Gmail: Email dienst van Google! deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 79.765 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:31:
Mijn Gmail pagina wordt niet meer weergegeven.
Zodra ik mijn pagina open uit favoriten, of eerst naar www.gmail.com ga, opent alleen een wit scherm.

Of hebben meer mensen nu problemen?
Ik heb de laatste dagen ook het probleem dat ik soms een witte pagina krijg, refresh geeft geen oplossing. Enkele minuten later werkt het vaak wel weer. (reeds cookies en history gewist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddoow schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:54:
[...]

Ik heb er ook last van. Het gebeurt eigenlijk alleen als ik niet uitlog, maar gewoon het venster afsluit. Als ik vervolgens m'n geschiedenis etc. weggooi (geen cookies) werkt het wel weer direct. Dat kun je dus misschien nog even proberen.
Thnx voor de tip Eddoow! Geschiedenis wissen was inderdaad de oplossing.
Had al de laatste Java gedownload en systeemherstel uitgevoerd. Soms is de oplossing zo simpel, dat je er niet op komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb email adres1 geforward naar een adres2
als ik een test mail stuur vanaf 1 of 2 naar adres 1 dan komen deze niet aan. (zowel in adres 1 als 2)

geheel andere adressen komen wel gewoon aan. :o

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Welke van de twee is gmail?
En forward je alle mail of gebruik je gmails pop functie om een ander account leeg te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beide zijn gmail.
ik heb het ook geprobeerd van provider email naar gmail.

ik gebruik de instelling om een email door te zenden dus niet ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Probeer het eens met de POP functie van gmail. Dus de ene gmail account leeg te trekken dmv POP en dan kijken of het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het er eerder in dit topic over gehad dat grote mails verzenden slecht gaat met Gmail (een paar anderen bevestigden dit).

Nu blijkt dat dit probleem opgelost is sinds ik een nieuwe provider heb (Tele2, vorige was Tiscali).

Het lag dus niet aan Gmail !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 21:08
Heb al flink lopen zoeken, maar kom er niet uit. Gebruik sinds een paar dagen IMAP, omdat we onze exchange server weggehaald hebben, erg jammer, maar daar gaat het niet om. Email ontvangen gaat perfect met IMAP in outlook 2007, maar email verzenden werkt niet. Ik heb alles ingesteld zoals voorgeschreven staat bij gmail, en dus ook meerdere poosten geprobeerd (465, 587, 25 icm ssl en tls). Outlook geeft me de volgende foutmelding. Het vinkje voor authenticatie staat aan bij SMTP.

(0X80042109) er kan geen verbinding gemaakt worden met de server voor uitgaande email SMTP.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:03
vanWalsum schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:41:
Heb al flink lopen zoeken, maar kom er niet uit. Gebruik sinds een paar dagen IMAP, omdat we onze exchange server weggehaald hebben, erg jammer, maar daar gaat het niet om. Email ontvangen gaat perfect met IMAP in outlook 2007, maar email verzenden werkt niet. Ik heb alles ingesteld zoals voorgeschreven staat bij gmail, en dus ook meerdere poosten geprobeerd (465, 587, 25 icm ssl en tls). Outlook geeft me de volgende foutmelding. Het vinkje voor authenticatie staat aan bij SMTP.

(0X80042109) er kan geen verbinding gemaakt worden met de server voor uitgaande email SMTP.

Iemand een oplossing?
Meeste providers willen dat al het uitgaande mailverkeer via hun SMTP server wordt geregeld. Probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:30
Ik heb Planet Internet en op dit moment connectieproblemen met gmail (gewoon webmail). Ik weet bijna zeker dat het aan planet moet liggen, want ik heb ook al een andere pc geprobeerd en daar had ik hetzelfde (beide heb ik geprobeer met zowel IE 7 als met FF2.0.0.12). En via mijn pda krijg ik wel gewoon toegang.
Maar het kan ook aan mijn router liggen, dus ik hoop nu dat er meerdere mensen met planet internet oid die niet bij hun gmail kunnen...

[ Voor 7% gewijzigd door aryan op 17-02-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 19:59
aryan schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:33:
Ik heb Planet Internet en op dit moment connectieproblemen met gmail (gewoon webmail). Ik weet bijna zeker dat het aan planet moet liggen, want ik heb ook al een andere pc geprobeerd en daar had ik hetzelfde (beide heb ik geprobeer met zowel IE 7 als met FF2.0.0.12). En via mijn pda krijg ik wel gewoon toegang.
Maar het kan ook aan mijn router liggen, dus ik hoop nu dat er meerdere mensen met planet internet oid die niet bij hun gmail kunnen...
Bij mij wil ie ook niet connecten (Planet) tevens is wil google.nl en youtube.com niet snel openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Bierbroeder schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:35:
[...]

Bij mij wil ie ook niet connecten (Planet) tevens is wil google.nl en youtube.com niet snel openen.
Probeer het anders via een proxy...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:15
Ik had ca. 30 min geleden last met google notebook. Het duurde een aantal minuten voordat hij geopend was en hij wilde niet opslaan. Gmail en google werkte wel gewoon goed. Nu gaat google notebook trouwens ook weer goed.
Ik heb Orange als provider, dus denk dat het eerder aan een paar servers / verbindingen bij google ligt dan aan een provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Volgens mij heeft iedereen problemen nu. Kwestie van even afwachten.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54

Kwastie

Awesomeness

ben ik nou de enigste dat ze de title van deze thread is mogen veranderen? omdat gmail echt niet nieuw meer is. 8)7

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Laatst online: 29-05 22:54
Het is nog een beta, dus eigenlijk moet je het zo nog wel noemen.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Ideaal dat Gmail nu ook IMAP ondersteunt. Alleen vind ik het nogal traag reageren. Als ik eenmaal iets groots download, gaat alles prima (1.5 mbyte/s), maar van de ene mail naar de andere mail gaan is echt tergend langzaam. Dit terwijl de IMAP van mijn studievereniging en universiteit wel prima werkt. Meer mensen hier last van?

Dit icm Thunderbird 2.0.0.9.

Eigenlijk het enige wat mij ervan weerhoudt om volledig over te stappen op een Gmail account... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:30
Bierbroeder schreef op zondag 17 februari 2008 @ 16:35:
[...]

De problemen zijn inmiddels weer voorbij, nog even een paar maanden volhouden met planet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, sinds 2 dagen glippen er een paar spam berichten door het filter heen... Ik ga ze maar eens markeren als spam in de hoop dat ze vanaf nu wel afgevangen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
apNia schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:59:
Voor opslag gebruik ik toch liever diensten die daarvoor gemaakt zijn zoals http://skydrive.live.com/

Meen dat google (uiteraard) met een variant gaat komen.
En inmiddels is SkyDrive uit beta gehaald en nu ook in NL bruikbaar met 5GB opslagruimte. Google's variant zal toch wel niet lang op zich laten wachten, denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Een nadeel aan Live-drive is dat het enkel toegankelijk is via de website en niet via Deze computer en dergelijke. Iets wat bij de variant van Apple wel werkt. Ook Xdrive werkt gelijkaardig maar probeer dat maar eens te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word de laatste tijd overspoeld met spam... Ik wil dan ook de spam folder niet in Apple mail te zien krijgen (ik maak gebruik van IMAP), weet iemand hoe ik dat kan instellen? Zo te zien kan ik de folder alleen verwijderen, maar wordt hij dan ook niet van de server verwijderd?

M.a.w: De spam folder moet wel blijven bestaan, maar ik wi hem niet in Apple mail zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:11:
Ik word de laatste tijd overspoeld met spam... Ik wil dan ook de spam folder niet in Apple mail te zien krijgen (ik maak gebruik van IMAP), weet iemand hoe ik dat kan instellen? Zo te zien kan ik de folder alleen verwijderen, maar wordt hij dan ook niet van de server verwijderd?

M.a.w: De spam folder moet wel blijven bestaan, maar ik wi hem niet in Apple mail zien.
Normaal kan dat met IMAP door subscriptions, maar dat ondersteunt Gmail niet. Je kan gewoon een map unsubscriben, maar volgende keer is ie gewoon weer subscribed. Dus tenzij Mail.app mappen kan verbergen, kan het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurt er eigenlijk met labels icm IMAP? Komt een mailtje dan in beide mappen terecht (dmv. een kopie) of werken mappen dan als labels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Ja en ja. Mappen werken als labels, maar outlook bijvoorbeeld ziet in elk mapje (of label) alle mailtjes apart. Een mailtje in je inbox en label A, staat dus in de map: inbox, Label A, all mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:11:

M.a.w: De spam folder moet wel blijven bestaan, maar ik wil hem niet in Apple mail zien.
ik heb wel een filter in Gmail staan die zegt: in:spam --> mark as read. Dan valt het ook niet zo op dat je telkens nieuwe spam krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:14:
[...]

Normaal kan dat met IMAP door subscriptions, maar dat ondersteunt Gmail niet. Je kan gewoon een map unsubscriben, maar volgende keer is ie gewoon weer subscribed. Dus tenzij Mail.app mappen kan verbergen, kan het niet.
Zo te zien kan dat niet in Mal. Jammer. Nu kost spammail niet zo heel veel bandbreedte, en ik heb een vrij snelle verbinding. Maar het is gewoon irritant als ik s'ochtends Mail App draai en er weer 40 spam berichten binnenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ ? Maar je gebruikt toch IMAP? Dan kan je toch gewoon instellen dat hij van die map alleen de koppen download bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat dat met Outlook wel zo in te stellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16
Ik heb de laatste weken steeds meer last van hele basic spam mailtjes die in m'n inbox komen, terwijl dat eigenlijk sinds het begin van m'n account in 2004 amper tot nooit voorkwam, hebben meer mensen hier last van? Het zijn "plain text" mailtjes, dus zonder fratsen, zouden simpel te filteren moeten zijn zou je zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lt. Marx schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:52:
[...]

ik heb wel een filter in Gmail staan die zegt: in:spam --> mark as read. Dan valt het ook niet zo op dat je telkens nieuwe spam krijgt...
hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Voor de geinteresseerden, Gtalk in Gmail ondersteunt nu de optie om Invisible te staan (zoals in MSN). Denk dat je wel de US versie moet hebben, weet niet of de NL versie het al heeft namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

En wat leuke ongedocumenteerde smileys in Gtalk
http://tkhere.blogspot.co...hat-emoticons-no-one.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

SMulTiE schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 07:54:
hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?
Has the words: in:SPAM

Do this: Mark as read

Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Lt. Marx schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:36:
[...]

Klaar
Thanks a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat Gmail down is? Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:52:
Geen problemen hier. Wel gisteravond even een 'fout'melding gehad, maar dat was ook van korte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Down niet, maar ik kan sindskort in safari niks meer in de standaard-weergave. Als je in je inbox komt werkt geen enkele functie (ook mail openen gaat niet). Oplossing is even overschakelen naar HTML. Ik neem aan dat dit wel niet lang zal duren, Goog kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Yup 502 account niet te bereiken

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
http://www.nu.nl/news/148...m_Gmail_laten_vallen.html :
Google moet merknaam Gmail laten vallen

AMSTERDAM - Google mag binnen de Europese Unie de merknaam Gmail niet meer gebruiken. Dat heeft de Harmonisatiedienst voor de Interne Markt (OHIM) geoordeeld.

Google voert al jarenlang een strijd om het merkrecht van haar in 2004 gelanceerde maildienst. De Duitse eigenaar van het merk G-Mail, Daniel Giersch, had het recht op het gebruik van die naam al vanaf 2000 in bezit.

Bezwaar

In 2005 diende Giersch bezwaar in tegen het gebruik van de naam door Google. Dat werd toen door de OHIM gegrond verklaard, maar Google ging hiertegen in beroep.

Google stelt dat er genoeg bedrijven zijn die een letter naast het woord 'mail' gebruiken. Ook zouden de verschillende logo's voor de consument een signaal zijn dat er sprake is van verschillende diensten.

Vonnis

De OHIM oordeelde anders. "De twee merken 'GMAIL', met of zonder streepje, lijken fonetisch, visueel en conceptueel zo sterk op elkaar dat het idee zou kunnen ontstaan dat het hier om dezelfde dienst gaat", zo staat geschreven in het vonnis.

Volgens het technologieblog Ars Technica is het onwaarschijnlijk dat verder procederen zin heeft voor Google, aangezien het mediabedrijf steeds bakzeil haalde in de juridische strijd om Gmail.

Schikking

Een poging van Google om tot een schikking te komen werd vorig jaar door Giersch afgewezen. Inmiddels is het Google verboden om buiten de rechtszaal de zaak te schikken.

De kans is daarom groot dat Gmail in de hele EU verandert in Google Mail. Deze naam wordt al gebruikt in Duitsland en Groot-Brittanië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:17

Dav0s

Hr?

Maar het lijkt me niet dat ze dan alle bestaande mail-adressen moeten gaan veranderen... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:50

AirX

Tweak Guru

Dav0s schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:35:
Maar het lijkt me niet dat ze dan alle bestaande mail-adressen moeten gaan veranderen... Toch?
In principe wel, maar ik denk dat de kans groter is dat ze het hele Gmail.de bedrijf gewoon voor grof geld opkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

AirX schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:40:
[...]

In principe wel, maar ik denk dat de kans groter is dat ze het hele Gmail.de bedrijf gewoon voor grof geld opkopen.
Dat lijkt me erg sterk.

De Gmail.com adressen hoeven bovendien niet komen te vervallen omdat dit internationaal is. Google zal alleen niet meer mogen adverteren in Europa met de merknaam Gmail.

Overigens: mails naar gebruiker@gmail.com komen in dezelfde inbox als mails naar gebruiker@googlemail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Laatst online: 02-04-2024
KoppenSneller schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:50:
[...]

Overigens: mails naar gebruiker@gmail.com komen in dezelfde inbox als mails naar gebruiker@googlemail.com.
Het is ook gewoon hetzelfde. Als ik in Duitsland inlog bij GMail dan heet de dienst ook Google Mail en is mijn mailadres ...@googlemail.com geworden. Die omzetting kunnen ze voor de rest van de EU vrij eenvoudig doorvoeren, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik heb een paar weken geleden hier in Nederland een Gmail adres proberen aan te maken en dat lukte niet. Ik kreeg automatisch een googlemail adres.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
vandeMeulenhof schreef op zondag 09 maart 2008 @ 23:02:
[...]

Yup 502 account niet te bereiken
Hier ook ja :(

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
AirX schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:40:
[...]

Die kerel van gmail.de heeft reeds eerder een zak geld van Google geboden gekregen, maar heeft toen vriendelijk bedankt. Door het nu zo hoog op te spelen, heeft ie een nieuwe kans helemaal verspeeld, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
RoelJewel schreef op maandag 24 maart 2008 @ 13:10:
[...]

Die kerel van gmail.de heeft reeds eerder een zak geld van Google geboden gekregen, maar heeft toen vriendelijk bedankt. Door het nu zo hoog op te spelen, heeft ie een nieuwe kans helemaal verspeeld, lijkt me...
Nee hoor. Heb ergens een filmpje van die Giersch gezien en dat is gewoon een ambitieuze 32-jarige multi-miljonair, die helemaal geen behoefte heeft aan geld. Dan kan Google zoveel bieden als ze willen, die kerel gaat het al lang niet meer om geld. Kun je wel zeggen dat iedereen is om/op te kopen, nou dat hoeft dus niet zo te zijn. Dat gmail.de is een succesformule van hem en zo te zien heeft hij er erg veel plezier in. Hij heeft genoeg geld om er 4 advocaten permanent op te zetten, het gaat hem om het principe. En hoe moeilijk te geloven, soms is dat sterker dan geld. Hij was eerder en wil zijn eigen formule niet in de prullenbak gooien.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Google schijnt een paar ton geboden te hebben. Moet je ns opletten als dat enige miljoenen worden, wedden dat ie overstag gaat.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Alles heeft een prijs, maar zoals ik het las mag Google op het moment geen bod doen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:36:
[...]

Klaar
weet je ook hoe je berichten in de map spam direct als 'gelezen' markeerd, als ze in de inbox stonden.
soms staat er spam in mijn inbox en als ik die naar mijn spambox zet (zonder te lezen) blijft er (1) staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

en als je het betreffende mailtje een dag laat liggen in je spam box na het verplaatst te hebben uit je inbox? Wordt die dan nog steeds niet gemarkeerd als gelezen?

Anders is er naar mijn weten geen mogelijkheid dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zijn hier ook mensen die voor mail checken een ander tooltje gebruiken dan de standaard Gmail Notifier? Ik vind die nl. wat beperkt (vooral dat ie geen notificaties geeft als de screensaver aanstaat). In de TS staat Gtray, maar die werkt niet meer en de extension voor Firefox is ook niet wat ik zoek. Met google kom ik verder niet veel soeps tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Palomar schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:13:
Zijn hier ook mensen die voor mail checken een ander tooltje gebruiken dan de standaard Gmail Notifier? Ik vind die nl. wat beperkt (vooral dat ie geen notificaties geeft als de screensaver aanstaat). In de TS staat Gtray, maar die werkt niet meer en de extension voor Firefox is ook niet wat ik zoek. Met google kom ik verder niet veel soeps tegen...
Er zijn meerdere extensions voor Firefox.

Ik gebruik Gmail Manager, en vindt dat erg prettig werken

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbird22
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-07 16:11
Palomar schreef op zondag 30 maart 2008 @ 23:13:
Ik gebruik de beta versie van Gtray samen met Vista en dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Auke schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:12:
[...]
Ik gebruik Gmail Manager, en vindt dat erg prettig werken
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1320
tbird22 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:06:
[...]
tnx, zal er es naar kijken :) Had ondertussen ook nog Google Talk geprobeerd, welke ook mailnotificatie heeft. Is op zich ook een alternatief.
tbird22 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:06:
[...]

whehe, ging meteen op zoek, totdat ik de pagina wat beter ging lezen en naar de datum keek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:26:
en als je het betreffende mailtje een dag laat liggen in je spam box na het verplaatst te hebben uit je inbox? Wordt die dan nog steeds niet gemarkeerd als gelezen?

Anders is er naar mijn weten geen mogelijkheid dit te doen.
ik zal het eens proberen.
ik denk dat het wel werkt inderdaad. :)
als je iets ongelezen in je prullenbak zet komt er geen (1) te staan trouwens.

ligt het trouwens aan mij dat het irritant kan zijn dat emails bij elkaar worden gezet.
ik heb heel vaak staan dat ik maar 1 nieuw email heb maar ondertussen staan er onder nog meer emailtjes van dezelfde persoon die ik ook nog niet gelezen heb.
vaak kom ik er veel te laat of helemaal niet achter.
jammer dat je dat niet uit kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Dat went wel. Ik vond dat in het begin ook wat lastig omdat het nieuw is, maar als je het eenmaal door hebt wil je niet meer anders ;) Sterker nog, bij andere e-mailprogramma's e.d. erger ik me nu alleen maar omdat alle mails van een discussie los door elkaar staan in je inbox.

Denk ook niet dat Gmail ooit met een optie komt om ze los te laten zien. Dit is gewoon hun 'visie' op overzichtelijk je mail beheren ;) Zo zitten er nog wel wat dingetjes in die anders zijn dan bij andere mailprogramma's. Daar zit echter wel een doordachte reden achter. Als je dat niet fijn vindt werken vrees ik dat je gewoon een andere mailprovider moet zoeken.

PS. je kunt natuurlijk wel met pop3 of imap je mails 1 voor 1 ongegroepeerd ophalen.

[ Voor 48% gewijzigd door Palomar op 01-04-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hahahhahaa oh nee Google Paper flashbacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:06:
[...]

Yeah right. uno April hè.......... 8)
een future om een mail na bv. 12 uur te sturen zou wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Is het uitzonderlijk dat mijn GMail-versie nog altijd niet is geüpdated naar de nieuwere versie die sinds enkele maanden ook buiten de US wordt verspreid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Al getest met een recente browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Help!!!! schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:06:
[...]

Yeah right. uno April hè.......... 8)
Haha, ze gebruiken een e-flux capacitor :) Zou die ook op 1.21 Gigawatts werken?
Afbeeldingslocatie: http://blog.tmcnet.com/blog/tom-keating/images/flux-capacitor.jpg

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Palomar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:54:
Al getest met een recente browser?
Wie zegt dat ik geen recente browser gebruik? ;)

Ik heb getest met FF 2.0.0.13, FF 3 beta 4 en IE7 maar nergens maakt het verschil...

Kan het zijn doordat ik een Belg ben en dus in België woon?
Het zou namelijk misschien kunnen dat Nederlandse versies voorrang krijgen op Belgische versies. (Als Google tenminste kijkt naar het land en niet naar de standaard ingestelde taal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Marzman schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:30:
[...]

Haha, ze gebruiken een e-flux capacitor :) Zou die ook op 1.21 Gigawatts werken?
[afbeelding]
:o Werk jij bij Google :? Hoe kun je anders een foto van die flux capacitator hebben.. O-)

Ding schijnt zeer geheim te zijn en van onder tot boven vol te zitten met patenten e.d... :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:32:
[...]

Wie zegt dat ik geen recente browser gebruik? ;)
Hehe, ik weet alleen dat ie met IE6 niet werkt met die nieuwe layout, dacht dat zou missbien de oorzaak kunnen zijn ;)
Kan het zijn doordat ik een Belg ben en dus in België woon?
Het zou namelijk misschien kunnen dat Nederlandse versies voorrang krijgen op Belgische versies. (Als Google tenminste kijkt naar het land en niet naar de standaard ingestelde taal)
Heb even geprobeerd, heb hem standaard altijd op English US staan met die nieuwe lay-out, maar net even ingesteld op NL en dan krijg ik ook weer de oude lay-out. Denk dus dat de nieuwe nog niet beschikbaar is voor Nederlandstalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Palomar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:54:
[...]

Hehe, ik weet alleen dat ie met IE6 niet werkt met die nieuwe layout, dacht dat zou missbien de oorzaak kunnen zijn ;)

[...]

Heb even geprobeerd, heb hem standaard altijd op English US staan met die nieuwe lay-out, maar net even ingesteld op NL en dan krijg ik ook weer de oude lay-out. Denk dus dat de nieuwe nog niet beschikbaar is voor Nederlandstalig.
Hoe doe je dat?

Via instellingen->weergave->taal?
Heb hem dus standaard op NL, maar omzetten naar English US, maakt bij mij geen verschil.
Zijn er ergens voorbeelden te zien van de nieuwe layout?

Wat ik nu wel sinds kort gebruik met firefox is:
http://userstyles.org/styles/2861

vele andere versie's te vinden via:
http://userstyles.org/sty....com%2Fmail%2F%3Fshva%3D1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Rechtsboven staat bij mij een linkje naar older version/newer version: https://mail.google.com/mail/?ui=2#inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Marzman schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:30:
[...]

[afbeelding]
offtopic :P
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bnqtXOi1iaY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Palomar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:54:
[...]

[...]

Ok, die methode werkt wel, bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Palomar schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:05:
Rechtsboven staat bij mij een linkje naar older version/newer version: https://mail.google.com/mail/?ui=2#inbox
Dank je.. Na enkele keren veranderen en English USA geprobeerd te hebben is het gelukt.
Vindt het echter weinig schokkend de verschillen. Vindt die Firefox plugin meer wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Wanneer ik een mail verstuur naar meerder personen tegelijk komt het wel eens voor dat iemand zijn emailadres heeft gewijzigd door bijvoorbeeld het wisselen van internetprovider. Ik krijg dan automatisch 1 of meerdere mails terug met de meededeling dat die mail niet verstuurd kon worden naar die personen.
Het vreemde is echter dat dit mailtje nu niet in mijn verzonden items is terug te vinden, ookal heeft het grootste gedeelte van de prsonen dit mailtje wel gewoon ontvangen.

Heeft dit een reden en kan ik dit aanpassen?
Soms ga je namelijk twijfelen of je het mailtje nou verstuurd hebt of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Staat ie ook niet in je spam-folder? Dat gebeurt bij mij nl. wel es bij zulk soort mailtjes (althans, die meldingen 'mailer daemon: user not found'' e.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Nee, ik kan het alleen terugvinden in mijn inbox via het mailtje: 'mailer daemon: user not found'
Wanneer ik die al verwijderd heb, kan ik hem tijdelijk terugvinden in de prullenbak, anders niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Iemand met een Gmail adres stuurt mij een mail met een plaatje in de tekst geplakt. Ik weet haast zeker dat ze dit mailtje doorgestuurd heeft.
Zodra ik dat zelfde mailtje doorstuur is het plaatje verdwenen en krijgt de ontvanger alleen de tekst te zien. 8)7
Ik heb zelf dus Gmail.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik gooi het toch ff hier neer... misschien is het een bekend fenomeen.

Vanmiddag kreeg ik verschillende e-mails, die vanavond ineens nergens meer zijn te vinden. En nee, ik heb ze niet verwijderd.
Nou kreeg ik zonet een mailtje op mn telefoon (Gmail via Imap), die ik even op groot scherm op de pc wilde kijken. Nou, nergens in mijn Gmailaccount te bekennen.

Komt dit vaker voor, is het een tijdelijk probleem, of heeft toch echt iemand mijn account gekraakt?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet je zeker dat er op je telefoon niet iets staat ingesteld dat ie mail van de server verwijdert na het lezen? Al is dat niet echt het idee achter IMAP, maar zou kunnen....

Check ook of je niet een filter hebt ingesteld die iets doet met de betreffende mailtjes.

Verder zou ik voor de zekerheid ook even een nieuw wachtwoord instellen om uit te sluiten dat iemand anders aan je account zit.

[ Voor 13% gewijzigd door Palomar op 13-04-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Gebruik je niet per ongeluk pop ipv imap?

Laatste tijd komt er wel steeds meer spam binnen heb ik het idee. Geen schokkende hoeveelheden, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
pjlgt schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:06:
Gebruik je niet per ongeluk pop ipv imap?
via Pop haalt gmail het idd maar 1 keer op. Ongeacht of je in je mailprogramma hebt ingesteld dat het op de server moet blijven staan.
Misschien dat Impreza er nog even bij moet vermelden op welke manie rhij zn mail ophaalt op zn PC. Ik ging uit van de webbased gmail, maar als het met een mailprogramma is via pop3 is dan kan het idd voorkomen dat mail slechts 1 keer wordt opgehaald. Is geen bug, maar een feature ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertjeGroen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-12-2023
Heb deze topic helemaal doorgelopen en vind helaas geen antwoord op mijn vraag.
Ik gebruik Gmail via POP op mijn pc. Als ik echter via de gmail webmail mail verstuur komt deze ook via pop weer terug in mijn eigen mail. Is dit normaal of kan ik dit ook uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik vrees dat dat ook een 'feature' is van gmail, wat inherent is aan de manier waarop gmail werkt (met tags). Je zou in je mailprogramma wel een regel kunnen aanmaken dat alle mail 'From: jouw_adres' automatisch naar de lokale 'sent items'-map wordt verplaatst en op status 'read' krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ah even ter verduidelijking, ik haal op m'n telefoon in Outlook Gmail via IMAP op. Niets ingesteld over berichten verwijderen van de server, dat gebeurt normaal gesproken ook nooit (gebruik het nu een paar weken mobiel).
Op de pc werk ik gewoon met de web-interface van Gmail, POP-toegang gebruik ik helemaal nergens.

Denk dat ik zelf nu wel de conclusie kan trekken dat mijn account blijkbaar op de één of andere manier iswas gehackt... heel vreemd allemaal. Maar eens zoeken naar keyloggers o.i.d. op thuis- en werkcomputer en telefoon.

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Tja, hacken.. zou kunnen, maar denk je echt dat je account interessant genoeg is voor iemand om te hacken? En dan nog, waarom zou iemand dan bepaalde berichten gaan verwijderen? Dan wordt ie alleen maar ontdekt :P

Ik zou nog es goed checken of de mailclient van je telefoon geen berichten verwijdert. Dat gebeurt ook als je ze zelf op de telefoon verwijdert. Weet je zeker dat je dat niet hebt gedaan? Verwijderen op de telefoon == verwijderen uit gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Nee 100% zeker. Sterker nog, toen ik zag dat het mailtje níet in de web-interface stond en wel in m'n inbox op de telefoon, heb ik hem op m'n telefoon meteen naar mezelf doorgestuurd... en kwam hij wel binnen. Bij een refresh op de telefoon stond het eerste mailtje daar ook niet meer...
Er zijn dus echt een stuk of wat mailtjes verdwenen, die ik niet zelf heb verwijderd... Zelfs niet per ongeluk ;-)
En nee mijn account lijkt me verre van interessant om te hacken.. dat maakt het ook zo vreemd, waardoor ik dacht aan een soort van bug in Gmail. Wat óók weer vreemd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Gisteren werkte gmail bij mij helemaal niet, zo ook nog een andere site die ik vaak gebruik, dus of Gmail gisteren nu plat lag, of dat het aan mijn provider lag kan ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Palomar schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:06:
Ik zou nog es goed checken of de mailclient van je telefoon geen berichten verwijdert. Dat gebeurt ook als je ze zelf op de telefoon verwijdert. Weet je zeker dat je dat niet hebt gedaan? Verwijderen op de telefoon == verwijderen uit gmail.
dit geld niet voor de iPhone.. die laat alle mail op de server altijd ongemoeid.

[ Voor 20% gewijzigd door dadj op 14-04-2008 23:08 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
dadj schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:08:
[...]

dit geld niet voor de iPhone.. die laat alle mail op de server altijd ongemoeid.
Zie dat ik op mn Nokia N73 ook expliciet de keus heb tussen delete from phone only en from server. Maar kan me voorstellen dat sommige telefoons het wel direct deleten (dat is een beetje het idee achter imap, synchroon houden van mappen).

Ik gebruik normaal overigens gewoon de Gmail Checker van google op mn telefoon. Veel handiger dan de ingebouwde mailclient ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Palomar op 14-04-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik probeerde net met mijn Thunderbird even de mail op te halen van Gmail zoals ik dat al tijden doe met IMAP. Alleen vertelde Thunderbird mij dat IMAP pleitos is en het dus niet voor mij de mail kon halen.
Vaag als ik dat al vond heb ik dus mijn browser even richting www.gmail.com gestuurd om daar te gaan neuzen. Gelukkig geen email, toen ben ik maar naar dat IMAP "probleem" gaan kijken.
Dus Settings > Forwarding and POP(/IMAP). Alleen dat tussen haakjes was dus verdwenen.
IMAP lijkt foetsie maar ik kan er maar bar weinig over vinden, behalve dat de interne GoogleChat zegt dat er technische problemen zijn.
Dat iets even stuk is kan natuurlijk, maar ik schrok een beetje toen ik zag dat IMAP in zijn geheel uit mijn Settings is verdwenen.
Natuurlijk blijf ik nog wel even zoeken maar heeft iemand enig idee wat er (mogelijk) aan de hand is? En/of er mogelijk ook last van?

[Edit]
Zo te zien is er nog iemand die het gemerkt heeft: http://groups.google.com/.../thread/af1b115f54a0290f#

[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 16-04-2008 21:48 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:28

Soggy

vroemmmm

Ik merkte hier ook inderdaad dat IMAP verdwenen was. Toen het nog niet algemeen ingevoerd was voor Nederland kon je toch al gebruik maken van IMAP door de taalsetting op Engels (VS) te zetten. Dit helpt nu echter ook weer niets.

Het is wel al eerder gebeurd. Waarschijnlijk komt het net zo spontaan weer terug als dat het verdwenen is....

If it works, tweak it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Bij mij is Imap ook ineens verdwenen sinds vanavond. Hoop dat het snel weer terug komt, vind het een stuk handiger dan pop.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 15:14

DinX

Motormuis

Hier hetzelfde, IMAP weg, ook voor m'n "gehoste" domeinen :(

Bij de instellingen van m'n domein:
Your users may be experiencing issues accessing Google Apps services- As of 1:00:00 PM PDT on April 16, 2008

* Services impacted: Email

Our team is working quickly to resolve this situation as soon as possible. We will continue to post updates here as we learn more.
Misschien daar wat mee te maken.

[ Voor 75% gewijzigd door DinX op 16-04-2008 22:15 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Soggy schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:50:
Ik merkte hier ook inderdaad dat IMAP verdwenen was. Toen het nog niet algemeen ingevoerd was voor Nederland kon je toch al gebruik maken van IMAP door de taalsetting op Engels (VS) te zetten. Dit helpt nu echter ook weer niets.
Ik sta default op Engels, dus met zo'n taalinsteling heeft het inderdaad niet te maken.
Het is wel al eerder gebeurd. Waarschijnlijk komt het net zo spontaan weer terug als dat het verdwenen is....
Ik verwacht dat het gewoon werkend terug komt idd.

Mijn link naar het Google forumpje vertelt mij dat er nog een stuk meer zijn die hier last van hebben.
Lijkt dus globaal. Ik verwacht dus dat er gewoon iets niet snor zit :P

[Edit]
Goede info DinX.
Eigenlijk hadden ze me dat ff moeten mailen voordat ze de boel afbraken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 16-04-2008 22:16 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:47
Ik heb hem ook even weer terug gezet van nederlands naar engels, maar ook dan is IMAP weg... echt balen, want ik vind IMAP toch wel heel erg handig (ik heb outlook net perfect ingesteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Grappig dat iedereen terug probeert hem naar engels te zetten :+ Ik was dus niet de enige die dat probeerde :p
Ik zal ook updates posten als ik ze krijg, voor de mensne die geen domein bijgoogle hebben (waar die updates dus te vinden zijn).

[ Voor 37% gewijzigd door DinX op 16-04-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

jasjenl

Liab A Tymo

En inmiddels werkt IMAP weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Voor een "gratis" dienst is de ondersteuning wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Bij mij was ie ook weg, maar ik gebruik altijd English US als taalinstelling. Zal wel een algehele storing zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:42
de gekleurde labels, Imap en de Chat werkt bij de meeste mensen weer,
Verder hier nog een berichtje van google zelf:

http://groups.google.com/.../thread/8619f9d799f7e235#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lijkt het nu wel als of hij de mail automatisch "gelezen" flagged bij ontvangst >.<
Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.