Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 66 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.863 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Dekay schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:59:
Ik heb nu alles rond Ironforge gedaan. Die hele map zeg maar. Wat is nu de bedoeling wat ik ga doen? Ik kan namelijk een quest accepten in Ironforge maar die letters zijn in rood en er staat PvP achter. Als ik op Thottbot ga kijken dan staat er level 16 achter. Ik ben pas level 12 dus lijkt me niet echt zinvol om die quest te gaan doen omdat ik het toch niet aan kan. Ik ben nu naar de Human's Capital gegaan, daar wat quests gedaan maar dan kom ik ook al in een gebied met level 15 mobs.. Wat moet ik doen om ze wel aan te kunnen? :?
Je kan zoals al is gezegd naar Loch Modan. Persoonlijk vind ik dat questgebied ontzettend vervelend vanwege de kobolds die er rondlopen. Wat je ook kan doen, is naar Stormwind gaan, en dan richting het zuid-westen lopen, naar Westfall. Hier vind je weer een hele berg nieuwe questjes en Westfall is imo stukken leuker dan Loch Modan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:12:
[...]

Ja, heel leuk en aardig, maar vertel er wel ff bij dat die beesten enorm gevoelig zijn voor een random magic school. En mages die hun trinket activeren op zo'n mob krijgen van ons een raidkick.
Heb er inderdaad geen aggro mee getrokken :P Bovendien, als ik dat doe ben ik dood en verder niemand anders, ik zie geen probleem :P Daarnaast gaan ze die trinkets inderdaad nerfen, maar ik wilde gewoon even proberen hoe hoog ik uit zou kunnen komen :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 17:13
Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:12:
[...]

Ja, heel leuk en aardig, maar vertel er wel ff bij dat die beesten enorm gevoelig zijn voor een random magic school. En mages die hun trinket activeren op zo'n mob krijgen van ons een raidkick.
Laat me raden: Tank als Raidleader? Hij geeft de mage de schuld dat die aggro trekt?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Wel leuke drops gehad in AQ deze en vorige week, we hebben nu 5 clowntjes in de raid.

Clowntje 1 en 2 wonnen de Robes of the Battleguard x2 van Sartura (Orc Lock, AUW! en Undead Mage). Dat is een mooie strak gele soepjurk waar je ogen van gaan tranen;

Clowntje 3 won de Robes of the Guardian Saint van Fankriss. Die gaat nu door het leven als een turqoise healbot. Een Priest was nog nooit ZO makkelijk te vinden!

Clowntje nummer 4 won Pauldrons of the Unrelenting en Gauntlets of Steadfast Determination. Hij was al groen als Orc, maar nu helemaal! It's not easy being green....

En als klapstuk clowntje nummer 5. Die won Vestments of the Shifting Sands in AQ20 gister (mijn lootseed ;)) en mag nu ronddartelen in een snoezig roze jurkje. En dan bedoel ik ook echt HOTPINK! Als Male Undead. Erg handig in PvP want elke tegenstander lacht zichzelf dood als 'ie dit ziet ;p

Jammer dat we nu dringend om Hunters verlegen zitten :( Dus we hebben Huhuran even niet kunnen doen. En helaas zitten er nogal wat hunterknurftjes op Genjuros, die of met namen als Gangstatina komen aandraven (dan kun je het niveau wel raden), of Grieks zijn en dat is na onze ervaringen met Grieken in WoW een bijzonder groot nadeel. Of het zijn lvl 60's met Herod's Shoulder die niet weten wat Tranq Shot is....

Speelt er hier nog iemand op Magtheridon, Alliance kant btw? Een van onze warriors, de knurft met onze eerste Ashkandi, gaf zo ongeveer eind vorige maand aan dat hij even een break wilde tot AQ (maw geen poot hoeven uit te steken en op z'n dooie gemakkie AQ op farm kunnen komen binnenwandelen). Officers hadden halverwege de maand zijn DKP al gereset tot 0 als "bedankje" voor zijn inspanningen, maar we hoorden tot gisteren nog niets van hem terwijl AQ toch allang open is.

Wat blijkt nu, meneer is gererolled als Alliance op Magtheridon.... Vond het ook niet nodig om ons wat te zeggen of zo. Ben dus nu even benieuwd of iemand dit persoon herkent:

- Waarschijnlijk nu wel lvl 60.
- Mogelijk weer warrior gerolled, bij ons heette hij Bal met als alt een lvl 60 Shaman genaamd Blue. Zijn irc nick was Justice, als rl naam heeft hij James.
- Zal waarschijnlijk al wel bij een end-game guild zitten met als credentials dat hij al 2 lvl 60's heeft met oa Ashkandi en Hand of Edward the Odd en veel epics, en Nefarian op farm had.

Even wat waarschuwinkjes betreffende dit personage op Magtheridon is erg gewenst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
we_are_borg schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:00:
Ik heb momenteel problemen met mijn keybindings deze moet ik iedere keer goed zetten als ik uit het spel gaat maar ook als ik dood ben gegaan. Weet iemand misschien een oplossing om dit te verhelpen.
dit heb ik ook!. please post elke tip die je hebt. mijn excuus als dit al eerder is beantwoord, ik kon het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
M1lamb3r schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:53:
[...]

Laat me raden: Tank als Raidleader? Hij geeft de mage de schuld dat die aggro trekt?
kan ik inkomen hoor. Mijn mage is mn main, en warrior lvl ik nu. Maar als mage moet je ook weten dat je niet gewoon full-out kunt gaan. Zo speel ik mijn mage iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Anoniem: 114195 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:54:
En als klapstuk clowntje nummer 5. Die won Vestments of the Shifting Sands in AQ20 gister (mijn lootseed ;)) en mag nu ronddartelen in een snoezig roze jurkje. En dan bedoel ik ook echt HOTPINK! Als Male Undead. Erg handig in PvP want elke tegenstander lacht zichzelf dood als 'ie dit ziet ;p
Dat ding was inderdaad voor ons ook gedropt. Het was een upgrade voor me, maar daar ga ik dus écht niet in rondlopen :X Heb toch al mijn ZG robe. Man wat is dat ding lelijk :P
addictive schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:05:
[...]

kan ik inkomen hoor. Mijn mage is mn main, en warrior lvl ik nu. Maar als mage moet je ook weten dat je niet gewoon full-out kunt gaan. Zo speel ik mijn mage iig :)
Kan makkelijk. Alle mobs waar de crits op waren, waren al minstens 1 minuut getanked. En oké je krijgt natuurlijk wel wat hate wanneer je in die 15 seconden ongeveer 20k damage doet, maar niet te veel iig :P Daarnaast heb ik zelf ook een warrior, dus ik weet ongeveer wat ik wel en niet kan.

[ Voor 34% gewijzigd door Mojo op 13-03-2006 12:09 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

wij gaan volgende week waarschijnlijk voor het eerst in bwl kijken hebben mensen nog tips en moet iedereen al gelijk bij de eerste bosses die onyxia scale cloak hebben?
En weet iemand de namen / volgorde van de bosses in bwl dan kan ik me vast een beetje inlezen in het hoe en wat van bwl.
En hoe makkelijk/moeilijk is het begin van bwl voor een guild die nog flink moeite heeft met rag maar voor de rest alles redelijk goed aan kan.

[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 13-03-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Mijn main is m'n warrior, staat stil op level 55 omdat ik het tanken ff zat was.
Wou eens wat anders, dus maar een mage begonnen, nu level 52.

Mages kunnen erg veel damage doen, en heb dan ook geleerd dit te matigen.
Stond op een gegeven moment als mage zijnde te tanken, en de tank maar alle kanten op rennen om de mob weer af te pakken.

Weet nu wat een mage inhoudt: Crowd Control, Controlled Damage en Water Vendor.
En dat laatste hoort er zeker bij, for free weliswaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:05

DinX

Motormuis

Anoniem: 167097 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Ja dit komt door het Corpserunnen omdat hij de gene aanvalt met de meeste Health.
Mja, dat hij degenen die de instance opnieuw binnen komen aanvalt, ok, maar dat hji zichzelf healt ?

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05
MantaMania schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:11:
wij gaan volgende week waarschijnlijk voor het eerst in bwl kijken hebben mensen nog tips en moet iedereen al gelijk bij de eerste bosses die onyxia scale cloak hebben?
En weet iemand de namen / volgorde van de bosses in bwl dan kan ik me vast een beetje inlezen in het hoe en wat van bwl.
En hoe makkelijk/moeilijk is het begin van bwl voor een guild die nog flink moeite heeft met rag maar voor de rest alles redelijk goed aan kan.
Razorgore the untamed, ga hier eerst maar een paar daagjes op whipen : )
Daarna vaelestraz the corrupt om nog iets langer op te whipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mojo schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:07:
[...]

Dat ding was inderdaad voor ons ook gedropt. Het was een upgrade voor me, maar daar ga ik dus écht niet in rondlopen :X Heb toch al mijn ZG robe. Man wat is dat ding lelijk :P
zo lelijk is ie toch niet?

http://wow.allakhazam.com/images/fashion/robe_2.jpg

http://web.telia.com/~u33...crnShot_031206_230736.JPG

:Y)

hijs net weer wat beter dan Volatile Power, wel leuke upgrade op zich, hoewel arcanist ook erg goed is geworden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Razorgore is goed te doen. Als je een goed plan hebt dan kun je het binnen een paar keer wel doen. Zal waarschijnlijk tijdens het testen wel misgaan, maar het is niet een vreselijk ingewikkeld gevecht. Daarna komt Vael die wel iets lastiger is omdat je geen eche fouten kunt/mag maken. Draait voornamelijk om zoveel mogen DPS eruit gooien terwijl de tanks losgaan. Ony cloaks heb je pas nodig na Broodlord als je bij de dragons bent.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DinX schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:15:
[...]

Mja, dat hij degenen die de instance opnieuw binnen komen aanvalt, ok, maar dat hji zichzelf healt ?
Als hij iemand target die niet snel genoeg in zijn "bereik" is, gaat ie in Evade modus. Als een mob Evade reset hij zichzelf en regeneert dus enorm snel veel HP. Een van de nadelen van de nieuwe techniek om OOC tegen te gaan: gewoon hele zone in Combat plaatsen als men een boss gevecht begint.

Tis ook een anti-exploit tactiek zodat men geen boss mobs kan solo-en door ergens te staan waar hij jou niet kan raken, maar jij hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:26:
[...]

hijs net weer wat beter dan Volatile Power, wel leuke upgrade op zich, hoewel arcanist ook erg goed is geworden
Das nog het ergste, hij past best redelijk bij een deel Arcanist/Netherwind, maar hij is en blijft roze :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

onyxia scale cloak is nog niet nodig bij de eerste bazen. btw, als je BWL in kom dan is de eerste baas gelijk voor je neus, zelfde voor eigenlijk alle bazen. er is maar 1 weg en elke baas is in een volgende kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

we_are_borg schreef op zondag 12 maart 2006 @ 12:00:
Ik heb momenteel problemen met mijn keybindings deze moet ik iedere keer goed zetten als ik uit het spel gaat maar ook als ik dood ben gegaan. Weet iemand misschien een oplossing om dit te verhelpen.
Meer geheugen toewijzen aan je addons verhielp bij mij een soortgelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 114195 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:54:
...

Speelt er hier nog iemand op Magtheridon, Alliance kant btw? Een van onze warriors, de knurft met onze eerste Ashkandi, gaf zo ongeveer eind vorige maand aan dat hij even een break wilde tot AQ (maw geen poot hoeven uit te steken en op z'n dooie gemakkie AQ op farm kunnen komen binnenwandelen). Officers hadden halverwege de maand zijn DKP al gereset tot 0 als "bedankje" voor zijn inspanningen, maar we hoorden tot gisteren nog niets van hem terwijl AQ toch allang open is.

Wat blijkt nu, meneer is gererolled als Alliance op Magtheridon.... Vond het ook niet nodig om ons wat te zeggen of zo. Ben dus nu even benieuwd of iemand dit persoon herkent:

- Waarschijnlijk nu wel lvl 60.
- Mogelijk weer warrior gerolled, bij ons heette hij Bal met als alt een lvl 60 Shaman genaamd Blue. Zijn irc nick was Justice, als rl naam heeft hij James.
- Zal waarschijnlijk al wel bij een end-game guild zitten met als credentials dat hij al 2 lvl 60's heeft met oa Ashkandi en Hand of Edward the Odd en veel epics, en Nefarian op farm had.

Even wat waarschuwinkjes betreffende dit personage op Magtheridon is erg gewenst ;)
Ik zal wel eens rondkijken. Weet je uit welk land hij komt?
Oh en misschien wil Jumpiefox hem wel even wegjagen met een gank squad >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:45

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:26:
[...]

Vind m niet beter dan Volatile Power eigenlijk, heb liever 2% crit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
On_E schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:47:
[...]

Vind m niet beter dan Volatile Power eigenlijk, heb liever 2% crit.
crit is leuk, zelf ben ik meer van de hogere base damage en +hit
als het erop aankomt heb ik liever meer 'zekere' sustained damage dan hogere crit chance :)

maar ik doe dan ook voornamelijk pve, voor pvp zou ik dan wel weer meer crit gaan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146736

Mojo schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:19:
[...]

Valt best mee in PvE:

[afbeelding]

Net zelf gedaan, had ook een 10k+ op fire :D

[afbeelding]
Hoe heet die raidstatus mod voluit? want als ik zoe op raidstatus zoek krijg ik een venstertje met het aantal raid members:s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Anoniem: 146736 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:02:
[...]

Hoe heet die raidstatus mod voluit? want als ik zoe op raidstatusm zoek krijg ik een venstertje met het aantal raid members:s
Volgens mij is dat een onderdeel van ctraid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Zo gister ff Elementium Threaded Cloak gel00t. Nu nog ff 1% dodge erop.

= dikke tanking cloak =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:09:
Zo gister ff Elementium Threaded Cloak gel00t. Nu nog ff 1% dodge erop.

= dikke tanking cloak =)
Sandstorm Cloak met 1% Dodge is beter dan Elementium Cloak imo :) En als je Chrommie kan doen heb je vast geen problemen met Ossirian.
Vincentio schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:46:
[...]

Ik zal wel eens rondkijken. Weet je uit welk land hij komt?
Oh en misschien wil Jumpiefox hem wel even wegjagen met een gank squad >:)
Hijs Brits :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 13-03-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46
Iemand een idee of je die nieuwe dungeon sets in 1.10
slechts 1x kan verdienen? Wat ik daarmee bedoel: nu kan je eender welke clothie in Devout, Dreadmist of Magister steken. Zal dat ook nog het geval zijn met die nieuwe sets?

Ik denk dat mijn shadowpriest nog steeds beter af is met de opvolger van Dreadmist dan de nieuwe Devout. Dus zou ik graag beide verzamelen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

DinX schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:15:
[...]

Dan wordt hij gereset.
Als hij namelijk te dicht bij de uitgang komt krijgt hij leven terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146736

Vincentio schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:04:
[...]

Volgens mij is dat een onderdeel van ctraid.
Het gaat om die percentages(mana ed.)

die zit zover ik kon vinden niet in ctraid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
Mojo schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:29:
Heb er inderdaad geen aggro mee getrokken :P Bovendien, als ik dat doe ben ik dood en verder niemand anders, ik zie geen probleem :P
Zal best, jij hebt niet door dat diegene die naast je met z'n handjes staat te wapperen ook cloth draagt, en waarschijnlijk geen rekening houdt met een warstompende en cleavende mob. Dat jij als enige dood bent is helaas slechts theorie.
M1lamb3r schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:53:
Nee, warlock :) En hou ga jij als tank precies voorkomen dat een epic geared mage op een fire vunerable mob met z'n trinket geactiveerd aggro trekt? Ken je die mobs uberhaupt?
Mojo schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:07:
Kan makkelijk. Alle mobs waar de crits op waren, waren al minstens 1 minuut getanked. En oké je krijgt natuurlijk wel wat hate wanneer je in die 15 seconden ongeveer 20k damage doet, maar niet te veel iig :P Daarnaast heb ik zelf ook een warrior, dus ik weet ongeveer wat ik wel en niet kan.
Als ze 1 minuut getanked zijn is het anders, maar wij hebben een overfanatieke mage in de groep zitten die daar een keer voor gekicked is (dus, uit die instance, niet permanent ofzo) nadat 'ie al waarschuwingen had gekregen dat 'ie op z'n aggro moest letten. En dat was terecht, sta je te healen komt d'r opeens zo'n cleavende Drakonid op je afzetten.
Hoe ver zijn jullie in MC? Wij zijn pas serieus begonnen nadat we Ragnaros neer hadden. Eerder heeft niet erg veel zin, de eerste twee bosses zijn meteen behoorlijk moeilijk, vooral de 2e.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Yellow|A schreef op maandag 13 maart 2006 @ 12:34:
[...]

Razorgore is goed te doen. Als je een goed plan hebt dan kun je het binnen een paar keer wel doen. Zal waarschijnlijk tijdens het testen wel misgaan, maar het is niet een vreselijk ingewikkeld gevecht. Daarna komt Vael die wel iets lastiger is omdat je geen eche fouten kunt/mag maken. Draait voornamelijk om zoveel mogen DPS eruit gooien terwijl de tanks losgaan. Ony cloaks heb je pas nodig na Broodlord als je bij de dragons bent.
dank u.
Heb al ff zitten lezen maar de eerste 2 lijken me erg leuke gevechten word weer eens wat anders als mc tenminste.
Vind wel het nadeel dat al die instances zo donker zijn had nou niet het idee dat dat in bwl veel beter is he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MantaMania schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:53:
dank u.
Heb al ff zitten lezen maar de eerste 2 lijken me erg leuke gevechten word weer eens wat anders als mc tenminste.
Vind wel het nadeel dat al die instances zo donker zijn had nou niet het idee dat dat in bwl veel beter is he?
BWL is niet donker, maar dat vind ik van MC ook niet echt. Misschien je gamma wat opschroeven? :)

De eerste twee bosses zijn erg leuk inderdaad, vooral Vael is super. Onbeperkte mana :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-05 14:42
Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:46:
[...]

Zal best, jij hebt niet door dat diegene die naast je met z'n handjes staat te wapperen ook cloth draagt, en waarschijnlijk geen rekening houdt met een warstompende en cleavende mob. Dat jij als enige dood bent is helaas slechts theorie.

[...]

Nee, warlock :) En hou ga jij als tank precies voorkomen dat een epic geared mage op een fire vunerable mob met z'n trinket geactiveerd aggro trekt? Ken je die mobs uberhaupt?

[...]

Als ze 1 minuut getanked zijn is het anders, maar wij hebben een overfanatieke mage in de groep zitten die daar een keer voor gekicked is (dus, uit die instance, niet permanent ofzo) nadat 'ie al waarschuwingen had gekregen dat 'ie op z'n aggro moest letten. En dat was terecht, sta je te healen komt d'r opeens zo'n cleavende Drakonid op je afzetten.

[...]

Hoe ver zijn jullie in MC? Wij zijn pas serieus begonnen nadat we Ragnaros neer hadden. Eerder heeft niet erg veel zin, de eerste twee bosses zijn meteen behoorlijk moeilijk, vooral de 2e.
Matige tank ofzo? Wij zijn pas sinds een week of 3 aanbeland bij die mobs en we hebben er genoeg mages zijn zitten die knoerhard critten op die mobs (ik ben er zelf 1 van), maar aggro pullen lukt me/ons echt niet. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door The Realone op 13-03-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:54:
[...]

BWL is niet donker, maar dat vind ik van MC ook niet echt. Misschien je gamma wat opschroeven? :)

De eerste twee bosses zijn erg leuk inderdaad, vooral Vael is super. Onbeperkte mana :)
Das mooi ik heb bwl alleen eerste stukkie gezien en op screenshots en daar vond ik hem redelijk donker maar oke das mooi als dat niet zo is. En ja instant casts (terwijl je weg rent) en onbeperkte mana klinkt gaaf.

wij hebben dus rag dit weekeind in onze 2e serieuze try neer gehaald.
En we willen graag vast wat verder kijken non stop mc word ook wat saai.

[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 13-03-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Huh, alliance mages hebben geen blink/iceblock ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
The Realone schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:58:
Matige tank ofzo? Wij zijn pas sinds een week of 3 aanbeland bij die mobs en we hebben er genoeg mages zijn zitten die knoerhard critten op die mobs (ik ben er zelf 1 van), maar aggro pullen lukt me/ons echt niet. 8)7
Ja, heel matig. Volledige set tank gear, Thunderfury, etc. Om je maar even een idee te geven ;)
MantaMania schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:01:
Das mooi ik heb bwl alleen eerste stukkie gezien en op screenshots en daar vond ik hem redelijk donker maar oke das mooi als dat niet zo is. En ja instant casts (terwijl je weg rent) en onbeperkte mana klinkt gaaf.
Als priest kan ik eindelijk eens PoH gebruiken, die gebruik ik normaal practisch nooit :) Degelijke FR op iedereen is bij Vael wel belangrijk trouwens. Die mana/rage/energy regen aura doet ook knap veel damage namelijk, en met goeie FR kun je een redelijk deel daarvan resisten.
wij hebben dus rag dit weekeind in onze 2e serieuze try neer gehaald.
En we willen graag vast wat verder kijken non stop mc word ook wat saai.
Goed moment om met BWL te starten!
ImdaMned schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:10:
Ik weet niet precies waarom (over het algemeen te druk met healen) maar alleen iceblocken is fout, blinken prima, maar om een of andere reden vertikken ze dat :)

Maargoed, we kunnen hier wel over dooremmeren, maar het gaat erom dat dicksizing wat betreft damage output niet gewaardeerd wordt. Je zit niet in BWL voor speroonlijke records.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 13-03-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ImdaMned schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:10:
[...]

Idd dat komt omdat onze dwarf priests fearward hebben, blizzard wil het hiermee een beetje balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:12:
[...]

Ja, heel matig. Volledige set tank gear, Thunderfury, etc. Om je maar even een idee te geven ;)
Ongetwijfeld.... :/ Vraag me alleen af hoe ie dan aggro kan verliezen op die mobs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
The Realone schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:14:
Ongetwijfeld.... :/ Vraag me alleen af hoe ie dan aggro kan verliezen op die mobs...
Ken je die Overseers uberhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

The Realone schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:14:
[...]

Bij die 10000 crit van Mojo verloor die van ons geen aggro hoor, al is dat wel eens gebeurt ja, eigen schuld dikke bult zeggen we altijd maar. moet wel leuk blijven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ja extra dmg op een bepaalde school magic (om precies te zijn 5x zoveel), en hoog resistant tegen de rest. Een crime als je een nature res Mob hebt als alliance, zie je iedereen wanden.

Ze hebben ook nog grote broertjes die een random broodkleur hebben welke de tank stunnen/fire dmg geven/lagere attackspeed/aoe melee dmg door de tank en nog 1.

Die laatste kunnen iets wat meer problemen geven met aggro als je de stun/lagere attackspeed mob hebt. Echter als die al een poos getanked worden.. sorry dan mag een warrior daar geen aggro op verliesen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169167

Zijn er nog GoT-ers die op Xavius Alliance spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:16:
[...]

Ken je die Overseers uberhaupt?
Heb jij 1 van mijn vorige posts wel gelezen als we dan toch zo gaan beginnen? ;) Geen nood, ik ken die mobs echt wel.
Anoniem: 169167 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:24:
GoT heeft een eigen guild op Xavius, helaas voor jou wel Horde. >:)

[ Voor 31% gewijzigd door The Realone op 13-03-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
wat ik haat is dat mensen die een andere class spelen altijd gaan melden hoe ik mijn class moet spelen (gebeurt vaak bij mn warrior).

Rogue die meldt dat ik moet taunten en sunder armoren (iets dat ik altijd doe, verlies ook zelden agro, en als het gebeurt heb ik dat weer zo terug. Iets dat in low-lvl instances ook geen probleem mag zijn vind ik).
Maar diezelfde rogue gaat dan wel expose armor doen, "ja, maar dat doe ik enkel als ik 5 combo points heb". Wanneer ik hem dan meld dat ie daarmee mijn sunder armors blockt en hij beter evescirate kan doen zijn ze stil, voor de rest van de instance. Irritante mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M1lamb3r schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:21:
Ja extra dmg op een bepaalde school magic (om precies te zijn 5x zoveel), en hoog resistant tegen de rest. Een crime als je een nature res Mob hebt als alliance, zie je iedereen wanden.
Dan is een thunderfury wel lekker :) Dat ding proct nog best vaak, en dat is dus nature damage. En voor de rest moeten de druids maar een beetje wrath-en, doen ze ook eens damage.

Ik vind het altijd leuk als het een arcane vunerable mob is, starshards FTW :) Maargoed, als de tank net bezig is, en het is een fire of ice vunerable mob en de mages gaan los dan raakt 'ie de aggro wel kwijt. Als dat niet zo is moet je je volgens mij meer af gaan vragen wat er mis is met je mages. Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die van ons er weddenschappen op na houden :)
The Realone schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:25:
Heb jij 1 van mijn vorige posts wel gelezen als we dan toch zo gaan beginnen? ;) Geen nood, ik ken die mobs echt wel.
Ik weet niet uit m'n hoofd hoever iedereen is, sorry. Maar als je ze kent snap je hopelijk wel hoe het kan dat een warrior geen aggro kan houden als je mages voluit gaan lijkt me.
addictive schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:27:
Rogue die meldt dat ik moet taunten en sunder armoren (iets dat ik altijd doe, verlies ook zelden agro, en als het gebeurt heb ik dat weer zo terug. Iets dat in low-lvl instances ook geen probleem mag zijn vind ik).
Maar diezelfde rogue gaat dan wel expose armor doen, "ja, maar dat doe ik enkel als ik 5 combo points heb". Wanneer ik hem dan meld dat ie daarmee mijn sunder armors blockt en hij beter evescirate kan doen zijn ze stil, voor de rest van de instance. Irritante mensen :D
Ken het. Warrior die je vertelt dat je hem moet healen en niet jezelf, terwijl er twee elite mobs op je staan te meppen terwijl de rest van de groep met de 3e bezig is ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 13-03-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

Zaterdag een 5man scholo gedaan.

1 warrior (me)
1 pala
1 rogue
1 druid
1 hunter

bijna bij eindboss (nog 3minibossen) moest rogue weg (maar we wisten dat het ging gebeuren)
en een lock erbij.

en wat dropt die boss jahoor de rogue helm :(
we waren totaal 4uur bezig geweest, maar het is zo veel leuker dan een 10man.
en sommige dingen gingen nog beter/sneller ook.

en vanavond staat een 5man strat baron run gepland heb er al weer zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 98134 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:31:
bijna bij eindboss (nog 3minibossen) moest rouge rogue weg (maar we wisten dat het ging gebeuren)
en een lock erbij.
Gah!

Klopt wel dat 5-mans vaak beter gaan dan 10-man raids, heb je altijd types die gaan lopen slacken/kutten omdat er 'toch niks mis kan gaan'. Uhuh! Ik ga in 1.10 ook zeker eens een 10-man UBRS run doen, heb ik nog nooit gedaan nl.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 13-03-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15

1 warrior (me)
1 pala
1 rouge
1 druid
1 hunter

bijna bij eindboss (nog 3minibossen) moest rouge weg (maar we wisten dat het ging gebeuren)
en een lock erbij.

en wat dropt die boss jahoor de rouge helm :(

Rougen is een make up kleur.
Rogue is een invisible beast slaying killing machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk... eindelijk Onyxia neer.

Werd gvd tijd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

In the new patch, "Rouges" get a new skill... "Overpowder"
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097

Anoniem: 139886 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:39:
Eindelijk... eindelijk Onyxia neer.

Werd gvd tijd |:(
Hoe lang hebben jullie erover gedaan om haar neer te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
RaseriaN schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:39:
Eerst een super mooie Pink dress :D en dan nu de Rouges :D
En de Gay people clan kan niet doorgaan.

[ Voor 14% gewijzigd door barfieldmv op 13-03-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 10:20

chromeeh

the Gnome

Ik heb gisteren MobInfo2 geïnstalleerd maar moet zeggen dat dat erg bevalt :)
Zeker de MobHealth plugin op de addon :+

Heb net nog weer 2 addons gedownload die ik vanavond maar eens ga proberen:
Guildmap - Je kunt dan op de kaart zien waar je guildies uithangen :)
QuestLevel - In je questlog komt dan bij elke quest staan wat voor lvl de quest heeft, kan wel een handig zijn :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:30:
[...]

Ken het. Warrior die je vertelt dat je hem moet healen en niet jezelf, terwijl er twee elite mobs op je staan te meppen terwijl de rest van de groep met de 3e bezig is ;)
gister werd ik gewhispered voor RFK (ben lvl 27), nou mij prima. Exp is altijd handig he :)
Ging opzich prima, alleen lvl 34 bazen willen taunt en sunder armor nog weleens resisten :P

Iig waren we bezig een groepje mobs te killen, priest is vrij van mobs (dankzij mij dus), ik zie mn leven shrinken (begin al eens op mn /healme macro te klikken) niks... begine die macro te spammen, nog niks. You die aargh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

RaseriaN schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:39:
LAL! :D

Overpowder
Only usable when your target is stunned.
Requires: Rouge
Available at cosmetics vendor
Applies rouge to the enemy, making it easy to spot for you and your allies and reduces all resistances by 50%. Causes a significant amount of threat. Lasts for 2 minutes.

Of was het iets anders? :D

[ Voor 15% gewijzigd door Wouter185 op 13-03-2006 14:47 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

valt het alleen mij op dat iedereen nu rogue verkeerd spelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:12:
[...]

Als priest kan ik eindelijk eens PoH gebruiken, die gebruik ik normaal practisch nooit :) Degelijke FR op iedereen is bij Vael wel belangrijk trouwens. Die mana/rage/energy regen aura doet ook knap veel damage namelijk, en met goeie FR kun je een redelijk deel daarvan resisten.

Goed moment om met BWL te starten!
.
ik ben blij dat bwl ook fr is want de meeste van ons hebben nu een redelijke fr gear. Zowieso hebben 3 tanks bijna full dark iron set dat aangevult met random zooi en might komt dat wel goed.
En we hebben vaak wel genoeg palas mee dus die fr aura is ook zo goed als altijd aanwezig op het grootste deel van de raid.
addictive schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:45:
[...]

gister werd ik gewhispered voor RFK (ben lvl 27), nou mij prima. Exp is altijd handig he :)
Ging opzich prima, alleen lvl 34 bazen willen taunt en sunder armor nog weleens resisten :P

Iig waren we bezig een groepje mobs te killen, priest is vrij van mobs (dankzij mij dus), ik zie mn leven shrinken (begin al eens op mn /healme macro te klikken) niks... begine die macro te spammen, nog niks. You die aargh :(
als priest zijnde is dat wel de irritantste macro die er is want zou een priest / healer anders moeten doen dan de tank inleven houden?
Of het moet echt een complete noob zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door MantaMania op 13-03-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 98134 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:47:
Nee mij ook maar dat is spel fout nummer 1 door mensen in het spel volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zit eigenlijk te denken om deze game te gaan spelen, maar weet nog niet of ik hem wel ga spelen, ik twijfel dus nog...
Nou bedacht ik me afgelopen Zaterdag, dat ik ooit eens van de (toen nog) PC Zone een DVD'tje heb gehad met een 14 dagen test versie van WoW.

Echter, als ik signup wil gaan doen, om een account te creeren, gaat er wat fout.
Soms doet die https://signup.wow-europe.com het niet... En anders moet ik een credit card nummer invullen, echter heb ik deze niet...

Hoe kan ik WoW zo ver krijgen dat ie bijv. mijn bankrekening nummer slikt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 98134 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:47:
Valt het alleen mij op dat BioX de grap niet snapt?
Je weet toch wat rouge is? Dat make-up spul. :+
GJ-tje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:53:
Ik zit eigenlijk te denken om deze game te gaan spelen, maar weet nog niet of ik hem wel ga spelen, ik twijfel dus nog...
Nou bedacht ik me afgelopen Zaterdag, dat ik ooit eens van de (toen nog) PC Zone een DVD'tje heb gehad met een 14 dagen test versie van WoW.

Echter, als ik signup wil gaan doen, om een account te creeren, gaat er wat fout.
Soms doet die https://signup.wow-europe.com het niet... En anders moet ik een credit card nummer invullen, echter heb ik deze niet...

Hoe kan ik WoW zo ver krijgen dat ie bijv. mijn bankrekening nummer slikt? :?
Jij kan ook niet weten dat deze vraag 10 keer per week word gesteld maar je had misschien wel even kunnen zoeken of de Topic Start te kunnen lezen :)

[ Voor 61% gewijzigd door Crowmeister op 13-03-2006 14:56 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Hoe hebben jullie Barov dan naar beneden gekregen? Heb een paar maand geleden ook Scholo met een 5man party gedaan
1 feraldruid/tank (ik)
1 pali
1 rogue
1 mage
1 druid

Het tanken was niet een probleem, ging allemaal redelijk vlot... alleen bij barov stranden we omdat er 1 add teveel was (priest en dan 1 add shacklen zou wel goed zijn geweest)... mogelijk dat de andere druid niet genoeg healinggear had (we hadden allemaal wat matige equipment, op de mage na, dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:30:

Ik weet niet uit m'n hoofd hoever iedereen is, sorry. Maar als je ze kent snap je hopelijk wel hoe het kan dat een warrior geen aggro kan houden als je mages voluit gaan lijkt me.
Niet dus, want het is bij ons nog niet voor gekomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Crowmeister schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:55:
Jij kan ook niet weten dat deze vraag 10 keer per week word gesteld maar je had misschien wel even kunnen zoeken of de Topic Start te kunnen lezen :)
Dan gaat ik dat even doen :Y)
Om een account aan te maken moet je -altijd- een creditcard of gamecard nummer invoeren!
Staat in de TS, maar ik heb geen gamecard gekregen, dus ik moet wel de credit card invullen... Nahja welke dan, want ik heb geen credit card... ;) En toch wil ik gebruik maken van die 14 dagen vrije trial... :)

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Starchild schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:55:
[...]

Hoe hebben jullie Barov dan naar beneden gekregen? Heb een paar maand geleden ook Scholo met een 5man party gedaan
1 feraldruid/tank (ik)
1 pali
1 rogue
1 mage
1 druid

Het tanken was niet een probleem, ging allemaal redelijk vlot... alleen bij barov stranden we omdat er 1 add teveel was (priest en dan 1 add shacklen zou wel goed zijn geweest)... mogelijk dat de andere druid niet genoeg healinggear had (we hadden allemaal wat matige equipment, op de mage na, dan)
Zorgen dat niemand behalve de tank in de buurt van barov is ivm de shadow aura.
En die 2 adds zijn binnen een paar seconden neer, dus ik sleep ze meestal (Shaman) weg en samen met DPS-ers ram ik die zo neer.

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
The Realone schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:56:
[...]

Niet dus, want het is bij ons nog niet voor gekomen. :P
Klopt, gewoon volledig de dps-kraan opentrekken. Tanks verliezen daar geen aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Olla,

Heb van het weekend geprobeerd om iemand te sumonen, maar het is helaas bij proberen gebleven.
A: de groep die het vroeg had kennelijk niet het geduld om mij even te laten aanklooien
B: als ik dan die cirkel opriep moeten er twee extra mensen op klikken. Waarschijnlijk ik ook, maar als ik er naartoe liep verdween de cirkel weer.

Wat doen ik fout.

1: ik selecteer het poppetje wat verplaatst moet worden zodat zijn beeltenis bovenin beeld staat
2: ik genereer de cirkel waar op geklikt moet worden.
3: loop iets naar voren zodat mijn cursor van grijs naar geel veranderd.
4: cirkel verdwijnt op het het moment dat ik dichterbij kom.

Hoe gaat dit nu precies in zijn werk. Wil het toch een keer leren.

Alvast bedankt

<edit>
Voor de goede orde, ben dus een gnome warlock, lvl 26 ondertussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dampie op 13-03-2006 15:01 ]

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Dampie schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:00:
Olla,

Heb van het weekend geprobeerd om iemand te sumonen, maar het is helaas bij proberen gebleven.
A: de groep die het vroeg had kennelijk niet het geduld om mij even te laten aanklooien
B: als ik dan die cirkel opriep moeten er twee extra mensen op klikken. Waarschijnlijk ik ook, maar als ik er naartoe liep verdween de cirkel weer.

Wat doen ik fout.

1: ik selecteer het poppetje wat verplaatst moet worden zodat zijn beeltenis bovenin beeld staat

Alvast bedankt

<edit>
Je moet er helemaal niet naar toe lopen. Je summoned goed hoor, 2 gastjes klikken erop en jij als warlock hoeft niks te doen (dus niet bewegen dan stop de summon spell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 23:30
Dampie schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:00:
Olla,

Wat doen ik fout.

Alvast bedankt

<edit>
Zodra jij gaat lopen verdwijnt de portal, je moet blijven staan, en 2 anderen moet op de portal klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

1 warrior (me)
1 pala
1 rogue
1 druid
1 hunter

bijna bij eindboss (nog 3minibossen) moest rogue weg (maar we wisten dat het ging gebeuren)
en een lock erbij.

en wat dropt die boss jahoor de rogue helm :(

4-man Strat > 5-man Strat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Juist, dan gewoon een aantal sec wachten (zodra 2 andere spelers ook aan het summonen zijn) en dan verdwijnt de summonportal en ben je klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb zelf geen lock die kan summonen, maar denk dat je er zelf niet op hoef te klikken, gewoon maken en laat 2 anderen er dan op klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
MantaMania schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:49:
[...]

als priest zijnde is dat wel de irritantste macro die er is want zou een priest / healer anders moeten doen dan de tank inleven houden?
Of het moet echt een complete noob zijn.
eens, op mijn priest had ik daar ook een hekel aan. Maar als je niet gehealed wordt terwijl de priest maar wat staat te wanden, dan klopt er iets niet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

1 feraldruid/tank (ik)
1 pali
1 rogue
1 mage
1 druid

ik tankte barov , pala 1 add druid healde, rogue en hunter op 2de add.
pala ging 1x dood maar druid gebruikte battle rez :)

1ste add was snel neer 2de add daarna nog sneller daarna allemaal op barov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Maar dat is precies wat er gebeurde. Stonden twee man om mij heen die op die portal klikten, maar toen gebeurde er gewoon niets. En mijn muis geeft aan dat ik er ook op zou kunnen klikken. Dat soort radartje, maar dan grijs.

Heb sterk het idee dat ik iets over het hoofd zie, maar kan er maar niet opkomen wat precies.

Darn, volgende keer toch maar eens proberen met wat vrienden die iets meer geduld hebben ;)

In ieder geval weer bedankt voor de tips.

Groeten

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je ziet wel de mogelijkheid om erop te klikken, maar jij als summoner mag er niet op klikken, dat is het punt ;)
het is meer van, er is een portal en als wie dan ook (jij dus ook) er met de muis overheen ga dan kan je erop klikken. Das hetzelfde als je niet in een group bent en iemand anders een portal maakt, dan zie je ook de mogelijkheid om erop te klikken maar lukt dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dampie schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:12:
Maar dat is precies wat er gebeurde. Stonden twee man om mij heen die op die portal klikten, maar toen gebeurde er gewoon niets. En mijn muis geeft aan dat ik er ook op zou kunnen klikken. Dat soort radartje, maar dan grijs.

Heb sterk het idee dat ik iets over het hoofd zie, maar kan er maar niet opkomen wat precies.

Darn, volgende keer toch maar eens proberen met wat vrienden die iets meer geduld hebben ;)

In ieder geval weer bedankt voor de tips.

Groeten
even wachten en dus niet bewegen totdat de portal is verdwenen en dan moet de gene die je summoned binnen 2 minuten op oke klikken dus misschien was die wel langzaam.
En die 2 mensen die helpen moeten in jou groepen zitten he net als de gene die je summont.
Daarbij moeten hun ook zo bliven staan totdat de portal zelf weggaat

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 13-03-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Hydra schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:33:
[...]

Gah!

Klopt wel dat 5-mans vaak beter gaan dan 10-man raids, heb je altijd types die gaan lopen slacken/kutten omdat er 'toch niks mis kan gaan'. Uhuh! Ik ga in 1.10 ook zeker eens een 10-man UBRS run doen, heb ik nog nooit gedaan nl.
heb afgelopen weekend een 8 man UBRS run gedaan... lache moet ik zeggen.... wel redelijk makkelijk te doen.... In ieder geval veel meer fun zo en das het belangrijkste :)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 23-05 14:27
Anoniem: 169167 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:24:
blondje. alliance, lvl 38 warlock. zit in source.. ben guild officer.. /w me maar voor invite.100% nederlands..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Macadoshis schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:32:
heb afgelopen weekend een 8 man UBRS run gedaan... lache moet ik zeggen.... wel redelijk makkelijk te doen.... In ieder geval veel meer fun zo en das het belangrijkste :)
Natuurlijk is het allemaal wel een beetje afhankelijk van de rest van de group. Ik zou me ook geen zorgen maken met een paar mensen uit de guild. Maar met een random group types in greens wordt 10-man nog best lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Zo sneu he, NL only....

wij hebben er tenminste nog een paar belgen bij ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

ImdaMned schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:01:
Zo sneu he, NL only....

Tsk! Wij hebben meer belgen en ze zijn bijna allemaal mage :O

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

hehehhe wij zitten ook vol met belgen (dutch inc) en ben er best trots op dat wij als enige op de server rag kill hebben met alleen maar nl sprekend.
Vooral omdat de guild eerst beschouwt werd als noobs/12jarige.
En er veel mensen waren die beweerde dat wij nooit voorbij luci zouden komen wat ze later naar garr verplaatste en toen de flamepacks en nu we uit eindelijk rag neer hebben hoor ik eigenlijk geen commentaar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Heb het nooit begrepen dat er guilds zijn waar maar 1 nationaliteit/taal in mag.

Speel je een MMO game, met mensen uit heel Europa..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:32:
Heb het nooit begrepen dat er guilds zijn waar maar 1 nationaliteit/taal in mag.

Inderdaad. Ik vind het erg tof om mensen vanover heel de wereld leert kennen. Nederlanders kom ik hier in nederland al genoeg tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

m0nk

16-09-2003 15.15

Zo sneu he, NL only....

Naja ik zeg altijd maar, als Nederlander, beter 100 belgen dan 1 Trollimmie! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167097 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:42:
[...]

Hoe lang hebben jullie erover gedaan om haar neer te krijgen
Poeh.. 2 serieuze tries met oude guild en dit is de 2e serieuze try met nieuwe guild (eigenlijk de harde kern van het oude guild), al met al een wipe of 10.

Maar als je nagaat : Volgens mij hadden we Domo half december al plat.. dan is 3 maanden later Onyxia imho gewoon niet goed ^^

Gewoon lastig om genoeg mensen te motiveren om die wipes mee te maken. De oplossing was om Onyxia direct na MC te doen.. het was gisteren meteen raak op de tweede try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan komt het gezeur wel weer als je aan BWL gaat beginnen en later aan AQ :p

ook zo leuk bij ons, hebben in princiepe meer bazen verslagen dan welke andere guild dan ook, maar omdat sommige guilds ons niet mogen tellen sommige bazen neit mee waardoor we "officieel" gezien 2de kwa guilds staan. Zoals bv toen we Lethon versloegen zou ie bugged zijn waardoor die niet mee telt en toen we gelijk de dag nadat AQ openging Osirian killde telde die ook niet meer mee op de realm forum als baas (terwijl bv Hakkar wel mee telt). enja, zo rommelen ze maar wat aan, degeen die de lijst bijhoud haat ons als het ware (vraag mij niet waarom). maja, we weten wel degelijk hoe we ervoor staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 12:05
chromeeh schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:43:
Guildmap - Je kunt dan op de kaart zien waar je guildies uithangen :)
ja moet wel iedereen dezelfde addon hebben en in de zelfde channel zitten en das zeker jammer
addictive schreef op maandag 13 maart 2006 @ 14:45:
[...]

ik zie mn leven shrinken (begin al eens op mn /healme macro te klikken) niks... begine die macro te spammen, nog niks. You die aargh :(
weet je hoe irritant dat is voor een beetje ervaren healer? ook zo'n ding wat mensen heel vaak doen ik spammen om buffs als je em net gerezt hebt, tja ben je net door je mana heen van het gevecht, moeje em rezzen en ook nog gelijk buffen? gief vael buff all the time ok dan :)

[ Voor 23% gewijzigd door Helox-in-a-box op 13-03-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115598

Afgelopen zondag was het voor mij zover, het maken van Sulfuras, hand of Ragnaros.
Nu nog even me laatste judgement part halen voor full tier 2 en mijn char is end game geared.

Meeste mensen vinden het zonde dat een pala deze mace krijgt maar ik doe nu veel meer dmg ermee. Als mijn Seal of judgment niet proc dan doet mijn mace dat nu wel.
Geld die nodig was om mats te kopen was het zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.

Ach wij (Denial) zijn ook een NL talig guild, grote voordeel is dat iedereen elkaar kan verstaan. Tevens is het handiger met Guild meetings organiseren ;) ik kan me voorstellen dat in een andere guild dat wat lastiger gaat ;) (beetje lastig om ff voor 1 avondje uit spanje ofzo over te komen he ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:43:
[...]

Ach wij (Denial) zijn ook een NL talig guild, grote voordeel is dat iedereen elkaar kan verstaan. Tevens is het handiger met Guild meetings organiseren ;) ik kan me voorstellen dat in een andere guild dat wat lastiger gaat ;) (beetje lastig om ff voor 1 avondje uit spanje ofzo over te komen he ;P)
guildmeetings??? die heb ik elke dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:46
M1lamb3r schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:43:
[...]

Grappig dat je dat zegt :) Ik zit zelf in een Euro guild
en we hebben onlangs een meeting gedaan (3 dagen lang) in Rotterdam.
We hadden leden uit Spanje, Denemarken, UK (Wales) België (ik en nog enkele anderen dus :)) en uiteraard ook Nederlanders.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130304

[...]

1 feraldruid/tank (ik)
1 pali
1 rogue
1 mage
1 druid

Had zo'n beetje hetzelfde probleem. Ik heb Turn Undead (Pala) gebruikt om 1 add buiten spel te zetten en de andere add afgemaakt. Spannend als je nog niet zulke goede gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 115598 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:40:
Meeste mensen vinden het zonde dat een pala deze mace krijgt maar ik doe nu veel meer dmg ermee.
Nogal... :P Evengoed grats met de prettige mace.

Wat ik mij overigens af vraag, aangezien ik niet echt into-melee ben...hoe is deze mace nu eigenlijk tegenover Asscandy?

[ Voor 28% gewijzigd door The Realone op 13-03-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Waarom zit je dan op dit forum? Er zijn genoeg internationale forums met mensen uit heel Europa :P

Ja, het is leuk om met allerlei nationaliteiten in een guild te zitten, maar het is even goed leuk om in een NL/BE only guild te zitten. Het is maar net wat je liever hebt of doet. Het feit dat er zoveel NL only guilds zijn geeft aan dat er een behoefte aan is, het feit dat er zoveel internationale guilds zijn geeft aan dat daar ook een behoefte aan is. Kan prima naast elkaar toch?

De reden dat ik een dutch-only guild gestart ben was omdat dat het GoT horde-guild was (Ravenblood) en er in principe alleen tweakers in mochten aanvankelijk. Later zijn we gemerged met Blackguard, ook een dutch-only guild, maar met relatief wat meer belgen :P We blijven gewoon Nederlands omdat het praktisch is tijdens raids en we nog steeds genoeg capabele mensen kunnen vinden om verder te komen (wiping @ Chromaggus atm).

Zit overigens wel 1 zweed in die geen Nederlands kan, da's onze mascotte :P Heeft samen met 1 van onze druids tegelijk High Warlord rank gehaald en is toen met server transfers uit z'n oude guild gestapt omdat ze bij elkaar wilden blijven. Hij gaat ook regelmatig mee op raids, gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 28168 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:53:
[...]

Waarom zit je dan op dit forum? Er zijn genoeg internationale forums met mensen uit heel Europa :P
Ik zit op elk WoW forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb net de TS doorgelezen, maar daarin stond (helaas) niet mijn antwoord, daarom stel ik de vraag maar even opnieuw.

Ik wil kijken of ik mee ga doen aan WoW, omdat het me aan de ene kant wel wat lijkt, maar aan de andere kant hoor ik ook mindere verhalen, daarom wil ik zelf de sfeer en dergelijke even 'proeven'.

Nu heb ik enige tijd geleden, bij de PC Zone (wat nu overigens niet meer bestaat) een volledig speelbare versie gekregen, waarin in 14 dagen gratis mee kan spelen.

Echter als ik me wil aanmelden voor een account op https://signup.wow-europe.com, dan moet ik op een gegeven moment dus de credit card gegevens invullen (óf een gamecard nummer). Echter heb ik geen van beiden, wat nu te doen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Zo sneu he, NL only....

ik zei 100% nederlands

dat betekend nederlands sprekend.. er zitten ook belgen bij..

ennuh, ik zat op emerald dream ook tot een bepaald lvl in nederlands only guild.. is low lvl wel lekker.. later ben ik internationaal gegaan, omdat die net een tikje beter zijn...

/edit uitzondering daar gelaten..

[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 13-03-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
GJ-tje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:35:
Ik heb net de TS doorgelezen, maar daarin stond (helaas) niet mijn antwoord, daarom stel ik de vraag maar even opnieuw.

Ik wil kijken of ik mee ga doen aan WoW, omdat het me aan de ene kant wel wat lijkt, maar aan de andere kant hoor ik ook mindere verhalen, daarom wil ik zelf de sfeer en dergelijke even 'proeven'.

Nu heb ik enige tijd geleden, bij de PC Zone (wat nu overigens niet meer bestaat) een volledig speelbare versie gekregen, waarin in 14 dagen gratis mee kan spelen.

Echter als ik me wil aanmelden voor een account op https://signup.wow-europe.com, dan moet ik op een gegeven moment dus de credit card gegevens invullen (óf een gamecard nummer). Echter heb ik geen van beiden, wat nu te doen? :?
vals nummer opgeven.. na de 14 dagen geeft ie de melding dat ie vals is. dan kan je evt. spel kopen, en anders deleten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BootVluchteling schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:41:
Vals nummer opgeven.. Na de 14 dagen geeft ie de melding dat ie vals is. Dan kan je evt. spel kopen, en anders deleten..
Maar dan ben ik mijn char kwijt, als ik later een nieuwe account aan maak en dat is ook wel zonde denk ik? :?

Wel stom eigenlijk van Blizzard dat ze alleen via credit card toestaan en die gamecards... Anders was het vele malen makkelijker voor me geweest...

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 13-03-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 13:38
GJ-tje schreef op maandag 13 maart 2006 @ 17:48:
[...]
Maar dan ben ik mijn char kwijt, als ik later een nieuwe account aan maak en dat is ook wel zonde denk ik? :?

Wel stom eigenlijk van Blizzard dat ze alleen via credit card toestaan en die gamecards... Anders was het vele malen makkelijker voor me geweest...
het is een trail account dat betekend....

probeer het spel vind je het leuk en wil je verder spelen dan koop je een volledige versie

nu kan je inloggen met je trail account en die dus nu update met een verse nieuwe account nummer die in je volledige versie zit...

en speel verder met de char die je gemaakt heb in trail maar nu upgraded naar volledige versie

[ Voor 3% gewijzigd door tntkiller op 13-03-2006 18:45 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tntkiller schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:42:
het is een trail account dat betekend....

probeer het spel vind je het leuk en wil je verder spelen dan koop je een volledige versie

nu kan je inloggen met je trail account en die dus nu update met een verse nieuwe account nummer die in je volledige versie zit...

en speel verder met de char die je gemaakt heb in trail maar nu upgraded naar volledige versie
Oké, ik wist niet dat je als je een vals nummer opgaf, dat je die dan later kon wijzigen, nee oké... :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.