Dat benzineverbruik? Hoe krijg je dat voor elkaar met een Twingo?Dentheman schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 03:30:
Moet alleen wel weer bijna tanken, weer 1 : 11 á 12
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 03:50 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dat benzineverbruik? Hoe krijg je dat voor elkaar met een Twingo?Dentheman schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 03:30:
Moet alleen wel weer bijna tanken, weer 1 : 11 á 12
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 03:50 ]
[ Voor 10% gewijzigd door KappeNou op 27-03-2009 08:57 ]
Ja, vol gas is killing voor je verbruik... Mijn Fiesta 1.4tdci doet normaal 1 op 20, maar 1 op 11 met vol gas is lomp voor een dieseltjeDentheman schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 03:30:
Net een vriendin naar (ouderlijk) huis gebracht en weer terug (360 km totaal) nadat zij een aanrijding had gehad met de fiets tegen een auto. Op de terugweg strak 175 op de gps, in een tunnel voor grou nog even de 198 op de teller aangetikt dat is ongeveer 186 op de gpsMoet alleen wel weer bijna tanken, weer 1 : 11 á 12
Twingo
"Mekker, blaat"
[ Voor 13% gewijzigd door KappeNou op 27-03-2009 09:02 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Dentheman op 27-03-2009 11:23 ]
Zie ondertitel
[ Voor 15% gewijzigd door Flame17 op 27-03-2009 17:46 ]
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Het leven is te kort om geduld te hebben!
alleen jammer dat de teller van die twingo's zo ontzettend afwijkt...KappeNou schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 08:53:
Niet zo moeilijk toch als je vol gas geeft? Ik haalde alleen maar die waardes, want gas pendaal zat standaard op de bodem.
Toen ik net me rijbewijs had heb ik ook een tijd in een twingo 16v initiale rond gereden. Snelste wat ik daar mee had gereden op de teller was met 4 man erin 186 en een keer met 3 man 192Allebij de keren rechte wegen. Best grappig, want eigenlijk niks van die kleine autotjes kon me bijhouden op top. Best airodynamisch zo'n twingotje
[ Voor 22% gewijzigd door Joopieboy op 28-03-2009 18:24 ]
Ik heb toch echt al een paar keer (niet vaak hoormasterslave schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 17:27:
[...]
Die 186 haal je met een twingo never nooit op de gps, houdt het bij 160 a 165 echt wel op hoor
Zie ondertitel
[ Voor 16% gewijzigd door KappeNou op 29-03-2009 20:15 ]
[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 30-03-2009 00:01 ]
Zie ondertitel
Verwijderd
Tja... auto mag wel een beetje geleefd zijn vind ik.KappeNou schreef op maandag 30 maart 2009 @ 00:00:
Ik bedoel meer polijsten waardoor je die swirls eruit haaltdaarna paar wax lagen
Zie ondertitel
haha, heb ik ook een keer gehad in m'n mama's twingo... maar toen met beide lampenDentheman schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:58:
Ik ging gister van huis en knipte de lichten aan in de twingo....*flits* rechterlampen allebij doorgebrand, zowel dimlicht als stadslicht..... Heb ik nog nooit meegemaakt
Mooie 19 moet ik zeggenJoopieboy schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:35:
Net op de terug weg van anderlecht nog ergens gestopt om wat foto's te maken hoe mijn 19 er nu bij staat.
Werd wel tijd voor nieuwe foto's dus hierbij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik heb me toch een prachtige megane coupe gezien.. Begin toch te twijfelen of ik wel een clio hierna wil, zeker in deze kleur en alles is het echt een prachtbak, damn!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bl44t
Verwijderd
Ik slijt een Osram met ultrawit (nee geen blauw) licht eens per 1-2 maanden... ben nu toch eens overgestapt op die Philips die een blauwe gloed in de koplamp hebben.. beetje oliekleur... echter... die osrams waren feller en duurder ook.Dentheman schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:58:
Ik ging gister van huis en knipte de lichten aan in de twingo....*flits* rechterlampen allebij doorgebrand, zowel dimlicht als stadslicht..... Heb ik nog nooit meegemaakt
Mocht je mensen nodig hebben om je over te halenJoopieboy schreef op zondag 29 maart 2009 @ 18:35:
En ik heb me toch een prachtige megane coupe gezien.. Begin toch te twijfelen of ik wel een clio hierna wil, zeker in deze kleur en alles is het echt een prachtbak, damn!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Yuppz, de veerkopschotels noemen ze dat. Bij mijn Clio'tje van 2006 met 140000km zijn ze ook al 3x vervangen. Ik vroeg nog aan de garage of het normaal was dat ze versleten, kreeg ik te horen dat ze normaal nooit versleten raakten. Gelukkig dat her dus vaker voorkomtCoenen schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:34:
Beetje poetsen.....
Waarschijnlijk zo verrot als wat, wij hebben ooit een R14 gehad, uiteindelijk een grote bonk roest.
Dat kloenk kloenk geluid gebeurd dat tijdens het sturen?
Mijn Megane heeft het nu ook weer, bovenop vering van de voorwielen zit een draaischijf die is verrot en dan krijg bij het sturen (rond de stand waar de voorwielen rechtstaan) een kloenk geluid.
Schijnt vooral een euvel bij Scenic's te zijn.
Ik moet hem nog steeds vervangen, helaas geen leasebak.
[ Voor 8% gewijzigd door Harmsen op 29-04-2009 14:34 ]
What a fine day for Science! | Specs
[ Voor 18% gewijzigd door sjorremans op 09-05-2009 11:50 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik denk dat de foto een beetje vertekend, het is geen leder maar stof!Joopieboy schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 16:37:
Nette auto! Vol leder zo te zien?
Mooie kleur ook.
[ Voor 3% gewijzigd door sjorremans op 10-05-2009 13:11 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat had ik al vernomen inderdaad, gelukkig doet een vriend van mij het onderhoud en hoef ik alleen de kosten voor de onderdelen te betalen dus dan valt het uiteindelijk wel mee!Joopieboy schreef op zondag 10 mei 2009 @ 13:19:
Haha ok, succes met laten fixen kan duur worden!
Ik ben trouwens bezig om weer verlichting in mijn auto te krijgen, de knoppen deden het niet meer qua verlichting maar dat hoort wel blijkbaar. Het lukt tot zovere goed, dat ik alleen nog lampjes hoef te halen, alleen de alarm licht schakelaar is een ramp, iemand die die nog nieuws heeft liggen voor een 19?
En iemand die nog een setje phase 3 deurpanelen in de kleur grijs voor elektrisch bediende ramen heeft?
Ik heb het gelezen vanochtend hehe, als ik de RDW mag geloven is jou clio in dezelfde kleur uitgevoerd als die ik heb, wat voor kleur interieur heb je?Breaker schreef op zondag 10 mei 2009 @ 22:30:
Nette auto sjorremans!
Heb zelf ook de privilege 1.6, aparte touch zo met het initiale interieurtje (de houten afwerking), zag dat je je ook al had aangemeld bij clioclub.nl
[ Voor 29% gewijzigd door sjorremans op 11-05-2009 12:47 ]
Verwijderd
Staat die van jou nog wel opde oprit dan ??sjorremans schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:44:
[...]
Ik heb het gelezen vanochtend hehe, als ik de RDW mag geloven is jou clio in dezelfde kleur uitgevoerd als die ik heb, wat voor kleur interieur heb je?
Ik heb het al gezien op de foto's, ook een licht interieur!
Leuke clio, rijdt stevig door vermoed ik met die 1.6 erinsjorremans schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:48:
Aardig rustig hier als ik het zo zie
Maargoed sinds gisteren in het bezit van een Renault Clio 1.6 16v uit 2001 met 107000Km op de teller.
Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er echt super blij mee
Gisteren kon ik er gelijk 100Km mee terug rijden naar huis, op de snelweg deed de auto 1:18 gemiddeld met een gemiddelde snelheid van 110 km/h.
Helaas rijd ik bijna nooit snelweg en het verbruik is inmiddels al gestegen naar 1:14 gisteren
Zie ondertitel
Zie ondertitel
Het blok weet goed raad met de auto inderdaad, verbruik zal wel op 1:10 uitkomen ben ik bang, ik rijd bijna geen snelweg kilometers!Dentheman schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:26:
[...]
Leuke clio, rijdt stevig door vermoed ik met die 1.6 erinVerbruik valt me alles mee trouwens (dat van buiten de snelweg) Alleen die oranje/hout tinten in je interieur, ik vind het echt geen gezicht
Mwoa, 1 op 15 is goed haalbaar hoor!sjorremans schreef op maandag 11 mei 2009 @ 14:51:
[...]
Het blok weet goed raad met de auto inderdaad, verbruik zal wel op 1:10 uitkomen ben ik bang, ik rijd bijna geen snelweg kilometers!
Je moet er van houden, het is inderdaad hout maar het oogt oranje op de foto, ik dacht eerst dat het ook oranje was toen ik op de foto's keek maar het bleek hout te zijn toen ik ging kijken voor de auto.
Dat probleem heb ik ook een tijdje gehad, waarschijnlijk een stekkertje van de sensor niet goed (als er iets niet goed is, eerst naar de stekkers kijken!)sjorremans schreef op maandag 11 mei 2009 @ 12:44:
[...]
Ik heb het gelezen vanochtend hehe, als ik de RDW mag geloven is jou clio in dezelfde kleur uitgevoerd als die ik heb, wat voor kleur interieur heb je?
Ik heb het al gezien op de foto's, ook een licht interieur!
Er is me trouwens nog iets opgevallen, de buitentemperatuur meter heeft kuren, deze laat zich niet altijd zien en geeft 8 van de 10x de foute temperatuur aan, volgens dat ding was het gisteren 60 graden buiten.
Savonds deed deze het wel weer goed en gaf deze een temperatuur aan van 13 graden.
1:15 ga ik nooit halen zonder snelweg kilometers, volgens de boordcomputer rijd ik nu 7,9l/100km.Breaker schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 22:39:
[...]
Mwoa, 1 op 15 is goed haalbaar hoor!
[...]
Dat probleem heb ik ook een tijdje gehad, waarschijnlijk een stekkertje van de sensor niet goed (als er iets niet goed is, eerst naar de stekkers kijken!)
Ja ik heb exact dezelfde uitvoering als jou volgens mij. Ook de privilege, kleur is NV191 (staat ergens in de pasagiersdeur)
De 1.6 16v rijdt geen 1:15 in de stad inderdaad. Maar wel ~ 1:12 (8.5l / 100km), daar hoef je nog niet eens belachelijke toeren voor uit te halen.sjorremans schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:42:
[...]
1:15 ga ik nooit halen zonder snelweg kilometers, volgens de boordcomputer rijd ik nu 7,9l/100km.
Dit is pas over 360km, zolang heb ik de auto nog niet
[ Voor 14% gewijzigd door Epsilon op 14-05-2009 12:22 ]
Tja dat is dan puur ene eigen overweging, maar mijn auto heeft nu net 204.500 gedraaid maar die heeft ook elke keer weer wat...Arunia schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 07:27:
Ach, 280k op de teller. Hij heeft altijd wel iets gehad bij de APK en ik verwacht dat hij het echt geen 2 jaar meer gaat doen.
Het is mijn eerste auto, dus dat doet dan wel weer pijn.
Temperatuurmeter laat zich 9 van de 10x niet zien. Maargoed dat komt wel over een aantal weken als de Clio gelijk uitgelezen word.Epsilon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:22:
[...]
De 1.6 16v rijdt geen 1:15 in de stad inderdaad. Maar wel ~ 1:12 (8.5l / 100km), daar hoef je nog niet eens belachelijke toeren voor uit te halen.
De 2.0RS doet overigens 1:10 in de stad, dit is inclusief beetje spelen etc.
edit:
De temperatuursensor zit in de rechter spiegel (onderkant)". Misschien is deze er een keer van af gereden door een vorige eigenaar, wat een raar gedrag kan verklaren
100% een los stekkertje of kabelbreuk, ik heb er in de winter veel last van gehad, maar nu doet hij het weer prima? (niets aan gedaan)sjorremans schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 02:26:
[...]
Temperatuurmeter laat zich 9 van de 10x niet zien. Maargoed dat komt wel over een aantal weken als de Clio gelijk uitgelezen word.
Apart, die van mij laat zich bijna nooit zien. Heel soms af en toe en dan is de temperatuur vaak 60 graden of iets hehe.Breaker schreef op zondag 17 mei 2009 @ 18:57:
[...]
100% een los stekkertje of kabelbreuk, ik heb er in de winter veel last van gehad, maar nu doet hij het weer prima? (niets aan gedaan)
Had ik ook hoor, dan 60, dan 25 (bij -5sjorremans schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:48:
[...]
Apart, die van mij laat zich bijna nooit zien. Heel soms af en toe en dan is de temperatuur vaak 60 graden of iets hehe.
Komt binnenkort wel weer goed als de auto nagekeken wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Wijnands op 03-06-2009 16:25 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Nee, merp!
Wel als dat geen Kangoo is!PauseBreak schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:12:
Nou ja, zo erg is het toch niet om de zomer in te moeten met een nieuwe auto?
Aannames zijn fataal.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
[ Voor 33% gewijzigd door readytoflow op 05-06-2009 10:38 ]
Ah, een soort "koop vooral een Renault" bribe dus.readytoflow schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:44:
Nee nee, dat is juist het mooie aan die actie.
Het geld gaat naar de BERIJDER van de auto. Vorig jaar hadden ze ook zoiets met Bijenkorfbonnen of zoiets.
Is gewoon een actie om leaserijders over te halen een Renault te kiezen.
Aannames zijn fataal.
De voordelen zijn (als ik het goed heb) dat je altijd veilig heuveltje of bergop kunt rijden vanuit stilstand. Zodra je stil gaat staan gaat ie er automatisch op, en als je gaat rijden gaat ie er weer vanaf.readytoflow schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:37:
Thx Wijnands...even wat verder moeten kijken dan m'n neus lang is...
Overigens: wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen van de automatische parkeerrem op de Mégane?
Het heeft mij niet omgehaald om een Renault te nemen, maar het is natuurlijk wel een leuk extraatje.GaMeOvEr schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:40:
[...]
Ah, een soort "koop vooral een Renault" bribe dus.
[ Voor 25% gewijzigd door endless op 05-06-2009 13:14 ]
Nadeel lijkt me duidelijk: het ding kan en zal wss op een moment (renault kenend) kapot gaan. En wat als je met de staart wilt gooien?endless schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:13:
[...]
De voordelen zijn (als ik het goed heb) dat je altijd veilig heuveltje of bergop kunt rijden vanuit stilstand. Zodra je stil gaat staan gaat ie er automatisch op, en als je gaat rijden gaat ie er weer vanaf.
Nadelen weet ik niet echt.
[...]
Het heeft mij niet omgehaald om een Renault te nemen, maar het is natuurlijk wel een leuk extraatje.
Opel heeft trouwens een zelfde soort actie waar je nóg meer cash krijgt.
[ Voor 13% gewijzigd door jvvv op 05-06-2009 14:39 ]
Hangt helemaal af van hoe ermee is gereden ik heb een paar twingo'tjes gereden, en ze koppelen allemaal anders er is dus niet echt een pijl op te trekken maar die van mij staat nu op 70k km en uiteraard nog niks mis mee. Wat voor twingo zoek je? Ik ben aan het rondkijken voor een vw dus moet de twingo eruit...jvvv schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:38:
[...]
Nadeel lijkt me duidelijk: het ding kan en zal wss op een moment (renault kenend) kapot gaan. En wat als je met de staart wilt gooien?
Klein vraagje: Ik ga een Twingo kopen. Hoelang gaat een koppeling gemiddeld en maximum mee bij een twingo? Ik wil niet na twee maanden een heel weekend moeten vrijmaken voor een kopelling te vervangen.
Zie ondertitel
Ga je dat doen met een gloednieuwe lease-renault?jvvv schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:38:
[...]
Nadeel lijkt me duidelijk: het ding kan en zal wss op een moment (renault kenend) kapot gaan. En wat als je met de staart wilt gooien?
Alles, aan elke auto kan kapot gaan. Ik gebruik hem al 3 jaar zonder problemen.jvvv schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 14:38:
[...]
Nadeel lijkt me duidelijk: het ding kan en zal wss op een moment (renault kenend) kapot gaan.
Moet je de hond aan de achterkant pakken.En wat als je met de staart wilt gooien?
ARME AOW’er
Dat is gewoon leuk om eens gedaan te hebben ('s nachts op een parking op een industrieterrein, niet op de openbare weg). Ik weet nu wel hoe rap die achterkant van m'n clio voor m'n voorkant kan staan en daar moet je nog niet al te snel voor rijden. Je weet ook ineens wat je tegenstuur reactie is en dan besef je ook wel als er zoiets gebeurd tegen 100+ dat je dan verdomd veel geluk nodig gaat hebben.Guardian Angel schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:19:
[...]
...
Tjonge tjonge, ja iedereen, met name jonge onervaren berijders, gebruikt zijn handrem daarvoor. Goed voor de remmen, banden maar vooral je ego.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Aan je handrem trekken doe je natuurlijk niet op de openbare weg. Maar op een zandvlakte of op een veld wat spelen is toch totaal niet verkeerd? Overigens heeft mijn handrem me ooit eens een mooi aanrijding gekost. Ooit eens in kiezelstenen/gravel met abs proberen te remmen. Als ik toen niet aan men handrem had kunnen trekken, lag ik recht in een andere auto.Jegapia schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:20:
[...]
Dat is gewoon leuk om eens gedaan te hebben ('s nachts op een parking op een industrieterrein, niet op de openbare weg). Ik weet nu wel hoe rap die achterkant van m'n clio voor m'n voorkant kan staan en daar moet je nog niet al te snel voor rijden. Je weet ook ineens wat je tegenstuur reactie is en dan besef je ook wel als er zoiets gebeurd tegen 100+ dat je dan verdomd veel geluk nodig gaat hebben.
Je kan er dus commentaar op geven maar mij heeft het in ieder geval ook wel iets bijgeleerd.
En nogmaals, zoiets doe je niet op de openbare weg!
bespaard :-) Klein foutje in de zinsconstructie :-)Wijnands schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 18:06:
Aanrijding gekost of bespaard?
Een nieuwe auto goed leren kennen is altijd een prima idee maar doe dat inderdaad ergens waar het veilig is voor anderen, jezelf en je auto.
Dat doet hij niet, het is geen automatische hill hold oid. Het kan wel als zodanig dienen, maar dan moet je hem er zelf even op zetten op een helling, wat wel goed werkt overigens.endless schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 13:13:
[...]
De voordelen zijn (als ik het goed heb) dat je altijd veilig heuveltje of bergop kunt rijden vanuit stilstand. Zodra je stil gaat staan gaat ie er automatisch op, en als je gaat rijden gaat ie er weer vanaf.
Nadelen weet ik niet echt.
Ja 200km/u met 5 passagiers aan boord is het ook niet vreemd dat je de boel stuk draait....sjorremans schreef op zondag 07 juni 2009 @ 18:09:
Na de auto 3 weken in bezit te hebben is het eerste onderhoud al nodig![]()
Het gaat om een kapotte aandrijfas en de remschijven+blokken schijnen heel slecht te zijn.
De auto wilde sinds afgelopen dinsdag niet meer normaal remmen en er kwam een tikkend geluid rechtsvoor vandaan. Nu deed de auto af en toe al raar met remmen, leek net of ABS ingreep terwijl het totaal niet nodig was.
Wat het grapje me kost, €440 ext btw![]()
Normaal laat ik het altijd door een vriend van me maargoed die heeft de komende week(en) nog geen tijd en ik heb mijn auto toch wel nodig elke dag.
Hopen dat het voorlopig hier bij blijft
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Als eerste staat er eenSick Nick schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:47:
Hoezo is dat vreemd, als dat ding 200 kan rijden moet ie dat met 5 man erin ook prima kunnen doen. Waarom zou het dan kapot moeten gaan?
[ Voor 16% gewijzigd door sjorremans op 08-06-2009 20:48 ]
Discussie is elders al gaande over wat wel of niet kan, moraalridders enzo zijn al de revue gepasseerd.Sick Nick schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:12:
Met 6 mensen moet er minimaal één geen gordel om hebben in een clio, dan ben je sowieso al niet helemaal lekker om zo hard te gaan rijden wat mij betreft. Je hoeft maar 1 keer erg hard te remmen omdat iemand hem er voor gooit (jij 200+ en een mafketel met 100/120 ervoor is flink remmen) en degene zonder gordel vliegt zo tegen je voorruit aan....
Remmen kunnen gewoon versleten zijn natuurlijk, zeker als je wat sportiever rijd gaat het allemaal wat sneller met de slijtage. Dat weet je van te voren natuurlijk
In beide gevallen ben je eigenlijk een mafketel, ware het niet dat de weg leeg was voordat ik het uberhaupt een poging gaf. Wil ook weer niet zeggen dat dat het goed praat, op dat moment kies ik ervoor om het te doen met de risico's in mijn achterhoofd wat er eventueel zou kunnen gebeuren.Flame17 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:03:
[...]
Discussie is elders al gaande over wat wel of niet kan, moraalridders enzo zijn al de revue gepasseerd.
Je hebt het over een mafketel die hem er voor gooit met 100/120, waarom is dat de mafketel en niet degene die 200 rijdt waar max 120 is toegestaan.
Ik bedoel te zeggen dat we niet weten hoe de situatie verder ter plekke was, dus oordeel niet te vroeg.
Nee, merp!
Voor zover gaat het om een Laguna uit 2005, dus dat is dan een II ph 2.PauseBreak schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:48:
Een Laguna I ph II of een II ph I? Bedenk je wel dat de Laguna's II ph I die nu rond de 7500 euro zitten, vaak de rampbakken zijn uit 2001/2/3. Als ik jou was zou ik dan toch iets langer doorsparen en een II ph I uit 2004 halen, of meteen voor een II ph II gaan.
Ik weet wel dat die bakken uit het begin nu als het goed is geen kuren meer zouden moeten vertonen, maar persoonlijk zou ik dat risico niet nemen. Mijn ouders hebben om die reden ook een II ph I uit 2004 gekocht. Dan loop je toch iets minder risico op erg veel electronische storingen en turbo's die kapot gaan etc.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq