Nee, de lab functie "Snelkoppelingen" werkt alleen voor locaties binnen Gmail zelf.mcDavid schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:55:
[...]
Euh... een kunstgreep zou ik het inschakelen van de labfunctie "quick links" toch niet echt willen noemen
Dat kan best handig zijn ja, je kan melden dat je het mist, je weet nooit wat ze er mee doen?rowicom schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:27:
Als je alle voordelen van Gmail op een rijtje zet, is voor mij de beschikbaarheid en de compleetheid wel het grootste pluspunt. Beschikbaar overal ter wereld en wat betreft inkomende en uitgaande mail alsmede contactpersonen altijd compleet. Tot zover voor de trouwe gebruikers niets nieuws onder de zon overigens.
Wat ik ook heel graag onder die twee voordelen zou willen scharen, is de organisatie van m'n favoriete sites. Ik heb dan nu wel een accountje bij quickbookmarks.com, maar toch zou ik die url's liever binnen 'het portal' van Gmail willen hebben. Een handigheidje dus om binnen Gmail ook direct over je favorieten te beschikken, zonder al te veel concessies te doen aan de compactheid van het navigatiemenu. Ben benieuwd wat voor truc of listige kunstgreep jullie daar voor bedacht hebben....
http://groups.google.com/...bs-suggest-a-labs-feature