Gmail: Email dienst van Google! deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste
Acties:
  • 79.790 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:59
Gomez12 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 01:08:
[...]

Kan ook, maar sommige nieuwsbrieven wil ik dan wel weer bewaren ( voor latere vervolg etc ), ik geef alleen maar aan dat ik het handiger vind om gelijk te verwerken ipv alles te bewaren en dan later een grote puinbak uit te moeten zoeken...

Persoonlijke voorkeur, geen onmogelijkheid...
Dan maak je toch een filter. Label er op en auto archive. Een keer in de zoveel tijd neem je dan alle mail met dat label door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 17:24

Wiethoofd

Broadcast TOM

jip_86 schreef op woensdag 12 november 2008 @ 10:58:
Dan maak je toch een filter. Label er op en auto archive. Een keer in de zoveel tijd neem je dan alle mail met dat label door.
Inderdaad, en je kan je filter ook met terugwerkende kracht toevoegen, als je maar een goed criterium hebt waarop hij je label toe moet passen. En je hebt meteen leuke kleurtjes in je mailbox :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 13:34
Ik label alles :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:11
Lol, de op, ruim 2.8GB! :p

Anyway, ook labels hier, werkt perfect. Inbox is halve tijd gewoon leeg :)
Beste email ooit, overzichtelijk, snel etc...

Vergeleken dat is hotmail gewoon een doolhof, met ONGELOFELIJK veel reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-10 16:17

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb nu ineens themes bij gmail! Ziet er wel erg slick uit zeg!
Ik heb nu gekozen voor shiny, maar het ziet er echt zo veel beter uit. Ongelofelijk hoe gmail verbeterd is sinds de release. En de functies (zeker met labs) blijven maar uitbreiden. Het blijft voor mij gewoon de beste mail client die er is, en deze voorsprong blijven ze gewoon houden!

[ Voor 68% gewijzigd door LtMarx op 20-11-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-10 13:09
Lt. Marx schreef op woensdag 19 november 2008 @ 23:58:
Ik heb nu ineens themes bij gmail! Ziet er wel erg slick uit zeg!
Meer info @ http://gmailblog.blogspot...nbox-with-colors-and.html :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik las het net ook. Zie de mogelijkheid alleen nog niet in mijn account verschijnen. Overigens hou ik nooit zo van skins, vooral niet als ze onduidelijk zijn (zoals de meesten op dat screenshot). Alleen de eerste lijkt me nog wel redelijk 'clean'. Iemand daar een volledig screenshot van??

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:52

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Leuk! Themes heb ik hier nog niet. Ergens begin ik dit ook wel een beetje fout te vinden. Hoezeer ik ook gek ben op customizen van dingen, bij Google was het altijd simpel en snel, en dat was Google's charme. Nu heb ik het gevoel dat het met smileys en themes een beetje op Hotmail/Live Mail begint te lijken, waar ik juist van uit de buurt wil blijven.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb ook nog geen themes. Ik vind het wel fijn dat ze Google Calendar en Google docs meer geïntegreerd hebben.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Palomar schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:02:
Ik las het net ook. Zie de mogelijkheid alleen nog niet in mijn account verschijnen. Overigens hou ik nooit zo van skins, vooral niet als ze onduidelijk zijn (zoals de meesten op dat screenshot). Alleen de eerste lijkt me nog wel redelijk 'clean'. Iemand daar een volledig screenshot van??
Er zijn 16 themes die redelijk clean zijn en alleen de kleuren aanpassen. De default is ook aangepast en heeft nu wat smoothere randjes en kleuren.

Afbeeldingslocatie: http://img03.picoodle.com/img/img03/3/11/19/f_gmail1m_e417cd7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img26.picoodle.com/img/img26/3/11/19/f_gmail2m_0d3b5e5.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door LtMarx op 20-11-2008 00:19 . Reden: sorry heb even ruzie met imageshack ;( ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gelukkig kun je de oude instellingen behouden. Echter vond het juist de kracht van google dat ze niet al die poespas hadden................

Ze moeten het niet te bloated gaan maken. :N

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Reinier
  • Laatst online: 00:06

Reinier

\o/

Sommige themes zijn locatie-afhankelijk, maar ik zie nog niet waarom dat is :) Ninja bijvoorbeeld.

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 16:55
De Terminal theme ownt, :+. Zie ook hier voor een overzichtje van de thema's.

• RoelJewel
Help!!!! schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:56:
Gelukkig kun je de oude instellingen behouden. Echter vond het juist de kracht van google dat ze niet al die poespas hadden................

Ze moeten het niet te bloated gaan maken. :N
Daarom kun je je oude instellingen behouden :). Vanuit gebruikers is behoefte aan skins, dus die worden nu geboden. Het wordt niet opgedrongen :).

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Die tree is locatieafhankelijk maar die zal wel van kleur en seizoen veranderen afhankelijk van je locatie. Dat doet de igoogle theme namelijk precies hetzelfde!

Fullscreen screenshots:
http://lifehacker.com/509...ates-its-look-adds-themes

[ Voor 22% gewijzigd door LtMarx op 20-11-2008 11:07 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RoelJewel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:56:
[...]

Daarom kun je je oude instellingen behouden :). Vanuit gebruikers is behoefte aan skins, dus die worden nu geboden. Het wordt niet opgedrongen :).
Dat schrijf ik daarom ook :) Alleen al dit soort mogelijkheden bieden zet de deur imo open naar een meer bloated product. Maar goed, ben iha wel erg tevreden met ome google :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:11
Ik vind het een goed ding, ziet er veel leuker uit nu :P

• Tiemez
  • Laatst online: 24-10-2022
YopY schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:32:
De Terminal theme ownt, :+. Zie ook hier voor een overzichtje van de thema's.
Ziet er wel gaaf uit idd, kan 't hier alleen nog niet instellen

[ Voor 5% gewijzigd door Tiemez op 20-11-2008 13:35 ]

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

http://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/themes voor degenen die bovenstaande links niet willen doorklikken ;) heb 'm zelf nog niet.

net als met www.google.com/ig is het leuk om iets anders dan dat wit te selecteren; vind 't nu niet echt rustgevend ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• tukkerpaddy
  • Laatst online: 02-04-2024
M.b.t. de lokatie in themes: De bushalte theme gaf vanmorgen toen ik hem instelde mooi weer aan (lokatie: Enschede) en later op de ochtend regende het en stond iedereen met een paraplu in de hand. Hoe verzin je het.

• RetroTycoon
tukkerpaddy schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:48:
M.b.t. de lokatie in themes: De bushalte theme gaf vanmorgen toen ik hem instelde mooi weer aan (lokatie: Enschede) en later op de ochtend regende het en stond iedereen met een paraplu in de hand. Hoe verzin je het.
Haha ;) en nou hopen dat ie ook Ruurlo kent :P

Nog geen themes hier btw

• timofp
  • Laatst online: 12-10 19:30
Ik vind de thema's ook zeer gelukt, Het toepassen van een thema doet echt veel aan het uiterlijk van Gmail. Ik ben al lang zeer tevreden over het functioneren van Gmail vergeleken Hotmail (hoewel deze een beetje verbeterd is nu). Maar vond het uiterlijk toch nog een beetje achterblijven, dat is nu stukken beter.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hier inmiddels wel
Haha ;) en nou hopen dat ie ook Ruurlo kent :P
Hij herkent zelfs mijn dorpje 'Welsrijp' in the middle of nowhere in Friesland, dus don't worry :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wiethoofd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:08:
[...]

Hij herkent zelfs mijn dorpje 'Welsrijp' in the middle of nowhere in Friesland, dus don't worry :)
En Welsryp dan? :P

[ Voor 6% gewijzigd door jelmervos op 20-11-2008 20:57 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wjelsryp ;) kent ie niet :( en dat terwijl dat de officiële naam is die dit dorp draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
Tsk, tsk, die Friezen altijd in hun eigen wereldje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wiethoofd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:33:
[...]

Wjelsryp ;) kent ie niet :( en dat terwijl dat de officiële naam is die dit dorp draagt.
Google maps herkent hem dan weer wel, maar geeft wel de nederlandse naam weer.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die glimmende web-2.0 theme is wel hip. Ik heb inmiddels op zeker 3 van m'n 4 accounts die themas, gisteren pas op één. De vierde ga ik niet op inloggen vanaf hier :P

Wat ik wel mis is een upload background' en 'drag n drop' optie. Waarmee je dus met onderdelen van andere thema's, colorpickers en eigen plaatjes ook zelf wat in elkaar kunt flansen. Vooral het indelen van de pagina (menu rechts, boven, etc.) a la tweakers.net abo of BBC.co.uk zou tof zijn. Het kost wat extra moeite voor ze, maar dan zijn ze wel voor eeuwig klaar met het visuele deel van GMail :P

In ieder geval cool dat ze deze thema's nu allemaal hebben. Nu nog Google-wide. Het is ook zeker een slimme zet tegen de greasemonkey- en stylish scripts waarmee ook direct ads weggehaald worden.

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 21-11-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind ze maar onduidelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 21:38

RnB

Is Gmail bij jullie ook zo laggy? Ik weet niet of het al eerder was, maar de laatste tijd merk ik het erg goed. Wanneer ik op iets klik (Postvak in/uit, Verzonden berichten etc.) gebruikt mijn browser 100% cpu en duurt het echt een volle seconde voordat datgene waar ik op klikte tevoorschijn komt.
Ook merk ik dat alles traag wordt, doordat er dus 100% cpu wordt gebruikt.
Het maakt hier niet uit of ik de klassieke look gebruik of een fancy thema.

Ik gebruik Opera 9.62 met Adobe Flash Player 10.

Ik denk dat het met AFP 10 heeft te maken, want ik merk het sinds kort pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nee, het loopt bij mij als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-10 17:24
TheZeroorez schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:50:
Vooral het indelen van de pagina (menu rechts, boven, etc.) a la tweakers.net abo of BBC.co.uk zou tof zijn. Het kost wat extra moeite voor ze, maar dan zijn ze wel voor eeuwig klaar met het visuele deel van GMail :P
Ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt, maar het is mogelijk om de onderdelen in de linker kolom in een andere volgorde te zetten en om je labels rechts te zetten. Hiervoor moet je wel in lab deze features aan zetten; "Right-side labels" en / of "Navbar drag and drop".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09 10:07
krijg op de laptop waar vista op zit wel thema ,s die ik kan gebruiken .
maar op een ander computer war xp op staat niet .
wel een beetje vreemd ? meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

pa3fap schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:57:
Gmail is besturingssyteem onafhankelijk, maar wel browser afhankelijk, check eens welke browsers je gebruikt en welke plugins wel/niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
pa3fap schreef op zondag 23 november 2008 @ 13:57:
krijg op de laptop waar vista op zit wel thema ,s die ik kan gebruiken .
wel een beetje vreemd ? meer mensen met dit probleem ?
Log eens een keer uit en opnieuw in, afgelopen week moest ik dat doen om de thema's te kunnen gebruiken. (met safari, maar dat lijkt me niet veel uit te maken)

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters, modbus apparaten of het aansturen van Itho mechanische ventilatie en wtw (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 20:09

ikbenwouter

! w t R

RnB schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:05:
Is Gmail bij jullie ook zo laggy? Ik weet niet of het al eerder was, maar de laatste tijd merk ik het erg goed. Wanneer ik op iets klik (Postvak in/uit, Verzonden berichten etc.) gebruikt mijn browser 100% cpu en duurt het echt een volle seconde voordat datgene waar ik op klikte tevoorschijn komt.

Ik heb het ook vaak, hij blijft soms zelfs helemaal hangen en refreshed mijn inbox helemaal niet (met het gele loading of still working balkje bovenin in het midden). Als ik dan mijn cache leeg werkt hij weer perfect. Het lijkt me sterk dat het met Flash te maken heeft? Zou het misschien met Hibernate wat ik in XP altijd gebruik te maken kunnen hebben gek genoeg?

Ik gebruik overigens Firefox 3.04 met de volgende extensions:
Adblock Plus
CustomizeGoogle
Distrust
Firebug
Greasemonkey
Html validator
Java Quick Starter
Stylish
Web Developer

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

ikbenwouter schreef op maandag 24 november 2008 @ 11:06:
[...]

Ik heb het ook vaak, hij blijft soms zelfs helemaal hangen en refreshed mijn inbox helemaal niet (met het gele loading of still working balkje bovenin in het midden). Als ik dan mijn cache leeg werkt hij weer perfect. Het lijkt me sterk dat het met Flash te maken heeft? Zou het misschien met Hibernate wat ik in XP altijd gebruik te maken kunnen hebben gek genoeg?

Ik gebruik overigens Firefox 3.04 met de volgende extensions:
Adblock Plus
CustomizeGoogle
Distrust
Firebug
Greasemonkey
Html validator
Java Quick Starter
Stylish
Web Developer
Tsja, waarom ik denk dat het aan flash ligt, is het feit dat de laggyness met flash 9 volgens mij niet aanwezig was. ;)
Cache ed verwijderen helpt hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09 10:07
Aiolos schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:41:
[...]

Log eens een keer uit en opnieuw in, afgelopen week moest ik dat doen om de thema's te kunnen gebruiken. (met safari, maar dat lijkt me niet veel uit te maken)
wat ik vergeten ben te vermelden , als ik inlog met de computer waar xp op zit heb ik een grijs achtergrond beeld .
klick ik rechts boven op eerder versie dan heb ik het blauwe achtergrond weer
maar tot nu toe nog geen thema,s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:46

P!m

Als ik nu Gmail.com bezoek, dan krijg ik Gmail.com te zien met een achtergrond (Berglandschap). Als ik op school naar Gmail.com ga, dan zie ik nog de mooie oude witte login-page.

Het ligt niet aan cookies/cache/temp want die heb ik al verwijderd. Hoe kan ik die login-page weer in het mooie wit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Reinier schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:29:
Sommige themes zijn locatie-afhankelijk, maar ik zie nog niet waarom dat is :) Ninja bijvoorbeeld.
Dan zit er het actuele weer of een dag/nacht schema in verwerkt.

Nog steeds geen themes te vinden trouwens in mijn account :)

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 24-11-2008 20:56 ]

/▌

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik loop al de hele avond te googlen en te searchen en te proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mijn gmail adresboek was een zooi, ik alles gedelete. Mijn outlook adresboek geëxporteerd (CSV) en importeren maar in gmail.

Nee dus. Het lijkt te liggen aan de kolom namen. Is er een mogelijkheid om met een tooltje ofzo outlook contactpersonen te exporteren op een manier zodat gmail ze direct kan lezen?

Ik gebruik meerdere velden (naam, adres, telefoonnummer, etc). Outlook 2008 NL

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Lt. Marx schreef op donderdag 27 november 2008 @ 00:21:
Is er een mogelijkheid om met een tooltje ofzo outlook contactpersonen te exporteren op een manier zodat gmail ze direct kan lezen?
Open je .csv met kladblok doe een zoek/vervang op ; (puntkomma) naar , (komma) en vervolgens opslaan mbv Ctrl+S om niet met de extensie te hoeven kloten. Vervolgens nog eens je .csv openen/importeren in Gmail en het zou moeten werken. (de zoekquery andersom (dus komma naar puntkomma) kan trouwens ook, al was ik zeker dat het de eerste was)

• RnB

RnB

Hm, even terugkomend op mijn probleem:
RnB schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 18:05:

Blijkbaar kan Opera niet goed overweg met Gmail. Ik gebruik nu Firefox (ook met AFP10) en Gmail werkt gewoon soepel/snel zoals het hoort.
Toch vind ik het raar dat ik eerder wel gewoon Gmail kon gebruiken met Opera.

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wiethoofd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 00:25:
[...]

Open je .csv met kladblok doe een zoek/vervang op ; (puntkomma) naar , (komma) en vervolgens opslaan mbv Ctrl+S om niet met de extensie te hoeven kloten. Vervolgens nog eens je .csv openen/importeren in Gmail en het zou moeten werken. (de zoekquery andersom (dus komma naar puntkomma) kan trouwens ook, al was ik zeker dat het de eerste was)
Ja klopt, maar inmiddels exporteert de nederlandse outlook gewoon met komma's. Het probleem is dat gmail dat niet slikt. Het ligt volgens mij aan de kolom namen die vrij specifiek moeten kloppen. En eventueel zelfs de volgorde. Inmiddels heb ik door het bestand te importeren in hotmail en dan weer in het engels te exporteren iets wat gmail slikt. Alleen worden nu de emailadressen en de huisadressen allemaal in overige informatie gezet, in plaats dat daar gewoon een veld mee wordt gevuld.

En eindelijk de oplossing gevonden! Het probleem is dat gmail meerdere contact managers heeft. Als je de oude gebruikt gaat een nederlandse outlook csv file prima! gebruik deze link:
https://mail.google.com/mail/?ui=1
en importeer ze in je oude contact manager. Log weer in in de normale gmail en nu staan je contacts goed!

[ Voor 14% gewijzigd door LtMarx op 27-11-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 21:05
Ik krijg vaak als ik naar www.gmail.com ga een download van een PHP bestand aangeboden. Das dus niet goed. Weet iemand hoe dit kan?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat heb... ligt er meestal iets op mijn toestenbord dat de alt-key ingedrukt houdt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 21:05
Das bij mij niet het geval :P Hij doet het zowel in IE als in firefox. ;)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:23:
Als ik dat heb... ligt er meestal iets op mijn toestenbord dat de alt-key ingedrukt houdt :P
Je vinger? :+

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
RnB schreef op donderdag 27 november 2008 @ 06:50:
Hm, even terugkomend op mijn probleem:

[...]

Blijkbaar kan Opera niet goed overweg met Gmail. Ik gebruik nu Firefox (ook met AFP10) en Gmail werkt gewoon soepel/snel zoals het hoort.
Toch vind ik het raar dat ik eerder wel gewoon Gmail kon gebruiken met Opera.
Raar, want bij mij werkt Gmail perfect in Opera. In ieder geval even snel als in bijvoorbeeld Internet Explorer. Firefox heb ik niet, dus daarmee kan ik het niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:43

Lulukai

God's gift to women

Ik gebruik Gmail al sinds jaar en dag intensief en nu is het de eerste keer dat ik niet kan inloggen. Ligt Gmail bij nog mensen eruit?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
even voor je gekeken, maar hier werkt het prima. (maar je post is ook alweer 35 min oud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gmail heeft wel plat gelegen, ik kreeg pas om 8 uur een mail die al om half 6 verzonden was... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
nope, hier werkt het.. ook imap werkt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik probeerde vandaag de Gmail app te installeren op mijn Samsung G810(Symbian S60), maar ik weet niet hoe?
De vorige versie was een jar file, en die kon ik installeren met de Application Installer via de pc, maar deze versie is een .jad bestand, en de Application Installer herkent m niet eens, hernoemen naar .jar werkt niet, de telefoon de geeft dan aan de de app niet wordt ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:45
Gaat iets goed fout atm bij Google. Lijkt wel op infinite loop. M'n IE7 knalt erop vast, Firefox blijft loopen, maar loopt wel door

Edit:
Doet het weer :)

[ Voor 9% gewijzigd door mad-dog op 08-12-2008 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Sefyu schreef op maandag 08 december 2008 @ 00:21:
Ik probeerde vandaag de Gmail app te installeren op mijn Samsung G810(Symbian S60), maar ik weet niet hoe?
De vorige versie was een jar file, en die kon ik installeren met de Application Installer via de pc, maar deze versie is een .jad bestand, en de Application Installer herkent m niet eens, hernoemen naar .jar werkt niet, de telefoon de geeft dan aan de de app niet wordt ondersteunt...
kun je niet gewoon doen zoals hier staat: http://www.google.com/mobile/default/mail.html ? Dan download je direct de goede versie op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Palomar schreef op maandag 08 december 2008 @ 09:40:
[...]

kun je niet gewoon doen zoals hier staat: http://www.google.com/mobile/default/mail.html ? Dan download je direct de goede versie op je telefoon.
Dat werkt..

Maar ik dacht ik doe t even via de pc, want ik had m toch al aangesloten via usb, toch vreemd dat je die .jad bestanden niet vanaf je pc kan installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De laatste 1,2 weken lijkt het wel of mijn spamfilter van slag is (dronken ;) ?) Er komen meer dan normaal spammails in mijn inbox en meer dan normaal goede berichten in mijn spambox. Zelfs van adressen die ik vertrouw en vaker krijg staan opeens in mijn spambox. Terwijl het helemaal geen mails zijn over pillen, schone dames of diploma's. Hebben meer mensen hier last van?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Gmail heeft nu ook de tasks optie in labs:
Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/6905/tasksyu7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Eusebius schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 07:46:
De laatste 1,2 weken lijkt het wel of mijn spamfilter van slag is (dronken ;) ?) Er komen meer dan normaal spammails in mijn inbox en meer dan normaal goede berichten in mijn spambox. Zelfs van adressen die ik vertrouw en vaker krijg staan opeens in mijn spambox. Terwijl het helemaal geen mails zijn over pillen, schone dames of diploma's. Hebben meer mensen hier last van?
Ik krijg juist steeds minder spam binnen maar de filtering blijft goed. Afgelopen weken is het gedaald van 2000+ naar 1000- zonder een false positive. Werkt nog prima.
Op dit moment lijkt het wel weer te stijgen, maar dat komt misschien door dit verhaal. Srizbi ligt wel nog plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Een aantal dagen terug kreeg ik opeens mailtjes die niet goed bezorgd waren bij de ontvanger. Ik had meteen iets zo van K.T!. 5 minuten later kreeg ik een e-mail van iemand dat ik mijn spam bij me moest houden..

Achteraf bleek dus dat mijn gmail gehacked was door iemand en heeft mijn adresboek gebruikt om spam te versturen.

Gelukkig had ik wel meteen na die mislukte verzendingen mijn wachtwoord veranderd voor-het-geval-dat om verdere schade te voorkomen (penis enlargment spam :9).

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-03 10:12
Google Chrome maar is proberen jongens...

http://www.google.com/chrome/index.html?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Vectrox schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:51:
Een aantal dagen terug kreeg ik opeens mailtjes die niet goed bezorgd waren bij de ontvanger. Ik had meteen iets zo van K.T!. 5 minuten later kreeg ik een e-mail van iemand dat ik mijn spam bij me moest houden..

Achteraf bleek dus dat mijn gmail gehacked was door iemand en heeft mijn adresboek gebruikt om spam te versturen.

Gelukkig had ik wel meteen na die mislukte verzendingen mijn wachtwoord veranderd voor-het-geval-dat om verdere schade te voorkomen (penis enlargment spam :9).
Heb je ook een idee hoe je account gehackt kan zijn? Simpel wachtwoord? Makkelijke password reminder? Vergeten uit te loggen op een publieke pc? Iets anders? Want je leest wel regelmatig dat bij mensen het account gehackt is en ik vraag me af hoe dat kan gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik denk een combinatie van dat alles, of een van de genoemde mogenlijke oorzaken + gewoon bad-luck. Kan iedereen overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Bad luck en makkelijk wachtwoord, alhoewel ik dit account met dat wachtwoord in gebruik heb sinds 2004 :). Vind het dus nog netjes :P.

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Palomar schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:26:
[...]

Heb je ook een idee hoe je account gehackt kan zijn? Simpel wachtwoord? Makkelijke password reminder? Vergeten uit te loggen op een publieke pc? Iets anders? Want je leest wel regelmatig dat bij mensen het account gehackt is en ik vraag me af hoe dat kan gebeuren...
Nee is bekend fenomeen afgelopen dagen. Laat me raden: je bent automatisch ingelogd op gmail in je browser thuis? Er zijn tegenwoordig wat websites die een gmail exploit hebben. Ik zal even zoeken of ik hier ergens een bron van kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Graag, zou dat wel eens willen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan toch geen toeval zijn?

Ik zoek op Ebay (ingelogd met gmail adres) naar 'watches'.
5 minuten laten krijg ik een spam bericht op email adres ****@wanadoo.nl doorgelinkt naar mijn gmail adres waarmee ik inlog op Ebay.
Dit is een oud email adres. wat ik vrijwel nooit gebruik en allang vervangen is naar eerst @orange.nl en nu @online.nl

inhoud van de spam (die in mijn inbox kwam)

Pay only $99 for watches that are worth thousands and thousands. Shop safely and securely online in 2008.

http://docs.google.com/View?id=dgvkx58c_2c2tp8cd5

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Mischien heb je zelf lokaal een keylogger/spyware dingetje staan ?

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Een van de nieuwe functies uit de Gmail Labs is smsen. Weet iemand er meer van?

.

• Pinobigbird
  • Laatst online: 14-10 22:51

Pinobigbird

doesn't share food!

ruyckske schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:48:
Ja, dat je er (nog) niet gebruik van kan maken:
Allows you to send and receive text messages (SMS) in Chat. US phones only for now.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Maar het lijkt wel volledig gratis te zijn?

.

• Nss
  • Laatst online: 11-10 17:36

Nss

The Dude Abides

ruyckske schreef op donderdag 11 december 2008 @ 12:48:
Heb het net getest naar een vriend van me die in de US zit. Werkt super goed. Je stuurt vanaf een uniek US nummer, de ontvanger kan dus terug smsen. Dit werkt ook goed, bericht komt dan in je Gmail binnen op dezelfde manier als iemand die je via de chat een berichtje stuurt. Het US nummer blijft ook aan je account zitten, iemand kan je nummer dus in zn telefoon opslaan.
Omdat het ontvangen van een SMS in de US geld kan kosten, kan je max iets van 3 berichtjes sturen totdat iemand reageert op je SMS. Daarna wel weer.
ruyckske schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:00:
Maar het lijkt wel volledig gratis te zijn?
Yep, voor de verzender volledig gratis. Voor de ontvanger hetzelfde als andere smsjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Nss op 11-12-2008 14:06 ]

• Palomar
  • Niet online
Dat sms lijkt me ook handig, maar dan wel dat je in 1 keer meerdere mensen kunt sms'en. Dat kan nu zo te zien niet.

Vraag me wel af waar Google dit van betaalt. Want sms-diensten kosten vrijwel altijd geld.

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Palomar schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:19:
Dat sms lijkt me ook handig, maar dan wel dat je in 1 keer meerdere mensen kunt sms'en. Dat kan nu zo te zien niet.

Vraag me wel af waar Google dit van betaalt. Want sms-diensten kosten vrijwel altijd geld.
Hun google calendar sms service kost ook geen geld. En dit werkt ook in Nederland. Voordat ik een iPhone had kreeg ik makkelijk 5 sms per dag van Google (en allemaal gratis).

• Nss

Nss

The Dude Abides

Palomar schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:19:
Nee kan inderdaad niet.
Vraag ik me ook af. Bij US nummers kan ik me nog iets bij voorstellen, omdat in principe de ontvanger betaald. Bij buitenlandse nummers is dat een ander verhaal. Overigens verstuurd google bij Calendar ook SMSjes als reminder. Ook naar Nederlandse nummers. Waar ze dat dan van betalen??

• Lulukai

Lulukai

God's gift to women

Goed, die Google Calender dienst was nog te begrijpen, aangezien alle smsjes van hetzelfde nummer komen en misbruik ervan miniem is. Maar nu lijkt het dus dat je naar iedereen persoonlijke berichten kan sturen met een eigen nummer. Vooral dat laatste vind ik heel merkwaardig, want gsmnummers zijn nu niet bepaald tot in het oneindige beschikbaar.

.

• RetroTycoon
Lt. Marx schreef op donderdag 11 december 2008 @ 14:29:
[...]

Hun google calendar sms service kost ook geen geld. En dit werkt ook in Nederland. Voordat ik een iPhone had kreeg ik makkelijk 5 sms per dag van Google (en allemaal gratis).
Ik heb 't zelfs zo dat T-mobile mijn mail ontvangt en naar m'n mobiel doorstuurt. Kosteloos. Soms ook wel een sms of 150/dag

• Nss

Nss

The Dude Abides

Je laat je Gmail dus doorsturen naar een e-mail adres van t-mobile, die deze verstuurd naar je mobiel? Wat heeft dat hier mee te maken?? Dat T-Mobile deze service aanbiedt aan haar klanten staat helemaal los van deze discussie van een derde partij die geen netwerk heeft smsjes verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik denk dat ie wilt zeggen dat SMSen misschien zo cheap is voor sommige partijen dat het voor Google misschien niks voorstelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
apNia schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 01:15:
ik denk dat ie wilt zeggen dat SMSen misschien zo cheap is voor sommige partijen dat het voor Google misschien niks voorstelt...
Juust 'm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Handig: twitter-gadget voor GMail @ http://twittergadget.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik gebruik IMAP én de webinterface van gmail. Als ik nu in de webinterface een mailtje beantwoord en daarna in Thunderbird via IMAP mn mailbox bekijk dan kan ik niet zien of ik die betreffende mail al beantwoord heb (ja, alleen door handmatig naar de map [Gmail]/Sent items te gaan zoeken).

Ik heb de recommended settings van gmail al doorgenomen en die adviseert op dit gebied alleen om de 'sent mail' helemaal niet op te slaan in Thunderbird, omdat gmail dat al automatisch doet. Echter lost dat mijn probleem niet op.

[ Voor 7% gewijzigd door Palomar op 14-12-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik merk de laatste tijd een flinke vertraging in het e-mail verkeer. Soms komt e-mail gewoon 4 uur later aan dan dat het in mijn ziggo postvakje valt, ben ik de enigste of?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik heb er ook last van, maar het verschilt van tijd tot tijd en is afzenderafhankelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
BastiaanN schreef op zondag 14 december 2008 @ 19:29:
Ik merk de laatste tijd een flinke vertraging in het e-mail verkeer. Soms komt e-mail gewoon 4 uur later aan dan dat het in mijn ziggo postvakje valt, ben ik de enigste of?
Had het laatst de andere kant op: mail deed 5 dagen om aan te komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 21:51
Wat zou er fout kunnen gaan dat ik niet toegang tot Labs heb?
Ik wil bekijken of Gmail met Tasks ondersteuning voldoende is om niet over te hoeven gaan tot Exchange.
Ik kom echter nergens tot het instellen van Labs>?
Ik heb bij het domein (google for apps) ingesteld dat ik zo snel mogelijk nieuwe opties kan gebruiken, en de taal op english US staan. Toch heb ik geen Labs tabblad in settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

jopie schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:28:
Ik wil bekijken of Gmail met Tasks ondersteuning voldoende is om niet over te hoeven gaan tot Exchange.
Ik heb bij het domein (google for apps) ingesteld dat ik zo snel mogelijk nieuwe opties kan gebruiken, en de taal op english US staan. Toch heb ik geen Labs tabblad in settings.
Dat gaat gefaseerd, heb geduld. Met Google Apps zal je altijd achter blijven lopen. Bedrijven e.d. ondervinden over het algemeen meer last van bugs die voortkomen uit nieuwe features. Daarom mag het gewone volk het eerst even testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 21:51
Bedankt! Dit werkte wel, nu nog even wachten tot ook de tasks worden gesynchroniseerd met outlook, en ik hoef dan wellicht niet naar exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-10 14:31
Nog meer mensen problemen met gmail en hun certificaat op XP?

Het lijkt alsof deze weer http://www.security.nl/ar...gebruikers_gedupeerd.html verlopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gmail schijnt hem vanaf gisteren ook weer te buggen of het is alleen mijn account waar ik niet op kan komen.

Serverfout 500 en 503:
Het spijt ons, maar je Gmail-account is tijdelijk niet beschikbaar.

Gedetailleerde technische gegevens:
Numerieke code: 66
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik ondervind geen enkele problemen Wiethoofd :)
Misschien is het PC of verbinding specifiek. Probeer bij anderen thuis, kijken of het daar wel werkt. Of een andere PC bij jou thuis.

[ Voor 58% gewijzigd door apNia op 16-01-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik heb hier 4 andere pc's geprobeerd, 3 browsers, temp files gecleared, gisteren trouwens ook een 'scriptfout' gehad op de derde computer, maar inmiddels kan ik weer bij m'n mail en m'n mailtje versturen wat ik aan het typen was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-10 11:15
Ondervinden jullie ook problemen met het gmail <-> hotmail verkeer? Ik krijg altijd meteen een mail dat een gmail e-mail er niet doorheenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

hotmail v.v. geen enkel probleem hier. heb wel sinds week of twee dat *ineens* op m'n mobiel het verzenden van mails niet meer lukt; inkomend blijft gewoon werken. uiteraard niets aangepast?!

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

jopie schreef op maandag 15 december 2008 @ 18:28:
Zo zit ik nog steeds op mijn themes te wachten in Google Apps. Google Labs heb ik dan weer wel.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Sinds vandaag lijken de buttons in Gmail wel opnieuw gestyled. Jullie dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 14-10 22:51

Pinobigbird

doesn't share food!

Jep. Je kan nu ook in 1x meerdere labels toepassen. Erg handig!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Die tasks in gmail labs is ook echt geniaal. Met aparte iPhone pagina erbij werkt het helemaal super. Wat is gmail en zeker gmail labs toch geniaal!

Die knoppen zien er echt beter uit nu!
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.