Staat zeker op de planning

. Evenals de handgrepen.
Ik laat dan meteen nog een aantal dingen spuiten. Ik haal twee nieuwe spielgelkappen. De vorige eigenaar heeft met de spiegel tegen een muurtje gezeten waarschijnlijk en aan de andere kant heb ik zelf een keer tegen een debiel geparkeerde auto gezeten (binnenbocht, stond veel te ver op straat). Geen schade te zien aan beide auto's, maar mijn kap vloog er wel af en de klipjes zijn afgebroken. Zit dus niet meer zo heel goed vast

.
Ook die bakjes in de deuren laat ik meespuiten. En bij voorkeur ook dat zilveren gedeelte rond de middenconsole, maar die kun je volgens mij er niet los afhalen? Die laag die eromheen zit is volgens mij op waterbasis en plakt als de ziekte dus (regen kun je niet vermijden..), buiten dat het er erg smerig uit ziet.
Ook staat er nog een standaard euvel van de Phase 1 clio RS op de planning: Het stuur.....
Dan blijven er nog een paar kleine puntjes over.
- Raamschakelaar voor bijrijderskant is kapot, heb tijdelijk een donor in gebruik

.
- Nieuwe ophanginsklipjes voor de stootstrips aan de zijkant, als deze er toch op gaan. Deze zijn er een keer af geweest, maar zien er niet vers meer uit
- Afdekklepje voor de oliedop van je motor --> Hoort deze zo los te zitten?
- Originele Renault matten, geen immitatie meuk.
Genoeg te knutselen dus
[
Voor 15% gewijzigd door
Epsilon op 25-03-2008 23:43
]