Zo, eindelijk eens wat tijd om een wat beter verhaal te tikken.
Waar ik gewoon benieuwd naar ben is of dat de schade waarmee deze auto is aangeschaft erg is, en of deze die 1200 euro waard is. Opzich qua onderhoud is hij in perfecte staat, hoop dingen vervangen en qua roest zit het ook snor. Is van een renault monteur die echt verstand van zaken heeft blijkbaar dus het is niet zo dat ik het niet vertrouw.

Zo heeft hij de auto aangekocht, als een inruiler op een nieuwe auto en hij kon hij zo krijgen van zijn werk.
Behoorlijk wat gekreukeld dus.

Zo zag het onderhuids eruit.
Balkje is rechtgeklopt, maar hoefde niet rechtgetrokken te worden.
Hij is op de bank geweest en alles en vertoonde geen afwijking.
De auto ziet er op dit moment zo uit:

2 krassen aan de bijrijders kant:

Verder ziet het interieur er nog netjes uit, bekleding en alles is nog heel, r19 sportstuur, en verder totaal geen luxe. Audio zit er ook niet bij als ik hem koop.
Enigste is dat er geen toerenteller inzit, maar is in te bouwen als het meezit. Geen cv, is opzich ook wel iets voor te vinden. Elektrische ramen, tja jammer maar zal ik niet missen. Deurbakken zijn wel lelijk geworden en hoedenplank heeft gaten erin...
Verder zitten er nog de standaard speakers in het dashboard, zullen wel een kleine maat zijn zodat ik beter de 13cm's die ik heb liggen in de deuren kan bouwen, dat word of met een grilletje inbouwen, of zoiets maken:

Iemand een idee hoe groot deze speakermaat is, (bestelnummer heb ik) en of dat past op mijn deurpanelen?
Verder tja, heb het meeste wel verteld, zit veel geld in het onderstel, onderhoud en dat soort dingen. Net nieuwe dure yokohama banden, leuk uitlaatje. Opzich super leuk ding, 1,5 ton gedraaid inmiddels dus ook niet echt extreem veel. Mja ik zou toch graag wat advies willen...
[
Voor 5% gewijzigd door
Joopieboy op 18-01-2009 14:48
]