. verkopen en als je eenmaal veel geld hebt je skills trainen).

[ Voor 34% gewijzigd door -Eraser- op 19-03-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:17:
Conjuration
Cast spells to summon otherworldly creatures, magical weapons and armor, and turn the undead.

Governing Attribute: Intelligence

Met andere woorden, je kan dus zelf ook creatures summonen maar ook undead voor je laten vechten, oftewel een necromancer!! >:)

Cool :D
Hmm, dat kon in Morrowind, het deel voor Oblivion, ook al. Daarin had ik ook een voorliefde voor summonen van diverse metgezellen. De raise dead spell is wel nieuw in Oblivion. Voor zover ik gelezen heb, is dit permanent en werkt het alleen direct nadat een NPC dood is gegaan. Deze blijft voor je vechten tot hij weer dood is.

En master in alle skills/attributes worden was bij Morrowind wel te doen. Nu vast ook wel weer. Hou hier in zo'n geval wel rekening mee bij het aanmaken van je karakter. Probeer van elke attribute een skill in je major skills te plaatsen. Zet dingen als athletics, blade, etc. (dingen die je makkelijk vaak doet) niet bij je major skills. Oh, en als je luck naar 100 wil hebben, hou er rekening mee dat je bij elke level up luck maar 1 omhoog kan krijgen. Dus, van 40 naar 100 kost je minstens 60 levels. Bij de andere attributes krijg je vanzelf wel multipliers zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08 13:51
Ik ben erg benieuwd of ze de trucs bij Morrowind hebben opgevangen in Oblivion om snel te levellen in skills, zoals bijvoorbeeld voor athletics: je karakter de hoek in laten rennen (of zwemmen) op een veilige plaats voor een paar uur. Daar hoefde je niet bij te blijven maar generereerde erg snel hogere levels. Ik hoop dat ze soort trucs hebben weten te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

WEet niet of deze pics al langsgekomen zijn.

http://justgamers.de/?page=gallery&gallery_id=1725

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
sparidem schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:39:
Ik ben erg benieuwd of ze de trucs bij Morrowind hebben opgevangen in Oblivion om snel te levellen in skills, zoals bijvoorbeeld voor athletics: je karakter de hoek in laten rennen (of zwemmen) op een veilige plaats voor een paar uur. Daar hoefde je niet bij te blijven maar generereerde erg snel hogere levels. Ik hoop dat ze soort trucs hebben weten te voorkomen.
Je moet er ook maar zin in hebben om je PC zo lang aan te laten staan. En dat voor een paar leveltjes.

Ik level wel tijdens het spelen. Als ik ergens kom waar ik steeds dood ga, dan ga ik wel ergens anders heen. Tis een groot spel en er valt genoeg te doen. En dan level je vanzelf wel.

Als we trouwens nog even doorlullen, dan zijn we al in deel 4 aanbeland voordat het spel hier uberhaupt in de winkels ligt :P

[ Voor 54% gewijzigd door Vanitas op 19-03-2006 16:58 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:15

jpiwf

licenced pepernootaddict

-Eraser- schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:23:
De skills die in de codex staan zijn alle skills (21 in totaal, 7 per class), je kiest 7 major skills (als die omhoog gaan, gaat ook je level omhoog). De overige 14 skills zijn de misc skills, die kun je ook hoger krijgen, maar die tellen dus niet mee voor je level. Je kan dus alle skills op 100 krijgen, maar dan ben je wel een tijdje bezig inderdaad ;)

edit:
Er is ook een snellere manier om skills te verhogen: trainen bij npc's, maar dat kost wel veel geld om dan iedere skill op 100 te krijgen (en ik weet niet zeker of dit hezelfde werkt als bij morrowind, daar kon je namelijk heel veel armor/wapens etc. verkopen en als je eenmaal veel geld hebt je skills trainen).
als het goed is zal oblivion beter gebalanced zijn, maar het schijnt wel mogelijk te zijn het maximum aantal goud dat een merchant heeft te increasen door in hem te investeren. stel, je geeft hem 10000 goud als investering, dan zal hij in het vervolg altijd 10000 goud hebben om dingen van jou te kopen. op die manier is het natuurlijk wel weer uit te buiten.

in morrowind kon je ook je intelligence ziekelijk hoog krijgen door met alchemy een fortify intelligence potion te maken, die te drinken en vervolgens een sterkere te maken en te drinken en zo voorts. dit hebben ze wel gefixt, door je maximaal 5 potions tegelijk te laten drinken. en ik hoop dat de trainers er wel weer inzitten, want zonder is skils op 100 krijgen monnikkenwerk.
Vanitas schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:54:
[...]
Als we trouwens nog even doorlullen, dan zijn we al in deel 4 aanbeland voordat het spel hier uberhaupt in de winkels ligt :P
nog maar 10 paginatjes, 200 posts, oftewel 2 daagjes denk ik, als we goed doorlullen, en er mensen het spel eerder hebben zodat we lekker kunnen discussieren over hoe zij het vinden en hoe wij balen dat we het nog niet hebben...

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

En dan te bedenken dat die hypcriete Amerikanen het morgen al in winkels hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Vanitas schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:54:
[...]

Je moet er ook maar zin in hebben om je PC zo lang aan te laten staan. En dat voor een paar leveltjes.

Ik level wel tijdens het spelen. Als ik ergens kom waar ik steeds dood ga, dan ga ik wel ergens anders heen. Tis een groot spel en er valt genoeg te doen. En dan level je vanzelf wel.

Ach, bij veel mensen staat de PC toch al altijd aan, dus daar hoef je niet veel voor te doen.

Maar ik ben het wel helemaal met je eens. Soms lukt een quest gewoon niet, omdat je steeds doodgaat. Nou ja, dan ga je wat anders doen. Je loopt bij de diverse guilds toch vaak tegen te lage skills aan om een hogere rang te krijgen. Dan kan je weer makkelijkere opdrachten doen voor een andere guild. (En dan helemaal op het eind denk je. Oh ja, er was toch ook een main quest? Die maar ff doen dan.)

Het beschikbaar zijn van het spel in Nederland lijkt me sowieso een mooie reden voor een nieuwe topic, dus dat komt mooi uit.

[ Voor 6% gewijzigd door jvo op 19-03-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 06:16
Ik speel al 20 jaar games, maar dit gaat de eerste rpg worden die ik ga spelen...

De graphics zien er fantastisch uit, maar het belangrijkste is toch de sfeer en de gameplay. Van de gameplay weet ik eigenlijk nog weinig, met de rest zit het wel goed denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verdacht veel mensen gaan nu opeens voor het eerst RPG's spelen omdat oblivion uitkomt. Niks mis mee natuurlijk, maar raar dat ze er precies nu wel aan beginnen, zou het door de lijpe graphics komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:43
DeepSeven schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:12:
Verdacht veel mensen gaan nu opeens voor het eerst RPG's spelen omdat oblivion uitkomt. Niks mis mee natuurlijk, maar raar dat ze er precies nu wel aan beginnen, zou het door de lijpe graphics komen?
Voor mij is dat de reden :) Als blijkt dat de gameplay me niet bevalt dan is het gouw gedaan, leuke benchmark (hopelijk) gfx zijn heel erg gehyped dus misschien valt het tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:02
Mijn eerste RPG was Swords & Serpents op de NES, ik vond het gewoon een kutspel. However, Fallout was het spel dat mij echt trok. De hele sfeer deed het em gewoon. De sfeer van The Elder Scrolls trekt me totaal niet, maar juist vanwege de graphics ben ik toch wel van plan het te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 17:27
DeepSeven schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:12:
Zoals ik al eerder aangaf in het Topic ben ik meer een First Person Shooter fanaat, maar sinds de Knights of The Old Republic reeks kan ik RPG's wel waarderen.
Alleen ben ik nog niet zo bekend met The Elder Scrolls reeks en deel IV lijkt mij een mooi begin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ook het geval bij final fantasy VII dat een groot deel opeens aan de RPG ging (ter vergelijking van rpg gekte). Geen slecht teken denk ik zo. ;)

Damn wat heb ik zin in deze game zeg, ik heb ghost recon vorige week gehaal ter opvulling maar die is inmiddels ook uitgespeeld... Dat wordt iedere dag de shops in de gaten houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een nieuw filmpje. Nog niet kunnen downloaden, maar de elderscrolls.com pagina is geupdate, en bethsoft is al niet meer bereikbaar :)

(edit: bij 3ddownloads sta ik in de queue. estimated waiting time 30 minutes :( )
(edit2: hier dus)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Ja heb het ook gelezen ... alleen nog geen site gevonden die em heeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
-Eraser- schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:00:
Ja heb het ook gelezen ... alleen nog geen site gevonden die em heeft ...
Gamershell.com

Voíla ;)
Ik ben hem nu aan het binnenhalen. :)

Edit: Never mind. Dat is het ''Three Days To Go'' filmpje....

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 19-03-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:58:
Er is weer een nieuw filmpje. Nog niet kunnen downloaden, maar de elderscrolls.com pagina is geupdate, en bethsoft is al niet meer bereikbaar :)
WP heeft had een link op de site staan naar de 2 days left movie, maar die geeft nu de hele tijd MySQL errors wegens de te veel connecties, en op hun servers staat het helaas ook nog niet ;(
Yonix schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:02:
[...]

Gamershell.com

Voíla ;)
Dat is die van 3 days left, we zoeken 2 days left ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Phyxion op 19-03-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:02:
[...]

Gamershell.com

Voíla ;)

Edit: Never mind. Dat is het ''Three Days To Go'' filmpje....
Dit is nog een ouwe, deze was er gister ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Dat is de verkeerde, die is van gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Vervelend dat Bethesda zelf niet even een torrentje plaats.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 17:32

Distortion

Bottle to Throttle

Er is geen doorkomen aan O-)

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Dit keer een link naar het goede filmpje :p :

Xboxyde.com

Hij is bijna binnen :)

Edit: Hij is vet! :9~

[ Voor 21% gewijzigd door Yonix op 19-03-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Ben em nu aan t uploaden op rapidshare.de, zal de link zo ff in me bericht zetten ;)

edit:
hier is ie: klik

[ Voor 20% gewijzigd door -Eraser- op 19-03-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel beniewd naar de download statistieken per minuut voor die filmpjes :)

Let op: hier een aantal publieke servers zonder wachten! (zal wel niet lang duren)

(edit: 8 servers, zonder wachten. Heb ik nog nooit gezien op zo'n tijdstip :P 100kB/sec! nog 1 minuut tot ie down is - heel wat beter dan die 24 minuten elders nog wachten voor de dl begint)

(edit2: Weer wat gevechten deze keer. Ziet ar allemaal weer :9~ uit hoor, en wat is 30 seconden toch kort met logo vooraf en credits achteraf :) )

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Yonix schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:12:
Dit keer een link naar het goede filmpje :p :

Xboxyde.com

Hij is bijna binnen :)
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Zal zo het 2 dagen filmpje even op mijn server zetten (heb toch nog dataverkeer over en het is fijner voor iedereen toch?)

Mijn Nederlandse mirror, voor wie interesse heeft

[ Voor 34% gewijzigd door Gizz op 19-03-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

man ogh man wat ziet dat er mooi uit. Let ook eens op dat gras wat zo mooi beweegt tijdens dat 2e gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:13:
[...]

Ben wel beniewd naar de download statistieken per minuut voor die filmpjes :)

Let op: hier een aantal publieke servers zonder wachten! (zal wel niet lang duren)

(edit: 8 servers, zonder wachten. Heb ik nog nooit gezien op zo'n tijdstip :P 100kB/sec! nog 1 minuut tot ie down is - heel wat beter dan die 24 minuten elders nog wachten voor de dl begint)
De europese is lkkr snel thnx. Leuk filmpje voor het wachten al vindt ik wel dat, van die korte flimpjes weinig toevoegen. Het is de gehele sfeer van dit soort games die boeien, niet "die ene minuut" van aktie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zal ook over 5 min op mijn host staan. Adres: members.home.nl/hjmdegens/oblivion
Alle beetjes helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:17:
[...]

De europese is lkkr snel thnx. Leuk filmpje voor het wachten al vindt ik wel dat, van die korte flimpjes weinig toevoegen. Het is de gehele sfeer van dit soort games die boeien, niet "die ene minuut" van aktie ofzo.
Klopt dit filmpje is nou niet echt boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Inderdaad :P komen wat bekende beesten in voor, iets wat op een Dreugh leek (Land Dreugh?) en een Daedroth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Waarom brengen ze niet 1 lang filmpje uit, dit is namelijk wel een heel goedkope manier om je game in the picture te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg tof filmpje weer. Alleen wat is die witte gloed op die Deurgh (was t niet?), vind dat weer een beetje jammer. (maar zo heeft iedereen wat O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:17:
Maar je ziet dat het de marketing hype doet leven. En ik wordt er toch wel enthousiast van hoor, zulke beelden. Het gaat mij ook niet echt om de graphics. Maar omdat ik het volste vertrouwen heb dat Bethesda weer een spel heeft neergezet met honderden uren goede gameplay kan ik met die filmpjes de sfeer eigenlijk al wel voelen. En dan kan ik dus alleen nog maar :9~ bij hoe lekker het er allemaal uit zit.

(edit: nog steeds geen wachttijd bij filefront. Hebben zeker echt bandbreedte te veel :) )

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog erger, dit soort fimpjes kunnen twijfelaars laten besluiten deze game niet aan te schaffen.
Ik prik er maar doorheen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Wulf
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 00:04
-Eraser- schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:19:
[...]
Inderdaad :P komen wat bekende beesten in voor, iets wat op een Dreugh leek (Land Dreugh?) en een Daedroth Clannfear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nog even een mirrortje erbij:
Rapidshare: http://rapidshare.de/file..._countdown_2days.wmv.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:20:
Erg tof filmpje weer. Alleen wat is die witte gloed op die Deurgh (was t niet?), vind dat weer een beetje jammer. (maar zo heeft iedereen wat O-) )
Die witte gloed komt door het betoverde (Daedric?)zwaard, die witte gloed zie je ook alleen als die dreugh geraakt wordt door het zwaard ;)

edit: @K-Wulf: hm inderdaad, hoe heb ik me daar nou in kunnen vergissen :P 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door -Eraser- op 19-03-2006 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion

Distortion

Bottle to Throttle

Heeft iemand trouwens al een screenshot gezien van de ingame-map die gebruikt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wel een gaaf filmpje :)

Ik vraag me alleen af, als je een boog hebt, dan kan je zeker niet blocken? :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 17-09 22:15
Angeloonie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:25:

bijl/zwaard vs boog..
denk niet dat er dan veel van je boog overblijft eh :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Angeloonie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:25:

In het countdown 5 days filmpje zie je dat er met een boog geblockt wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af wat voor systeem bethesda voor die filmpjes gebruikt, zal wel dual gforce 7800 wezen. Als je de framerate vergelijkt met die duitse film is het verschil toch wel behoorlijk, lijkt me niet die dat die jongen (meisje kan ook natuurlijk :? ) een slecht systeem heeft (ik zou zelf geen filmpje posten als ik het op een low of mid end systeem draaide). Ben bang dat oblivion een een slideshow gaat worden met men 6800 gt :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:32:
Ik vraag me af wat voor systeem bethesda voor die filmpjes gebruikt, zal wel dual gforce 7800 wezen. Als je de framerate vergelijkt met die duitse film is het verschil toch wel behoorlijk.
Het is pas 10x gezegd in dit topic, maar ik zal het maar even herhalen: Dat Duitse filmpje is gemaakt met fraps, en daar wordt elke pc traag van. Zonder fraps haalde hij 30 fps op de mooiste stand.
Die persoon had trouwens een XP 2200+ en een radeon 9800 pro.

[ Voor 7% gewijzigd door Gizz op 19-03-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
Ik vond dat filmpje met de verschillende sprekende charecters toch een stuk leuker.

btw nog maar een mirror.. kan je nooit genoeg van hebben. -> 2 days left

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:32:
Ik vraag me af wat voor systeem bethesda voor die filmpjes gebruikt, zal wel dual gforce 7800 wezen. Als je de framerate vergelijkt met die duitse film is het verschil toch wel behoorlijk, lijkt me niet die dat die jongen (meisje kan ook natuurlijk :? ) een slecht systeem heeft (ik zou zelf geen filmpje posten als ik het op een low of mid end systeem draaide). Ben bang dat oblivion een een slideshow gaat worden met men 6800 gt :'( .
ze hebben een x1900xtx gebruikt :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lord_Mithril schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:26:
[...]

bijl/zwaard vs boog..
denk niet dat er dan veel van je boog overblijft eh :P
Dat snap ik, maar vroeger hadden boogschutters vaak een schild op de linkerarm gebonden ;)
-Eraser- schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:29:
[...]
In het countdown 5 days filmpje zie je dat er met een boog geblockt wordt ;)
Net weer ff gekeken, en idd :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een slideshow met een 6800GT?
Nee man dan kunnen ze wel inpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33

Magic666

No one's neighbour!

lees nou eens op de TES website...
Recommended:

* 3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 1 GB System RAM
* ATI X800 series, NVIDIA GeForce 6800 series, or higher video card

Minimum System Requirements:
* Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flinke knuppel 8)7 in dat eerste gevecht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:37:
Een slideshow met een 6800GT?
Nee man dan kunnen ze wel inpakken.
Hoe kom je er bij dan het een slideshow word met een 6800Gt. Ze zullen echt wel hebben gelet om de mid end user's omdat dit namelijk de grootste groep is. Tuurlijk zal je alles niet op zijn hoogst kunnen draaien maar het zal er wel mooi uitzien. Als je het over dat duitse filmpje heb moet je nog maar is de post van Gizz doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 3gig AMD 1 gig ddr en een X800XT PE, maar wat ben ik toch blij dat ik zo een "goedkope" 360 heb met een HDTV. Damn, goede tijden voor de gamer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:44:
Ik heb een 3gig AMD 1 gig ddr en een X800XT PE, maar wat ben ik toch blij dat ik zo een "goedkope" 360 heb met een HDTV. Damn, goede tijden voor de gamer. :9
Ik heb hier ook een Xbox 360 staan, maar ik schaf The Elder Scrolls: Oblivion toch aan voor op de PC, omdat ikzelf gewoon denk dat het beter zal spelen, als je kijkt naar de Gameplay, op de PC dan op de Xbox 360 en over het Grafische gedeelte maak ik mijzelf niet zo druk.

Nog even een vraagje: Wat voor een spreuk werd er in het eerste gevecht, wat je te zien krijgt tijdens het ''Two Days To Go'' filmpje, gebruikt? Dan heb ik het over de electrische stralen, met oranje gloed.

[ Voor 20% gewijzigd door Yonix op 19-03-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:50:
[...]

Ik heb hier ook een Xbox 360 staan, maar ik schaf The Elder Scrolls: Oblivion toch aan voor op de PC, omdat ikzelf gewoon denk dat het beter zal spelen, als je kijkt naar de Gameplay, op de PC dan op de Xbox 360 en over het Grafische gedeelte maak ik mijzelf niet zo druk.
Ben ik het sinds de 360 niet meer mee eens, iets wat ik nooit gedacht had. Ik speel als pc-gamer zijnde helemaal niet meer op de pc, en ik heb andere generatie gameconsoles ook gehad. Ik vind gewoon bij de 360 de combi van, eindelijk hoge reso, groter beeld en dolby digital waar me pc niet in de buurt bij kan komen zeer goed. Als ik bijv. geen high def scherm had, had ik oblivion ook voor de pc gekocht. Ik heb gewoon lang gewacht op hoge reso op console gebied.

Maar iedereen zijn mening uiteraard.

Deze week hebben we m!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:50:
[...]

Nog even een vraagje: Wat voor een spreuk werd er in het eerste gevecht, wat je te zien krijgt tijdens het ''Two Days To Go'' filmpje, gebruikt? Dan heb ik het over de electrische stralen, met oranje gloed.
Zal wel een of andere absorb/drain spell zijn, denk energy leech spell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

offtopic:
HOLY SH*T MIJN 7800GS BEGEEFT HET!!!! :o :o :o ....why me!!!!!!!!!!!!

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee volgende week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
CyberAmp schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:44:
offtopic:
Ook jou videakaart houd de eer aan zichzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Game Error schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:55:
[...]

Ook jou videakaart houd de eer aan zichzelf :P
Inderdaad... :9 leedvermaak hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk is het spel hier dinsdag ( O-) ) of woensdag in de winkel. Wacht al een lange tijd op een spel met veel vrijheid :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik heb nooit geen mirror nodig of last van een wachrij, na 22.30 ofzo is er toch geen hond meer die het wil :P Kan ik het meteen downloaden :+

Da monster bij da meer is echt vet :D

[ Voor 13% gewijzigd door Vuurvoske op 19-03-2006 23:36 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Vette Shizzle!

Beetje kort..maar wel krachtig..
bah ze fucken ons gewoon met die sexy filmpjes..
wachten en wachten :D
tis het vast waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

CyberAmp schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:44:
offtopic:
Te hoge OC peut-etre? :P

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Mijn GF 5700 Go is er helemaal klaar voor. Ik heb 'em moed ingefluisterd :P Hij weet dat ik 'em steun; ook al is zo verouderd als zure melk :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door Silent Thunder op 19-03-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 17:59
Magic666 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:40:

Minimum System Requirements:
* Windows XP, Windows 2000, Windows XP 64-bit
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse
hehe erg makkelijke lijst, 128MB zit al op de Geforce 3 of 4 geloof ik en DirectX9 runt er prima mee (of bepaalde functies op een kaart zitten is een ander verhaal!) 2GHz intell or equivalent zou dus een AMD Xp 2000+ zijn. Ik zou het bijna op mn ouwe setup gaan uittesten als ik hem heb :*)

Filmpje is trouwens weer heel lekker :9~
In Morrowind voelde de combat een beetje simpel aan (strafe en standaard movement terwijl je slasht) zal in Oblivion denk ik ook worden gebruikt (dus geen koprol ofzo, zoals in Fable) wel jammer.. maar parrying is uber! Ik kan niet wachten om door hoordes goblins heen te smashen met een axe 5 keer mijn gewicht :Y) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.hardocp.com/ne...=MTc2OTcsLCxobmV3cywsLDE=

Beter beter. Niewe Forceware drivers op woensdag, speciaal gemaakt voor Oblivian ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik bedenk me net iets.........ik heb hem vrijdag besteld bij de musicstore hier, maar ik heb er helemaal niet bij verteld dat ik de pc versie wilde hebben :o

Nou koop ik daar af en toe wel wat, dus ik ga er vanuit dattie kerel weet dat ik geen console heb; morgen toch maar even bellen voor alle zekerheid :)

Ik kwam hem toevallig gisteren tegen in de kroeg en vroeg offie hem al binnen had, "ik heb je toch nog niet gebeld?" zei ie :+

Anyway, hij dacht hem woensdag binnen te krijgen en dan belt ie me meteen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:10:

Beter beter. Niewe Forceware drivers op woensdag, speciaal gemaakt voor Oblivian ;)
Ik ruik een anti-"F.E.A.R. Effect"-campagne :D

Oblivion zal dus ook wel shader intensief zijn en om nou weer negatieve publiciteit tegen te gaan, snel drivers in elkaar draaien die enige lag in het renderen weghalen. (Net als die miracle drivers die F.E.A.R super laat lopen.)

Ben wel benieuwd wat ze dan veranderd hebben en of er veel verschil is tussen ATI kaarten en Nvidia kaarten want dat zou dan wel moeten lijkt mij... Zal vast wel een ATI-fanboy zijn die een onderzoekje start hiernaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vosss schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:11:
Ik bedenk me net iets.........ik heb hem vrijdag besteld bij de musicstore hier, maar ik heb er helemaal niet bij verteld dat ik de pc versie wilde hebben :o

Nou koop ik daar af en toe wel wat, dus ik ga er vanuit dattie kerel weet dat ik geen console heb; morgen toch maar even bellen voor alle zekerheid :)

Ik kwam hem toevallig gisteren tegen in de kroeg en vroeg offie hem al binnen had, "ik heb je toch nog niet gebeld?" zei ie :+

Anyway, hij dacht hem woensdag binnen te krijgen en dan belt ie me meteen O+
Wees gerust, iemand anders die bij de Musicstore ging vragen werd geholpen door iemand die niet eens wist dat er een X360-versie was :P

Deze week! O+

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Oké, voor de mensen die het nog niet wisten, 1600x1200 zonder AA en alles max draait op een ~35fps op een 6800GS.
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:10:

* Phyxion begint alvast te kwijlen :9~
killingdjef schreef op maandag 20 maart 2006 @ 01:07:
[...]

Ik ruik een anti-"F.E.A.R. Effect"-campagne :D

Oblivion zal dus ook wel shader intensief zijn en om nou weer negatieve publiciteit tegen te gaan, snel drivers in elkaar draaien die enige lag in het renderen weghalen. (Net als die miracle drivers die F.E.A.R super laat lopen.)

Ben wel benieuwd wat ze dan veranderd hebben en of er veel verschil is tussen ATI kaarten en Nvidia kaarten want dat zou dan wel moeten lijkt mij... Zal vast wel een ATI-fanboy zijn die een onderzoekje start hiernaar :Y)
Meestal passen ze de manier aan op hoe alles gerenderd wordt in de videokaart, vaak kan dat beter op een andere manier, vandaar dat ATi al Catalyst AI heeft.

[ Voor 107% gewijzigd door Phyxion op 20-03-2006 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Our performance testing shows no two benchmark runs are identical in exterior scenes, due to Oblivion randomly placing grass and rocks, changing the amount of grass, and varying other aspects of the terrain.
Ik dacht dat alles fixed was? Dat ze de bomen e.d. 1x hebben gegenereerd met speedtree en dan krijgt iedereen hetzelfde.

Maar wordt het gras en stenen nu dan toch random geplaatst? Dat is toch wel interessant, al voegt het natuurlijk niet super veel toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:02:
[...]

Ik dacht dat alles fixed was? Dat ze de bomen e.d. 1x hebben gegenereerd met speedtree en dan krijgt iedereen hetzelfde.

Maar wordt het gras en stenen nu dan toch random geplaatst? Dat is toch wel interessant, al voegt het natuurlijk niet super veel toe :P
Nee hoor, dat is al vanaf het begin bekend dat iedere keer bomen e.d. op een andere plaats komen te staan.
Daarnaast, Speedtree wordt niet gebruikt, ze hebben het intern gebruikt om te zien hoe je mooie bomen e.d. krijgt, stond ergens in het vorige deeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op maandag 20 maart 2006 @ 07:44:
Oké, voor de mensen die het nog niet wisten, 1600x1200 zonder AA en alles max draait op een ~35fps op een 6800GS.
Kijk dat is weer eens wat hoopgevend nieuws :) Iedereen zit elkaar hier maar bang te maken, en de minimum spec in het topic worden steeds hoger ;).
Komt het uiteindelijk allemaal nog goed ;)
Nou het is vandaag de 20e, dusse nu maar hopen dat de boot naar nederland een beetje versneld, want als het goed is is ie in amerika al uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:11:
[...]

Kijk dat is weer eens wat hoopgevend nieuws :) Iedereen zit elkaar hier maar bang te maken, en de minimum spec in het topic worden steeds hoger ;).
Komt het uiteindelijk allemaal nog goed ;)
Nou het is vandaag de 20e, dusse nu maar hopen dat de boot naar nederland een beetje versneld, want als het goed is is ie in amerika al uit..
Er zijn al verschillende exemplaren in handen van mensen gekomen, waaronder een Engelse versie, een Duitse, een Franse en een Spaanse.
En ik zag ook al screenshots van 60fps met een 9800Pro, dus dat zag er nog behoorlijk netjes uit, dus zal wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FnF schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:04:
[...]

Nee hoor, dat is al vanaf het begin bekend dat iedere keer bomen e.d. op een andere plaats komen te staan.
Daarnaast, Speedtree wordt niet gebruikt, ze hebben het intern gebruikt om te zien hoe je mooie bomen e.d. krijgt, stond ergens in het vorige deeltje :)
Ow, dat is wel jammer.
Ik dacht idd dat alles niet random gegenereerd zou worden.

Dit is wel een tegenvallertje. Hoe kan je dan hetzelfde plekje in het bos terugvinden enzo? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

anandus schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:17:
[...]

Ow, dat is wel jammer.
Ik dacht idd dat alles niet random gegenereerd zou worden.

Dit is wel een tegenvallertje. Hoe kan je dan hetzelfde plekje in het bos terugvinden enzo? :/
Dat zal wel meevallen hoor, ik verwacht dat alles wel ongeveer op dezelfde plaats zal komen, maar dat de bomen anders zijn e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik had begrepen dat de omgeving eenmalig random gegenereerd waren, het lijkt me ook niet logisch dat er tijdens de game continue gegenereerd wordt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
De bomen zijn toch niet random? Volgens mij was het zoals jv777 zegt, dat de bomen etc. eenmalig random door Bethesda met zijn Speedtree gerendered, en dat de omgevingen dus bij iedereen hetzelfde zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999

MUSTIS

ads by Google

FnF schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:14:
[...]

Er zijn al verschillende exemplaren in handen van mensen gekomen, waaronder een Engelse versie, een Duitse, een Franse en een Spaanse.
En ik zag ook al screenshots van 60fps met een 9800Pro, dus dat zag er nog behoorlijk netjes uit, dus zal wel goedkomen :)
ik wou al een opvanghuis oprichten voor mishandelde videokaarten.
kzal et projekt afzeggen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

-Eraser- schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:32:
De bomen zijn toch niet random? Volgens mij was het zoals jv777 zegt, dat de bomen etc. eenmalig random door Bethesda met zijn Speedtree gerendered, en dat de omgevingen dus bij iedereen hetzelfde zijn :?
Zoals ik het heb gelezen worden grote stukken inderdaad dynamisch opgebouwd en staan ze dus niet zoals meestal vooraf keihard gedefineerd van boom 1 op 43,564,55 etc....

Maar de grote lijn zal natuurlijk overal hetzelfde zijn, paden, belangrijke items, quests, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darth Malak schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:57:
[...]

Zoals ik het heb gelezen worden grote stukken inderdaad dynamisch opgebouwd en staan ze dus niet zoals meestal vooraf keihard gedefineerd van boom 1 op 43,564,55 etc....

Maar de grote lijn zal natuurlijk overal hetzelfde zijn, paden, belangrijke items, quests, etc...
Heb je iets van een bron ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

FnF schreef op maandag 20 maart 2006 @ 07:44:

[...]

* Darth Malak begint alvast te kwijlen :9~

[...]

Meestal passen ze de manier aan op hoe alles gerenderd wordt in de videokaart, vaak kan dat beter op een andere manier, vandaar dat ATi al Catalyst AI heeft.
Zonder AA?? Hmm... dat vind een ZEER matige framerate moet ik zeggen... Doet me een beetje denken aan FEAR.. Zonder AA ziet alles er zeer matig uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik speel altijd zonder AA. AA kan me eigenlijk geen ene moer schelen, helemaal niet op 1600x1200. Kom op man. Als je op 1600x1200 speelt kan je je toch niet storen aan de kartels??

'Zeer matig'....overdrijven is ook een vak.

[ Voor 12% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-03-2006 09:21 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999

MUSTIS

ads by Google

is die meting van die 35 fps indoor of outdoor? liepen er mensen rond?

edit: op 1600x1200 zie ik de kartels haarscherp in beeld.

[ Voor 31% gewijzigd door MUSTIS op 20-03-2006 09:26 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ja, maar je gaat een game toch niet bij voorhand afschrijven om kartels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
anandus schreef op maandag 20 maart 2006 @ 07:12:
[...]
Wees gerust, iemand anders die bij de Musicstore ging vragen werd geholpen door iemand die niet eens wist dat er een X360-versie was :P

Deze week! O+
Welke Music Store bedoel je? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen kopen het spel alleen voor de graphics, terwijl het eigelijk om het verhaal moet gaan. 8)7

Maar zo heeft iedereen natuurlijk ze eigen keus. Het spel is helemaal gehyped door de op dit moment mooiste graphics in een game. Ik vraag me dus ook af hoeveel mensen er zullen afhaken nadat ze graphics wel gezien hebben en toch echt aan het spel moeten beginnen.

/me speelt TESIV dus ook voor het verhaal, en mooie graphics zijn mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal mee eens het is even ohhhhh en oeeeeee wat mooi gemaakt en na drie dagen ligt die in de kast te stoffen.Als je het RPG genre niet ligt of niet begrijpt

( zoals hier al eerder vermeld " raak " slaan maar dan toch missen omdat je stats niet goed zijn en je er dan aan ergeren ), dan adviseer ik toch ten strengste om deze game niet te kopen. Zonde van het geld, vooral fps fanaten niet doen je ergert je dood. Spreek uit ervaring want het heeft een hele lange tijd geduurt en veel miskopen totdat ik het RPG genre begon te waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ik zit deze game al 2 jaar voor mezelf te hypen, omdat ik dat bij Morrowind ook gedaan heb en dat de beste game is die ik ooit gespeeld heb. Tuurlijk, het had z'n tekortkomingen, maar voor de rest was het fantastisch en ik ga ervan uit dat dat nu ook zo is.

Maar laten we wel wezen. Als Morrowind heel lelijk geweest was, dan vraag ik me af of ik het in de eerste instantie wel gespeeld had. De graphics voegden namelijk echt wat toe.

[ Voor 29% gewijzigd door armageddon_2k1 op 20-03-2006 10:02 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Warez hoort, net als op de rest van GoT, hier niet thuis. Alle posts over het downloaden en vinden van of andere informatie over een warez release geven je -100 op alle stats (en mogelijk iets in je mailbox). Ook enkel posten over jouw systeem en hoe Oblivion erop zal draaien is niet boeiend en dergelijke posts zullen gedelete worden.